Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistenter til Udegrupperne i Silkeborg Kommune (Genopslag)

Gør en forskel for borgere i Silkeborg Kommune.
Vil du være en del af et fagligt stærkt team, der ligger vægt på det gode samarbejde mellem kollegaer, borgere og pårørende? Og trives du med at arbejde om aften og have fri i dagtimerne? Så kan du lige nu søge et job som social- og sundhedsassistent til aftenvagter hos os.
 
Vi søger social- og sundhedsassistenter til aftenvagter i fem af udegrupperne i Silkeborg Kommune. Det drejer sig om:

  • Them og Bryrup
  • Gjern, Fårvang og Gudenå
  • Alderslyst øst og vest
  • Balle og Kjellerup øst og vest
  • Indre by (i Silkeborg) og Lysbro
Du vil blive en del af en arbejdsplads, hvor vi er stolte af vores kultur, og hvor du bliver godt klædt på til at løse dine opgaver.

Du vil blive inviteret ind i et fagfælleskab, der består af social- og sundhedshjælpere, sygeplejersker, gruppesygeplejersker og andre social- og sundhedsassistenter. Vi holder også regelmæssige assistentmøder, hvor vi både drøfter faglige emner og trivselsspørgsmål.

Lyder det lige som et job for dig? Så se filmen her og få et endnu bedre indblik i at være social- og sundhedsassistent hos os.

Dine opgaver:
Du skal udføre sundhedsfaglige opgaver i borgernes eget hjem, hvor helhedsplejen er i centrum, ligesom akutte besøg også er en del af hverdagen.
Du bliver sparingsparter for social- og sundhedshjælpere i din gruppe. Vi triagerer borgerne i aftenvagten, og som assistent bliver du tovholder på triageringsmøderne.

Vi tilbyder:
  • at timetallet aftales efter dit behov
  • aftenvagtstillæg og et særlig tillæg, hvis din arbejdstid er mere end 65% i aftenvagt
  • introduktion med udgangspunkt i dine behov og erfaringer
  • mentorordning
  • sundhedsordning og gratis kaffe og te i arbejdstiden.
Vi forventer, at du:
  • uddannet social- og sundhedsassistent
  • deler gerne din viden og erfaringer med dine kollegaer, ligesom du omvendt lytter til dine kollegers viden og erfaringer
  • har kørekort. 
  • Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
Yderligere information:
Vil du vide mere om de enkelte områder, kan du ringe til lokalleder:
  • Pernille Karlskov (Them og Bryrup) på tlf. 21 69 44 93
  • Ane Birch Overbye (Gjern, Fårvang og Gudenå) på tlf. 20 47 30 04
  • Bettina Birkkjær Bendtsen (Alderslyst øst/vest) på tlf. 51 36 97 07
  • Christina Elbers Andersen (Balle og Kellerup øst/vest) på tlf. 21 70 47 37
  • Anna-Grethe Dam (Indre by og Lysbro) på tlf. 20 58 42 95
Skriv i din ansøgning, hvor du gerne vil ansættes.
 
Ansøgningsfrist onsdag 22. maj 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 27. maj.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Når vi ansætter personale inden for sundheds- og omsorgsområdet er en betingelse at den person, vi ønsker at ansætte kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330009831Phoenix-62ff078512019-04-23T13:00:20.433Social- og sundhedsassistenter til Udegrupperne i Silkeborg Kommune (Genopslag)Gør en forskel for borgere i Silkeborg Kommune.
Vil du være en del af et fagligt stærkt team, der ligger vægt på det gode samarbejde mellem kollegaer, borgere og pårørende? Og trives du med at arbejde om aften og have fri i dagtimerne? Så kan du lige nu søge et job som social- og sundhedsassistent til aftenvagter hos os.
 
Vi søger social- og sundhedsassistenter til aftenvagter i fem af udegrupperne i Silkeborg Kommune. Det drejer sig om:
  • Them og Bryrup
  • Gjern, Fårvang og Gudenå
  • Alderslyst øst og vest
  • Balle og Kjellerup øst og vest
  • Indre by (i Silkeborg) og Lysbro
Du vil blive en del af en arbejdsplads, hvor vi er stolte af vores kultur, og hvor du bliver godt klædt på til at løse dine opgaver.

Du vil blive inviteret ind i et fagfælleskab, der består af social- og sundhedshjælpere, sygeplejersker, gruppesygeplejersker og andre social- og sundhedsassistenter. Vi holder også regelmæssige assistentmøder, hvor vi både drøfter faglige emner og trivselsspørgsmål.

Lyder det lige som et job for dig? Så se filmen her og få et endnu bedre indblik i at være social- og sundhedsassistent hos os.

Dine opgaver:
Du skal udføre sundhedsfaglige opgaver i borgernes eget hjem, hvor helhedsplejen er i centrum, ligesom akutte besøg også er en del af hverdagen.
Du bliver sparingsparter for social- og sundhedshjælpere i din gruppe. Vi triagerer borgerne i aftenvagten, og som assistent bliver du tovholder på triageringsmøderne.

Vi tilbyder:
  • at timetallet aftales efter dit behov
  • aftenvagtstillæg og et særlig tillæg, hvis din arbejdstid er mere end 65% i aftenvagt
  • introduktion med udgangspunkt i dine behov og erfaringer
  • mentorordning
  • sundhedsordning og gratis kaffe og te i arbejdstiden.
Vi forventer, at du:
  • uddannet social- og sundhedsassistent
  • deler gerne din viden og erfaringer med dine kollegaer, ligesom du omvendt lytter til dine kollegers viden og erfaringer
  • har kørekort. 
  • Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
Yderligere information:
Vil du vide mere om de enkelte områder, kan du ringe til lokalleder:
  • Pernille Karlskov (Them og Bryrup) på tlf. 21 69 44 93
  • Ane Birch Overbye (Gjern, Fårvang og Gudenå) på tlf. 20 47 30 04
  • Bettina Birkkjær Bendtsen (Alderslyst øst/vest) på tlf. 51 36 97 07
  • Christina Elbers Andersen (Balle og Kellerup øst/vest) på tlf. 21 70 47 37
  • Anna-Grethe Dam (Indre by og Lysbro) på tlf. 20 58 42 95
Skriv i din ansøgning, hvor du gerne vil ansættes.
 
Ansøgningsfrist onsdag 22. maj 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 27. maj.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Når vi ansætter personale inden for sundheds- og omsorgsområdet er en betingelse at den person, vi ønsker at ansætte kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest.

2019-05-23T00:51:45.917 Gør en forskel for borgere i Silkeborg Kommune.Vil du være en del af et fagligt stærkt team, der ligger vægt på det gode samarbejde mellem kollegaer, borgere og pårørende? Og trives du med at arbejde om aften og have fri i dagtimerne? Så kan du lige nu søge et job som social- og sundhedsassistent til aftenvagter hos os. Vi søger social- og sundhedsassistenter til aftenvagter i fem af udegrupperne i Silkeborg Kommune. Det drejer sig om: Them og Bryrup Gjern, Fårvang og Gudenå Alderslyst øst og vest Balle og Kjellerup øst og vest Indre by (i Silkeborg) og Lysbro Du vil blive en del af en arbejdsplads, hvor vi er stolte af vores kultur, og hvor du bliver godt klædt på til at løse dine opgaver.Du vil blive inviteret ind i et fagfælleskab, der består af social- og sundhedshjælpere, sygeplejersker, gruppesygeplejersker og andre social- og sundhedsassistenter. Vi holder også regelmæssige assistentmøder, hvor vi både drøfter faglige emner og trivselsspørgsmål.Lyder det lige som et job for dig? Så se filmen her og få et endnu bedre indblik i at være social- og sundhedsassistent hos os.Dine opgaver:Du skal udføre sundhedsfaglige opgaver i borgernes eget hjem, hvor helhedsplejen er i centrum, ligesom akutte besøg også er en del af hverdagen.Du bliver sparingsparter for social- og sundhedshjælpere i din gruppe. Vi triagerer borgerne i aftenvagten, og som assistent bliver du tovholder på triageringsmøderne.Vi tilbyder: at timetallet aftales efter dit behov aftenvagtstillæg og et særlig tillæg, hvis din arbejdstid er mere end 65 i aftenvagt introduktion med udgangspunkt i dine behov og erfaringer mentorordning sundhedsordning og gratis kaffe og te i arbejdstiden. Vi forventer, at du: uddannet social- og sundhedsassistent deler gerne din viden og erfaringer med dine kollegaer, ligesom du omvendt lytter til dine kollegers viden og erfaringer har kørekort. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om de enkelte områder, kan du ringe til lokalleder: Pernille Karlskov (Them og Bryrup) på tlf. 21 69 44 93 Ane Birch Overbye (Gjern, Fårvang og Gudenå) på tlf. 20 47 30 04 Bettina Birkkjær Bendtsen (Alderslyst øst vest) på tlf. 51 36 97 07 Christina Elbers Andersen (Balle og Kellerup øst vest) på tlf. 21 70 47 37 Anna-Grethe Dam (Indre by og Lysbro) på tlf. 20 58 42 95 Skriv i din ansøgning, hvor du gerne vil ansættes. Ansøgningsfrist onsdag 22. maj 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 27. maj. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Når vi ansætter personale inden for sundheds- og omsorgsområdet er en betingelse at den person, vi ønsker at ansætte kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest.10Phoenix62ff0785101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-22T00:00:000010https://silkeborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=72e740c4-20ec-4525-ad3f-992e436a40b70EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3511947Hjemmepleje11Toldbodgade 298600SilkeborgDKDanmarkORS/62ff0785_logo.jpegORS/Small/62ff0785_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent747770EmplyMinimum pakken - 35 dage2a12d669-5d89-4363-94cd-1fa220245484_185800023-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=62ff0785https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=62ff0785https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=62ff0785&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=62ff0785&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/2.jpgEr du god til at arbejde med mennesker, og ønsker du at gøre en forskel? Hos Hjemmepleje er du måske netop den, vi mangler. 12008011Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent77Pleje og omsorg361555456anna-grethe.dam@silkeborg.dkDanmarkDanmark330072171GENOPSLAG Social- og sundhedsassistent til EgeboBasic Vil du være med på det bedste team? Så er det på Egebo.Vi søger en dynamisk, dygtig og faglig SSA, der har fokus på forbedringer og kvalitet i plejen og omsorgen af vores beboere. Vi har fokus på, at vi løfter i flok og et godt læringsmiljø i hverdagen. Vores dygtige SSA har søgt nye udfordringer, og derfor har vi en stilling ledig. Stillingen er en fast stilling på mellem 30-34 timer uge. Der er weekendvagt hver 2. weekend med enkelte aftenvagter Stillingen er ledig til besættelse pr. 1. oktober 2019. Lidt om EgeboEgebo består af 35 plejeboliger og 1 korttidsplads. På Egebo har vi fokus på kvaliteten i plejen og omsorgen, og arbejder ud fra, hvordan vi kan understøtte bedst mulige forbedringer i hverdagen sammen med beboerne.Personalet har stor ansvarsfølelse overfor beboerne og hinanden som kollegaer. Der er jævnligt arrangementer hvor det gode sociale fællesskab styrkes.Vi arbejder sundhedsfremmende for at skabe den bedste hverdag for beboerne, hvor mening og livskvalitet i hverdagen er afgørende. Vi vægter ligeledes og respekterer, at den enkelte beboer har selv- og medbestemmelse i eget liv. Personalestaben består af: Daglig leder 1 sygeplejerske Gruppeplanlægger SSA er SSH er Uuddannet timeafløsere Vi søger en, der: Er uddannet social- og sundhedsassistent Kan tage beslutninger og udvise handlekraft Har gode samarbejdsevner og kan rumme menneskers forskelligheder Er fleksibel og omstillingsparat Er fagligt kompetent og personligt engageret Kan lide en konstant foranderlig hverdag, hvor der som regel er mange opgaver der skal løses Er god til at se helheder, og tænker i sundhedsfremme Har en anerkendende tilgang overfor beboerne og kollegaerne Vi tilbyder: Et veltilrettet introduktionsforløb som tager udgangspunkt i dine behov Engagerede og dedikerede kolleger Mulighed for indflydelse på opgaveløsningen og selvtilrettelæggelse af hverdagen En arbejdsplads i udvikling, hvor der er fokus på kvalitet og kompetenceudvikling, samt faglig og personlig udvikling Et arbejdssted hvor der lægges vægt på åbenhed og anerkendelse, samt god dialog om de mange forskellige udfordringer i arbejdet Arbejdsplads som vægter godt psykisk- og fysisk arbejdsmiljø højt Løn og ansættelse efter gældende overenskomst Et arbejdssted hvor der lægges vægt på åbenhed og anerkendelse, samt god dialog Arbejdsplads som vægter godt psykisk- og fysisk arbejdsmiljø højt Se film: DetFedtAtVæreSOSU: https: youtu.be wV1KzY7zas0 Løn og ansættelse efter gældende overenskomst.Yderligere oplysninger om stillingen fås ved telefonisk henvendelse til Daglig leder Nina Karmisholt telefon 61 61 50 65.Ansøgningsfrist er mandag den 26.august 2019.Samtaler afholder vi torsdag den 29. august 2019.Vil du være med på det bedste team? Så er det på Egebo.

Vi søger en dynamisk, dygtig og faglig SSA, der har fokus på forbedringer og kvalitet i plejen og omsorgen af vores beboere. Vi har fokus på, at vi løfter i flok og et godt læringsmiljø i hverdagen. Vores dygtige SSA har søgt nye udfordringer, og derfor har vi en stilling ledig. Stillingen er en fast stilling på mellem 30-34 timer/uge. Der er weekendvagt hver 2. weekend med enkelte aftenvagter Stillingen er ledig til besættelse pr. 1. oktober 2019.
  
Lidt om Egebo

Egebo består af 35 plejeboliger og 1 korttidsplads. På Egebo har vi fokus på kvaliteten i plejen og omsorgen, og arbejder ud fra, hvordan vi kan understøtte bedst mulige forbedringer i hverdagen sammen med beboerne.
Personalet har stor ansvarsfølelse overfor beboerne og hinanden som kollegaer. Der er jævnligt arrangementer hvor det gode sociale fællesskab styrkes.
Vi arbejder sundhedsfremmende for at skabe den bedste hverdag for beboerne, hvor mening og livskvalitet i hverdagen er afgørende. Vi vægter ligeledes og respekterer, at den enkelte beboer har selv- og medbestemmelse i eget liv.
 
Personalestaben består af:
  • Daglig leder
  • 1 sygeplejerske
  • Gruppeplanlægger
  • SSA’er
  • SSH’er
  • Uuddannet timeafløsere
     
    Vi søger en, der:
  • Er uddannet social- og sundhedsassistent
  • Kan tage beslutninger og udvise handlekraft
  • Har gode samarbejdsevner og kan rumme menneskers forskelligheder
  • Er fleksibel og omstillingsparat
  • Er fagligt kompetent og personligt engageret
  • Kan lide en konstant foranderlig hverdag, hvor der som regel er mange opgaver der skal løses
  • Er god til at se helheder, og tænker i sundhedsfremme
  • Har en anerkendende tilgang overfor beboerne og kollegaerne
     
    Vi tilbyder:
  • Et veltilrettet introduktionsforløb som tager udgangspunkt i dine behov
  • Engagerede og dedikerede kolleger
  • Mulighed for indflydelse på opgaveløsningen og selvtilrettelæggelse af hverdagen
  • En arbejdsplads i udvikling, hvor der er fokus på kvalitet og kompetenceudvikling, samt faglig og personlig udvikling
  • Et arbejdssted hvor der lægges vægt på åbenhed og anerkendelse, samt god dialog om de mange forskellige udfordringer i arbejdet
  • Arbejdsplads som vægter godt psykisk- og fysisk arbejdsmiljø højt
  • Løn og ansættelse efter gældende overenskomst
  • Et arbejdssted hvor der lægges vægt på åbenhed og anerkendelse, samt god dialog  
  • Arbejdsplads som vægter godt psykisk- og fysisk arbejdsmiljø højt 
 
Se film: DetFedtAtVæreSOSU:  https://youtu.be/wV1KzY7zas0
 
Løn og ansættelse efter gældende overenskomst.
Yderligere oplysninger om stillingen fås ved telefonisk henvendelse til Daglig leder Nina Karmisholt telefon 61 61 50 65.
Ansøgningsfrist er mandag den 26.august 2019.
Samtaler afholder vi torsdag den 29. august 2019.
 

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegEgeboBrædstrup2019-08-13T15:02:41.8002019-08-26T00:00:00
330073269Social- og sundhedsassistenter søges til Brædstrup HjemmeplejeBasic I Brædstrup Hjemmepleje, Horsens Kommune, har vi fokus på faglighed, kvalitet og arbejder ud fra en rehabiliterende tilgang. Med det nære sundhedsvæsen får flere borgere behandling i eget hjem og vi har derfor valgt at konvertere flere stillinger til SSA stillinger og det gælder både i DV og AV. Brænder du for at gøre en forskel for andre mennesker og er du uddannet social- og sundhedsassistent - så er det måske dig vi mangler. Borgeren er vores kunder og vores kerneopgave, hvilket vi er meget bevidste om. Vi har fokus på, at borgeren oplever høj grad af kvalitet i vores ydelser og at de er glade for Brædstrup Hjemmepleje som leverandørvalg. Vi arbejde med optimal ressource udnyttelse, som i praksis betyder, at vi vil sikre de rigtige antal ressourcer og kompetencer på de forskellige tidspunkter. Vi har kontinuerligt fokus på kompetenceoplæring så du ikke vil stå med en opgave du ikke er klædt på til at varetage. Endelig er vi i fuld gang med en optimering af vores ruter ud fra hensyntagen til geografi og borgers behov. Horsens Kommune ønsker at beholde borgerne i egen hjem længst muligt og forebygger indlæggelser og det betyder, at hjemmeplejens opgaver tiltagende bliver mere komplekse. Samme med gruppens øvrige sosu-assistenter, vil du opleve at have en særlig opgave i at kompetencekvalificere vores dygtige sosu-hjælpere, samtidig med at du er med til at levere vores ydelser indenfor pleje og praktisk hjælp. Horsens Kommunes værdisæt er:Helhed Respekt Kvalitet Resultat Det betyder, at borgerne kan forvente engagement, høj faglighed og en respektfuld indsats. Vores indsats tager udgangspunkt i borgerens ønsker og mål og vi arbejder ud fra fælles sprog III i CSC Vitae. Ud over pleje og praktisk hjælp, har vi en del sygeplejeopgaver der er delegeret fra sygeplejen til hjemmeplejen, hvilket eksempelvis kan være sondeernæring. Vi forventer, at du: Har fokus på borgeren og vores kerneopgave Har lyst til at engagere dig i at skabe og bevare den gode trivsel på arbejdspladsen Er synlig, lyttende og indgår aktivt i en positiv dialog Har interesse i faglig udvikling Syntes det er sjovt at undervise kollegaer Har lyst og evne til at arbejde med dokumentation Er loyal overfor trufne beslutninger Har nogle års erfaring indenfor hjemmeplejen Vi tilbyder: En fast stilling hvor vi kan tale om timeantal Arbejde hver anden weekend Der er tale om flere stillinger i både DV og ren AV En god introduktion, hvor du blandt andet får føl-dage med kollegaer En spændende hverdag, hvor ikke 2 dage er ens En hverdag, hvor dine kompetencer kommer i spil En gruppe i udvikling og hvor vi vil skabe plads til os alle Gode muligheder for sparring En leder der vil dig og som har døren åben for dig Se film: DetFedtAtVæreSOSU: https: youtu.be wV1KzY7zas0 Du er velkommen til at kontakte daglig leder Helle Krab Skøtt på mail hksk@horsens.dk eller telefon 21 19 62 98 for yderligere oplysninger. Du er også velkommen til at komme og besøge os. Dagligt ind mødested er Sundhedscenter Søndergården, Søndergade 41, 8740 Brædstrup. Ansøgningsfrist: 20. september 2019. Ansættelsessamtaler: Der vil blive afholdt samtaler løbende. Løn- og ansættelses efter gældende overenskomst.I Brædstrup Hjemmepleje, Horsens Kommune, har vi fokus på faglighed, kvalitet og arbejder ud fra en rehabiliterende tilgang. Med det nære sundhedsvæsen får flere borgere behandling i eget hjem og vi har derfor valgt at konvertere flere stillinger til SSA stillinger – og det gælder både i DV og AV. Brænder du for at gøre en forskel for andre mennesker og er du uddannet social- og sundhedsassistent - så er det måske dig vi mangler.
 
Borgeren er vores kunder og vores kerneopgave, hvilket vi er meget bevidste om. Vi har fokus på, at borgeren oplever høj grad af kvalitet i vores ydelser og at de er glade for Brædstrup Hjemmepleje som leverandørvalg. Vi arbejde med optimal ressource udnyttelse, som i praksis betyder, at vi vil sikre de rigtige antal ressourcer og kompetencer på de forskellige tidspunkter. Vi har kontinuerligt fokus på kompetenceoplæring så du ikke vil stå med en opgave du ikke er klædt på til at varetage. Endelig er vi i fuld gang med en optimering af vores ruter ud fra hensyntagen til geografi og borgers behov.
 
Horsens Kommune ønsker at beholde borgerne i egen hjem længst muligt og forebygger indlæggelser og det betyder, at hjemmeplejens opgaver tiltagende bliver mere komplekse. Samme med gruppens øvrige sosu-assistenter, vil du opleve at have en særlig opgave i at kompetencekvalificere vores dygtige sosu-hjælpere, samtidig med at du er med til at levere vores ydelser indenfor pleje og praktisk hjælp.
 
Horsens Kommunes værdisæt er:
Helhed – Respekt – Kvalitet – Resultat
 
Det betyder, at borgerne kan forvente engagement, høj faglighed og en respektfuld indsats. Vores indsats tager udgangspunkt i borgerens ønsker og mål og vi arbejder ud fra fælles sprog III i CSC Vitae.
 
Ud over pleje og praktisk hjælp, har vi en del sygeplejeopgaver der er delegeret fra sygeplejen til hjemmeplejen, hvilket eksempelvis kan være sondeernæring.
 
Vi forventer, at du:
  • Har fokus på borgeren og vores kerneopgave
  • Har lyst til at engagere dig i at skabe og bevare den gode trivsel på arbejdspladsen
  • Er synlig, lyttende og indgår aktivt i en positiv dialog
  • Har interesse i faglig udvikling
  • Syntes det er sjovt at undervise kollegaer
  • Har lyst og evne til at arbejde med dokumentation
  • Er loyal overfor trufne beslutninger
  • Har nogle års erfaring indenfor hjemmeplejen
 
Vi tilbyder:
  • En fast stilling hvor vi kan tale om timeantal
  • Arbejde hver anden weekend
  • Der er tale om flere stillinger i både DV og ren AV
  • En god introduktion, hvor du blandt andet får føl-dage med kollegaer
  • En spændende hverdag, hvor ikke 2 dage er ens
  • En hverdag, hvor dine kompetencer kommer i spil
  • En gruppe i udvikling og hvor vi vil skabe plads til os alle
  • Gode muligheder for sparring
  • En leder der vil dig og som har døren åben for dig
 
Se film: DetFedtAtVæreSOSU:  https://youtu.be/wV1KzY7zas0
 
Du er velkommen til at kontakte daglig leder Helle Krab Skøtt på mail hksk@horsens.dk eller telefon 21 19 62 98 for yderligere oplysninger. Du er også velkommen til at komme og besøge os.
 
Dagligt ind mødested er Sundhedscenter Søndergården, Søndergade 41, 8740 Brædstrup.
 
Ansøgningsfrist: 20. september 2019.
 
Ansættelsessamtaler: Der vil blive afholdt samtaler løbende.
 
Løn- og ansættelses efter gældende overenskomst.
 
 

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegVital Horsens- Brædstrup hjemmeplejeBrædstrup2019-08-15T11:01:31.9272019-09-20T00:00:00
330071811Social og sundhedsassistent søges til team i SilkeborgRobot Borger har Cuffet tube og peg sonde. Erfaring er ikke et krav, der vil være oplæring hos borger som bor på plejehjem. Du vil indgå i teams med 6-7 kolleger Vi har følgende krav til uddannelse og kvalifikationer: Du er uddannet Social- og sundhedsassistent Professionel tilgang og respekt for den enkelte borger og dennes familie Du kan bidrage med høj faglig kvalitet Du har en positiv energi og indstilling til livet Tage ansvar for daglige rutiner hos den enkelte borger Vi tilbyder Et arbejde uden tidspres og pressede arbejdsplaner Et arbejde på borgerens præmisser Medbestemmelse ved vagtplanlægning Fuld løn under oplæring Stor frihed Send en ansøgning allerede i dag Kan du se dig selv i CareLink og som en del af teamet. Så send en ansøgning allerede i dag til teams@carelink.dk eller ring på telefon 44 22 42 43 og spørg efter Anne Wright eller Annika Egeberg såfremt du har spørgsmål til jobbet. Der vil løbende blive afholdt samtaler og jobbet vil være slået op til den rette kandidat er fundet. Bliv en del af en succes CareLink er Danmarks hurtigst voksende private virksomhed indenfor sundhedssektoren. Vores specialer er vikarer til hospitaler og primærsektoren samt pleje af respiratoriske borgere i eget hjem. Virksomheden blev grundlagt i 2007 og er i dag Danmarks tredjestørste leverandør til sundhedssektoren indenfor virksomhedens specialer. Du bliver med andre ord en del af en succes og vi glæder os til at byde dig velkommen.

Borger har Cuffet tube og peg sonde.

Erfaring er ikke et krav, der vil være oplæring hos borger som bor på plejehjem.

Du vil indgå i teams med 6-7 kolleger

Vi har følgende krav til uddannelse og kvalifikationer:

  • Du er uddannet Social- og sundhedsassistent
  • Professionel tilgang og respekt for den enkelte borger og dennes familie
  • Du kan bidrage med høj faglig kvalitet
  • Du har en positiv energi og indstilling til livet
  • Tage ansvar for daglige rutiner hos den enkelte borger

Vi tilbyder

  • Et arbejde uden tidspres og pressede arbejdsplaner

  • Et arbejde på borgerens præmisser

  • Medbestemmelse ved vagtplanlægning

  • Fuld løn under oplæring

  • Stor frihed

Send en ansøgning allerede i dag

Kan du se dig selv i CareLink og som en del af teamet. Så send en ansøgning allerede i dag til teams@carelink.dk eller ring på telefon 44 22 42 43 og spørg efter Anne Wright eller Annika Egeberg såfremt du har spørgsmål til jobbet.

Der vil løbende blive afholdt samtaler og jobbet vil være slået op til den rette kandidat er fundet.

 

Bliv en del af en succes

CareLink er Danmarks hurtigst voksende private virksomhed indenfor sundhedssektoren. Vores specialer er vikarer til hospitaler og primærsektoren samt pleje af respiratoriske borgere i eget hjem.

Virksomheden blev grundlagt i 2007 og er i dag Danmarks tredjestørste leverandør til sundhedssektoren indenfor virksomhedens specialer. Du bliver med andre ord en del af en succes og vi glæder os til at byde dig velkommen.

CARELINK A/SSilkeborg2019-08-13T00:00:002019-10-04T00:00:00
330065032Social- og sundhedsassistenter til udekørende natteam i Vejle kommuneBasic Er du en natteravn, elsker du at arbejde selvstændigt og samtidig være en del af et fast team, nyder du at se solen stå op, så er jobbet måske lige dig! Vi søger 2 social- og sundhedsassistenter til 30 timer pr. uge. Om jobbet Det udekørende nat team består af 1 sygeplejerske og 4 social- og sundhedsassistenter, der dækker hele Vejle kommune om natten. Teamet kører ud fra Gulkrog i centrum af Vejle. Opgaverne planlægges på kørelister i forhold til geografien. Teamet samarbejder endvidere med den udekørende akutsygeplejerske. Tiltrædelse 1. september eller efter aftale. Vi forventer af dig At du er uddannet social- og sundhedsassistent At du kan både kan indgå i teamsamarbejde, men også arbejde selvstændigt At du er åben og imødekommende, og har gode samarbejdsevner At du lægger vægt på at have borgeren i centrum At du tænker rehabiliterende i mødet med borgeren At du kan prioritere og planlægge dine arbejdsopgaver At du har brugerkendskab til IT At du har erfaring fra ældreområdet Kørekort er en betingelse Læs faglig kompetenceprofilfor social- og sundhedsassistenter. Vi tilbyder dig En arbejdsplads som lægger vægt på anerkendende tilgang og positiv kommunikation At være en del af et team der arbejder tæt sammen God introduktion til dine opgaver og omsorgssystemet Nexus og FS III Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn. Om os Teamet samarbejder med den udekørende akutsygeplejerske, som også kører ud fra Gulkrog. Begge funktioner har kontor inde på afdelingen for Midlertidige pladser Vejle midtby . Teamet møder ind sammen, og planlægger vagten, herefter køres ud til såvel selvstændige som dobbeltbesøg med SSA-kollega eller sygeplejerske. Teamet er i løbende dialog med hinanden, lægger vægt på hjælpsomhed og god dialog. I Vejle kommune arbejder vi målrettet med rehabilitering i alle sammenhænge ved borgerne. Flere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte leder Karin Østergaard Christensen på tlf. nr. 20 40 73 94 kan dog ikke træffes i uge 33-34-35. I ugerne 33-34-35 kan du kontakte områdeleder Jan Henriksen på 24 98 04 06 i forhold til spørgsmål. Ansøgningsfrist Vi vil gerne have din ansøgning senest 13. september 2019. Ansættelsessamtaler afholdes løbende i ansøgningsperioden. Privat straffeattest Ved ansættelse i Senior, Vejle Kommune, skal der afleveres en privat straffeattest. Den kan hentes på www.borger.dk Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk tilflytter

Er du en natteravn, elsker du at arbejde selvstændigt og samtidig være en del af et fast team, nyder du at se solen stå op, så er jobbet måske lige dig!

Vi søger 2 social- og sundhedsassistenter til 30 timer pr. uge. 

Om jobbet
Det udekørende nat team består af 1 sygeplejerske og 4 social- og sundhedsassistenter, der dækker hele Vejle kommune om natten. Teamet kører ud fra Gulkrog i centrum af Vejle. Opgaverne planlægges på kørelister i forhold til geografien. Teamet samarbejder endvidere med den udekørende akutsygeplejerske.

Tiltrædelse 1. september eller efter aftale.

Vi forventer af dig

  • At du er uddannet social- og sundhedsassistent
  • At du kan både kan indgå i teamsamarbejde, men også arbejde selvstændigt
  • At du er åben og imødekommende, og har gode samarbejdsevner
  • At du lægger vægt på at have borgeren i centrum
  • At du tænker rehabiliterende i mødet med borgeren
  • At du kan prioritere og planlægge dine arbejdsopgaver
  • At du har brugerkendskab til IT
  • At du har erfaring fra ældreområdet
  • Kørekort er en betingelse

Læs faglig kompetenceprofilfor social- og sundhedsassistenter.


Vi tilbyder dig

  • En arbejdsplads som lægger vægt på anerkendende tilgang og positiv kommunikation
  • At være en del af et team der arbejder tæt sammen
  • God introduktion til dine opgaver og omsorgssystemet Nexus og FS III


Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn.

Om os
Teamet samarbejder med den udekørende akutsygeplejerske, som også kører ud fra Gulkrog. Begge funktioner har kontor inde på afdelingen for ”Midlertidige pladser – Vejle midtby”. Teamet møder ind sammen, og planlægger vagten, herefter køres ud til såvel selvstændige som dobbeltbesøg med SSA-kollega eller sygeplejerske. Teamet er i løbende dialog med hinanden, lægger vægt på hjælpsomhed og god dialog. I Vejle kommune arbejder vi målrettet med rehabilitering i alle sammenhænge ved borgerne.

Flere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte leder Karin Østergaard Christensen på tlf. nr. 20 40 73 94 – kan dog ikke træffes i uge 33-34-35.
I ugerne 33-34-35 kan du kontakte områdeleder Jan Henriksen på 24 98 04 06 i forhold til spørgsmål.

Ansøgningsfrist
Vi vil gerne have din ansøgning senest 13. september 2019.
Ansættelsessamtaler afholdes løbende i ansøgningsperioden.

Privat straffeattest
Ved ansættelse i Senior, Vejle Kommune, skal der afleveres en privat straffeattest. Den kan hentes på www.borger.dk  

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter   

 

 

 

 

ORS/Small/16f83288_logo.pngDet udekørende natteam, Vejle KommuneVejle2019-07-29T10:00:07.5302019-09-02T00:00:00
330070023Stærkt fagligt funderet Social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske, Specialområde Hjerneskade, SvalevejBasic Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det sundhedsfaglige område? Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi tager afsæt i den nyeste viden på området og er i proces med at kvalificere vores tilbud og vores arbejdsplads. Vi har rammerne, potentialet og personalet til at forsætte en super spændende udvikling vi mangler blot dig! Svalevej består af 5 afdelinger med 34 pladser i alt, fordelt på 2 huse. Borgene har på forskellig vis alle behov for pleje omsorg samt hjælp til praktiske gøremål. Målgruppen er kendetegnet ved høj grad af kompleksitet, som f.eks. risikobetonet og udadreagerende adfærd, psykiatriske diagnoser m.m. Svalevej er opdelt i 5 afdelinger, hvor der ydes bostøtte efter Servicelovens 85 og samvær- og aktivitetstilbud efter Servicelovens 104. Der er ledige stillinger i flere afdelinger. Svalevej tilbyder: Et levende og spændende arbejdsmiljø med mulighed for faglig og personlig udvikling. En organisation, der lægger vægt på rummelighed, respekt, samarbejde og udvikling. Engagerede og ansvarlige kollegaer, konsulenter og ledelse med en bred erfaring inden for området. Intern Fagpilot-uddannelse i Neuropædagogik: Intro, Modul I, Modul II og Modul III (diplomniveau). Arbejdstid i dag- og aftenvagter samt hver 2. eller hver 3. weekend. Årets ferier og helligdage er rammesat således, at man har 1. prioritet for sine ønsker på rul. Stillingerne er på 30-35 timer pr. uge. Dine arbejdsopgaver vil være at: Tage afsæt i vores interne Fagpilot-uddannelse og arbejde i den neuropædagogiske proces med at afdække behov, definere mål og delmål, samt dokumentere den individuelt tilpassede indsats. Tage del i det tværfaglige arbejde omkring borgeren i hverdagen, hvor der ydes individuelt tilpasset bostøtte, samt integreret samværs- og aktivitetstilbud. Tage del i Svalevejs og Specialområdets sundheds- og kvalitetsorganisation, hvor der arbejdes med at styrke og udvikle den sundhedsfaglige indsats, samt forebygge utilsigtede hændelser. Styrke patientsikkerheden igennem dokumentation, medicinhåndtering, afdækning og opsporing af sygdom, etc. Foretage survey forestå det interne tilsyn. A ajourføre instrukser og retningslinjer, formidle og videndele det faglige stof. Vi forventer at du: Har en stærk grundfaglighed og har lyst til at lære nyt og udvikle dig fagligt såvel som personligt. Har stærke kommunikative evner og lyst til formidling, læring og samarbejde. Har gode IT-kompetencer. Er systematisk og målrettet i opgavevaretagelsen. Er etisk ansvarlig. Kan bevare overblik og fokus i en travl hverdag. Ansøgningsfrist: søndag den 25. august 2019Samtaler forventes afholdt onsdag den 28. august og torsdag den 29. august 2019Ansættelse pr. 1. oktober 2019 Vedlæg venligst uddannelsesbevis og anden relevant dokumentation Du kan læse mere om Specialområde Hjerneskade på www.soh.rm.dk. Du er ligeledes velkommen til at kontakte Afdelingsleder Lennart Brix på tlf. 92 43 70 42 eller Afdelingsleder Karina Rousing på tlf. 51 89 12 28. Stillingen skal søges online via regionens hjemmeside: www.rm.dk job. Gå ind under stillingsopslaget og følg link til ansøgningsformular.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det sundhedsfaglige område?
 
Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi tager afsæt i den nyeste viden på området og er i proces med at kvalificere vores tilbud og vores arbejdsplads.
 
Vi har rammerne, potentialet og personalet til at forsætte en super spændende udvikling – vi mangler blot dig!
 
Svalevej består af 5 afdelinger med 34 pladser i alt, fordelt på 2 huse. Borgene har på forskellig vis alle behov for pleje/omsorg samt hjælp til praktiske gøremål. Målgruppen er kendetegnet ved høj grad af kompleksitet, som f.eks. risikobetonet og udadreagerende adfærd, psykiatriske diagnoser m.m.
 
Svalevej er opdelt i 5 afdelinger, hvor der ydes bostøtte efter Servicelovens § 85 og samvær- og aktivitetstilbud efter Servicelovens § 104. Der er ledige stillinger i flere afdelinger.
 
Svalevej tilbyder:
  • Et levende og spændende arbejdsmiljø med mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • En organisation, der lægger vægt på rummelighed, respekt, samarbejde og udvikling.
  • Engagerede og ansvarlige kollegaer, konsulenter og ledelse med en bred erfaring inden for området.
  • Intern Fagpilot-uddannelse i Neuropædagogik: Intro, Modul I, Modul II og Modul III (diplomniveau).
  • Arbejdstid i dag- og aftenvagter samt hver 2. eller hver 3. weekend. Årets ferier og helligdage er rammesat således, at man har 1. prioritet for sine ønsker på rul. Stillingerne er på 30-35 timer pr. uge.
Dine arbejdsopgaver vil være at:
  • Tage afsæt i vores interne Fagpilot-uddannelse og arbejde i den neuropædagogiske proces med at afdække behov, definere mål og delmål, samt dokumentere den individuelt tilpassede indsats.
  • Tage del i det tværfaglige arbejde omkring borgeren i hverdagen, hvor der ydes individuelt tilpasset bostøtte, samt integreret samværs- og aktivitetstilbud.
  • Tage del i Svalevejs og Specialområdets sundheds- og kvalitetsorganisation, hvor der arbejdes med at styrke og udvikle den sundhedsfaglige indsats, samt forebygge utilsigtede hændelser.
  • Styrke patientsikkerheden igennem dokumentation, medicinhåndtering, afdækning og opsporing af sygdom, etc.
  • Foretage survey/forestå det interne tilsyn.
  • A ajourføre instrukser og retningslinjer, formidle og videndele det faglige stof.
Vi forventer at du:
  • Har en stærk grundfaglighed og har lyst til at lære nyt og udvikle dig fagligt såvel som personligt.
  • Har stærke kommunikative evner og lyst til formidling, læring og samarbejde.
  • Har gode IT-kompetencer.
  • Er systematisk og målrettet i opgavevaretagelsen.
  • Er etisk ansvarlig.
  • Kan bevare overblik og fokus i en travl hverdag.
Ansøgningsfrist: søndag den 25. august 2019
Samtaler forventes afholdt onsdag den 28. august og torsdag den 29. august 2019
Ansættelse pr. 1. oktober 2019
 
Vedlæg venligst uddannelsesbevis og anden relevant dokumentation
 
Du kan læse mere om Specialområde Hjerneskade på www.soh.rm.dk.  Du er ligeledes velkommen til at kontakte Afdelingsleder Lennart Brix på tlf. 92 43 70 42 eller Afdelingsleder Karina Rousing på tlf. 51 89 12 28.
 
Stillingen skal søges online via regionens hjemmeside: www.rm.dk/job. Gå ind under stillingsopslaget og følg link til ansøgningsformular.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/7dcfe4b7_logo.gifSvalevej Team 6Randers SØ2019-08-08T11:01:18.8332019-08-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

GENOPSLAG Social- og sundhedsassistent til Egebo

Egebo

Brædstrup
Vil du være med på det bedste team? Så er det på Egebo.Vi søger en dynamisk, dygtig og faglig SSA, der har fokus på forbedringer og kvalitet i plejen og omsorgen af vores beboere. Vi har fokus på, at vi løfter i flok og et godt læringsmiljø i hverda...
Indrykket:13. august 2019
Udløbsdato:26. august 2019

Social- og sundhedsassistenter søges til Brædstrup Hjemmepleje

Vital Horsens- Brædstrup hjemmepleje

Brædstrup
I Brædstrup Hjemmepleje, Horsens Kommune, har vi fokus på faglighed, kvalitet og arbejder ud fra en rehabiliterende tilgang. Med det nære sundhedsvæsen får flere borgere behandling i eget hjem og vi har derfor valgt at konvertere flere stillinger ti...
Indrykket:15. august 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Social og sundhedsassistent søges til team i Silkeborg

CARELINK A/S

Silkeborg
Borger har Cuffet tube og peg sonde. Erfaring er ikke et krav, der vil være oplæring hos borger som bor på plejehjem. Du vil indgå i teams med 6-7 kolleger Vi har følgende krav til uddannelse og kvalifikationer: Du er uddannet Social- og sundhedsass...
Indrykket:13. august 2019
Udløbsdato:4. oktober 2019

Social- og sundhedsassistenter til udekørende natteam i Vejle kommune

Det udekørende natteam, Vejle Kommune

Vejle
Er du en natteravn, elsker du at arbejde selvstændigt og samtidig være en del af et fast team, nyder du at se solen stå op, så er jobbet måske lige dig! Vi søger 2 social- og sundhedsassistenter til 30 timer pr. uge. Om jobbet Det udekørende nat tea...
Indrykket:29. juli 2019
Udløbsdato:2. september 2019

Stærkt fagligt funderet Social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske, Specialområde Hjerneskade, Svalevej

Svalevej Team 6

Randers SØ
Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det sundhedsfaglige område? Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi tager afsæt i den nyeste viden på området og er i proces med at kvalificere vores tilbud og vores arbej...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:25. august 2019