Social- og sundhedsassistent/hjælper til ferievikariat på Ældrecenter Æblehaven

Vil du være en del af vores fantastiske teams, der giver vores ældre mulighed for at leve en hverdag ud fra egne ønsker i eget hjem? Er din rygsæk pakket med faglighed, fleksibilitet, tålmodighed og humor? Så er du måske vores kollega lige nu og i fremtiden!

Ældrecenter Æblehaven søger en social- og sundhedsassistent eller en social og sundhedshjælper til et sommerferievikariat på 30 timer om ugen i skiftende vagter dag/aften og med opstart hurtigst muligt. Vikariatet varer til og med september 2019.
 
Hvem er vi  
Æblehaven er et registreret Eden plejehjem. Det betyder, at vores fokus er på en hverdag på beboernes præmisser, og at vi arbejder i deres hjem. Vi tager udgangspunkt i beboernes ønsker for en god hverdag, hvor der er plads til forskelligheder, forskellige ønsker og rytmer samt individuelle behov. 
 
Vi lægger vægt på muligheden for pludselige indskydelser i hverdagen, og vi har fokus på at eliminere følelsen af ensomhed, kedsomhed og hjælpeløshed gennem spontanitet, inddragelse og nære relationer. Vi arbejder kontinuerligt med, at hverdagslivet skal give mening og værdi for den enkelte beboer. 
 
Vi har 36 beboere og fire huse, hvoraf det ene hus har tre aflastningsstuer. Hvert hus har ni beboere og sit eget særkende med mange input fra beboerne. Vi fungerer som små familier i de enkelte huse, hvor du også byder ind med dig selv som person. Du vil skulle afløse i alle fire huse sommeren over. 
 
Hvem er du   
Vi forventer, at du:  
  • har fokus på familiefølelsen i huset, samtidig med at du altid har den faglige rygsæk parat, når der er brug for professionel pleje
  • tager udgangspunkt i beboernes ønsker i hverdagen, hvor du naturligt inddrager beboerne i beslutninger, der vedrører dem      
  • er god til at støtte beboerne i at gøre de ting, som de kan og ønsker og understøtte et aktivt hverdagsliv med plads til det sjove      
  • er fleksibel, stabil, tålmodig, og har en god portion humor 
  • har fokus på at bruge beboernes ressourcer og ser beboernes egne familier som vigtige samarbejdspartnere i hverdagen   
  • indgår i et anerkendende arbejdsfællesskab med dine kollegaer på tværs af husene   
  • lægger vægt på at sparre og vidensdele med dine kollegaer i dagligdagen      
  • er god til at finde løsninger på dagligdagens opgaver og udfordringer   
  • har fokus på, at alle hjælper hinanden for at få de bedste muligheder ud af hverdagen. 
Om jobbet  
Du skal kunne fungere i alle fire huse dag/aften, hvor der er behov. Du vil få dygtige og erfarne kollegaer, både assistenter og hjælpere, som vil glæde sig til at byde dig velkommen på Æblehaven og til fællesskabet.
 
Herudover vil du:  
  • få struktureret undervisning i vores omsorgssystem Nexus/FSIII og FMK, som du skal kunne håndtere professionelt i det daglige      
  • få sparring af vores egen sygeplejerske i hverdagen
  • blive en del af et fællesskab, hvor vi alle arbejder naturligt med det fysiske og psykiske arbejdsmiljø, som du skal være en aktiv del af  
Vores arbejde tager udgangspunkt i de personalepolitiske værdier i Assens Kommune, som derfor naturligt præger vores hverdag.  
 
Der er røgfri politik i Assens Kommune.
 
Løn og ansættelsesvilkår   
Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest, inden ansættelse kan finde sted. Dette kan du gøre digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk.    
  
Vil du vide mere  
Har du brug for yderligere oplysninger, eller har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte til leder Birthe Badstue på tlf. 64 74 76 94.  
 
Ansættelsessamtaler afholdes løbende.
 
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og få dig som en del af vores fællesskab!


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034186Phoenix-0002ef6312019-05-29T13:00:26.057Social- og sundhedsassistent/hjælper til ferievikariat på Ældrecenter Æblehaven

Vil du være en del af vores fantastiske teams, der giver vores ældre mulighed for at leve en hverdag ud fra egne ønsker i eget hjem? Er din rygsæk pakket med faglighed, fleksibilitet, tålmodighed og humor? Så er du måske vores kollega lige nu og i fremtiden!

Ældrecenter Æblehaven søger en social- og sundhedsassistent eller en social og sundhedshjælper til et sommerferievikariat på 30 timer om ugen i skiftende vagter dag/aften og med opstart hurtigst muligt. Vikariatet varer til og med september 2019.
 
Hvem er vi  
Æblehaven er et registreret Eden plejehjem. Det betyder, at vores fokus er på en hverdag på beboernes præmisser, og at vi arbejder i deres hjem. Vi tager udgangspunkt i beboernes ønsker for en god hverdag, hvor der er plads til forskelligheder, forskellige ønsker og rytmer samt individuelle behov. 
 
Vi lægger vægt på muligheden for pludselige indskydelser i hverdagen, og vi har fokus på at eliminere følelsen af ensomhed, kedsomhed og hjælpeløshed gennem spontanitet, inddragelse og nære relationer. Vi arbejder kontinuerligt med, at hverdagslivet skal give mening og værdi for den enkelte beboer. 
 
Vi har 36 beboere og fire huse, hvoraf det ene hus har tre aflastningsstuer. Hvert hus har ni beboere og sit eget særkende med mange input fra beboerne. Vi fungerer som små familier i de enkelte huse, hvor du også byder ind med dig selv som person. Du vil skulle afløse i alle fire huse sommeren over. 
 
Hvem er du   
Vi forventer, at du:  
  • har fokus på familiefølelsen i huset, samtidig med at du altid har den faglige rygsæk parat, når der er brug for professionel pleje
  • tager udgangspunkt i beboernes ønsker i hverdagen, hvor du naturligt inddrager beboerne i beslutninger, der vedrører dem      
  • er god til at støtte beboerne i at gøre de ting, som de kan og ønsker og understøtte et aktivt hverdagsliv med plads til det sjove      
  • er fleksibel, stabil, tålmodig, og har en god portion humor 
  • har fokus på at bruge beboernes ressourcer og ser beboernes egne familier som vigtige samarbejdspartnere i hverdagen   
  • indgår i et anerkendende arbejdsfællesskab med dine kollegaer på tværs af husene   
  • lægger vægt på at sparre og vidensdele med dine kollegaer i dagligdagen      
  • er god til at finde løsninger på dagligdagens opgaver og udfordringer   
  • har fokus på, at alle hjælper hinanden for at få de bedste muligheder ud af hverdagen. 
Om jobbet  
Du skal kunne fungere i alle fire huse dag/aften, hvor der er behov. Du vil få dygtige og erfarne kollegaer, både assistenter og hjælpere, som vil glæde sig til at byde dig velkommen på Æblehaven og til fællesskabet.
 
Herudover vil du:  
  • få struktureret undervisning i vores omsorgssystem Nexus/FSIII og FMK, som du skal kunne håndtere professionelt i det daglige      
  • få sparring af vores egen sygeplejerske i hverdagen
  • blive en del af et fællesskab, hvor vi alle arbejder naturligt med det fysiske og psykiske arbejdsmiljø, som du skal være en aktiv del af  
Vores arbejde tager udgangspunkt i de personalepolitiske værdier i Assens Kommune, som derfor naturligt præger vores hverdag.  
 
Der er røgfri politik i Assens Kommune.
 
Løn og ansættelsesvilkår   
Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest, inden ansættelse kan finde sted. Dette kan du gøre digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk.    
  
Vil du vide mere  
Har du brug for yderligere oplysninger, eller har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte til leder Birthe Badstue på tlf. 64 74 76 94.  
 
Ansættelsessamtaler afholdes løbende.
 
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og få dig som en del af vores fællesskab!
Vil du være en del af vores fantastiske teams, der giver vores ældre mulighed for at leve en hverdag ud fra egne ønsker i eget hjem? Er din rygsæk pakket med faglighed, fleksibilitet, tålmodighed og humor? Så er du måske vores kollega lige nu og i fremtiden! Ældrecenter Æblehaven søger en social- og sundhedsassistent eller en social og sundhedshjælper til et sommerferievikariat på 30 timer om ugen i skiftende vagter dag aften og med opstart hurtigst muligt. Vikariatet varer til og med september 2019. Hvem er vi Æblehaven er et registreret Eden plejehjem. Det betyder, at vores fokus er på en hverdag på beboernes præmisser, og at vi arbejder i deres hjem. Vi tager udgangspunkt i beboernes ønsker for en god hverdag, hvor der er plads til forskelligheder, forskellige ønsker og rytmer samt individuelle behov. Vi lægger vægt på muligheden for pludselige indskydelser i hverdagen, og vi har fokus på at eliminere følelsen af ensomhed, kedsomhed og hjælpeløshed gennem spontanitet, inddragelse og nære relationer. Vi arbejder kontinuerligt med, at hverdagslivet skal give mening og værdi for den enkelte beboer. Vi har 36 beboere og fire huse, hvoraf det ene hus har tre aflastningsstuer. Hvert hus har ni beboere og sit eget særkende med mange input fra beboerne. Vi fungerer som små familier i de enkelte huse, hvor du også byder ind med dig selv som person. Du vil skulle afløse i alle fire huse sommeren over. Hvem er du Vi forventer, at du: har fokus på familiefølelsen i huset, samtidig med at du altid har den faglige rygsæk parat, når der er brug for professionel pleje tager udgangspunkt i beboernes ønsker i hverdagen, hvor du naturligt inddrager beboerne i beslutninger, der vedrører dem er god til at støtte beboerne i at gøre de ting, som de kan og ønsker og understøtte et aktivt hverdagsliv med plads til det sjove er fleksibel, stabil, tålmodig, og har en god portion humor har fokus på at bruge beboernes ressourcer og ser beboernes egne familier som vigtige samarbejdspartnere i hverdagen indgår i et anerkendende arbejdsfællesskab med dine kollegaer på tværs af husene lægger vægt på at sparre og vidensdele med dine kollegaer i dagligdagen er god til at finde løsninger på dagligdagens opgaver og udfordringer har fokus på, at alle hjælper hinanden for at få de bedste muligheder ud af hverdagen. Om jobbet Du skal kunne fungere i alle fire huse dag aften, hvor der er behov. Du vil få dygtige og erfarne kollegaer, både assistenter og hjælpere, som vil glæde sig til at byde dig velkommen på Æblehaven og til fællesskabet. Herudover vil du: få struktureret undervisning i vores omsorgssystem Nexus FSIII og FMK, som du skal kunne håndtere professionelt i det daglige få sparring af vores egen sygeplejerske i hverdagen blive en del af et fællesskab, hvor vi alle arbejder naturligt med det fysiske og psykiske arbejdsmiljø, som du skal være en aktiv del af Vores arbejde tager udgangspunkt i de personalepolitiske værdier i Assens Kommune, som derfor naturligt præger vores hverdag. Der er røgfri politik i Assens Kommune. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest, inden ansættelse kan finde sted. Dette kan du gøre digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk. Vil du vide mere Har du brug for yderligere oplysninger, eller har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte til leder Birthe Badstue på tlf. 64 74 76 94. Ansættelsessamtaler afholdes løbende. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og få dig som en del af vores fællesskab!10Phoenix0002ef63101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000http://www.assens.dk/vores-kommune/job-i-assens-kommune/job-hos-os/1897090EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynAssens3537284Assens Kommune - Plejecenter Æblehaven11Syrenvej 225683HaarbyDKDanmarkORS/0002ef63_logo.pngORS/Small/0002ef63_logo.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset769932AssensMinimum18970900029-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0002ef63https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0002ef63https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0002ef63&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0002ef63&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/2.jpgEr du den nye Social- og sundhedsassistent i Assens Kommune - Plejecenter Æblehaven?12008011Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed77Pleje og omsorg361950885hr-support@assens.dkDanmarkDanmark330041475Social- og sundhedsassistent til PilebakkenBasic Er du nysgerrig på mangfoldighed og sætter du borgeren i centrum? Ser du de pårørende som vigtige samarbejdspartnere? Og vil du være en del af et bosted, hvor vi samarbejder tværfagligt for at hjælpe, støtte og vejlede vores borgere i alle livets aspekter? Så er det måske lige dig, vi søger! Hos Pilebakken søger vi en social- og sundhedsassistent med tiltrædelse 1. august 2019 eller hurtigst muligt. Stillingen er på 32 timer ugentligt, og arbejdet vil indeholde skiftende arbejdstider fordelt på dag, aften, og hver fjerde weekend. Hvem er vi Pilebakken er et bosted for voksne personer med betydelig og varig funktionsnedsættelse. Bostedet har 38 lejligheder, som er fordelt med 16 lejligheder i afdeling Vest og 22 lejligheder i afdeling Øst. Vores borgerne er meget forskellige. Vi rummer bl.a. immobile, blinde og svagtseende, Downs syndrom, ældre med demens og andre aldersrelaterede sygdomme, psykiatriske problemstillinger samt senhjerneskade og nedsat funktionsevne som følge af fødsels- eller fosterskader. Derfor ønsker vi, at du som menneske er nysgerrig på mangfoldigheden. Alle borgerne er afhængige af individuel hjælp, støtte og vejledning i alle livets aspekter. Det tværfaglige samarbejde er fortrinsvis mellem pædagoger og social- og sundhedsassistenter. Om jobbet Som social- og sundhedsassistent på Pilebakken vil dine opgaver overordnet være at sikre formålet i Assens Kommunes Sundhedsaftale, herunder at: borgerne oplever sikkerhed, kvalitet og kontinuitet i opgavevaretagelsen de sundhedsfaglige opgaver udføres efter Sundhedsloven alle medarbejdere på Pilebakken, via introduktion og delegering med afsæt i Sundhedsloven, kan varetage de daglige opgaver, herunder medicin, forflytninger mv. Hvem er du Vi forventer, at du: er uddannede social- og sundhedsassistent kan og vil indgå i det daglige omsorgsarbejde omkring borgerne sætter borgerne i centrum ser de pårørende som vigtige samarbejdspartnere både kan og vil samarbejde tværfagligt er ansvarsbevidst Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest, inden ansættelse kan finde sted. Dette kan du gøre digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk. Vil du vide mere Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingerne, er du velkommen til at henvende dig til afdelingsleder Valdemar Skaaning på tlf. 21 81 49 85. Der er ansøgningsfrist den 26. juni 2019, og vi forventer at afholde samtaler torsdag den 4. juli 2019. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Er du nysgerrig på mangfoldighed og sætter du borgeren i centrum? Ser du de pårørende som vigtige samarbejdspartnere? Og vil du være en del af et bosted, hvor vi samarbejder tværfagligt for at hjælpe, støtte og vejlede vores borgere i alle livets aspekter? Så er det måske lige dig, vi søger!

Hos Pilebakken søger vi en social- og sundhedsassistent med tiltrædelse 1. august 2019 eller hurtigst muligt. Stillingen er på 32 timer ugentligt, og arbejdet vil indeholde skiftende arbejdstider fordelt på dag, aften, og hver fjerde weekend.

Hvem er vi
Pilebakken er et bosted for voksne personer med betydelig og varig funktionsnedsættelse. Bostedet har 38 lejligheder, som er fordelt med 16 lejligheder i afdeling Vest og 22 lejligheder i afdeling Øst.

Vores borgerne er meget forskellige. Vi rummer bl.a. immobile, blinde og svagtseende, Downs syndrom, ældre med demens og andre aldersrelaterede sygdomme, psykiatriske problemstillinger samt senhjerneskade og nedsat funktionsevne som følge af fødsels- eller fosterskader. Derfor ønsker vi, at du som menneske er nysgerrig på mangfoldigheden.

Alle borgerne er afhængige af individuel hjælp, støtte og vejledning i alle livets aspekter. Det tværfaglige samarbejde er fortrinsvis mellem pædagoger og social- og sundhedsassistenter.

Om jobbet
Som social- og sundhedsassistent på Pilebakken vil dine opgaver overordnet være at sikre formålet i Assens Kommunes Sundhedsaftale, herunder at:
  • borgerne oplever sikkerhed, kvalitet og kontinuitet i opgavevaretagelsen
  • de sundhedsfaglige opgaver udføres efter Sundhedsloven
  • alle medarbejdere på Pilebakken, via introduktion og delegering med afsæt i Sundhedsloven, kan varetage de daglige opgaver, herunder medicin, forflytninger mv.

Hvem er du
Vi forventer, at du:

  • er uddannede social- og sundhedsassistent
  • kan og vil indgå i det daglige omsorgsarbejde omkring borgerne
  • sætter borgerne i centrum
  • ser de pårørende som vigtige samarbejdspartnere
  • både kan og vil samarbejde tværfagligt
  • er ansvarsbevidst

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest, inden ansættelse kan finde sted. Dette kan du gøre digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk.

Vil du vide mere
Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingerne, er du velkommen til at henvende dig til afdelingsleder Valdemar Skaaning på tlf. 21 81 49 85.

Der er ansøgningsfrist den 26. juni 2019, og vi forventer at afholde samtaler torsdag den 4. juli 2019.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning. 

ORS/Small/cb76a4d3_logo.pngAssens Kommune - PilebakkenAssens2019-06-12T12:01:06.3772019-06-26T00:00:00
330027812Postdoc-stilling i ergoterapi og rehabiliteringBasic En postdoc stilling i ergoterapi og rehabilitering på 30 af en fuldtidsstilling ved forskningsenheden i Rehabiliteringsafdelingen på Odense Universitetshospital er ledig til besættelse for en 2-årig periode. Om stillingen Stillingen som postdoc er til besættelse fra den 1. august 2019. Der er tale om en tidsbegrænset stilling på 2 år med mulighed for forlængelse. Det er en deltidsstilling, hvor tiden hovedsageligt anvendes til egen forskning samt til forskningsrelaterede opgaver herunder vejledning af ph.d. studerende, i mindre omfang undervisning og mødevirksomhed. For den rette person vil der være mulighed for tilknytning til Klinisk Institut ved Syddansk Universitet. Som postdoc bliver man ansat i Rehabiliteringsafdelingen og tilknyttet Forskningsenheden for Rehabilitering og refererer i faglige og forskningsmæssige sammenhænge til forskningslederen for Forskningsenheden for Rehabilitering ved Klinisk Institut på Syddansk Universitet. Personalemæssigt refereres til chefterapeuten. Postdoc en vil desuden blive tilknyttet forskningsmiljøet og få arbejdsplads i Rehabiliteringsafdelingen. Postdoc ens forskning forventes knyttet til et forskningsområde inden for et af Rehabiliteringsafdelingens indsatsområder. Forskningsaktiviteten forventes at sikre kompetenceudvikling i afdelingen samt dokumenteret gennem publikationer, præsentationer på konferencer og vejlederaktivitet (ph.d.-niveau). Desuden skal postdoc en i tæt samarbejde med seniorforskerne i forskningsenheden arbejde aktivt på at opbygge et forskningsmiljø omkring egen klinisk forskning og tiltrække eksterne midler til forskningsprojekter i Rehabiliteringsafdelingen. Arbejdsopgaver De konkrete forskningsrelaterede opgaver inkluderer bl.a. at Initiere, gennemføre og afslutte forskningsprojekter indenfor rehabiliteringsområdet Udvikle kendskab til forskningsmetoder blandt forskningsaktive og -interesserede medarbejdere i Rehabiliteringsafdelingen Medvirke til implementering af forskningsresultater baseret på egen klinisk forskning Synliggøre den kliniske forskning på hospitalet både internt og eksternt Vejlede og i mindre omfang undervise forskningsaktive og -interesserede medarbejdere på alle niveauer i Rehabiliteringsafdelingen og Professionshøjskolen UCL, inklusiv ph.d.-studerende Om os Rehabiliteringsafdelingen er en afdeling for fysioterapeuter og ergoterapeuter, der dækker hospitalets kliniske afdelinger. Vi er ca. 200 ansatte, organiseret i 5 funktionsområder med tværfaglige selvfungerende grupper, et sekretariat, en forskningsenhed, samt social- og sundhedsassistenter. Forskningsenheden for Rehabilitering hører ind under Klinisk Institut på Syddansk Universitet. Afdelingen modtager ergoterapeut- og fysioterapeutstuderende i klinisk praktik. Du får et selvstændigt arbejde med høj grad af indflydelse på egen arbejdssituation. Du får mange dygtige og engagerede kolleger, som har fokus på faglig udvikling og som vægter et godt socialt arbejdsmiljø. Om dig Ansøger skal have en sundhedsfaglig professionsbachelorbaggrund som ergoterapi. Ansøger skal have en akademisk forskeruddannelse på ph.d.-niveau og være dokumenteret aktiv forsker inden for klinisk forskning. Ansøger skal være velfunderet inden for sundhedsvidenskabelige forskningsmetoder. Ansøger skal have lyst til at Selvstændigt at initiere, gennemføre og afslutte forskningsprojekter, inklusiv publikation og implementering af forskningsresultater Vejlede og undervise ph.d.-studerende samt forskningsaktive og -interesserede medarbejdere i Rehabiliteringsafdelingen Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Der er prøvetid på 3 måneder, hvis du ikke allerede er ansat i Region Syddanmark. Hvis du har spørgsmål Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til forskningsleder Lisbeth Rosenbek Minet, tlf. 25782465, e-mail: lisbeth.minet@rsyd.dk Ansøgningen fremsendes via linket for neden i annoncen. Her uploades en motiveret ansøgning og curriculum vitae inklusiv publikationsliste. Under øvrige dokumenter uploades forskerprofil, eksamensbeviser og videnskabelige grader. Ansøgningsfrist er fredag den 21. juni 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted mandag den 1. juli 2019.
En postdoc stilling i ergoterapi og rehabilitering på 30 % af en fuldtidsstilling ved forskningsenheden i Rehabiliteringsafdelingen på Odense Universitetshospital er ledig til besættelse for en 2-årig periode. 
 
Om stillingen 
Stillingen som postdoc er til besættelse fra den 1. august 2019. Der er tale om en tidsbegrænset stilling på 2 år med mulighed for forlængelse. Det er en deltidsstilling, hvor tiden hovedsageligt anvendes til egen forskning samt til forskningsrelaterede opgaver herunder vejledning af ph.d. studerende, i mindre omfang undervisning og mødevirksomhed. For den rette person vil der være mulighed for tilknytning til Klinisk Institut ved Syddansk Universitet.  Som postdoc bliver man ansat i Rehabiliteringsafdelingen og tilknyttet Forskningsenheden for Rehabilitering og refererer i faglige og forskningsmæssige sammenhænge til forskningslederen for Forskningsenheden for Rehabilitering ved Klinisk Institut på Syddansk Universitet. Personalemæssigt refereres til chefterapeuten.  Postdoc’en vil desuden blive tilknyttet forskningsmiljøet og få arbejdsplads i Rehabiliteringsafdelingen.  
 
Postdoc’ens forskning forventes knyttet til et forskningsområde inden for et af Rehabiliteringsafdelingens indsatsområder. Forskningsaktiviteten forventes at sikre kompetenceudvikling i afdelingen samt dokumenteret gennem publikationer, præsentationer på konferencer og vejlederaktivitet (ph.d.-niveau).
Desuden skal postdoc’en i tæt samarbejde med seniorforskerne i forskningsenheden arbejde aktivt på at opbygge et forskningsmiljø omkring egen klinisk forskning og tiltrække eksterne midler til forskningsprojekter i Rehabiliteringsafdelingen.  
 
Arbejdsopgaver 
De konkrete forskningsrelaterede opgaver inkluderer bl.a. at  
  • Initiere, gennemføre og afslutte forskningsprojekter indenfor rehabiliteringsområdet 
  • Udvikle kendskab til forskningsmetoder blandt forskningsaktive og -interesserede medarbejdere i Rehabiliteringsafdelingen 
  • Medvirke til implementering af forskningsresultater baseret på egen klinisk forskning 
  • Synliggøre den kliniske forskning på hospitalet både internt og eksternt 
  • Vejlede og i mindre omfang undervise forskningsaktive og -interesserede medarbejdere på alle niveauer i Rehabiliteringsafdelingen og Professionshøjskolen UCL, inklusiv ph.d.-studerende 
Om os 
Rehabiliteringsafdelingen er en afdeling for fysioterapeuter og ergoterapeuter, der dækker hospitalets kliniske afdelinger. Vi er ca. 200 ansatte, organiseret i 5 funktionsområder med tværfaglige selvfungerende grupper, et sekretariat, en forskningsenhed, samt social- og sundhedsassistenter. Forskningsenheden for Rehabilitering hører ind under Klinisk Institut på Syddansk Universitet. Afdelingen modtager ergoterapeut- og fysioterapeutstuderende i klinisk praktik. 
Du får et selvstændigt arbejde med høj grad af indflydelse på egen arbejdssituation. Du får mange dygtige og engagerede kolleger, som har fokus på faglig udvikling og som vægter et godt socialt arbejdsmiljø. 
 
Om dig 
Ansøger skal have en sundhedsfaglig professionsbachelorbaggrund som ergoterapi. Ansøger skal have en akademisk forskeruddannelse på ph.d.-niveau og være dokumenteret aktiv forsker inden for klinisk forskning. Ansøger skal være velfunderet inden for sundhedsvidenskabelige forskningsmetoder. 
 
Ansøger skal have lyst til at 
  • Selvstændigt at initiere, gennemføre og afslutte forskningsprojekter, inklusiv publikation og implementering af forskningsresultater 
  • Vejlede og undervise ph.d.-studerende samt forskningsaktive og -interesserede medarbejdere i Rehabiliteringsafdelingen  
Løn- og ansættelsesforhold  
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Der er prøvetid på 3 måneder, hvis du ikke allerede er ansat i Region Syddanmark. 
 
Hvis du har spørgsmål 
Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til forskningsleder Lisbeth Rosenbek Minet, tlf. 25782465, e-mail: lisbeth.minet@rsyd.dk 
 
Ansøgningen fremsendes via linket for neden i annoncen. Her uploades en motiveret ansøgning og curriculum vitae inklusiv publikationsliste. Under øvrige dokumenter uploades forskerprofil, eksamensbeviser og videnskabelige grader. 
 
Ansøgningsfrist er fredag den 21. juni 2019 kl. 12.00.
 
Ansættelsessamtaler forventes at finde sted mandag den 1. juli 2019. 
 
 
ORS/Small/df7cf093_logo.pngRehabiliteringsafdelingenOdense C2019-05-21T10:00:51.5002019-06-21T00:00:00
3300388181 social- og sundhedsassistent og 1 social- og sundhedshjælper til Nørre Aaby hjemmeplejeBasic Søger du en spændende og udfordrende hverdag så læs videre her! Hjemmeplejen i Nørre Aaby søger én social- og sundhedsassistent, samt én social- og sundhedshjælper. Der er tale om faste stillinger, fortrinsvis i dagvagt og med et timetal på 32 timer. Kan du sige ja til følgende, så send os straks din ansøgning Ja, jeg er uddannet med en sundhedsfaglig baggrund og brænder for arbejdet som udekørende Ja, jeg har kørekort Ja, jeg har en rehabiliterende tilgang til borgerne og har som mål at borgerne lykkes Ja, jeg næres ved at arbejde i selvstyrende teams og ønsker at have indflydelse på mit arbejde Ja, jeg arbejder tværfagligt og jeg er fagligt velfunderet Ja, jeg er positiv, stabil, fleksibel og kreativ i min opgaveløsning Ja, jeg er god til at bevare overblikket i pressede situationer og jeg kan arbejde selvstændigt og ansvarligt Ja, jeg trives i en travl og omskiftelig hverdag Ja, jeg har flair for IT og jeg er god til at dokumentere skrifteligt Ja, jeg vil trives og have det godt på mit arbejde og det tager jeg et medansvar for Du får selvfølgelig også noget igen, og vi kan tilbyde dig Fagligt dygtige, engagerede og ansvarlige kolleger Humor som en helt naturlig del af hverdagen En arbejdsplads med meget høj trivsel og fokus på et godt arbejdsmiljø Arbejde hver 2. weekend og løn efter gældende overenskomst Ansættelse hurtigst muligt Mulighed for et fast højere timetal. Vil du høre mere, så kontakt Hjemmeplejeleder Lone Termansen på tlf. 8832 4456 bedst mellem kl 12-13, eller skriv til hende på mail lone.termansen@middelfart.dk Ansøgningsfrist: 24.06.2019Ansættelsessamtaler afholdes 26.06.2019 Stillingerne skal søges online via elektronisk link på denne side. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Spam Uønsket post .

Søger du en spændende og udfordrende hverdag – så læs videre her!

Hjemmeplejen i Nørre Aaby søger én social- og sundhedsassistent, samt én social- og sundhedshjælper. Der er tale om faste stillinger, fortrinsvis i dagvagt og med et timetal på 32 timer.


Kan du sige ja til følgende, så send os straks din ansøgning

  • Ja, jeg er uddannet med en sundhedsfaglig baggrund og brænder for arbejdet som udekørende

  • Ja, jeg har kørekort

  • Ja, jeg har en rehabiliterende tilgang til borgerne og har som mål at borgerne lykkes

  • Ja, jeg næres ved at arbejde i selvstyrende teams og ønsker at have indflydelse på mit arbejde

  • Ja, jeg arbejder tværfagligt og jeg er fagligt velfunderet

  • Ja, jeg er positiv, stabil, fleksibel og kreativ i min opgaveløsning

  • Ja, jeg er god til at bevare overblikket i pressede situationer og jeg kan arbejde selvstændigt og ansvarligt

  • Ja, jeg trives i en travl og omskiftelig hverdag

  • Ja, jeg har flair for IT og jeg er god til at dokumentere skrifteligt

  • Ja, jeg vil trives og have det godt på mit arbejde og det tager jeg et medansvar for


Du får selvfølgelig også noget igen, og vi kan tilbyde dig

  • Fagligt dygtige, engagerede og ansvarlige kolleger

  • Humor som en helt naturlig del af hverdagen

  • En arbejdsplads med meget høj trivsel og fokus på et godt arbejdsmiljø

  • Arbejde hver 2. weekend og løn efter gældende overenskomst

  • Ansættelse hurtigst muligt

  • Mulighed for et fast højere timetal.


Vil du høre mere, så kontakt Hjemmeplejeleder Lone Termansen på tlf. 8832 4456 bedst mellem kl 12-13, eller skriv til hende på mail lone.termansen@middelfart.dk

Ansøgningsfrist: 24.06.2019
Ansættelsessamtaler afholdes 26.06.2019

Stillingerne skal søges online via elektronisk link på denne side. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam”/”Uønsket post”.

ORS/Small/20534f15_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-06-06T15:00:46.3502019-06-23T00:00:00
330039388Social- og sundhedsassistent til dagvagt i Middelfart hjemmeplejeBasic Har du lyst til at være en del at Middelfart udegruppe, så vil vi glæde os til at tage godt imod dig. Vi er ca. 50 medarbejdere i Middelfart indre by, der cykler rundt til borgerne. Vi arbejder med kerneopgaven: at støtte borgeren i at bringe sine ressourcer i spil, så borgeren lykkes i eget liv. Vi søger 1 social- og sundhedsassistent på 32 t. primært i dagvagt, med arbejde hver 2. weekend Der er tale om en fast stilling som er ledig fra d. 1.august 2019. Vi møder ind på Fænøsund Plejehjem, hvor vi har vores grupperum. Jobbet er alsidigt med spændende udfordringer, hvor ikke to dage er ens. Du vil blive lært godt op af dine kollegaer. Arbejdet indeholder alle facetter af pleje, omsorg og grundlæggende sygepleje, og brænder du for socialt udsatte borgere, er vi også det helt rigtige sted. Vi søger en kollega der Er ansvarsfuld og positiv. Er stabil og fleksibel. Arbejder rehabiliterende, og tager udgangspunkt i borgernes ressourcer. Er socialt og fagligt engageret og velfunderet. Har lyst til at arbejde med borgere med demens, psykiske lidelser og misbrug. Kan indgå i et team og koordinere opgaver i fællesskab. Kan arbejde tværfagligt og er god til at samarbejde. Har flair for IT vi dokumenterer på smartphones tablets i omsorgssystemet Nexus. Vi tilbyder Et job med faglig sparring, hvor vi hjælper hinanden. Et job med selvstændighed i opgaveløsningen. En arbejdsplads med plads til sjov. Et job med faglige, engagerede, positive, omsorgsfulde og ansvarlige kolleger. Et job med mulighed for kompetenceudvikling. Et job med fokus på et godt arbejdsmiljø og forebyggelse. Indflydelse på egen vagtplan og mulighed for flere sammenhængende fridage. Løn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Er du vores nye kollega? Har du spørgsmål til stillingen, eller måske lyst til at komme på besøg? Så er du velkommen til at kontakte hjemmeplejeleder Lisbeth Flaskager på tlf. 2122 3046 eller mail lisbeth.flaskager@middelfart.dk, eller planlægger Lillian Skytte Skov på tlf. 8832 4483 mellem kl. 11-13. Ansøgningsfrist: 30.06.2019Ansættelsessamtaler afholdes 04.07.2019Vi glæder os til at høre fra dig!Stillingerne skal søges online via elektronisk link på denne side. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Spam Uønsket post .

Har du lyst til at være en del at Middelfart udegruppe, så vil vi glæde os til at tage godt imod dig. Vi er ca. 50 medarbejdere i Middelfart indre by, der cykler rundt til borgerne. Vi arbejder med kerneopgaven: at støtte borgeren i at bringe sine ressourcer i spil, så borgeren lykkes i eget liv.

Vi søger 1 social- og sundhedsassistent på 32 t. primært i dagvagt, med arbejde hver 2. weekend

Der er tale om en fast stilling som er ledig fra d. 1.august 2019.

Vi møder ind på Fænøsund Plejehjem, hvor vi har vores grupperum. Jobbet er alsidigt med spændende udfordringer, hvor ikke to dage er ens. Du vil blive lært godt op af dine kollegaer. Arbejdet indeholder alle facetter af pleje, omsorg og grundlæggende sygepleje, og brænder du for socialt udsatte borgere, er vi også det helt rigtige sted.


Vi søger en kollega der

  • Er ansvarsfuld og positiv.

  • Er stabil og fleksibel.

  • Arbejder rehabiliterende, og tager udgangspunkt i borgernes ressourcer.

  • Er socialt og fagligt engageret og velfunderet.

  • Har lyst til at arbejde med borgere med demens, psykiske lidelser og misbrug.

  • Kan indgå i et team og koordinere opgaver i fællesskab.

  • Kan arbejde tværfagligt og er god til at samarbejde.

  • Har flair for IT – vi dokumenterer på smartphones/tablets i omsorgssystemet Nexus.
     

Vi tilbyder 
 
  • Et job med faglig sparring, hvor vi hjælper hinanden.

  • Et job med selvstændighed i opgaveløsningen.

  • En arbejdsplads med plads til sjov.

  • Et job med faglige, engagerede, positive, omsorgsfulde og ansvarlige kolleger.

  • Et job med mulighed for kompetenceudvikling.

  • Et job med fokus på et godt arbejdsmiljø og forebyggelse.

  • Indflydelse på egen vagtplan og mulighed for flere sammenhængende fridage.

  • Løn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst.


    Er du vores nye kollega?

    Har du spørgsmål til stillingen, eller måske lyst til at komme på besøg? Så er du velkommen til at kontakte hjemmeplejeleder Lisbeth Flaskager på tlf. 2122 3046 eller mail lisbeth.flaskager@middelfart.dk, eller planlægger Lillian Skytte Skov på tlf. 8832 4483 mellem kl. 11-13.

    Ansøgningsfrist: 30.06.2019
    Ansættelsessamtaler afholdes 04.07.2019

    Vi glæder os til at høre fra dig!


    Stillingerne skal søges online via elektronisk link på denne side. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam”/”Uønsket post”.

ORS/Small/5af9d9d9_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-06-07T12:00:25.9172019-06-29T00:00:00
330040548Social- og sundhedsassistent på 28 timer til aftenvagtBasic Er du parat til at tage din faglighed til nye højder? Som social- og sundhedsassistent i vores aftenteam lærer du af de bedste og udvikler dig til at arbejde med komplekse plejeopgaver. Læs videre og opdag, hvordan din nye hverdag hos os byder på trivsel, faglighed og masser af godt humør. I Middelfart Kommunes hjemmeplejegruppe står dine kommende 10 dygtige kolleger i aftenvagten klar til at byde dig velkommen. Her yder vi den bedste pleje og omsorg til vores borgere i Middelfart og Strib. Før du begynder at køre selv, får du en god sidemandsoplæring af en af dine erfarne kolleger. Her kaster vi aldrig vores ansatte ud i noget, de ikke er klædt på til, fortæller hjemmeplejeleder Marianne Larsen. En aftenvagt med masser af ansvar På aftenvagten dækker du og dine 5 kolleger borgerne i hele Middelfart og Strib, og som social- og sundhedsassistent får du opgaver, der passer til dit erfaringsniveau. Som du falder ind i rutinen, får du mulighed for at udføre mere komplekse opgaver, og på sigt bliver det bl.a. din opgave at: lave frakobling af dialyse og opstart af medicinpumpe varetage plejen hos vores terminale borgere stå for besøgene hos vores psykiske og svært demente borgere. Vi har et usædvanligt højt fagligt niveau blandt vores assistenter og det får du også. For i vores gruppe er vi utroligt gode til at lære fra os og give ansvar, fortsætter Marianne. Høj trivsel og lavt sygefravær Vi tror på, at glade medarbejdere giver bedre pleje, mindre stress og få sygedage.Vi har fx månedlige trivselsmøder, hvor du og dine kolleger kan udtrykke ønsker og behov såsom ferieønsker. Vi har også fået en hygiejnekonsulent til at lave guidelines, så vi undgår den årlige influenza og løbende næser. Det er blot nogle af årsagerne til, at vi ligger i toppen af trivselsundersøgelserne. Uddannet social- og sundhedsassistent Du kommer ind i en gruppe, som ikke er bange for at kalde en spade for en spade. Og vi har store forventninger til hinanden. Hvis sådan et miljø lyder som noget for dig, så er det en fed gruppe at være i, slutter Marianne. Derudover er du: uddannet social- og sundhedsassistent enten erfaren eller nyuddannet god til at huske den daglige dokumentation ude hos borgerne. Er du vores nye kollega? Har du spørgsmål til stillingen, eller vil du høre flere gode grunde til, at du skal være vores nye social- og sundhedsassistent, så kan du kontakte hjemmeplejeleder Marianne Larsen på tlf. 6020 5472. Tiltrædelse 1. august 2019 Ansøgningsfrist: 28.06.2019Ansættelsessamtaler afholdes 03.07.2019 Så søg allerede i dag vi glæder os til at høre fra dig! Stillingerne skal søges online via elektronisk link på denne side. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Spam Uønsket post .

Er du parat til at tage din faglighed til nye højder? Som social- og sundhedsassistent i vores aftenteam lærer du af de bedste og udvikler dig til at arbejde med komplekse plejeopgaver.

Læs videre og opdag, hvordan din nye hverdag hos os byder på trivsel, faglighed og masser af godt humør.

I Middelfart Kommunes hjemmeplejegruppe står dine kommende 10 dygtige kolleger i aftenvagten klar til at byde dig velkommen. Her yder vi den bedste pleje og omsorg til vores borgere i Middelfart og Strib.

Før du begynder at køre selv, får du en god sidemandsoplæring af en af dine erfarne kolleger. Her kaster vi aldrig vores ansatte ud i noget, de ikke er klædt på til,” fortæller hjemmeplejeleder Marianne Larsen.


En aftenvagt med masser af ansvar

På aftenvagten dækker du og dine 5 kolleger borgerne i hele Middelfart og Strib, og som social- og sundhedsassistent får du opgaver, der passer til dit erfaringsniveau. Som du falder ind i rutinen, får du mulighed for at udføre mere komplekse opgaver, og på sigt bliver det bl.a. din opgave at:

  • lave frakobling af dialyse og opstart af medicinpumpe

  • varetage plejen hos vores terminale borgere

  • stå for besøgene hos vores psykiske og svært demente borgere.

Vi har et usædvanligt højt fagligt niveau blandt vores assistenter – og det får du også. For i vores gruppe er vi utroligt gode til at lære fra os og give ansvar,” fortsætter Marianne.


Høj trivsel og lavt sygefravær

Vi tror på, at glade medarbejdere giver bedre pleje, mindre stress og få sygedage.
Vi har fx månedlige trivselsmøder, hvor du og dine kolleger kan udtrykke ønsker og behov – såsom ferieønsker. Vi har også fået en hygiejnekonsulent til at lave guidelines, så vi undgår den årlige influenza og løbende næser. Det er blot nogle af årsagerne til, at vi ligger i toppen af trivselsundersøgelserne.


Uddannet social- og sundhedsassistent

Du kommer ind i en gruppe, som ikke er bange for at kalde en spade for en spade. Og vi har store forventninger til hinanden. Hvis sådan et miljø lyder som noget for dig, så er det en fed gruppe at være i,” slutter Marianne.

Derudover er du:

  • uddannet social- og sundhedsassistent – enten erfaren eller nyuddannet

  • god til at huske den daglige dokumentation ude hos borgerne.


Er du vores nye kollega?

Har du spørgsmål til stillingen, eller vil du høre flere gode grunde til, at du skal være vores nye social- og sundhedsassistent, så kan du kontakte hjemmeplejeleder Marianne Larsen på tlf. 6020 5472.

Tiltrædelse 1. august 2019

Ansøgningsfrist: 28.06.2019
Ansættelsessamtaler afholdes 03.07.2019

Så søg allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig!

Stillingerne skal søges online via elektronisk link på denne side. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam”/”Uønsket post”.

ORS/Small/2b411e68_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-06-11T12:00:27.3572019-06-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedsassistent til Pilebakken

Assens Kommune - Pilebakken

Assens
Er du nysgerrig på mangfoldighed og sætter du borgeren i centrum? Ser du de pårørende som vigtige samarbejdspartnere? Og vil du være en del af et bosted, hvor vi samarbejder tværfagligt for at hjælpe, støtte og vejlede vores borgere i alle livets as...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Postdoc-stilling i ergoterapi og rehabilitering

Rehabiliteringsafdelingen

Odense C
En postdoc stilling i ergoterapi og rehabilitering på 30 af en fuldtidsstilling ved forskningsenheden i Rehabiliteringsafdelingen på Odense Universitetshospital er ledig til besættelse for en 2-årig periode. Om stillingen Stillingen som postdoc er t...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

1 social- og sundhedsassistent og 1 social- og sundhedshjælper til Nørre Aaby hjemmepleje

Middelfart Kommune

Middelfart
Søger du en spændende og udfordrende hverdag så læs videre her! Hjemmeplejen i Nørre Aaby søger én social- og sundhedsassistent, samt én social- og sundhedshjælper. Der er tale om faste stillinger, fortrinsvis i dagvagt og med et timetal på 32 timer...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:23. juni 2019

Social- og sundhedsassistent til dagvagt i Middelfart hjemmepleje

Middelfart Kommune

Middelfart
Har du lyst til at være en del at Middelfart udegruppe, så vil vi glæde os til at tage godt imod dig. Vi er ca. 50 medarbejdere i Middelfart indre by, der cykler rundt til borgerne. Vi arbejder med kerneopgaven: at støtte borgeren i at bringe sine r...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:29. juni 2019

Social- og sundhedsassistent på 28 timer til aftenvagt

Middelfart Kommune

Middelfart
Er du parat til at tage din faglighed til nye højder? Som social- og sundhedsassistent i vores aftenteam lærer du af de bedste og udvikler dig til at arbejde med komplekse plejeopgaver. Læs videre og opdag, hvordan din nye hverdag hos os byder på tr...
Indrykket:11. juni 2019
Udløbsdato:27. juni 2019