Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistent/social- og sundhedshjælper, vikariat, fortrinsvis aftenvagter, Plejeboliger Thomasminde

I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse.  Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

Vi kan tilbyde

  • en fantastisk arbejdsplads, hvor patientsikkerheden er i højsædet, og hvor dine kompetencer som social- og sundhedsassistent eller social- og sundhedshjælper vil blive sat i spil i den daglige opgaveløsning
  • at du bliver en del af et stærkt team med dygtige og engagerede medarbejdere, hvor der er mulighed for faglig sparring, og et godt samarbejde på tværs af døgnet. 
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads
  • stillingen er et vikariat i otte måneder
  • arbejdet er fortrinsvis i aftenvagter                                                       
  • ugentlig arbejdstid er 37 timer med weekendvagt hver 2. uge; der er mulighed for lavere timetal, hvis dette ønskes
  • forventet ansættelsesdato er snarest muligt og senest den 1. marts 2021
  • ansættelsessamtaler forventes afholdt den 19. januar 2021
  • Thomasminde er et plejehjem i Aalborg Kommune med boliger fordelt på 4 plan til 43 beboere
  • vi har en kompetent personalegruppe, som hver dag lægger stor vægt på at give vores beboere professionel pleje og omsorg. 
Dine primære opgaver vil være at
  • medvirke til, at beboerne på Thomasminde modtager en fagprofessionel omsorg og pleje
  • fungere som social- og sundhedsassistent/social- og sundhedshjælper med dertil tilhørende opgaver inden for dit kompetenceområde. 
Faglige kompetencer. Du 
  • er uddannet social- og sundhedassistent eller social- og sundhedshjælper
  • er fortrolig med brug af IT som dokumentationsredskab
  • vægter høj kvalitet i dit arbejde og i dokumentationsopgaven
  • løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • kan bevare overblikket i det daglige arbejde med fokus på kerneopgaven
  • kan bidrage til et godt og konstruktivt arbejdsmiljø
  • er ansvarsbevist og god til at samarbejde på tværs med forskellige samarbejdspartnere.
Personlige kompetencer. Du
  • er ansvarsfuld, har et stort hjerte, er stolt af og brænder for dit fag
  • udfører alle dine opgaver med nærvær, ansvar og respekt – for at sikre den bedst mulige omsorg og pleje for vores beboer
  • er stabil og omstillingsparat
  • kan bidrage med godt humør og en positiv indstilling
Arbejdsstedets adresse
Østerbro 8-10, 9000 Aalborg.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Siw Reinwald på tlf. 9931 6600 eller assisterende leder Kristine Christensen på tlf. 9931 6601.
                            
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
 
Straffeattest
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.
 
Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet
Mål og indsatser 2015-2016

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.