Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedshjælper - Demensplejehjemmet Skipper Klement

I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Kreativ og fleksibel kollega søges, er du vores nye kollega, der går med ønsker om at samarbejde med demensramte borgere?

Så kan vi tilbyde:

  • en spændende arbejdsplads, hvor der er kort vej fra tanke til handling
  • et udviklende og positivt samarbejde med beboere, pårørende og kollegaer
  • en arbejdsplads hvor humor og godt humør er en del af hverdagen
  • en arbejdsplads hvor der stilles store krav både personlig og fagligt

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:

Vi er et plejehjem med 48 pladser, heraf er 12 midlertidige pladser. Et dejligt hus beliggende i smukke og grønne omgivelser i udkanten af Svenstrup by.
 
Vi har fokus på hverdagslivet og tager udgangspunkt i nuet og de kreative løsninger i hverdagen
  • stilling som social- og sundhedshjælper, 37 timer pr. uge
  • vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere, med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde
  • vi arbejder med en anerkendende tilgang, åben dialog og positiv tænkning
  • vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt
  • ansættelsessamtaler holdes løbende til dato for ansøgningsfrist.
     
Dine primære opgaver vil være:
  • at varetage pleje og omsorgsopgaver i henhold til serviceloven
  • at du varetager helhedsplejen hos den enkelte borger
  • at du indgår aktiv som samarbejdspartner i tværfagligt team
  • at du arbejder selvstændigt og målrettet ud fra Aalborg Kommunes værdier og retningslinjer
  • at du indgår i et konstruktivt samarbejde med beboerne og deres familie.
     
Faglige kompetencer:
  • at du er uddannet social og sundhedshjælper
  • at du har et godt overblik og vil tage ansvar
  • at du vil arbejde tværfagligt og, udviklende og inspirerende
  • at du har kendskab til demensområdet, kurser tilbydes
  • at du er fortrolig med IT som dokumentationsredskab.
     
Personlige kompetencer:
  • at du er ansvarsbevidst og god til at samarbejde på tværs af faglighed
  • at du er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • at du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • at du bidrager til den gode stemning i hverdagen og trives med forandringer.

Arbejdsstedets adresse:
Demensplejehjemmet Skipper Klement, Runddyssen 289, 9230 Svenstrup.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Bente Helbo 9931 3200 eller assisterende leder Helle M. Nielsen tlf. 9931 3201.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045445Phoenix-53a282b712019-06-18T16:02:13.673Social- og sundhedshjælper - Demensplejehjemmet Skipper KlementI Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Kreativ og fleksibel kollega søges, er du vores nye kollega, der går med ønsker om at samarbejde med demensramte borgere?

Så kan vi tilbyde:
  • en spændende arbejdsplads, hvor der er kort vej fra tanke til handling
  • et udviklende og positivt samarbejde med beboere, pårørende og kollegaer
  • en arbejdsplads hvor humor og godt humør er en del af hverdagen
  • en arbejdsplads hvor der stilles store krav både personlig og fagligt

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:

Vi er et plejehjem med 48 pladser, heraf er 12 midlertidige pladser. Et dejligt hus beliggende i smukke og grønne omgivelser i udkanten af Svenstrup by.
 
Vi har fokus på hverdagslivet og tager udgangspunkt i nuet og de kreative løsninger i hverdagen
  • stilling som social- og sundhedshjælper, 37 timer pr. uge
  • vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere, med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde
  • vi arbejder med en anerkendende tilgang, åben dialog og positiv tænkning
  • vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt
  • ansættelsessamtaler holdes løbende til dato for ansøgningsfrist.
     
Dine primære opgaver vil være:
  • at varetage pleje og omsorgsopgaver i henhold til serviceloven
  • at du varetager helhedsplejen hos den enkelte borger
  • at du indgår aktiv som samarbejdspartner i tværfagligt team
  • at du arbejder selvstændigt og målrettet ud fra Aalborg Kommunes værdier og retningslinjer
  • at du indgår i et konstruktivt samarbejde med beboerne og deres familie.
     
Faglige kompetencer:
  • at du er uddannet social og sundhedshjælper
  • at du har et godt overblik og vil tage ansvar
  • at du vil arbejde tværfagligt og, udviklende og inspirerende
  • at du har kendskab til demensområdet, kurser tilbydes
  • at du er fortrolig med IT som dokumentationsredskab.
     
Personlige kompetencer:
  • at du er ansvarsbevidst og god til at samarbejde på tværs af faglighed
  • at du er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • at du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • at du bidrager til den gode stemning i hverdagen og trives med forandringer.

Arbejdsstedets adresse:
Demensplejehjemmet Skipper Klement, Runddyssen 289, 9230 Svenstrup.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Bente Helbo 9931 3200 eller assisterende leder Helle M. Nielsen tlf. 9931 3201.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

2019-07-16T00:52:24.820 I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Kreativ og fleksibel kollega søges, er du vores nye kollega, der går med ønsker om at samarbejde med demensramte borgere?Så kan vi tilbyde: en spændende arbejdsplads, hvor der er kort vej fra tanke til handling et udviklende og positivt samarbejde med beboere, pårørende og kollegaer en arbejdsplads hvor humor og godt humør er en del af hverdagen en arbejdsplads hvor der stilles store krav både personlig og fagligt Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Vi er et plejehjem med 48 pladser, heraf er 12 midlertidige pladser. Et dejligt hus beliggende i smukke og grønne omgivelser i udkanten af Svenstrup by. Vi har fokus på hverdagslivet og tager udgangspunkt i nuet og de kreative løsninger i hverdagen stilling som social- og sundhedshjælper, 37 timer pr. uge vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere, med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde vi arbejder med en anerkendende tilgang, åben dialog og positiv tænkning vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt ansættelsessamtaler holdes løbende til dato for ansøgningsfrist. Dine primære opgaver vil være: at varetage pleje og omsorgsopgaver i henhold til serviceloven at du varetager helhedsplejen hos den enkelte borger at du indgår aktiv som samarbejdspartner i tværfagligt team at du arbejder selvstændigt og målrettet ud fra Aalborg Kommunes værdier og retningslinjer at du indgår i et konstruktivt samarbejde med beboerne og deres familie. Faglige kompetencer: at du er uddannet social og sundhedshjælper at du har et godt overblik og vil tage ansvar at du vil arbejde tværfagligt og, udviklende og inspirerende at du har kendskab til demensområdet, kurser tilbydes at du er fortrolig med IT som dokumentationsredskab. Personlige kompetencer: at du er ansvarsbevidst og god til at samarbejde på tværs af faglighed at du er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig at du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye id er at du bidrager til den gode stemning i hverdagen og trives med forandringer. Arbejdsstedets adresse:Demensplejehjemmet Skipper Klement, Runddyssen 289, 9230 Svenstrup.Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Bente Helbo 9931 3200 eller assisterende leder Helle M. Nielsen tlf. 9931 3201.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.10Phoenix53a282b7101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-15T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=5154a691-9481-49b8-a343-cb61f4a5badc0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebild3549175Plejeboliger Skipper Klement11Runddyssen 2899230Svenstrup JDKDanmarkORS/53a282b7_logo.gifORS/Small/53a282b7_logo.gif0
beh-aeh@aalborg.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent780207EmplyMinimum pakken - 35 dage4e6124df-9ac1-432b-a6ff-b16c0bad3f27_3710200018-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53a282b7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=53a282b7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53a282b7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53a282b7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/3.jpgSom Social- og sundhedshjælper hos Plejeboliger Skipper Klement kommer du til at gøre en forskel og efterlade et godt indtryk.12009231Dansk3Læse/ tale346018Social- og sundhedshjælper77Pleje og omsorg362106693Bente Helbobeh-aeh@aalborg.dkDanmarkDanmark330057405SSA / SSH til vikariat på Haverslev ÆldrecenterRobot Vi søger en SSA SSH til et vikariat i perioden 15. august 2019 31. januar 2020 Stillingen er med blandede vagter (dag og aften), 30 timer ugentligt med mulighed for flere timer. Der arbejdes hver 2. weekend. Stillingen ønskes besat pr. 15. august eller snarest derefter. Lidt om os Haverslev Ældrecenter Haversdal, er bygget i 1995. Ældrecenteret har 20 faste plejeboliger, 3 aflastningsboliger. Ældrecentret er opdelt i tre leve bo-miljøer: Hyggekrogen, Regnbuen og Lykkebo - navne beboerne selv har været med til at vælge. Det frivillige liv er en aktiv del af huset. Vi tilbyderet godt samarbejde med social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter som kolleger.mulighed for at være en del af et stærkt team, hvor der arbejdes med fælles faglige kompetencer, prioritering, indsats og planlægning.tæt kontakt og dialog med kolleger i hele huset.humor på arbejdspladsenfokus på et godt arbejdsmiljømedindflydelse og medansvar. Vi forventer, at duer faglig dygtigvil være med til at løfte og styrke faglighedenhar et positivt livssyn og et godt humører stabiler fleksibeler god til at arbejde struktureret og selvstændigthar overblikvil bidrage til et godt arbejdsmiljøkan bidrage med sund fornuft, og er klar til at tage ansvarhar erfaring med at dokumentere i NEXUS eller er indstillet på at lære det. Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og FOA. Stillingen er omfattet af NY LØN. Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte konstitueret Ældrecenterleder Jannie Krebs Nielsen på tlf. 99 88 85 03 eller ijkni@rebild.dk Frist Ansøgningen skal være os i hænde senest fredag den 2. august kl. 8.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 9. august. Vi glæder os til at høre mere om dig. Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Den 1. januar 2019 blev der indført røgfri arbejdstid og matrikler for alle ansatte i Rebild KommuneVi søger en SSA / SSH til et vikariat i perioden 15. august 2019 – 31. januar 2020
Stillingen er med blandede vagter (dag og aften), 30 timer ugentligt med mulighed for flere timer. Der arbejdes hver 2. weekend.
Stillingen ønskes besat pr. 15. august eller snarest derefter.

Lidt om os
Haverslev Ældrecenter – Haversdal, er bygget i 1995. Ældrecenteret har 20 faste plejeboliger, 3 aflastningsboliger. Ældrecentret er opdelt i tre leve–bo-miljøer: Hyggekrogen, Regnbuen og Lykkebo - navne beboerne selv har været med til at vælge. Det frivillige liv er en aktiv del af huset.

Vi tilbyder
  • et godt samarbejde med social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter som kolleger.
  • mulighed for at være en del af et stærkt team, hvor der arbejdes med fælles faglige kompetencer, prioritering, indsats og planlægning.
  • tæt kontakt og dialog med kolleger i hele huset.
  • humor på arbejdspladsen
  • fokus på et godt arbejdsmiljø
  • medindflydelse og medansvar.

Vi forventer, at du
  • er faglig dygtig
  • vil være med til at løfte og styrke fagligheden
  • har et positivt livssyn og et godt humør
  • er stabil
  • er fleksibel
  • er god til at arbejde struktureret og selvstændigt
  • har overblik
  • vil bidrage til et godt arbejdsmiljø
  • kan bidrage med sund fornuft, og er klar til at tage ansvar
  • har erfaring med at dokumentere i NEXUS eller er indstillet på at lære det.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og FOA.
Stillingen er omfattet af NY LØN.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte konstitueret Ældrecenterleder Jannie Krebs Nielsen på tlf. 99 88 85 03 eller ijkni@rebild.dk

Frist
Ansøgningen skal være os i hænde senest fredag den 2. august kl. 8.00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 9. august.

Vi glæder os til at høre mere om dig.

Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Den 1. januar 2019 blev der indført røgfri arbejdstid – og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune

 

Rebild KommuneNørager2019-07-09T00:00:002019-08-02T00:00:00
330050703Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, VodskovBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og pædagogiske assistenter til faste stillinger på 37 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.Vi kan tilbyde: En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance. Dine primære opgaver vil være: At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m. Vi forventer at du:Faglige kompetencer: Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage Personlige kompetencer: Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne Arbejdsstedets adresse:Gennem Bakkerne 23 a b, 9310 VodskovVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og pædagogiske assistenter til faste stillinger på 37 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.

Vi kan tilbyde:
  • En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar
  • En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.
Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance.

 Dine primære opgaver vil være:
  • At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger
  • At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde
  • At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis
  • At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.
Vi forventer at du:
Faglige kompetencer:
  • Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang
  • Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov
  • Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer
  • Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams
  • Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind
  • Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske
  • Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage

Personlige kompetencer:
  • Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven
  • Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne
  • Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne

Arbejdsstedets adresse:
Gennem Bakkerne 23 a+b, 9310 Vodskov

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/f2ba32e6_logo.gifServicecenter Autisme og ADHDAalborg2019-06-28T14:01:17.9432019-07-23T00:00:00
330050696Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til afløserstillinger hos Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, VodskovBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, omsorgs- og pædagogmedhjælpere og pædagogiske assistenter til afløserstillinger på 30-32 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.Vi kan tilbyde: En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljøLidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance. Dine primære opgaver vil være: At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.Vi forventer at du:Faglige kompetencer: Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdagePersonlige kompetencer: Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerneArbejdsstedets adresse:Gennem Bakkerne 23 a b, 9310 VodskovVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, omsorgs- og pædagogmedhjælpere og pædagogiske assistenter til afløserstillinger på 30-32 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.

Vi kan tilbyde:
  • En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar
  • En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø

    Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
    Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.
    Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance.

     Dine primære opgaver vil være:
  • At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger
  • At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde
  • At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis
  • At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.
    Vi forventer at du:
    Faglige kompetencer:
  • Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang
  • Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov
  • Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer
  • Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams
  • Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind
  • Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske
  • Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage

    Personlige kompetencer:
  • Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven
  • Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne
  • Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne

    Arbejdsstedets adresse:
    Gennem Bakkerne 23 a+b, 9310 Vodskov

    Vil du vide mere?
    Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.

    Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.

    Løn- og ansættelsesvilkår:
    Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

    Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

    Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
    På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
    Aalborg Kommune
    Personalepolitik

    Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
    vision2020.aalborg.dk
    Ledelseskæden
    Frihedsbrevet

    Send ansøgning
    Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

    Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


ORS/Small/6c391f68_logo.gifServicecenter Autisme og ADHDAalborg2019-06-28T14:00:58.0032019-07-23T00:00:00
330050661Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til midlertidige stillinger i Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, VodskovBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og pædagogiske assistenter til midlertidige stillinger på 37 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.Vi kan tilbyde: En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance. Dine primære opgaver vil være: At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m. Vi forventer at du:Faglige kompetencer: Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage Personlige kompetencer: Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne Arbejdsstedets adresse:Gennem Bakkerne 23 a b, 9310 VodskovVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og pædagogiske assistenter til midlertidige stillinger på 37 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.

Vi kan tilbyde:
  • En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar
  • En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.
Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance.

 Dine primære opgaver vil være:
  • At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger
  • At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde
  • At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis
  • At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.
Vi forventer at du:
Faglige kompetencer:
  • Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang
  • Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov
  • Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer
  • Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams
  • Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind
  • Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske
  • Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage

Personlige kompetencer:
  • Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven
  • Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne
  • Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne

Arbejdsstedets adresse:
Gennem Bakkerne 23 a+b, 9310 Vodskov

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
 

ORS/Small/47144cab_logo.gifServicecenter Autisme og ADHDAalborg2019-06-28T13:00:19.2002019-07-23T00:00:00
330052489Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til faste deltidsstillinger hos Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, VodskovBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, omsorgs- og pædagogmedhjælpere og pædagogiske assistenter til faste deltidsstillinger på 30-35 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.Vi kan tilbyde: En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljøLidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance. Dine primære opgaver vil være: At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.Vi forventer at du:Faglige kompetencer: Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdagePersonlige kompetencer: Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerneArbejdsstedets adresse:Gennem Bakkerne 23 a b, 9310 VodskovVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, omsorgs- og pædagogmedhjælpere og pædagogiske assistenter til faste deltidsstillinger på 30-35 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.

Vi kan tilbyde:
  • En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar
  • En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø

    Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
    Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.
    Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance.

     Dine primære opgaver vil være:
  • At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger
  • At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde
  • At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis
  • At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.
    Vi forventer at du:
    Faglige kompetencer:
  • Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang
  • Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov
  • Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer
  • Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams
  • Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind
  • Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske
  • Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage

    Personlige kompetencer:
  • Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven
  • Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne
  • Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne

    Arbejdsstedets adresse:
    Gennem Bakkerne 23 a+b, 9310 Vodskov

    Vil du vide mere?
    Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.

    Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.

    Løn- og ansættelsesvilkår:
    Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

    Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

    Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
    På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
    Aalborg Kommune
    Personalepolitik

    Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
    vision2020.aalborg.dk
    Ledelseskæden
    Frihedsbrevet

    Send ansøgning
    Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

    Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


ORS/Small/1f775cfd_logo.gifServicecenter Autisme og ADHDAalborg2019-07-02T10:00:26.7502019-07-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SSA / SSH til vikariat på Haverslev Ældrecenter

Rebild Kommune

Nørager
Vi søger en SSA SSH til et vikariat i perioden 15. august 2019 31. januar 2020 Stillingen er med blandede vagter (dag og aften), 30 timer ugentligt med mulighed for flere timer. Der arbejdes hver 2. weekend. Stillingen ønskes besat pr. 15. august el...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:2. august 2019

Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, Vodskov

Servicecenter Autisme og ADHD

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter...
Indrykket:28. juni 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til afløserstillinger hos Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, Vodskov

Servicecenter Autisme og ADHD

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter...
Indrykket:28. juni 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til midlertidige stillinger i Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, Vodskov

Servicecenter Autisme og ADHD

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter...
Indrykket:28. juni 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til faste deltidsstillinger hos Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, Vodskov

Servicecenter Autisme og ADHD

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:23. juli 2019