Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedshjælper til Askov Hjemmepleje

Askov Hjemmepleje har forrygende travlt og stor succes i Vejen kommune, og søger derfor en ny kollega til en vikarstilling i blandede vagter. Vikarstillingen er af 1 års varighed med god mulighed for en fastansættelse efterfølgende.

Brænder du for at hjælpe borgere i eget hjem ud fra en rehabiliterende tilgang, og skal din arbejdsdag være præget af 35 fantastiske kolleger med plads til forskellighed, højt fagligt niveau, og gode muligheder for både personlig og faglig udvikling, så har vi jobbet til dig.

 

Stillingen er ledig fra 1. januar eller snarest muligt, og er på 30 timer ugentligt med arbejde hver anden weekend.

Askov Hjemmepleje er en del af område Askov/Brørup. Vi er ca. 35 kolleger, som passer godt på hinanden, har et højt fagligt niveau, vi varetager

sundheds- og sygepleje samt pleje-og omsorgsopgaver hos ældre og handicappede i eget hjem i Askov og Vejen.

 

Vi kan tilbyde:

  • Gode muligheder for faglig og personlig udfordring og udvikling
  • Et afvekslende og meningsfyldt job
  • En arbejdsplads i stor udvikling med et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø, hvor der er plads til forskellighed
  • Teamarbejde, hvor vi vægter, at alle faggrupper (SSA, SSH, SPL.) arbejder tæt sammen.
  • Gode kolleger, med god humor
  • Grundig introduktion og individuel oplæring
     

Vi forventer at du:

  • Har hjertet på rette sted, og vil medvirke til at give borgerne en god dag hver dag.
  • Har gode samarbejdsevner
  • Er positiv, engageret og har empati
  • Kan arbejde selvstændigt 
  • Har kørekort til personbil

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende og aktuel straffeattest, som skal medbringes, hvis du indkaldes til samtale.

Evt. yderligere oplysninger ved gruppeleder Sylvia Lyth tlf.: 7996 5704 eller 3017 0683

Du søger stillingen online ved at bruge knappen ”send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Ansøgningsfrist: 13.12. 2019 kl. 11.00.

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 51


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330128949Phoenix-fdcd53bc12019-11-22T10:00:40.003Social- og sundhedshjælper til Askov Hjemmepleje

Askov Hjemmepleje har forrygende travlt og stor succes i Vejen kommune, og søger derfor en ny kollega til en vikarstilling i blandede vagter. Vikarstillingen er af 1 års varighed med god mulighed for en fastansættelse efterfølgende.

Brænder du for at hjælpe borgere i eget hjem ud fra en rehabiliterende tilgang, og skal din arbejdsdag være præget af 35 fantastiske kolleger med plads til forskellighed, højt fagligt niveau, og gode muligheder for både personlig og faglig udvikling, så har vi jobbet til dig.

 

Stillingen er ledig fra 1. januar eller snarest muligt, og er på 30 timer ugentligt med arbejde hver anden weekend.

Askov Hjemmepleje er en del af område Askov/Brørup. Vi er ca. 35 kolleger, som passer godt på hinanden, har et højt fagligt niveau, vi varetager

sundheds- og sygepleje samt pleje-og omsorgsopgaver hos ældre og handicappede i eget hjem i Askov og Vejen.

 

Vi kan tilbyde:

  • Gode muligheder for faglig og personlig udfordring og udvikling
  • Et afvekslende og meningsfyldt job
  • En arbejdsplads i stor udvikling med et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø, hvor der er plads til forskellighed
  • Teamarbejde, hvor vi vægter, at alle faggrupper (SSA, SSH, SPL.) arbejder tæt sammen.
  • Gode kolleger, med god humor
  • Grundig introduktion og individuel oplæring
     

Vi forventer at du:

  • Har hjertet på rette sted, og vil medvirke til at give borgerne en god dag hver dag.
  • Har gode samarbejdsevner
  • Er positiv, engageret og har empati
  • Kan arbejde selvstændigt 
  • Har kørekort til personbil

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende og aktuel straffeattest, som skal medbringes, hvis du indkaldes til samtale.

Evt. yderligere oplysninger ved gruppeleder Sylvia Lyth tlf.: 7996 5704 eller 3017 0683

Du søger stillingen online ved at bruge knappen ”send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Ansøgningsfrist: 13.12. 2019 kl. 11.00.

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 51

2019-12-13T11:51:20.170 Askov Hjemmepleje har forrygende travlt og stor succes i Vejen kommune, og søger derfor en ny kollega til en vikarstilling i blandede vagter. Vikarstillingen er af 1 års varighed med god mulighed for en fastansættelse efterfølgende. Brænder du for at hjælpe borgere i eget hjem ud fra en rehabiliterende tilgang, og skal din arbejdsdag være præget af 35 fantastiske kolleger med plads til forskellighed, højt fagligt niveau, og gode muligheder for både personlig og faglig udvikling, så har vi jobbet til dig. Stillingen er ledig fra 1. januar eller snarest muligt, og er på 30 timer ugentligt med arbejde hver anden weekend. Askov Hjemmepleje er en del af område Askov Brørup. Vi er ca. 35 kolleger, som passer godt på hinanden, har et højt fagligt niveau, vi varetager sundheds- og sygepleje samt pleje-og omsorgsopgaver hos ældre og handicappede i eget hjem i Askov og Vejen. Vi kan tilbyde: Gode muligheder for faglig og personlig udfordring og udvikling Et afvekslende og meningsfyldt job En arbejdsplads i stor udvikling med et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø, hvor der er plads til forskellighed Teamarbejde, hvor vi vægter, at alle faggrupper (SSA, SSH, SPL.) arbejder tæt sammen. Gode kolleger, med god humor Grundig introduktion og individuel oplæring Vi forventer at du: Har hjertet på rette sted, og vil medvirke til at give borgerne en god dag hver dag. Har gode samarbejdsevner Er positiv, engageret og har empati Kan arbejde selvstændigt Har kørekort til personbil Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende og aktuel straffeattest, som skal medbringes, hvis du indkaldes til samtale. Evt. yderligere oplysninger ved gruppeleder Sylvia Lyth tlf.: 7996 5704 eller 3017 0683 Du søger stillingen online ved at bruge knappen send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Ansøgningsfrist: 13.12. 2019 kl. 11.00. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 5110Phoenixfdcd53bc101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-13T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1387&ProjectId=144677&DepartmentId=20075&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejen3661195Birkely11Rådhuspassagen 36600VejenDKDanmarkORS/fdcd53bc_logo.pngORS/Small/fdcd53bc_logo.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset859688VejenMinimum14467700022-11-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fdcd53bchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fdcd53bchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fdcd53bc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fdcd53bc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/2.jpgSocial- og sundhedshjælper til Askov Hjemmepleje12008011Dansk3Læse/ tale346018Social- og sundhedshjælper10Sundhed77Pleje og omsorg363599941kh@vejen.dkDanmarkDanmark330151359Social og sundhedshjælper søges til demensafdelingen, Område KærdalenBasic Område Kærdalen, Vejen 20 - 30 t pr. uge med tiltrædelse 1.2.2020 eller hurtigst muligt. Samhørighed og værdighed er to nøglebegreber i demensplejen, som vi tilstræber at opnå til borgernes trivsel. Kan du se dig selv i et team hvor fælles faglige løsninger er i højsædet, er det lige dig vi søger. Demensafdelingen består af 14 faste boliger og en aften nat plads. Derudover er der 3 midlertidige pladser og en ferie bolig. I tilknytning til afdelingen er der et demensdaghjem, med plads til 8 hjemmeboende borgere alle hverdage. Du kan se dig selv i følgende beskrivelse: Du har god situationsfornemmelse, et godt overblik og kan lide at arbejde med psykiatriske problemstillinger. Du bliver en del af et stærkt team med høje faglige kompetencer, hvor din tilgang til samarbejde på tværs og til opgaveløsningen er afgørende. Der gives grundig introduktion og oplæring til opgaven. Demensomsorgen hos os er højt prioriteret, således at vi tror på og til stadighed arbejder hen imod individuelle metoder til den enkeltes trivsel i hverdagen. Vi understøtter hinanden i arbejdet, og hjælper hinanden i svære udfordringer, til den enkelte borgers bedste. Samtidig prioriterer vi samarbejdet med de pårørende meget højt. At du er medvirkende til, konstant at holde fokus på og medvirke aktivt til et godt arbejdsmiljø, så vi kan koncentrere os om kerneopgaven og bevare arbejdsglæden, som er i rigtig høj kurs hos os. Du kan se dig selv tage udgangspunkt i Vejen kommunes værdier i enhver sammenhæng. Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst samt et tillæg for at arbejde i demensenhed jf. forhåndsaftalen FOA. Vi arbejder skiftende vagter dag og aften. I din ansøgning bedes du opgive mindst en reference person. Ansøgningsfrist kl. 8.00 den 27.01.2020 og forventet samtaler 29.01.2019. Vi glæder os rigtig meget til at modtage din ansøgning. Yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til Sigrid Rindom, gruppeleder demensafdelingen, Område Kærdalen. Tlf. : 30170595 Send ansøgningen ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag

 

 Område Kærdalen, Vejen 20 - 30 t/ pr. uge med tiltrædelse 1.2.2020 eller hurtigst muligt.

Samhørighed og værdighed er to nøglebegreber i demensplejen, som vi tilstræber at opnå til borgernes trivsel. Kan du se dig selv i et team hvor fælles faglige løsninger er i højsædet, er det lige dig vi søger.       

Demensafdelingen består af 14 faste boliger og en aften/ nat plads. Derudover er der 3 midlertidige pladser og en ferie bolig. I tilknytning til afdelingen er der et demensdaghjem, med plads til 8 hjemmeboende borgere alle hverdage.

Du kan se dig selv i følgende beskrivelse:

  • Du har god situationsfornemmelse, et godt overblik og kan lide at arbejde med psykiatriske problemstillinger. Du bliver en del af et stærkt team med høje faglige kompetencer, hvor din tilgang til samarbejde på tværs og til opgaveløsningen er afgørende. Der gives grundig introduktion og oplæring til opgaven.
  • Demensomsorgen hos os er højt prioriteret, således at vi tror på og til stadighed arbejder hen imod individuelle metoder til den enkeltes trivsel i hverdagen. Vi understøtter hinanden i arbejdet, og hjælper hinanden i svære udfordringer, til den enkelte borgers bedste. Samtidig prioriterer vi samarbejdet med de pårørende meget højt.
  • At du er medvirkende til, konstant at holde fokus på og medvirke aktivt til et godt arbejdsmiljø, så vi kan koncentrere os om kerneopgaven og bevare arbejdsglæden, som er i rigtig høj kurs hos os.
  • Du kan se dig selv tage udgangspunkt i Vejen kommunes værdier i enhver sammenhæng.

Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst samt et tillæg for at arbejde i demensenhed jf. forhåndsaftalen FOA. Vi arbejder skiftende vagter dag og aften.

I din ansøgning bedes du opgive mindst en reference person.

Ansøgningsfrist kl. 8.00 den 27.01.2020 og forventet samtaler 29.01.2019.

 Vi glæder os rigtig meget til at modtage din ansøgning.

Yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til Sigrid Rindom, gruppeleder demensafdelingen, Område Kærdalen. Tlf. : 30170595

Send ansøgningen ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag

ORS/Small/9f3c8f9c_logo.pngKærdalenVejen2020-01-07T17:03:23.4102020-01-27T00:00:00
330151362Vi mangler dig: Social- og sundhedshjælper til Område Askov-Brørup, LundtoftBasic Kan du godt lide at gøre en forskel for andre mennesker? Vil du gerne se andre glædes over din indsats? Bliver du motiveret af at have gode kolleger omkring dig? Og er et moderne og innovativt arbejdsmiljø vigtigt for dig? Det vigtigste for os er, at vores beboere har det godt, at vi giver dem en god og tryg hverdag. Når det lykkes, så får vi glade medarbejdere, og kan dermed holde sygefraværet under 2 . Lyse og moderne bygninger er også med til at give både beboere og medarbejdere en god hverdag sammen. Vi søger dig: Der brænder for fast dagvagt og aktivt tager ansvar og arbejder for at Lundtoft bliver et af landets bedste steder at bo og arbejde. Vi kan tilbyde 32 timer uge med weekendvagt hver anden uge og med start efter aftale. Vi har: Grundig introduktion og individuel oplæring Gode kollegaer Vi arbejder på at skabe et solidt tværfagligt samarbejde, med faglighed og arbejdsmiljø i fokus. Et afvekslende og meningsfuldt arbejde Et moderne plejecenter med flere nye teknologiske løsninger. Forventninger til dig: At du både kan og vil bidrage til et godt samarbejde. At du er mødestabil, fleksibel og kan håndtere mange bolde i luften. At du tager ansvar for grundlæggende sundheds- og sygepleje og dokumentation i tæt samarbejde med kollegaer. At du har overblik og kan prioritere opgaverne. At du vil og kan skabe gode, trygge og aktive rammer for borgerne på Lundtoft. Alle medarbejdere arbejder efter Vejen Kommunes definerede ansvars - og kompetenceprofil. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Yderligere oplysning om stillingen får du ved henvendelse til centerleder Joan Andersen på tlf. 79966920. Ansøgningsfrist: den mandag den 27. januar 2020 kl. 8 Søg stillingen online ved at bruge knappen send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Samtaler afholdes torsdag den 30. januar 2020.

Kan du godt lide at gøre en forskel for andre mennesker? Vil du gerne se andre glædes over din indsats? Bliver du motiveret af at have gode kolleger omkring dig? Og er et moderne og innovativt arbejdsmiljø vigtigt for dig? Det vigtigste for os er, at vores beboere har det godt, at vi giver dem en god og tryg hverdag. Når det lykkes, så får vi glade medarbejdere, og kan dermed holde sygefraværet under 2 %. Lyse og moderne bygninger er også med til at give både beboere og medarbejdere en god hverdag sammen.

Vi søger dig:

Der brænder for fast dagvagt og aktivt tager ansvar og arbejder for at Lundtoft bliver et af landets bedste steder at bo og arbejde.

Vi kan tilbyde 32 timer/uge med weekendvagt hver anden uge og med start efter aftale.

Vi har:

  • Grundig introduktion og individuel oplæring
  • Gode kollegaer
  • Vi arbejder på at skabe et solidt tværfagligt samarbejde, med faglighed og arbejdsmiljø i fokus.
  • Et afvekslende og meningsfuldt arbejde
  • Et moderne plejecenter med flere nye teknologiske løsninger.

Forventninger til dig:

  • At du både kan og vil bidrage til et godt samarbejde.
  • At du er mødestabil, fleksibel og kan håndtere mange bolde i luften.
  • At du tager ansvar for grundlæggende sundheds- og sygepleje og dokumentation i tæt samarbejde med kollegaer.
  • At du har overblik og kan prioritere opgaverne.
  • At du vil og kan skabe gode, trygge og aktive rammer for borgerne på Lundtoft.

Alle medarbejdere arbejder efter Vejen Kommunes definerede ansvars - og kompetenceprofil.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere oplysning om stillingen får du ved henvendelse til centerleder Joan Andersen på tlf. 79966920.

Ansøgningsfrist: den mandag den 27. januar 2020 kl. 8

Søg stillingen online ved at bruge knappen ”send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Samtaler afholdes torsdag den 30. januar 2020.

ORS/Small/dd6f0073_logo.pngOmråde Askov-BrørupVejen2020-01-07T17:03:31.1132020-01-27T00:00:00
330131280Sundhedsfaglige vikarer søges til Hjemmepleje eller PlejecentreRobot Sundhedsfagligt personale søges til Hjemmeplejen og Plejecentre i Vejen-området. Du er uddannet Sygeplejerske, SSA, SSH eller er handicaphjælper med plejeerfaring. Du skal kunne varetage plejemæssige og praktiske opgaver selvstændigt eller samarbejde med det faste personale og følge den instruktion de giver dig. Arbejdsopgaverne er praktisk hjælp og omsorg, personlig pleje og forflytning. Ring til NT Falke på telefon 71969600 eller skriv til os på info@ntfalke.dk

Sundhedsfagligt personale søges til Hjemmeplejen og Plejecentre i Vejen-området.

Du er uddannet Sygeplejerske, SSA, SSH eller er handicaphjælper med plejeerfaring. Du skal kunne varetage plejemæssige og praktiske opgaver selvstændigt eller samarbejde med det faste personale og følge den instruktion de giver dig.

Arbejdsopgaverne er praktisk hjælp og omsorg, personlig pleje og forflytning.

Ring til NT Falke på telefon 71969600 eller skriv til os på info@ntfalke.dk

 

N.T. Falke A/SVejen2019-11-27T00:00:002020-01-20T00:00:00
330147330HOME-START Familiekontakt Kolding søger vikar for lokalkoordinatorBasic Vi søger vikar for lokalkoordinator fra d. 1.02.20 d. 31.07.20 20 timer ugentlig med virkeområde i Kolding Kommune Brænder du for frivilligt socialt arbejde? Trives du med stor selvstændighed i dit arbejde? Og har du svært ved at forestille dig noget mere meningsfuldt end at bidrage til at give børn en god start i livet? Så er det måske dig, der skal være kollega til vores koordinator i HOME-START Kolding i et vikariat frem til 1. august 2020. Ansøgere med erfaring fra familiearbejde og bopæl i nærheden af Kolding vil blive foretrukket. HOME-START HOME-START Familiekontakt er en frivillig social organisation, som tilbyder praktisk hjælp, venskabelig støtte og forældre-til-forældre sparring til småbørnsfamilier, som kæmper med at få hverdagen til at hænge sammen. Formålet er at give forældre overskud og selvtillid, så de kan give deres børn en god og tryg opvækst. HOME-START Familiekontakt Danmark er en sammenhængende organisation bestående af et landssekretariat og en række lokalafdelinger, som alle har mindst én lokal koordinator. Organisationen har fælles formål, idégrundlag, målsætning og retningslinjer for arbejdet, og prioriterer dialog, ligeværd og åbenhed, så udvikling sker i et dynamisk samarbejde med gensidig information. HOME-START er en international organisation, som er uafhængig af religiøse, politiske og økonomiske interesser, og som findes i mere end 20 lande over hele verden. HOME-START indsatsen bygger på et empowerment perspektiv, som lægger vægt på menneskers muligheder for at skabe mening, træffe valg og ændre egen situation. Arbejdsopgaver:Sammen med den nuværende koordinator at:Rekruttere frivillige og skabe match med familierAfholde forberedelseskurser for frivillige og give individuel rådgivning Vejlede og følge op på familier der får hjælp Samarbejde med den lokale bestyrelse og landssekretariatetSamarbejde med offentlige og private organisationerDeltage i intern kompetenceudvikling, og sparring med den landsdækkende organisationKvalifikationer og erfaring:Social- eller sundhedsfaglig uddannelse Erfaring med socialt arbejde og arbejde med familier Gerne erfaring med frivilligt socialt arbejdeGode samarbejdsevner og selvstændighedGod til overblik, struktur og har it-kundskaberGode skriftlige og mundtlige formidlingskompetencer, gerne undervisningserfaringGerne erfaring med økonomi administration fundraisingKørekort og rådighed over bilFleksibilitet ift. arbejdstiderEventuelle spørgsmål til stillingen kan rettes til:Formand for bestyrelsen, Gitta Blume 5349 2170, bedst efter kl 16. Ansøgningsfrist: d. 20 01-2020 kl 12:00 Tiltrædselse: 01.02-2020 eller snarest derefter. Ansøgning vedhæftet CV i et sammenhængende dokument via knappen Send ansøgning .Ansættelsessamtaler forventes at foregå d. 28.01 i Kvarterhuset, Junghansvej 121, 6000 Kolding Se mere på vores ansøgersite: https: koldinghome-start.ofir.com
Vi søger vikar for lokalkoordinator fra d. 1.02.20 – d. 31.07.20
20 timer ugentlig med virkeområde i Kolding Kommune

Brænder du for frivilligt socialt arbejde? Trives du med stor selvstændighed i dit arbejde? Og har du svært ved at forestille dig noget mere meningsfuldt end at bidrage til at give børn en god start i livet? Så er det måske dig, der skal være kollega til vores koordinator i HOME-START Kolding i et vikariat frem til 1. august 2020.

Ansøgere med erfaring fra familiearbejde og bopæl i nærheden af Kolding vil blive foretrukket.

HOME-START

HOME-START Familiekontakt er en frivillig social organisation, som tilbyder praktisk hjælp, venskabelig støtte og forældre-til-forældre sparring til småbørnsfamilier, som kæmper med at få hverdagen til at hænge sammen. Formålet er at give forældre overskud og selvtillid, så de kan give deres børn en god og tryg opvækst.

HOME-START Familiekontakt Danmark er en sammenhængende organisation bestående af et landssekretariat og en række lokalafdelinger, som alle har mindst én lokal koordinator. Organisationen har fælles formål, idégrundlag, målsætning og retningslinjer for arbejdet, og prioriterer dialog, ligeværd og åbenhed, så udvikling sker i et dynamisk samarbejde med gensidig information.

HOME-START er en international organisation, som er uafhængig af religiøse, politiske og økonomiske interesser, og som findes i mere end 20 lande over hele verden. HOME-START indsatsen bygger på et empowerment perspektiv, som lægger vægt på menneskers muligheder for at skabe mening, træffe valg og ændre egen situation.

Arbejdsopgaver:
Sammen med den nuværende koordinator at:
  • Rekruttere frivillige og skabe match med familier
  • Afholde forberedelseskurser for frivillige og give individuel rådgivning
  • Vejlede og følge op på familier der får hjælp
  • Samarbejde med den lokale bestyrelse og landssekretariatet
  • Samarbejde med offentlige og private organisationer
  • Deltage i intern kompetenceudvikling, og sparring med den landsdækkende organisation
Kvalifikationer og erfaring:
  • Social- eller sundhedsfaglig uddannelse
  • Erfaring med socialt arbejde og arbejde med familier
  • Gerne erfaring med frivilligt socialt arbejde
  • Gode samarbejdsevner og selvstændighed
  • God til overblik, struktur og har it-kundskaber
  • Gode skriftlige og mundtlige formidlingskompetencer, gerne undervisningserfaring
  • Gerne erfaring med økonomi/administration/fundraising
  • Kørekort og rådighed over bil
  • Fleksibilitet ift. arbejdstider
Eventuelle spørgsmål til stillingen kan rettes til:
Formand for bestyrelsen, Gitta Blume 5349 2170, bedst efter kl 16.

Ansøgningsfrist: d. 20/01-2020 kl 12:00

Tiltrædselse: 01.02-2020 eller snarest derefter.

Ansøgning vedhæftet CV i et sammenhængende dokument via knappen "Send ansøgning".
Ansættelsessamtaler forventes at foregå d. 28.01 i Kvarterhuset, Junghansvej 121, 6000 Kolding






Se mere på vores ansøgersite: https://koldinghome-start.ofir.com

ORS/Small/5c7b2153_logo.jpegHome - Start Familiekontakt KoldingKolding2019-12-23T10:00:19.1032020-01-20T00:00:00
330153923Social- og sundhedshjælper til udekørende natteam i Vejle KommuneBasic Nattevagt er det lige dig? For så har vi stillingen i vort udekørende natteam i Vejle Kommunes hjemmepleje. Om jobbet Vi er et udekørende team, som lægger vægt på høj faglighed og selvstændighed. I teamet er vi 11 ansatte, hvor der i hver nattevagt er 1 sygeplejerske, 3 SSA ere og 4 SSH ere. Teamet kører ud fra Hovergården, som er beliggende på Uhrhøj i Vejle. Vi varetager opgaver i hele Vejle Kommune, hvor ruterne tilrettelægges i forhold til geografien. Stillingen er en fast stilling på 30 timer pr. uge. Vagterne tilrettelægges, så du arbejder 7 nætter og 7 dage fri. Tiltrædelse 1. marts 2020 eller snarest muligt. Vi forventer af dig At du er uddannet social- og sundhedshjælper At du kan lide at indgå i et fællesskab og samarbejde med kollegaer At du er opsøgende og nysgerrig i forhold til borgere og deres helbredstilstande At du arbejder rehabiliterende med borgeren i centrum At du er pligtopfyldende Kørekort er en forudsætning Vi tilbyder dig individuelt tilrettelagt introduktionsprogram en dynamisk og udviklende arbejdsplads med fokus på rehabilitering i samarbejde med borgeren gode kollegaer, der lægger vægt på åbenhed og respekt for den enkelte. en arbejdsplads der lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø i samarbejde med dig Ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn. Om os Nattevagtsteamet har nu base på Plejecenter Hovergården, Storegårdsvej 192, Vejle, hvor vi mødes ved vagtens start for at koordinere arbejdsopgaverne. Som nattevagt kører du selv i en af distriktets biler, men samarbejder med kollegaer igennem vagten. I teamet er vi løbende i dialog med hinanden. Vi lægger vægt på hjælpsomhed og en anerkende kommunikationsform. Flere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte distriktsleder Anne May Søiland på 25 51 08 01. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 22. januar 2020. Vi har samtaler torsdag den 23. januar 2020. Privat straffeattest Ved ansættelse i Senior, Vejle Kommune, skal der afleveres en privat straffeattest. Attesten kan hentes gratis på www.borger.dk Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Nattevagt – er det lige dig? For så har vi stillingen i vort udekørende natteam i Vejle Kommunes hjemmepleje.

Om jobbet
Vi er et udekørende team, som lægger vægt på høj faglighed og selvstændighed. I teamet er vi 11 ansatte, hvor der i hver nattevagt er 1 sygeplejerske, 3 SSA'ere og 4 SSH'ere.

Teamet kører ud fra Hovergården, som er beliggende på Uhrhøj i Vejle. Vi varetager opgaver i hele Vejle Kommune, hvor ruterne tilrettelægges i forhold til geografien.

Stillingen er en fast stilling på 30 timer pr. uge. Vagterne tilrettelægges, så du arbejder 7 nætter og 7 dage fri.

Tiltrædelse 1.  marts 2020 eller snarest muligt.

Vi forventer af dig

  • At du er uddannet social- og sundhedshjælper
  • At du kan lide at indgå i et fællesskab og samarbejde med kollegaer
  • At du er opsøgende og nysgerrig i forhold til borgere og deres helbredstilstande
  • At du arbejder rehabiliterende med borgeren i centrum
  • At du er pligtopfyldende
  • Kørekort er en forudsætning

Vi tilbyder dig

  • individuelt tilrettelagt introduktionsprogram
  • en dynamisk og udviklende arbejdsplads med fokus på rehabilitering i samarbejde med borgeren
  • gode kollegaer, der lægger vægt på åbenhed og respekt for den enkelte.
  • en arbejdsplads der lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø i samarbejde med dig

Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn.

Om os
Nattevagtsteamet har nu base på Plejecenter Hovergården, Storegårdsvej 192, Vejle, hvor vi mødes ved vagtens start for at koordinere arbejdsopgaverne. Som nattevagt kører du selv i en af distriktets biler, men samarbejder med kollegaer igennem vagten.
I teamet er vi løbende i dialog med hinanden. Vi lægger vægt på hjælpsomhed og en anerkende kommunikationsform.

Flere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte distriktsleder Anne May Søiland på 25 51 08 01.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 22. januar 2020.
Vi har samtaler torsdag den 23. januar 2020.


Privat straffeattest
Ved ansættelse i Senior, Vejle Kommune, skal der afleveres en privat straffeattest. Attesten kan hentes gratis på www.borger.dk

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/6169e302_logo.pngDet udekørende natteam, Vejle KommuneVejle2020-01-09T18:00:19.5032020-01-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social og sundhedshjælper søges til demensafdelingen, Område Kærdalen

Kærdalen

Vejen
Område Kærdalen, Vejen 20 - 30 t pr. uge med tiltrædelse 1.2.2020 eller hurtigst muligt. Samhørighed og værdighed er to nøglebegreber i demensplejen, som vi tilstræber at opnå til borgernes trivsel. Kan du se dig selv i et team hvor fælles faglige l...
Indrykket:7. januar 2020

Vi mangler dig: Social- og sundhedshjælper til Område Askov-Brørup, Lundtoft

Område Askov-Brørup

Vejen
Kan du godt lide at gøre en forskel for andre mennesker? Vil du gerne se andre glædes over din indsats? Bliver du motiveret af at have gode kolleger omkring dig? Og er et moderne og innovativt arbejdsmiljø vigtigt for dig? Det vigtigste for os er, a...
Indrykket:7. januar 2020

Sundhedsfaglige vikarer søges til Hjemmepleje eller Plejecentre

N.T. Falke A/S

Vejen
Sundhedsfagligt personale søges til Hjemmeplejen og Plejecentre i Vejen-området. Du er uddannet Sygeplejerske, SSA, SSH eller er handicaphjælper med plejeerfaring. Du skal kunne varetage plejemæssige og praktiske opgaver selvstændigt eller samarbejd...
Indrykket:27. november 2019

HOME-START Familiekontakt Kolding søger vikar for lokalkoordinator

Home - Start Familiekontakt Kolding

Kolding
Vi søger vikar for lokalkoordinator fra d. 1.02.20 d. 31.07.20 20 timer ugentlig med virkeområde i Kolding Kommune Brænder du for frivilligt socialt arbejde? Trives du med stor selvstændighed i dit arbejde? Og har du svært ved at forestille dig noge...
Indrykket:23. december 2019

Social- og sundhedshjælper til udekørende natteam i Vejle Kommune

Det udekørende natteam, Vejle Kommune

Vejle
Nattevagt er det lige dig? For så har vi stillingen i vort udekørende natteam i Vejle Kommunes hjemmepleje. Om jobbet Vi er et udekørende team, som lægger vægt på høj faglighed og selvstændighed. I teamet er vi 11 ansatte, hvor der i hver nattevagt ...
Indrykket:9. januar 2020