Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedshjælper til Udekørende Dagvagt

Vi søger pr. 1 Juni 2019 eller efter aftale 32medarbejder til en stilling som udekørende dagvagt

Du skal varetage pleje og omsorgs opgaver hos borger i Aalborg Kommune. Arbejde rehabiliterende  og målrettet med  bla sundhedslovsopgaver beskrevet i Aalborg Kommunes kompetanceprofil for social og sundhedshjælpere. Kunne dokumenterer på skrift ,være rubust, have overblik og lyst til at holde mange bolde i luften i løbet af din vagt, samt begå dig i en travl hverdag med mange forskellige borger og tværfaglige samarbejdspartner.

Der er tale  stilling på 35 timer med weekend vagt hver 2 weekend arbejdstiden er mellem 7.00-15.00 på hverdage og i weekenden

Privatplejen er godkendt i Aalborg Kommune og har mere end 20 års erfaring med levering af hjemmeplejeydelser.

Vi har en vision om at være Danmarks mest attraktive leverandør indenfor pleje og omsorg samt yde en professionel og vedkommende hjælp til de borger der har valgt os, med udgangspunkt i borgernes selvbestemmelsesret og  deres ressourcer så de oplever hjælpen som aktiverende,nærværende, varm og rehabiliterende.

Privatplejen  er 100 % dansk ejet og har overenskomst med FOA og 3 F . De første 3 måneder af ansættelsen sker på prøve.

Du skal have kørekort og være villig til at bruge egen bil i jobbet, kune tale og skrive dansk. gerne kendskalb til CURA og FMK, samt være uddandet som SSH for at kunne komme i betragtning til denne stilling.

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026495Phoenix-f18aa22f12019-05-16T00:00:00Social- og sundhedshjælper til Udekørende Dagvagt

Vi søger pr. 1 Juni 2019 eller efter aftale 32medarbejder til en stilling som udekørende dagvagt

Du skal varetage pleje og omsorgs opgaver hos borger i Aalborg Kommune. Arbejde rehabiliterende  og målrettet med  bla sundhedslovsopgaver beskrevet i Aalborg Kommunes kompetanceprofil for social og sundhedshjælpere. Kunne dokumenterer på skrift ,være rubust, have overblik og lyst til at holde mange bolde i luften i løbet af din vagt, samt begå dig i en travl hverdag med mange forskellige borger og tværfaglige samarbejdspartner.

Der er tale  stilling på 35 timer med weekend vagt hver 2 weekend arbejdstiden er mellem 7.00-15.00 på hverdage og i weekenden

Privatplejen er godkendt i Aalborg Kommune og har mere end 20 års erfaring med levering af hjemmeplejeydelser.

Vi har en vision om at være Danmarks mest attraktive leverandør indenfor pleje og omsorg samt yde en professionel og vedkommende hjælp til de borger der har valgt os, med udgangspunkt i borgernes selvbestemmelsesret og  deres ressourcer så de oplever hjælpen som aktiverende,nærværende, varm og rehabiliterende.

Privatplejen  er 100 % dansk ejet og har overenskomst med FOA og 3 F . De første 3 måneder af ansættelsen sker på prøve.

Du skal have kørekort og være villig til at bruge egen bil i jobbet, kune tale og skrive dansk. gerne kendskalb til CURA og FMK, samt være uddandet som SSH for at kunne komme i betragtning til denne stilling.

 

 

2019-07-12T00:50:44.410 Vi søger pr. 1 Juni 2019 eller efter aftale 32medarbejder til en stilling som udekørende dagvagt Du skal varetage pleje og omsorgs opgaver hos borger i Aalborg Kommune. Arbejde rehabiliterende og målrettet med bla sundhedslovsopgaver beskrevet i Aalborg Kommunes kompetanceprofil for social og sundhedshjælpere. Kunne dokumenterer på skrift ,være rubust, have overblik og lyst til at holde mange bolde i luften i løbet af din vagt, samt begå dig i en travl hverdag med mange forskellige borger og tværfaglige samarbejdspartner. Der er tale stilling på 35 timer med weekend vagt hver 2 weekend arbejdstiden er mellem 7.00-15.00 på hverdage og i weekenden Privatplejen er godkendt i Aalborg Kommune og har mere end 20 års erfaring med levering af hjemmeplejeydelser. Vi har en vision om at være Danmarks mest attraktive leverandør indenfor pleje og omsorg samt yde en professionel og vedkommende hjælp til de borger der har valgt os, med udgangspunkt i borgernes selvbestemmelsesret og deres ressourcer så de oplever hjælpen som aktiverende,nærværende, varm og rehabiliterende. Privatplejen er 100 dansk ejet og har overenskomst med FOA og 3 F . De første 3 måneder af ansættelsen sker på prøve. Du skal have kørekort og være villig til at bruge egen bil i jobbet, kune tale og skrive dansk. gerne kendskalb til CURA og FMK, samt være uddandet som SSH for at kunne komme i betragtning til denne stilling.11jobnetf18aa22f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-11T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3529755PRIVATPLEJEN, AALBORG ApS11Ebberupvej 19220Aalborg ØstDKDanmark0bera@privatplejen.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent762869JobNet4991219499121910016-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f18aa22fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f18aa22fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f18aa22f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f18aa22f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale346018Social- og sundhedshjælper10Sundhed77Pleje og omsorg361841138Birthe Rexbera@privatplejen.dkDKDanmarkDKDanmark330050661Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til midlertidige stillinger i Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, VodskovBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og pædagogiske assistenter til midlertidige stillinger på 37 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.Vi kan tilbyde: En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance. Dine primære opgaver vil være: At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m. Vi forventer at du:Faglige kompetencer: Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage Personlige kompetencer: Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne Arbejdsstedets adresse:Gennem Bakkerne 23 a b, 9310 VodskovVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og pædagogiske assistenter til midlertidige stillinger på 37 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.

Vi kan tilbyde:
  • En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar
  • En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.
Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance.

 Dine primære opgaver vil være:
  • At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger
  • At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde
  • At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis
  • At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.
Vi forventer at du:
Faglige kompetencer:
  • Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang
  • Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov
  • Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer
  • Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams
  • Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind
  • Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske
  • Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage

Personlige kompetencer:
  • Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven
  • Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne
  • Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne

Arbejdsstedets adresse:
Gennem Bakkerne 23 a+b, 9310 Vodskov

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
 

ORS/Small/47144cab_logo.gifServicecenter Autisme og ADHDAalborg2019-06-28T13:00:19.2002019-07-23T00:00:00
330050696Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til afløserstillinger hos Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, VodskovBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, omsorgs- og pædagogmedhjælpere og pædagogiske assistenter til afløserstillinger på 30-32 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.Vi kan tilbyde: En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljøLidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance. Dine primære opgaver vil være: At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.Vi forventer at du:Faglige kompetencer: Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdagePersonlige kompetencer: Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerneArbejdsstedets adresse:Gennem Bakkerne 23 a b, 9310 VodskovVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, omsorgs- og pædagogmedhjælpere og pædagogiske assistenter til afløserstillinger på 30-32 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.

Vi kan tilbyde:
  • En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar
  • En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø

    Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
    Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.
    Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance.

     Dine primære opgaver vil være:
  • At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger
  • At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde
  • At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis
  • At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.
    Vi forventer at du:
    Faglige kompetencer:
  • Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang
  • Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov
  • Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer
  • Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams
  • Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind
  • Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske
  • Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage

    Personlige kompetencer:
  • Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven
  • Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne
  • Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne

    Arbejdsstedets adresse:
    Gennem Bakkerne 23 a+b, 9310 Vodskov

    Vil du vide mere?
    Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.

    Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.

    Løn- og ansættelsesvilkår:
    Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

    Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

    Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
    På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
    Aalborg Kommune
    Personalepolitik

    Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
    vision2020.aalborg.dk
    Ledelseskæden
    Frihedsbrevet

    Send ansøgning
    Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

    Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


ORS/Small/6c391f68_logo.gifServicecenter Autisme og ADHDAalborg2019-06-28T14:00:58.0032019-07-23T00:00:00
330050703Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, VodskovBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og pædagogiske assistenter til faste stillinger på 37 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.Vi kan tilbyde: En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance. Dine primære opgaver vil være: At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m. Vi forventer at du:Faglige kompetencer: Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage Personlige kompetencer: Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne Arbejdsstedets adresse:Gennem Bakkerne 23 a b, 9310 VodskovVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og pædagogiske assistenter til faste stillinger på 37 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.

Vi kan tilbyde:
  • En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar
  • En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.
Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance.

 Dine primære opgaver vil være:
  • At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger
  • At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde
  • At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis
  • At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.
Vi forventer at du:
Faglige kompetencer:
  • Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang
  • Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov
  • Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer
  • Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams
  • Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind
  • Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske
  • Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage

Personlige kompetencer:
  • Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven
  • Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne
  • Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne

Arbejdsstedets adresse:
Gennem Bakkerne 23 a+b, 9310 Vodskov

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/f2ba32e6_logo.gifServicecenter Autisme og ADHDAalborg2019-06-28T14:01:17.9432019-07-23T00:00:00
330052489Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til faste deltidsstillinger hos Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, VodskovBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, omsorgs- og pædagogmedhjælpere og pædagogiske assistenter til faste deltidsstillinger på 30-35 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.Vi kan tilbyde: En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljøLidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance. Dine primære opgaver vil være: At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.Vi forventer at du:Faglige kompetencer: Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdagePersonlige kompetencer: Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerneArbejdsstedets adresse:Gennem Bakkerne 23 a b, 9310 VodskovVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, omsorgs- og pædagogmedhjælpere og pædagogiske assistenter til faste deltidsstillinger på 30-35 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.

Vi kan tilbyde:
  • En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar
  • En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø

    Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
    Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.
    Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance.

     Dine primære opgaver vil være:
  • At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger
  • At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde
  • At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis
  • At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.
    Vi forventer at du:
    Faglige kompetencer:
  • Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang
  • Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov
  • Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer
  • Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams
  • Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind
  • Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske
  • Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage

    Personlige kompetencer:
  • Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven
  • Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne
  • Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne

    Arbejdsstedets adresse:
    Gennem Bakkerne 23 a+b, 9310 Vodskov

    Vil du vide mere?
    Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.

    Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.

    Løn- og ansættelsesvilkår:
    Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

    Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

    Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
    På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
    Aalborg Kommune
    Personalepolitik

    Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
    vision2020.aalborg.dk
    Ledelseskæden
    Frihedsbrevet

    Send ansøgning
    Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

    Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


ORS/Small/1f775cfd_logo.gifServicecenter Autisme og ADHDAalborg2019-07-02T10:00:26.7502019-07-23T00:00:00
330052491Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til midlertidige deltidsstillinger i Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, VodskovBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, omsorgs- og pædagogmedhjælpere og pædagogiske assistenter til midlertidige deltidsstillinger på 30-35 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.Vi kan tilbyde: En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljøLidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance. Dine primære opgaver vil være: At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.Vi forventer at du:Faglige kompetencer: Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdagePersonlige kompetencer: Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerneArbejdsstedets adresse:Gennem Bakkerne 23 a b, 9310 VodskovVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, omsorgs- og pædagogmedhjælpere og pædagogiske assistenter til midlertidige deltidsstillinger på 30-35 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.

Vi kan tilbyde:
  • En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar
  • En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø

    Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
    Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.
    Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance.

     Dine primære opgaver vil være:
  • At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger
  • At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde
  • At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis
  • At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.
    Vi forventer at du:
    Faglige kompetencer:
  • Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang
  • Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov
  • Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer
  • Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams
  • Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind
  • Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske
  • Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage

    Personlige kompetencer:
  • Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven
  • Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne
  • Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne

    Arbejdsstedets adresse:
    Gennem Bakkerne 23 a+b, 9310 Vodskov

    Vil du vide mere?
    Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.

    Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.

    Løn- og ansættelsesvilkår:
    Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

    Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

    Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
    På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
    Aalborg Kommune
    Personalepolitik

    Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
    vision2020.aalborg.dk
    Ledelseskæden
    Frihedsbrevet

    Send ansøgning
    Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

    Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


ORS/Small/3ff785fa_logo.gifServicecenter Autisme og ADHDAalborg2019-07-02T10:00:32.3102019-07-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til midlertidige stillinger i Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, Vodskov

Servicecenter Autisme og ADHD

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter...
Indrykket:28. juni 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til afløserstillinger hos Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, Vodskov

Servicecenter Autisme og ADHD

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter...
Indrykket:28. juni 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, Vodskov

Servicecenter Autisme og ADHD

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter...
Indrykket:28. juni 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til faste deltidsstillinger hos Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, Vodskov

Servicecenter Autisme og ADHD

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til midlertidige deltidsstillinger i Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, Vodskov

Servicecenter Autisme og ADHD

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:23. juli 2019