Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sunhedsassistent

Afløsere – til hverdage, helligdage, aften og weekends søges til Dorthe Mariehjemmet, Rødovre

Kan du lide at hjælpe og støtte mennesker, der ikke længere helt kan klare sig selv? Er du i gang med uddannelse til sosu/sopu-assistent, ambulanceredder, sygeplejerske eller anden sundhedsfaglig og relevant uddannelse – så er arbejdet måske det rette match for dig.

Dorthe Mariehjemmet har løbende brug for stabile timelønnede afløsere, der kan springe til, når det faste personale er på uddannelse, ferie eller er sygemeldte. Vi har et fast afløserkorps, som er en god og vigtig del af vores arbejde. Lige nu mangler vi især afløsere, der kan tage vagter hver anden eller hver tredje weekend.

Vil du bruge din faglige viden og erfaring til at guide og hjælpe vores beboere, så de bevarer deres funktioner, og føler sig værdifulde og værdsat? Kan du se det fantastiske i at være med til at skabe tryghed og rammer, så vores beboere oplever

 at leve livet hele livet?

Så er Dorthe Mariehjemmet måske din næste arbejdsplads!

Vi arbejder ud fra 5 nøgleværdier som vi alle har været med til at vælge:

Værdighed, nærvær, faglighed, glæde og rummelighed.

Hvis du synes, at det lyder spændende og lige noget for dig, så se lige her:

Har du erfaring fra pleje- omsorgssektoren eller godt på vej med en uddannelse er du lige den vi søger. Vi værner om vores relationer og samarbejde og forventer at alle yder sit bedste. Vi forventer også, at du er parat til at lære og udvikle dine kompetencer og være med til at sikre stærke kompetencer i huset, så vi er i stand til at løfte den opgave, vi har sat os for.

Vil tilbyder dig: - introduktion og oplæring efter behov - et godt tværfaglige arbejdsmiljø og samarbejde på tværs i huset - en mangfoldig arbejdsplads med mange forskellige fagligheder og forskellige nationaliteter og kulturer - em røgfri arbejdsplads i alle døgnets 24 timer.

Vi ønsker, at huset er bæredygtigt og at vi er med til at sikre et sundt, bevidst miljø som værner om klodens knappe ressourcer. Det er ikke lige enkelt at gennemføre og der venter et arbejde forude. Det skal du også have lyst til at være med til.

Du kan læse med om Dorthe Mariehjemmet på vores hjemmeside: www.mariehjem.dk/dorthe/

Du kan kontakte souschef Anne Munk, hvis der er noget du gerne vil spørge om eller har lyst til at lave en aftale. Anne Munk, telefon 9116 9725 eller alternativt sekretæren på tlf. 36 73 02 09.

Ansøgninger modtages løbende på: dorthejob@mariehjem.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330156435Phoenix-8e060b6712020-01-14T00:00:00Social- og sunhedsassistent

Afløsere – til hverdage, helligdage, aften og weekends søges til Dorthe Mariehjemmet, Rødovre

Kan du lide at hjælpe og støtte mennesker, der ikke længere helt kan klare sig selv? Er du i gang med uddannelse til sosu/sopu-assistent, ambulanceredder, sygeplejerske eller anden sundhedsfaglig og relevant uddannelse – så er arbejdet måske det rette match for dig.

Dorthe Mariehjemmet har løbende brug for stabile timelønnede afløsere, der kan springe til, når det faste personale er på uddannelse, ferie eller er sygemeldte. Vi har et fast afløserkorps, som er en god og vigtig del af vores arbejde. Lige nu mangler vi især afløsere, der kan tage vagter hver anden eller hver tredje weekend.

Vil du bruge din faglige viden og erfaring til at guide og hjælpe vores beboere, så de bevarer deres funktioner, og føler sig værdifulde og værdsat? Kan du se det fantastiske i at være med til at skabe tryghed og rammer, så vores beboere oplever

 at leve livet hele livet?

Så er Dorthe Mariehjemmet måske din næste arbejdsplads!

Vi arbejder ud fra 5 nøgleværdier som vi alle har været med til at vælge:

Værdighed, nærvær, faglighed, glæde og rummelighed.

Hvis du synes, at det lyder spændende og lige noget for dig, så se lige her:

Har du erfaring fra pleje- omsorgssektoren eller godt på vej med en uddannelse er du lige den vi søger. Vi værner om vores relationer og samarbejde og forventer at alle yder sit bedste. Vi forventer også, at du er parat til at lære og udvikle dine kompetencer og være med til at sikre stærke kompetencer i huset, så vi er i stand til at løfte den opgave, vi har sat os for.

Vil tilbyder dig: - introduktion og oplæring efter behov - et godt tværfaglige arbejdsmiljø og samarbejde på tværs i huset - en mangfoldig arbejdsplads med mange forskellige fagligheder og forskellige nationaliteter og kulturer - em røgfri arbejdsplads i alle døgnets 24 timer.

Vi ønsker, at huset er bæredygtigt og at vi er med til at sikre et sundt, bevidst miljø som værner om klodens knappe ressourcer. Det er ikke lige enkelt at gennemføre og der venter et arbejde forude. Det skal du også have lyst til at være med til.

Du kan læse med om Dorthe Mariehjemmet på vores hjemmeside: www.mariehjem.dk/dorthe/

Du kan kontakte souschef Anne Munk, hvis der er noget du gerne vil spørge om eller har lyst til at lave en aftale. Anne Munk, telefon 9116 9725 eller alternativt sekretæren på tlf. 36 73 02 09.

Ansøgninger modtages løbende på: dorthejob@mariehjem.dk

2020-02-17T18:50:57.483 Afløsere til hverdage, helligdage, aften og weekends søges til Dorthe Mariehjemmet, Rødovre Kan du lide at hjælpe og støtte mennesker, der ikke længere helt kan klare sig selv? Er du i gang med uddannelse til sosu sopu-assistent, ambulanceredder, sygeplejerske eller anden sundhedsfaglig og relevant uddannelse så er arbejdet måske det rette match for dig. Dorthe Mariehjemmet har løbende brug for stabile timelønnede afløsere, der kan springe til, når det faste personale er på uddannelse, ferie eller er sygemeldte. Vi har et fast afløserkorps, som er en god og vigtig del af vores arbejde. Lige nu mangler vi især afløsere, der kan tage vagter hver anden eller hver tredje weekend. Vil du bruge din faglige viden og erfaring til at guide og hjælpe vores beboere, så de bevarer deres funktioner, og føler sig værdifulde og værdsat? Kan du se det fantastiske i at være med til at skabe tryghed og rammer, så vores beboere oplever at leve livet hele livet? Så er Dorthe Mariehjemmet måske din næste arbejdsplads! Vi arbejder ud fra 5 nøgleværdier som vi alle har været med til at vælge: Værdighed, nærvær, faglighed, glæde og rummelighed. Hvis du synes, at det lyder spændende og lige noget for dig, så se lige her: Har du erfaring fra pleje- omsorgssektoren eller godt på vej med en uddannelse er du lige den vi søger. Vi værner om vores relationer og samarbejde og forventer at alle yder sit bedste. Vi forventer også, at du er parat til at lære og udvikle dine kompetencer og være med til at sikre stærke kompetencer i huset, så vi er i stand til at løfte den opgave, vi har sat os for. Vil tilbyder dig: - introduktion og oplæring efter behov - et godt tværfaglige arbejdsmiljø og samarbejde på tværs i huset - en mangfoldig arbejdsplads med mange forskellige fagligheder og forskellige nationaliteter og kulturer - em røgfri arbejdsplads i alle døgnets 24 timer. Vi ønsker, at huset er bæredygtigt og at vi er med til at sikre et sundt, bevidst miljø som værner om klodens knappe ressourcer. Det er ikke lige enkelt at gennemføre og der venter et arbejde forude. Det skal du også have lyst til at være med til. Du kan læse med om Dorthe Mariehjemmet på vores hjemmeside: www.mariehjem.dk dorthe Du kan kontakte souschef Anne Munk, hvis der er noget du gerne vil spørge om eller har lyst til at lave en aftale. Anne Munk, telefon 9116 9725 eller alternativt sekretæren på tlf. 36 73 02 09. Ansøgninger modtages løbende på: dorthejob@mariehjem.dk11Jobnet8e060b67100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-06T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3691211Dorthe Mariehjemmet11Rødovrevej 3252610RødovreDKDanmark0
dorthejob@mariehjem.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000883198JobNet5098239509823910010-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8e060b67https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8e060b67https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8e060b67&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8e060b67&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/5.jpgSocial- og sunhedsassistent12008001Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed77Pleje og omsorg363923905Anne Munkdorthejob@mariehjem.dkDKDanmarkDKDanmark330170487Social- og sundhedsassistent/-hjælper til fortrinsvis dagvagtsstilling på Haandværkerforeningens PlejehjemBasic Brænder du for at arbejde med ældre? Er du fagligt dygtig? ?Haandværkerforeningens Plejehjem søger social- og sundhedsassistent -hjælper til fast dagvagt. Stilling er på 35 timer ugentligt med to aftenvagter på et seks ugers-rul. ?Arbejdstiden vil fortrinsvis ligge i dag med weekendvagt hver 3. weekend. ?Vi søger fagligt dygtige social- og sundhedsassistent hjælper, der brænder for at sikre vores ældre et værdigt ældreliv, hvor deres medbestemmelse, integritet og ret til at være aktive hele livet respekteres er fleksible, servicemindede og har lyst til at arbejde tværfagligt med resten af husets personale, til gavn for vore beboere i det daglige kan have mange bolde i luften og vil være med til at få den hektiske hverdag til at lykkes er professionelle og fagligt kompetente medarbejdere, der kan være med til at løfte i flok og komme med input til forandringer til gavn for vores beboere har kendskab dokumentation i CURA Lidt om os På Haandværkerforeningens Plejehjem bor der 168 ældre beboere. Vi er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Københavns Kommune. Plejehjemmet er af ældre dato og med et-rums boliger, men vi har rigtig gode fællesfaciliteter. ?Vi har fokus på at eliminere ensomhed, kedsomhed og hjælpeløshed, da vi mener, at bekæmpelse af disse tre ældreplager er med til at sikre vores beboere et værdigt ældreliv. Vi sætter en stor ære i, at vi som medarbejdere kompetent kan hjælpe den ældre. Vi lægger vægt på at fejre husets traditioner, fester og højtiderne hen over året. ?Vi kan tilbyde mulighed for at bidrage til en arbejdsplads i udvikling mange sparringspartner mulighed for at være med i et arbejdsfællesskab mulighed for at gøre en forskel røgfri arbejdstid? en arbejdsplads beliggende tæt på Emdrup Station Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med udgangspunkt i Ny Løn. Stillingen ønskes besat snarest muligt. ?Mere information Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Vibeke Bennekou på 3954 9376. Søg via nedenstående link senest tirsdag den 18. februar 2020 Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Brænder du for at arbejde med ældre? Er du fagligt dygtig?  

?Haandværkerforeningens Plejehjem søger social- og sundhedsassistent/-hjælper til fast dagvagt. Stilling er på 35 timer ugentligt med to aftenvagter på et seks ugers-rul.  

?Arbejdstiden vil fortrinsvis ligge i dag med weekendvagt hver 3. weekend.  

?Vi søger fagligt dygtige social- og sundhedsassistent/hjælper, der

  • brænder for at sikre vores ældre et værdigt ældreliv, hvor deres medbestemmelse, integritet og ret til at være aktive hele livet respekteres  
  • er fleksible, servicemindede og har lyst til at arbejde tværfagligt med resten af husets personale, til gavn for vore beboere  
  • i det daglige kan have mange bolde i luften og vil være med til at få den hektiske hverdag til at lykkes     
  • er professionelle og fagligt kompetente medarbejdere, der kan være med til at løfte i flok og komme med input til forandringer til gavn for vores beboere
  • har kendskab dokumentation i CURA

Lidt om os 

På Haandværkerforeningens Plejehjem bor der 168 ældre beboere. Vi er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Københavns Kommune.  

Plejehjemmet er af ældre dato og med et-rums boliger, men vi har rigtig gode fællesfaciliteter.  

?Vi har fokus på at eliminere ensomhed, kedsomhed og hjælpeløshed, da vi mener, at bekæmpelse af disse tre ældreplager er med til at sikre vores beboere et værdigt ældreliv.  

Vi sætter en stor ære i, at vi som medarbejdere kompetent kan hjælpe den ældre.  

Vi lægger vægt på at fejre husets traditioner, fester og højtiderne hen over året.  

?Vi kan tilbyde

  • mulighed for at bidrage til en arbejdsplads i udvikling  
  • mange sparringspartner
  • mulighed for at være med i et arbejdsfællesskab
  • mulighed for at gøre en forskel
  • røgfri arbejdstid?
  • en arbejdsplads beliggende tæt på Emdrup Station

Ansættelsesforhold  

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med udgangspunkt i Ny Løn.  

Stillingen ønskes besat snarest muligt.

?Mere information

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Vibeke Bennekou på 3954 9376.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 18. februar 2020

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk 

ORS/Small/kk_logo_small.pngHaandværkerforeningen 2aKøbenhavn NV2020-02-04T01:00:02.5732020-02-18T00:00:00
330174124Timelønnet social -og sundhedsassistentRobot Vikarkorpset er et sygeplejevikarkorps på Bispebjerg hospital, og vi søger timelønnede social- og sundhedsassistenter til at tage vagter på forskellige somatiske afdelinger. Vi er en afdeling i vækst, og vi har brug for dig. Vi tilbyder: Stor sikkerhed for vagter God løn ifølge overenskomst og Vikaraftalen Frihed til at vælge hvornår du ønsker at arbejde 48 timers aflysningsfrist Introduktion via følgevagt samt praktisk og teoretisk undervisning Faglig alsidighed Socialt fællesskab med erfarne kolleger Tæt samarbejde med administrationen og ledelsen i Vikarkorpset Smukke og charmerende omgivelser Vi søger en social- og sundhedsassistent som: Er selvstændig og ansvarsbevidst Er serviceminded og stabil i fremmøde Er omstillingsparat i forhold til forskellige arbejdskulturer Har blik for patientsikkerhed og det samlede patientforløb Har gode samarbejdsevner og kommunikative kompetencer Er motiveret for at lære og ønsker bred klinisk erfaring Gerne har somatisk erfaring fra hospitalsvæsnet Serviceenhed Som serviceenhed har Vikarkorpset mere end 35 års erfaring i at hjælpe afdelingerne med sygeplejepersonale. Vi har fokus på at opnå bedst mulige kompetencematch og at styrke stabilitet i den daglige sygeplejebemanding til patienterne. Nærhedsprincip Som social- og sundhedsassistent i Vikarkorpset vil du blive en del af en enhed på ca. 300 sygeplejevikarer. Vi har fastansatte og timelønnede sygeplejersker, social-og sundhedsassistenter og sygeplejestuderende. Vikarkorpset bygger på et nærhedsprincip om, at sygeplejevikarer er del af et kollegafællesskab med egen administration, arbejdsmiljørepræsentant, undervisere og ledelse. Du vil løbende blive informeret om, hvornår vi afholder undervisning og sociale arrangementer. Introduktion Du vil modtage introduktion til relevante sygeplejemæssige arbejdsgange, kliniske færdigheder, retningslinjer, screeninger og til Sundhedsplatformen. Du tilbydes en introduktionsvagt af vores erfarne social- og assistenter, og du får mulighed for løbende at udvikle en faglig alsidighed. Mange vagter Du vælger selv, hvornår du ønsker at arbejde og vil dagligt få tilbud om vagter. Dine vagter foregår ude på de forskellige somatiske afdelinger, hvor du løbende møder dine kolleger fra Vikarkorpset. Din funktion i vagterne vil være som gangvagt eller fastvagt afhængigt af afdelingernes behov for kompetencer og vagttyper. Som gangvagt indgår du i sygeplejeteam for gruppe af patienter, og som fastvagt varetager du den grundlæggende sygepleje og tæt observation af en til to patienter. I begge vagttyper refererer du til en sygeplejerske. Værdigrundlag Vores værdigrundlag baseres på, at en anerkendende og faglig kultur i Vikarkorpset fremmer sygeplejevikarkompetencer, der understøtter patientsikkerheden. Vi arbejder for en sygepleje, der tager udgangspunkt i hvad giver patienterne værdi og som bidrager til patienternes oplevelse af empati og høj faglig kvalitet i deres samlede patientforløb. Vi glæder os til at høre fra dig. Vikarkorpset Tlf.: 38 63 60 24 40 38 51 28 Bispebjerg Bakke 23 2400 København NV Find os på Facebook: Søg på Vikarkorpset eller brug nedenstående link: https: www.facebook.com Vikarkorpset
Vikarkorpset er et sygeplejevikarkorps på Bispebjerg hospital, og vi søger timelønnede social- og sundhedsassistenter til at tage vagter på forskellige somatiske afdelinger.

Vi er en afdeling i vækst, og vi har brug for dig.


Vi tilbyder:

  • Stor sikkerhed for vagter
  • God løn ifølge overenskomst og Vikaraftalen
  • Frihed til at vælge hvornår du ønsker at arbejde
  • 48 timers aflysningsfrist
  • Introduktion via følgevagt samt praktisk og teoretisk undervisning
  • Faglig alsidighed
  • Socialt fællesskab med erfarne kolleger
  • Tæt samarbejde med administrationen og ledelsen i Vikarkorpset
  • Smukke og charmerende omgivelser



Vi søger en social- og sundhedsassistent som:

  • Er selvstændig og ansvarsbevidst
  • Er serviceminded og stabil i fremmøde
  • Er omstillingsparat i forhold til forskellige arbejdskulturer
  • Har blik for patientsikkerhed og det samlede patientforløb
  • Har gode samarbejdsevner og kommunikative kompetencer
  • Er motiveret for at lære og ønsker bred klinisk erfaring
  • Gerne har somatisk erfaring fra hospitalsvæsnet


Serviceenhed
Som serviceenhed har Vikarkorpset mere end 35 års erfaring i at hjælpe afdelingerne med sygeplejepersonale. Vi har fokus på at opnå bedst mulige kompetencematch og at styrke stabilitet i den daglige sygeplejebemanding til patienterne.

Nærhedsprincip
Som social- og sundhedsassistent i Vikarkorpset vil du blive en del af en enhed på ca. 300 sygeplejevikarer. Vi har fastansatte og timelønnede sygeplejersker, social-og sundhedsassistenter og sygeplejestuderende.
Vikarkorpset bygger på et nærhedsprincip om, at sygeplejevikarer er del af et kollegafællesskab med egen administration, arbejdsmiljørepræsentant, undervisere og ledelse. Du vil løbende blive informeret om, hvornår vi afholder undervisning og sociale arrangementer.

Introduktion
Du vil modtage introduktion til relevante sygeplejemæssige arbejdsgange, kliniske færdigheder, retningslinjer, screeninger og til Sundhedsplatformen. Du tilbydes en introduktionsvagt af vores erfarne social- og assistenter, og du får mulighed for løbende at udvikle en faglig alsidighed.


Mange vagter
Du vælger selv, hvornår du ønsker at arbejde og vil dagligt få tilbud om vagter. Dine vagter foregår ude på de forskellige somatiske afdelinger, hvor du løbende møder dine kolleger fra Vikarkorpset. Din funktion i vagterne vil være som gangvagt eller fastvagt afhængigt af afdelingernes behov for kompetencer og vagttyper. Som gangvagt indgår du i sygeplejeteam for gruppe af patienter, og som fastvagt varetager du den grundlæggende sygepleje og tæt observation af en til to patienter. I begge vagttyper refererer du til en sygeplejerske.

Værdigrundlag
Vores værdigrundlag baseres på, at en anerkendende og faglig kultur i Vikarkorpset fremmer sygeplejevikarkompetencer, der understøtter patientsikkerheden. Vi arbejder for en sygepleje, der tager udgangspunkt i hvad giver patienterne værdi og som bidrager til patienternes oplevelse af empati og høj faglig kvalitet i deres samlede patientforløb.


Vi glæder os til at høre fra dig.


Vikarkorpset
Tlf.: 38 63 60 24/40 38 51 28
Bispebjerg Bakke 23
2400 København NV

Find os på Facebook: Søg på Vikarkorpset eller brug nedenstående link:

https://www.facebook.com/Vikarkorpset/
Bispebjerg HospitalKøbenhavn NV2020-02-07T00:00:002020-03-06T00:00:00
330180591Social- og sundhedsassistent til nattevagt i Interventionsteam på Psykiatrisk Center København, BispebjergRobot Vi søger en social- og sundhedsassistent til vores interventionsteam. Du skal arbejde fortrinsvis nattevagt og 8 timers vagt hver anden weekend. Du vil blive tilknyttet vores akutmodtagelse, et intensivt afsnit og 3 akutte modtageafsnit. Hvad kommer du til at lave? Din rolle bliver at sikre en tidlig, forebyggende og deeskalerende indsats for at forebygge tvang, vold og trusler og at understøtte kompetenceudvikling og sparring indenfor deeskaleringsområdet. I løbet af vagten er du der, hvor behovet er størst. Dine konkrete opgaver vil fx være at: skabe overblik over urolige situationer deeskalere en given situation gå opsøgende runder på afsnittene, hvor du sikrer, at der er lavet planer for håndtering ved patienter med en høj Brøset-score være med til at modtage nye patienter med høj Brøset-score og bidrage til en umiddelbar plan for sygeplejen sparre med kollegerne i vagterne for at opnå et bedre og mere sikkert patientforløb fungere som rollemodel og garant for, at alle situationer håndteres efter forskrifter som fx mindstemiddel, Safe Wards og deeskalerende håndtering. Hvorfor skal du søge stillingen hos os? Du bliver en del af et intensivt læringsmiljø. Vi sørger for, at du bliver klædt ordentligt på. Det betyder, at du får et grundigt introforløb, løbende vedligeholdelsestræning og mulighed for eksterne kurser og videreuddannelse. Der vil også være årlige temadage med oplæg til inspiration. Et godt arbejdsmiljø. Du bliver en del af en fagligt dygtig og engageret personalegruppe, hvor arbejdsmiljø er i fokus, blandt andet i forhold til trivsel, udvikling og sikkerhed. Vores forventninger til dig Du har en stærk faglighed. Du er uddannet social- og sundhedsassistent og har minimum to års psykiatrisk erfaring og gerne fra intensivt regi. Du bruger din viden indenfor deeskalering til at forbedre, hvordan vi håndterer de akutte situationer. Du kan skabe overblik i urolige situationer. Du trives med de akutte patientforløb og et til tider højt tempo. Med dit gode overblik og fleksibilitet navigerer du sikkert i et miljø, hvor du ikke ved præcis, hvad dagen bringer. Du er empatisk. Du har lyst til at arbejde med nogle af de mest sårbare og udsatte grupper i vores samfund og forbedre, forstå og forandre deres liv. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er på 32 timer om ugen i nattevagt og med weekendvagt hver anden weekend. Vi ser gerne, at du kan starte den 1. april 2020. Der indhentes efter aftale med ansøger altid referencer inden endelig beslutning om ansættelse. Region Hovedstadens Psykiatri er fra den 1. januar 2020 en røgfri arbejdsplads , da vi gerne vil støtte op om din og dine kollegers sundhed. Interesseret? Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Helle Jespersen på 2388 5994 eller på helle.holmquist.jespersen@regionh.dk. Søg stillingen via link senest torsdag den 20. februar 2020 Vi forventer at holde samtaler den 27. februar 2020.Vi søger en social- og sundhedsassistent til vores interventionsteam. Du skal arbejde fortrinsvis nattevagt og 8 timers vagt hver anden weekend.

Du vil blive tilknyttet vores akutmodtagelse, et intensivt afsnit og 3 akutte modtageafsnit.

Hvad kommer du til at lave?
Din rolle bliver at sikre en tidlig, forebyggende og deeskalerende indsats for at forebygge tvang, vold og trusler og at understøtte kompetenceudvikling og sparring indenfor deeskaleringsområdet. I løbet af vagten er du der, hvor behovet er størst.

Dine konkrete opgaver vil fx være at:

  • skabe overblik over urolige situationer
  • deeskalere en given situation
  • gå opsøgende runder på afsnittene, hvor du sikrer, at der er lavet planer for håndtering ved patienter med en høj Brøset-score
  • være med til at modtage nye patienter med høj Brøset-score og bidrage til en umiddelbar plan for sygeplejen
  • sparre med kollegerne i vagterne for at opnå et bedre og mere sikkert patientforløb
  • fungere som rollemodel og garant for, at alle situationer håndteres efter forskrifter som fx mindstemiddel, Safe Wards og deeskalerende håndtering.
Hvorfor skal du søge stillingen hos os?

Du bliver en del af et intensivt læringsmiljø. Vi sørger for, at du bliver klædt ordentligt på. Det betyder, at du får et grundigt introforløb, løbende vedligeholdelsestræning og mulighed for eksterne kurser og videreuddannelse. Der vil også være årlige temadage med oplæg til inspiration.

Et godt arbejdsmiljø. Du bliver en del af en fagligt dygtig og engageret personalegruppe, hvor arbejdsmiljø er i fokus, blandt andet i forhold til trivsel, udvikling og sikkerhed.

Vores forventninger til dig

  • Du har en stærk faglighed. Du er uddannet social- og sundhedsassistent og har minimum to års psykiatrisk erfaring og gerne fra intensivt regi. Du bruger din viden indenfor deeskalering til at forbedre, hvordan vi håndterer de akutte situationer.
  • Du kan skabe overblik i urolige situationer. Du trives med de akutte patientforløb og et til tider højt tempo. Med dit gode overblik og fleksibilitet navigerer du sikkert i et miljø, hvor du ikke ved præcis, hvad dagen bringer.
  • Du er empatisk. Du har lyst til at arbejde med nogle af de mest sårbare og udsatte grupper i vores samfund og forbedre, forstå og forandre deres liv.
Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Stillingen er på 32 timer om ugen i nattevagt og med weekendvagt hver anden weekend.

Vi ser gerne, at du kan starte den 1. april 2020.

Der indhentes efter aftale med ansøger altid referencer inden endelig beslutning om ansættelse.

Region Hovedstadens Psykiatri er fra den 1. januar 2020 en ”røgfri arbejdsplads”, da vi gerne vil støtte op om din og dine kollegers sundhed.

Interesseret?
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Helle Jespersen på 2388 5994 eller på helle.holmquist.jespersen@regionh.dk.

Søg stillingen via link senest torsdag den 20. februar 2020
Vi forventer at holde samtaler den 27. februar 2020.




Psykiatrisk Center KøbenhavnKøbenhavn Ø2020-02-18T00:00:002020-02-20T00:00:00
330181589Social- og sunhedsassistentRobot Afløsere til hverdage, helligdage, aften og weekends søges til Dorthe Mariehjemmet, Rødovre Kan du lide at hjælpe og støtte mennesker, der ikke længere helt kan klare sig selv? Er du i gang med uddannelse til sosu sopu-assistent, ambulanceredder, sygeplejerske eller anden sundhedsfaglig og relevant uddannelse så er arbejdet måske det rette match for dig. Dorthe Mariehjemmet har løbende brug for stabile timelønnede afløsere, der kan springe til, når det faste personale er på uddannelse, ferie eller er sygemeldte. Vi har et fast afløserkorps, som er en god og vigtig del af vores arbejde. Lige nu mangler vi især afløsere, der kan tage vagter hver anden eller hver tredje weekend. Vil du bruge din faglige viden og erfaring til at guide og hjælpe vores beboere, så de bevarer deres funktioner, og føler sig værdifulde og værdsat? Kan du se det fantastiske i at være med til at skabe tryghed og rammer, så vores beboere oplever at leve livet hele livet? Så er Dorthe Mariehjemmet måske din næste arbejdsplads! Vi arbejder ud fra 5 nøgleværdier som vi alle har været med til at vælge: Værdighed, nærvær, faglighed, glæde og rummelighed. Hvis du synes, at det lyder spændende og lige noget for dig, så se lige her: Har du erfaring fra pleje- omsorgssektoren eller godt på vej med en uddannelse er du lige den vi søger. Vi værner om vores relationer og samarbejde og forventer at alle yder sit bedste. Vi forventer også, at du er parat til at lære og udvikle dine kompetencer og være med til at sikre stærke kompetencer i huset, så vi er i stand til at løfte den opgave, vi har sat os for. Vil tilbyder dig: - introduktion og oplæring efter behov - et godt tværfaglige arbejdsmiljø og samarbejde på tværs i huset - en mangfoldig arbejdsplads med mange forskellige fagligheder og forskellige nationaliteter og kulturer - em røgfri arbejdsplads i alle døgnets 24 timer. Vi ønsker, at huset er bæredygtigt og at vi er med til at sikre et sundt, bevidst miljø som værner om klodens knappe ressourcer. Det er ikke lige enkelt at gennemføre og der venter et arbejde forude. Det skal du også have lyst til at være med til. Du kan læse med om Dorthe Mariehjemmet på vores hjemmeside: www.mariehjem.dk dorthe Du kan kontakte souschef Anne Munk, hvis der er noget du gerne vil spørge om eller har lyst til at lave en aftale. Anne Munk, telefon 9116 9725 eller alternativt sekretæren på tlf. 36 73 02 09. Ansøgninger modtages løbende på: dorthejob@mariehjem.dk

Afløsere – til hverdage, helligdage, aften og weekends søges til Dorthe Mariehjemmet, Rødovre

Kan du lide at hjælpe og støtte mennesker, der ikke længere helt kan klare sig selv? Er du i gang med uddannelse til sosu/sopu-assistent, ambulanceredder, sygeplejerske eller anden sundhedsfaglig og relevant uddannelse – så er arbejdet måske det rette match for dig.

Dorthe Mariehjemmet har løbende brug for stabile timelønnede afløsere, der kan springe til, når det faste personale er på uddannelse, ferie eller er sygemeldte. Vi har et fast afløserkorps, som er en god og vigtig del af vores arbejde. Lige nu mangler vi især afløsere, der kan tage vagter hver anden eller hver tredje weekend.

Vil du bruge din faglige viden og erfaring til at guide og hjælpe vores beboere, så de bevarer deres funktioner, og føler sig værdifulde og værdsat? Kan du se det fantastiske i at være med til at skabe tryghed og rammer, så vores beboere oplever

 at leve livet hele livet?

Så er Dorthe Mariehjemmet måske din næste arbejdsplads!

Vi arbejder ud fra 5 nøgleværdier som vi alle har været med til at vælge:

Værdighed, nærvær, faglighed, glæde og rummelighed.

Hvis du synes, at det lyder spændende og lige noget for dig, så se lige her:

Har du erfaring fra pleje- omsorgssektoren eller godt på vej med en uddannelse er du lige den vi søger. Vi værner om vores relationer og samarbejde og forventer at alle yder sit bedste. Vi forventer også, at du er parat til at lære og udvikle dine kompetencer og være med til at sikre stærke kompetencer i huset, så vi er i stand til at løfte den opgave, vi har sat os for.

Vil tilbyder dig: - introduktion og oplæring efter behov - et godt tværfaglige arbejdsmiljø og samarbejde på tværs i huset - en mangfoldig arbejdsplads med mange forskellige fagligheder og forskellige nationaliteter og kulturer - em røgfri arbejdsplads i alle døgnets 24 timer.

Vi ønsker, at huset er bæredygtigt og at vi er med til at sikre et sundt, bevidst miljø som værner om klodens knappe ressourcer. Det er ikke lige enkelt at gennemføre og der venter et arbejde forude. Det skal du også have lyst til at være med til.

Du kan læse med om Dorthe Mariehjemmet på vores hjemmeside: www.mariehjem.dk/dorthe/

Du kan kontakte souschef Anne Munk, hvis der er noget du gerne vil spørge om eller har lyst til at lave en aftale. Anne Munk, telefon 9116 9725 eller alternativt sekretæren på tlf. 36 73 02 09.

Ansøgninger modtages løbende på: dorthejob@mariehjem.dk

Dorthe MariehjemmetRødovre2020-02-18T00:00:002020-03-06T00:00:00
330167043Engagerede social- og sundhedsassistenter til aftenvagt på plejecentret KærboBasic På Kærbo har vi et godt arbejdsfællesskab og kollegaskab, som medvirker til, at Kærbo er et sjovt sted at arbejde. Er du et sted i livet, hvor du har lyst til nye udfordringer, så er Kærbos gode kollegaer klar til at tage godt imod dig! Vi er i en spændende, faglig udvikling, og der er derfor masser at lære og udviklingsmuligheder for dig, som har lyst til det om du er nyuddannet eller har erfaring. Som social- og sundhedsassistent varetager du pleje og omsorg samt de sygeplejefaglige opgaver hos beboere i dit team i samarbejde med kollegaer og hos de beboere, som har brug for dine særlige kompetencer. Du har et tæt samarbejde med både din teammakker, kollegaer i aftenvagten, ledelsen i aftenvagten, ledelsen i dagvagten og kvalitets- og udviklingssygeplejersken. For tiden er vi meget optaget af kvalitetsarbejde gennem den sundhedsfaglige dokumentation, triage, forbedringsindsatsen og demensindsatsen. Vi arbejder i tre teams om aftenen. Kærbo glæder sig til at tage imod dig, og tilbyder en god, tryg introduktion med mentorordning. Vi leder efter dig som brænder for ældrepleje, og vil gøre en positiv forskel for Kærbos beboerne ved at skabe et godt hverdagsliv med medbestemmelse udøver den gode pleje, og som ønsker at arbejde for det gode samarbejde mellem beboere, pårørende og kollegaer er fagligt velfunderet og finder såvel pleje som sundhedsfaglig dokumentation vigtig og har lyst til at være en del af vores udviklingsproces er mødestabil og er en kollega, som vi og beboere kan regne med, også i forhold til at løfte opgaverne i flok arbejder med en rehabiliterende tankegang og løbende er bevist om at støtte beboerne i at bevare deres livskvalitet er anerkendende, medinddragende og på trods af mange bolde i luften er handlekraftig gerne med godt humør, ligesom os andre har gode, sunde værdier, og kan se sig selv som en del af vores værdisæt Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så er du netop den kollega, vi ønsker os. Plejecentret Kærbo ligger på Østerbro, tæt på Nordhavn Station og Østerbrogade. På Kærbo bor 55 unikke beboere, som er meget glade og tilfredse med deres hverdag og som har stor indflydelse på det levede liv på plejecenteret. Ansættelsesvilkår Stillingerne er på 28 timer ugentlig med tiltrædelse 1. april 2020 eller hurtigst muligt. Er du interesseret? Er du blevet nysgerrig, så kom forbi og besøg os. Hvis du vil vide mere om stillingerne, kan du ringe til vores leder i aftenvagten, Conny Pia Wulf på 2929 6218 eller forstander Jannie Vestergaard på 5126 8511. Du kan også læse mere på vores hjemmeside: www.plejecentretkaerbo.kk.dk. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Søg via nedenstående link senest mandag den 24. februar 2020. Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

På Kærbo har vi et godt arbejdsfællesskab og kollegaskab, som medvirker til, at Kærbo er et sjovt sted at arbejde. Er du et sted i livet, hvor du har lyst til nye udfordringer, så er Kærbos gode kollegaer klar til at tage godt imod dig!  

Vi er i en spændende, faglig udvikling, og der er derfor masser at lære og udviklingsmuligheder for dig, som har lyst til det – om du er nyuddannet eller har erfaring.  

Som social- og sundhedsassistent varetager du pleje og omsorg samt de sygeplejefaglige opgaver hos beboere i dit team i samarbejde med kollegaer – og hos de beboere, som har brug for dine særlige kompetencer.   

Du har et tæt samarbejde med både din teammakker, kollegaer i aftenvagten, ledelsen i aftenvagten, ledelsen i dagvagten og kvalitets- og udviklingssygeplejersken. 

For tiden er vi meget optaget af kvalitetsarbejde gennem den sundhedsfaglige dokumentation, triage, forbedringsindsatsen og demensindsatsen. Vi arbejder i tre teams om aftenen. 

Kærbo glæder sig til at tage imod dig, og tilbyder en god, tryg introduktion med mentorordning.   

Vi leder efter dig som

  • brænder for ældrepleje, og vil gøre en positiv forskel for Kærbos beboerne ved at skabe et godt hverdagsliv med medbestemmelse
  • udøver den gode pleje, og som ønsker at arbejde for det gode samarbejde mellem beboere, pårørende og kollegaer
  • er fagligt velfunderet og finder såvel pleje som sundhedsfaglig dokumentation vigtig og har lyst til at være en del af vores udviklingsproces
  • er mødestabil og er en kollega, som vi og beboere kan regne med, også i forhold til at "løfte opgaverne i flok"   
  • arbejder med en rehabiliterende tankegang og løbende er bevist om at støtte beboerne i at bevare deres livskvalitet   
  • er anerkendende, medinddragende og på trods af mange bolde i luften er handlekraftig – gerne med godt humør, ligesom os andre
  • har gode, sunde værdier, og kan se sig selv som en del af vores værdisæt

Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så er du netop den kollega, vi ønsker os.   

Plejecentret Kærbo ligger på Østerbro, tæt på Nordhavn Station og Østerbrogade. På Kærbo bor 55 unikke beboere, som er meget glade og tilfredse med deres hverdag og som har stor indflydelse på det levede liv på plejecenteret.  

Ansættelsesvilkår
Stillingerne er på 28 timer ugentlig med tiltrædelse 1. april 2020 eller hurtigst muligt.  

Er du interesseret?   
Er du blevet nysgerrig, så kom forbi og besøg os. Hvis du vil vide mere om stillingerne, kan du ringe til vores leder i aftenvagten, Conny Pia Wulf på 2929 6218 eller forstander Jannie Vestergaard på 5126 8511. Du kan også læse mere på vores hjemmeside: www.plejecentretkaerbo.kk.dk.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Søg via nedenstående link senest mandag den 24. februar 2020. 

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

ORS/Small/kk_logo_small.pngKærboKøbenhavn Ø2020-01-29T14:14:02.7602020-02-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedsassistent/-hjælper til fortrinsvis dagvagtsstilling på Haandværkerforeningens Plejehjem

Haandværkerforeningen 2a

København NV
Brænder du for at arbejde med ældre? Er du fagligt dygtig? ?Haandværkerforeningens Plejehjem søger social- og sundhedsassistent -hjælper til fast dagvagt. Stilling er på 35 timer ugentligt med to aftenvagter på et seks ugers-rul. ?Arbejdstiden vil f...
Indrykket:4. februar 2020

Timelønnet social -og sundhedsassistent

Bispebjerg Hospital

København NV
Vikarkorpset er et sygeplejevikarkorps på Bispebjerg hospital, og vi søger timelønnede social- og sundhedsassistenter til at tage vagter på forskellige somatiske afdelinger. Vi er en afdeling i vækst, og vi har brug for dig. Vi tilbyder: Stor sikker...
Indrykket:7. februar 2020

Social- og sundhedsassistent til nattevagt i Interventionsteam på Psykiatrisk Center København, Bispebjerg

Psykiatrisk Center København

København Ø
Vi søger en social- og sundhedsassistent til vores interventionsteam. Du skal arbejde fortrinsvis nattevagt og 8 timers vagt hver anden weekend. Du vil blive tilknyttet vores akutmodtagelse, et intensivt afsnit og 3 akutte modtageafsnit. Hvad kommer...
Indrykket:18. februar 2020

Social- og sunhedsassistent

Dorthe Mariehjemmet

Rødovre
Afløsere til hverdage, helligdage, aften og weekends søges til Dorthe Mariehjemmet, Rødovre Kan du lide at hjælpe og støtte mennesker, der ikke længere helt kan klare sig selv? Er du i gang med uddannelse til sosu sopu-assistent, ambulanceredder, sy...
Indrykket:18. februar 2020

Engagerede social- og sundhedsassistenter til aftenvagt på plejecentret Kærbo

Kærbo

København Ø
På Kærbo har vi et godt arbejdsfællesskab og kollegaskab, som medvirker til, at Kærbo er et sjovt sted at arbejde. Er du et sted i livet, hvor du har lyst til nye udfordringer, så er Kærbos gode kollegaer klar til at tage godt imod dig! Vi er i en s...
Indrykket:29. januar 2020