Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social pædagog eller social og sundassistent


Social pædagog el. social og sundhedsassistent
Specialtilbuddet Kærsangervej 252 er et § 108 botilbud for voksne. Botilbuddet rummer 8 borgere, som er lettere retarderet. Tilbuddet er godkendt til at rumme voksne udviklingshæmmede med og uden dom, derudover har flere dobbelt diagnoser i forhold til psykiatriske diagnoser, misbrug og andre problemstillinger.
Den socialpædagogiske indsats handler om at sikre, at beboerne oplever at bo i trygge og faste rammer, hvor hverdagen er præget af rutiner og genkendelighed. Det er ligeledes en del af den pædagogiske indsats at træne og vejlede beboerne til størst mulig selvstændighed, med henblik på mindre indgribende tilbud på sigt.
Yderlige information kan hentes på vores hjemmeside www.kaersangervej252.viborg.dk/
 
Kærsangervej søger ny kollega pr. 01-03 2020 eller snarest muligt, gerne med erfaring indenfor handicap, psykiatri el. misbrug.  
 
Stillingen er på 34 timer. Der er skiftende dag- og aftenvagter, derudover skal man påregne at arbejde hver anden weekend.
 
Kærsangervej 252 har stort fokus på sikkerhed, for personale og borgere. Vi arbejder ud fra tilgangen low arousal i forhold til konflikthåndtering, hvorefter vi tilpasser krav og handlinger. Derudover arbejdes ud fra metoden KRAP.
 
Vi forventer af vores kommende kollegaer

  • Har en pædagogisk eller sundhedsfaglig baggrund og kan arbejde på lige fod med alle faggrupper.
  • Er fleksibel, omstillingsparat og kan bevare overblikket i pressede situationer.
  • Kan se mulighederne frem for begrænsningerne.
  • Kan synliggøre den pædagogiske indsats, både mundtligt og skriftligt.
  • Er tydelig i sin kommunikation og kan skabe struktur.
  • Kan indgå i et konstruktivt samarbejde med borger, pårørende og samarbejdspartner.
  • Er indstillet på supervision.
  • Kan rumme borgere med misbrug og udadreagerende adfærd.
  • Har erfaring med handicap el. psykiatriområdet, eller har stor lyst til at arbejde indenfor området.
  • Har kørekort
Vi kan tilbyde et fagligt miljø, hvor der er mulighed for personlig og faglig udvikling.
 
Personalegruppen er tværfagligt sammensat. Der arbejdes ud fra en fælles systemisk og narrativ referenceramme, hvor der fokuseres på løsninger frem for begrænsninger, her er anerkendelse og respekt i højsædet. Kærsangervej arbejder overordnet ud fra KRAP og en Recovery orienteret tilgang.
 
Faglighed, fleksibilitet og arbejdsglæde, er det, vi i fællesskab arbejder hen imod. Her kan vi skabe en platform, hvor medarbejder og borger trives bedst muligt. Der er mulighed for både faglig sparring og faglig udvikling.
 
KRAP er en af hjørnestenene på Kærsangervej, her forventes det, at man deltager i KRAP undervisning.
 
Løn i forhold til gældende overenskomst.
 
Forud for evt. ansættelse, skal der foreligge en straffeattest
 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag i uge 5 2020.















 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330149615Phoenix-29b06c7412020-01-03T00:00:00Social pædagog eller social og sundassistent
Social pædagog el. social og sundhedsassistent
Specialtilbuddet Kærsangervej 252 er et § 108 botilbud for voksne. Botilbuddet rummer 8 borgere, som er lettere retarderet. Tilbuddet er godkendt til at rumme voksne udviklingshæmmede med og uden dom, derudover har flere dobbelt diagnoser i forhold til psykiatriske diagnoser, misbrug og andre problemstillinger.
Den socialpædagogiske indsats handler om at sikre, at beboerne oplever at bo i trygge og faste rammer, hvor hverdagen er præget af rutiner og genkendelighed. Det er ligeledes en del af den pædagogiske indsats at træne og vejlede beboerne til størst mulig selvstændighed, med henblik på mindre indgribende tilbud på sigt.
Yderlige information kan hentes på vores hjemmeside www.kaersangervej252.viborg.dk/
 
Kærsangervej søger ny kollega pr. 01-03 2020 eller snarest muligt, gerne med erfaring indenfor handicap, psykiatri el. misbrug.  
 
Stillingen er på 34 timer. Der er skiftende dag- og aftenvagter, derudover skal man påregne at arbejde hver anden weekend.
 
Kærsangervej 252 har stort fokus på sikkerhed, for personale og borgere. Vi arbejder ud fra tilgangen low arousal i forhold til konflikthåndtering, hvorefter vi tilpasser krav og handlinger. Derudover arbejdes ud fra metoden KRAP.
 
Vi forventer af vores kommende kollegaer
  • Har en pædagogisk eller sundhedsfaglig baggrund og kan arbejde på lige fod med alle faggrupper.
  • Er fleksibel, omstillingsparat og kan bevare overblikket i pressede situationer.
  • Kan se mulighederne frem for begrænsningerne.
  • Kan synliggøre den pædagogiske indsats, både mundtligt og skriftligt.
  • Er tydelig i sin kommunikation og kan skabe struktur.
  • Kan indgå i et konstruktivt samarbejde med borger, pårørende og samarbejdspartner.
  • Er indstillet på supervision.
  • Kan rumme borgere med misbrug og udadreagerende adfærd.
  • Har erfaring med handicap el. psykiatriområdet, eller har stor lyst til at arbejde indenfor området.
  • Har kørekort
Vi kan tilbyde et fagligt miljø, hvor der er mulighed for personlig og faglig udvikling.
 
Personalegruppen er tværfagligt sammensat. Der arbejdes ud fra en fælles systemisk og narrativ referenceramme, hvor der fokuseres på løsninger frem for begrænsninger, her er anerkendelse og respekt i højsædet. Kærsangervej arbejder overordnet ud fra KRAP og en Recovery orienteret tilgang.
 
Faglighed, fleksibilitet og arbejdsglæde, er det, vi i fællesskab arbejder hen imod. Her kan vi skabe en platform, hvor medarbejder og borger trives bedst muligt. Der er mulighed for både faglig sparring og faglig udvikling.
 
KRAP er en af hjørnestenene på Kærsangervej, her forventes det, at man deltager i KRAP undervisning.
 
Løn i forhold til gældende overenskomst.
 
Forud for evt. ansættelse, skal der foreligge en straffeattest
 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag i uge 5 2020.















 

2020-01-25T00:51:44.260 Social pædagog el. social og sundhedsassistent Specialtilbuddet Kærsangervej 252 er et 108 botilbud for voksne. Botilbuddet rummer 8 borgere, som er lettere retarderet. Tilbuddet er godkendt til at rumme voksne udviklingshæmmede med og uden dom, derudover har flere dobbelt diagnoser i forhold til psykiatriske diagnoser, misbrug og andre problemstillinger. Den socialpædagogiske indsats handler om at sikre, at beboerne oplever at bo i trygge og faste rammer, hvor hverdagen er præget af rutiner og genkendelighed. Det er ligeledes en del af den pædagogiske indsats at træne og vejlede beboerne til størst mulig selvstændighed, med henblik på mindre indgribende tilbud på sigt. Yderlige information kan hentes på vores hjemmeside www.kaersangervej252.viborg.dk Kærsangervej søger ny kollega pr. 01-03 2020 eller snarest muligt, gerne med erfaring indenfor handicap, psykiatri el. misbrug. Stillingen er på 34 timer. Der er skiftende dag- og aftenvagter, derudover skal man påregne at arbejde hver anden weekend. Kærsangervej 252 har stort fokus på sikkerhed, for personale og borgere. Vi arbejder ud fra tilgangen low arousal i forhold til konflikthåndtering, hvorefter vi tilpasser krav og handlinger. Derudover arbejdes ud fra metoden KRAP. Vi forventer af vores kommende kollegaerHar en pædagogisk eller sundhedsfaglig baggrund og kan arbejde på lige fod med alle faggrupper.Er fleksibel, omstillingsparat og kan bevare overblikket i pressede situationer.Kan se mulighederne frem for begrænsningerne.Kan synliggøre den pædagogiske indsats, både mundtligt og skriftligt.Er tydelig i sin kommunikation og kan skabe struktur.Kan indgå i et konstruktivt samarbejde med borger, pårørende og samarbejdspartner.Er indstillet på supervision.Kan rumme borgere med misbrug og udadreagerende adfærd.Har erfaring med handicap el. psykiatriområdet, eller har stor lyst til at arbejde indenfor området.Har kørekortVi kan tilbyde et fagligt miljø, hvor der er mulighed for personlig og faglig udvikling. Personalegruppen er tværfagligt sammensat. Der arbejdes ud fra en fælles systemisk og narrativ referenceramme, hvor der fokuseres på løsninger frem for begrænsninger, her er anerkendelse og respekt i højsædet. Kærsangervej arbejder overordnet ud fra KRAP og en Recovery orienteret tilgang. Faglighed, fleksibilitet og arbejdsglæde, er det, vi i fællesskab arbejder hen imod. Her kan vi skabe en platform, hvor medarbejder og borger trives bedst muligt. Der er mulighed for både faglig sparring og faglig udvikling. KRAP er en af hjørnestenene på Kærsangervej, her forventes det, at man deltager i KRAP undervisning. Løn i forhold til gældende overenskomst. Forud for evt. ansættelse, skal der foreligge en straffeattest Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag i uge 5 2020.11Jobnet29b06c74100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-24T00:00:000000https://viborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=48436171-3870-4d7f-a704-0637d60c17cf0EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3685267Social, Sundhed & Omsorg11Kærsangervej 2528800ViborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent10000878658JobNet5094159509415910003-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=29b06c74https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=29b06c74https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=29b06c74&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=29b06c74&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/12.jpgSocial pædagog eller social og sundassistent12008001Dansk3Læse/ tale333005Socialpædagog9Undervisning og pædagogik363855419Jannoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330186575Socialpsykiatriske medarbejdereRobot Psykiatrien i Viborg Kommune søger to socialpsykiatriske medarbejdere til Botilbuddet Guldblommevej 14-16. Da to medarbejdere har valgt at gå på pension, søger Botilbuddet Guldblommevej 14-16 to socialpsykiatriske medarbejdere med tiltrædelse 1. april 2020. Det er faste stillinger på hver 32 -37 timer pr. uge med skiftende arbejdstider dag aften nat alle ugens dage. Der må forventes arbejde hver anden weekend af en varighed på 2 x 8 timer. Botilbuddet Guldblommevej 14-16 yder døgndækket bostøtte til 24 borgere i nyere almennyttige boliger. Medarbejdernes kerneopgave er at medvirke til at fremme den enkelte borgers muligheder for at mestre og skabe mening i eget liv. Vores praksis er forankret i Viborg kommunes socialpolitik Livet er dit , kvalitetsstandarder for socialområdet og bestilling på den enkelte borger fra myndighedsafdelingen. I dagligdagen arbejder vi pædagogisk og socialfagligt ud fra delmål efter SMART-modellen og sundhedsfagligt ud fra de 12 sygeplejefaglige problemområder. Dokumentation foretages i System Bosted og medicinadministration via FMK. Opgaverne i det socialpsykiatriske område er af både pædagogisk, social- og sundhedsfaglig karakter, hvorfor vi ønsker vores teams tværfagligt sammensat. Vi søger derfor kollegaer, der matcher dette, dvs. pædagog, social- sundhedsassistent, sygeplejerske eller ergoterapeut. Vi forventer desuden, at vores fremtidige kollega:Har erfaring inden for det psykiatriske, pædagogiske, sociale eller sundhedsfaglige område.Har gode samarbejdsevner.Har fokus på opgaven og kan løse denne professionelt.Kan arbejde struktureret og selvstændigt.Kan bevare overblikket og træffe beslutninger i akutte og komplekse situationer.Kan indgå i en ligeværdig dialog med borgere, kollegaer og samarbejdspartnere.Er udviklingsorienteret og fleksibel, herunder i forhold til arbejdstider.Har gode kommunikative kompetencer, mundtlige som skriftlige.Har kendskab til flair for IT-baserede løsninger. Til gengæld tilbyder vi:Udfordrende arbejdsopgaver med mulighed for faglig og personlig udvikling.Et dynamisk og givende arbejdsmiljø.Stor grad af medbestemmelse og ansvar.Medindflydelse på egen arbejdstidsplan.Engagerede kollegaer i et tværfagligt miljø.En kultur hvor ledelse og samarbejde baseres på værdier.Godt samarbejde med nabotilbud.Teamdag p-møder hver 6. uge.Supervision og undervisning.Mulighed for kurser kompetenceudvikling. Yderligere oplysninger kan ses på: www.guldblommevej14og16.viborg.dk Spørgsmål besvares gerne ved henvendelse til afdelingsleder Karen Korsgaard Andersen på hverdage mellem kl. 08 og kl. 16 på telefon 30 31 52 35. Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 27. februar 2020. Ved ansættelse vil der blive indhentet referencer og straffeattest. Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.Psykiatrien i Viborg Kommune søger to socialpsykiatriske medarbejdere til Botilbuddet Guldblommevej 14-16.
 
Da to medarbejdere har valgt at gå på pension, søger Botilbuddet Guldblommevej 14-16 to socialpsykiatriske medarbejdere med tiltrædelse 1. april 2020. Det er faste stillinger på hver 32 -37 timer pr. uge med skiftende arbejdstider dag/aften/nat alle ugens dage. Der må forventes arbejde hver anden weekend af en varighed på 2 x 8 timer.
 
Botilbuddet Guldblommevej 14-16 yder døgndækket bostøtte til 24 borgere i nyere almennyttige boliger. Medarbejdernes kerneopgave er at medvirke til at fremme den enkelte borgers muligheder for at mestre og skabe mening i eget liv.
 
Vores praksis er forankret i Viborg kommunes socialpolitik ”Livet er dit”, kvalitetsstandarder for socialområdet og bestilling på den enkelte borger fra myndighedsafdelingen.

I dagligdagen arbejder vi pædagogisk og socialfagligt ud fra delmål efter SMART-modellen og sundhedsfagligt ud fra de 12 sygeplejefaglige problemområder. Dokumentation foretages i System Bosted og medicinadministration via FMK.
 
Opgaverne i det socialpsykiatriske område er af både pædagogisk, social- og sundhedsfaglig karakter, hvorfor vi ønsker vores teams tværfagligt sammensat. Vi søger derfor kollegaer, der matcher dette, dvs. pædagog, social- & sundhedsassistent, sygeplejerske eller ergoterapeut.
 

Vi forventer desuden, at vores fremtidige kollega:
  • Har erfaring inden for det psykiatriske, pædagogiske, sociale eller sundhedsfaglige område.
  • Har gode samarbejdsevner.
  • Har fokus på opgaven og kan løse denne professionelt.
  • Kan arbejde struktureret og selvstændigt.
  • Kan bevare overblikket og træffe beslutninger i akutte og komplekse situationer.
  • Kan indgå i en ligeværdig dialog med borgere, kollegaer og samarbejdspartnere.
  • Er udviklingsorienteret og fleksibel, herunder i forhold til arbejdstider.
  • Har gode kommunikative kompetencer, mundtlige som skriftlige.
  • Har kendskab til/flair for IT-baserede løsninger.
     
Til gengæld tilbyder vi:
  • Udfordrende arbejdsopgaver med mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • Et dynamisk og givende arbejdsmiljø.
  • Stor grad af medbestemmelse og ansvar.
  • Medindflydelse på egen arbejdstidsplan.
  • Engagerede kollegaer i et tværfagligt miljø.
  • En kultur hvor ledelse og samarbejde baseres på værdier.
  • Godt samarbejde med nabotilbud.
  • Teamdag/p-møder hver 6. uge.
  • Supervision og undervisning.
  • Mulighed for kurser/kompetenceudvikling.
 
Yderligere oplysninger kan ses på: www.guldblommevej14og16.viborg.dk

Spørgsmål besvares gerne ved henvendelse til afdelingsleder Karen Korsgaard Andersen på hverdage mellem kl. 08 og kl. 16 på telefon 30 31 52 35.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 27. februar 2020.

Ved ansættelse vil der blive indhentet referencer og straffeattest.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Social, Sundhed & OmsorgViborg2020-02-19T00:00:002020-02-25T00:00:00
330164153Bøgehusene søger en erfaren og handlekraftig TeamlederBasic Det er måske dig, hvis du kan se dig selv arbejde ud fra Ikast-Brande Kommunes fire ledelseskompetencer: Ledelse med handlekraft Ledelse på Tværs Ledelse med borgeren i Centrum Ledelse med HEDEKRAFTDesuden er det vigtigt, at du kan arbejde ud fra vores tre værdier: Dialog, Tillid og Ansvarlighed.Det betyder at du gennem Dialog afstemmer gensidige forventninger, skaber fælles forståelser og giver plads - også når det er svært, og der er uenighed.Tillid er et nødvendigt bindemiddel, som sikrer smidighed i opgaveløsningen uanset din rolle og position i organisationen. Du møder altid andre med positive forventninger, intentioner og handlinger.Ansvarlighed synliggøres af handlinger, som viser det gode eksempel. Du skal gå foran, være normsættende og kulturbærende for resten af organisationen. Du har som leder et særligt ansvar for økonomien og det vedvarende fokus på effektiv opgaveløsning inden for aftalte rammer.Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så læs videreBøgehusene er et af Ikast-Brande Kommunes bo- og aktivitetstilbud for 15 voksne mennesker med autisme og varigt betydeligt nedsat psykisk- og fysisk funktionsevne. Botilbuddet er opdelt i tre afdelinger, Bøgebo Åbo, Kastanjebo og Skovbo.For at imødekomme borgernes behov for støtte, er der ansat ca. 42 medarbejdere i forskellige funktioner. Vi har altid fokus på borgerne og vores kerneopgave er tydelighed i vores hverdag: Vi lykkes når mennesket med autismegives mulighed for et liv med mening, trivsel og udvikling Der arbejdes med neuropædagogik, KRAP, Sanseintegration, Marte Meo, PECS, struktur og kommunikation.Teamlederstillingen er for Skovbo og nattevagtsteamet. Skovbo er en afdeling med 6 borgere.Stillingen er på 37 timer ugentlig. Timerne er fordelt med pædagogisk arbejde og 16 timers ledelse. og det forventes at du indgår i tjeneste 1-2 vagter hver 4. weekend.Teamlederens opgaver vil være: At medvirke ved omsætning af områdets strategi, kultur og værdier At være ansvarlig for gennemførsel af pædagogiske handleplaner At være ansvarlig for daglig, effektiv arbejdstilrettelæggelse herunder vagtplanlægning og ferieplanlægning At samarbejde i et lederteam bestående af daglig leder og to teamledere Vikaradministration At være ansvarlig for udarbejdelse og gennemførelse af introduktionsplaner for nyansatte vikarer At forestå gennemførelse af personalemøder At gennemføre MUS-samtalerVi tilbyder: Et arbejdsmiljø, hvor trivsel vægtes højt Gode, fagligt velfunderede og inspirerende kolleger Et arbejde med udvikling og udfordringer En arbejdsplads hvor etik, respekt og anerkendelse er i højsædet Mulighed for at kombinere ledelse med pædagogisk arbejdeVi forventer at du: Har ledelseserfaring eller har mod på at få det - og er tydelig i dit ledelsesmæssige ståsted. Har en relevant uddannelse, eksempelvis som pædagog. Kan skabe sammenhæng mellem høj faglighed og effektiv økonomistyring. Har erfaring med udarbejdelse af tjenesteplaner og indberetning af løn på et døgntilbud. Har erfaring med det specialiserede fagområde og borgergruppen på Bøgehusene. Har en anerkendende tilgang til den enkelte Er god til at motivere og begejstre Kan holde fast i sine personlige grundværdier - også når de udfordres Kan håndtere konflikter konstruktivt Er skriftlig velformuleret Har et godt humør og er oprigtigLøn- og ansættelsesforhold:Aftale om løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst.For yderligere information om stillingen kontakt:Leder Lars S. Olesen på tlf.: 9960 5051, i uge 7 og 8 vil det være teamleder Anni B. jensen der kan kontaktes på 9960 5270.Ansøgningsfrist:Søndag den 23. februar 2020, kl. 12:00.Det er måske dig, hvis du kan se dig selv arbejde ud fra Ikast-Brande Kommunes fire ledelseskompetencer:
  • Ledelse med handlekraft
  • Ledelse på Tværs
  • Ledelse med borgeren i Centrum
  • Ledelse med HEDEKRAFT

    Desuden er det vigtigt, at du kan arbejde ud fra vores tre værdier: Dialog, Tillid og Ansvarlighed.

    Det betyder at du gennem Dialog afstemmer gensidige forventninger, skaber fælles forståelser og giver plads - også når det er svært, og der er uenighed.

    Tillid er et nødvendigt bindemiddel, som sikrer smidighed i opgaveløsningen uanset din rolle og position i organisationen. Du møder altid andre med positive forventninger, intentioner og handlinger.

    Ansvarlighed synliggøres af handlinger, som viser det gode eksempel. Du skal gå foran, være normsættende og kulturbærende for resten af organisationen. Du har som leder et særligt ansvar for økonomien og det vedvarende fokus på effektiv opgaveløsning inden for aftalte rammer.

    Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så læs videre

    Bøgehusene er et af Ikast-Brande Kommunes bo- og aktivitetstilbud for 15 voksne mennesker med autisme og varigt betydeligt nedsat psykisk- og fysisk funktionsevne. Botilbuddet er opdelt i tre afdelinger, Bøgebo/Åbo, Kastanjebo og Skovbo.
    For at imødekomme borgernes behov for støtte, er der ansat ca. 42 medarbejdere i forskellige funktioner. Vi har altid fokus på borgerne og vores kerneopgave er tydelighed i vores hverdag:

    ”Vi lykkes når mennesket med autismegives mulighed for et liv med mening, trivsel og udvikling

    Der arbejdes med neuropædagogik, KRAP, Sanseintegration, Marte Meo, PECS, struktur og kommunikation.

    Teamlederstillingen er for Skovbo og nattevagtsteamet. Skovbo er en afdeling med 6 borgere.

    Stillingen er på 37 timer ugentlig. Timerne er fordelt med pædagogisk arbejde og 16 timers ledelse. og det forventes at du indgår i tjeneste 1-2 vagter hver 4. weekend.

    Teamlederens opgaver vil være:
  • At medvirke ved omsætning af områdets strategi, kultur og værdier
  • At være ansvarlig for gennemførsel af pædagogiske handleplaner
  • At være ansvarlig for daglig, effektiv arbejdstilrettelæggelse herunder vagtplanlægning og ferieplanlægning
  • At samarbejde i et lederteam bestående af daglig leder og to teamledere
  • Vikaradministration
  • At være ansvarlig for udarbejdelse og gennemførelse af introduktionsplaner for nyansatte/vikarer
  • At forestå gennemførelse af personalemøder
  • At gennemføre MUS-samtaler

    Vi tilbyder:
  • Et arbejdsmiljø, hvor trivsel vægtes højt
  • Gode, fagligt velfunderede og inspirerende kolleger
  • Et arbejde med udvikling og udfordringer
  • En arbejdsplads hvor etik, respekt og anerkendelse er i højsædet
  • Mulighed for at kombinere ledelse med pædagogisk arbejde

    Vi forventer at du:
  • Har ledelseserfaring – eller har mod på at få det - og er tydelig i dit ledelsesmæssige ståsted.
  • Har en relevant uddannelse, eksempelvis som pædagog.
  • Kan skabe sammenhæng mellem høj faglighed og effektiv økonomistyring.
  • Har erfaring med udarbejdelse af tjenesteplaner og indberetning af løn på et døgntilbud.
  • Har erfaring med det specialiserede fagområde og borgergruppen på Bøgehusene.
  • Har en anerkendende tilgang til den enkelte
  • Er god til at motivere og begejstre
  • Kan holde fast i sine personlige grundværdier - også når de udfordres
  • Kan håndtere konflikter konstruktivt
  • Er skriftlig velformuleret
  • Har et godt humør og er oprigtig
    Løn- og ansættelsesforhold:
    Aftale om løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst.

    For yderligere information om stillingen kontakt:
    Leder Lars S. Olesen på tlf.: 9960 5051, i uge 7 og 8 vil det være teamleder Anni B. jensen der kan kontaktes på 9960 5270.

    Ansøgningsfrist:
    Søndag den 23. februar 2020, kl. 12:00.


ORS/Small/f02ceca3_logo.gifIkast-Brande kommuneIkast2020-02-03T00:00:002020-02-23T00:00:00
330173154Stærkt fagligt funderede socialpædagoger til Specialområde Hjerneskade, SvalevejBasic Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det social- og neuropædagogiske område? Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi opnormerer vores stab af faste medarbejdere. Vi tager afsæt i den nyeste viden på området og er i proces med at kvalificere vores tilbud og vores arbejdsplads. Vi har rammerne, potentialet og personalet til at forsætte en super spændende udvikling vi mangler blot dig! Svalevej består af 5 afdelinger med 34 pladser i alt, fordelt på 2 huse. Målgruppen er kendetegnet ved høj grad af kompleksitet, som f.eks. risikobetonet og udadreagerende adfærd, psykiatriske diagnoser m.m. Borgene har på forskellig vis alle behov for pleje omsorg samt hjælp til praktiske gøremål. I alle afdelinger ydes der bostøtte efter Servicelovens 85 og samvær- og aktivitetstilbud efter Servicelovens 104. Der er ledige stillinger i flere afdelinger. Svalevej tilbyder: Et levende og spændende arbejdsmiljø med mulighed for faglig og personlig udvikling. En organisation, der lægger vægt på rummelighed, respekt, samarbejde og udvikling. Engagerede og ansvarlige kollegaer, konsulenter og ledelse med en bred erfaring inden for området. Intern Fagpilot-uddannelse i Neuropædagogik: Intro, Modul I, Modul II og Modul III (diplomniveau). Arbejdstid i dag- og aftenvagter samt hver 2. eller hver 3. weekend. Årets ferier og helligdage er rammesat således, at man har 1. prioritet for sine ønsker på rul. Stillingerne er på 30-35 timer pr. uge. Dine arbejdsopgaver vil være at: Tage afsæt i vores interne Fagpilotuddannelse og arbejde i den neuropædagogiske proces med at afdække behov, definere mål og delmål, samt dokumentere den individuelt tilpassede indsats. Tage del i det tværfaglige arbejde omkring borgeren i hverdagen, hvor der ydes individuelt tilpasset bostøtte, samt integreret samværs- og aktivitetstilbud. Tage del i Svalevejs monofaglige fora, hvor der arbejdes med at styrke og udvikle den socialpædagogiske indsats, samt den neuropædagogiske tilgang. Vi forventer at du: Er uddannet socialpædagog. Har en stærk grundfaglighed og har lyst til at lære nyt og udvikle dig fagligt såvel som personligt. Stærke kommunikative evner og lyst til formidling, læring og samarbejde. Har gode IT-kompetencer. Er systematisk og målrettet i opgavevaretagelsen. Kan bevare overblik og fokus i en travl hverdag. Seneste ansøgningsfrist: søndag den 1. marts 2020.Vedlæg venligst uddannelsesbevis og anden relevant dokumentation.Ansættelse pr. 1. april 2020 eller efter aftale.Du kan læse mere om Specialområde Hjerneskade på www.soh.rm.dk. Du er ligeledes velkommen til at kontakte afdelingsleder Søren Holt Jensen på tlf. 92 43 70 42 eller afdelingsleder Marian Engdal på tlf. 30 71 44 75.Stillingen skal søges online via regionens hjemmeside: www.rm.dk job. Gå ind under stillingsopslaget og følg link til ansøgningsformular.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det social- og neuropædagogiske område?
 
Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi opnormerer vores stab af faste medarbejdere. Vi tager afsæt i den nyeste viden på området og er i proces med at kvalificere vores tilbud og vores arbejdsplads.
 
Vi har rammerne, potentialet og personalet til at forsætte en super spændende udvikling – vi mangler blot dig!
 
Svalevej består af 5 afdelinger med 34 pladser i alt, fordelt på 2 huse. Målgruppen er kendetegnet ved høj grad af kompleksitet, som f.eks. risikobetonet og udadreagerende adfærd, psykiatriske diagnoser m.m. Borgene har på forskellig vis alle behov for pleje/omsorg samt hjælp til praktiske gøremål.
 
I alle afdelinger ydes der bostøtte efter Servicelovens § 85 og samvær- og aktivitetstilbud efter Servicelovens § 104. Der er ledige stillinger i flere afdelinger.
 
Svalevej tilbyder:
  • Et levende og spændende arbejdsmiljø med mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • En organisation, der lægger vægt på rummelighed, respekt, samarbejde og udvikling.
  • Engagerede og ansvarlige kollegaer, konsulenter og ledelse med en bred erfaring inden for området.
  • Intern Fagpilot-uddannelse i Neuropædagogik: Intro, Modul I, Modul II og Modul III (diplomniveau).
  • Arbejdstid i dag- og aftenvagter samt hver 2. eller hver 3. weekend. Årets ferier og helligdage er rammesat således, at man har 1. prioritet for sine ønsker på rul. Stillingerne er på 30-35 timer pr. uge.
Dine arbejdsopgaver vil være at:
  • Tage afsæt i vores interne Fagpilotuddannelse og arbejde i den neuropædagogiske proces med at afdække behov, definere mål og delmål, samt dokumentere den individuelt tilpassede indsats.
  • Tage del i det tværfaglige arbejde omkring borgeren i hverdagen, hvor der ydes individuelt tilpasset bostøtte, samt integreret samværs- og aktivitetstilbud.
  • Tage del i Svalevejs monofaglige fora, hvor der arbejdes med at styrke og udvikle den socialpædagogiske indsats, samt den neuropædagogiske tilgang.
Vi forventer at du:
  • Er uddannet socialpædagog.
  • Har en stærk grundfaglighed og har lyst til at lære nyt og udvikle dig fagligt såvel som personligt.
  • Stærke kommunikative evner og lyst til formidling, læring og samarbejde.
  • Har gode IT-kompetencer.
  • Er systematisk og målrettet i opgavevaretagelsen.
  • Kan bevare overblik og fokus i en travl hverdag.
Seneste ansøgningsfrist: søndag den 1. marts 2020.
Vedlæg venligst uddannelsesbevis og anden relevant dokumentation.
Ansættelse pr. 1. april 2020 eller efter aftale.

Du kan læse mere om Specialområde Hjerneskade på www.soh.rm.dk.  Du er ligeledes velkommen til at kontakte afdelingsleder Søren Holt Jensen på tlf. 92 43 70 42 eller afdelingsleder Marian Engdal på tlf. 30 71 44 75.

Stillingen skal søges online via regionens hjemmeside: www.rm.dk/job. Gå ind under stillingsopslaget og følg link til ansøgningsformular.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/1661898d_logo.gifSvalevej Team 1-2Randers SØ2020-02-06T17:37:56.4132020-03-01T00:00:00
330191944UngeBasen søger medarbejdere til mentorfunktion og/eller familierettet funktion m.v.Robot Pr. 1. marts 2020, eller snarest derefter, søges medarbejder til UngeBasen. Der er tale om faste stillinger på fuld tid.UngeBasen tilbyder mentorordning for unge, familierettede indsatser, gruppeforløb, klubtilbud, anbringelse i egen lejlighed og har desuden opsøgende konsulterende gadeplansmedarbejdere.UngeBasens primære målgruppe er unge i alderen 12-18 år (23 v. efterværn), der eks. har sociale, psykiske, følelsesmæssige, emotionelle vanskeligheder.Det betyder, at der kan være tale om unge, som eks. erdiagnosticerede indenfor autisme-spektret, angstproblematikker, psykisk sårbare, ADHDer udfordrede i forhold til spiseforstyrrelser og anden selvskadende adfærder kriminelle kriminalitetstruedeer forbrugende misbrugende af alkohol og el. euforiserende stoffer har samspilsproblemer i forhold til forældreer marginaliserede i forhold til uddannelse og arbejdsmarked.Der søges medarbejdere somer socialfagligt uddannede pædagoger, socialrådgivere mv.har en terapeutisk efteruddannelse inden for det systemiske, narrative, løsningsfokuseredeer i stand til at se på egen praksis og være reflekterende over dennekan være tovholder i forhold til indsatsen omkring den unge familienformår en anerkendende tilgang til både den unge og familien, men som samtidig er i stand til målrettethed og dermed en stærk socialfaglig tilganghar et udstrakt kendskab til målgruppenhar erfaring i arbejdet med grupperformår at være fleksibel og er omstillingsparatkan holde fokus i en, til tider, omskiftelig hverdag og formår strukturformår at arbejde tværfagligter indstillet på skiftende arbejdstider - herunder aftenarbejdeformår skriftligheder indforstået med at effektmåle.Ansøgningsfristtorsdag den 19. marts.Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 26. marts.Løn- og ansættelsesvilkårI henhold til gældende overenskomst efter reglerne om Ny løn.Yderligere informationKan fås hos afdelingsledere Trine Cramer, telefon 24 44 50 70 og Else Marie Revsbeck, telefon 51 21 11 05 samt Centerleder Lene Gorm Jørgensen på telefon 27 53 51 19.AnsættelsesforholdFastansættelse - fuld tid.Tiltrædelse1. marts eller snarest derefterAnsøgningsfrist19-03-2020 23:59Virksomhedens oplysningerUngebasenKontaktpersonBirgitte Lundø FischerPr. 1. marts 2020, eller snarest derefter, søges medarbejder til UngeBasen. Der er tale om faste stillinger på fuld tid.

UngeBasen tilbyder mentorordning for unge, familierettede indsatser, gruppeforløb, klubtilbud, anbringelse i egen lejlighed og har desuden opsøgende/konsulterende gadeplansmedarbejdere.

UngeBasens primære målgruppe er unge i alderen 12-18 år (23 v. efterværn), der eks. har sociale, psykiske, følelsesmæssige, emotionelle vanskeligheder.

Det betyder, at der kan være tale om unge, som eks. er
  • diagnosticerede indenfor autisme-spektret, angstproblematikker, psykisk sårbare, ADHD
  • er udfordrede i forhold til spiseforstyrrelser og anden selvskadende adfærd
  • er kriminelle/kriminalitetstruede
  • er forbrugende/misbrugende af alkohol og/el. euforiserende stoffer
  • har samspilsproblemer i forhold til forældre
  • er marginaliserede i forhold til uddannelse og arbejdsmarked.

Der søges medarbejdere som
  • er socialfagligt uddannede pædagoger, socialrådgivere mv.
  • har en terapeutisk efteruddannelse inden for det systemiske, narrative, løsningsfokuserede
  • er i stand til at se på egen praksis og være reflekterende over denne
  • kan være tovholder i forhold til indsatsen omkring den unge/familien
  • formår en anerkendende tilgang til både den unge og familien, men som samtidig er i stand til målrettethed og dermed en stærk socialfaglig tilgang
  • har et udstrakt kendskab til målgruppen
  • har erfaring i arbejdet med grupper
  • formår at være fleksibel og er omstillingsparat
  • kan holde fokus i en, til tider, omskiftelig hverdag og formår struktur
  • formår at arbejde tværfagligt
  • er indstillet på skiftende arbejdstider - herunder aftenarbejde
  • formår skriftlighed
  • er indforstået med at effektmåle.

Ansøgningsfrist
torsdag den 19. marts.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 26. marts.

Løn- og ansættelsesvilkår
I henhold til gældende overenskomst efter reglerne om Ny løn.

Yderligere information
Kan fås hos afdelingsledere Trine Cramer, telefon 24 44 50 70 og Else Marie Revsbeck, telefon 51 21 11 05 samt Centerleder Lene Gorm Jørgensen på telefon 27 53 51 19.

Ansættelsesforhold
Fastansættelse - fuld tid.

Tiltrædelse
1. marts eller snarest derefter

Ansøgningsfrist
19-03-2020 23:59

Virksomhedens oplysninger
Ungebasen

Kontaktperson
Birgitte Lundø Fischer

 

Randers KommuneRanders NØ2020-02-21T00:00:002020-03-19T00:00:00
3301727123 pædagoger - Vejledning og Støtte, Billund Kommune - aflastningstilbudBasic Vejledning og Støtte, Billund Kommune rummer tilbud til borgere der modtager støtte efter §85 - der er bofællesskaber og hjemmevejledning. Vi har afdelinger i Grindsted og Vorbasse by og har hjemmevejledning i Billund by. Vi har også en Cafe med tilbud om rådgivning, samt et §107 tilbud til unge, hvor de træner i at bo selvstændigt, og afklares til videre til forløb. Borgerne er fra 18 til 75 år, fysisk velfungerende. Alle beboere har individuelle behov for hjælp og støtte i hverdagen. Vi tager udgangspunkt i beboernes behov og arbejder ud fra værdierne: Dialog, Udvikling og Respekt. I Billund kommune arbejder vi ud fra samskabelsestanken Sammen finder vi ud af det . Det betyder, at det der har værdi for borgeren og borgerens udvikling og muligheder, er i fokus. Det betyder også at vi har tæt samarbejde med andre faggrupper. Fra 1. april 2020 starter vi en ny underafdeling med tilbud om aflastning for borgere indenfor handicap og psykiatri. Vi mangler derfor 3 engagerede medarbejdere der vil være med til at starte dette op. Aflastningen kommer til at foregå i Krogager i forbindelse med Plejecentret Engbo. Som pædagog i aflastningen vil man arbejde hver 2. weekend i skiftende vagter. Man ansættes på 15 timer fast. Der vil være mulighed for at supplere weekendarbejdet med timer i vejledningen cafetilbuddet. Vi søger faglige stærke medarbejdere, som brænder for arbejdet, og som gennem en høj grad af motivation, initiativer og vedholdenhed i arbejdet er med til, i samarbejde med kollegaer og borgere, at skabe relationer og styrke borgernes selvværd, så de udvikler sig og deres livskvalitet øges. Medarbejdere der, på den ene side forstår at sætte sig igennem og skabe rammer, og på den anden side udviser empati og forståelse over for borgerne. Samtidig forventes det, at du er loyal over for fælles beslutninger, og at du selvstændigt og i samarbejde med kollegaer kan udføre opgaverne både pædagogisk og administrativt. Vi arbejdere med relations pædagogik med en anerkendende tilgang, ud fra KRAP Vi ønsker os en kollega der: Har en særlig interesse i at hjælp unge videre i deres eget liv Kan være proaktiv og fleksibel i en omskiftelig hverdag Kan arbejde struktureret og selvstændigt Mener at samarbejde bygger på tillid, respekt og dialog Tager udgangspunkt i at finde nye muligheder og løsninger ift. den pædagogiske tilgang Kan udvise engagement og loyalitet, og vægter fagligheden højt Kan formulerer sig skriftligt og har erfaring med brugen af digital dokumentation Har kørekort Til gengæld kan vi tilbyde en arbejdsplads: Hvor alle er med til at udvikle og forme teamet Der sættes pris på initiativer og handling Der har fokus på faglig udvikling og personaleudvikling Der arbejder med kommunikation, trivsel og samarbejde Hvor vi kan se mulighederne frem for begrænsninger Hvor du får engagerede, dygtige, nysgerrige og dejlige kolleger Vi prioriterer en alsidig sammensat personalegruppe i forhold til køn, alder og erfaring. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn sker efter gældende overenskomst Ny løn og lokal lønpolitik. Ansøgnings frist den 24. februar 2020, kl. 23.59. Din ansøgning modtages elektronisk via stillingsopslaget. Vi forventer at afholde samtaler torsdag den 27. februar 2020. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Teamleder Anne-Mette Kjær på telefon: 41 72 14 46.

Vejledning og Støtte, Billund Kommune rummer tilbud til borgere der modtager støtte efter §85 - der er bofællesskaber og hjemmevejledning. Vi har afdelinger i Grindsted og Vorbasse by og har hjemmevejledning i Billund by. Vi har også en Cafe med tilbud om rådgivning, samt et §107 tilbud til unge, hvor de træner i at bo selvstændigt, og afklares til videre til forløb.

 

Borgerne er fra 18 til 75 år, fysisk velfungerende. Alle beboere har individuelle behov for hjælp og støtte i hverdagen. Vi tager udgangspunkt i beboernes behov og arbejder ud fra værdierne: Dialog, Udvikling og Respekt.

 

I Billund kommune arbejder vi ud fra samskabelsestanken ”Sammen finder vi ud af det”. Det betyder, at det der har værdi for borgeren og borgerens udvikling og muligheder, er i fokus. Det betyder også at vi har tæt samarbejde med andre faggrupper.

 

Fra 1. april 2020 starter vi en ny ”underafdeling” med tilbud om aflastning for borgere indenfor handicap og psykiatri. Vi mangler derfor 3 engagerede medarbejdere der vil være med til at starte dette op. Aflastningen kommer til at foregå i Krogager i forbindelse med Plejecentret Engbo.

Som pædagog i aflastningen vil man arbejde hver 2. weekend i skiftende vagter. Man ansættes på 15 timer fast. Der vil være mulighed for at supplere weekendarbejdet med timer i vejledningen/cafetilbuddet.

 

Vi søger faglige stærke medarbejdere, som brænder for arbejdet, og som gennem en høj grad af motivation, initiativer og vedholdenhed i arbejdet er med til, i samarbejde med kollegaer og borgere, at skabe relationer og styrke borgernes selvværd, så de udvikler sig og deres livskvalitet øges. Medarbejdere der, på den ene side forstår at sætte sig igennem og skabe rammer, og på den anden side udviser empati og forståelse over for borgerne. Samtidig forventes det, at du er loyal over for fælles beslutninger, og at du selvstændigt og i samarbejde med kollegaer kan udføre opgaverne både pædagogisk og administrativt.


Vi arbejdere med relations pædagogik med en anerkendende tilgang, ud fra KRAP
 

Vi ønsker os en kollega der:

  • Har en særlig interesse i at hjælp unge videre i deres eget liv
  • Kan være proaktiv og fleksibel i en omskiftelig hverdag
  • Kan arbejde struktureret og selvstændigt
  • Mener at samarbejde bygger på tillid, respekt og dialog
  • Tager udgangspunkt i at finde nye muligheder og løsninger ift. den pædagogiske tilgang
  • Kan udvise engagement og loyalitet, og vægter fagligheden højt
  • Kan formulerer sig skriftligt og har erfaring med brugen af digital dokumentation
  • Har kørekort


Til gengæld kan vi tilbyde en arbejdsplads:

  • Hvor alle er med til at udvikle og forme teamet
  • Der sættes pris på initiativer og handling
  • Der har fokus på faglig udvikling og personaleudvikling
  • Der arbejder med kommunikation, trivsel og samarbejde
  • Hvor vi kan se mulighederne frem for begrænsninger
  • Hvor du får engagerede, dygtige, nysgerrige og dejlige kolleger


Vi prioriterer en alsidig sammensat personalegruppe i forhold til køn, alder og erfaring.
 

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn sker efter gældende overenskomst / Ny løn og lokal lønpolitik.

Ansøgnings frist den 24. februar 2020, kl. 23.59. Din ansøgning modtages elektronisk via stillingsopslaget.

Vi forventer at afholde samtaler torsdag den 27. februar 2020.

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Teamleder Anne-Mette Kjær på telefon: 41 72 14 46. 

ORS/Small/84286b80_logo.pngVejledning og støtteGrindsted2020-02-06T11:05:20.0032020-02-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Socialpsykiatriske medarbejdere

Social, Sundhed & Omsorg

Viborg
Psykiatrien i Viborg Kommune søger to socialpsykiatriske medarbejdere til Botilbuddet Guldblommevej 14-16. Da to medarbejdere har valgt at gå på pension, søger Botilbuddet Guldblommevej 14-16 to socialpsykiatriske medarbejdere med tiltrædelse 1. apr...
Indrykket:19. februar 2020

Bøgehusene søger en erfaren og handlekraftig Teamleder

Ikast-Brande kommune

Ikast
Det er måske dig, hvis du kan se dig selv arbejde ud fra Ikast-Brande Kommunes fire ledelseskompetencer: Ledelse med handlekraft Ledelse på Tværs Ledelse med borgeren i Centrum Ledelse med HEDEKRAFTDesuden er det vigtigt, at du kan arbejde ud fra vo...
Indrykket:3. februar 2020

Stærkt fagligt funderede socialpædagoger til Specialområde Hjerneskade, Svalevej

Svalevej Team 1-2

Randers SØ
Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det social- og neuropædagogiske område? Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi opnormerer vores stab af faste medarbejdere. Vi tager afsæt i den nyeste viden på området o...
Indrykket:6. februar 2020

UngeBasen søger medarbejdere til mentorfunktion og/eller familierettet funktion m.v.

Randers Kommune

Randers NØ
Pr. 1. marts 2020, eller snarest derefter, søges medarbejder til UngeBasen. Der er tale om faste stillinger på fuld tid.UngeBasen tilbyder mentorordning for unge, familierettede indsatser, gruppeforløb, klubtilbud, anbringelse i egen lejlighed og ha...
Indrykket:21. februar 2020

3 pædagoger - Vejledning og Støtte, Billund Kommune - aflastningstilbud

Vejledning og støtte

Grindsted
Vejledning og Støtte, Billund Kommune rummer tilbud til borgere der modtager støtte efter §85 - der er bofællesskaber og hjemmevejledning. Vi har afdelinger i Grindsted og Vorbasse by og har hjemmevejledning i Billund by. Vi har også en Cafe med til...
Indrykket:6. februar 2020