Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social Vicevært (socialrådgiver) til barselsvikariat i boligsocial helhedsplan på Bispebjerg

Genopslag  
 
Brænder du for at hjælpe udsatte beboere? Er du tillidsvækkende, og mestrer du at skabe bånd til mennesker, som har svært ved at indgå i sociale relationer?
 
Vi søger en barselsvikar for vores dygtige Sociale Vicevært tilknyttet den boligsociale helhedsplan, Beboerprojekt Puls. Som Social Vicevært skal du arbejde med enlige voksne og familier, der af forskellige grunde har det svært, og du skal støtte op om komplekse problemstillinger, som omhandler økonomi, sygdom, misbrug, ensomhed, nabokonflikter mv.
 
Dine arbejdsopgaver vil være at
  • lave opsøgende arbejde i beboerens eget hjem, på gaden, via lokale netværk og andre opsøgende aktiviteter  
  • understøtte den enkelte beboer i at få et struktureret overblik over egen hverdag og livssituation  
  • rådgive og vejlede den enkelte beboer til hjælp i forhold til sociallovgivning samt henvise til relevante tilbud  
  • arbejde med konflikthåndtering ved nabostridigheder og hjælpe til at forebygge disse  
  • hjælpe udsatte beboere til at bryde isolation og opleve inklusion i nye fællesskaber, herunder planlægge og gennemføre forskellige sociale aktiviteter  
  • indgå i tværgående opgaver i den boligsociale helhedsplan, herunder praktiske og administrative opgaver samt understøtte øvrige aktiviteter i helhedsplanen, særligt familierettede aktiviteter  
Vi forventer, at du  
  • er socialrådgiver eller har tilsvarende uddannelse  
  • har et bredt kendskab til lovgivningen, fx aktivloven, serviceloven mv.  
  • har et bredt kendskab til Københavns Kommune  
  • har erfaring med konflikthåndtering og kan sætte beboerne i stand til selv at finde løsninger på deres konflikter  
  • kan arbejde selvstændigt med dine arbejdsopgaver, men også arbejde tæt sammen med kolleger i sekretariatet i helhedsplanen  
Vi tilbyder  
  • et godt socialt og fagligt bredt arbejdsmiljø med øvrige medarbejdere i Beboerprojekt Puls  
  • indflydelse på opgaver, arbejdstid og tilrettelæggelsen af arbejdet  
  • en arbejdsplads, hvor du forventes at byde ind ift. de fælles mål, og hvor du kan forvente at blive inddraget  
  • at du bliver del af et flerfagligt team af dedikerede kolleger, der er optaget af at støtte dem, der har det sværest  
Om Beboerprojekt Puls 
Beboerprojekt Puls er et samarbejdsprojekt mellem Boligorganisationerne AAB, AKB København, 3B, SAB samt Københavns Kommune. Som Social Vicevært bliver du en del af det boligsociale sekretariat, og du samarbejder tæt med ejendomsfunktionærer, økonomiske rådgivere, sagsbehandlere, boligrådgivere og øvrige relevante kommunale parter samt helhedsplanens øvrige boligsociale medarbejdere, herunder en anden social vicevært.
 
Du kan læse mere om den boligsociale helhedsplan Beboerprojekt Puls på www.beboerprojektpuls.dk.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår og pensionsordning i henhold til gældende overenskomst, herunder reglerne om Ny Løn.
 
Arbejdstiden er på 30 timer ugentligt. Som oftest er arbejdet på hverdage i tidsrummet kl. 9.00-17.00, men aften- og weekendarbejde forekommer.   
 
Stillingen er forankret hos Københavns Kommune, Socialforvaltningen, Bolig- og Beskæftigelsesenheden, men varetages fra helhedsplanens sekretariat beliggende på Smedetoften, 2400 Kbh. NV.   
 
Der skal fremvises privat straffeattest i forbindelse med ansættelse.  
 
Tiltrædelse den 1. august 2019.  
 
Mere information
Hvis du vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte projektleder Henrik M. Larsen på 2491 6616 eller afdelingsleder Nan Andersen på 6162 2105  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 27. maj 2019  
Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 3. juni 2019.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016123Phoenix-526d56cc12019-05-03T13:00:39.480Social Vicevært (socialrådgiver) til barselsvikariat i boligsocial helhedsplan på Bispebjerg
Genopslag  
 
Brænder du for at hjælpe udsatte beboere? Er du tillidsvækkende, og mestrer du at skabe bånd til mennesker, som har svært ved at indgå i sociale relationer?
 
Vi søger en barselsvikar for vores dygtige Sociale Vicevært tilknyttet den boligsociale helhedsplan, Beboerprojekt Puls. Som Social Vicevært skal du arbejde med enlige voksne og familier, der af forskellige grunde har det svært, og du skal støtte op om komplekse problemstillinger, som omhandler økonomi, sygdom, misbrug, ensomhed, nabokonflikter mv.
 
Dine arbejdsopgaver vil være at
  • lave opsøgende arbejde i beboerens eget hjem, på gaden, via lokale netværk og andre opsøgende aktiviteter  
  • understøtte den enkelte beboer i at få et struktureret overblik over egen hverdag og livssituation  
  • rådgive og vejlede den enkelte beboer til hjælp i forhold til sociallovgivning samt henvise til relevante tilbud  
  • arbejde med konflikthåndtering ved nabostridigheder og hjælpe til at forebygge disse  
  • hjælpe udsatte beboere til at bryde isolation og opleve inklusion i nye fællesskaber, herunder planlægge og gennemføre forskellige sociale aktiviteter  
  • indgå i tværgående opgaver i den boligsociale helhedsplan, herunder praktiske og administrative opgaver samt understøtte øvrige aktiviteter i helhedsplanen, særligt familierettede aktiviteter  
Vi forventer, at du  
  • er socialrådgiver eller har tilsvarende uddannelse  
  • har et bredt kendskab til lovgivningen, fx aktivloven, serviceloven mv.  
  • har et bredt kendskab til Københavns Kommune  
  • har erfaring med konflikthåndtering og kan sætte beboerne i stand til selv at finde løsninger på deres konflikter  
  • kan arbejde selvstændigt med dine arbejdsopgaver, men også arbejde tæt sammen med kolleger i sekretariatet i helhedsplanen  
Vi tilbyder  
  • et godt socialt og fagligt bredt arbejdsmiljø med øvrige medarbejdere i Beboerprojekt Puls  
  • indflydelse på opgaver, arbejdstid og tilrettelæggelsen af arbejdet  
  • en arbejdsplads, hvor du forventes at byde ind ift. de fælles mål, og hvor du kan forvente at blive inddraget  
  • at du bliver del af et flerfagligt team af dedikerede kolleger, der er optaget af at støtte dem, der har det sværest  
Om Beboerprojekt Puls 
Beboerprojekt Puls er et samarbejdsprojekt mellem Boligorganisationerne AAB, AKB København, 3B, SAB samt Københavns Kommune. Som Social Vicevært bliver du en del af det boligsociale sekretariat, og du samarbejder tæt med ejendomsfunktionærer, økonomiske rådgivere, sagsbehandlere, boligrådgivere og øvrige relevante kommunale parter samt helhedsplanens øvrige boligsociale medarbejdere, herunder en anden social vicevært.
 
Du kan læse mere om den boligsociale helhedsplan Beboerprojekt Puls på www.beboerprojektpuls.dk.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår og pensionsordning i henhold til gældende overenskomst, herunder reglerne om Ny Løn.
 
Arbejdstiden er på 30 timer ugentligt. Som oftest er arbejdet på hverdage i tidsrummet kl. 9.00-17.00, men aften- og weekendarbejde forekommer.   
 
Stillingen er forankret hos Københavns Kommune, Socialforvaltningen, Bolig- og Beskæftigelsesenheden, men varetages fra helhedsplanens sekretariat beliggende på Smedetoften, 2400 Kbh. NV.   
 
Der skal fremvises privat straffeattest i forbindelse med ansættelse.  
 
Tiltrædelse den 1. august 2019.  
 
Mere information
Hvis du vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte projektleder Henrik M. Larsen på 2491 6616 eller afdelingsleder Nan Andersen på 6162 2105  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 27. maj 2019  
Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 3. juni 2019.

2019-05-28T00:51:38.580 Genopslag Brænder du for at hjælpe udsatte beboere? Er du tillidsvækkende, og mestrer du at skabe bånd til mennesker, som har svært ved at indgå i sociale relationer? Vi søger en barselsvikar for vores dygtige Sociale Vicevært tilknyttet den boligsociale helhedsplan, Beboerprojekt Puls. Som Social Vicevært skal du arbejde med enlige voksne og familier, der af forskellige grunde har det svært, og du skal støtte op om komplekse problemstillinger, som omhandler økonomi, sygdom, misbrug, ensomhed, nabokonflikter mv. Dine arbejdsopgaver vil være at lave opsøgende arbejde i beboerens eget hjem, på gaden, via lokale netværk og andre opsøgende aktiviteter understøtte den enkelte beboer i at få et struktureret overblik over egen hverdag og livssituation rådgive og vejlede den enkelte beboer til hjælp i forhold til sociallovgivning samt henvise til relevante tilbud arbejde med konflikthåndtering ved nabostridigheder og hjælpe til at forebygge disse hjælpe udsatte beboere til at bryde isolation og opleve inklusion i nye fællesskaber, herunder planlægge og gennemføre forskellige sociale aktiviteter indgå i tværgående opgaver i den boligsociale helhedsplan, herunder praktiske og administrative opgaver samt understøtte øvrige aktiviteter i helhedsplanen, særligt familierettede aktiviteter Vi forventer, at du er socialrådgiver eller har tilsvarende uddannelse har et bredt kendskab til lovgivningen, fx aktivloven, serviceloven mv. har et bredt kendskab til Københavns Kommune har erfaring med konflikthåndtering og kan sætte beboerne i stand til selv at finde løsninger på deres konflikter kan arbejde selvstændigt med dine arbejdsopgaver, men også arbejde tæt sammen med kolleger i sekretariatet i helhedsplanen Vi tilbyder et godt socialt og fagligt bredt arbejdsmiljø med øvrige medarbejdere i Beboerprojekt Puls indflydelse på opgaver, arbejdstid og tilrettelæggelsen af arbejdet en arbejdsplads, hvor du forventes at byde ind ift. de fælles mål, og hvor du kan forvente at blive inddraget at du bliver del af et flerfagligt team af dedikerede kolleger, der er optaget af at støtte dem, der har det sværest Om Beboerprojekt Puls Beboerprojekt Puls er et samarbejdsprojekt mellem Boligorganisationerne AAB, AKB København, 3B, SAB samt Københavns Kommune. Som Social Vicevært bliver du en del af det boligsociale sekretariat, og du samarbejder tæt med ejendomsfunktionærer, økonomiske rådgivere, sagsbehandlere, boligrådgivere og øvrige relevante kommunale parter samt helhedsplanens øvrige boligsociale medarbejdere, herunder en anden social vicevært. Du kan læse mere om den boligsociale helhedsplan Beboerprojekt Puls på www.beboerprojektpuls.dk. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår og pensionsordning i henhold til gældende overenskomst, herunder reglerne om Ny Løn. Arbejdstiden er på 30 timer ugentligt. Som oftest er arbejdet på hverdage i tidsrummet kl. 9.00-17.00, men aften- og weekendarbejde forekommer. Stillingen er forankret hos Københavns Kommune, Socialforvaltningen, Bolig- og Beskæftigelsesenheden, men varetages fra helhedsplanens sekretariat beliggende på Smedetoften, 2400 Kbh. NV. Der skal fremvises privat straffeattest i forbindelse med ansættelse. Tiltrædelse den 1. august 2019. Mere information Hvis du vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte projektleder Henrik M. Larsen på 2491 6616 eller afdelingsleder Nan Andersen på 6162 2105 Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 27. maj 2019 Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 3. juni 2019.10Phoenix526d56cc101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-27T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158093&DepartmentId=21087&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3519329Afdeling 211Svanevej 122400København NVDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset753488KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15809300003-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=526d56cchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=526d56cchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=526d56cc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=526d56cc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/4.jpgEr du god til at planlægge? Som Socialrådgiver er dette en værdsat egenskab. Søg jobbet hos Afdeling 2 nu.12008001Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver25Offentlig administration361672145mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330076466Socialpædagog eller socialrådgiver til projektet Fritidsjob med Mentor i Borgercenter Børn og Unge (barselsvikariat)Basic Har du lyst til at arbejde for, at alle unge københavnere bliver en del af et positivt fællesskab? Og har du mod på at udvikle det sociale arbejde på nye arenaer i samarbejde med private virksomheder? Så er stillingen i Fritidsjob med Mentor i Socialforvaltningens Borgercenter Børn og Unge måske noget for dig. Gennem Fritidsjob med Mentor har ca. 600 udsatte unge københavnere siden 2011 fået muligheden for at prøve sig selv af i et fritidsjob. Fritidsjob med Mentor går ud på, at en privat virksomhed, som Socialforvaltningen samarbejder med, i seks måneder stiller en mentor til rådighed, som hjælper den unge til rette i jobbet. Undervejs i forløbet får den unge socialpædagogisk støtte fra Socialforvaltningen. Fritidsjob med Mentor viser gode resultater og understøtter den faglige omstilling på området for udsatte børn, unge og familier Tæt på Familien og Socialforvaltningens ambitioner om, at alle udsatte københavnere skal være med i positive fællesskaber og have noget at stå op til. Socialforvaltningen ønsker derfor at give tilbuddet til endnu flere udsatte unge københavnere og derfor, for at styrke organiseringen af indsatsen, er der ansat tre medarbejdere til at arbejde målrettet med Fritidsjob med Mentor. Du vil som medarbejder i Fritidsjob med Mentor blive ansat i Borgercenter Børn og Unge, Nørrebro -Bispebjerg men du vil varetage opgaven på vegne af hele Borgercenter Børn og Unge. Du vil derfor få en stor kontaktflade til resten af Borgercenter Børn og Unge og til de virksomheder og foreninger, som vi samarbejder med. Konkret vil du få ansvar for registrering, og den daglige kontakt, til Borgercenter Børn og Unges børnefamilieenheder, samt de kontaktpersoner i virksomhederne og foreninger, vi samarbejder med. Som én af de tre medarbejdere i Fritidsjob med Mentor arbejder du tæt sammen med dine to kolleger i projektet, så I hjælper hinanden og sikrer, at Fritidsjob med Mentor altid er tilgængeligt for virksomheder, kollegaer i Socialforvaltningen og unge, der er med i projektet. Du vil referere til en afdelingsleder i Borgercenter Børn og Unge Nørrebro-Bispebjerg, som varetager den daglige ledelse af projektet. Vi søger en medarbejder, som primært skal varetage funktionen som administrationsansvarlig i Fritidsjob med Mentor. Du får ansvaret for visitationen af unge til Fritidsjob med Mentor og efterfølgende den løbende koordination af og opfølgning på de unges forløb på tværs af virksomheder og Socialforvaltningen, og du skal sikre dokumentation af de enkelte unges forløb. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med arbejdet i et myndighedscenter, men det er ikke et krav. Derudover skal du gerne have flair for at sikre solid og anvendelig dokumentation. Du skal være opsøgende og udadvendt, have gennemslagskraft, være løsningsorienteret og god til at engagere folk omkring de fælles opgaver. Vi tilbyder En af Danmarks mest meningsfyldte og engagerede arbejdspladser En høj grad af indflydelse og ansvar i forhold til opgaverne En stor samarbejdsflade til andre dele af Borgercenter Børn og Unge, Socialforvaltningen og vores eksterne samarbejdspartnere selvfølgelig særligt virksomhederne og foreningerne, som vi samarbejder med i Fritidsjob med Mentor Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er tidsbegrænset, og du bliver ansat i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om Ny Løn. Ansættelsen er tidsbegrænset til seks måneder med mulighed for forlængelse. Arbejdstiden udgør 37 timer om ugen. Start den 1. november 2019. Vil du videre mere? Du kan få yderligere information om stillingen ved at kontakte projektkoordinator Claus Emanuelsen på 2169 9094 eller administrationsansvarlig Anna Milsted på 2977 3275. Du kan også læse mere om Borgercenter Børn og Unge på www.kk.dk bbu. Søg via nedenstående link senest søndag den 15. september 2019 Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 38 eller 39.

Har du lyst til at arbejde for, at alle unge københavnere bliver en del af et positivt fællesskab? Og har du mod på at udvikle det sociale arbejde på nye arenaer i samarbejde med private virksomheder?

Så er stillingen i Fritidsjob med Mentor i Socialforvaltningens Borgercenter Børn og Unge måske noget for dig.

Gennem Fritidsjob med Mentor har ca. 600 udsatte unge københavnere siden 2011 fået muligheden for at prøve sig selv af i et fritidsjob.
Fritidsjob med Mentor går ud på, at en privat virksomhed, som Socialforvaltningen samarbejder med, i seks måneder stiller en mentor til rådighed, som hjælper den unge til rette i jobbet. Undervejs i forløbet får den unge socialpædagogisk støtte fra Socialforvaltningen.

Fritidsjob med Mentor viser gode resultater og understøtter den faglige omstilling på området for udsatte børn, unge og familier – ”Tæt på Familien” – og Socialforvaltningens ambitioner om, at alle udsatte københavnere skal være med i positive fællesskaber og have noget at stå op til. Socialforvaltningen ønsker derfor at give tilbuddet til endnu flere udsatte unge københavnere – og derfor, for at styrke organiseringen af indsatsen, er der ansat tre medarbejdere til at arbejde målrettet med Fritidsjob med Mentor.

Du vil som medarbejder i Fritidsjob med Mentor blive ansat i Borgercenter Børn og Unge, Nørrebro -Bispebjerg – men du vil varetage opgaven på vegne af hele Borgercenter Børn og Unge. Du vil derfor få en stor kontaktflade til resten af Borgercenter Børn og Unge og til de virksomheder og foreninger, som vi samarbejder med.
Konkret vil du få ansvar for registrering, og den daglige kontakt, til Borgercenter Børn og Unges børnefamilieenheder, samt de kontaktpersoner i virksomhederne og foreninger, vi samarbejder med.

Som én af de tre medarbejdere i Fritidsjob med Mentor arbejder du tæt sammen med dine to kolleger i projektet, så I hjælper hinanden og sikrer, at Fritidsjob med Mentor altid er tilgængeligt for virksomheder, kollegaer i Socialforvaltningen og unge, der er med i projektet. Du vil referere til en afdelingsleder i Borgercenter Børn og Unge Nørrebro-Bispebjerg, som varetager den daglige ledelse af projektet.

Vi søger en medarbejder, som primært skal varetage funktionen som administrationsansvarlig  i Fritidsjob med Mentor.
Du får ansvaret for visitationen af unge til Fritidsjob med Mentor og efterfølgende den løbende koordination af og opfølgning på de unges forløb på tværs af virksomheder og Socialforvaltningen, og du skal sikre dokumentation af de enkelte unges forløb.

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med arbejdet i et myndighedscenter, men det er ikke et krav. Derudover skal du gerne have flair for at sikre solid og anvendelig dokumentation.

Du skal være opsøgende og udadvendt, have gennemslagskraft, være løsningsorienteret og god til at engagere folk omkring de fælles opgaver.

Vi tilbyder

  • En af Danmarks mest meningsfyldte og engagerede arbejdspladser
  • En høj grad af indflydelse og ansvar i forhold til opgaverne
  • En stor samarbejdsflade til andre dele af Borgercenter Børn og Unge, Socialforvaltningen og vores eksterne samarbejdspartnere – selvfølgelig særligt virksomhederne og foreningerne, som vi samarbejder med i Fritidsjob med Mentor

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er tidsbegrænset, og du bliver ansat i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om Ny Løn.
Ansættelsen er tidsbegrænset til seks måneder med mulighed for forlængelse.

Arbejdstiden udgør 37 timer om ugen.

Start den 1. november 2019.

Vil du videre mere?
Du kan få yderligere information om stillingen ved at kontakte projektkoordinator Claus Emanuelsen på 2169 9094 eller administrationsansvarlig Anna Milsted på 2977 3275.

Du kan også læse mere om Borgercenter Børn og Unge på www.kk.dk/bbu.

Søg via nedenstående link senest søndag den 15. september 2019
Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 38 eller 39.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBBU Nørrebro-Bispebjerg - FamiliebehandlingKøbenhavn N2019-08-21T13:00:49.3602019-09-15T00:00:00
330077766Engageret og kommunikativ stærk socialrådgiver til IBOS - Instituttet for Blinde og SvagsynedeBasic Kunne du tænke dig at styrke mennesker med synshandicap i at blive selvhjulpne i deres hverdag og i job? Kan du lide specialvejledning, metodeudvikling og undervisning? Så læs med. Vi søger en ny kollega som meget gerne besidder bred viden om såvel beskæftigelsesområdet som socialområdet og har relevant efteruddannelse. Det daglige arbejde foregår i et levende arbejdsmiljø i tæt dialog med borgere og kommuner. Du vil indgå i et tæt kollegialt og fagligt samarbejde med bl.a. ergoterapeuter, IT-konsulenter, samt andre medarbejdere på IBOS og naturligvis med vores andre socialrådgivere. Lidt om opgaverne Du bliver en del af IBOS´ visitationsteam Du skal producere den socialfaglige del af tværfaglige udredninger Du bliver en central figur i forhold til styrkelse af socialfagligheden på VISO området og i udvikling og afholdelse af VISO kurser Du skal forestå udredningsarbejde, hvor du i udredningsrapporter giver specialrådgivning til kommuner om, hvordan borgeren kan få en vej ind på arbejdsmarkedet. Lidt om dig Du er uddannet socialrådgiver og har relevant efteruddannelse evt. som kandidat i socialt arbejde Du har teoretisk kompetence til at analysere komplekse sociale problemer og kan sætte ord på din socialfaglige praksis Du har jobcentererfaring og eller har erfaring med handicapområdet Du har fagkompetence til at planlægge og udføre socialfaglig undervisning for fagprofessionelle Du er fleksibel og kan prioritere dine arbejdsopgaver. IBOS giver dig Et arbejde i et mangfoldigt hus med nationale og internationale forpligtelser Et godt arbejdsmiljø med super dygtige og engagerede kolleger En arbejdsplads i smukke omgivelser Grundigt tilrettelagt oplæring Faglig supervision og gode muligheder for struktureret faglig sparring. IBOS er et nationalt rehabiliteringscenter for unge og voksne med synsnedsættelse. IBOS tilbyder sin ekspertise og erfaring i hele processen fra udredning af behov til den konkrete støtte, rådgivning, vejledning, arbejde eller uddannelse. Se mere på www.ibos.dk Ansættelsesvilkår Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt og kan tiltrædes hurtigst muligt eller fra den 1. oktober 2019. Løn og ansættelse følger principperne i Ny Løn og den til enhver tid gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og den relevante faglige organisation. Vil du vide mere Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Tina Olsen på 3945 2332. Send din ansøgning med CV og dokumentation for uddannelse m.m. Søg via nedenstående link senest søndag den 15. september 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 23. september 2019.

Kunne du tænke dig at styrke mennesker med synshandicap i at blive selvhjulpne i deres hverdag og i job? Kan du lide specialvejledning, metodeudvikling og undervisning? Så læs med.

Vi søger en ny kollega som meget gerne besidder bred viden om såvel beskæftigelsesområdet som socialområdet og har relevant efteruddannelse.

Det daglige arbejde foregår i et levende arbejdsmiljø i tæt dialog med borgere og kommuner. Du vil indgå i et tæt kollegialt og fagligt samarbejde med bl.a. ergoterapeuter, IT-konsulenter, samt andre medarbejdere på IBOS – og naturligvis med vores andre socialrådgivere.

Lidt om opgaverne

  • Du bliver en del af IBOS´ visitationsteam
  • Du skal producere den socialfaglige del af tværfaglige udredninger
  • Du bliver en central figur i forhold til styrkelse af socialfagligheden på VISO området og i udvikling og afholdelse af VISO kurser
  • Du skal forestå udredningsarbejde, hvor du i udredningsrapporter giver specialrådgivning til kommuner om, hvordan borgeren kan få en vej ind på arbejdsmarkedet.

Lidt om dig

  • Du er uddannet socialrådgiver og har relevant efteruddannelse evt. som kandidat i socialt arbejde
  • Du har teoretisk kompetence til at analysere komplekse sociale problemer og kan sætte ord på din socialfaglige praksis
  • Du har jobcentererfaring og/eller har erfaring med handicapområdet
  • Du har fagkompetence til at planlægge og udføre socialfaglig undervisning for fagprofessionelle
  • Du er fleksibel og kan prioritere dine arbejdsopgaver.

IBOS giver dig

  • Et arbejde i et mangfoldigt hus med nationale og internationale forpligtelser
  • Et godt arbejdsmiljø med super dygtige og engagerede kolleger
  • En arbejdsplads i smukke omgivelser
  • Grundigt tilrettelagt oplæring
  • Faglig supervision og gode muligheder for struktureret faglig sparring.

IBOS er et nationalt rehabiliteringscenter for unge og voksne med synsnedsættelse. IBOS tilbyder sin ekspertise og erfaring i hele processen fra udredning af behov til den konkrete støtte, rådgivning, vejledning, arbejde eller uddannelse. Se mere på www.ibos.dk

Ansættelsesvilkår
Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt og kan tiltrædes hurtigst muligt eller fra den 1. oktober 2019. Løn og ansættelse følger principperne i Ny Løn og den til enhver tid gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og den relevante faglige organisation.

Vil du vide mere
Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Tina Olsen på 3945 2332. Send din ansøgning med CV og dokumentation for uddannelse m.m. 

Søg via nedenstående link senest søndag den 15. september 2019.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 23. september 2019.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngInstituttet for Blinde og Svagsynede (IBOS)Hellerup2019-08-23T15:01:19.7372019-09-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Socialpædagog eller socialrådgiver til projektet Fritidsjob med Mentor i Borgercenter Børn og Unge (barselsvikariat)

BBU Nørrebro-Bispebjerg - Familiebehandling

København N
Har du lyst til at arbejde for, at alle unge københavnere bliver en del af et positivt fællesskab? Og har du mod på at udvikle det sociale arbejde på nye arenaer i samarbejde med private virksomheder? Så er stillingen i Fritidsjob med Mentor i Socia...
Indrykket:21. august 2019
Udløbsdato:15. september 2019

Engageret og kommunikativ stærk socialrådgiver til IBOS - Instituttet for Blinde og Svagsynede

Instituttet for Blinde og Svagsynede (IBOS)

Hellerup
Kunne du tænke dig at styrke mennesker med synshandicap i at blive selvhjulpne i deres hverdag og i job? Kan du lide specialvejledning, metodeudvikling og undervisning? Så læs med. Vi søger en ny kollega som meget gerne besidder bred viden om såvel ...
Indrykket:23. august 2019
Udløbsdato:15. september 2019