Social Vicevært (socialrådgiver) til barselsvikariat i boligsocial helhedsplan på Bispebjerg

Genopslag  
 
Brænder du for at hjælpe udsatte beboere? Er du tillidsvækkende, og mestrer du at skabe bånd til mennesker, som har svært ved at indgå i sociale relationer?
 
Vi søger en barselsvikar for vores dygtige Sociale Vicevært tilknyttet den boligsociale helhedsplan, Beboerprojekt Puls. Som Social Vicevært skal du arbejde med enlige voksne og familier, der af forskellige grunde har det svært, og du skal støtte op om komplekse problemstillinger, som omhandler økonomi, sygdom, misbrug, ensomhed, nabokonflikter mv.
 
Dine arbejdsopgaver vil være at
  • lave opsøgende arbejde i beboerens eget hjem, på gaden, via lokale netværk og andre opsøgende aktiviteter  
  • understøtte den enkelte beboer i at få et struktureret overblik over egen hverdag og livssituation  
  • rådgive og vejlede den enkelte beboer til hjælp i forhold til sociallovgivning samt henvise til relevante tilbud  
  • arbejde med konflikthåndtering ved nabostridigheder og hjælpe til at forebygge disse  
  • hjælpe udsatte beboere til at bryde isolation og opleve inklusion i nye fællesskaber, herunder planlægge og gennemføre forskellige sociale aktiviteter  
  • indgå i tværgående opgaver i den boligsociale helhedsplan, herunder praktiske og administrative opgaver samt understøtte øvrige aktiviteter i helhedsplanen, særligt familierettede aktiviteter  
Vi forventer, at du  
  • er socialrådgiver eller har tilsvarende uddannelse  
  • har et bredt kendskab til lovgivningen, fx aktivloven, serviceloven mv.  
  • har et bredt kendskab til Københavns Kommune  
  • har erfaring med konflikthåndtering og kan sætte beboerne i stand til selv at finde løsninger på deres konflikter  
  • kan arbejde selvstændigt med dine arbejdsopgaver, men også arbejde tæt sammen med kolleger i sekretariatet i helhedsplanen  
Vi tilbyder  
  • et godt socialt og fagligt bredt arbejdsmiljø med øvrige medarbejdere i Beboerprojekt Puls  
  • indflydelse på opgaver, arbejdstid og tilrettelæggelsen af arbejdet  
  • en arbejdsplads, hvor du forventes at byde ind ift. de fælles mål, og hvor du kan forvente at blive inddraget  
  • at du bliver del af et flerfagligt team af dedikerede kolleger, der er optaget af at støtte dem, der har det sværest  
Om Beboerprojekt Puls 
Beboerprojekt Puls er et samarbejdsprojekt mellem Boligorganisationerne AAB, AKB København, 3B, SAB samt Københavns Kommune. Som Social Vicevært bliver du en del af det boligsociale sekretariat, og du samarbejder tæt med ejendomsfunktionærer, økonomiske rådgivere, sagsbehandlere, boligrådgivere og øvrige relevante kommunale parter samt helhedsplanens øvrige boligsociale medarbejdere, herunder en anden social vicevært.
 
Du kan læse mere om den boligsociale helhedsplan Beboerprojekt Puls på www.beboerprojektpuls.dk.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår og pensionsordning i henhold til gældende overenskomst, herunder reglerne om Ny Løn.
 
Arbejdstiden er på 30 timer ugentligt. Som oftest er arbejdet på hverdage i tidsrummet kl. 9.00-17.00, men aften- og weekendarbejde forekommer.   
 
Stillingen er forankret hos Københavns Kommune, Socialforvaltningen, Bolig- og Beskæftigelsesenheden, men varetages fra helhedsplanens sekretariat beliggende på Smedetoften, 2400 Kbh. NV.   
 
Der skal fremvises privat straffeattest i forbindelse med ansættelse.  
 
Tiltrædelse den 1. august 2019.  
 
Mere information
Hvis du vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte projektleder Henrik M. Larsen på 2491 6616 eller afdelingsleder Nan Andersen på 6162 2105  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 27. maj 2019  
Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 3. juni 2019.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016123Phoenix-526d56cc12019-05-03T13:00:39.480Social Vicevært (socialrådgiver) til barselsvikariat i boligsocial helhedsplan på Bispebjerg
Genopslag  
 
Brænder du for at hjælpe udsatte beboere? Er du tillidsvækkende, og mestrer du at skabe bånd til mennesker, som har svært ved at indgå i sociale relationer?
 
Vi søger en barselsvikar for vores dygtige Sociale Vicevært tilknyttet den boligsociale helhedsplan, Beboerprojekt Puls. Som Social Vicevært skal du arbejde med enlige voksne og familier, der af forskellige grunde har det svært, og du skal støtte op om komplekse problemstillinger, som omhandler økonomi, sygdom, misbrug, ensomhed, nabokonflikter mv.
 
Dine arbejdsopgaver vil være at
  • lave opsøgende arbejde i beboerens eget hjem, på gaden, via lokale netværk og andre opsøgende aktiviteter  
  • understøtte den enkelte beboer i at få et struktureret overblik over egen hverdag og livssituation  
  • rådgive og vejlede den enkelte beboer til hjælp i forhold til sociallovgivning samt henvise til relevante tilbud  
  • arbejde med konflikthåndtering ved nabostridigheder og hjælpe til at forebygge disse  
  • hjælpe udsatte beboere til at bryde isolation og opleve inklusion i nye fællesskaber, herunder planlægge og gennemføre forskellige sociale aktiviteter  
  • indgå i tværgående opgaver i den boligsociale helhedsplan, herunder praktiske og administrative opgaver samt understøtte øvrige aktiviteter i helhedsplanen, særligt familierettede aktiviteter  
Vi forventer, at du  
  • er socialrådgiver eller har tilsvarende uddannelse  
  • har et bredt kendskab til lovgivningen, fx aktivloven, serviceloven mv.  
  • har et bredt kendskab til Københavns Kommune  
  • har erfaring med konflikthåndtering og kan sætte beboerne i stand til selv at finde løsninger på deres konflikter  
  • kan arbejde selvstændigt med dine arbejdsopgaver, men også arbejde tæt sammen med kolleger i sekretariatet i helhedsplanen  
Vi tilbyder  
  • et godt socialt og fagligt bredt arbejdsmiljø med øvrige medarbejdere i Beboerprojekt Puls  
  • indflydelse på opgaver, arbejdstid og tilrettelæggelsen af arbejdet  
  • en arbejdsplads, hvor du forventes at byde ind ift. de fælles mål, og hvor du kan forvente at blive inddraget  
  • at du bliver del af et flerfagligt team af dedikerede kolleger, der er optaget af at støtte dem, der har det sværest  
Om Beboerprojekt Puls 
Beboerprojekt Puls er et samarbejdsprojekt mellem Boligorganisationerne AAB, AKB København, 3B, SAB samt Københavns Kommune. Som Social Vicevært bliver du en del af det boligsociale sekretariat, og du samarbejder tæt med ejendomsfunktionærer, økonomiske rådgivere, sagsbehandlere, boligrådgivere og øvrige relevante kommunale parter samt helhedsplanens øvrige boligsociale medarbejdere, herunder en anden social vicevært.
 
Du kan læse mere om den boligsociale helhedsplan Beboerprojekt Puls på www.beboerprojektpuls.dk.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår og pensionsordning i henhold til gældende overenskomst, herunder reglerne om Ny Løn.
 
Arbejdstiden er på 30 timer ugentligt. Som oftest er arbejdet på hverdage i tidsrummet kl. 9.00-17.00, men aften- og weekendarbejde forekommer.   
 
Stillingen er forankret hos Københavns Kommune, Socialforvaltningen, Bolig- og Beskæftigelsesenheden, men varetages fra helhedsplanens sekretariat beliggende på Smedetoften, 2400 Kbh. NV.   
 
Der skal fremvises privat straffeattest i forbindelse med ansættelse.  
 
Tiltrædelse den 1. august 2019.  
 
Mere information
Hvis du vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte projektleder Henrik M. Larsen på 2491 6616 eller afdelingsleder Nan Andersen på 6162 2105  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 27. maj 2019  
Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 3. juni 2019.

Genopslag Brænder du for at hjælpe udsatte beboere? Er du tillidsvækkende, og mestrer du at skabe bånd til mennesker, som har svært ved at indgå i sociale relationer? Vi søger en barselsvikar for vores dygtige Sociale Vicevært tilknyttet den boligsociale helhedsplan, Beboerprojekt Puls. Som Social Vicevært skal du arbejde med enlige voksne og familier, der af forskellige grunde har det svært, og du skal støtte op om komplekse problemstillinger, som omhandler økonomi, sygdom, misbrug, ensomhed, nabokonflikter mv. Dine arbejdsopgaver vil være at lave opsøgende arbejde i beboerens eget hjem, på gaden, via lokale netværk og andre opsøgende aktiviteter understøtte den enkelte beboer i at få et struktureret overblik over egen hverdag og livssituation rådgive og vejlede den enkelte beboer til hjælp i forhold til sociallovgivning samt henvise til relevante tilbud arbejde med konflikthåndtering ved nabostridigheder og hjælpe til at forebygge disse hjælpe udsatte beboere til at bryde isolation og opleve inklusion i nye fællesskaber, herunder planlægge og gennemføre forskellige sociale aktiviteter indgå i tværgående opgaver i den boligsociale helhedsplan, herunder praktiske og administrative opgaver samt understøtte øvrige aktiviteter i helhedsplanen, særligt familierettede aktiviteter Vi forventer, at du er socialrådgiver eller har tilsvarende uddannelse har et bredt kendskab til lovgivningen, fx aktivloven, serviceloven mv. har et bredt kendskab til Københavns Kommune har erfaring med konflikthåndtering og kan sætte beboerne i stand til selv at finde løsninger på deres konflikter kan arbejde selvstændigt med dine arbejdsopgaver, men også arbejde tæt sammen med kolleger i sekretariatet i helhedsplanen Vi tilbyder et godt socialt og fagligt bredt arbejdsmiljø med øvrige medarbejdere i Beboerprojekt Puls indflydelse på opgaver, arbejdstid og tilrettelæggelsen af arbejdet en arbejdsplads, hvor du forventes at byde ind ift. de fælles mål, og hvor du kan forvente at blive inddraget at du bliver del af et flerfagligt team af dedikerede kolleger, der er optaget af at støtte dem, der har det sværest Om Beboerprojekt Puls Beboerprojekt Puls er et samarbejdsprojekt mellem Boligorganisationerne AAB, AKB København, 3B, SAB samt Københavns Kommune. Som Social Vicevært bliver du en del af det boligsociale sekretariat, og du samarbejder tæt med ejendomsfunktionærer, økonomiske rådgivere, sagsbehandlere, boligrådgivere og øvrige relevante kommunale parter samt helhedsplanens øvrige boligsociale medarbejdere, herunder en anden social vicevært. Du kan læse mere om den boligsociale helhedsplan Beboerprojekt Puls på www.beboerprojektpuls.dk. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår og pensionsordning i henhold til gældende overenskomst, herunder reglerne om Ny Løn. Arbejdstiden er på 30 timer ugentligt. Som oftest er arbejdet på hverdage i tidsrummet kl. 9.00-17.00, men aften- og weekendarbejde forekommer. Stillingen er forankret hos Københavns Kommune, Socialforvaltningen, Bolig- og Beskæftigelsesenheden, men varetages fra helhedsplanens sekretariat beliggende på Smedetoften, 2400 Kbh. NV. Der skal fremvises privat straffeattest i forbindelse med ansættelse. Tiltrædelse den 1. august 2019. Mere information Hvis du vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte projektleder Henrik M. Larsen på 2491 6616 eller afdelingsleder Nan Andersen på 6162 2105 Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 27. maj 2019 Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 3. juni 2019.10Phoenix526d56cc101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-27T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158093&DepartmentId=21087&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3519329Afdeling 211Svanevej 122400København NVDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset753488KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15809300003-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=526d56cchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=526d56cchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=526d56cc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=526d56cc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/4.jpgEr du god til at planlægge? Som Socialrådgiver er dette en værdsat egenskab. Søg jobbet hos Afdeling 2 nu.12008001Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver25Offentlig administration361672145mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330025513GENOPSLAG - Familieafsnittet søger fagligt dygtige socialrådgivere til undersøgelsesteamet i Albertslund kommuneBasic Vi opnormerer og skal bruge 3 nye rådgivere til et undersøgelsesteam. Vi mangler stadig at finde de sidste 2 dygtige socialrådgivere. Så er du måske en af vores nye kollegaer i vores Familieafsnit.Om osFamilieafsnittet består af en Modtagelse, et Børne- og ungeteam, et Handicapteam og Familieplejekonsulenter. Som noget nyt skal vi have et undersøgelsesteam og et administrativt team.Familieafsnittet er i en spændende forandringsproces, hvor et af vores fokusområder bla. er, at få udviklet og styrket den metodiske tilgang for at sikre en bedre inddragelse af vores børn, unge og deres forældre. Det skal vi gøre i samarbejde med vores tværfaglige kollegaer på skoler, dagtilbud, Sundhedsplejen, Familiehuset og uddannelsesområdet. Vi skal blandt andet styrke brugen af inddragende netværksmøder.Vi skal desuden her i 2019, have fokus på implementering af nye arbejdsgange, for at optimere et bedre sagsforløb for familierne og for Familieafsnittet, ny anbringelsesstrategi skal udarbejdes, samt mange andre spændende udviklingstiltag. Så et spændende år venter forude.Om opgaverne i undersøgelsesteametUndersøgelsesteamet: Udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser Aktiv inddragelse af børn unge, deres forældre og netværk Tværfagligt samarbejde og en helhedsorienteret indsats Tæt samarbejde med modtagelsen og Børne Ungeteamet Lidt om digDu er uddannet socialrådgiver eller socialformidler. Du er engageret, omstillingsparat, nysgerrig og har modet og evnen til at agere i en myndighedsrolle. Du kan tænke løsninger på både en kreativ og utraditionel måde, som kommer vores børn, unge og deres familier tilgode. Du lægger vægt på kvalitet i indsatsen og har oprigtigt lyst til og evne til at gøre en forskel for vores børn, unge og deres familier.Det er klart en fordel, hvis du har kendskab til DUBU, ICS, SOS. Vi forventer, du er tryg i din formidlingsevne, både skriftlig, som mundtligt. Du er bekendt og befinder dig godt med vigtigheden af den dokumentation, der er i arbejdet som socialrådgiver. Du kan arbejde selvstændigt og struktureret og ikke mindst, kan du bevare overblikket i en travl og uforudsigelig hverdag. Vi kan tilbyde dig: En arbejdsplads, hvor det faglige niveau og det kollegiale samarbejde prioriteres højt Indflydelse på tilrettelæggelse af egne arbejdsopgaver Supervision Ugentlige teammøder Faglig temadag en gang om måneden En arbejdsplads, hvor der er plads til mangfoldighed og humor Et Familieafsnit, som er i en spændende udvikling Stillingerne er på 37 timer ugentlig. Stillingerne til besættelse snarest muligt, men venter gerne på de rigtige. Løn og ansættelsesforholdLøn og ansættelse sker efter gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Der vil blive indhentet straffe- og børneattest. Yderligere oplysningerYderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til teamleder Jeanne Skat Sørensen på telefon 2896 0687 eller leder af Familieafsnittet Hanne Balle på telefon 2916 1622. Vi glæder os til at modtage din motiverede ansøgning. Ansøgningsfrist den 21. juni 2019, kl. 08.00.Samtaler vil foregå den 26. juni 2019. Din ansøgning bedes sendes elektronisk og vedhæft dit cv og uddannelsesbevis.Vi opnormerer og skal bruge 3 nye rådgivere til et undersøgelsesteam. Vi mangler stadig at finde de sidste 2 dygtige socialrådgivere. Så er du måske en af vores nye kollegaer i vores Familieafsnit.

Om os
Familieafsnittet består af en Modtagelse, et Børne- og ungeteam, et Handicapteam og Familieplejekonsulenter. Som noget nyt skal vi have et undersøgelsesteam og et administrativt team.

Familieafsnittet er i en spændende forandringsproces, hvor et af vores fokusområder bla. er, at få udviklet og styrket den metodiske tilgang for at sikre en  bedre inddragelse af vores børn, unge og deres forældre. Det skal vi gøre i samarbejde med vores tværfaglige kollegaer på skoler, dagtilbud, Sundhedsplejen, Familiehuset og uddannelsesområdet. Vi skal blandt andet styrke brugen af inddragende netværksmøder.

Vi skal desuden her i 2019, have fokus på implementering af nye arbejdsgange, for at optimere et bedre sagsforløb for familierne og for Familieafsnittet, ny anbringelsesstrategi skal udarbejdes, samt mange andre spændende udviklingstiltag. Så et spændende år venter forude.

Om opgaverne i undersøgelsesteamet
Undersøgelsesteamet:
  • Udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser
  • Aktiv inddragelse af børn/unge, deres forældre og netværk
  • Tværfagligt samarbejde og en helhedsorienteret indsats
  • Tæt samarbejde med modtagelsen og Børne/Ungeteamet
 
Lidt om dig
Du er uddannet socialrådgiver eller socialformidler. Du er engageret, omstillingsparat, nysgerrig og har modet og evnen til at agere i en myndighedsrolle. Du kan tænke løsninger på både en kreativ og utraditionel måde, som kommer vores børn, unge og deres familier tilgode. Du lægger vægt på kvalitet i indsatsen og har oprigtigt lyst til og evne til at gøre en forskel for vores børn, unge og deres familier.

Det er klart en fordel, hvis du har kendskab til DUBU, ICS, SOS. Vi forventer, du er tryg i din formidlingsevne, både skriftlig, som mundtligt. Du er bekendt og befinder dig godt med vigtigheden af den dokumentation, der er i arbejdet som socialrådgiver. Du kan arbejde selvstændigt og struktureret og ikke mindst, kan du bevare overblikket i en travl og uforudsigelig hverdag.  

Vi kan tilbyde dig:
  • En arbejdsplads, hvor det faglige niveau og det kollegiale samarbejde prioriteres højt
  • Indflydelse på tilrettelæggelse af egne arbejdsopgaver
  • Supervision
  • Ugentlige teammøder
  • Faglig temadag en gang om måneden
  • En arbejdsplads, hvor der er plads til mangfoldighed og humor
  • Et Familieafsnit, som er i en spændende udvikling
 
Stillingerne er på 37 timer ugentlig. Stillingerne til besættelse snarest muligt, men venter gerne på de rigtige.
 
Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Der vil blive indhentet straffe- og børneattest.
 
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til teamleder Jeanne Skat Sørensen på telefon 2896 0687 eller leder af Familieafsnittet Hanne Balle på telefon 2916 1622. Vi glæder os til at modtage din motiverede ansøgning.
 
Ansøgningsfrist den 21. juni 2019, kl. 08.00.
Samtaler vil foregå den 26. juni 2019.
 
Din ansøgning bedes sendes elektronisk og vedhæft dit cv og uddannelsesbevis.

 
 

ORS/Small/7346eba5_logo.gifBørn, Sundhed og VelfærdAlbertslund2019-05-16T11:01:18.0502019-06-20T00:00:00
330020887Genopslag - Opnormering, dygtig Socialrådgiver søges til Familieafsnittet i Albertslund Kommunes HandicapgruppeBasic Familieafsnittet søger en ny dygtig socialrådgiverkollega til vores Handicapgruppe 37 timer fra d. 1 juli 2019.I handicapgruppen er vi 4 faste fuldtids medarbejdere og nu snart 5. Vi er et Familieafsnit med søde, sjove, dygtige rådgivere, som glæder sig til, sammen med dig, at være med til at arbejde hele vejen rundt om vores familier og børn, samt udvikle og skabe nye spændende tiltag i samarbejde med daginstitutioner, skoler og andre relevante for vores børn og familier i Albertslund Kommune.Handicapgruppens opgaver spænder alt fra iværksættelse af Børnefaglige Undersøgelser, anbringelser, udarbejdelse af handleplaner, netværksmøder og tværfagligt samarbejde med skoler og daginstitutioner, til behandling af ansøgninger omkring handicapkompenserende ydelser jf. Servicelovens bestemmelser. I komplekse sager, har vi desuden mulighed for at være to om sagen, for at sikre en god og løbende sparring.For tiden er vi meget optaget af det tværfaglige samarbejde, med det formål, at komme hele vejen rundt om vores børn og familier i Albertslund Kommune, hvorfor vi skal i gang med at implementere den inddragende metode ift. netværksmøder, derudover har vi fokus på det gode borgersamarbejde. Hvad kan vi tilbyde: Ugentlige gruppemøder med teamleder Høj grad af faglig sparring både kollegialt og ledelsesmæssigt Høj faglighed Synlig og tæt ledelse Ekstern supervision Godt arbejdsmiljø Uformel omgangstone Hvad forventer vi af dig: At du er uddannet socialrådgiver socialformidler At du har humor og energi At du er engageret og har erfaring med at arbejde med familier, der har mange forskellige problematikker At du har en anerkendende og løsningsfokuseret tilgang til arbejdet med vores familier At du kan formidle såvel skriftligt som mundtligt problemstillinger til familier og netværk At du kan bevare overblik og fokus i komplekse situationer At du kan indgå i et tæt tværfagligt samarbejde med andre faggrupper bl.a. skoler, klubber, familiebehandlere, psykologer, sundhedsplejerske, sygehuse, psykiatri mfl. At du kan arbejde selvstændigt og samtidigt indgå i den samlede gruppe At du gerne har kendskab til DUBU, ICS og Signs of Safety Vi anvender ICS undersøgelsesmetode, samt Signs of Safety i Albertslund kommune samt DUBU.Løn og ansættelsesvilkår:Løn forhandles individuelt og efter gældende overenskomst og principperne efter ny løn.Der vil ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.Ansøgningsfrist:Ansøgningsfristen er senest mandag d. 27-05-2019 kl. 08.00, og vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag d. 28-05-2019 over dagen.Yderligere oplysningerVil du høre mere om stillingen kan du kontakte Afdelingsleder Hanne Balle-Jensen på tlf. 29161622 eller Teamleder Signe Nielsen Rodriguez Vidal på tlf. 24996885.Familieafsnittet søger en ny dygtig socialrådgiverkollega til vores Handicapgruppe 37 timer fra d. 1 juli 2019.

I handicapgruppen er vi 4 faste fuldtids medarbejdere og nu snart 5. Vi er et Familieafsnit med søde, sjove, dygtige rådgivere, som glæder sig til, sammen med dig, at være med til at arbejde hele vejen rundt om vores familier og børn, samt udvikle og skabe nye spændende tiltag i samarbejde med daginstitutioner, skoler og andre relevante for vores børn og familier i Albertslund Kommune.

Handicapgruppens opgaver spænder alt fra iværksættelse af Børnefaglige Undersøgelser, anbringelser, udarbejdelse af handleplaner, netværksmøder og tværfagligt samarbejde med skoler og daginstitutioner, til behandling af ansøgninger omkring handicapkompenserende ydelser jf. Servicelovens bestemmelser. 

I komplekse sager, har vi desuden mulighed for at være to om sagen, for at sikre en god og løbende sparring.

For tiden er vi meget optaget af det tværfaglige samarbejde, med det formål, at komme hele vejen rundt om vores børn og familier i Albertslund Kommune, hvorfor vi skal i gang med at implementere ”den inddragende metode” ift. netværksmøder, derudover har vi fokus på det gode borgersamarbejde. 

Hvad kan vi tilbyde:
  • Ugentlige gruppemøder med teamleder
  • Høj grad af faglig sparring – både kollegialt og ledelsesmæssigt
  • Høj faglighed
  • Synlig og tæt ledelse
  • Ekstern supervision
  • Godt arbejdsmiljø
  • Uformel omgangstone
Hvad forventer vi af dig:
  • At du er uddannet socialrådgiver/socialformidler
  • At du har humor og energi
  • At du er engageret og har erfaring med at arbejde med familier, der har mange forskellige problematikker
  • At du har en anerkendende og løsningsfokuseret tilgang til arbejdet med vores familier
  • At du kan formidle – såvel skriftligt som mundtligt – problemstillinger til familier og netværk
  • At du kan bevare overblik og fokus i komplekse situationer
  • At du kan indgå i et tæt tværfagligt samarbejde med andre faggrupper bl.a. skoler, klubber, 
  • familiebehandlere, psykologer, sundhedsplejerske, sygehuse, psykiatri mfl.
  • At du kan arbejde selvstændigt og samtidigt indgå i den samlede gruppe
  • At du gerne har kendskab til DUBU, ICS og Signs of Safety 

Vi anvender ICS undersøgelsesmetode, samt Signs of  Safety i Albertslund kommune samt DUBU.

Løn og ansættelsesvilkår:
Løn forhandles individuelt og efter gældende overenskomst og principperne efter ny løn.
Der vil ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.

Ansøgningsfrist:
Ansøgningsfristen er senest mandag d. 27-05-2019 kl. 08.00, og vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag d. 28-05-2019 over dagen.

Yderligere oplysninger
Vil du høre mere om stillingen kan du kontakte Afdelingsleder Hanne Balle-Jensen på tlf. 29161622 eller Teamleder Signe Nielsen Rodriguez Vidal på tlf. 24996885.
 

ORS/Small/8eb45c79_logo.gifFamilieafsnittetAlbertslund2019-05-09T16:04:07.5472019-05-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

GENOPSLAG - Familieafsnittet søger fagligt dygtige socialrådgivere til undersøgelsesteamet i Albertslund kommune

Børn, Sundhed og Velfærd

Albertslund
Vi opnormerer og skal bruge 3 nye rådgivere til et undersøgelsesteam. Vi mangler stadig at finde de sidste 2 dygtige socialrådgivere. Så er du måske en af vores nye kollegaer i vores Familieafsnit.Om osFamilieafsnittet består af en Modtagelse, et Bø...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Genopslag - Opnormering, dygtig Socialrådgiver søges til Familieafsnittet i Albertslund Kommunes Handicapgruppe

Familieafsnittet

Albertslund
Familieafsnittet søger en ny dygtig socialrådgiverkollega til vores Handicapgruppe 37 timer fra d. 1 juli 2019.I handicapgruppen er vi 4 faste fuldtids medarbejdere og nu snart 5. Vi er et Familieafsnit med søde, sjove, dygtige rådgivere, som glæder...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:27. maj 2019