Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Socialafdelingen søger faglig koordinator til Myndighedsafdeling, Voksen handicap og psykiatriområdet

GENOPSLAG

Nyborg Kommune, Socialafdelingen søger faglig koordinator til Myndighedsafdeling, Voksen handicap og psykiatriområdet

Brænder du for myndighedsarbejdet, og har du styr på den nyeste lovgivning? Vil du være en del af en ambitiøs afdeling, hvor vi hele tiden arbejder på at udvikle og forbedre kvaliteten af vores ydelser? Er du positiv af sind og kreativ i din måde at finde løsninger på? Så er det måske lige dig vi søger !

I Socialafdelingen Myndighed søger vi en faglig koordinator på Voksen handicap og psykiatriområdet med mulighed for masser af indflydelse og mulighed for personlig udvikling. Opgaverne er alsidige, og du vil få dygtige kollegaer, som stiller store krav til din faglighed og til dig som person.

Stillingen er på 37 timer og ansættelsen er pr. 1. juni 2021 eller snarest muligt.

Hvem er vi
Myndighedsafdelingen i Socialafdelingen Nyborg kommune, er en fælles myndighedsafdeling for visitation til pleje, bevilling af hjælpemidler samt myndighed på voksen handicap og psykiatri. Vi er 30 medarbejdere i myndighedsafdelingen, heraf 3 faglige koordinatorer, en for hvert område.

Dine nærmeste kollegaer bliver dine 9 kollegaer i voksen handicap og psykiatri teamet  samt de 2 øvrige faglige koordinatorer
med hvem der vil være tæt samarbejde og faglig sparring.

Myndighedsafdelingen er en energifyldt afdeling, hvor du vil få dygtige kollegaer, der brænder for opgaverne inden for myndigheds-
området. Der er et højt fagligt engagement og en faglig lyst til at drøfte sager på tværs for at opnå den rette løsning for borgerne.

Vi har et arbejdsmiljø præget af høj trivsel og godt kollegaskab og stor grad af selvstændighed i tilrettelæggelsen og udførelsen af opgaveløsningen.

Arbejdsområde:
Rådgivning, visitation og opfølgning indenfor servicelovens bestemmelser til voksne borgere med nedsat psykisk/fysisk funktionsevne og/ eller sociale problemstillinger. 

Vi søger en faglig koordinator, der:

  • Har erfaring inden for myndighedsområdet på servicelovens paragraffer i forhold til det specialiserede voksenområde.
  • Er uddannet socialrådgiver eller socialformidler med viden, erfaring og evt. videreuddannelse indenfor området.
  • Har praktisk erfaringer og forståelse for at arbejde med myndighedsopgaver i en politisk styret organisation.
  • Kan arbejde tværfagligt, sammenhængende og helhedsorienteret med interne og eksterne samarbejdspartner.
  • Har faglig erfaring med sagsbehandling indenfor området.
  • Kan arbejde selvstændigt og har handle- samt gennemslagskraft.
  • Har gode samarbejdsevner på flere niveauer.
  • Kan håndtere flere ”bolde i luften” på en gang og stadig bevare overblikket.
  • Er omstillingsparat og fleksibel i forhold til arbejdsopgaver.
  • Har stærke mundtlige og skriftlige kommunikations- og formidlingsevner med afsæt i den anerkendende tilgang.
  • Er nysgerrig, engageret og initiativrig.
  • Er loyal i forhold til ledelsesmæssige beslutninger.

Opgaverne vil f.eks. være:
  • Sammen med myndighedsleder sikre den daglige faglige koordinering og sparring i funktionsområdet, herunder prioritering og fordeling af opgaver.
  • At den daglige drift af området tager afsæt i en optimal udnyttelse af teamets ressourcer.
  • At borgere, kollegaer og samarbejdspartnere oplever en høj grad af kvalitet og faglighed omkring opgaveløsningen.
  • At omstillinger og udviklingsstrategier udstukket af ledelsen og/eller det politiske niveau implementeres i handicap og psykiatri.
  • Deltage i udarbejdelsen af ledelsesinformation.
  • Sikre at der udarbejdes og ajourføres procedurer og retningslinjer.
  • Sikre at der udarbejdes og ajourføres pjecer, skemaer og skabeloner til voksen handicap og psykiatri.
  • Koordinere ferieplaner.
  • Sagsbehandle på egen sagsstamme. Det forventes, at en del af stillingen vil være konkret sagsbehandling.

Vi kan tilbyde:
  • En ambitiøs afdeling, der gerne vil udvikling og forbedring af kvaliteten i vores ydelser.
  • Et spændende og ansvarsfuldt job med faglige udfordringer.
  • En arbejdsplads i konstant udvikling med nye faglige og organisatoriske tiltag.
  • Afvekslende arbejdsdage uden mulighed for at kede sig.
  • Stor indflydelse på tilrettelæggelsen af det daglige arbejde.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der indhentes offentlig straffeattest inden ansættelse finder sted.

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til leder af Myndighed Lykke Mollerup på telefon 2977 2786 eller mail anlm@nyborg.dk

Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.

Ansøgningsfristen er 23. april 2021
Samtaler forventes afholdt 28. april 2021

Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.