Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Socialfaglig konsulent til servicelovens voksenområd (GENOPSLAG)

Da vores tidligere konsulent har valgt at gå ledelsesvejen, søger vi en ny socialfaglig konsulent. For den rette ansøger er der gode muligheder for at præge og udvikle funktionen i et samspil med nærmeste kollega, leder og Specialgruppen.

Socialsekretariatet er en stabsfunktion til Socialafdelingen og servicerer således både opad og nedad i organisationen. Sekretariatet holder til på centralforvaltningen og består af socialfaglige konsulenter på børneområdet, AC planlæggere, jurist og administrativ personale, herunder boliganvisningen. Din nærmeste kollega bliver vores udskrivningskoordinator/konsulent, som dækker samarbejdet med psykiatrien og støtter driften i at afsøge og forhandle med botilbud og andre leverandører. Den konkrete fordeling af arbejds- og ansvarsområder aftales mellem konsulenterne.

Forvaltningen har gennemgået en større organisationsændring, hvor der blandt andet er oprettet et specialiseret Voksenteam for sagsbehandling af sager efter Servicelovens bestemmelser (overvejende §§ 85, 100, 107, 109 og 110 samt § 129). Du vil således få et tæt samarbejde med Voksenteam, idet en helt central opgave bliver at bistå teamet med konsulentstøtte.

Dine opgaver vil være:

  • udarbejde og vedligeholde instrukser og administrationsgrundlag (§§ 85, 100, 107, 109, 110 og 129)
  • deltage i udviklingsprojekter
  • løse konsulentopgaver i relation til ressourceforløb
  • afholde kurser og temamøder for rådgiverne - særligt i forhold til ny lovgivning og Voksenudredningsmetoden
  • være på forkant med ny lovgivning og socialfaglige metoder på området
  • deltage med socialfaglig viden i forhold til implementering og tilpasning af nyt IT-system CURA
  • socialfaglig sparring og rådgivning til Socialafdelingens ledelse
  • i mindre omfang udarbejde sagsfremstillinger og notater til ledergruppe, forvaltningsledelse og politiks udvalg
  • i opstartsfase vil der også være konkret personsagsbehandling af servicelovssager

Vi søger en konsulent som:
  • har solid socialfaglig viden og praksiserfaring
  • viden om forskellige handicap
  • viden om socialt udsatte (særligt i forhold til hjemlæse og misbrugere i relation til § 110 tilbud)
  • bred socialfaglig viden - gerne kendskab til Jobcentrets opgaveportefølje
  • vil hjælpe med at omsætte en tilgang til borgere med funktionsnedsættelse, som går i retning af rehabilitering og "hjælp til selvhjælp"
  • har god organisatorisk forståelse
  • er udadvendt og kan skabe relationer

Vi tilbyder et job med mange muligheder på en god, rummelig og velfungerende arbejdsplads, som baserer sig på værdierne professionalisme, fællesskab og udvikling.

Arbejdsstedets adresse
Sønderbro 12, 9000 Aalborg

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er omfattet af Ny Løn. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og faglige organisation.

Yderligere oplysninger
Ønsker du yderligere oplysninger, kan du henvende dig til sekretariatsleder Thomas Lohman på telefon 9931 2862 eller udskirvningskoordinator Susanne J.B. Lorentzen på telefon 9931 2715.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist er den 23. februar 2018. Der vil blive afholdt samtaler til stillingen den 26. februar 2018.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329758711Phoenix-758af4e812018-02-09T17:20:39.517Socialfaglig konsulent til servicelovens voksenområd (GENOPSLAG)Da vores tidligere konsulent har valgt at gå ledelsesvejen, søger vi en ny socialfaglig konsulent. For den rette ansøger er der gode muligheder for at præge og udvikle funktionen i et samspil med nærmeste kollega, leder og Specialgruppen.

Socialsekretariatet er en stabsfunktion til Socialafdelingen og servicerer således både opad og nedad i organisationen. Sekretariatet holder til på centralforvaltningen og består af socialfaglige konsulenter på børneområdet, AC planlæggere, jurist og administrativ personale, herunder boliganvisningen. Din nærmeste kollega bliver vores udskrivningskoordinator/konsulent, som dækker samarbejdet med psykiatrien og støtter driften i at afsøge og forhandle med botilbud og andre leverandører. Den konkrete fordeling af arbejds- og ansvarsområder aftales mellem konsulenterne.

Forvaltningen har gennemgået en større organisationsændring, hvor der blandt andet er oprettet et specialiseret Voksenteam for sagsbehandling af sager efter Servicelovens bestemmelser (overvejende §§ 85, 100, 107, 109 og 110 samt § 129). Du vil således få et tæt samarbejde med Voksenteam, idet en helt central opgave bliver at bistå teamet med konsulentstøtte.

Dine opgaver vil være:
  • udarbejde og vedligeholde instrukser og administrationsgrundlag (§§ 85, 100, 107, 109, 110 og 129)
  • deltage i udviklingsprojekter
  • løse konsulentopgaver i relation til ressourceforløb
  • afholde kurser og temamøder for rådgiverne - særligt i forhold til ny lovgivning og Voksenudredningsmetoden
  • være på forkant med ny lovgivning og socialfaglige metoder på området
  • deltage med socialfaglig viden i forhold til implementering og tilpasning af nyt IT-system CURA
  • socialfaglig sparring og rådgivning til Socialafdelingens ledelse
  • i mindre omfang udarbejde sagsfremstillinger og notater til ledergruppe, forvaltningsledelse og politiks udvalg
  • i opstartsfase vil der også være konkret personsagsbehandling af servicelovssager

Vi søger en konsulent som:
  • har solid socialfaglig viden og praksiserfaring
  • viden om forskellige handicap
  • viden om socialt udsatte (særligt i forhold til hjemlæse og misbrugere i relation til § 110 tilbud)
  • bred socialfaglig viden - gerne kendskab til Jobcentrets opgaveportefølje
  • vil hjælpe med at omsætte en tilgang til borgere med funktionsnedsættelse, som går i retning af rehabilitering og "hjælp til selvhjælp"
  • har god organisatorisk forståelse
  • er udadvendt og kan skabe relationer

Vi tilbyder et job med mange muligheder på en god, rummelig og velfungerende arbejdsplads, som baserer sig på værdierne professionalisme, fællesskab og udvikling.

Arbejdsstedets adresse
Sønderbro 12, 9000 Aalborg

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er omfattet af Ny Løn. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og faglige organisation.

Yderligere oplysninger
Ønsker du yderligere oplysninger, kan du henvende dig til sekretariatsleder Thomas Lohman på telefon 9931 2862 eller udskirvningskoordinator Susanne J.B. Lorentzen på telefon 9931 2715.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist er den 23. februar 2018. Der vil blive afholdt samtaler til stillingen den 26. februar 2018.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
2018-02-24T01:02:45.067 Da vores tidligere konsulent har valgt at gå ledelsesvejen, søger vi en ny socialfaglig konsulent. For den rette ansøger er der gode muligheder for at præge og udvikle funktionen i et samspil med nærmeste kollega, leder og Specialgruppen.Socialsekretariatet er en stabsfunktion til Socialafdelingen og servicerer således både opad og nedad i organisationen. Sekretariatet holder til på centralforvaltningen og består af socialfaglige konsulenter på børneområdet, AC planlæggere, jurist og administrativ personale, herunder boliganvisningen. Din nærmeste kollega bliver vores udskrivningskoordinator konsulent, som dækker samarbejdet med psykiatrien og støtter driften i at afsøge og forhandle med botilbud og andre leverandører. Den konkrete fordeling af arbejds- og ansvarsområder aftales mellem konsulenterne.Forvaltningen har gennemgået en større organisationsændring, hvor der blandt andet er oprettet et specialiseret Voksenteam for sagsbehandling af sager efter Servicelovens bestemmelser (overvejende 85, 100, 107, 109 og 110 samt 129). Du vil således få et tæt samarbejde med Voksenteam, idet en helt central opgave bliver at bistå teamet med konsulentstøtte.Dine opgaver vil være: udarbejde og vedligeholde instrukser og administrationsgrundlag ( 85, 100, 107, 109, 110 og 129) deltage i udviklingsprojekter løse konsulentopgaver i relation til ressourceforløb afholde kurser og temamøder for rådgiverne - særligt i forhold til ny lovgivning og Voksenudredningsmetoden være på forkant med ny lovgivning og socialfaglige metoder på området deltage med socialfaglig viden i forhold til implementering og tilpasning af nyt IT-system CURA socialfaglig sparring og rådgivning til Socialafdelingens ledelse i mindre omfang udarbejde sagsfremstillinger og notater til ledergruppe, forvaltningsledelse og politiks udvalg i opstartsfase vil der også være konkret personsagsbehandling af servicelovssager Vi søger en konsulent som: har solid socialfaglig viden og praksiserfaring viden om forskellige handicap viden om socialt udsatte (særligt i forhold til hjemlæse og misbrugere i relation til 110 tilbud) bred socialfaglig viden - gerne kendskab til Jobcentrets opgaveportefølje vil hjælpe med at omsætte en tilgang til borgere med funktionsnedsættelse, som går i retning af rehabilitering og hjælp til selvhjælp har god organisatorisk forståelse er udadvendt og kan skabe relationer Vi tilbyder et job med mange muligheder på en god, rummelig og velfungerende arbejdsplads, som baserer sig på værdierne professionalisme, fællesskab og udvikling.Arbejdsstedets adresseSønderbro 12, 9000 AalborgLøn og ansættelsesvilkårStillingen er omfattet af Ny Løn. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og faglige organisation.Yderligere oplysningerØnsker du yderligere oplysninger, kan du henvende dig til sekretariatsleder Thomas Lohman på telefon 9931 2862 eller udskirvningskoordinator Susanne J.B. Lorentzen på telefon 9931 2715.AnsøgningsfristAnsøgningsfrist er den 23. februar 2018. Der vil blive afholdt samtaler til stillingen den 26. februar 2018.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.10Phoenix758af4e8101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-23T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=874b6808-1e82-41e1-925f-ee5a9f2c29390EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3106677Social Sekretariat11Sønderbro 129000AalborgDKDanmarkORS/758af4e8_logo.gifORS/Small/758af4e8_logo.gif0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent523702EmplyMinimum pakken - 35 dage0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=758af4e8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=758af4e8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=758af4e8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=758af4e8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgEr du struktureret? Hos Social Sekretariat søger vi en dygtig Konsulent, der udviser selvstændighed.12007991Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration352909724importimport_758af4e8DKDanmarkDKDanmarkda-DK