Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Socialfaglig koordinator søges til vores dejlige og energiske private virksomhed

Kunne du tænke dig at være en del af vores team, hvor vi støtter udsatte børn, unge og familier? Et team med høj faglighed, hvor vi er nytænkende, nyskabende og videns begærlige. 

Vi er et team, der vægter det gode kollegaskab/arbejdsmiljø aldeles højt, vi er hinandens medspillere og ser en stor styrke i vores forskellige kompetencer, som bidrager til en fælles helhedsorienteret indsats til vores borgere.

Vores hovedkontor ligger i Køge. Vores lyse lokaler har udsigt over havnen, lige bag togstationen.
Vil du have et job i en privat virksomhed, hvor dagene aldrig er ens, hvor du få
får en bred vifte af opgaver, hvor du kan arbejde selvstændig og samtidig tværfagligt, samt i teamwork?

I Det Socialfaglige Hus tilbyder vi blandt andet familiebehandling, kontaktpersonsordninger, støttet og overvåget samvær, sikkerhedsplaner, alternativt til anbringelse i eget hjem.

Som socialfaglig koordinator er du med til at sikre faglig kvalitet, både i skrift og i indsatserne, dette gøres ved du er tovholder i de enkelte sager, hvor du understøtter, sparrer med konsulenterne og sikre arbejdet udføres i forhold til målene i handleplanen.

Du er som koordinator den, der har kontakten til vores samarbejdspartnere. Du deltager i opstartsmøder og opfølgningsmøder m.m. 

Overordnet er det dig, der sammen med resten af vores team, er med til sikring af faglig kvalitet og udvikling af vores opgaveløsning. Du kommer til at have en bred kontaktflade med interne konsulenter, samt eksterne. Da du får ansvar for vores skriftlige dokumentation på de sager, du er på, skal du være bevidst om din høje faglige kompetence og formåen på det skriftlige. 

Derfor skal du besidde følgende kompetencer:

  • Du er dygtig og effektiv til at formulere dig på skrift.
  • Du er socialrådgiver eller har en anden relevant faglig uddannelsesmæssig baggrund.
  • Du har et bredt og velfunderet kendskab til Serviceloven på børneområdet, og har stort kendskab til arbejdet i en offentlig organisation, med en forståelse for og erfaring med kommunernes behov og betingelser. Det er en fordel, hvis du har myndighedserfaring.
  • Du kan arbejde struktureret, men trives også rigtig godt i en hverdag, der ikke altid er forudsigelig, hvor der kan være rigtig mange bolde i luften, og du samtidig kan bevare overblikket, koordinerer boldene, og drøfte og sparre med resten af dit team.
  •  Du er selvstændig, initiativrig, kan arbejde med korte deadlines og er serviceminded.
  • Du kan genkende vores menneskesyn og værdier, du har en anerkendende og løsningsfokuserende tilgang, og du besidder humor.  
  • Du skal være indstillet på forskellige arbejdstider og stå til rådighed hver 3. uge til vagttelefonen.

Du får:
  • En spændende arbejdsplads med gode faglige dygtige kollegaer, der har en uformel og kærlig tone.
  • Indflydelse på egen arbejdsdag.
  • Vi vægter det gode arbejdsmiljø og kollegaskab.
  • Vi er faglige bevidste og udviklende både i praksis og i teori.
  • Gode arbejdsforhold og meget mere.
Kørekort og adgang til bil er et krav.  

Du er velkommen til at kontakte daglig leder Michelle Christensen på tlf.: 42494736 eller Direktør Sanne Hansen på tlf.: 42494751
Du kan læse nærmere på www.detsocialfagligehus.dk 

Arbejdstid: 30-37 timer.

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt. Vi inviterer løbende til samtaler. Send din ansøgning via knappen "send ansøgning"

Opstart: Hurtigst muligt.

Hvis du ikke hører noget fra os, så har vi fundet en medarbejder.







 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.