Socialfaglig rådgiver til Myndigheden Handicap- og Psykiatriafdelingen

 
Har du lyst til at arbejde i en afdeling, hvor faglig udvikling og nytænkning af socialområdet er i fokus? Og vil du gerne arbejde i teams, hvor din indsats gør en forskel?  
 
Handicap- og Psykiatriafdelingen søger pr. 1. april 2018 en socialfaglig rådgiver, 37 timer ugentligt. Vi søger en socialfaglig rådgiver til sagsbehandling, der primært varetager opgaver i psykiatriteamet i forhold til voksne borgere med betydelig nedsat funktionsevne. Psykiatriteamet består af fem socialfaglige rådgivere.  
 
Du bliver en del af et team, hvor myndighedsopgaverne blandt andet er at:
 
  • udarbejde funktionsudredninger  
  • indstille til Visitationsudvalg  
  • træffe afgørelser  
  • foretage opfølgninger, tilsyn og revurderinger  
 
Lovgrundlaget er efter servicelovens §§ 85,103,104, 107, 108 og almenboligloven §105.  
 
Vi er i afdelingen i gang med en proces for optimering af vores arbejdsgange og implementering af nye arbejdsmetoder. Du skal derfor være indstillet på at være med til, at deltage i denne udviklings- og forandringsproces i afdelingen.  
 
Vi ønsker, at du som vores nye kollega, har følgende kompetencer og kvalifikationer:
 
  • at du har en relevant uddannelse med socialfaglig eller sundhedsfaglig baggrund  
  • at du har empati og fokuserer på borgernes mål, håb og drømme  
  • at du skal være i stand til at sætte dig for bordenden og træffe beslutninger  
  • at du er fleksibel og kan håndtere at have flere bolde i luften, og arbejder struktureret  
  • at du formår at arbejde tværfagligt, hvilket vi gør hele tiden.  
  • at du har gode kommunikative egenskaber i både skrift og tale  
  • at du har gode it-kundskaber. Afdelingens primære it redskab er DXC Social  
  • at du har kørekort.  
 
Det er en fordel, at du har erfaring i arbejdet med psykiatriske borgere.  
Det er også en fordel hvis du har erfaring med opgaverne i en myndighedsafdeling.  
 
Du vil modtage oplæring og der er et etableret sparringsmiljø i teamet.  
 
Ved behov for afklarende spørgsmål kan du kontakte afdelingsleder Mette Petersen Christensen på telefon 88 72 57 10.  
 
Ansøgningsfristen er torsdag den 22. februar 2018. Der afholdes ansættelsessamtaler onsdag den 28. februar 2018.
 
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende aftaler med den faglige organisation.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her