Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Socialfaglig Virksomhedskonsulent

VIRKSOMHEDEN
Quick Care udvikler og leverer dynamiske indsatser til landets kommuner og jobcentre, og har gjort det siden 2007. Målet med indsatserne er at bringe borgerne fra offentlig forsørgelse til selvforsørgelse. Indsatserne er altid effekt og dialogstyrede, og har til sigte at skabe en synergieffekt mellem jobcentret og Quick Care, men altid med sigte på at bringe borgere fra offentlig forsørgelse til selvforsørgelse, uanset om den leverede ydelse er afklaring, opkvalificering.
Vi er i samarbejde med over halvdelen af landets kommuner og beskæftiger over 270 medarbejdere.

STILLINGEN
Til vores ambitiøse afdeling i og omkring Storkøbenhavn (Ballerup, Albertslund, Høje Taastrup mv.) søger vi en socialfaglig Virksomhedskonsulenter, der har et naturligt drive i samarbejdet med borger, jobcenter og virksomheder.
Stillingen er en 30 - 37 timers stilling med start snarest muligt.

Som Virksomhedskonsulent i Quick Care er du forløbsansvarlig for borgerens beskæftigelsesrettede forløb, der som udgangspunkt består af motiverende samtaler, etablering og opfølgning på virksomhedspraktik forløb samt afsluttende statusrapport på borgers forløb. Sideløbende kan borgeren deltage i en beskæftigelsesrettet indsats hos Quick Cares sundhedspersonale. Du vil derfor indgå i et tværfagligt team med fælles målsætning for både borger og Quick Care.

Du er aktivt med til at øge volumen i samarbejdet med vores samarbejdsvirksomheder og forstærke vores beskæftigelsesrettede indsats yderligere. Du skal kunne arbejde med kort- og langsigtede mål og udarbejde skriftligt afrapporteringsmateriale til sagsbehandler på
højt niveau.
Du skal kunne facilitere til et relationelt stærkt samarbejde med
sagsbehandler og borger inden for beskæftigelseslovgivningens
rammer.

Du er selv med til at tilrettelægge din hverdag, som vil variere mellem individuelle samtaler med borgeren, møder vedr. praktikforløb hos virksomheder, skriftlig afrapportering til myndighedssagsbehandler og eventuelt undervisning.

DINE OPGAVER

  • ?Afholde formålsrettede motiverende samtaler med ledige borgere
  • Etablering og opfølgning på virksomhedspraktik forløb
  • Sørge for fokus på målsætning og formåle på alle forløb
  • Besøg på jobcenter
  • Udføre skrifteligt materiale på højt niveau på borgeres forløb til sagsbehandler
  • Deltage på interne møder både lokalt og regionalt.

VI SØGER EN PERSON MED

  • Socialfaglig uddannelse samt erfaring
  • Lyst, kompetence og erfaring til at motivere borgere mod beskæftigelse
  • Relationel og troværdig personlighed
  • Gode skriftlige egenskaber samt evne til at formulere dig kort og præcist
  • Fleksibilitet i forhold til arbejdsopgavers placering og omfang
  • Selvstændighed og evne til at levere med frihed under ansvar
  • Forståelse for de beskæftigelses-lovgivningsmæssige vilkår
  • Mulighed for at bruge egen bil til arbejdsopgaver
  • Erfaring med formålsrettede forløb med ledige borgere
  • Smil på læben

VI TILBYDER
En aktiv og social arbejdsplads med dygtige kollegaer, som udgør et dynamisk tværfagligt team, hvor viljen til at gøre en forskel er en af de bærende værdier.

Et fleksibelt og varierende arbejdsmiljø, hvor vi arbejder med frihed under ansvar i en omskiftelig hverdag.

ANSØGNING OG KONTAKT
Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte Regionschef Ulla Wessmann 40 70 22 74

Ansøgning, CV samt profilfoto bedes sendt på mail til adm@quickcare.dk mærket ”Socialfaglig Virksomhedskonsulent Storkøbenhavn”.

Ansøgningsfrist den 15.01.2018

Samtaler afholdes løbende


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329726864Phoenix-d3263afd12017-12-14T11:01:28.830Socialfaglig Virksomhedskonsulent

VIRKSOMHEDEN
Quick Care udvikler og leverer dynamiske indsatser til landets kommuner og jobcentre, og har gjort det siden 2007. Målet med indsatserne er at bringe borgerne fra offentlig forsørgelse til selvforsørgelse. Indsatserne er altid effekt og dialogstyrede, og har til sigte at skabe en synergieffekt mellem jobcentret og Quick Care, men altid med sigte på at bringe borgere fra offentlig forsørgelse til selvforsørgelse, uanset om den leverede ydelse er afklaring, opkvalificering.
Vi er i samarbejde med over halvdelen af landets kommuner og beskæftiger over 270 medarbejdere.

STILLINGEN
Til vores ambitiøse afdeling i og omkring Storkøbenhavn (Ballerup, Albertslund, Høje Taastrup mv.) søger vi en socialfaglig Virksomhedskonsulenter, der har et naturligt drive i samarbejdet med borger, jobcenter og virksomheder.
Stillingen er en 30 - 37 timers stilling med start snarest muligt.

Som Virksomhedskonsulent i Quick Care er du forløbsansvarlig for borgerens beskæftigelsesrettede forløb, der som udgangspunkt består af motiverende samtaler, etablering og opfølgning på virksomhedspraktik forløb samt afsluttende statusrapport på borgers forløb. Sideløbende kan borgeren deltage i en beskæftigelsesrettet indsats hos Quick Cares sundhedspersonale. Du vil derfor indgå i et tværfagligt team med fælles målsætning for både borger og Quick Care.

Du er aktivt med til at øge volumen i samarbejdet med vores samarbejdsvirksomheder og forstærke vores beskæftigelsesrettede indsats yderligere. Du skal kunne arbejde med kort- og langsigtede mål og udarbejde skriftligt afrapporteringsmateriale til sagsbehandler på
højt niveau.
Du skal kunne facilitere til et relationelt stærkt samarbejde med
sagsbehandler og borger inden for beskæftigelseslovgivningens
rammer.

Du er selv med til at tilrettelægge din hverdag, som vil variere mellem individuelle samtaler med borgeren, møder vedr. praktikforløb hos virksomheder, skriftlig afrapportering til myndighedssagsbehandler og eventuelt undervisning.

DINE OPGAVER

  • ?Afholde formålsrettede motiverende samtaler med ledige borgere
  • Etablering og opfølgning på virksomhedspraktik forløb
  • Sørge for fokus på målsætning og formåle på alle forløb
  • Besøg på jobcenter
  • Udføre skrifteligt materiale på højt niveau på borgeres forløb til sagsbehandler
  • Deltage på interne møder både lokalt og regionalt.

VI SØGER EN PERSON MED

  • Socialfaglig uddannelse samt erfaring
  • Lyst, kompetence og erfaring til at motivere borgere mod beskæftigelse
  • Relationel og troværdig personlighed
  • Gode skriftlige egenskaber samt evne til at formulere dig kort og præcist
  • Fleksibilitet i forhold til arbejdsopgavers placering og omfang
  • Selvstændighed og evne til at levere med frihed under ansvar
  • Forståelse for de beskæftigelses-lovgivningsmæssige vilkår
  • Mulighed for at bruge egen bil til arbejdsopgaver
  • Erfaring med formålsrettede forløb med ledige borgere
  • Smil på læben

VI TILBYDER
En aktiv og social arbejdsplads med dygtige kollegaer, som udgør et dynamisk tværfagligt team, hvor viljen til at gøre en forskel er en af de bærende værdier.

Et fleksibelt og varierende arbejdsmiljø, hvor vi arbejder med frihed under ansvar i en omskiftelig hverdag.

ANSØGNING OG KONTAKT
Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte Regionschef Ulla Wessmann 40 70 22 74

Ansøgning, CV samt profilfoto bedes sendt på mail til adm@quickcare.dk mærket ”Socialfaglig Virksomhedskonsulent Storkøbenhavn”.

Ansøgningsfrist den 15.01.2018

Samtaler afholdes løbende

2018-01-16T00:50:33.110 VIRKSOMHEDEN Quick Care udvikler og leverer dynamiske indsatser til landets kommuner og jobcentre, og har gjort det siden 2007. Målet med indsatserne er at bringe borgerne fra offentlig forsørgelse til selvforsørgelse. Indsatserne er altid effekt og dialogstyrede, og har til sigte at skabe en synergieffekt mellem jobcentret og Quick Care, men altid med sigte på at bringe borgere fra offentlig forsørgelse til selvforsørgelse, uanset om den leverede ydelse er afklaring, opkvalificering. Vi er i samarbejde med over halvdelen af landets kommuner og beskæftiger over 270 medarbejdere. STILLINGEN Til vores ambitiøse afdeling i og omkring Storkøbenhavn (Ballerup, Albertslund, Høje Taastrup mv.) søger vi en socialfaglig Virksomhedskonsulenter, der har et naturligt drive i samarbejdet med borger, jobcenter og virksomheder. Stillingen er en 30 - 37 timers stilling med start snarest muligt. Som Virksomhedskonsulent i Quick Care er du forløbsansvarlig for borgerens beskæftigelsesrettede forløb, der som udgangspunkt består af motiverende samtaler, etablering og opfølgning på virksomhedspraktik forløb samt afsluttende statusrapport på borgers forløb. Sideløbende kan borgeren deltage i en beskæftigelsesrettet indsats hos Quick Cares sundhedspersonale. Du vil derfor indgå i et tværfagligt team med fælles målsætning for både borger og Quick Care. Du er aktivt med til at øge volumen i samarbejdet med vores samarbejdsvirksomheder og forstærke vores beskæftigelsesrettede indsats yderligere. Du skal kunne arbejde med kort- og langsigtede mål og udarbejde skriftligt afrapporteringsmateriale til sagsbehandler på højt niveau. Du skal kunne facilitere til et relationelt stærkt samarbejde med sagsbehandler og borger inden for beskæftigelseslovgivningens rammer. Du er selv med til at tilrettelægge din hverdag, som vil variere mellem individuelle samtaler med borgeren, møder vedr. praktikforløb hos virksomheder, skriftlig afrapportering til myndighedssagsbehandler og eventuelt undervisning. DINE OPGAVER ?Afholde formålsrettede motiverende samtaler med ledige borgereEtablering og opfølgning på virksomhedspraktik forløbSørge for fokus på målsætning og formåle på alle forløbBesøg på jobcenterUdføre skrifteligt materiale på højt niveau på borgeres forløb til sagsbehandlerDeltage på interne møder både lokalt og regionalt. VI SØGER EN PERSON MED Socialfaglig uddannelse samt erfaringLyst, kompetence og erfaring til at motivere borgere mod beskæftigelseRelationel og troværdig personlighedGode skriftlige egenskaber samt evne til at formulere dig kort og præcistFleksibilitet i forhold til arbejdsopgavers placering og omfangSelvstændighed og evne til at levere med frihed under ansvarForståelse for de beskæftigelses-lovgivningsmæssige vilkårMulighed for at bruge egen bil til arbejdsopgaverErfaring med formålsrettede forløb med ledige borgereSmil på læben VI TILBYDER En aktiv og social arbejdsplads med dygtige kollegaer, som udgør et dynamisk tværfagligt team, hvor viljen til at gøre en forskel er en af de bærende værdier. Et fleksibelt og varierende arbejdsmiljø, hvor vi arbejder med frihed under ansvar i en omskiftelig hverdag. ANSØGNING OG KONTAKT Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte Regionschef Ulla Wessmann 40 70 22 74 Ansøgning, CV samt profilfoto bedes sendt på mail til adm@quickcare.dk mærket Socialfaglig Virksomhedskonsulent Storkøbenhavn . Ansøgningsfrist den 15.01.2018 Samtaler afholdes løbende11Jobnetd3263afd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-15T00:00:0000110EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3048998Quick Care A/S11Birk Centerpark 401050København KDKDanmarkORS/blank.png1
adm@quickcare.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent500538JobNet47131731000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3263afdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3263afdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3263afd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3263afd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgHar du ansvar og selvstændighed? Hos Quick Care A/S søger vi en dygtig medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale341527Virksomhedskonsulent5Kontor og administration351715203adm@quickcare.dkadm@quickcare.dkDKDanmarkDKDanmark329923418Vi søger to virksomhedskonsulenter. Den ene profil skal kunne bryste sig af at have et stort erhvervsnetværk. Den anden skal primært være stærkt passioneret for at bygge bro mellem udsatte ledige og arbejdsmarkedet.Robot OM TIPONI I Tiponi hjælper, motiverer og understøtter vi udsatte unge med at skabe en mening med livet og finde sin plads i samfundet i kraft af tilknytning til arbejdsmarkedet eller uddannelsessystemet. Vi arbejder med en bred palet af borgere, herunder ex aktivitetsparate unge med fodfæste i det kriminelle miljø, med misbrugsproblematikker, med diagnoser som borderline eller autisme eller andre psykosociale udfordringer, som gør det svært for den unge at finde sin plads i samfundet. Vi arbejder ud fra et ufravigeligt DNA, som handler om, at vi er rummelige og troværdige, vi er rollemodeller for de unge og vi arbejder så vidt muligt helhedsorienteret og hjælper hinanden på tværs af afdelinger. Vi er en iværksættervirksomhed i hastig vækst, hvorfor vi søger kandidater, der ønsker at arbejde på en arbejdsplads, hvor der stadig bygges på skibet, mens det sejler , hvilket fordrer en høj grad af omskiftelighed, kreativ tankegang og ikke mindst en evne til at navigere i kompleksitet. OM VIRKSOMHEDSINDSATSEN Stillingerne er placeret i et nyt forretningsområde, som vi kalder Virksomhedsindsatsen. Vi er i gang med at etablere Virksomhedsindsatsen, som vi forventer at bygge op om tre tilbud 1: for stærkt motiverede borgere, der skal i kortere praktikforløb, 2: for mindre motiverede og mere ustabile borgere, der har brug for længere praktikforløb og slutteligt tilbud 3: for svært udsatte borgere, som skal afklares til et fleksjob eller indstilles til rehabiliteringsteam, hvorfor praktikforløbene skal være af afklarende karakter. Virksomhedsindsatsen vil være netværksbaseret, forstået på den måde, at virksomhederne skal anses som værende vores samarbejdspartnere, som vi løbende vil have kontakt til og borgere i praktik hos. Ansatte i virksomhedsindsatsen skal derfor være særligt dygtige til at vedligeholde netværk, ligesom de skal kunne afklare og dermed henvise borgerne ind i de tre tilbud gennem samtaler med borgernes mentor. Herudover skal de ansatte i virksomhedsindsatsen afholde jobklubber , hvor der arbejdes med cv, ansøgninger, ABC-plan mm. samt være ansvarlige for at facilitere netværksdage for virksomheder. Helt lavpraktisk består afdelingen af et team på 3 konsulenter og en leder, som vil have til huse i vores hovedkontor i Valby, men som også vil bruge meget tid på landevejene. Du er den rette, hvis du ønsker og evner: at være opsøgende både telefonisk og personligt til virksomheder at have det primære ansvar for kontakten til virksomheder samt etablere nye netværkskontakter at afdække virksomheders behov og er i stand til at rådgive dem at motivere udsatte borgere imod realistiske jobønsker og muligheder ved at se på den enkelte borgers ressourcer og interesser at drives af udfordringer, er ihærdig og villig til at knokle for (andres) succeser at navigere i VITAS Det er afgørende, at du har erfaring med beskæftigelsesindsatsen i kommunerne, herunder regler for virksomhedspraktik, fleksjob, løntilskud og lign., Du kan: lide at arbejde i en dynamisk virksomhed, hvor to dage ikke er ens være struktureret, tage ansvar og følger dine opgaver til dørs arbejde i ydertidspunkter, og hvis nødvendigt arbejde i weekend kommunikere på flere niveauer internt såvel som eksternt agere serviceminded og har erfaring med kundepleje ser muligheder i stedet for udfordringer arbejde selvstændigt De to stillinger er fuldtidsstillinger, og arbejdsstedet er som udgangspunkt placeret på vores hovedkontor i Valby. Dog vil arbejdet i virksomhedsindsatsen også kræve en udekørende og opsøgende indsats. Har du spørgsmål til stillingens indhold, er du meget velkommen til at kontakte Udviklingschef, Rasmus Mikander, på telefonnummer 22111221. ANSØGNING Vi planlægger at afholde to samtalerunder, hvor der forud for den første samtale vil blive stillet en opgave. Den første samtalerunde finder sted i Valby d. 18. december fra kl. 12.00-17.00 og anden samtalerunde finder sted i Valby d. 20. december om formiddagen. Ansøgningsfrist: Søndag d. 16. december kl. 12.00. Forventet start 1. februar 2019. Send en ansøgning og et CV til Chefkonsulent i Tiponi, Stine Achilles på stine@tiponi.dk

OM TIPONI

I Tiponi hjælper, motiverer og understøtter vi udsatte unge med at skabe en mening med livet og finde sin plads i samfundet i kraft af tilknytning til arbejdsmarkedet eller uddannelsessystemet. Vi arbejder med en bred palet af borgere, herunder ex aktivitetsparate unge med fodfæste i det kriminelle miljø, med misbrugsproblematikker, med diagnoser som borderline eller autisme eller andre psykosociale udfordringer, som gør det svært for den unge at finde sin plads i samfundet.

Vi arbejder ud fra et ufravigeligt DNA, som handler om, at vi er rummelige og troværdige, vi er rollemodeller for de unge og vi arbejder så vidt muligt helhedsorienteret og hjælper hinanden på tværs af afdelinger. Vi er en iværksættervirksomhed i hastig vækst, hvorfor vi søger kandidater, der ønsker at arbejde på en arbejdsplads, hvor der ’stadig bygges på skibet, mens det sejler’, hvilket fordrer en høj grad af omskiftelighed, kreativ tankegang og ikke mindst – en evne til at navigere i kompleksitet.

 

OM VIRKSOMHEDSINDSATSEN

Stillingerne er placeret i et nyt forretningsområde, som vi kalder Virksomhedsindsatsen. Vi er i gang med at etablere Virksomhedsindsatsen, som vi forventer at bygge op om tre tilbud; 1: for stærkt motiverede borgere, der skal i kortere praktikforløb, 2: for mindre motiverede og mere ustabile borgere, der har brug for længere praktikforløb og slutteligt tilbud 3: for svært udsatte borgere, som skal afklares til et fleksjob eller indstilles til rehabiliteringsteam, hvorfor praktikforløbene skal være af afklarende karakter. Virksomhedsindsatsen vil være netværksbaseret, forstået på den måde, at virksomhederne skal anses som værende vores samarbejdspartnere, som vi løbende vil have kontakt til og borgere i praktik hos. Ansatte i virksomhedsindsatsen skal derfor være særligt dygtige til at vedligeholde netværk, ligesom de skal kunne afklare og dermed henvise borgerne ind i de tre tilbud gennem samtaler med borgernes mentor. Herudover skal de ansatte i virksomhedsindsatsen afholde ’jobklubber’, hvor der arbejdes med cv, ansøgninger, ABC-plan mm. samt være ansvarlige for at facilitere netværksdage for virksomheder.

Helt lavpraktisk består afdelingen af et team på 3 konsulenter og en leder, som vil have til huse i vores hovedkontor i Valby, men som også vil bruge meget tid på landevejene.

 

Du er den rette, hvis du ønsker og evner:

  • at være opsøgende både telefonisk og personligt til virksomheder
  • at have det primære ansvar for kontakten til virksomheder samt etablere nye netværkskontakter
  • at afdække virksomheders behov og er i stand til at rådgive dem
  • at motivere udsatte borgere imod realistiske jobønsker og muligheder ved at se på den enkelte borgers ressourcer og interesser
  • at drives af udfordringer, er ihærdig og villig til at knokle for (andres) succeser
  • at navigere i VITAS

Det er afgørende, at du har erfaring med beskæftigelsesindsatsen i kommunerne, herunder regler for virksomhedspraktik, fleksjob, løntilskud og lign.,

Du kan:

  • lide at arbejde i en dynamisk virksomhed, hvor to dage ikke er ens
  • være struktureret, tage ansvar og følger dine opgaver til dørs
  • arbejde i ydertidspunkter, og hvis nødvendigt arbejde i weekend
  • kommunikere på flere niveauer internt såvel som eksternt
  • agere serviceminded og har erfaring med kundepleje
  • ser muligheder i stedet for udfordringer
  • arbejde selvstændigt

De to stillinger er fuldtidsstillinger, og arbejdsstedet er som udgangspunkt placeret på vores hovedkontor i Valby. Dog vil arbejdet i virksomhedsindsatsen også kræve en udekørende og opsøgende indsats.

Har du spørgsmål til stillingens indhold, er du meget velkommen til at kontakte Udviklingschef, Rasmus Mikander, på telefonnummer 22111221.

 

ANSØGNING

Vi planlægger at afholde to samtalerunder, hvor der forud for den første samtale vil blive stillet en opgave. Den første samtalerunde finder sted i Valby d. 18. december fra kl. 12.00-17.00 og anden samtalerunde finder sted i Valby d. 20. december om formiddagen.

Ansøgningsfrist: Søndag d. 16. december kl. 12.00. Forventet start 1. februar 2019.

Send en ansøgning og et CV til Chefkonsulent i Tiponi, Stine Achilles på stine@tiponi.dk

 

TIPONI ApSFrederiksberg2018-12-05T00:00:002018-12-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vi søger to virksomhedskonsulenter. Den ene profil skal kunne bryste sig af at have et stort erhvervsnetværk. Den anden skal primært være stærkt passioneret for at bygge bro mellem udsatte ledige og arbejdsmarkedet.

TIPONI ApS

Frederiksberg
OM TIPONI I Tiponi hjælper, motiverer og understøtter vi udsatte unge med at skabe en mening med livet og finde sin plads i samfundet i kraft af tilknytning til arbejdsmarkedet eller uddannelsessystemet. Vi arbejder med en bred palet af borgere, her...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:16. december 2018