Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Socialformidler/socialrådgiver til Voksenspecialenheden

Om jobbet
Har du fokus på socialfaglig udvikling, optimering og forankring af den socialfaglige helhedsorienterede sagsbehandling – og vil du være med til at hæve overlæggeren for den gode sagsbehandling i Kalundborg kommune? Så er muligheden her.

Da en af vores handicaprådgiver har valgt at søge nye udfordringer, søger vi en ny kollega i en fast stilling 37 timer pr. uge.

Dine opgaver

Du vil skulle indgå i rådgivergruppen, hvor vi målrettet har fokus på den gode sagsbehandling og den faglige kvalitet i arbejdet. Du skal varetage myndigheds- og vejledningsopgaver for voksne med fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse. Indholdet i arbejdet er funktionsudredning og målgruppevurdering på baggrund af voksenudredningsmetoden, handleplaner, bevilling og afslag på de søgte ydelser samt opfølgning og myndighedsarbejde relateret til dette.

Det tværfaglige arbejde prioriteres højt i hverdagen, og vi har derfor brug for en kollega, som er stærk i kommunikation og samarbejde. Du vil have daglig kontakt med borgere og samarbejdspartnere i kommunen samt offentlige og private leverandører. Som styringsredskab i sagsarbejdet vil du skulle arbejde i fagsystemet Sensum. Du skal forvente en del skriftlighed i arbejdet.

Du skal arbejde med specifik myndighedssagsbehandling indenfor Servicelovens §12, §84- 85, §97, §99, §102 – 104, §107-108, §124 og §129 – 132, samt §141.

 

Din profil
Du er uddannet socialformidler/socialrådgiver, og du har erfaring med myndighedsarbejdet inden for det specialiserede voksensocialområde.

Du har en anden socialfaglig baggrund, men du har som minimum flerårig erfaringmed myndighedsarbejdet inden for det specialiserede voksensocialområde.

Derudover skal du

  • være tydelig i din kommunikation og tage ansvar og ejerskab
  • have en god skriftlig formidlingsevne
  • kunne arbejde systematisk og have administrativ flair
  • kunne bidrage med og deltage i faglig sparring i teamet
  • tage medansvar, være initiativrig og have lyst til at være med til at udvikle området
  • være optaget af at sikre en koordineret og helhedsorienteret sagsbehandling
  • kunne indgå i dialog med leverandører på området omkring indhold, mål og pris for det konkrete tilbud
  • anse supervision som et nødvendigt redskab i arbejdet
  • være psykisk robust
  • have kørekort til bil

 

Derfor skal du vælge os
Vi tilbyder

  • mulighed for at være med til at sætte den gode sagsbehandling i fokus
  • indflydelse på din egen arbejdssituation
  • kompetenceudvikling via intern og ekstern uddannelse
  • supervision og faglig vejledning
  • en arbejdsplads i udvikling
  • et spændende arbejde hvor du både skal kunne samarbejde og arbejde selvstændigt

 

Løn og ansættelsesvilkår
Lønnen fastsættes efter overenskomst og principperne for Ny Løn.

Der er flekstidsordning.

Ansættelsessted er Kalundborg Rådhus, Holbækvej 141b, 4400 Kalundborg.

 

Hvis du vil vide mere
Du er velkommen til at kontakte leder af Myndighed Tina Vorbøl Hansen på telefon 21 59 69 90 eller Voksenspecial- og psykiatrichef Lars Aarøe Hansen på telefon 51 17 16 74.

 

Ansøgning
Ansøgningsfrist er torsdag den 23. maj 2019 klokken 23.59.  

Vi forventer at holde samtaler mandag den 27. maj 2019. (Dog forbeholder vi os retten til løbende at indkalde kvalificerede ansøgere).

Ansøgning sendes via digitalt link vedhæftet relevante oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse samt eksamensbeviser.

 

Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330006154Phoenix-d9de2edb12019-04-12T00:00:00Socialformidler/socialrådgiver til Voksenspecialenheden

Om jobbet
Har du fokus på socialfaglig udvikling, optimering og forankring af den socialfaglige helhedsorienterede sagsbehandling – og vil du være med til at hæve overlæggeren for den gode sagsbehandling i Kalundborg kommune? Så er muligheden her.

Da en af vores handicaprådgiver har valgt at søge nye udfordringer, søger vi en ny kollega i en fast stilling 37 timer pr. uge.

Dine opgaver

Du vil skulle indgå i rådgivergruppen, hvor vi målrettet har fokus på den gode sagsbehandling og den faglige kvalitet i arbejdet. Du skal varetage myndigheds- og vejledningsopgaver for voksne med fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse. Indholdet i arbejdet er funktionsudredning og målgruppevurdering på baggrund af voksenudredningsmetoden, handleplaner, bevilling og afslag på de søgte ydelser samt opfølgning og myndighedsarbejde relateret til dette.

Det tværfaglige arbejde prioriteres højt i hverdagen, og vi har derfor brug for en kollega, som er stærk i kommunikation og samarbejde. Du vil have daglig kontakt med borgere og samarbejdspartnere i kommunen samt offentlige og private leverandører. Som styringsredskab i sagsarbejdet vil du skulle arbejde i fagsystemet Sensum. Du skal forvente en del skriftlighed i arbejdet.

Du skal arbejde med specifik myndighedssagsbehandling indenfor Servicelovens §12, §84- 85, §97, §99, §102 – 104, §107-108, §124 og §129 – 132, samt §141.

 

Din profil
Du er uddannet socialformidler/socialrådgiver, og du har erfaring med myndighedsarbejdet inden for det specialiserede voksensocialområde.

Du har en anden socialfaglig baggrund, men du har som minimum flerårig erfaringmed myndighedsarbejdet inden for det specialiserede voksensocialområde.

Derudover skal du

  • være tydelig i din kommunikation og tage ansvar og ejerskab
  • have en god skriftlig formidlingsevne
  • kunne arbejde systematisk og have administrativ flair
  • kunne bidrage med og deltage i faglig sparring i teamet
  • tage medansvar, være initiativrig og have lyst til at være med til at udvikle området
  • være optaget af at sikre en koordineret og helhedsorienteret sagsbehandling
  • kunne indgå i dialog med leverandører på området omkring indhold, mål og pris for det konkrete tilbud
  • anse supervision som et nødvendigt redskab i arbejdet
  • være psykisk robust
  • have kørekort til bil

 

Derfor skal du vælge os
Vi tilbyder

  • mulighed for at være med til at sætte den gode sagsbehandling i fokus
  • indflydelse på din egen arbejdssituation
  • kompetenceudvikling via intern og ekstern uddannelse
  • supervision og faglig vejledning
  • en arbejdsplads i udvikling
  • et spændende arbejde hvor du både skal kunne samarbejde og arbejde selvstændigt

 

Løn og ansættelsesvilkår
Lønnen fastsættes efter overenskomst og principperne for Ny Løn.

Der er flekstidsordning.

Ansættelsessted er Kalundborg Rådhus, Holbækvej 141b, 4400 Kalundborg.

 

Hvis du vil vide mere
Du er velkommen til at kontakte leder af Myndighed Tina Vorbøl Hansen på telefon 21 59 69 90 eller Voksenspecial- og psykiatrichef Lars Aarøe Hansen på telefon 51 17 16 74.

 

Ansøgning
Ansøgningsfrist er torsdag den 23. maj 2019 klokken 23.59.  

Vi forventer at holde samtaler mandag den 27. maj 2019. (Dog forbeholder vi os retten til løbende at indkalde kvalificerede ansøgere).

Ansøgning sendes via digitalt link vedhæftet relevante oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse samt eksamensbeviser.

 

Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

2019-05-24T00:51:17.043 Om jobbetHar du fokus på socialfaglig udvikling, optimering og forankring af den socialfaglige helhedsorienterede sagsbehandling og vil du være med til at hæve overlæggeren for den gode sagsbehandling i Kalundborg kommune? Så er muligheden her. Da en af vores handicaprådgiver har valgt at søge nye udfordringer, søger vi en ny kollega i en fast stilling 37 timer pr. uge. Dine opgaver Du vil skulle indgå i rådgivergruppen, hvor vi målrettet har fokus på den gode sagsbehandling og den faglige kvalitet i arbejdet. Du skal varetage myndigheds- og vejledningsopgaver for voksne med fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse. Indholdet i arbejdet er funktionsudredning og målgruppevurdering på baggrund af voksenudredningsmetoden, handleplaner, bevilling og afslag på de søgte ydelser samt opfølgning og myndighedsarbejde relateret til dette. Det tværfaglige arbejde prioriteres højt i hverdagen, og vi har derfor brug for en kollega, som er stærk i kommunikation og samarbejde. Du vil have daglig kontakt med borgere og samarbejdspartnere i kommunen samt offentlige og private leverandører. Som styringsredskab i sagsarbejdet vil du skulle arbejde i fagsystemet Sensum. Du skal forvente en del skriftlighed i arbejdet. Du skal arbejde med specifik myndighedssagsbehandling indenfor Servicelovens 12, 84- 85, 97, 99, 102 104, 107-108, 124 og 129 132, samt 141. Din profilDu er uddannet socialformidler socialrådgiver, og du har erfaring med myndighedsarbejdet inden for det specialiserede voksensocialområde. Du har en anden socialfaglig baggrund, men du har som minimum flerårig erfaringmed myndighedsarbejdet inden for det specialiserede voksensocialområde. Derudover skal du være tydelig i din kommunikation og tage ansvar og ejerskab have en god skriftlig formidlingsevne kunne arbejde systematisk og have administrativ flair kunne bidrage med og deltage i faglig sparring i teamet tage medansvar, være initiativrig og have lyst til at være med til at udvikle området være optaget af at sikre en koordineret og helhedsorienteret sagsbehandling kunne indgå i dialog med leverandører på området omkring indhold, mål og pris for det konkrete tilbud anse supervision som et nødvendigt redskab i arbejdet være psykisk robust have kørekort til bil Derfor skal du vælge osVi tilbyder mulighed for at være med til at sætte den gode sagsbehandling i fokus indflydelse på din egen arbejdssituation kompetenceudvikling via intern og ekstern uddannelse supervision og faglig vejledning en arbejdsplads i udvikling et spændende arbejde hvor du både skal kunne samarbejde og arbejde selvstændigt Løn og ansættelsesvilkårLønnen fastsættes efter overenskomst og principperne for Ny Løn. Der er flekstidsordning. Ansættelsessted er Kalundborg Rådhus, Holbækvej 141b, 4400 Kalundborg. Hvis du vil vide mereDu er velkommen til at kontakte leder af Myndighed Tina Vorbøl Hansen på telefon 21 59 69 90 eller Voksenspecial- og psykiatrichef Lars Aarøe Hansen på telefon 51 17 16 74. AnsøgningAnsøgningsfrist er torsdag den 23. maj 2019 klokken 23.59. Vi forventer at holde samtaler mandag den 27. maj 2019. (Dog forbeholder vi os retten til løbende at indkalde kvalificerede ansøgere). Ansøgning sendes via digitalt link vedhæftet relevante oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse samt eksamensbeviser. Om osKalundborg er en kommune i vækst. Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på. Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur. Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.11jobnetd9de2edb100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-23T00:00:000000https://emea3.recruitmentplatform.com/appproc/index.cfm?event=createSessionAfterSessionClear&bSessionClear=true&ID=PUFFK026203F3VBQBV76GLOTE&jobboard=0&nPTID=213347&nProfileIdFoundInAGP=0EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandKalundborg3507274Kalundborg Rådhus11Holbækvej 1414400KalundborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent744614JobNet4974763497476310011-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d9de2edbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d9de2edbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d9de2edb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d9de2edb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale344302Socialformidler10Sundhed11Socialvæsen361444982Tina Vorbølnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK