Socialformidler/socialrådgiver til Voksenspecialenheden

Om jobbet
Har du fokus på socialfaglig udvikling, optimering og forankring af den socialfaglige helhedsorienterede sagsbehandling – og vil du være med til at hæve overlæggeren for den gode sagsbehandling i Kalundborg kommune? Så er muligheden her.

Da en af vores handicaprådgiver har valgt at søge nye udfordringer, søger vi en ny kollega i en fast stilling 37 timer pr. uge.

Dine opgaver

Du vil skulle indgå i rådgivergruppen, hvor vi målrettet har fokus på den gode sagsbehandling og den faglige kvalitet i arbejdet. Du skal varetage myndigheds- og vejledningsopgaver for voksne med fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse. Indholdet i arbejdet er funktionsudredning og målgruppevurdering på baggrund af voksenudredningsmetoden, handleplaner, bevilling og afslag på de søgte ydelser samt opfølgning og myndighedsarbejde relateret til dette.

Det tværfaglige arbejde prioriteres højt i hverdagen, og vi har derfor brug for en kollega, som er stærk i kommunikation og samarbejde. Du vil have daglig kontakt med borgere og samarbejdspartnere i kommunen samt offentlige og private leverandører. Som styringsredskab i sagsarbejdet vil du skulle arbejde i fagsystemet Sensum. Du skal forvente en del skriftlighed i arbejdet.

Du skal arbejde med specifik myndighedssagsbehandling indenfor Servicelovens §12, §84- 85, §97, §99, §102 – 104, §107-108, §124 og §129 – 132, samt §141.

 

Din profil
Du er uddannet socialformidler/socialrådgiver, og du har erfaring med myndighedsarbejdet inden for det specialiserede voksensocialområde.

Du har en anden socialfaglig baggrund, men du har som minimum flerårig erfaringmed myndighedsarbejdet inden for det specialiserede voksensocialområde.

Derudover skal du

  • være tydelig i din kommunikation og tage ansvar og ejerskab
  • have en god skriftlig formidlingsevne
  • kunne arbejde systematisk og have administrativ flair
  • kunne bidrage med og deltage i faglig sparring i teamet
  • tage medansvar, være initiativrig og have lyst til at være med til at udvikle området
  • være optaget af at sikre en koordineret og helhedsorienteret sagsbehandling
  • kunne indgå i dialog med leverandører på området omkring indhold, mål og pris for det konkrete tilbud
  • anse supervision som et nødvendigt redskab i arbejdet
  • være psykisk robust
  • have kørekort til bil

 

Derfor skal du vælge os
Vi tilbyder

  • mulighed for at være med til at sætte den gode sagsbehandling i fokus
  • indflydelse på din egen arbejdssituation
  • kompetenceudvikling via intern og ekstern uddannelse
  • supervision og faglig vejledning
  • en arbejdsplads i udvikling
  • et spændende arbejde hvor du både skal kunne samarbejde og arbejde selvstændigt

 

Løn og ansættelsesvilkår
Lønnen fastsættes efter overenskomst og principperne for Ny Løn.

Der er flekstidsordning.

Ansættelsessted er Kalundborg Rådhus, Holbækvej 141b, 4400 Kalundborg.

 

Hvis du vil vide mere
Du er velkommen til at kontakte leder af Myndighed Tina Vorbøl Hansen på telefon 21 59 69 90 eller Voksenspecial- og psykiatrichef Lars Aarøe Hansen på telefon 51 17 16 74.

 

Ansøgning
Ansøgningsfrist er torsdag den 23. maj 2019 klokken 23.59.  

Vi forventer at holde samtaler mandag den 27. maj 2019. (Dog forbeholder vi os retten til løbende at indkalde kvalificerede ansøgere).

Ansøgning sendes via digitalt link vedhæftet relevante oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse samt eksamensbeviser.

 

Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330006154Phoenix-d9de2edb12019-04-12T00:00:00Socialformidler/socialrådgiver til Voksenspecialenheden

Om jobbet
Har du fokus på socialfaglig udvikling, optimering og forankring af den socialfaglige helhedsorienterede sagsbehandling – og vil du være med til at hæve overlæggeren for den gode sagsbehandling i Kalundborg kommune? Så er muligheden her.

Da en af vores handicaprådgiver har valgt at søge nye udfordringer, søger vi en ny kollega i en fast stilling 37 timer pr. uge.

Dine opgaver

Du vil skulle indgå i rådgivergruppen, hvor vi målrettet har fokus på den gode sagsbehandling og den faglige kvalitet i arbejdet. Du skal varetage myndigheds- og vejledningsopgaver for voksne med fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse. Indholdet i arbejdet er funktionsudredning og målgruppevurdering på baggrund af voksenudredningsmetoden, handleplaner, bevilling og afslag på de søgte ydelser samt opfølgning og myndighedsarbejde relateret til dette.

Det tværfaglige arbejde prioriteres højt i hverdagen, og vi har derfor brug for en kollega, som er stærk i kommunikation og samarbejde. Du vil have daglig kontakt med borgere og samarbejdspartnere i kommunen samt offentlige og private leverandører. Som styringsredskab i sagsarbejdet vil du skulle arbejde i fagsystemet Sensum. Du skal forvente en del skriftlighed i arbejdet.

Du skal arbejde med specifik myndighedssagsbehandling indenfor Servicelovens §12, §84- 85, §97, §99, §102 – 104, §107-108, §124 og §129 – 132, samt §141.

 

Din profil
Du er uddannet socialformidler/socialrådgiver, og du har erfaring med myndighedsarbejdet inden for det specialiserede voksensocialområde.

Du har en anden socialfaglig baggrund, men du har som minimum flerårig erfaringmed myndighedsarbejdet inden for det specialiserede voksensocialområde.

Derudover skal du

  • være tydelig i din kommunikation og tage ansvar og ejerskab
  • have en god skriftlig formidlingsevne
  • kunne arbejde systematisk og have administrativ flair
  • kunne bidrage med og deltage i faglig sparring i teamet
  • tage medansvar, være initiativrig og have lyst til at være med til at udvikle området
  • være optaget af at sikre en koordineret og helhedsorienteret sagsbehandling
  • kunne indgå i dialog med leverandører på området omkring indhold, mål og pris for det konkrete tilbud
  • anse supervision som et nødvendigt redskab i arbejdet
  • være psykisk robust
  • have kørekort til bil

 

Derfor skal du vælge os
Vi tilbyder

  • mulighed for at være med til at sætte den gode sagsbehandling i fokus
  • indflydelse på din egen arbejdssituation
  • kompetenceudvikling via intern og ekstern uddannelse
  • supervision og faglig vejledning
  • en arbejdsplads i udvikling
  • et spændende arbejde hvor du både skal kunne samarbejde og arbejde selvstændigt

 

Løn og ansættelsesvilkår
Lønnen fastsættes efter overenskomst og principperne for Ny Løn.

Der er flekstidsordning.

Ansættelsessted er Kalundborg Rådhus, Holbækvej 141b, 4400 Kalundborg.

 

Hvis du vil vide mere
Du er velkommen til at kontakte leder af Myndighed Tina Vorbøl Hansen på telefon 21 59 69 90 eller Voksenspecial- og psykiatrichef Lars Aarøe Hansen på telefon 51 17 16 74.

 

Ansøgning
Ansøgningsfrist er torsdag den 23. maj 2019 klokken 23.59.  

Vi forventer at holde samtaler mandag den 27. maj 2019. (Dog forbeholder vi os retten til løbende at indkalde kvalificerede ansøgere).

Ansøgning sendes via digitalt link vedhæftet relevante oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse samt eksamensbeviser.

 

Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Om jobbetHar du fokus på socialfaglig udvikling, optimering og forankring af den socialfaglige helhedsorienterede sagsbehandling og vil du være med til at hæve overlæggeren for den gode sagsbehandling i Kalundborg kommune? Så er muligheden her. Da en af vores handicaprådgiver har valgt at søge nye udfordringer, søger vi en ny kollega i en fast stilling 37 timer pr. uge. Dine opgaver Du vil skulle indgå i rådgivergruppen, hvor vi målrettet har fokus på den gode sagsbehandling og den faglige kvalitet i arbejdet. Du skal varetage myndigheds- og vejledningsopgaver for voksne med fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse. Indholdet i arbejdet er funktionsudredning og målgruppevurdering på baggrund af voksenudredningsmetoden, handleplaner, bevilling og afslag på de søgte ydelser samt opfølgning og myndighedsarbejde relateret til dette. Det tværfaglige arbejde prioriteres højt i hverdagen, og vi har derfor brug for en kollega, som er stærk i kommunikation og samarbejde. Du vil have daglig kontakt med borgere og samarbejdspartnere i kommunen samt offentlige og private leverandører. Som styringsredskab i sagsarbejdet vil du skulle arbejde i fagsystemet Sensum. Du skal forvente en del skriftlighed i arbejdet. Du skal arbejde med specifik myndighedssagsbehandling indenfor Servicelovens 12, 84- 85, 97, 99, 102 104, 107-108, 124 og 129 132, samt 141. Din profilDu er uddannet socialformidler socialrådgiver, og du har erfaring med myndighedsarbejdet inden for det specialiserede voksensocialområde. Du har en anden socialfaglig baggrund, men du har som minimum flerårig erfaringmed myndighedsarbejdet inden for det specialiserede voksensocialområde. Derudover skal du være tydelig i din kommunikation og tage ansvar og ejerskab have en god skriftlig formidlingsevne kunne arbejde systematisk og have administrativ flair kunne bidrage med og deltage i faglig sparring i teamet tage medansvar, være initiativrig og have lyst til at være med til at udvikle området være optaget af at sikre en koordineret og helhedsorienteret sagsbehandling kunne indgå i dialog med leverandører på området omkring indhold, mål og pris for det konkrete tilbud anse supervision som et nødvendigt redskab i arbejdet være psykisk robust have kørekort til bil Derfor skal du vælge osVi tilbyder mulighed for at være med til at sætte den gode sagsbehandling i fokus indflydelse på din egen arbejdssituation kompetenceudvikling via intern og ekstern uddannelse supervision og faglig vejledning en arbejdsplads i udvikling et spændende arbejde hvor du både skal kunne samarbejde og arbejde selvstændigt Løn og ansættelsesvilkårLønnen fastsættes efter overenskomst og principperne for Ny Løn. Der er flekstidsordning. Ansættelsessted er Kalundborg Rådhus, Holbækvej 141b, 4400 Kalundborg. Hvis du vil vide mereDu er velkommen til at kontakte leder af Myndighed Tina Vorbøl Hansen på telefon 21 59 69 90 eller Voksenspecial- og psykiatrichef Lars Aarøe Hansen på telefon 51 17 16 74. AnsøgningAnsøgningsfrist er torsdag den 23. maj 2019 klokken 23.59. Vi forventer at holde samtaler mandag den 27. maj 2019. (Dog forbeholder vi os retten til løbende at indkalde kvalificerede ansøgere). Ansøgning sendes via digitalt link vedhæftet relevante oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse samt eksamensbeviser. Om osKalundborg er en kommune i vækst. Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på. Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur. Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.11jobnetd9de2edb100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-23T00:00:000000https://emea3.recruitmentplatform.com/appproc/index.cfm?event=createSessionAfterSessionClear&bSessionClear=true&ID=PUFFK026203F3VBQBV76GLOTE&jobboard=0&nPTID=213347&nProfileIdFoundInAGP=0EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandKalundborg3507274Kalundborg Rådhus11Holbækvej 1414400KalundborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent744614JobNet4974763497476310011-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d9de2edbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d9de2edbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d9de2edb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d9de2edb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale344302Socialformidler10Sundhed11Socialvæsen361444982Tina Vorbølnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330017015Beskæftigelsesmedarbejder til sygedagpengeområdetRobot Trives du i en travl hverdag og et aktivt miljø, hvor alle hjælper hinanden, og hvor fagligheden vægtes højt? Hvor fokus er på at motivere og inspirere den enkelte borger tilbage til arbejdsmarkedet?Så er stillingen som beskæftigelsesmedarbejder på sygedagpengeområdet måske lige noget for dig.Det er et krav, at du er uddannet socialrådgiver socialformidler eller har joberfaring fra sygedagpengeområdet.Vi forventer, at du personligt erengageret og robuststruktureret, systematisk og kan bevare overblikketselvstændig og har gode samarbejdsevnervenlig og imødekommende i mødet med borgere og samarbejdspartnereskriftlig og mundtlig velformuleretindstillet på at der sker løbende forandringergodt kendskab til sygedagpengelovenVi arbejder på følgende mådeFagligt arbejder vi ud fra en anerkendende metode. Vi ligger vægt på, at sætte den enkelte borger i centrum, og har en tro på at helhedsorienterede forløb, der bygger på en tidlig indsats, parallelle indsatser, samt en virksomhedsrettede indsats er noget af det, der sikre en bedre velfærd for den enkelte borger.Faglig tryghedVi har fag- og dialogmøder for at sikre, at du får den fornødne hjælp og støtte i dit arbejde. Du kan altid få hjælp til en sag hos en kollega eller hos din leder.Vores godervi har en god omgangstone, og vi tager os godt af hinanden. Der er meget liv på gangene, og vi kan godt lide, når dørene står åbnevi har en god kantine, og der er gratis kaffe te kakao samt frugtordningder er mulighed for massage én gang om månedenvi har flekstids ordning.Vi tilbyder digEn spændende stilling med masser af udfordringer, der samtidig rummer gode muligheder for individuel påvirkning og udvikling.Løn- og ansættelsesvilkårFast fuldtidsstilling på 37 timer.Du vil blive ansat efter gældende overenskomst. Der vil endvidere blive indgået en personlig lønaftale med den forhandlingsberettigede organisation efter principperne om Ny Løn.Tiltrædelse 1. juli 2019 hvis muligt før.Vi gør opmærksom på, at der ved ansættelsen skal foreligge straffeattest, og det er en fordel, at du har kørekort.Flere oplysningerHvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakteleder for afdelingen for Fastholdelse Helle Wiehe på tlf. 24 91 74 90 eller via mail hellw@slagelse.dk. Bemærk, træffes fra onsdag den 8. maj 2019.beskæftigelsesmedarbejder Janni Jensen på tlf. 24 80 98 59 eller via mail jaj02@slagelse.dkAnsøgningsfristmandag den 20. maj 2019, kl. 12.00.Send din ansøgning med relevante bilag, herunder CV samt dokumentation for uddannelse via link.Ansættelsessamtaler forventes afholdt hhv. tirsdag den 21. maj og torsdag den 23. maj 2019.Trives du i en travl hverdag og et aktivt miljø, hvor alle hjælper hinanden, og hvor fagligheden vægtes højt? Hvor fokus er på at motivere og inspirere den enkelte borger tilbage til arbejdsmarkedet?

Så er stillingen som beskæftigelsesmedarbejder på sygedagpengeområdet måske lige noget for dig.

Det er et krav, at du er uddannet socialrådgiver/socialformidler eller har joberfaring fra sygedagpengeområdet.

Vi forventer, at du personligt er
  • engageret og robust
  • struktureret, systematisk og kan bevare overblikket
  • selvstændig og har gode samarbejdsevner
  • venlig og imødekommende i mødet med borgere og samarbejdspartnere
  • skriftlig og mundtlig velformuleret
  • indstillet på at der sker løbende forandringer
  • godt kendskab til sygedagpengeloven

Vi arbejder på følgende måde
Fagligt arbejder vi ud fra en anerkendende metode. Vi ligger vægt på, at sætte den enkelte borger i centrum, og har en tro på at helhedsorienterede forløb, der bygger på en tidlig indsats, parallelle indsatser, samt en virksomhedsrettede indsats er noget af det, der sikre en bedre velfærd for den enkelte borger.

Faglig tryghed
Vi har fag- og dialogmøder for at sikre, at du får den fornødne hjælp og støtte i dit arbejde. Du kan altid få hjælp til en sag hos en kollega eller hos din leder.

Vores goder
  • vi har en god omgangstone, og vi tager os godt af hinanden. Der er meget liv på gangene, og vi kan godt lide, når dørene står åbne
  • vi har en god kantine, og der er gratis kaffe/te/kakao samt frugtordning
  • der er mulighed for massage én gang om måneden
  • vi har flekstids ordning.

Vi tilbyder dig
En spændende stilling med masser af udfordringer, der samtidig rummer gode muligheder for individuel påvirkning og udvikling.

Løn- og ansættelsesvilkår
Fast fuldtidsstilling på 37 timer.

Du vil blive ansat efter gældende overenskomst. Der vil endvidere blive indgået en personlig lønaftale med den forhandlingsberettigede organisation efter principperne om Ny Løn.

Tiltrædelse 1. juli 2019 – hvis muligt før.

Vi gør opmærksom på, at der ved ansættelsen skal foreligge straffeattest, og det er en fordel, at du har kørekort.

Flere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
  • leder for afdelingen for Fastholdelse Helle Wiehe på tlf. 24 91 74 90 eller via mail hellw@slagelse.dk. Bemærk, træffes fra onsdag den 8. maj 2019.
  • beskæftigelsesmedarbejder Janni Jensen på tlf. 24 80 98 59 eller via mail jaj02@slagelse.dk

Ansøgningsfrist
  • mandag den 20. maj 2019, kl. 12.00.

Send din ansøgning med relevante bilag, herunder CV samt dokumentation for uddannelse via link.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt hhv. tirsdag den 21. maj og torsdag den 23. maj 2019.

 

Slagelse KommuneSlagelse2019-05-06T00:00:002019-05-20T00:00:00
330026425Socialrådgiver/-formidlerRobot Om jobbetFagcenter Børn og Familie søger 1 rådgiver 37 timer pr uge fra 1.8.2019 til vores Ungeteam Hvorfor blev du Socialrådgiver Socialformidler? Vi blev det fordi vi gerne vil være med til at skabe positive forandringer for unge der har sociale problemer. Vi arbejder dagligt sammen med unge, deres familie og netværk om at skabe bæredygtige forandringer. Vi tror på at det er nødvendigt at arbejde tæt sammen med andre fagpersoner både i vores eget Fagcenter, på tværs af kommunen og med eksterne samarbejdspartnere, hvis vi sammen med den unge skal lykkedes med vores kerneopgave. Vi er et ungeteam med 7 rådgivere, heraf 1 faglig koordinator samt 1 teamleder. Vi mangler en sidste kollega, da vores nuværende har fået nyt job i Fagcenteret. Vi har godt humør og høj trivsel. Din profilHvis du vil være en del af vores team er det vigtigt for os at du: Arbejder ud fra en anerkendende tilgang Har fokus på inddragelse og netværksmetoder Er systematisk og ansvarsbevidst i dit arbejde Vil indgår i samarbejdet om at skabe en ny ungeindsats i Kalundborg. Er uddannet socialrådgiver eller socialformidler Arbejder med fokus på børn og familiers kompetencer og ressourcer Er fagligt, skriftligt og juridisk velfunderet og har tiltro til egne evner Brænder for socialt arbejde og gerne vil udvikle både sig selv og faget Har gode kommunikative evner, både mundtligt og skriftligt, og som vægter dialog højt Har erfaring med ICS og DUBU Meget gerne have erfaring på Børn og unge området, men som først og fremmest har lyst til at arbejde i dette udfordrende felt Er stærk i det tværprofessionelle samarbejde og som ser det værdifulde i flerfaglighed Er en god kollega med humor og loyalitet Dine primære opgaver: Udarbejdelse af handleplaner sammen med den unge og denne forældre Match og opfølgning på foranstaltninger herunder vurderinger af effekt Fagcenter Børn og Familie er en tværprofessionelt sammensat organisation, med en rådgiver afdeling, SSP, PPR, specialpædagogiske konsulenter, familiebehandlere, familieplejekonsulenter, psykologer og en tværgående administration. Derfor skal du vælge osFagcenter Børn og Familie: Arbejder med at understøtte dagtilbud og skoler med henblik på at fremme og understøtte inklusion Sætter det tværprofessionelle og det tværsektorielle samarbejde højt i sagsbehandlingen og i hele Fagcentret Tænker i løsninger hvor barnet bliver i nærområdet og i det almene system, så længe det er udviklende for barnet Socialrådgivere formidlerne arbejder indenfor vejledende sags tal angivet af socialrådgiverforeningen. Kontinuerligt har fokus på udvikling og implementering af inddragende metodikker. Vi er en afdeling med et godt psykisk arbejdsmiljø, men gode grin og et godt sammenhold. Vi sætter en ære i, at den faglige kvalitet i vores arbejde er i top og i balance med vores økonomiske ramme. Vi har åben-dør-kultur og mange sparringsmuligheder fra kollegaer, faglig koordinator og ledelse. Vi har flextid, men fast telefontid. Vi modtager ICS tonet supervision fra Metropol. Løn og ansættelsesvilkårEfter gældende overenskomst. Hvis du vil vide mereSåfremt du måtte have spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte konstitueret fagcenterchef Julie Folke Jacobsen 59 53 54 35 eller skrive en mail til Julie.Jacobsen@kalundborg.dk AnsøgningDer er ansøgningsfrist den 12-6-2019 Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 19-6-2019 Om osKalundborg er en kommune i vækst. Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på. Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur. Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Om jobbet
Fagcenter Børn og Familie søger 1 rådgiver 37 timer pr uge fra 1.8.2019 til vores Ungeteam

Hvorfor blev du Socialrådgiver/Socialformidler?

Vi blev det fordi vi gerne vil være med til at skabe positive forandringer for unge der har sociale problemer.

Vi arbejder dagligt sammen med unge, deres familie og netværk om at skabe bæredygtige forandringer.

Vi tror på at det er nødvendigt at arbejde tæt sammen med andre fagpersoner både i vores eget Fagcenter, på tværs af kommunen og med eksterne samarbejdspartnere, hvis vi sammen med den unge skal lykkedes med vores kerneopgave.

Vi er et ungeteam med 7 rådgivere, heraf 1 faglig koordinator samt 1 teamleder. Vi mangler en sidste kollega, da vores nuværende har fået nyt job i Fagcenteret.

Vi har godt humør og høj trivsel.

 

Din profil
Hvis du vil være en del af vores team er det vigtigt for os at du:

  • Arbejder ud fra en anerkendende tilgang
  • Har fokus på inddragelse og netværksmetoder
  • Er systematisk og ansvarsbevidst i dit arbejde
  • Vil indgår i samarbejdet om at skabe en ny ungeindsats i Kalundborg.
  • Er uddannet socialrådgiver eller socialformidler
  • Arbejder med fokus på børn og familiers kompetencer og ressourcer
  • Er fagligt, skriftligt og juridisk velfunderet og har tiltro til egne evner
  • Brænder for socialt arbejde og gerne vil udvikle både sig selv og faget
  • Har gode kommunikative evner, både mundtligt og skriftligt, og som vægter dialog højt
  • Har erfaring med ICS og DUBU
  • Meget gerne have erfaring på Børn og unge området, men som først og fremmest har lyst til at arbejde i dette udfordrende felt
  • Er stærk i det tværprofessionelle samarbejde og som ser det værdifulde i flerfaglighed
  • Er en god kollega med humor og loyalitet

Dine primære opgaver:

  • Udarbejdelse af handleplaner sammen med den unge og denne forældre
  • Match og opfølgning på foranstaltninger herunder vurderinger af effekt

Fagcenter Børn og Familie er en tværprofessionelt sammensat organisation, med en rådgiver afdeling, SSP, PPR, specialpædagogiske konsulenter, familiebehandlere, familieplejekonsulenter, psykologer og en tværgående administration. 

 

Derfor skal du vælge os
Fagcenter Børn og Familie:

  • Arbejder med at understøtte dagtilbud og skoler med henblik på at fremme og understøtte inklusion
  • Sætter det tværprofessionelle og det tværsektorielle samarbejde højt i sagsbehandlingen og i hele Fagcentret
  • Tænker i løsninger hvor barnet bliver i nærområdet og i det almene system, så længe det er udviklende for barnet
  • Socialrådgivere/formidlerne arbejder indenfor vejledende sags tal angivet af socialrådgiverforeningen.
  • Kontinuerligt har fokus på udvikling og implementering af inddragende metodikker.
  • Vi er en afdeling med et godt psykisk arbejdsmiljø, men gode grin og et godt sammenhold.
  • Vi sætter en ære i, at den faglige kvalitet i vores arbejde er i top og i balance med vores økonomiske ramme.
  • Vi har åben-dør-kultur og mange sparringsmuligheder fra kollegaer, faglig koordinator og ledelse.
  • Vi har flextid, men fast telefontid.
  • Vi modtager ICS tonet supervision fra Metropol.

 

Løn og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst.

 

Hvis du vil vide mere
Såfremt du måtte have spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte konstitueret fagcenterchef Julie Folke Jacobsen 59 53 54 35 eller skrive en mail til Julie.Jacobsen@kalundborg.dk

 

Ansøgning
Der er ansøgningsfrist den 12-6-2019

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 19-6-2019

 

Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Kalundborg KomuneKalundborg2019-05-16T00:00:002019-06-12T00:00:00
330024010Ungeenheden i Ringsted Kommune søger en ny socialrådgiver eller formidlerRobot Ungeenheden i Ringsted Kommune søger en socialrådgiver eller socialformidler til vores Myndighedsteam, der arbejder med de unge mellem 18-25 år indenfor Servicelovens voksenområde. Brænder du for arbejdet med de unge voksne og for det tværfaglige samarbejde, så er du måske den rette for os! Om jobbet: Du skal arbejde indenfor Servicelovens voksenparagraffer , og du vil skulle varetage alle typer af opgaver i forhold til de unge, indenfor de muligheder, der ligger i lovgivningen. Der er tale om en stilling på 32 timer pr. uge. Dine opgaver:Du skal kunne arbejde med voksenudredningsmetoden (VUM)Du skal varetage rådgivning og vejledning af unge og deres familier, afhængig af deres behov og problemstillingerDu skal afholde samtaler og møder med de unge, deres familier og forskellige samarbejdsparterDu skal samarbejde med forskellige aktører i Ungeenheden, Ringsted Kommune og andre tilbud der skal understøtte indsatsen for den enkelte ungeDu skal koordinere opgaverne og være med til at skabe sammenhængende indsatser for de ungeDu skal vurdere behov for hjemmevejledning, aktivitets- og samværstilbud mv.Du skal afholde handleplansmøder og udarbejdesociale handleplanerDu skal vurdere behov for og indstille til botilbudDu skal genhuse husvilde på fx forsorgshjemDu skal varetage administration og dokumentation i sagerne, i forhold til løbende sagsbehandling Hvem er du:Du har en socialfaglig eller anden relevant uddannelse og har erfaring med målgruppenDu har erfaring med opgaver indenfor ServicelovenDu er god til både skriftlig og mundtlig formidlingDu er struktureret og kan gøre brug af forskellige It-systemer til dokumentation og journalisering i sagerneDu har erfaring med og kendskab til at arbejde med unge og deres familierDu evner at indgå i et samarbejde på tværs af forskellige teams og fagområderDu kan arbejde selvstændigt og være ansvarlig for opgaveløsningenDu evner at have flere bolde i luften og kunne prioritere i opgaverne Afdeling: Ungeenheden er en specialiseret enhed i Ringsted Kommune, hvor vi lægger stor vægt på det tværfaglige samarbejde. Vi har det fælles formål at få flere unge til at gennemføre en uddannelse, og opnå mulighed for et selvstændigt liv uanset baggrund og opvækst. Vores ca. 25 medarbejdere kommer fra forskellige fagområder og yder i fællesskab en sagsbehandling, hvor gode overgange og helhedsperspektiv er første prioritet. Som rådgiver i Ungeenhedens Myndighedsteam, skal du ud over Ungeenhedens øvrige medarbejdere også samarbejde med bl.a. Myndighedsenheden, Uddannelsevejledere, Jobcentret, Ydelseskontoret, Social- og distriktspsykiatri samt eksterne aktører på området. Vi er en arbejdsplads, hvor nytænkning af driften er i fokus. Du skal trives med forandringer og have lyst til at bidrage til, at vores drift er i top. Den medarbejder vi søger, skal have lyst til udvikling og brænde for det, der hører til traditionelt sagsbehandlerarbejde. Herudover skal du kunne lide at arbejde på tværs af faggrupper og sammen med de mange aktører på feltet. Vi tilbyder:Et selvstændigt job med ansvar og indflydelse på opgaveløsningenDygtige og engagerede kollegerMulighed for faglig sparring og erfaringsudveksling internt og eksterntIndflydelse på udviklingen af opgaveløsningen i afdelingenEn ledelse, der ønsker at udvikle og forbedre vores faglige metoder på områdetPersonalegoder som massagestol, attraktiv personaleforening, kaffe og frugt, da vi vægter arbejdsmiljø højt Vi bryster os af, at Ringsted Kommune er Midt i mulighederne. Det betyder blandt andet ideelle transportmuligheder i alle retninger med både offentlig transport og bil. Bemærk at der i forbindelse med denne stilling vil blive afholdt løbende samtaler. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst. Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.Ungeenheden i Ringsted Kommune søger en socialrådgiver eller socialformidler til vores Myndighedsteam, der arbejder med de unge mellem 18-25 år indenfor Servicelovens voksenområde.
 
Brænder du for arbejdet med de unge ”voksne” og for det tværfaglige samarbejde, så er du måske den rette for os!

Om jobbet:
Du skal arbejde indenfor Servicelovens ”voksenparagraffer”, og du vil skulle varetage alle typer af opgaver i forhold til de unge, indenfor de muligheder, der ligger i lovgivningen.

Der er tale om en stilling på 32 timer pr. uge.

Dine opgaver:
  • Du skal kunne arbejde med voksenudredningsmetoden (VUM)
  • Du skal varetage rådgivning og vejledning af unge og deres familier, afhængig af deres behov og problemstillinger
  • Du skal afholde samtaler og møder med de unge, deres familier og forskellige samarbejdsparter
  • Du skal samarbejde med forskellige aktører i Ungeenheden, Ringsted Kommune og andre tilbud der skal understøtte indsatsen for den enkelte unge
  • Du skal koordinere opgaverne og være med til at skabe sammenhængende indsatser for de unge
  • Du skal vurdere behov for hjemmevejledning, aktivitets- og samværstilbud mv.
  • Du skal afholde handleplansmøder og udarbejdesociale handleplaner
  • Du skal vurdere behov for og indstille til botilbud
  • Du skal genhuse husvilde på fx forsorgshjem
  • Du skal varetage administration og dokumentation i sagerne, i forhold til løbende sagsbehandling
 
Hvem er du:
  • Du har en socialfaglig eller anden relevant uddannelse og har erfaring med målgruppen
  • Du har erfaring med opgaver indenfor Serviceloven
  • Du er god til både skriftlig og mundtlig formidling
  • Du er struktureret og kan gøre brug af forskellige It-systemer til dokumentation og journalisering i sagerne
  • Du har erfaring med og kendskab til at arbejde med unge og deres familier
  • Du evner at indgå i et samarbejde på tværs af forskellige teams og fagområder
  • Du kan arbejde selvstændigt og være ansvarlig for opgaveløsningen
  • Du evner at have flere bolde i luften og kunne prioritere i opgaverne

 
Afdeling:
Ungeenheden er en specialiseret enhed i Ringsted Kommune, hvor vi lægger stor vægt på det tværfaglige samarbejde. Vi har det fælles formål at få flere unge til at gennemføre en uddannelse, og opnå mulighed for et selvstændigt liv uanset baggrund og opvækst. Vores ca. 25 medarbejdere kommer fra forskellige fagområder og yder i fællesskab en sagsbehandling, hvor gode overgange og helhedsperspektiv er første prioritet.

Som rådgiver i Ungeenhedens Myndighedsteam, skal du ud over Ungeenhedens øvrige medarbejdere også samarbejde med bl.a. Myndighedsenheden, Uddannelsevejledere, Jobcentret, Ydelseskontoret, Social- og distriktspsykiatri samt eksterne aktører på området.
  
Vi er en arbejdsplads, hvor nytænkning af driften er i fokus. Du skal trives med forandringer og have lyst til at bidrage til, at vores drift er i top. Den medarbejder vi søger, skal have lyst til udvikling og brænde for det, der hører til traditionelt sagsbehandlerarbejde. Herudover skal du kunne lide at arbejde på tværs af faggrupper og sammen med de mange aktører på feltet.
 
Vi tilbyder:
  • Et selvstændigt job med ansvar og indflydelse på opgaveløsningen
  • Dygtige og engagerede kolleger
  • Mulighed for faglig sparring og erfaringsudveksling internt og eksternt
  • Indflydelse på udviklingen af opgaveløsningen i afdelingen
  • En ledelse, der ønsker at udvikle og forbedre vores faglige metoder på området
  • Personalegoder som massagestol, attraktiv personaleforening, kaffe og frugt, da vi vægter arbejdsmiljø højt
 
Vi bryster os af, at Ringsted Kommune er Midt i mulighederne. Det betyder blandt andet ideelle transportmuligheder i alle retninger med både offentlig transport og bil.

Bemærk at der i forbindelse med denne stilling vil blive afholdt løbende samtaler.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.
 
Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.
 
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.

ArbejdsmarkedscenterRingsted2019-05-15T00:00:002019-06-05T00:00:00
330017734Beskæftigelsesmedarbejder til vikariat på sygedagpengeområdetRobot Genopslag Trives du i en travl hverdag og et aktivt miljø, hvor alle hjælper hinanden, og hvor fagligheden vægtes højt? Hvor fokus er på at motivere og inspirere mange forskellige personer i løbet af din arbejdsdag? Så er stillingen som Beskæftigelsesmedarbejder på sygedagpengeområdet måske lige noget for dig. Det er et krav, at du er uddannet socialrådgiver socialformidler eller har joberfaring fra sygedagpengeområdet. Vi forventer, at du personligt er engageret og robuststruktureret, systematisk og kan bevare overblikket?selvstændig og har gode samarbejdsevnervenlig og imødekommende i mødet med borgere og samarbejdspartnereskriftlig og mundtlig velformuleretindstillet på at der sker løbende forandringergodt kendskab til sygedagpengeloven. Vi arbejder på følgende måde Fagligt arbejder vi ud fra en anerkendende metode. Vi ligger vægt på, at sætte den enkelte borger i centrum, og har en tro på at helhedsorienterede forløb, der bygger på en tidlig indsats, parallelle indsatser, samt en virksomhedsrettede indsats er noget af det, der sikrer en bedre velfærd for den enkelte borger. Faglig tryghed Vi har fag- og dialogmøder for at sikre, at du får den fornødne hjælp og støtte i dit arbejde. Du kan altid få hjælp til en sag hos en kollega eller hos din leder. Vores goder vi har en god omgangstone, og vi tager os godt af hinanden. Der er meget liv på gangene, og vi kan godt lide, når dørene står åbne.vi har en god kantine, og der er gratis kaffe te kakao samt frugtordning.der er mulighed for massage én gang om måneden.vi har flekstids ordning. Vi tilbyder dig En spændende stilling med masser af udfordringer, der samtidig rummer gode muligheder for individuel påvirkning og udvikling. Løn- og ansættelsesvilkår Vikariatet løber til den 30. november 2019. Du vil blive ansat efter gældende overenskomst. Der vil endvidere blive indgået en personlig lønaftale med den forhandlingsberettigede organisation efter principperne om Ny Løn. Tiltrædelse pr. 1. juli 2019 hvis muligt før. Vi gør opmærksom på, at der ved ansættelsen skal foreligge straffeattest, og det er en fordel, at du har kørekort. Flere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakteleder for afdelingen for Fastholdelse Helle Wiehe på tlf. 24 91 74 90 eller via mail hellw@slagelse.dk. Bemærk, træffes fra onsdag den 8. maj 2019.beskæftigelsesmedarbejder Janni Jensen på tlf. 24 80 98 59 eller via mail jaj02@slagelse.dk Ansøgningsfrist mandag den 20. maj 2019, kl. 12.00. Send din ansøgning med relevante bilag, herunder CV, dokumentation for uddannelse samt straffeattest via linket. Ansættelsessamtaler forventes afholdt hhv. tirsdag den 21. maj og torsdag den 23. maj 2019.Genopslag

Trives du i en travl hverdag og et aktivt miljø, hvor alle hjælper hinanden, og hvor fagligheden vægtes højt? Hvor fokus er på at motivere og inspirere mange forskellige personer i løbet af din arbejdsdag?

Så er stillingen som Beskæftigelsesmedarbejder på sygedagpengeområdet måske lige noget for dig.

Det er et krav, at du er uddannet socialrådgiver/socialformidler eller har joberfaring fra sygedagpengeområdet.

Vi forventer, at du personligt er
  • engageret og robust
  • struktureret, systematisk og kan bevare overblikket
  • ?selvstændig og har gode samarbejdsevner
  • venlig og imødekommende i mødet med borgere og samarbejdspartnere
  • skriftlig og mundtlig velformuleret
  • indstillet på at der sker løbende forandringer
  • godt kendskab til sygedagpengeloven.

Vi arbejder på følgende måde
Fagligt arbejder vi ud fra en anerkendende metode. Vi ligger vægt på, at sætte den enkelte borger i centrum, og har en tro på at helhedsorienterede forløb, der bygger på en tidlig indsats, parallelle indsatser, samt en virksomhedsrettede indsats er noget af det, der sikrer en bedre velfærd for den enkelte borger.

Faglig tryghed
Vi har fag- og dialogmøder for at sikre, at du får den fornødne hjælp og støtte i dit arbejde. Du kan altid få hjælp til en sag hos en kollega eller hos din leder.

Vores goder
  • vi har en god omgangstone, og vi tager os godt af hinanden. Der er meget liv på gangene, og vi kan godt lide, når dørene står åbne.
  • vi har en god kantine, og der er gratis kaffe/te/kakao samt frugtordning.
  • der er mulighed for massage én gang om måneden.
  • vi har flekstids ordning.

Vi tilbyder dig
En spændende stilling med masser af udfordringer, der samtidig rummer gode muligheder for individuel påvirkning og udvikling.

Løn- og ansættelsesvilkår
Vikariatet løber til den 30. november 2019. Du vil blive ansat efter gældende overenskomst. Der vil endvidere blive indgået en personlig lønaftale med den forhandlingsberettigede organisation efter principperne om Ny Løn.

Tiltrædelse pr. 1. juli 2019 – hvis muligt før.

Vi gør opmærksom på, at der ved ansættelsen skal foreligge straffeattest, og det er en fordel, at du har kørekort.

Flere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
  • leder for afdelingen for Fastholdelse Helle Wiehe på tlf. 24 91 74 90 eller via mail hellw@slagelse.dk. Bemærk, træffes fra onsdag den 8. maj 2019.
  • beskæftigelsesmedarbejder Janni Jensen på tlf. 24 80 98 59 eller via mail jaj02@slagelse.dk

Ansøgningsfrist
  • mandag den 20. maj 2019, kl. 12.00.

Send din ansøgning med relevante bilag, herunder CV, dokumentation for uddannelse samt straffeattest via linket.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt hhv. tirsdag den 21. maj og torsdag den 23. maj 2019.

 

Slagelse KommuneSlagelse2019-05-06T00:00:002019-05-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Beskæftigelsesmedarbejder til sygedagpengeområdet

Slagelse Kommune

Slagelse
Trives du i en travl hverdag og et aktivt miljø, hvor alle hjælper hinanden, og hvor fagligheden vægtes højt? Hvor fokus er på at motivere og inspirere den enkelte borger tilbage til arbejdsmarkedet?Så er stillingen som beskæftigelsesmedarbejder på ...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:20. maj 2019

Socialrådgiver/-formidler

Kalundborg Komune

Kalundborg
Om jobbetFagcenter Børn og Familie søger 1 rådgiver 37 timer pr uge fra 1.8.2019 til vores Ungeteam Hvorfor blev du Socialrådgiver Socialformidler? Vi blev det fordi vi gerne vil være med til at skabe positive forandringer for unge der har sociale p...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:12. juni 2019

Ungeenheden i Ringsted Kommune søger en ny socialrådgiver eller formidler

Arbejdsmarkedscenter

Ringsted
Ungeenheden i Ringsted Kommune søger en socialrådgiver eller socialformidler til vores Myndighedsteam, der arbejder med de unge mellem 18-25 år indenfor Servicelovens voksenområde. Brænder du for arbejdet med de unge voksne og for det tværfaglige sa...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Beskæftigelsesmedarbejder til vikariat på sygedagpengeområdet

Slagelse Kommune

Slagelse
Genopslag Trives du i en travl hverdag og et aktivt miljø, hvor alle hjælper hinanden, og hvor fagligheden vægtes højt? Hvor fokus er på at motivere og inspirere mange forskellige personer i løbet af din arbejdsdag? Så er stillingen som Beskæftigels...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:20. maj 2019