Socialhumanitær konsulent til Ældre Sagens ensomhedsteam

Vi søger en dygtig, engageret og energisk konsulent, der har lyst til at drive Ældre Sagens ensomhedsbekæmpende arbejde fremad.

Ældre Sagen har en ambition om at mindske antallet af ældre, som føler sig ensomme, og invitere dem indenfor i Ældre Sagens fællesskab. Vi har taget initiativ til Folkebevægelsen mod Ensomhed (FmE), der i dag består af 75 organisationer, der står bag Danmark Spiser Sammen, March mod Ensomhed, en årlig ensomhedskonference og mange andre tiltag til forebyggelse og bekæmpelse af ensomhed.

Dine primære opgaver vil være at engagere Ældre Sagens 215 lokalafdelinger og 20.000 frivillige i indsatsen mod ensomhed og udvikle samarbejdet med de øvrige organisationer i FmE.

Opgaverne løses i et tæt teamsamarbejde med nærmeste kollega i ensomhedsteamet, og med de medarbejdere både i Frivilligafdelingen og i andre afdelinger, der bidrager til at nå målet.

Dine primære arbejdsopgaver:

”Danmark spiser sammen” årlig eventuge i samarbejde med Folkebevægelsen mod Ensomhed (FmE)
Danmark Spiser Sammen er en årlig eventuge, hvor ambitionen er at få så mange danskere som muligt til at spise sammen i løbet af uge 17. Det langsigtede mål er at skabe permanente spisefællesskaber over hele landet.

  • Ansvar for Danmark Spiser Sammen i regi af Ældre Sagen, herunder koordinering af fællesspisninger hvert år i uge 17 og uge 45 og oprettelse af flere permanente spisefællesskaber i lokalafdelingerne
  • Give interviews vedrørende ensomhed og Danmark Spiser Sammen til pressen
Folkebevægelsen mod Ensomhed (FmE)
Ambitionen med FmE er at mobilisere så mange danskere som muligt i kampen mod ensomhed. FmE består i dag af 75 organisationer, virksomheder og kommuner, der samarbejder om dette formål.

Arbejdsopgaverne er, at:
  • Samarbejde med FmEs koordinator
  • Bidrage til arbejdet i FmE og deltage i relevante arbejdsgrupper, herunder rekrutteringsgruppen, kommunegruppen og planlægningsgruppen for den årlige ensomhedskonference
Formidling af viden omkring hvordan ensomhed kan reduceres
  • Holde oplæg på temadage, distriktsmøder, dialogmøder i Ældre Sagen og ved større eksterne events
  • Repræsentere Ældre Sagen i partnerskabet ABC for Mental Sundhed
  • Skrive til Ældre Sagens Frivilligportal og Ældre Sagens hjemmeside
  • Samarbejde med kollegaerne i Frivilligafdelingen om at styrke indsatsen mod ensomhed i alle vores frivilligaktiviteter
  • Producere relevante materialer om ensomhed til brug for lokalafdelingerne
Driftsopgaver
  • Indgå som projektleder på ensomhedsprojektet på lige fod med din kollega i ensomhedsteamet
  • Budget- og økonomistyring af midler afsat til ensomhedsprojektet
  • Puljestyring af midler afsat til Ældre Sagens lokalafdelinger til Danmark Spiser Sammen
  • Forberede og følge op på møder i Ælde Sagens styregruppe og projektgruppe for ensomhedsprojektet
  • Bidrage til udvikling af nye ensomhedsbekæmpende initiativer
  • På lidt længere sigt få ansvaret for en eller flere af Ældre Sagens socialhumanitære aktiviteter
Om dig

Det er et krav, at du har:
  • relevant mellemlang eller videregående uddannelse
  • erfaring som facilitator/proceskonsulent til ledelse af større møder og workshops med både frivillige og professionelle
  • har praktisk erfaring med at drive et projekt, herunder at arbejde med projektplan, milepæle, interessentanalyse, økonomistyring, forankring osv.
  • viden om ensomhed blandt ældre og svækkede ældres livssituation
  • stor erfaring i at inspirere og samarbejde med frivillige
  • er en udadvendt networker med stærke relationelle evner – også i forhold til mennesker i svære livssituationer.
Derudover forventer vi, at du:
  • er god til at samarbejde
  • evner at skabe engagement hos alle vores frivillige rundt om i landet
  • arbejder struktureret og er god til at få landet og gennemført alle beslutninger
  • kan bevare roen, overblikket og trives i et miljø præget af stor foranderlighed og travlhed
  • er en stærk formidler – både skriftligt og mundligt
  • har gå-på-mod og et stærkt drive
  • har en lyttende og involverende arbejdsform
  • er iderig og engageret
  • er en stærk teamplayer med stor arbejdskapacitet
  • har et godt humør og trives i et storrumsmiljø
Der vil være en del rejseaktivitet i hele Danmark forbundet med arbejdet, men vi lægger vægt på fleksible arbejdstider, der passer til opgaverne og til et godt privatliv.

Stillingen er en fuldtidsstilling med placering i Snorresgade 17-19, København S.

Ansættelse senest pr. 1. september 2019

Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores nuværende konsulent David Vincent Nielsen

Information og ansøgning
Du kan læse mere om Ældre Sagen på www.aeldresagen.dk. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos konsulent David Vincent Nielsen på 3396 8776 eller dvn@aeldresagen.dk

Ansøgning og CV bilagt eksamensbeviser og sendes via vores rekrutteringssystem – vi modtager kun ansøgninger via vores rekrutteringssystem. Du finder linket til stillingen på www.aeldresagen.dk under ”ledige stillinger” eller ved at søge trykke "Send ansøgning"

Vi skal have din ansøgning senest tirsdag den 4. juni 2019, kl. 12.00.

Samtalerne kommer til at foregå i Snorresgade, Kbh. S - første samtaler onsdag den 19. juni og anden samtaler mandag den 24. juni

Ældre Sagen kæmper for et samfund, hvor alle kan leve et godt og langt liv. Det gør vi via vores arbejde med viden og holdning på samfundsniveau, via rådgivning, et stort frivilligt arbejde, medlemsarrangementer og andre tiltag. Værdierne i vores arbejde er nærvær, indsigt og handlekraft. Vi er en almennyttig organisation og neutral i partipolitisk, etnisk og religiøs henseende. Vi har over 850.000 medlemmer, 215 lokalafdelinger, 20.000 frivillige og et sekretariat med 160 medarbejdere.

Se mere på vores ansøgersite: https://aeldresagen.brandero.com


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015550Phoenix-b28e54bd12019-05-02T16:00:58.213Socialhumanitær konsulent til Ældre Sagens ensomhedsteam
Vi søger en dygtig, engageret og energisk konsulent, der har lyst til at drive Ældre Sagens ensomhedsbekæmpende arbejde fremad.

Ældre Sagen har en ambition om at mindske antallet af ældre, som føler sig ensomme, og invitere dem indenfor i Ældre Sagens fællesskab. Vi har taget initiativ til Folkebevægelsen mod Ensomhed (FmE), der i dag består af 75 organisationer, der står bag Danmark Spiser Sammen, March mod Ensomhed, en årlig ensomhedskonference og mange andre tiltag til forebyggelse og bekæmpelse af ensomhed.

Dine primære opgaver vil være at engagere Ældre Sagens 215 lokalafdelinger og 20.000 frivillige i indsatsen mod ensomhed og udvikle samarbejdet med de øvrige organisationer i FmE.

Opgaverne løses i et tæt teamsamarbejde med nærmeste kollega i ensomhedsteamet, og med de medarbejdere både i Frivilligafdelingen og i andre afdelinger, der bidrager til at nå målet.

Dine primære arbejdsopgaver:

”Danmark spiser sammen” årlig eventuge i samarbejde med Folkebevægelsen mod Ensomhed (FmE)
Danmark Spiser Sammen er en årlig eventuge, hvor ambitionen er at få så mange danskere som muligt til at spise sammen i løbet af uge 17. Det langsigtede mål er at skabe permanente spisefællesskaber over hele landet.

  • Ansvar for Danmark Spiser Sammen i regi af Ældre Sagen, herunder koordinering af fællesspisninger hvert år i uge 17 og uge 45 og oprettelse af flere permanente spisefællesskaber i lokalafdelingerne
  • Give interviews vedrørende ensomhed og Danmark Spiser Sammen til pressen
Folkebevægelsen mod Ensomhed (FmE)
Ambitionen med FmE er at mobilisere så mange danskere som muligt i kampen mod ensomhed. FmE består i dag af 75 organisationer, virksomheder og kommuner, der samarbejder om dette formål.

Arbejdsopgaverne er, at:
  • Samarbejde med FmEs koordinator
  • Bidrage til arbejdet i FmE og deltage i relevante arbejdsgrupper, herunder rekrutteringsgruppen, kommunegruppen og planlægningsgruppen for den årlige ensomhedskonference
Formidling af viden omkring hvordan ensomhed kan reduceres
  • Holde oplæg på temadage, distriktsmøder, dialogmøder i Ældre Sagen og ved større eksterne events
  • Repræsentere Ældre Sagen i partnerskabet ABC for Mental Sundhed
  • Skrive til Ældre Sagens Frivilligportal og Ældre Sagens hjemmeside
  • Samarbejde med kollegaerne i Frivilligafdelingen om at styrke indsatsen mod ensomhed i alle vores frivilligaktiviteter
  • Producere relevante materialer om ensomhed til brug for lokalafdelingerne
Driftsopgaver
  • Indgå som projektleder på ensomhedsprojektet på lige fod med din kollega i ensomhedsteamet
  • Budget- og økonomistyring af midler afsat til ensomhedsprojektet
  • Puljestyring af midler afsat til Ældre Sagens lokalafdelinger til Danmark Spiser Sammen
  • Forberede og følge op på møder i Ælde Sagens styregruppe og projektgruppe for ensomhedsprojektet
  • Bidrage til udvikling af nye ensomhedsbekæmpende initiativer
  • På lidt længere sigt få ansvaret for en eller flere af Ældre Sagens socialhumanitære aktiviteter
Om dig

Det er et krav, at du har:
  • relevant mellemlang eller videregående uddannelse
  • erfaring som facilitator/proceskonsulent til ledelse af større møder og workshops med både frivillige og professionelle
  • har praktisk erfaring med at drive et projekt, herunder at arbejde med projektplan, milepæle, interessentanalyse, økonomistyring, forankring osv.
  • viden om ensomhed blandt ældre og svækkede ældres livssituation
  • stor erfaring i at inspirere og samarbejde med frivillige
  • er en udadvendt networker med stærke relationelle evner – også i forhold til mennesker i svære livssituationer.
Derudover forventer vi, at du:
  • er god til at samarbejde
  • evner at skabe engagement hos alle vores frivillige rundt om i landet
  • arbejder struktureret og er god til at få landet og gennemført alle beslutninger
  • kan bevare roen, overblikket og trives i et miljø præget af stor foranderlighed og travlhed
  • er en stærk formidler – både skriftligt og mundligt
  • har gå-på-mod og et stærkt drive
  • har en lyttende og involverende arbejdsform
  • er iderig og engageret
  • er en stærk teamplayer med stor arbejdskapacitet
  • har et godt humør og trives i et storrumsmiljø
Der vil være en del rejseaktivitet i hele Danmark forbundet med arbejdet, men vi lægger vægt på fleksible arbejdstider, der passer til opgaverne og til et godt privatliv.

Stillingen er en fuldtidsstilling med placering i Snorresgade 17-19, København S.

Ansættelse senest pr. 1. september 2019

Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores nuværende konsulent David Vincent Nielsen

Information og ansøgning
Du kan læse mere om Ældre Sagen på www.aeldresagen.dk. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos konsulent David Vincent Nielsen på 3396 8776 eller dvn@aeldresagen.dk

Ansøgning og CV bilagt eksamensbeviser og sendes via vores rekrutteringssystem – vi modtager kun ansøgninger via vores rekrutteringssystem. Du finder linket til stillingen på www.aeldresagen.dk under ”ledige stillinger” eller ved at søge trykke "Send ansøgning"

Vi skal have din ansøgning senest tirsdag den 4. juni 2019, kl. 12.00.

Samtalerne kommer til at foregå i Snorresgade, Kbh. S - første samtaler onsdag den 19. juni og anden samtaler mandag den 24. juni

Ældre Sagen kæmper for et samfund, hvor alle kan leve et godt og langt liv. Det gør vi via vores arbejde med viden og holdning på samfundsniveau, via rådgivning, et stort frivilligt arbejde, medlemsarrangementer og andre tiltag. Værdierne i vores arbejde er nærvær, indsigt og handlekraft. Vi er en almennyttig organisation og neutral i partipolitisk, etnisk og religiøs henseende. Vi har over 850.000 medlemmer, 215 lokalafdelinger, 20.000 frivillige og et sekretariat med 160 medarbejdere.

Se mere på vores ansøgersite: https://aeldresagen.brandero.com

Vi søger en dygtig, engageret og energisk konsulent, der har lyst til at drive Ældre Sagens ensomhedsbekæmpende arbejde fremad. Ældre Sagen har en ambition om at mindske antallet af ældre, som føler sig ensomme, og invitere dem indenfor i Ældre Sagens fællesskab. Vi har taget initiativ til Folkebevægelsen mod Ensomhed (FmE), der i dag består af 75 organisationer, der står bag Danmark Spiser Sammen, March mod Ensomhed, en årlig ensomhedskonference og mange andre tiltag til forebyggelse og bekæmpelse af ensomhed. Dine primære opgaver vil være at engagere Ældre Sagens 215 lokalafdelinger og 20.000 frivillige i indsatsen mod ensomhed og udvikle samarbejdet med de øvrige organisationer i FmE. Opgaverne løses i et tæt teamsamarbejde med nærmeste kollega i ensomhedsteamet, og med de medarbejdere både i Frivilligafdelingen og i andre afdelinger, der bidrager til at nå målet. Dine primære arbejdsopgaver: Danmark spiser sammen årlig eventuge i samarbejde med Folkebevægelsen mod Ensomhed (FmE) Danmark Spiser Sammen er en årlig eventuge, hvor ambitionen er at få så mange danskere som muligt til at spise sammen i løbet af uge 17. Det langsigtede mål er at skabe permanente spisefællesskaber over hele landet. Ansvar for Danmark Spiser Sammen i regi af Ældre Sagen, herunder koordinering af fællesspisninger hvert år i uge 17 og uge 45 og oprettelse af flere permanente spisefællesskaber i lokalafdelingerne Give interviews vedrørende ensomhed og Danmark Spiser Sammen til pressen Folkebevægelsen mod Ensomhed (FmE) Ambitionen med FmE er at mobilisere så mange danskere som muligt i kampen mod ensomhed. FmE består i dag af 75 organisationer, virksomheder og kommuner, der samarbejder om dette formål. Arbejdsopgaverne er, at: Samarbejde med FmEs koordinator Bidrage til arbejdet i FmE og deltage i relevante arbejdsgrupper, herunder rekrutteringsgruppen, kommunegruppen og planlægningsgruppen for den årlige ensomhedskonference Formidling af viden omkring hvordan ensomhed kan reduceres Holde oplæg på temadage, distriktsmøder, dialogmøder i Ældre Sagen og ved større eksterne events Repræsentere Ældre Sagen i partnerskabet ABC for Mental Sundhed Skrive til Ældre Sagens Frivilligportal og Ældre Sagens hjemmeside Samarbejde med kollegaerne i Frivilligafdelingen om at styrke indsatsen mod ensomhed i alle vores frivilligaktiviteter Producere relevante materialer om ensomhed til brug for lokalafdelingerne Driftsopgaver Indgå som projektleder på ensomhedsprojektet på lige fod med din kollega i ensomhedsteamet Budget- og økonomistyring af midler afsat til ensomhedsprojektet Puljestyring af midler afsat til Ældre Sagens lokalafdelinger til Danmark Spiser Sammen Forberede og følge op på møder i Ælde Sagens styregruppe og projektgruppe for ensomhedsprojektet Bidrage til udvikling af nye ensomhedsbekæmpende initiativer På lidt længere sigt få ansvaret for en eller flere af Ældre Sagens socialhumanitære aktiviteter Om dig Det er et krav, at du har: relevant mellemlang eller videregående uddannelse erfaring som facilitator proceskonsulent til ledelse af større møder og workshops med både frivillige og professionelle har praktisk erfaring med at drive et projekt, herunder at arbejde med projektplan, milepæle, interessentanalyse, økonomistyring, forankring osv. viden om ensomhed blandt ældre og svækkede ældres livssituation stor erfaring i at inspirere og samarbejde med frivillige er en udadvendt networker med stærke relationelle evner også i forhold til mennesker i svære livssituationer. Derudover forventer vi, at du: er god til at samarbejde evner at skabe engagement hos alle vores frivillige rundt om i landet arbejder struktureret og er god til at få landet og gennemført alle beslutninger kan bevare roen, overblikket og trives i et miljø præget af stor foranderlighed og travlhed er en stærk formidler både skriftligt og mundligt har gå-på-mod og et stærkt drive har en lyttende og involverende arbejdsform er iderig og engageret er en stærk teamplayer med stor arbejdskapacitet har et godt humør og trives i et storrumsmiljø Der vil være en del rejseaktivitet i hele Danmark forbundet med arbejdet, men vi lægger vægt på fleksible arbejdstider, der passer til opgaverne og til et godt privatliv. Stillingen er en fuldtidsstilling med placering i Snorresgade 17-19, København S. Ansættelse senest pr. 1. september 2019 Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores nuværende konsulent David Vincent Nielsen Information og ansøgning Du kan læse mere om Ældre Sagen på www.aeldresagen.dk. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos konsulent David Vincent Nielsen på 3396 8776 eller dvn@aeldresagen.dk Ansøgning og CV bilagt eksamensbeviser og sendes via vores rekrutteringssystem vi modtager kun ansøgninger via vores rekrutteringssystem. Du finder linket til stillingen på www.aeldresagen.dk under ledige stillinger eller ved at søge trykke Send ansøgning Vi skal have din ansøgning senest tirsdag den 4. juni 2019, kl. 12.00. Samtalerne kommer til at foregå i Snorresgade, Kbh. S - første samtaler onsdag den 19. juni og anden samtaler mandag den 24. juni Ældre Sagen kæmper for et samfund, hvor alle kan leve et godt og langt liv. Det gør vi via vores arbejde med viden og holdning på samfundsniveau, via rådgivning, et stort frivilligt arbejde, medlemsarrangementer og andre tiltag. Værdierne i vores arbejde er nærvær, indsigt og handlekraft. Vi er en almennyttig organisation og neutral i partipolitisk, etnisk og religiøs henseende. Vi har over 850.000 medlemmer, 215 lokalafdelinger, 20.000 frivillige og et sekretariat med 160 medarbejdere. Se mere på vores ansøgersite: https: aeldresagen.brandero.comaeldresagen.brandero.com10Phoenixb28e54bd101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-04T00:00:000000https://aeldresagen.brandero.com/job/socialhumanitaer-konsulent-til-aeldre-sagens-ensomhedsteam-3484270163#link0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3518527Ældre Sagen11Snorresgade 17-192300København SDKDanmarkORS/b28e54bd_logo.pngORS/Small/b28e54bd_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent752838MwCareerSiteMediume3ad2b1b-fcd2-4aa5-b96b-0bc96b68708a00102-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b28e54bdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b28e54bdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b28e54bd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b28e54bd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Ældre Sagen er dette netop hvad du bliver mødt af.12007991Dansk3Læse/ tale938304Konsulent3Økonomi361659108dvn@aeldresagen.dkDanmarkDanmark330013636Konsulent til Borgercenter Børn og Unges centrale stab (barselsvikariat)Basic Har du lyst til at arbejde med analyse og tværgående styring på det specialiserede børneområde i Borgercenter Børn og Unges centrale stab? Vi søger en barselsvikar i Borgercenter Børn og Unge (BBU), hvor du vil blive del af en samlet stab på ca. 60 engagerede og dygtige kolleger med forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Du vil blive en del af afdelingen Økonomi og Digitalisering. I afdelingen arbejder vi med at understøtte BBUs arbejde med udsatte børn og unge og vikariatet er i det team, som arbejder med analyse og tværgående styring. Om rollen De opgaver, der knytter sig til barselsvikariatet, har økonomiske analyser som omdrejningspunkt, herunder økonomisk rapportering til understøttelse af økonomistyringen i BBU. Vi lægger vægt på, at du har erfaring med udarbejdelse af tværgående økonomiske analyser har arbejdet med SAS og gerne også SAP (vi bruger økonomisystemet Kvantum, som er baseret på SAP) har gode skriftlige og mundtlige formidlingsevner kan arbejde selvstændigt og struktureret og selv være med til at styre dine arbejdsopgaver er løsningsorienteret og god til at samarbejde på tværes af organisationen har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som fx cand.oecon., cand.scient.pol., cand.merc. eller lignende. Hvem er vi? Borgercenter Børn og Unge er en del af Socialforvaltningen i Københavns Kommune og har ansvaret for indsatser overfor børn og unge under 18 år med sociale og psykiske udfordringer. BBU har en bred tilbudsvifte til udsatte børn, unge og familier og er en stor arbejdsplads med ca. 1.800 medarbejdere. Borgercenteret er organiseret i fem børnefamilieenheder, fem centerfællesskaber samt en central faglig stab. Staben understøtter den generelle drift og udvikling af institutionscentre og børnefamilieenhederne, herunder jura, faglig udvikling, HR, økonomi og digitalisering. Vi tilbyder dygtige og engagerede kolleger et højt fagligt niveau varierede opgaver med god indflydelse på egen opgaveløsning og hverdag. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer ugentligt. Løn i henhold til gældende overenskomst og principper i Ny Løn. Vi ønsker, at barselsvikariatet bliver besat den 7. august 2019. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte økonomi- og digitaliseringschef Tina Mollerup Laigaard på 2422 4319 eller økonomikonsulent Emilie Andresen på 3059 6324. Ansøgningen Sammen med motiveret ansøgning beder vi dig uploade CV, eksamensbeviser og evt. udtalelser. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 3. juni 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 24.
Har du lyst til at arbejde med analyse og tværgående styring på det specialiserede børneområde i Borgercenter Børn og Unges centrale stab?  
 
Vi søger en barselsvikar i Borgercenter Børn og Unge (BBU), hvor du vil blive del af en samlet stab på ca. 60 engagerede og dygtige kolleger med forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Du vil blive en del af afdelingen Økonomi og Digitalisering. I afdelingen arbejder vi med at understøtte BBUs arbejde med udsatte børn og unge og vikariatet er i det team, som arbejder med analyse og tværgående styring.  
 
Om rollen  
De opgaver, der knytter sig til barselsvikariatet, har økonomiske analyser som omdrejningspunkt, herunder økonomisk rapportering til understøttelse af økonomistyringen i BBU. Vi lægger vægt på, at du  
  • har erfaring med udarbejdelse af tværgående økonomiske analyser  
  • har arbejdet med SAS og gerne også SAP (vi bruger økonomisystemet Kvantum, som er baseret på SAP)  
  • har gode skriftlige og mundtlige formidlingsevner  
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret og selv være med til at styre dine arbejdsopgaver  
  • er løsningsorienteret og god til at samarbejde på tværes af organisationen  
  • har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som fx cand.oecon., cand.scient.pol., cand.merc. eller lignende. 
Hvem er vi?  
Borgercenter Børn og Unge er en del af Socialforvaltningen i Københavns Kommune og har ansvaret for indsatser overfor børn og unge under 18 år med sociale og psykiske udfordringer. BBU har en bred tilbudsvifte til udsatte børn, unge og familier og er en stor arbejdsplads med ca. 1.800 medarbejdere.  
Borgercenteret er organiseret i fem børnefamilieenheder, fem centerfællesskaber samt en central faglig stab. Staben understøtter den generelle drift og udvikling af institutionscentre og børnefamilieenhederne, herunder jura, faglig udvikling, HR, økonomi og digitalisering.  
 
Vi tilbyder  
  • dygtige og engagerede kolleger  
  • et højt fagligt niveau  
  • varierede opgaver med god indflydelse på egen opgaveløsning og hverdag. 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Stillingen er på 37 timer ugentligt. Løn i henhold til gældende overenskomst og principper i Ny Løn.  
Vi ønsker, at barselsvikariatet bliver besat den 7. august 2019. 
 
Yderligere oplysninger  
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte økonomi- og digitaliseringschef Tina Mollerup Laigaard på 2422 4319 eller økonomikonsulent Emilie Andresen på 3059 6324.  
 
Ansøgningen  
Sammen med motiveret ansøgning beder vi dig uploade CV, eksamensbeviser og evt. udtalelser.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 3. juni 2019.  
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 24.     
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngØkonomi og DigitaliseringKøbenhavn N2019-04-30T10:32:38.3632019-06-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Konsulent til Borgercenter Børn og Unges centrale stab (barselsvikariat)

Økonomi og Digitalisering

København N
Har du lyst til at arbejde med analyse og tværgående styring på det specialiserede børneområde i Borgercenter Børn og Unges centrale stab? Vi søger en barselsvikar i Borgercenter Børn og Unge (BBU), hvor du vil blive del af en samlet stab på ca. 60 ...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:3. juni 2019