Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Socialpædagog til Autisme team i Bomholthus

Autismeområdet søger en socialpædagog eller medarbejder med anden social faglig baggrund, til en midlertidig stilling i Silkeborg kommunens Autisme team i Bomholthus. Stillingen er på 37 timer gennemsnitligt på uge og løber frem til 31/8-2020. Med opstart 1. marts 2020 eller snarest.
 
Autisme-teamet er et § 85 tilbud, som startede 1. september 2015 med baggrund i Silkeborgs kommunes specialiseringsstrategi. Vi er en del af special støtte og undervisning i Socialafdelingen. 
 
Vi tilbyder støtte til ca. 110 borgere mellem 18 og 60 år inden for normalområdet, alle med en Autisme diagnose. Støtten planlægges ud fra en handleplan og er individuelt tilpasset den enkelte borger fra dennes ressourcer og udviklingspotentiale. Vi har borger der er, hjemmeboende og bor i egen lejlighed over hele kommunen. Vores kerneopgave er at, støtte borgere med autisme i at kunne leve et så selvstændigt et liv som muligt. Vi skal medvirke til at skabe optimale rammer for trivsel, tryghed, udvikling samt forståelse for de udfordringer deres Autisme giver dem. Støtten foregår både individuelt og i grupper.
 
Bomholthus er udgangspunktet for medarbejderne. Her foregår også arrangementer og rådgivning og gruppe tilbud. Den pædagogiske ramme bygger på autismepædagogik, TEACCH, KRAP m.m.
Vi udfører også mentoropgaver for jobcentret. Disse opgaver har fokus på at støtte borgerne, med beskæftigelse, så de kan komme på arbejdsmarked eller i uddannelse.
 
Vi søger en medarbejder, som brænder for sit fag, er professionel og har ambitioner både fagligt og personligt. Som brænder for at gøre en forskel for borger med Autisme, og har forståelsen for disse borgers specifikke problematikker og udfordringer. Du skal have fokus på vigtigheden i samarbejdet med dine kollegaer og på, at fastholde en god kultur og et godt psykisk arbejdsmiljø. Du bliver en del af et team hvor der i dag er ni medarbejder alle med uddannelse inden for Autisme. Under Bomholthus hører også Aktivitetshuset i Kjellerup og Autisme tilbuddet Hc. Branners vej. Udover de samarbejdspartnere der er nævnt, deler vi hus med Neuro faglige team, som er er syv medarbejdere.
 
Vi forventer at du:                                                                                                      

  • har høj faglighed.
  • har praktisk autismeerfaring.
  • kan arbejde i teams og alene.
  • har ”Autisme-pilot” uddannelsen, KRAP, Teacch eller lignende.
  • kan arbejde professionelt med dokumentation.
  • kan arbejde skiftende arbejdstid, selvtilrettelæggende efter borgernes behov.
  • som person er åben, tydelig og kender egne grænser.
  • kan arbejde tværfagligt.
  • har kendskab til It på brugerniveau.
  • har kørekort og bil til rådighed.
Vi tilbyder:
  • super kompetente kollager med høj faglighed.
  • en spændende arbejdsplads, hvor du som medarbejder, har indflydelse på både rammer og kultur.
  • selvtilrettelæggende arbejdstid.
  • fokus på et godt psykisk arbejdsmiljø.
  • supervision som et udviklingsværktøj.
  • rigtig gode fysiske rammer, med humor og et godt grin i ny og næ.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Allan Barenholdt på tlf. 40 24 89 25 eller socialpædagog Jacob Matthiesen på tlf. 21 16 93 34. 

Ansøgningsfrist torsdag 23. januar 2020. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 28. januar.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330149417Phoenix-8264860412020-01-03T14:00:29.850Socialpædagog til Autisme team i BomholthusAutismeområdet søger en socialpædagog eller medarbejder med anden social faglig baggrund, til en midlertidig stilling i Silkeborg kommunens Autisme team i Bomholthus. Stillingen er på 37 timer gennemsnitligt på uge og løber frem til 31/8-2020. Med opstart 1. marts 2020 eller snarest.
 
Autisme-teamet er et § 85 tilbud, som startede 1. september 2015 med baggrund i Silkeborgs kommunes specialiseringsstrategi. Vi er en del af special støtte og undervisning i Socialafdelingen. 
 
Vi tilbyder støtte til ca. 110 borgere mellem 18 og 60 år inden for normalområdet, alle med en Autisme diagnose. Støtten planlægges ud fra en handleplan og er individuelt tilpasset den enkelte borger fra dennes ressourcer og udviklingspotentiale. Vi har borger der er, hjemmeboende og bor i egen lejlighed over hele kommunen. Vores kerneopgave er at, støtte borgere med autisme i at kunne leve et så selvstændigt et liv som muligt. Vi skal medvirke til at skabe optimale rammer for trivsel, tryghed, udvikling samt forståelse for de udfordringer deres Autisme giver dem. Støtten foregår både individuelt og i grupper.
 
Bomholthus er udgangspunktet for medarbejderne. Her foregår også arrangementer og rådgivning og gruppe tilbud. Den pædagogiske ramme bygger på autismepædagogik, TEACCH, KRAP m.m.
Vi udfører også mentoropgaver for jobcentret. Disse opgaver har fokus på at støtte borgerne, med beskæftigelse, så de kan komme på arbejdsmarked eller i uddannelse.
 
Vi søger en medarbejder, som brænder for sit fag, er professionel og har ambitioner både fagligt og personligt. Som brænder for at gøre en forskel for borger med Autisme, og har forståelsen for disse borgers specifikke problematikker og udfordringer. Du skal have fokus på vigtigheden i samarbejdet med dine kollegaer og på, at fastholde en god kultur og et godt psykisk arbejdsmiljø. Du bliver en del af et team hvor der i dag er ni medarbejder alle med uddannelse inden for Autisme. Under Bomholthus hører også Aktivitetshuset i Kjellerup og Autisme tilbuddet Hc. Branners vej. Udover de samarbejdspartnere der er nævnt, deler vi hus med Neuro faglige team, som er er syv medarbejdere.
 
Vi forventer at du:                                                                                                      
  • har høj faglighed.
  • har praktisk autismeerfaring.
  • kan arbejde i teams og alene.
  • har ”Autisme-pilot” uddannelsen, KRAP, Teacch eller lignende.
  • kan arbejde professionelt med dokumentation.
  • kan arbejde skiftende arbejdstid, selvtilrettelæggende efter borgernes behov.
  • som person er åben, tydelig og kender egne grænser.
  • kan arbejde tværfagligt.
  • har kendskab til It på brugerniveau.
  • har kørekort og bil til rådighed.
Vi tilbyder:
  • super kompetente kollager med høj faglighed.
  • en spændende arbejdsplads, hvor du som medarbejder, har indflydelse på både rammer og kultur.
  • selvtilrettelæggende arbejdstid.
  • fokus på et godt psykisk arbejdsmiljø.
  • supervision som et udviklingsværktøj.
  • rigtig gode fysiske rammer, med humor og et godt grin i ny og næ.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Allan Barenholdt på tlf. 40 24 89 25 eller socialpædagog Jacob Matthiesen på tlf. 21 16 93 34. 

Ansøgningsfrist torsdag 23. januar 2020. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 28. januar.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

2020-01-24T00:51:18.973 Autismeområdet søger en socialpædagog eller medarbejder med anden social faglig baggrund, til en midlertidig stilling i Silkeborg kommunens Autisme team i Bomholthus. Stillingen er på 37 timer gennemsnitligt på uge og løber frem til 31 8-2020. Med opstart 1. marts 2020 eller snarest. Autisme-teamet er et 85 tilbud, som startede 1. september 2015 med baggrund i Silkeborgs kommunes specialiseringsstrategi. Vi er en del af special støtte og undervisning i Socialafdelingen. Vi tilbyder støtte til ca. 110 borgere mellem 18 og 60 år inden for normalområdet, alle med en Autisme diagnose. Støtten planlægges ud fra en handleplan og er individuelt tilpasset den enkelte borger fra dennes ressourcer og udviklingspotentiale. Vi har borger der er, hjemmeboende og bor i egen lejlighed over hele kommunen. Vores kerneopgave er at, støtte borgere med autisme i at kunne leve et så selvstændigt et liv som muligt. Vi skal medvirke til at skabe optimale rammer for trivsel, tryghed, udvikling samt forståelse for de udfordringer deres Autisme giver dem. Støtten foregår både individuelt og i grupper. Bomholthus er udgangspunktet for medarbejderne. Her foregår også arrangementer og rådgivning og gruppe tilbud. Den pædagogiske ramme bygger på autismepædagogik, TEACCH, KRAP m.m.Vi udfører også mentoropgaver for jobcentret. Disse opgaver har fokus på at støtte borgerne, med beskæftigelse, så de kan komme på arbejdsmarked eller i uddannelse. Vi søger en medarbejder, som brænder for sit fag, er professionel og har ambitioner både fagligt og personligt. Som brænder for at gøre en forskel for borger med Autisme, og har forståelsen for disse borgers specifikke problematikker og udfordringer. Du skal have fokus på vigtigheden i samarbejdet med dine kollegaer og på, at fastholde en god kultur og et godt psykisk arbejdsmiljø. Du bliver en del af et team hvor der i dag er ni medarbejder alle med uddannelse inden for Autisme. Under Bomholthus hører også Aktivitetshuset i Kjellerup og Autisme tilbuddet Hc. Branners vej. Udover de samarbejdspartnere der er nævnt, deler vi hus med Neuro faglige team, som er er syv medarbejdere. Vi forventer at du: har høj faglighed. har praktisk autismeerfaring. kan arbejde i teams og alene. har Autisme-pilot uddannelsen, KRAP, Teacch eller lignende. kan arbejde professionelt med dokumentation. kan arbejde skiftende arbejdstid, selvtilrettelæggende efter borgernes behov. som person er åben, tydelig og kender egne grænser. kan arbejde tværfagligt. har kendskab til It på brugerniveau. har kørekort og bil til rådighed. Vi tilbyder: super kompetente kollager med høj faglighed. en spændende arbejdsplads, hvor du som medarbejder, har indflydelse på både rammer og kultur. selvtilrettelæggende arbejdstid. fokus på et godt psykisk arbejdsmiljø. supervision som et udviklingsværktøj. rigtig gode fysiske rammer, med humor og et godt grin i ny og næ. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Allan Barenholdt på tlf. 40 24 89 25 eller socialpædagog Jacob Matthiesen på tlf. 21 16 93 34. Ansøgningsfrist torsdag 23. januar 2020. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 28. januar. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.10Phoenix82648604101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-23T00:00:000010https://silkeborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=f581a4c5-9150-4c6e-8684-c1527878609a0EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3685121Bomholt Hus11Borgergade 538600SilkeborgDKDanmarkORS/82648604_logo.jpegORS/Small/82648604_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset10001878516EmplyMinimum7f22e93c-10c6-4cae-9355-1c9a04cead1a_434700003-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=82648604https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=82648604https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=82648604&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=82648604&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/7.jpgSocialpædagog til Autisme team i Bomholthus12007991Dansk3Læse/ tale333005Socialpædagog9Undervisning og pædagogik363855118allan.barenholdt@silkeborg.dkDanmarkDanmark330164153Bøgehusene søger en erfaren og handlekraftig TeamlederBasic Det er måske dig, hvis du kan se dig selv arbejde ud fra Ikast-Brande Kommunes fire ledelseskompetencer: Ledelse med handlekraft Ledelse på Tværs Ledelse med borgeren i Centrum Ledelse med HEDEKRAFTDesuden er det vigtigt, at du kan arbejde ud fra vores tre værdier: Dialog, Tillid og Ansvarlighed.Det betyder at du gennem Dialog afstemmer gensidige forventninger, skaber fælles forståelser og giver plads - også når det er svært, og der er uenighed.Tillid er et nødvendigt bindemiddel, som sikrer smidighed i opgaveløsningen uanset din rolle og position i organisationen. Du møder altid andre med positive forventninger, intentioner og handlinger.Ansvarlighed synliggøres af handlinger, som viser det gode eksempel. Du skal gå foran, være normsættende og kulturbærende for resten af organisationen. Du har som leder et særligt ansvar for økonomien og det vedvarende fokus på effektiv opgaveløsning inden for aftalte rammer.Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så læs videreBøgehusene er et af Ikast-Brande Kommunes bo- og aktivitetstilbud for 15 voksne mennesker med autisme og varigt betydeligt nedsat psykisk- og fysisk funktionsevne. Botilbuddet er opdelt i tre afdelinger, Bøgebo Åbo, Kastanjebo og Skovbo.For at imødekomme borgernes behov for støtte, er der ansat ca. 42 medarbejdere i forskellige funktioner. Vi har altid fokus på borgerne og vores kerneopgave er tydelighed i vores hverdag: Vi lykkes når mennesket med autismegives mulighed for et liv med mening, trivsel og udvikling Der arbejdes med neuropædagogik, KRAP, Sanseintegration, Marte Meo, PECS, struktur og kommunikation.Teamlederstillingen er for Skovbo og nattevagtsteamet. Skovbo er en afdeling med 6 borgere.Stillingen er på 37 timer ugentlig. Timerne er fordelt med pædagogisk arbejde og 16 timers ledelse. og det forventes at du indgår i tjeneste 1-2 vagter hver 4. weekend.Teamlederens opgaver vil være: At medvirke ved omsætning af områdets strategi, kultur og værdier At være ansvarlig for gennemførsel af pædagogiske handleplaner At være ansvarlig for daglig, effektiv arbejdstilrettelæggelse herunder vagtplanlægning og ferieplanlægning At samarbejde i et lederteam bestående af daglig leder og to teamledere Vikaradministration At være ansvarlig for udarbejdelse og gennemførelse af introduktionsplaner for nyansatte vikarer At forestå gennemførelse af personalemøder At gennemføre MUS-samtalerVi tilbyder: Et arbejdsmiljø, hvor trivsel vægtes højt Gode, fagligt velfunderede og inspirerende kolleger Et arbejde med udvikling og udfordringer En arbejdsplads hvor etik, respekt og anerkendelse er i højsædet Mulighed for at kombinere ledelse med pædagogisk arbejdeVi forventer at du: Har ledelseserfaring eller har mod på at få det - og er tydelig i dit ledelsesmæssige ståsted. Har en relevant uddannelse, eksempelvis som pædagog. Kan skabe sammenhæng mellem høj faglighed og effektiv økonomistyring. Har erfaring med udarbejdelse af tjenesteplaner og indberetning af løn på et døgntilbud. Har erfaring med det specialiserede fagområde og borgergruppen på Bøgehusene. Har en anerkendende tilgang til den enkelte Er god til at motivere og begejstre Kan holde fast i sine personlige grundværdier - også når de udfordres Kan håndtere konflikter konstruktivt Er skriftlig velformuleret Har et godt humør og er oprigtigLøn- og ansættelsesforhold:Aftale om løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst.For yderligere information om stillingen kontakt:Leder Lars S. Olesen på tlf.: 9960 5051, i uge 7 og 8 vil det være teamleder Anni B. jensen der kan kontaktes på 9960 5270.Ansøgningsfrist:Søndag den 23. februar 2020, kl. 12:00.Det er måske dig, hvis du kan se dig selv arbejde ud fra Ikast-Brande Kommunes fire ledelseskompetencer:
  • Ledelse med handlekraft
  • Ledelse på Tværs
  • Ledelse med borgeren i Centrum
  • Ledelse med HEDEKRAFT

    Desuden er det vigtigt, at du kan arbejde ud fra vores tre værdier: Dialog, Tillid og Ansvarlighed.

    Det betyder at du gennem Dialog afstemmer gensidige forventninger, skaber fælles forståelser og giver plads - også når det er svært, og der er uenighed.

    Tillid er et nødvendigt bindemiddel, som sikrer smidighed i opgaveløsningen uanset din rolle og position i organisationen. Du møder altid andre med positive forventninger, intentioner og handlinger.

    Ansvarlighed synliggøres af handlinger, som viser det gode eksempel. Du skal gå foran, være normsættende og kulturbærende for resten af organisationen. Du har som leder et særligt ansvar for økonomien og det vedvarende fokus på effektiv opgaveløsning inden for aftalte rammer.

    Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så læs videre

    Bøgehusene er et af Ikast-Brande Kommunes bo- og aktivitetstilbud for 15 voksne mennesker med autisme og varigt betydeligt nedsat psykisk- og fysisk funktionsevne. Botilbuddet er opdelt i tre afdelinger, Bøgebo/Åbo, Kastanjebo og Skovbo.
    For at imødekomme borgernes behov for støtte, er der ansat ca. 42 medarbejdere i forskellige funktioner. Vi har altid fokus på borgerne og vores kerneopgave er tydelighed i vores hverdag:

    ”Vi lykkes når mennesket med autismegives mulighed for et liv med mening, trivsel og udvikling

    Der arbejdes med neuropædagogik, KRAP, Sanseintegration, Marte Meo, PECS, struktur og kommunikation.

    Teamlederstillingen er for Skovbo og nattevagtsteamet. Skovbo er en afdeling med 6 borgere.

    Stillingen er på 37 timer ugentlig. Timerne er fordelt med pædagogisk arbejde og 16 timers ledelse. og det forventes at du indgår i tjeneste 1-2 vagter hver 4. weekend.

    Teamlederens opgaver vil være:
  • At medvirke ved omsætning af områdets strategi, kultur og værdier
  • At være ansvarlig for gennemførsel af pædagogiske handleplaner
  • At være ansvarlig for daglig, effektiv arbejdstilrettelæggelse herunder vagtplanlægning og ferieplanlægning
  • At samarbejde i et lederteam bestående af daglig leder og to teamledere
  • Vikaradministration
  • At være ansvarlig for udarbejdelse og gennemførelse af introduktionsplaner for nyansatte/vikarer
  • At forestå gennemførelse af personalemøder
  • At gennemføre MUS-samtaler

    Vi tilbyder:
  • Et arbejdsmiljø, hvor trivsel vægtes højt
  • Gode, fagligt velfunderede og inspirerende kolleger
  • Et arbejde med udvikling og udfordringer
  • En arbejdsplads hvor etik, respekt og anerkendelse er i højsædet
  • Mulighed for at kombinere ledelse med pædagogisk arbejde

    Vi forventer at du:
  • Har ledelseserfaring – eller har mod på at få det - og er tydelig i dit ledelsesmæssige ståsted.
  • Har en relevant uddannelse, eksempelvis som pædagog.
  • Kan skabe sammenhæng mellem høj faglighed og effektiv økonomistyring.
  • Har erfaring med udarbejdelse af tjenesteplaner og indberetning af løn på et døgntilbud.
  • Har erfaring med det specialiserede fagområde og borgergruppen på Bøgehusene.
  • Har en anerkendende tilgang til den enkelte
  • Er god til at motivere og begejstre
  • Kan holde fast i sine personlige grundværdier - også når de udfordres
  • Kan håndtere konflikter konstruktivt
  • Er skriftlig velformuleret
  • Har et godt humør og er oprigtig
    Løn- og ansættelsesforhold:
    Aftale om løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst.

    For yderligere information om stillingen kontakt:
    Leder Lars S. Olesen på tlf.: 9960 5051, i uge 7 og 8 vil det være teamleder Anni B. jensen der kan kontaktes på 9960 5270.

    Ansøgningsfrist:
    Søndag den 23. februar 2020, kl. 12:00.


ORS/Small/f02ceca3_logo.gifIkast-Brande kommuneIkast2020-02-03T00:00:002020-02-23T00:00:00
330173154Stærkt fagligt funderede socialpædagoger til Specialområde Hjerneskade, SvalevejBasic Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det social- og neuropædagogiske område? Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi opnormerer vores stab af faste medarbejdere. Vi tager afsæt i den nyeste viden på området og er i proces med at kvalificere vores tilbud og vores arbejdsplads. Vi har rammerne, potentialet og personalet til at forsætte en super spændende udvikling vi mangler blot dig! Svalevej består af 5 afdelinger med 34 pladser i alt, fordelt på 2 huse. Målgruppen er kendetegnet ved høj grad af kompleksitet, som f.eks. risikobetonet og udadreagerende adfærd, psykiatriske diagnoser m.m. Borgene har på forskellig vis alle behov for pleje omsorg samt hjælp til praktiske gøremål. I alle afdelinger ydes der bostøtte efter Servicelovens 85 og samvær- og aktivitetstilbud efter Servicelovens 104. Der er ledige stillinger i flere afdelinger. Svalevej tilbyder: Et levende og spændende arbejdsmiljø med mulighed for faglig og personlig udvikling. En organisation, der lægger vægt på rummelighed, respekt, samarbejde og udvikling. Engagerede og ansvarlige kollegaer, konsulenter og ledelse med en bred erfaring inden for området. Intern Fagpilot-uddannelse i Neuropædagogik: Intro, Modul I, Modul II og Modul III (diplomniveau). Arbejdstid i dag- og aftenvagter samt hver 2. eller hver 3. weekend. Årets ferier og helligdage er rammesat således, at man har 1. prioritet for sine ønsker på rul. Stillingerne er på 30-35 timer pr. uge. Dine arbejdsopgaver vil være at: Tage afsæt i vores interne Fagpilotuddannelse og arbejde i den neuropædagogiske proces med at afdække behov, definere mål og delmål, samt dokumentere den individuelt tilpassede indsats. Tage del i det tværfaglige arbejde omkring borgeren i hverdagen, hvor der ydes individuelt tilpasset bostøtte, samt integreret samværs- og aktivitetstilbud. Tage del i Svalevejs monofaglige fora, hvor der arbejdes med at styrke og udvikle den socialpædagogiske indsats, samt den neuropædagogiske tilgang. Vi forventer at du: Er uddannet socialpædagog. Har en stærk grundfaglighed og har lyst til at lære nyt og udvikle dig fagligt såvel som personligt. Stærke kommunikative evner og lyst til formidling, læring og samarbejde. Har gode IT-kompetencer. Er systematisk og målrettet i opgavevaretagelsen. Kan bevare overblik og fokus i en travl hverdag. Seneste ansøgningsfrist: søndag den 1. marts 2020.Vedlæg venligst uddannelsesbevis og anden relevant dokumentation.Ansættelse pr. 1. april 2020 eller efter aftale.Du kan læse mere om Specialområde Hjerneskade på www.soh.rm.dk. Du er ligeledes velkommen til at kontakte afdelingsleder Søren Holt Jensen på tlf. 92 43 70 42 eller afdelingsleder Marian Engdal på tlf. 30 71 44 75.Stillingen skal søges online via regionens hjemmeside: www.rm.dk job. Gå ind under stillingsopslaget og følg link til ansøgningsformular.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det social- og neuropædagogiske område?
 
Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi opnormerer vores stab af faste medarbejdere. Vi tager afsæt i den nyeste viden på området og er i proces med at kvalificere vores tilbud og vores arbejdsplads.
 
Vi har rammerne, potentialet og personalet til at forsætte en super spændende udvikling – vi mangler blot dig!
 
Svalevej består af 5 afdelinger med 34 pladser i alt, fordelt på 2 huse. Målgruppen er kendetegnet ved høj grad af kompleksitet, som f.eks. risikobetonet og udadreagerende adfærd, psykiatriske diagnoser m.m. Borgene har på forskellig vis alle behov for pleje/omsorg samt hjælp til praktiske gøremål.
 
I alle afdelinger ydes der bostøtte efter Servicelovens § 85 og samvær- og aktivitetstilbud efter Servicelovens § 104. Der er ledige stillinger i flere afdelinger.
 
Svalevej tilbyder:
  • Et levende og spændende arbejdsmiljø med mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • En organisation, der lægger vægt på rummelighed, respekt, samarbejde og udvikling.
  • Engagerede og ansvarlige kollegaer, konsulenter og ledelse med en bred erfaring inden for området.
  • Intern Fagpilot-uddannelse i Neuropædagogik: Intro, Modul I, Modul II og Modul III (diplomniveau).
  • Arbejdstid i dag- og aftenvagter samt hver 2. eller hver 3. weekend. Årets ferier og helligdage er rammesat således, at man har 1. prioritet for sine ønsker på rul. Stillingerne er på 30-35 timer pr. uge.
Dine arbejdsopgaver vil være at:
  • Tage afsæt i vores interne Fagpilotuddannelse og arbejde i den neuropædagogiske proces med at afdække behov, definere mål og delmål, samt dokumentere den individuelt tilpassede indsats.
  • Tage del i det tværfaglige arbejde omkring borgeren i hverdagen, hvor der ydes individuelt tilpasset bostøtte, samt integreret samværs- og aktivitetstilbud.
  • Tage del i Svalevejs monofaglige fora, hvor der arbejdes med at styrke og udvikle den socialpædagogiske indsats, samt den neuropædagogiske tilgang.
Vi forventer at du:
  • Er uddannet socialpædagog.
  • Har en stærk grundfaglighed og har lyst til at lære nyt og udvikle dig fagligt såvel som personligt.
  • Stærke kommunikative evner og lyst til formidling, læring og samarbejde.
  • Har gode IT-kompetencer.
  • Er systematisk og målrettet i opgavevaretagelsen.
  • Kan bevare overblik og fokus i en travl hverdag.
Seneste ansøgningsfrist: søndag den 1. marts 2020.
Vedlæg venligst uddannelsesbevis og anden relevant dokumentation.
Ansættelse pr. 1. april 2020 eller efter aftale.

Du kan læse mere om Specialområde Hjerneskade på www.soh.rm.dk.  Du er ligeledes velkommen til at kontakte afdelingsleder Søren Holt Jensen på tlf. 92 43 70 42 eller afdelingsleder Marian Engdal på tlf. 30 71 44 75.

Stillingen skal søges online via regionens hjemmeside: www.rm.dk/job. Gå ind under stillingsopslaget og følg link til ansøgningsformular.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/1661898d_logo.gifSvalevej Team 1-2Randers SØ2020-02-06T17:37:56.4132020-03-01T00:00:00
3301860842 medarbejdere til Bostøtte Handicap (tidsbegrænset)Robot Vi søger snarest muligt en ny kollega til et barselsvikariat, 30 timer om ugen. Derudover søger vi snarest muligt endnu en ny kollega, med 33 timer om ugen, i en tidsbegrænset periode på 2 år. Generelle informationer: Der ydes bostøtte til voksne med nedsat fysisk og psykisk funktionsevne. Der ydes støtte og vejledning, enten som individuel eller gruppebaseret bostøtte. Bostøtten ydes i borgers eget hjem eller i Kontaktstedet. Vi skal give støtte til borgerne i tidsrummet 7-23 alle ugens dage, hvorfor skiftende arbejdstider må påregnes. Vi arbejder udfra en anerkendende og ressource fokuseret pædagogik - KRAP. Vi tager udgangspunkt i Viborg Kommunes Socialpolitik: Livet er dit - vi støtter - udfordrer og skaber værdi i fællesskab. Vi forventer at du: Har en pædagogisk uddannelse eller anden relevant uddannelsesmæssig baggrund.Har erfaring og lyst til at arbejde med voksne med komplekse problemstillinger, herunder misbrug.Har fokus på kerneopgaven og kan løse opgaven på en faglig professionel måde.Er fagligt inspirende, reflekterende og kan arbejde selvstændig.Kan indgå i et ligeværdigt samarbejde med borgere, kollegaer og andre samarbejdspartnere.Kan arbejde målrettet og struktureret.Kan bruge IT som et arbejdsredskab.Kan dokumentere din faglighed skriftligt.Er psykisk robust, da vi hovedsagelig arbejder alene.Kan have mange bolde i luften på en gang og alligevel kan bevare fokus på nærvær.Er fleksibel og udviklingsorienteret.Har humoristisk sans og godt humør.At du er indstillet på at modtage supervision.Har et kørekort (B). Vi kan tilbyde dig: Engagerede og aktive borgere.Faglige dygtige kollegaer.Teamsamarbejde.Medbestemmelse og medindflydelse.Spændende arbejdsplads i rivende udvikling.Et godt arbejdsmiljø.Kompetenceudvikling i forhold til kerneopgaven. Løn, yderligere oplysninger og ansøgning: Ansøgeren må være indstillet på, at der i forbindelse med ansættelsen indhentes straffeattest. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst herunder ny løn. Yderlig oplysning kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Susanne Andreasen på tlf.nr. 40 88 86 68, TR-Jette Green på tlf.nr 41 71 94 20 eller AMR- Britta Jacobsen på tlf.nr. 51 27 41 67. Ansøgningsfrist: den 21. februar kl. 12. Samtaler forventes afholdt 26 og 27 februar.Vi søger snarest muligt en ny kollega til et barselsvikariat, 30 timer om ugen.
Derudover søger vi snarest muligt endnu en ny kollega, med 33 timer om ugen, i en tidsbegrænset periode på 2½ år.
 
Generelle informationer:
 
Der ydes bostøtte til voksne med nedsat fysisk og psykisk funktionsevne.
Der ydes støtte og vejledning, enten som individuel eller gruppebaseret bostøtte.
Bostøtten ydes i borgers eget hjem eller i Kontaktstedet.
Vi skal give støtte til borgerne i tidsrummet 7-23 alle ugens dage, hvorfor skiftende arbejdstider må påregnes.
Vi arbejder udfra en anerkendende og ressource fokuseret pædagogik - KRAP.
Vi tager udgangspunkt i Viborg Kommunes Socialpolitik: Livet er dit - vi støtter - udfordrer og skaber værdi i fællesskab.
 
Vi forventer at du:
 
  • Har en pædagogisk uddannelse eller anden relevant uddannelsesmæssig baggrund.
  • Har erfaring og lyst til at arbejde med voksne med komplekse problemstillinger, herunder misbrug.
  • Har fokus på kerneopgaven og kan løse opgaven på en faglig professionel måde.
  • Er fagligt inspirende, reflekterende og kan arbejde selvstændig.
  • Kan indgå i et ligeværdigt samarbejde med borgere, kollegaer og andre samarbejdspartnere.
  • Kan arbejde målrettet og struktureret.
  • Kan bruge IT som et arbejdsredskab.
  • Kan dokumentere din faglighed skriftligt.
  • Er psykisk robust, da vi hovedsagelig arbejder alene.
  • Kan have mange bolde i luften på en gang og alligevel kan bevare fokus på nærvær.
  • Er fleksibel og udviklingsorienteret.
  • Har humoristisk sans og godt humør.
  • At du er indstillet på at modtage supervision.
  • Har et kørekort (B).

Vi kan tilbyde dig:
 
  • Engagerede og aktive borgere.
  • Faglige dygtige kollegaer.
  • Teamsamarbejde.
  • Medbestemmelse og medindflydelse.
  • Spændende arbejdsplads i rivende udvikling.
  • Et godt arbejdsmiljø.
  • Kompetenceudvikling i forhold til kerneopgaven.

Løn, yderligere oplysninger og ansøgning:

Ansøgeren må være indstillet på, at der i forbindelse med ansættelsen indhentes straffeattest.
 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst herunder ny løn.

Yderlig oplysning kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Susanne Andreasen på tlf.nr. 40 88 86 68, TR-Jette Green på tlf.nr 41 71 94 20 eller AMR- Britta Jacobsen på tlf.nr. 51 27 41 67.
  
Ansøgningsfrist: den 21. februar kl. 12.
 
Samtaler forventes afholdt 26 og 27 februar.
 

Kontaktsted Handicap ViborgViborg2020-02-19T00:00:002020-02-21T00:00:00
330179531Pædagoger til Bostedet NeptunvejRobot 2 pædagoger på 30 timer samt et barselsvikariat på 30 timer pr. 1. april 2020 Har du mod på at udfordre dig selv i et engageret og fagligt fællesskab, hvor nye teams arbejdsfællesskaber har fokus på opgaven omkring borgernes mestring af eget liv og fællesskabet på Bostedet. Endvidere at tage medansvar for opbygning af daglig struktur, der tilgodeser borgernes behov i et samarbejde på tværs af arbejdsfællesskaberne og fagligheder. Bostedet Neptunvej er et moderne byggeri i fire ét-plans huse, hvor der bor i alt 48 borgere. Borgergruppen er bredt sammensat både i forhold til alder og funktionsniveau fysisk som psykisk. Medarbejderne er organiseret i 2 arbejdsfællesskaber, der hver varetager borgeropgaver i 24 lejligheder. I arbejdsfællesskaberne prioriteres de nære relationer og tryghed i eget hjem. Vi fokuserer på den enkelte borgers mulighed for at skabe en tilværelse på egne præmisser og hvor inddragelse af borgeren er central i det daglige arbejde. Vi arbejder ud fra en positiv og anerkendende tilgang, hvor vi i høj grad vægter borgerens mestring af eget liv og dennes livskvalitet. Borgernes trivsel og udvikling sættes i højsæde sammen med oplevelser aktiviteter i og udenfor huset. Arbejdsfællesskaberne består af 3 teams, der hver varetager basisfunktionen for 8 borgere og hvor teamet har overblikket og det overordnet ansvar for den enkelt borgers livssituation. Herunder også ansvaret for borgernes økonomi og det sundhedsfaglige område. Du skal også forvente at en del af din opgave er at støtte og hjælpe borgeren i personlig pleje. Den daglige kommunikation vedr. information og dokumentation i forhold til borgeropgaverne foretages i Sensum Bosted systemet.Botilbuddene er præget af kompetente og engagerede medarbejdere og borgere, der søger fællesskabet og bidrager til det. Vi arbejder med udgangspunkt i Randers kommunes Handicapplan, hvor borgerne kan forvente et samlet tilbud og derfor forudsættes det, at tilbuddene samskaber og deler viden og kompetencer. Som ansat forventer vi, at du ser dig som en del af det samlede hele tilbud og formår at bidrage på tværs af og ind i organisationen med din indsats til resultatmålene. Vi kan tilbyde en arbejdsplads, hvor vi samarbejder med mange forskellig fagpersoner og pårørende frivillige, der løser opgaverne sammen og på tværs af husene og funktionerne. Vi har en spændende arbejdsplads med mulighed for stor indflydelse på hverdagen. Det er forventeligt at hver enkelt medarbejder tør tage ansvar og give følgeskab til opgaverne samtidig med at vi spille hinanden gode .Vi er faglige dygtige og vil gerne kendes for at vi hjælper borgerne til et meningsfuldt liv, der mestre egne livsvilkår. Alle som én er vigtige i forhold til at bidrage til løsningen af vores fælles opgave, og det fordrer, at vi i dagligdagen har en tæt faglig og tværfaglig sparring og samarbejde med hinanden for at få alle kompetencer i spil. Arbejdstider Skiftende i et 4 ugers rul mellem kl. 6.30 og 23.00. Aftenarbejde er på skiftende aftener ca. 3 gange ugentligt. Endvidere skal du arbejde hver anden weekend på skift i dagtimer og aftentimer. Det forventes at du deltager i koloniture i op til 7 dage og dagstur ud af huset, ud fra borgernes ønsker. Forventninger til vores nye kollega er at: Du har en pædagogisk uddannelseGerne erfaring inden for specialområdet og eller psykiatriområdetGerne viden inden for ældreomsorgDu har kendskab til neuropædagogik samt erfaring med at bruge det i praksis.At du altid tager udgangspunkt i den enkelte borger og med en faglig tilgang.At du er udviklingsorienteret og medvirker til at sikre et højt fagligt niveau i den daglige indsats og på den måde opretholde en høj kvalitet for borgerne på Bostedet.At du bidrager aktivt til en løbende udvikling af vores fælles arbejdsmiljø og fællesskabet.Erfaring med anvendelse af computer og andre teknologiske hjælpemidler.At du har kørekort B (person bil) og kan køre bostedet busser.Og ikke mindst at du har let til smil og et godt humør. Vi tilbyder: En arbejdsplads der tager afsæt i Randers kommune HandicapplanEn arbejdsplads der ser muligheder og arbejder teambaseretEt udfordrende og godt arbejdsmiljø.Et fagligt miljø, hvor vi tænker ud fra en neuropædagogisk tankegangEn medarbejdergruppe der er engageret, faglige og som tager ansvar.Deltagelse i relevante interne kompetenceudvikling i Videnscenteret.Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Ansøgningsfrist er d. 21.februar 2020. Der forventes samtaler i uge 9. Ansøgningen med relevant dokumentation sendes via Randers kommunes link. Der er informationsmøde vedr. stillingen den 18. februar kl. 16.00 - 17.00 på Bostedet Neptunvej. Endvidere kan supplerende oplysninger hentes på vores hjemmeside Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte afd. leder Tove Adamsen på tlf. 2372 5290 eller leder Hanne Vittrup 2178 5310. Om organisation: Botilbuddene Randers Syd består af Bostedet Høvejen og Bostedet Neptunvej. Alle boligerne bebos af voksne mennesker med udviklingshæmning (betydelig og varig funktionsnedsættelse). Der er tale om botilbud iht. Serviceloven §108 og §107 og § 85 og samværstilbud. På botilbuddene får borgere under 65 år, et tilbud om eksternt beskyttet beskæftigelse el. samværstilbud forskellige steder i Randers. Hverdagen på Bostederne tager udgangspunkt i borgerens behov og ønsker og er kendetegnende ved en mangfoldighed af liv og opgaver, der bliver løst på et højt fagligt niveau og i samarbejde med eksterne specialister og samarbejdspartner. Samarbejdet med pårørende er højt prioriteret. Organisationen beskæftiger ca. 60 medarbejdere, primært bestående af socialpædagoger, sosu-assistenter og omsorgsmedhjælper, samt service medarbejdere og derudover en uuddannede vikar. Ledelsen består af 2 afd. leder og en leder. Bostedet Neptunvej i Paderup er et moderne byggeri fra 1. okt. 2011. Der er 48 lejligheder som er fordelt i 4 huse og en kulturcafe samt administration. Borgergruppen er bredt sammensat både i forhold til alder og funktionsniveau fysisk som psykisk På Bostedet Neptunvej har 16 borgere over 65 år et internt samværstilbud Knasten . Bostedet Høvejen i Vorup er delvis ombygget i aug. 2012 og består af et ungdomstilbud og et botilbud. Ungdomstilbuddet tilbydes til 18 unge mellem 18 og 30 år, der bor i Hus 1 og 2. Husene ligger nabo til hinanden. Boenhed A er et ombygget botilbud med 13 to-rum boliger, der sammen med Hus 3 med 7 rækkehuse tilbydes til personer mellem 28 og 72 år. Ansættelsesforhold 30 timer Tiltrædelse 01-04-2020 Ansøgningsfrist 21-02-2020 23:59 Virksomhedens oplysninger Neptunvej Arbejdsfællesskab 2 Kontaktperson Tove Adamsen, 2372 52902 pædagoger på 30 timer samt et barselsvikariat på 30 timer pr. 1. april 2020

Har du mod på at udfordre dig selv i et engageret og fagligt fællesskab, hvor nye teams/arbejdsfællesskaber har fokus på opgaven omkring borgernes mestring af eget liv og fællesskabet på Bostedet. Endvidere at tage medansvar for opbygning af daglig struktur, der tilgodeser borgernes behov i et samarbejde på tværs af arbejdsfællesskaberne og fagligheder.

Bostedet Neptunvej er et moderne byggeri i fire ét-plans huse, hvor der bor i alt 48 borgere. Borgergruppen er bredt sammensat både i forhold til alder og funktionsniveau fysisk som psykisk.
Medarbejderne er organiseret i 2 arbejdsfællesskaber, der hver varetager borgeropgaver i 24 lejligheder. I arbejdsfællesskaberne prioriteres de nære relationer og tryghed i eget hjem. Vi fokuserer på den enkelte borgers mulighed for at skabe en tilværelse på egne præmisser og hvor inddragelse af borgeren er central i det daglige arbejde. Vi arbejder ud fra en positiv og anerkendende tilgang, hvor vi i høj grad vægter borgerens mestring af eget liv og dennes livskvalitet. Borgernes trivsel og udvikling sættes i højsæde sammen med oplevelser/aktiviteter i og udenfor huset.

Arbejdsfællesskaberne består af 3 teams, der hver varetager basisfunktionen for 8 borgere og hvor teamet har overblikket og det overordnet ansvar for den enkelt borgers livssituation. Herunder også ansvaret for borgernes økonomi og det sundhedsfaglige område. Du skal også forvente at en del af din opgave er at støtte og hjælpe borgeren i personlig pleje. Den daglige kommunikation vedr. information og dokumentation i forhold til borgeropgaverne foretages i Sensum/Bosted systemet.Botilbuddene er præget af kompetente og engagerede medarbejdere og borgere, der søger fællesskabet og bidrager til det. Vi arbejder med udgangspunkt i Randers kommunes Handicapplan, hvor borgerne kan forvente et samlet tilbud og derfor forudsættes det, at tilbuddene samskaber og deler viden og kompetencer. Som ansat forventer vi, at du ser dig som en del af det samlede hele tilbud og formår at bidrage på tværs af og ind i organisationen med din indsats til resultatmålene.

Vi kan tilbyde en arbejdsplads, hvor vi samarbejder med mange forskellig fagpersoner og pårørende /frivillige, der løser opgaverne sammen og på tværs af husene og funktionerne. Vi har en spændende arbejdsplads med mulighed for stor indflydelse på hverdagen. Det er forventeligt at hver enkelt medarbejder tør tage ansvar og give følgeskab til opgaverne samtidig med at vi ”spille hinanden gode”.Vi er faglige dygtige og vil gerne kendes for at vi hjælper borgerne til et meningsfuldt liv, der mestre egne livsvilkår. Alle som én er vigtige i forhold til at bidrage til løsningen af vores fælles opgave, og det fordrer, at vi i dagligdagen har en tæt faglig og tværfaglig sparring og samarbejde med hinanden for at få alle kompetencer i spil.

Arbejdstider
Skiftende i et 4 ugers rul mellem kl. 6.30 og 23.00. Aftenarbejde er på skiftende aftener ca. 3 gange ugentligt. Endvidere skal du arbejde hver anden weekend på skift i dagtimer og aftentimer. Det forventes at du deltager i koloniture i op til 7 dage og dagstur ud af huset, ud fra borgernes ønsker.

Forventninger til vores nye kollega er at:
  • Du har en pædagogisk uddannelse
  • Gerne erfaring inden for specialområdet og/eller psykiatriområdet
  • Gerne viden inden for ældreomsorg
  • Du har kendskab til neuropædagogik samt erfaring med at bruge det i praksis.
  • At du altid tager udgangspunkt i den enkelte borger og med en faglig tilgang.
  • At du er udviklingsorienteret og medvirker til at sikre et højt fagligt niveau i den daglige indsats og på den måde opretholde en høj kvalitet for borgerne på Bostedet.
  • At du bidrager aktivt til en løbende udvikling af vores fælles arbejdsmiljø og fællesskabet.
  • Erfaring med anvendelse af computer og andre teknologiske hjælpemidler.
  • At du har kørekort B (person bil) og kan køre bostedet busser.
  • Og ikke mindst at du har let til smil og et godt humør.

Vi tilbyder:
  • En arbejdsplads der tager afsæt i Randers kommune Handicapplan
  • En arbejdsplads der ser muligheder og arbejder teambaseret
  • Et udfordrende og godt arbejdsmiljø.
  • Et fagligt miljø, hvor vi tænker ud fra en neuropædagogisk tankegang
  • En medarbejdergruppe der er engageret, faglige og som tager ansvar.
  • Deltagelse i relevante interne kompetenceudvikling i Videnscenteret.
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist er d. 21.februar 2020. Der forventes samtaler i uge 9.

Ansøgningen med relevant dokumentation sendes via Randers kommunes link.

Der er informationsmøde vedr. stillingen den 18. februar kl. 16.00 - 17.00 på Bostedet Neptunvej. Endvidere kan supplerende oplysninger hentes på vores hjemmeside
Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte
afd. leder Tove Adamsen på tlf. 2372 5290 eller leder Hanne Vittrup 2178 5310.

Om organisation:
Botilbuddene Randers Syd består af Bostedet Høvejen og Bostedet Neptunvej.
Alle boligerne bebos af voksne mennesker med udviklingshæmning (betydelig og varig funktionsnedsættelse). Der er tale om botilbud iht. Serviceloven §108 og §107 og § 85 og samværstilbud.

På botilbuddene får borgere under 65 år, et tilbud om eksternt beskyttet beskæftigelse el. samværstilbud forskellige steder i Randers.
Hverdagen på Bostederne tager udgangspunkt i borgerens behov og ønsker og er kendetegnende ved en mangfoldighed af liv og opgaver, der bliver løst på et højt fagligt niveau og i samarbejde med eksterne specialister og samarbejdspartner. Samarbejdet med pårørende er højt prioriteret.
Organisationen beskæftiger ca. 60 medarbejdere, primært bestående af socialpædagoger, sosu-assistenter og omsorgsmedhjælper, samt service medarbejdere og derudover en uuddannede vikar. Ledelsen består af 2 afd. leder og en leder.

Bostedet Neptunvej i Paderup er et moderne byggeri fra 1. okt. 2011. Der er 48 lejligheder som er fordelt i 4 huse og en kulturcafe samt administration.
Borgergruppen er bredt sammensat både i forhold til alder og funktionsniveau fysisk som psykisk
På Bostedet Neptunvej har 16 borgere over 65 år et internt samværstilbud ”Knasten”.

Bostedet Høvejen i Vorup er delvis ombygget i aug. 2012 og består af et ungdomstilbud og et botilbud.
Ungdomstilbuddet tilbydes til 18 unge mellem 18 og 30 år, der bor i Hus 1 og 2. Husene ligger nabo til hinanden.
Boenhed A er et ombygget botilbud med 13 to-rum boliger, der sammen med Hus 3 med 7 rækkehuse tilbydes til personer mellem 28 og 72 år.

Ansættelsesforhold
30 timer

Tiltrædelse
01-04-2020

Ansøgningsfrist
21-02-2020 23:59

Virksomhedens oplysninger
Neptunvej Arbejdsfællesskab 2

Kontaktperson
Tove Adamsen, 2372 5290

 

Randers KommuneRanders SØ2020-02-18T00:00:002020-02-21T00:00:00
330186575Socialpsykiatriske medarbejdereRobot Psykiatrien i Viborg Kommune søger to socialpsykiatriske medarbejdere til Botilbuddet Guldblommevej 14-16. Da to medarbejdere har valgt at gå på pension, søger Botilbuddet Guldblommevej 14-16 to socialpsykiatriske medarbejdere med tiltrædelse 1. april 2020. Det er faste stillinger på hver 32 -37 timer pr. uge med skiftende arbejdstider dag aften nat alle ugens dage. Der må forventes arbejde hver anden weekend af en varighed på 2 x 8 timer. Botilbuddet Guldblommevej 14-16 yder døgndækket bostøtte til 24 borgere i nyere almennyttige boliger. Medarbejdernes kerneopgave er at medvirke til at fremme den enkelte borgers muligheder for at mestre og skabe mening i eget liv. Vores praksis er forankret i Viborg kommunes socialpolitik Livet er dit , kvalitetsstandarder for socialområdet og bestilling på den enkelte borger fra myndighedsafdelingen. I dagligdagen arbejder vi pædagogisk og socialfagligt ud fra delmål efter SMART-modellen og sundhedsfagligt ud fra de 12 sygeplejefaglige problemområder. Dokumentation foretages i System Bosted og medicinadministration via FMK. Opgaverne i det socialpsykiatriske område er af både pædagogisk, social- og sundhedsfaglig karakter, hvorfor vi ønsker vores teams tværfagligt sammensat. Vi søger derfor kollegaer, der matcher dette, dvs. pædagog, social- sundhedsassistent, sygeplejerske eller ergoterapeut. Vi forventer desuden, at vores fremtidige kollega:Har erfaring inden for det psykiatriske, pædagogiske, sociale eller sundhedsfaglige område.Har gode samarbejdsevner.Har fokus på opgaven og kan løse denne professionelt.Kan arbejde struktureret og selvstændigt.Kan bevare overblikket og træffe beslutninger i akutte og komplekse situationer.Kan indgå i en ligeværdig dialog med borgere, kollegaer og samarbejdspartnere.Er udviklingsorienteret og fleksibel, herunder i forhold til arbejdstider.Har gode kommunikative kompetencer, mundtlige som skriftlige.Har kendskab til flair for IT-baserede løsninger. Til gengæld tilbyder vi:Udfordrende arbejdsopgaver med mulighed for faglig og personlig udvikling.Et dynamisk og givende arbejdsmiljø.Stor grad af medbestemmelse og ansvar.Medindflydelse på egen arbejdstidsplan.Engagerede kollegaer i et tværfagligt miljø.En kultur hvor ledelse og samarbejde baseres på værdier.Godt samarbejde med nabotilbud.Teamdag p-møder hver 6. uge.Supervision og undervisning.Mulighed for kurser kompetenceudvikling. Yderligere oplysninger kan ses på: www.guldblommevej14og16.viborg.dk Spørgsmål besvares gerne ved henvendelse til afdelingsleder Karen Korsgaard Andersen på hverdage mellem kl. 08 og kl. 16 på telefon 30 31 52 35. Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 27. februar 2020. Ved ansættelse vil der blive indhentet referencer og straffeattest. Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.Psykiatrien i Viborg Kommune søger to socialpsykiatriske medarbejdere til Botilbuddet Guldblommevej 14-16.
 
Da to medarbejdere har valgt at gå på pension, søger Botilbuddet Guldblommevej 14-16 to socialpsykiatriske medarbejdere med tiltrædelse 1. april 2020. Det er faste stillinger på hver 32 -37 timer pr. uge med skiftende arbejdstider dag/aften/nat alle ugens dage. Der må forventes arbejde hver anden weekend af en varighed på 2 x 8 timer.
 
Botilbuddet Guldblommevej 14-16 yder døgndækket bostøtte til 24 borgere i nyere almennyttige boliger. Medarbejdernes kerneopgave er at medvirke til at fremme den enkelte borgers muligheder for at mestre og skabe mening i eget liv.
 
Vores praksis er forankret i Viborg kommunes socialpolitik ”Livet er dit”, kvalitetsstandarder for socialområdet og bestilling på den enkelte borger fra myndighedsafdelingen.

I dagligdagen arbejder vi pædagogisk og socialfagligt ud fra delmål efter SMART-modellen og sundhedsfagligt ud fra de 12 sygeplejefaglige problemområder. Dokumentation foretages i System Bosted og medicinadministration via FMK.
 
Opgaverne i det socialpsykiatriske område er af både pædagogisk, social- og sundhedsfaglig karakter, hvorfor vi ønsker vores teams tværfagligt sammensat. Vi søger derfor kollegaer, der matcher dette, dvs. pædagog, social- & sundhedsassistent, sygeplejerske eller ergoterapeut.
 

Vi forventer desuden, at vores fremtidige kollega:
  • Har erfaring inden for det psykiatriske, pædagogiske, sociale eller sundhedsfaglige område.
  • Har gode samarbejdsevner.
  • Har fokus på opgaven og kan løse denne professionelt.
  • Kan arbejde struktureret og selvstændigt.
  • Kan bevare overblikket og træffe beslutninger i akutte og komplekse situationer.
  • Kan indgå i en ligeværdig dialog med borgere, kollegaer og samarbejdspartnere.
  • Er udviklingsorienteret og fleksibel, herunder i forhold til arbejdstider.
  • Har gode kommunikative kompetencer, mundtlige som skriftlige.
  • Har kendskab til/flair for IT-baserede løsninger.
     
Til gengæld tilbyder vi:
  • Udfordrende arbejdsopgaver med mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • Et dynamisk og givende arbejdsmiljø.
  • Stor grad af medbestemmelse og ansvar.
  • Medindflydelse på egen arbejdstidsplan.
  • Engagerede kollegaer i et tværfagligt miljø.
  • En kultur hvor ledelse og samarbejde baseres på værdier.
  • Godt samarbejde med nabotilbud.
  • Teamdag/p-møder hver 6. uge.
  • Supervision og undervisning.
  • Mulighed for kurser/kompetenceudvikling.
 
Yderligere oplysninger kan ses på: www.guldblommevej14og16.viborg.dk

Spørgsmål besvares gerne ved henvendelse til afdelingsleder Karen Korsgaard Andersen på hverdage mellem kl. 08 og kl. 16 på telefon 30 31 52 35.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 27. februar 2020.

Ved ansættelse vil der blive indhentet referencer og straffeattest.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Social, Sundhed & OmsorgViborg2020-02-19T00:00:002020-02-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bøgehusene søger en erfaren og handlekraftig Teamleder

Ikast-Brande kommune

Ikast
Det er måske dig, hvis du kan se dig selv arbejde ud fra Ikast-Brande Kommunes fire ledelseskompetencer: Ledelse med handlekraft Ledelse på Tværs Ledelse med borgeren i Centrum Ledelse med HEDEKRAFTDesuden er det vigtigt, at du kan arbejde ud fra vo...
Indrykket:3. februar 2020

Stærkt fagligt funderede socialpædagoger til Specialområde Hjerneskade, Svalevej

Svalevej Team 1-2

Randers SØ
Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det social- og neuropædagogiske område? Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi opnormerer vores stab af faste medarbejdere. Vi tager afsæt i den nyeste viden på området o...
Indrykket:6. februar 2020

2 medarbejdere til Bostøtte Handicap (tidsbegrænset)

Kontaktsted Handicap Viborg

Viborg
Vi søger snarest muligt en ny kollega til et barselsvikariat, 30 timer om ugen. Derudover søger vi snarest muligt endnu en ny kollega, med 33 timer om ugen, i en tidsbegrænset periode på 2 år. Generelle informationer: Der ydes bostøtte til voksne me...
Indrykket:19. februar 2020

Pædagoger til Bostedet Neptunvej

Randers Kommune

Randers SØ
2 pædagoger på 30 timer samt et barselsvikariat på 30 timer pr. 1. april 2020 Har du mod på at udfordre dig selv i et engageret og fagligt fællesskab, hvor nye teams arbejdsfællesskaber har fokus på opgaven omkring borgernes mestring af eget liv og ...
Indrykket:18. februar 2020

Socialpsykiatriske medarbejdere

Social, Sundhed & Omsorg

Viborg
Psykiatrien i Viborg Kommune søger to socialpsykiatriske medarbejdere til Botilbuddet Guldblommevej 14-16. Da to medarbejdere har valgt at gå på pension, søger Botilbuddet Guldblommevej 14-16 to socialpsykiatriske medarbejdere med tiltrædelse 1. apr...
Indrykket:19. februar 2020