Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Socialpædagog til dag- og nattevagt søges til Ungdomspsykiatrisk Sengeafsnit 2 for Unge, AUH / Skejby

Søger du et job på et afsnit med høj faglighed og fokus på udvikling? Så har du muligheden nu, hvor vi pr. 1.12.19 søger en socialpædagog til en fast stilling på mellem 34 - 37 timer om ugen. Stillingen indebærer dagvagter og op til 8 nattevagter pr. måned. Vi tilstræber, at der arbejdes i gennemsnit hver 3. week end.

Vi tilbyder
Struktureret introduktion og mentorordning
En arbejdsplads med høj faglighed og fokus på udvikling
Engagerede, dygtige kolleger, og godt tværfagligt samarbejde
Supervision og løbende undervisning
Deltagelse i faste konferencedage med mulighed for faglig fordybelse

Vi søger 1 socialpædagog som:
Gerne har erfaring fra psykiatrisk regi eller med børn og unge i andet regi
Som er interesseret i at arbejde med en bred vifte af ungdoms psykiatriske patienter, med akut psykiatri, og med retspsykiatriske patienter.
Kan rumme emotionel og selvskadende adfærd, og potentielt konfliktfyldte situationer.
Kan arbejde selvstændigt og samarbejde tværfagligt.
Har evne til at arbejde med refleksion og selvrefleksion, herunder at indgå i supervision.


Kort om Sengeafsnit 2 for Unge, AUH
Afsnittet består, foruden afsnittet på AUH af et sengeafsnit i Herning, og pladserne fordeles således:
Sengeafsnit på AUH med 12 senge, heraf 6 skærmede pladser og et
Sengeafsnit i Herning med 6 pladser
    • Den opslåede stilling er til Sengeafsnit 2 for Unge, AUH

Sengeafsnit 2 for Unge er normeret til 11 patienter. ( 12 disponible pladser). Afsnittet er et alment ungdomspsykiatrisk afsnit, der tager sig af den sygehusbaserede indsats for unge mellem 14 og 18 (op til 21) år, med psykiatriske og retspsykiatriske problemstillinger. Afsnittet har en akut modtagerfunktion, udfører observations- og behandlingsopgaver og har mulighed for skærmning.

Vi er et afsnit der vægter høj faglighed i arbejdet. Vi arbejder tværfagligt, ud fra en mentaliseringsbaseret miljøterapi og med kontaktpersonsordning. Aktuelt arbejder vi struktureret med nedbringelse af tvang og er den 1.10.18 overgået til at være Et Bæltefrit Afsnit. Endvidere arbejder vi med implementering af sanseintegration, safewards, NADA, og med patientinvolvering.

Flere oplysninger kan fås ved at kontakte afdelingssygeplejerske Dorte Brandt på telefon 21694243 eller souschef Rikke Nielsen, 78473250.

Ansøgningsfrist den 21. oktober 2019
Ansættelsessamtaler den 29. oktober .2019

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330098440Phoenix-4f2679f712019-10-01T14:00:43.673Socialpædagog til dag- og nattevagt søges til Ungdomspsykiatrisk Sengeafsnit 2 for Unge, AUH / SkejbySøger du et job på et afsnit med høj faglighed og fokus på udvikling? Så har du muligheden nu, hvor vi pr. 1.12.19 søger en socialpædagog til en fast stilling på mellem 34 - 37 timer om ugen. Stillingen indebærer dagvagter og op til 8 nattevagter pr. måned. Vi tilstræber, at der arbejdes i gennemsnit hver 3. week end.

Vi tilbyder
Struktureret introduktion og mentorordning
En arbejdsplads med høj faglighed og fokus på udvikling
Engagerede, dygtige kolleger, og godt tværfagligt samarbejde
Supervision og løbende undervisning
Deltagelse i faste konferencedage med mulighed for faglig fordybelse

Vi søger 1 socialpædagog som:
Gerne har erfaring fra psykiatrisk regi eller med børn og unge i andet regi
Som er interesseret i at arbejde med en bred vifte af ungdoms psykiatriske patienter, med akut psykiatri, og med retspsykiatriske patienter.
Kan rumme emotionel og selvskadende adfærd, og potentielt konfliktfyldte situationer.
Kan arbejde selvstændigt og samarbejde tværfagligt.
Har evne til at arbejde med refleksion og selvrefleksion, herunder at indgå i supervision.

Kort om Sengeafsnit 2 for Unge, AUH
Afsnittet består, foruden afsnittet på AUH af et sengeafsnit i Herning, og pladserne fordeles således:
Sengeafsnit på AUH med 12 senge, heraf 6 skærmede pladser og et
Sengeafsnit i Herning med 6 pladser
    • Den opslåede stilling er til Sengeafsnit 2 for Unge, AUH

Sengeafsnit 2 for Unge er normeret til 11 patienter. ( 12 disponible pladser). Afsnittet er et alment ungdomspsykiatrisk afsnit, der tager sig af den sygehusbaserede indsats for unge mellem 14 og 18 (op til 21) år, med psykiatriske og retspsykiatriske problemstillinger. Afsnittet har en akut modtagerfunktion, udfører observations- og behandlingsopgaver og har mulighed for skærmning.

Vi er et afsnit der vægter høj faglighed i arbejdet. Vi arbejder tværfagligt, ud fra en mentaliseringsbaseret miljøterapi og med kontaktpersonsordning. Aktuelt arbejder vi struktureret med nedbringelse af tvang og er den 1.10.18 overgået til at være Et Bæltefrit Afsnit. Endvidere arbejder vi med implementering af sanseintegration, safewards, NADA, og med patientinvolvering.

Flere oplysninger kan fås ved at kontakte afdelingssygeplejerske Dorte Brandt på telefon 21694243 eller souschef Rikke Nielsen, 78473250.

Ansøgningsfrist den 21. oktober 2019
Ansættelsessamtaler den 29. oktober .2019

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

2019-10-22T00:52:20.250 Søger du et job på et afsnit med høj faglighed og fokus på udvikling? Så har du muligheden nu, hvor vi pr. 1.12.19 søger en socialpædagog til en fast stilling på mellem 34 - 37 timer om ugen. Stillingen indebærer dagvagter og op til 8 nattevagter pr. måned. Vi tilstræber, at der arbejdes i gennemsnit hver 3. week end.Vi tilbyderStruktureret introduktion og mentorordningEn arbejdsplads med høj faglighed og fokus på udviklingEngagerede, dygtige kolleger, og godt tværfagligt samarbejdeSupervision og løbende undervisningDeltagelse i faste konferencedage med mulighed for faglig fordybelseVi søger 1 socialpædagog som: Gerne har erfaring fra psykiatrisk regi eller med børn og unge i andet regiSom er interesseret i at arbejde med en bred vifte af ungdoms psykiatriske patienter, med akut psykiatri, og med retspsykiatriske patienter.Kan rumme emotionel og selvskadende adfærd, og potentielt konfliktfyldte situationer.Kan arbejde selvstændigt og samarbejde tværfagligt.Har evne til at arbejde med refleksion og selvrefleksion, herunder at indgå i supervision. Kort om Sengeafsnit 2 for Unge, AUH Afsnittet består, foruden afsnittet på AUH af et sengeafsnit i Herning, og pladserne fordeles således:Sengeafsnit på AUH med 12 senge, heraf 6 skærmede pladser og etSengeafsnit i Herning med 6 pladser Den opslåede stilling er til Sengeafsnit 2 for Unge, AUH Sengeafsnit 2 for Unge er normeret til 11 patienter. ( 12 disponible pladser). Afsnittet er et alment ungdomspsykiatrisk afsnit, der tager sig af den sygehusbaserede indsats for unge mellem 14 og 18 (op til 21) år, med psykiatriske og retspsykiatriske problemstillinger. Afsnittet har en akut modtagerfunktion, udfører observations- og behandlingsopgaver og har mulighed for skærmning.Vi er et afsnit der vægter høj faglighed i arbejdet. Vi arbejder tværfagligt, ud fra en mentaliseringsbaseret miljøterapi og med kontaktpersonsordning. Aktuelt arbejder vi struktureret med nedbringelse af tvang og er den 1.10.18 overgået til at være Et Bæltefrit Afsnit. Endvidere arbejder vi med implementering af sanseintegration, safewards, NADA, og med patientinvolvering.Flere oplysninger kan fås ved at kontakte afdelingssygeplejerske Dorte Brandt på telefon 21694243 eller souschef Rikke Nielsen, 78473250.Ansøgningsfrist den 21. oktober 2019Ansættelsessamtaler den 29. oktober .2019Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.10Phoenix4f2679f7101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-21T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=c7ead34c-4dc4-49f0-a69e-19ac22da22b90EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3622469BUA Børne- og ungdomspsykiatri, Sengeafsnit 2 for Unge - AUH11Palle Juul-Jensens Boulevard 175, kl.8200Aarhus NDKDanmarkORS/4f2679f7_logo.gifORS/Small/4f2679f7_logo.gif0
dortehan@rm.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent831591EmplyMinimum pakken - 35 dage14bc4925-bd05-4d3a-bca4-c68c36da7c72_12157100001-10-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f2679f7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f2679f7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f2679f7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f2679f7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/2.jpgSocialpædagog til dag- og nattevagt søges til Ungdomspsykiatrisk Sengeafsnit 2 for Unge, AUH / Skejby12008001Dansk3Læse/ tale333005Socialpædagog9Undervisning og pædagogik362936241Dorte Brandtdortehan@rm.dkDanmarkDanmark330098188Nye vikarer søges til opstart af det nye social/specialpædagogiske opholdssted DanCare Home, tæt på AarhusRobot Vi er en nyopstartet døgninstitution, der har eksisteret i godt 1 år, med fokus på høj faglighed og udvikling. Vi udvider ret hurtigt, og har derfor vi brug for flere medarbejdere. Har du en pædagogisk socialfaglig uddannelse som f.eks. pædagog, socialrådgiver lære, eller psykolog. Har du en særlig interesse for at arbejde med udsatte børn og unge mellem 7 og 18 år, med forskellige udfordringer? Er du energisk, engageret og har en forståelse for målgruppen? så er det måske lige præcis dig vi leder efter! I huset brænder vi for vores område, og vi søger folk der deler samme passion. Kort er DanCare Home et hjemlignende opholdssted, hvor vi sætter lige så stort fokus på fagligheden, som at der dufter af nybagt brød en søndag morgen. Specifikt lægger vi vægt på: Dine pædagogiske sociale kompetencer Har erfaring indenfor arbejdet i døgninstitution inden for området udsatte børn og unge. Har indsigt, forståelse eller erfaring med begrebet integration, børn og unge med anden etnisk baggrund og kulturel brobygning. Har kendskab til- og erfaring i at arbejde med SoS KRAP moddelen. Har en god portion humor og kan arbejde systematisk, loyalt og struktureret. Dine relationelle kompetencer Er struktureret og effektiv i din opgaveløsning og god at danne nye relationer Har en anerkendende tilgang i din omgang med mennesker Er handlekraftig, robust og kan indgå i en foranderlig dagligdag, hvor du er åben overfor, at opgaver kan forandre sig undervejs. At du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar over egne opgaver, såvel som at evne at indgå i det øvrige team som en aktiv del. Dine personlige kompetencer Kan indgå i tværfagligt samarbejde omkring børn og unge, Er professionel, positiv og respektfuld i forhold til både kolleger og samarbejdspartnere. Trives i at arbejde på forskellige tider af døgnet og er indforstået med at du arbejder weekend, aften og nogle gange på helligdage. Du vil i opstarten indgå i vagtplanen og påtage dig de nødvendige opgaver. Dine kommunikative kompetencer Er rutineret i at arbejde med dokumentation, herunder udviklingsplaner og statusskrivelser. Har ansvarsbevidsthed og selvansvar. Er bevidst om at du vil repræsentere opholdsstedet DanCare Home, og være ansigtet udadtil under vores fælles værdier. Vi kan tilbyde: DanCare Home har en ressourcefokuseret tilgang, der fokuserer på at gøre det enkelte barn unges kompetencer, til omdrejningspunktet for vores praksis, med henblik på at skabe udviklende succesoplevelser. Vi gør det til en dyd at bidrage til et godt kollegialt miljø, på opholdsstedet. Med en personalestab hvor den kollegiale kultur tillader, at man beriger hinanden med konstruktiv kritik, gode forslag i en meget hierarkisk flad organisation. Hvori ledelsen på opholdsstedet DanCare Home vil være en synlig og tilgængelig del af hverdagen. Du vil få mulighed for at sætte dit eget præg i huset og være med til at skabe den pædagogfaglige og sociale dagsorden, hvor man ikke bliver mødt med sådan plejer vi at gøre her . Yderligere oplysninger: Der vil blive indhentet børne- og straffeattest inden ansættelse. Det er et krav at have et kørekort. DanCare Home hører ikke under en overenskomst, og løn vil derfor udmåles efter kvalifikationer, under strukturerede og ordentlige forhold. læs mere om os på vores hjemmeside: www.dancarehome.dk Ansøgning vedlagt og relevante bilag sendes til info@dancarehome.dk. Spørgsmål vedr. stillingen kan rettes til institutionsleder Ghassan Hassoun på tlf. 53868100 eller pædagogisk leder Sallah Abdallah på tlf. 81744774.

Vi er en nyopstartet døgninstitution, der har eksisteret i godt 1 år, med fokus på høj faglighed og udvikling. Vi udvider ret hurtigt, og har derfor vi brug for flere medarbejdere.

Har du en pædagogisk/socialfaglig uddannelse som f.eks. pædagog, socialrådgiver lære, eller psykolog. Har du en særlig interesse for at arbejde med udsatte børn og unge mellem 7 og 18 år, med forskellige udfordringer? Er du energisk, engageret og har en forståelse for målgruppen? – så er det måske lige præcis dig vi leder efter!

I huset brænder vi for vores område, og vi søger folk der deler samme passion. Kort er DanCare Home et hjemlignende opholdssted, hvor vi sætter lige så stort fokus på fagligheden, som at der dufter af nybagt brød en søndag morgen. 

 

Specifikt lægger vi vægt på:

 

Dine pædagogiske/sociale kompetencer

  • Har erfaring indenfor arbejdet i døgninstitution – inden for området udsatte børn og unge.
  • Har indsigt, forståelse eller erfaring med begrebet integration, børn og unge med anden etnisk baggrund og kulturel brobygning.
  • Har kendskab til- og erfaring i at arbejde med SoS/KRAP moddelen.
  • Har en god portion humor og kan arbejde systematisk, loyalt og struktureret.

Dine relationelle kompetencer

  • Er struktureret og effektiv i din opgaveløsning og god at danne nye relationer 
  • Har en anerkendende tilgang i din omgang med mennesker  
  • Er handlekraftig, robust og kan indgå i en foranderlig dagligdag, hvor du er åben overfor, at opgaver kan forandre sig undervejs.
  • At du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar over egne opgaver, såvel som at evne at indgå i det øvrige team som en aktiv del.

Dine personlige kompetencer

  • Kan indgå i tværfagligt samarbejde omkring børn og unge,
  • Er professionel, positiv og respektfuld i forhold til både kolleger og samarbejdspartnere.
  • Trives i at arbejde på forskellige tider af døgnet og er indforstået med at du arbejder weekend, aften og nogle gange på helligdage. Du vil i opstarten indgå i vagtplanen og påtage dig de nødvendige opgaver.

Dine kommunikative kompetencer

  • Er rutineret i at arbejde med dokumentation, herunder udviklingsplaner og statusskrivelser.
  • Har ansvarsbevidsthed og selvansvar.
  • Er bevidst om at du vil repræsentere opholdsstedet DanCare Home, og være ansigtet udadtil under vores fælles værdier.

 

 

 

 

 

Vi kan tilbyde:

DanCare Home har en ressourcefokuseret tilgang, der fokuserer på at gøre det enkelte barn/unges kompetencer, til omdrejningspunktet for vores praksis, med henblik på at skabe udviklende succesoplevelser. Vi gør det til en dyd at bidrage til et godt kollegialt miljø, på opholdsstedet. Med en personalestab hvor den kollegiale kultur tillader, at man beriger hinanden med konstruktiv kritik, gode forslag i en meget hierarkisk flad organisation. Hvori ledelsen på opholdsstedet DanCare Home vil være en synlig og tilgængelig del af hverdagen. Du vil få mulighed for at sætte dit eget præg i huset og være med til at skabe den pædagogfaglige og sociale dagsorden, hvor man ikke bliver mødt med ”sådan plejer vi at gøre her”.

 

Yderligere oplysninger:

Der vil blive indhentet børne- og straffeattest inden ansættelse. Det er et krav at have et kørekort. DanCare Home hører ikke under en overenskomst, og løn vil derfor udmåles efter kvalifikationer, under strukturerede og ordentlige forhold.

læs mere om os på vores hjemmeside: www.dancarehome.dk

Ansøgning vedlagt og relevante bilag sendes til info@dancarehome.dk. Spørgsmål vedr. stillingen kan rettes til institutionsleder Ghassan Hassoun på tlf. 53868100 eller pædagogisk leder Sallah Abdallah på tlf. 81744774.

DanCare Home ApSGalten2019-10-01T00:00:002019-11-22T00:00:00
330122185Stærkt fagligt funderede socialpædagoger til Specialområde Hjerneskade, SvalevejBasic Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det social- og neuropædagogiske område? Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi opnormerer vores stab af faste medarbejdere. Vi tager afsæt i den nyeste viden på området og er i proces med at kvalificere vores tilbud og vores arbejdsplads. Vi har rammerne, potentialet og personalet til at forsætte en super spændende udvikling vi mangler blot dig! Svalevej består af 5 afdelinger med 34 pladser i alt, fordelt på 2 huse. Målgruppen er kendetegnet ved høj grad af kompleksitet, som f.eks. risikobetonet og udadreagerende adfærd, psykiatriske diagnoser m.m. Borgene har på forskellig vis alle behov for pleje omsorg samt hjælp til praktiske gøremål. I alle afdelinger ydes der bostøtte efter Servicelovens 85 og samvær- og aktivitetstilbud efter Servicelovens 104. Der er ledige stillinger i flere afdelinger. Svalevej tilbyder: Et levende og spændende arbejdsmiljø med mulighed for faglig og personlig udvikling. En organisation, der lægger vægt på rummelighed, respekt, samarbejde og udvikling. Engagerede og ansvarlige kollegaer, konsulenter og ledelse med en bred erfaring inden for området. Intern Fagpilot-uddannelse i Neuropædagogik: Intro, Modul I, Modul II og Modul III (diplomniveau). Arbejdstid i dag- og aftenvagter samt hver 2. eller hver 3. weekend. Årets ferier og helligdage er rammesat således, at man har 1. prioritet for sine ønsker på rul. Stillingerne er på 30-35 timer pr. uge. Dine arbejdsopgaver vil være at: Tage afsæt i vores interne Fagpilotuddannelse og arbejde i den neuropædagogiske proces med at afdække behov, definere mål og delmål, samt dokumentere den individuelt tilpassede indsats. Tage del i det tværfaglige arbejde omkring borgeren i hverdagen, hvor der ydes individuelt tilpasset bostøtte, samt integreret samværs- og aktivitetstilbud. Tage del i Svalevejs monofaglige fora, hvor der arbejdes med at styrke og udvikle den socialpædagogiske indsats, samt den neuropædagogiske tilgang. Vi forventer at du: Er uddannet socialpædagog. Har en stærk grundfaglighed og har lyst til at lære nyt og udvikle dig fagligt såvel som personligt. Stærke kommunikative evner og lyst til formidling, læring og samarbejde. Har gode IT-kompetencer. Er systematisk og målrettet i opgavevaretagelsen. Kan bevare overblik og fokus i en travl hverdag. Seneste ansøgningsfrist: søndag den 24. november 2019.Vedlæg venligst uddannelsesbevis og anden relevant dokumentation.Samtaler onsdag den 27. november 2019.Ansættelse pr. 1. januar 2020 eller efter aftale.Du kan læse mere om Specialområde Hjerneskade på www.soh.rm.dk. Du er ligeledes velkommen til at kontakte Afdelingsleder Karina Rousing på tlf. 51 89 12 28 eller Marian Engdal på tlf. 30 71 44 75.Stillingen skal søges online via regionens hjemmeside: www.rm.dk job. Gå ind under stillingsopslaget og følg link til ansøgningsformular.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det social- og neuropædagogiske område?
 
Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi opnormerer vores stab af faste medarbejdere. Vi tager afsæt i den nyeste viden på området og er i proces med at kvalificere vores tilbud og vores arbejdsplads.
 
Vi har rammerne, potentialet og personalet til at forsætte en super spændende udvikling – vi mangler blot dig!
 
Svalevej består af 5 afdelinger med 34 pladser i alt, fordelt på 2 huse. Målgruppen er kendetegnet ved høj grad af kompleksitet, som f.eks. risikobetonet og udadreagerende adfærd, psykiatriske diagnoser m.m. Borgene har på forskellig vis alle behov for pleje/omsorg samt hjælp til praktiske gøremål.
 
I alle afdelinger ydes der bostøtte efter Servicelovens § 85 og samvær- og aktivitetstilbud efter Servicelovens § 104. Der er ledige stillinger i flere afdelinger.
 
Svalevej tilbyder:
  • Et levende og spændende arbejdsmiljø med mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • En organisation, der lægger vægt på rummelighed, respekt, samarbejde og udvikling.
  • Engagerede og ansvarlige kollegaer, konsulenter og ledelse med en bred erfaring inden for området.
  • Intern Fagpilot-uddannelse i Neuropædagogik: Intro, Modul I, Modul II og Modul III (diplomniveau).
  • Arbejdstid i dag- og aftenvagter samt hver 2. eller hver 3. weekend. Årets ferier og helligdage er rammesat således, at man har 1. prioritet for sine ønsker på rul. Stillingerne er på 30-35 timer pr. uge.
Dine arbejdsopgaver vil være at:
  • Tage afsæt i vores interne Fagpilotuddannelse og arbejde i den neuropædagogiske proces med at afdække behov, definere mål og delmål, samt dokumentere den individuelt tilpassede indsats.
  • Tage del i det tværfaglige arbejde omkring borgeren i hverdagen, hvor der ydes individuelt tilpasset bostøtte, samt integreret samværs- og aktivitetstilbud.
  • Tage del i Svalevejs monofaglige fora, hvor der arbejdes med at styrke og udvikle den socialpædagogiske indsats, samt den neuropædagogiske tilgang.
Vi forventer at du:
  • Er uddannet socialpædagog.
  • Har en stærk grundfaglighed og har lyst til at lære nyt og udvikle dig fagligt såvel som personligt.
  • Stærke kommunikative evner og lyst til formidling, læring og samarbejde.
  • Har gode IT-kompetencer.
  • Er systematisk og målrettet i opgavevaretagelsen.
  • Kan bevare overblik og fokus i en travl hverdag.
Seneste ansøgningsfrist: søndag den 24. november 2019.
Vedlæg venligst uddannelsesbevis og anden relevant dokumentation.
Samtaler onsdag den 27. november 2019.
Ansættelse pr. 1. januar 2020 eller efter aftale.

Du kan læse mere om Specialområde Hjerneskade på www.soh.rm.dk.  Du er ligeledes velkommen til at kontakte Afdelingsleder Karina Rousing på tlf. 51 89 12 28 eller Marian Engdal på tlf. 30 71 44 75.

Stillingen skal søges online via regionens hjemmeside: www.rm.dk/job. Gå ind under stillingsopslaget og følg link til ansøgningsformular.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/f4991d94_logo.gifSvalevej Team 1-2Randers SØ2019-11-11T12:03:48.5972019-11-24T00:00:00
330119855Socialpsykiatriske medarbejdere - pædagogisk/sundhedsfagligt uddannet til PaderuphusRobot Er du motiverende og insisterende - så er det her noget for dig.Vi søger nye kollegaer, da et par af vores tidligere kollegaer har søgt nye eventyr i andre stillinger.Stillingerne er ledige til besættelse på Paderuphus pr. 1. februar 2020. Der er tale om 37 timers stillinger, som er fordelt på dag aften vagter, samt arbejde hver 2. weekend.Paderuphus er et midlertidigt døgndækket bo- og træningstilbud til psykisk sårbare unge fra 18 år, der råder over 14 toværelses lejligheder og en akutbolig.Paderuphus er en del af Center for Psykiatri i Randers Kommune.Hvad står vi forVi arbejder ud fra en stærk recovery tilgang og arbejder målrettet hermed se Psykiatriplan på Randers Kommunes hjemmeside.Vores opgave er, i samarbejde med den unge, at skabe muligheder for, at den enkelte kan bruge og udvikle sine ressourcer henimod så selvstændigt et liv som muligt.Vi udarbejder delmål sammen med den unge ud fra mål i handleplanen.Hvad tilbyder vi?Kollegaer der er kendt for høj faglighed, humor, energi, engagement og forskellighedEn arbejdsplads der fordrer, at man kan samarbejde med kollegaer udenfor vores eget tilbudEn arbejdsplads i udvikling med mulighed for indflydelse og frihed under ansvar hvor du selv kan være med til at sætte dagsordenen inden for gældende paragraffer og rammerEn arbejdsplads hvor vi både uddanner elever og studerendeSupervision med ekstern supervisorFast kompetenceudvikling via kurser på Recoveryskolen og intern undervisning i MIVi søger kollegaer derHar relevant faglig uddannelse som sosu-assistent, sygeplejerske, ergoterapeut eller pædagogHar et ressourcefokus og kan se muligheder og potentialer hos de ungeHar gode og insisterende samarbejdskompetencer og en nysgerrig tilgang til andres fagligheder og perspektiverKan jonglere mellem nære samtaler med de unge, de praktiske opgaver, handleplaner og møder med samarbejdspartnere samt pårørendeKan arbejde loyalt og professionelt ud fra de rammer og vilkår, der gør sig gældende i en politisk styret organisationKan arbejde selvstændigt og samtidig være en hold spillerEr bevidst om egne grænser og begrænsningerBidrager til, at det er sjovt at gå på arbejdeVi glæder os til at modtage din ansøgning.Frist28. november 2019Har du spørgsmål til stillingener du velkommen til at kontakte daglig leder Helle Byrgesen på tlf. 51 15 95 98.Ansættelsessamtalerne finder sted den 16. december og den 17. december.Der vil være informationsmøde den 19. november kl. 15.00 til kl. 16.00 på Paderuphus.Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ansættelsesforhold37 timer ugeTiltrædelse01-02-2020Ansøgningsfrist28-11-2019 23:59Virksomhedens oplysningerBotilbuddet PaderuphusKontaktpersonDaglig leder Helle Byrgesen på tlf. 51 15 95 98.Er du motiverende og insisterende - så er det her noget for dig.

Vi søger nye kollegaer, da et par af vores tidligere kollegaer har søgt nye eventyr i andre stillinger.

Stillingerne er ledige til besættelse på Paderuphus pr. 1. februar 2020. Der er tale om 37 timers stillinger, som er fordelt på dag/aften vagter, samt arbejde hver 2. weekend.

Paderuphus er et midlertidigt døgndækket bo- og træningstilbud til psykisk sårbare unge fra 18 år, der råder over 14 toværelses lejligheder og en akutbolig.
Paderuphus er en del af Center for Psykiatri i Randers Kommune.

Hvad står vi for
Vi arbejder ud fra en stærk recovery tilgang og arbejder målrettet hermed – se Psykiatriplan på Randers Kommunes hjemmeside.
Vores opgave er, i samarbejde med den unge, at skabe muligheder for, at den enkelte kan bruge og udvikle sine ressourcer henimod så selvstændigt et liv som muligt.
Vi udarbejder delmål sammen med den unge ud fra mål i handleplanen.

Hvad tilbyder vi?
  • Kollegaer der er kendt for høj faglighed, humor, energi, engagement og forskellighed
  • En arbejdsplads der fordrer, at man kan samarbejde med kollegaer udenfor vores eget tilbud
  • En arbejdsplads i udvikling med mulighed for indflydelse og frihed under ansvar – hvor du selv kan være med til at sætte dagsordenen inden for gældende paragraffer og rammer
  • En arbejdsplads hvor vi både uddanner elever og studerende
  • Supervision med ekstern supervisor
  • Fast kompetenceudvikling via kurser på Recoveryskolen og intern undervisning i MI

Vi søger kollegaer der
  • Har relevant faglig uddannelse som sosu-assistent, sygeplejerske, ergoterapeut eller pædagog
  • Har et ressourcefokus og kan se muligheder og potentialer hos de unge
  • Har gode og insisterende samarbejdskompetencer og en nysgerrig tilgang til andres fagligheder og perspektiver
  • Kan jonglere mellem nære samtaler med de unge, de praktiske opgaver, handleplaner og møder med samarbejdspartnere samt pårørende
  • Kan arbejde loyalt og professionelt ud fra de rammer og vilkår, der gør sig gældende i en politisk styret organisation
  • Kan arbejde selvstændigt og samtidig være en hold spiller
  • Er bevidst om egne grænser og begrænsninger
  • Bidrager til, at det er sjovt at gå på arbejde

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Frist
28. november 2019

Har du spørgsmål til stillingen
er du velkommen til at kontakte daglig leder Helle Byrgesen på tlf. 51 15 95 98.

Ansættelsessamtalerne finder sted den 16. december og den 17. december.

Der vil være informationsmøde den 19. november kl. 15.00 til kl. 16.00 på Paderuphus.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.



Ansættelsesforhold
37 timer/uge

Tiltrædelse
01-02-2020

Ansøgningsfrist
28-11-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
Botilbuddet Paderuphus

Kontaktperson
Daglig leder Helle Byrgesen på tlf. 51 15 95 98.

 

Randers KommuneRanders SØ2019-11-19T00:00:002019-11-28T00:00:00
330124552Afdelingsleder til Center for Social RehabiliteringBasic Center for Social Rehabilitering søger en visionær afdelingsleder, der går forrest, når retningen skal sættes for et engageret personale, hvis primære målgruppe er borgere med ADHD og ASF. Afdelingen består pt. af 16 medarbejdere og er et tværfagligt team med høj faglighed og stort engagement. Personalet tager et kæmpe ansvar for sikre de bedste rammer for vores borgere. Personalet brænder for at gøre en forskel for unge 18 med ASF ADHD og dobbeltdiagnoser. Personalet møder de unge, hvor de er, - eksempelvis i deres lejlighed, værelse, hos forældrene eller hvor de har behov, også selv om uret viser aften eller weekend. Der er plads til sjov, alvor og fælles løsninger. Vi tilbyder Center for Social Rehabilitering er blandt andet optaget af meningsfulde fællesskaber, relevant netværk, egenomsorg, struktur og rehabilitering. Vi har et fagligt fokus på vores målgrupper og ønsker at være på forkant med den seneste viden inden for området. Center for Social Rehabilitering har i de sidste 3 år arbejdet målrettet med læringsforløb i grupper af 4 12 personer. Vi er optaget af, hvorledes vi kan udbygge allerede gode erfaringer gennem idræt og bevægelse, Green Care (dyr og natur), Sundhedsskoven alt sammen i forhold til stressreduktion og struktur. Herudover benytter vi os bl.a. af Metakognitiv tilgang samt KRAP og har ligeledes fokus på, hvorledes digitale løsninger kan være en del af vores praksis. Tiltrædelse 1. februar 2020 eller efter aftale. Vi forventer, at du: har en pædagogisk uddannelse, ledererfaring og gerne en lederuddannelse har erfaring fra arbejdet med udsatte unge borgere, hvor angst og selvmedicinering er en del af hverdagen, enten på grund af deres autismespektrumsforstyrrelse eller ADHD kan arbejde facilliterende i forhold til at understøtte personalet i arbejdet med de unge er kreativ, modig og tænker gerne ud af boksen kan arbejde selvstændigt og struktureret samt bevare overblikket i pressede situationer. vil faglig- og metodeudvikling kan reflektere over egen praksis og er indstillet på at deltage aktivt i ledergruppen., hvor der er fokus på at få alle kompetencer i spil og løfte i flok har en åben, ærlig og respektfuld kommunikationsform både i forhold til medarbejdere, samarbejdspartnere og lederkollegaer vægter egen som andres trivsel, udvikling og arbejdsmiljø vægter borgerinddragelse og har fokus på det tværfaglige samarbejde vil driften lige så meget udviklingsarbejdet er omstillingsparat, transparent og fleksibel ift. opgaveløsningen har et organisatorisk perspektiv og har lyst til at være en del af en større politisk styret organisation har mod på implementering af digitale løsninger og skærmbesøg vægter og understøtter sammenhængskraften i CSR. Du kører ikke kun solo, men er også loyal mod ledelsesteamet og ikke mindst organisationen. Du har en god organisationsforståelse. er i besiddelse af gyldigt kørekort til personbil Vi tilbyder: En organisation i udvikling som er i gang med en spændende forandringsproces, som du vil blive en del af En eftertragtet afdeling, der har rygende travlt med nye opgaver Et lederjob med mulighed for ledelsesfaglig og personlig udvikling En organisation, hvor der er fokus på det gode arbejdsmiljø og worklife balance Engagerede lederkolleger og en ambitiøs centerleder Coaching og faglig sparring i forbindelse med lederfunktionen Gode muligheder for supervision og vidensdeling internt som eksternt En ledergruppe på 8 og et stærkt fagligt fællesskab Et uformelt og humoristisk miljø, hvor vi lægger vægt på ledelsesfaglighed og nytænkning Ansøgningsfrist 1. december 2019. Ansættelsesudvalget mødes den 2. december, hvor indkaldelserne også finder sted. Første ansættelsessamtale afholdes 5. dec. 2019 Anden ansættelsessamtale afholdes 9. dec. 2019 Flere oplysninger Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Centerleder Gülcan Güven Grud på tlf. 30 63 61 97 eller afdelingsleder Karen Iversen på tlf. 30 15 86 22 51 18 94 98. Om os Center for Social Rehabilitering (CSR) er en del af Social & Psykiatri, som organisatorisk er placeret i Velfærdsforvaltningen i Vejle Kommune. Der ca. 300 ansatte i centret. CSR er Vejle Kommunes tilbud til borgere, der har en betydelig nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne eller sociale problemer. Centrets hovedopgaver er: At give støtte, hjælp, omsorg og genoptræning til borgere efter SEL § 85 og § 82 b. Støtten foregår i borgernes hjem, i Sundhedscenter Vejle, centrets øvrige lokaler rundt i kommunen, eller hvor medarbejderne aftaler at mødes med borgerne. Støtten kan foregå individuelt eller i grupper. At skabe meningsfulde aktivitets- og samværstilbud efter SEL § 104, hvor borgerne kan henvende sig direkte og møde andre ligestillede. At opsøge og give hjælp og støtte til borgere med særlige sociale problemer, herunder borgere, som ikke har eller ikke kan opholde sig i egen bolig, SEL § 99. At tilbyde sundhedsscreening til alle borgere, der modtager et tilbud i centret. At løse mentoropgaver for Jobcentret. At ansætte medarbejdere i ledsagerordningen efter SEL § 97 og Hjælperordningen efter SEL § 94 At administrere udbetale plejevederlag SEL §§ 118 & 119-120. Medarbejderne har primært en pædagogisk, socialfaglig eller en sundhedsuddannelse. Derudover er der administrative medarbejdere og et afdelingslederteam. Medarbejderne er specialiserede i teams inden for ADHD autisme, erhvervet hjerneskadede, spiseforstyrrelser, opsøgende sygepleje, sindslidelse og udviklingshæmning. Ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i ny løn. Stillingen er på 37 timer og uden højeste arbejdstid. Børne- og straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Center for Social Rehabilitering søger en visionær afdelingsleder, der går forrest, når retningen skal sættes for et engageret personale, hvis primære målgruppe er borgere med ADHD og ASF.
 

Afdelingen består pt. af 16 medarbejdere og er et tværfagligt team med høj faglighed og stort engagement. Personalet tager et kæmpe ansvar for sikre de bedste rammer for vores borgere.

Personalet brænder for at gøre en forskel for unge 18+ med ASF/ADHD og dobbeltdiagnoser. Personalet møder de unge, hvor de er, - eksempelvis i deres lejlighed, værelse, hos forældrene – eller hvor de har behov, også selv om uret viser aften eller weekend.
Der er plads til sjov, alvor og fælles løsninger.


Vi tilbyder
Center for Social Rehabilitering er blandt andet optaget af meningsfulde fællesskaber, relevant netværk, egenomsorg, struktur og rehabilitering. Vi har et fagligt fokus på vores målgrupper og ønsker at være på forkant med den seneste viden inden for området.
Center for Social Rehabilitering har i de sidste 3 år arbejdet målrettet med læringsforløb i grupper af 4 – 12 personer. Vi er optaget af, hvorledes vi kan udbygge allerede gode erfaringer gennem idræt og bevægelse, Green Care (dyr og natur), Sundhedsskoven – alt sammen i forhold til stressreduktion og struktur. Herudover benytter vi os bl.a. af Metakognitiv tilgang samt KRAP og har ligeledes fokus på, hvorledes digitale løsninger kan være en del af vores praksis.

Tiltrædelse 1. februar 2020 eller efter aftale.

 

Vi forventer, at du:

  • har en pædagogisk uddannelse, ledererfaring og gerne en lederuddannelse
  • har erfaring fra arbejdet med udsatte unge/borgere, hvor angst og selvmedicinering er en del af hverdagen, enten på grund af deres autismespektrumsforstyrrelse eller ADHD
  • kan arbejde facilliterende i forhold til at understøtte personalet i arbejdet med de unge
  • er kreativ, modig og tænker gerne ud af boksen
  •  kan arbejde selvstændigt og struktureret samt bevare overblikket i pressede situationer.
  • vil faglig- og metodeudvikling
  • kan reflektere over egen praksis og er indstillet på at deltage aktivt i ledergruppen., hvor der er fokus på at få alle kompetencer i spil og løfte i flok
  • har en åben, ærlig og respektfuld kommunikationsform både i forhold til medarbejdere, samarbejdspartnere og lederkollegaer
  • vægter egen som andres trivsel, udvikling og arbejdsmiljø 
  • vægter borgerinddragelse og har fokus på det tværfaglige samarbejde 
  • vil driften lige så meget udviklingsarbejdet
  • er omstillingsparat, transparent og fleksibel ift. opgaveløsningen
  • har et organisatorisk perspektiv og har lyst til at være en del af en større politisk styret organisation 
  • har mod på implementering af digitale løsninger og skærmbesøg
  • vægter og understøtter sammenhængskraften i CSR. Du kører ikke kun solo, men er også loyal mod ledelsesteamet og ikke mindst organisationen. Du har en god organisationsforståelse. 
  • er i besiddelse af gyldigt kørekort til personbil

  

Vi tilbyder:

  • En organisation i udvikling som er i gang med en spændende forandringsproces, som du vil blive en del af
  • En eftertragtet afdeling, der har rygende travlt med nye opgaver
  • Et lederjob med mulighed for ledelsesfaglig og personlig udvikling
  • En organisation, hvor der er fokus på det gode arbejdsmiljø og worklife balance
  • Engagerede lederkolleger og en ambitiøs centerleder
  • Coaching og faglig sparring i forbindelse med lederfunktionen
  • Gode muligheder for supervision og vidensdeling internt som eksternt
  • En ledergruppe på 8 og et stærkt fagligt fællesskab
  • Et uformelt og humoristisk miljø, hvor vi lægger vægt på ledelsesfaglighed og nytænkning

  

Ansøgningsfrist
1. december 2019.
Ansættelsesudvalget mødes den 2. december, hvor indkaldelserne også finder sted.
Første ansættelsessamtale afholdes 5. dec. 2019
Anden ansættelsessamtale afholdes 9. dec. 2019


Flere oplysninger
Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Centerleder Gülcan Güven Grud på tlf. 30 63 61 97 eller afdelingsleder Karen Iversen på tlf. 30 15 86 22 / 51 18 94 98.


Om os
Center for Social Rehabilitering (CSR) er en del af Social & Psykiatri, som organisatorisk er placeret i Velfærdsforvaltningen i Vejle Kommune. Der ca. 300 ansatte i centret.
CSR er Vejle Kommunes tilbud til borgere, der har en betydelig nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne eller sociale problemer.


Centrets hovedopgaver er:

  • At give støtte, hjælp, omsorg og genoptræning til borgere efter SEL § 85 og § 82 b.
    Støtten foregår i borgernes hjem, i Sundhedscenter Vejle, centrets øvrige lokaler rundt i kommunen, eller hvor medarbejderne aftaler at mødes med borgerne. Støtten kan foregå individuelt eller i grupper.
  • At skabe meningsfulde aktivitets- og samværstilbud efter SEL § 104, hvor borgerne kan henvende sig direkte og møde andre ligestillede.
  • At opsøge og give hjælp og støtte til borgere med særlige sociale problemer, herunder borgere, som ikke har eller ikke kan opholde sig i egen bolig, SEL § 99.
  • At tilbyde sundhedsscreening til alle borgere, der modtager et tilbud i centret.
  • At løse mentoropgaver for Jobcentret.
  • At ansætte medarbejdere i ledsagerordningen efter SEL § 97 og Hjælperordningen efter SEL § 94
  • At administrere/udbetale plejevederlag SEL §§ 118 & 119-120.

Medarbejderne har primært en pædagogisk, socialfaglig eller en sundhedsuddannelse. Derudover er der administrative medarbejdere og et afdelingslederteam. Medarbejderne er specialiserede i teams inden for ADHD/autisme, erhvervet hjerneskadede, spiseforstyrrelser, opsøgende sygepleje, sindslidelse og udviklingshæmning.


Ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i ny løn.
Stillingen er på 37 timer og uden højeste arbejdstid.


Børne- og straffeattest
Vi indhenter børne- og straffeattest. 
 

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

 

 

 

ORS/Small/0cdd403d_logo.pngCenter for Social RehabiliteringVejle2019-11-14T12:01:41.0172019-12-01T00:00:00
330122545Samværskonsulenter søges til Samværshuset på Børne og Unge Center Vejle FjordProfile Samværskonsulenter med pædagogisk uddannelse søges til Samværshuset på Børne og Unge Center Vejle Fjord med ansættelse 1. december 2019 eller snarest der efter. På grund af opgavetilgang, samt omstændigheder for 2 af vores dygtige kollegaer, søger vi nye kollegaer, som kan varetage opgaver med alm. støttet eller overvåget samvær. • En fast stilling på 37 timer pr. uge i gennemsnit • Et orlovs- og efterfølgende barselsvikariat på 30 timer, med mulighed for udvidelse Om jobbet Samværshuset er indrettet i en ældre moderniseret villa, som ligger på Børne og Unge Center Vejle Fjord s naturskønne omgivelser, med rige muligheder for aktiviteter ude og inde. Her kan forældre være sammen med deres børn, når kommunen eller stats-amtet har besluttet, at samværet skal være overvåget støttet af en samværskonsulent. Samværshuset er indrettet så hjemligt som muligt, i en bestræbelse på at familierne kan foretage sig nogle af de ting de normalt foretager sig derhjemme. Samværskonsulenten vil blive en del af et engageret team, bestående af 10 samværskonsulenter og en leder samværskonsulent. Samværskonsulentteamet arbejder meget selvstændigt og er selvforvaltende inden for de udstukne rammer. Vi søger en samværskonsulent, der • er uddannet pædagog socialpædagog. • har erfaring med støtte og vejledning til forældre. • har erfaring i arbejdet med dysfunktionelle familier. • har erfaring med rapport skrivning. • har personlige såvel som faglige kompetencer til at indgå i jobbet. • i sin personlige stil er uhøjtidelige, humoristisk. • der anser sig selv for at være rummelig, lyttende, samt god til at guide. • er i stand til at være direkte, respektfuld og personlig i sin kommunikation. • vil og kan arbejde for en åben samarbejdskultur. • har let ved at skabe og formidle overblik. • arbejder systematisk og struktureret med de administrative opgaver. • er enig i institutionens overordnede Fælles Faglige Fundament. • kan indgå i et positivt tværfagligt samarbejde. • har motivation og engagement til at løse samværsopgaver. • indstillet på at opgaverne kan forgå i familiernes hjem. • indstillet på arbejdet kan ligge efter kl 16.00, samt hver 2. weekend. • har kørekort og egen bil til rådighed. Vi kan tilbyde • en organisation, der har fokus på høj faglighed, kvalitet og udvikling. • en medarbejdergruppe der er fagligt dygtige, engagerede og udviklingsorienterede. • et værdisæt der bygger på respekt og positiv reformulering såvel i forhold til opgaven som i f.ht. børn, forældre og kolleger. • et tæt fællesskab med både plads til og forventning om udfoldelse. • en høj grad af uddelegering af ansvar. • mulighed for at være med til at præge udviklingen. Ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesforhold i f.ht overenskomsten. Om os Børne og Unge Center Vejle Fjord er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Vejle Kommune og tilknytning til KFUM socialt arbejde. Børne og Unge Center Vejle Fjord består af • 7 døgnafdelinger med plads til 43 børn. • Solvejskolen med 42 børn og unge - interne og eksterne elever. • Samværshus der varetager opgaver med overvåget og støttet samvær. • Familieindsatser, diverse konsulentopgaver, samt udslusning og støtte-kontaktpersonsordninger. Børne og Unge Center Vejle Fjord er en dynamisk institution, der udvikler og tilpasser dets tilbud til behovet i kommunerne. Institutionen arbejder ud fra et Fælles Fagligt Fundament, hvilket bl.a. betyder, at vi arbejder anerkendende, relationsorienteret og ressourcefokuseret, samt arbejder med værdier og retningsgivende dialog i stedet for regler og restriktioner. Vi har særligt fokus på at arbejde med forældreinvolvering både ved interne og eksterne indsatser. Flere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen, kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Tove Marotzke på tlf. 23 30 60 44 hverdage mellem kl.8 og 9. Link til egen hjemmeside Du kan læse mere om os på www.bucvf.vejle.dk Ansøgningsfrist Den 26. november 2019. Samtaler afholdes den 29. november 2019. Har du ikke hørt fra os inden den 15. december 2019, er stillingerne besat til anden side. Børne- og straffeattest Vi indhenter børne- og offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Samværskonsulenter med pædagogisk uddannelse søges til Samværshuset på Børne og Unge Center Vejle Fjord med ansættelse 1. december 2019 eller snarest der efter.

På grund af opgavetilgang, samt omstændigheder for 2 af vores dygtige kollegaer, søger vi nye kollegaer, som kan varetage opgaver med alm. støttet eller overvåget samvær.
• En fast stilling på 37 timer pr. uge i gennemsnit
• Et orlovs- og efterfølgende barselsvikariat på 30 timer, med mulighed for udvidelse

Om jobbet
Samværshuset er indrettet i en ældre moderniseret villa, som ligger på Børne og Unge Center Vejle Fjord ’s naturskønne omgivelser, med rige muligheder for aktiviteter ude og inde. Her kan forældre være sammen med deres børn, når kommunen eller stats-amtet har besluttet, at samværet skal være overvåget/støttet af en samværskonsulent. Samværshuset er indrettet så hjemligt som muligt, i en bestræbelse på at familierne kan foretage sig nogle af de ting de normalt foretager sig derhjemme.

Samværskonsulenten vil blive en del af et engageret team, bestående af 10 samværskonsulenter og en leder/samværskonsulent.
Samværskonsulentteamet arbejder meget selvstændigt og er selvforvaltende inden for de udstukne rammer.

Vi søger en samværskonsulent, der
• er uddannet pædagog/socialpædagog.
• har erfaring med støtte og vejledning til forældre.
• har erfaring i arbejdet med dysfunktionelle familier.
• har erfaring med rapport skrivning.
• har personlige såvel som faglige kompetencer til at indgå i jobbet.
• i sin personlige stil er uhøjtidelige, humoristisk.
• der anser sig selv for at være rummelig, lyttende, samt god til at guide.
• er i stand til at være direkte, respektfuld og personlig i sin kommunikation.
• vil og kan arbejde for en åben samarbejdskultur.
• har let ved at skabe og formidle overblik.
• arbejder systematisk og struktureret med de administrative opgaver.
• er enig i institutionens overordnede Fælles Faglige Fundament.
• kan indgå i et positivt tværfagligt samarbejde.
• har motivation og engagement til at løse samværsopgaver.
• indstillet på at opgaverne kan forgå i familiernes hjem.
• indstillet på arbejdet kan ligge efter kl 16.00, samt hver 2. weekend.
• har kørekort og egen bil til rådighed.

Vi kan tilbyde
• en organisation, der har fokus på høj faglighed, kvalitet og udvikling.
• en medarbejdergruppe der er fagligt dygtige, engagerede og udviklingsorienterede.
• et værdisæt der bygger på respekt og positiv reformulering såvel i forhold til opgaven som i f.ht. børn, forældre og kolleger.
• et tæt fællesskab med både plads til og forventning om udfoldelse.
• en høj grad af uddelegering af ansvar.
• mulighed for at være med til at præge udviklingen.

Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesforhold i f.ht overenskomsten.

Om os
Børne og Unge Center Vejle Fjord er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Vejle Kommune og tilknytning til KFUM socialt arbejde.

Børne og Unge Center Vejle Fjord består af
• 7 døgnafdelinger med plads til 43 børn.
• Solvejskolen med 42 børn og unge - interne og eksterne elever.
• Samværshus der varetager opgaver med overvåget og støttet samvær.
• Familieindsatser, diverse konsulentopgaver, samt udslusning og støtte-kontaktpersonsordninger.

Børne og Unge Center Vejle Fjord er en dynamisk institution, der udvikler og tilpasser dets tilbud til behovet i kommunerne.
Institutionen arbejder ud fra et Fælles Fagligt Fundament, hvilket bl.a. betyder, at vi arbejder anerkendende, relationsorienteret og ressourcefokuseret, samt arbejder med værdier og retningsgivende dialog i stedet for regler og restriktioner.
Vi har særligt fokus på at arbejde med forældreinvolvering både ved interne og eksterne indsatser.

Flere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen, kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Tove Marotzke på tlf.  23 30 60 44 hverdage mellem kl.8 og 9.

Link til egen hjemmeside
Du kan læse mere om os på www.bucvf.vejle.dk

Ansøgningsfrist
Den 26. november 2019. Samtaler afholdes den 29. november 2019.
Har du ikke hørt fra os inden den 15. december 2019, er stillingerne besat til anden side.

Børne- og straffeattest
Vi indhenter børne- og offentlig straffeattest. 


Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

ORS/Small/ce7e453c_logo.pngBørne og Unge Center Vejle FjordVejle Øst2019-11-14T00:00:002019-11-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Nye vikarer søges til opstart af det nye social/specialpædagogiske opholdssted DanCare Home, tæt på Aarhus

DanCare Home ApS

Galten
Vi er en nyopstartet døgninstitution, der har eksisteret i godt 1 år, med fokus på høj faglighed og udvikling. Vi udvider ret hurtigt, og har derfor vi brug for flere medarbejdere. Har du en pædagogisk socialfaglig uddannelse som f.eks. pædagog, soc...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:22. november 2019

Stærkt fagligt funderede socialpædagoger til Specialområde Hjerneskade, Svalevej

Svalevej Team 1-2

Randers SØ
Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det social- og neuropædagogiske område? Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi opnormerer vores stab af faste medarbejdere. Vi tager afsæt i den nyeste viden på området o...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019

Socialpsykiatriske medarbejdere - pædagogisk/sundhedsfagligt uddannet til Paderuphus

Randers Kommune

Randers SØ
Er du motiverende og insisterende - så er det her noget for dig.Vi søger nye kollegaer, da et par af vores tidligere kollegaer har søgt nye eventyr i andre stillinger.Stillingerne er ledige til besættelse på Paderuphus pr. 1. februar 2020. Der er ta...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:28. november 2019

Afdelingsleder til Center for Social Rehabilitering

Center for Social Rehabilitering

Vejle
Center for Social Rehabilitering søger en visionær afdelingsleder, der går forrest, når retningen skal sættes for et engageret personale, hvis primære målgruppe er borgere med ADHD og ASF. Afdelingen består pt. af 16 medarbejdere og er et tværfaglig...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:1. december 2019

Samværskonsulenter søges til Samværshuset på Børne og Unge Center Vejle Fjord

Børne og Unge Center Vejle Fjord

Vejle Øst
Samværskonsulenter med pædagogisk uddannelse søges til Samværshuset på Børne og Unge Center Vejle Fjord med ansættelse 1. december 2019 eller snarest der efter. På grund af opgavetilgang, samt omstændigheder for 2 af vores dygtige kollegaer, søger v...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:26. november 2019