Socialpædagoger til både døgn- og dagområdet

Om jobbet
Bo & Aktivitet, Kalundborg Kommune:

Socialpædagoger 33-37 t. pr. uge søges til ansættelse pr. 01.03.2020 – stillingsopslaget har løbende rekruttering, og opslaget lukkes, når de rette kandidater er fundet.

 

Kan du holde hovedet koldt, og fagligheden i højsædet… så er du måske vores nye kollega??

Bo & Aktivitet, Kalundborg kommune, søger uddannede pædagoger som ønsker at udfordre sig selv og kan se de faglige fordele i, at vi kan arbejde på tværs af dagtilbuddet og døgntilbuddet. Bo & Aktivitet er en organisation, der dels arbejde på tværs af tilbuddene, men også på tværs af forskellige opgaver og projekter.

Bo & Aktivitet omfatter flere længerevarende botilbud, samværs-og aktivitetstilbud og beskyttet beskæftigelse.

Kerneopgaven for Bo & Aktivitet er gennem pædagogisk støtte, vejledning, omsorg og pleje, at udvikle og vedligeholde borgerens individuelle evne til at mestre eget liv.

Bo & Aktivitet har fokus på den enkelte borgers værdier og ønsker hvor:

  • - borgeren har ansvar, indflydelse og selvbestemmelse
  • - borgeren er aktivt deltagende i hverdagen
  • - borgeren har en værdi- og meningsfyldt hverdag

Alle borgerne i Bo & Aktivitet har brug for hjælp, støtte eller guidning i alle sammenhænge i hverdagen. Der arbejdes respektfuldt, anerkendende og med udgangspunkt i den enkelte borgers ressourcer og måder at indgå i livet på.

Vi er i gang med en spændende organisatorisk omstilling "Fælles sprog og Fundament”, som indeholder 4 pejlemærker. De 4 pejlemærker har stor betydning og værdi for os i hverdagen både pædagogisk, etisk og strategisk. 

  • Vi bevæger os fra service til mestring
  • Vi understøtter, at borgeren mestrer eget liv
  • Vi stiller krav til hinandens fagligheder og opgaver
  • Vi løser kerneopgaven gennem fælles tilgang

 

Din profil
Vi søger energiske, omsorgsfulde og fagligt velfundrede kollegaer der:

  • Er uddannet pædagog
  • Har ”team spirit” – vi hjælper hinanden og har godt kollegaskab – vi spiller hinanden gode og stiller spørgsmål til hinanden, for at blive klogere på praksis og endnu dygtigere fagligt
  • Har blik for den aktiverende og rehabiliterende indsats og møder borgerne på en tillidsskabende og anerkendende måde, sådan at borgerne oplever mest muligt succes og mestring
  • Er passioneret i arbejdet med mennesker – du skal arbejde her, fordi du ”vil” arbejde her og ikke fordi du ”kan” arbejde her
  • Kan navigere i og arbejde forebyggende ift. at konfliktnedtrappe, sådan at overblikket bevares og der bliver skabt en ny vej, med mindst mulig frustration/konflikt hos borgeren
  • Er bevidst om din kommunikation – verbalt/kropssprog/signalværdi/fremtoning
  • Kan arbejde struktureret og målrettet, med fokus på væsentligheden i at dokumentere resultaterne af det pædagogiske arbejde via IT (Vi benytter Bosted/Sensum – journalsystem)
  • Har et godt planlægnings- og strukturgen - så dagene kan planlægges med fokus på borgerne behov og med fokus på den socialpædagogiske indsats i borgernes liv.
  • Du kan indgå på lige fod, i tæt samarbejde med dit team samt tværfaglige kollegaer f.eks. social – og sundhedsassistenter og andre tværfaglige samarbejdspartnere i og uden for organisationen
  • Vægter det gode pårørendesamarbejde og ser pårørende som medspillere
  • Kan indgå i aktiviteter både ude og inde, uanset vind og vejr.
  • Er fysisk og psykisk robust
  • Vil køre vores bus (kørekort kategori B) både i hverdagen og på ture ud af huset samt deltage i de borgerrelaterede opgaver der er planlagt i løbet af året f.eks. ferieture, Sjællands festival, samt indgå i de opgaver der måtte opstå ad hoc.  
  • Er indstillet på at arbejde i skiftende arbejdstider. Du skal have faste arbejdsdage både på vores dagtilbud og på døgntilbuddet, således at opgaven løses på tværs af 2 matrikler. Du skal også arbejde hver anden weekend og må forvente, at der også er tjenester på helligdage, da døgntilbuddet altid er åbent.

 

Derfor skal du vælge os
Vi tilbyder:

Dygtige, passionerede og fleksible kollegaer - vi er både nyuddannede og erfarne

Spændende arbejdsopgaver med høj grad af faglighed og mening

Et job i en værdibaseret organisation, hvor vi har fokus på udvikling på tværs af enheder

Frihed i jobbet, under ansvar

 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn i henhold til overenskomsten.

Evt. særlige lønkrav bedes anført i ansøgningen.

 

Hvis du vil vide mere
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte:

Teamleder Dorthe Westh på tlf.  2941 2255 (dagdelen)

eller

Teamleder Rie Christensen på tlf. 2489 6501 (døgndelen)

 

Ansøgning
Ansøgningsfrist – løbende rekruttering

Ansøgningen samt bilag skal fremsendes via link.

Vi rekrutterer løbende, hvorfor der kan indkaldes til samtale, når de rette kandidater viser sig, men stillingerne forventes besat pr. 01.03.2020.

 

Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk  

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330155355Phoenix-e39a960812020-01-10T00:00:00Socialpædagoger til både døgn- og dagområdet

Om jobbet
Bo & Aktivitet, Kalundborg Kommune:

Socialpædagoger 33-37 t. pr. uge søges til ansættelse pr. 01.03.2020 – stillingsopslaget har løbende rekruttering, og opslaget lukkes, når de rette kandidater er fundet.

 

Kan du holde hovedet koldt, og fagligheden i højsædet… så er du måske vores nye kollega??

Bo & Aktivitet, Kalundborg kommune, søger uddannede pædagoger som ønsker at udfordre sig selv og kan se de faglige fordele i, at vi kan arbejde på tværs af dagtilbuddet og døgntilbuddet. Bo & Aktivitet er en organisation, der dels arbejde på tværs af tilbuddene, men også på tværs af forskellige opgaver og projekter.

Bo & Aktivitet omfatter flere længerevarende botilbud, samværs-og aktivitetstilbud og beskyttet beskæftigelse.

Kerneopgaven for Bo & Aktivitet er gennem pædagogisk støtte, vejledning, omsorg og pleje, at udvikle og vedligeholde borgerens individuelle evne til at mestre eget liv.

Bo & Aktivitet har fokus på den enkelte borgers værdier og ønsker hvor:

  • - borgeren har ansvar, indflydelse og selvbestemmelse
  • - borgeren er aktivt deltagende i hverdagen
  • - borgeren har en værdi- og meningsfyldt hverdag

Alle borgerne i Bo & Aktivitet har brug for hjælp, støtte eller guidning i alle sammenhænge i hverdagen. Der arbejdes respektfuldt, anerkendende og med udgangspunkt i den enkelte borgers ressourcer og måder at indgå i livet på.

Vi er i gang med en spændende organisatorisk omstilling "Fælles sprog og Fundament”, som indeholder 4 pejlemærker. De 4 pejlemærker har stor betydning og værdi for os i hverdagen både pædagogisk, etisk og strategisk. 

  • Vi bevæger os fra service til mestring
  • Vi understøtter, at borgeren mestrer eget liv
  • Vi stiller krav til hinandens fagligheder og opgaver
  • Vi løser kerneopgaven gennem fælles tilgang

 

Din profil
Vi søger energiske, omsorgsfulde og fagligt velfundrede kollegaer der:

  • Er uddannet pædagog
  • Har ”team spirit” – vi hjælper hinanden og har godt kollegaskab – vi spiller hinanden gode og stiller spørgsmål til hinanden, for at blive klogere på praksis og endnu dygtigere fagligt
  • Har blik for den aktiverende og rehabiliterende indsats og møder borgerne på en tillidsskabende og anerkendende måde, sådan at borgerne oplever mest muligt succes og mestring
  • Er passioneret i arbejdet med mennesker – du skal arbejde her, fordi du ”vil” arbejde her og ikke fordi du ”kan” arbejde her
  • Kan navigere i og arbejde forebyggende ift. at konfliktnedtrappe, sådan at overblikket bevares og der bliver skabt en ny vej, med mindst mulig frustration/konflikt hos borgeren
  • Er bevidst om din kommunikation – verbalt/kropssprog/signalværdi/fremtoning
  • Kan arbejde struktureret og målrettet, med fokus på væsentligheden i at dokumentere resultaterne af det pædagogiske arbejde via IT (Vi benytter Bosted/Sensum – journalsystem)
  • Har et godt planlægnings- og strukturgen - så dagene kan planlægges med fokus på borgerne behov og med fokus på den socialpædagogiske indsats i borgernes liv.
  • Du kan indgå på lige fod, i tæt samarbejde med dit team samt tværfaglige kollegaer f.eks. social – og sundhedsassistenter og andre tværfaglige samarbejdspartnere i og uden for organisationen
  • Vægter det gode pårørendesamarbejde og ser pårørende som medspillere
  • Kan indgå i aktiviteter både ude og inde, uanset vind og vejr.
  • Er fysisk og psykisk robust
  • Vil køre vores bus (kørekort kategori B) både i hverdagen og på ture ud af huset samt deltage i de borgerrelaterede opgaver der er planlagt i løbet af året f.eks. ferieture, Sjællands festival, samt indgå i de opgaver der måtte opstå ad hoc.  
  • Er indstillet på at arbejde i skiftende arbejdstider. Du skal have faste arbejdsdage både på vores dagtilbud og på døgntilbuddet, således at opgaven løses på tværs af 2 matrikler. Du skal også arbejde hver anden weekend og må forvente, at der også er tjenester på helligdage, da døgntilbuddet altid er åbent.

 

Derfor skal du vælge os
Vi tilbyder:

Dygtige, passionerede og fleksible kollegaer - vi er både nyuddannede og erfarne

Spændende arbejdsopgaver med høj grad af faglighed og mening

Et job i en værdibaseret organisation, hvor vi har fokus på udvikling på tværs af enheder

Frihed i jobbet, under ansvar

 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn i henhold til overenskomsten.

Evt. særlige lønkrav bedes anført i ansøgningen.

 

Hvis du vil vide mere
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte:

Teamleder Dorthe Westh på tlf.  2941 2255 (dagdelen)

eller

Teamleder Rie Christensen på tlf. 2489 6501 (døgndelen)

 

Ansøgning
Ansøgningsfrist – løbende rekruttering

Ansøgningen samt bilag skal fremsendes via link.

Vi rekrutterer løbende, hvorfor der kan indkaldes til samtale, når de rette kandidater viser sig, men stillingerne forventes besat pr. 01.03.2020.

 

Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk  

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Om jobbetBo Aktivitet, Kalundborg Kommune: Socialpædagoger 33-37 t. pr. uge søges til ansættelse pr. 01.03.2020 stillingsopslaget har løbende rekruttering, og opslaget lukkes, når de rette kandidater er fundet. Kan du holde hovedet koldt, og fagligheden i højsædet så er du måske vores nye kollega?? Bo Aktivitet, Kalundborg kommune, søger uddannede pædagoger som ønsker at udfordre sig selv og kan se de faglige fordele i, at vi kan arbejde på tværs af dagtilbuddet og døgntilbuddet. Bo Aktivitet er en organisation, der dels arbejde på tværs af tilbuddene, men også på tværs af forskellige opgaver og projekter. Bo Aktivitet omfatter flere længerevarende botilbud, samværs-og aktivitetstilbud og beskyttet beskæftigelse. Kerneopgaven for Bo Aktivitet er gennem pædagogisk støtte, vejledning, omsorg og pleje, at udvikle og vedligeholde borgerens individuelle evne til at mestre eget liv. Bo Aktivitet har fokus på den enkelte borgers værdier og ønsker hvor: - borgeren har ansvar, indflydelse og selvbestemmelse - borgeren er aktivt deltagende i hverdagen - borgeren har en værdi- og meningsfyldt hverdag Alle borgerne i Bo Aktivitet har brug for hjælp, støtte eller guidning i alle sammenhænge i hverdagen. Der arbejdes respektfuldt, anerkendende og med udgangspunkt i den enkelte borgers ressourcer og måder at indgå i livet på. Vi er i gang med en spændende organisatorisk omstilling Fælles sprog og Fundament , som indeholder 4 pejlemærker. De 4 pejlemærker har stor betydning og værdi for os i hverdagen både pædagogisk, etisk og strategisk. Vi bevæger os fra service til mestring Vi understøtter, at borgeren mestrer eget liv Vi stiller krav til hinandens fagligheder og opgaver Vi løser kerneopgaven gennem fælles tilgang Din profilVi søger energiske, omsorgsfulde og fagligt velfundrede kollegaer der: Er uddannet pædagog Har team spirit vi hjælper hinanden og har godt kollegaskab vi spiller hinanden gode og stiller spørgsmål til hinanden, for at blive klogere på praksis og endnu dygtigere fagligt Har blik for den aktiverende og rehabiliterende indsats og møder borgerne på en tillidsskabende og anerkendende måde, sådan at borgerne oplever mest muligt succes og mestring Er passioneret i arbejdet med mennesker du skal arbejde her, fordi du vil arbejde her og ikke fordi du kan arbejde her Kan navigere i og arbejde forebyggende ift. at konfliktnedtrappe, sådan at overblikket bevares og der bliver skabt en ny vej, med mindst mulig frustration konflikt hos borgeren Er bevidst om din kommunikation verbalt kropssprog signalværdi fremtoning Kan arbejde struktureret og målrettet, med fokus på væsentligheden i at dokumentere resultaterne af det pædagogiske arbejde via IT (Vi benytter Bosted Sensum journalsystem) Har et godt planlægnings- og strukturgen - så dagene kan planlægges med fokus på borgerne behov og med fokus på den socialpædagogiske indsats i borgernes liv. Du kan indgå på lige fod, i tæt samarbejde med dit team samt tværfaglige kollegaer f.eks. social og sundhedsassistenter og andre tværfaglige samarbejdspartnere i og uden for organisationen Vægter det gode pårørendesamarbejde og ser pårørende som medspillere Kan indgå i aktiviteter både ude og inde, uanset vind og vejr. Er fysisk og psykisk robust Vil køre vores bus (kørekort kategori B) både i hverdagen og på ture ud af huset samt deltage i de borgerrelaterede opgaver der er planlagt i løbet af året f.eks. ferieture, Sjællands festival, samt indgå i de opgaver der måtte opstå ad hoc. Er indstillet på at arbejde i skiftende arbejdstider. Du skal have faste arbejdsdage både på vores dagtilbud og på døgntilbuddet, således at opgaven løses på tværs af 2 matrikler. Du skal også arbejde hver anden weekend og må forvente, at der også er tjenester på helligdage, da døgntilbuddet altid er åbent. Derfor skal du vælge osVi tilbyder: Dygtige, passionerede og fleksible kollegaer - vi er både nyuddannede og erfarne Spændende arbejdsopgaver med høj grad af faglighed og mening Et job i en værdibaseret organisation, hvor vi har fokus på udvikling på tværs af enheder Frihed i jobbet, under ansvar Løn og ansættelsesvilkårLøn i henhold til overenskomsten. Evt. særlige lønkrav bedes anført i ansøgningen. Hvis du vil vide mereHvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte: Teamleder Dorthe Westh på tlf. 2941 2255 (dagdelen) eller Teamleder Rie Christensen på tlf. 2489 6501 (døgndelen) AnsøgningAnsøgningsfrist løbende rekruttering Ansøgningen samt bilag skal fremsendes via link. Vi rekrutterer løbende, hvorfor der kan indkaldes til samtale, når de rette kandidater viser sig, men stillingerne forventes besat pr. 01.03.2020. Om osKalundborg er en kommune i vækst. Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på. Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur. Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.11Jobnete39a9608100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-27T00:00:000000https://emea3.recruitmentplatform.com/appproc/index.cfm?event=createSessionAfterSessionClear&bSessionClear=true&ID=PUFFK026203F3VBQBV76GLOTE&jobboard=0&nPTID=232007&nProfileIdFoundInAGP=0EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandKalundborg3683559Bo og Servicecenter Høng11Sofievej 14270HøngDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent10000877329JobNet5093013509301310029-12-2019000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e39a9608https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e39a9608https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e39a9608&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e39a9608&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/11.jpgSocialpædagoger til både døgn- og dagområdet12007991Dansk3Læse/ tale333005Socialpædagog9Undervisning og pædagogik363821035Dorthenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330179933Socialpædagoger til både døgn- og dagområdetRobot Om jobbet Bo Aktivitet, Kalundborg Kommune: Socialpædagoger 33-37 t. pr. uge søges til ansættelse pr. 01.03.2020 stillingsopslaget har løbende rekruttering, og opslaget lukkes, når de rette kandidater er fundet. Kan du holde hovedet koldt, og fagligheden i højsædet så er du måske vores nye kollega?? Bo Aktivitet, Kalundborg kommune, søger uddannede pædagoger som ønsker at udfordre sig selv og kan se de faglige fordele i, at vi kan arbejde på tværs af dagtilbuddet og døgntilbuddet. Bo Aktivitet er en organisation, der dels arbejde på tværs af tilbuddene, men også på tværs af forskellige opgaver og projekter. Bo Aktivitet omfatter flere længerevarende botilbud, samværs-og aktivitetstilbud og beskyttet beskæftigelse. Kerneopgaven for Bo Aktivitet er gennem pædagogisk støtte, vejledning, omsorg og pleje, at udvikle og vedligeholde borgerens individuelle evne til at mestre eget liv. Bo Aktivitet har fokus på den enkelte borgers værdier og ønsker hvor: - borgeren har ansvar, indflydelse og selvbestemmelse - borgeren er aktivt deltagende i hverdagen - borgeren har en værdi- og meningsfyldt hverdag Alle borgerne i Bo Aktivitet har brug for hjælp, støtte eller guidning i alle sammenhænge i hverdagen. Der arbejdes respektfuldt, anerkendende og med udgangspunkt i den enkelte borgers ressourcer og måder at indgå i livet på. Vi er i gang med en spændende organisatorisk omstilling Fælles sprog og Fundament , som indeholder 4 pejlemærker. De 4 pejlemærker har stor betydning og værdi for os i hverdagen både pædagogisk, etisk og strategisk. Vi bevæger os fra service til mestring Vi understøtter, at borgeren mestrer eget liv Vi stiller krav til hinandens fagligheder og opgaver Vi løser kerneopgaven gennem fælles tilgang Din profil Vi søger energiske, omsorgsfulde og fagligt velfundrede kollegaer der: Er uddannet pædagog Har team spirit vi hjælper hinanden og har godt kollegaskab vi spiller hinanden gode og stiller spørgsmål til hinanden, for at blive klogere på praksis og endnu dygtigere fagligt Har blik for den aktiverende og rehabiliterende indsats og møder borgerne på en tillidsskabende og anerkendende måde, sådan at borgerne oplever mest muligt succes og mestring Er passioneret i arbejdet med mennesker du skal arbejde her, fordi du vil arbejde her og ikke fordi du kan arbejde her Kan navigere i og arbejde forebyggende ift. at konfliktnedtrappe, sådan at overblikket bevares og der bliver skabt en ny vej, med mindst mulig frustration konflikt hos borgeren Er bevidst om din kommunikation verbalt kropssprog signalværdi fremtoning Kan arbejde struktureret og målrettet, med fokus på væsentligheden i at dokumentere resultaterne af det pædagogiske arbejde via IT (Vi benytter Bosted Sensum journalsystem) Har et godt planlægnings- og strukturgen - så dagene kan planlægges med fokus på borgerne behov og med fokus på den socialpædagogiske indsats i borgernes liv. Du kan indgå på lige fod, i tæt samarbejde med dit team samt tværfaglige kollegaer f.eks. social og sundhedsassistenter og andre tværfaglige samarbejdspartnere i og uden for organisationen Vægter det gode pårørendesamarbejde og ser pårørende som medspillere Kan indgå i aktiviteter både ude og inde, uanset vind og vejr. Er fysisk og psykisk robust Vil køre vores bus (kørekort kategori B) både i hverdagen og på ture ud af huset samt deltage i de borgerrelaterede opgaver der er planlagt i løbet af året f.eks. ferieture, Sjællands festival, samt indgå i de opgaver der måtte opstå ad hoc. Er indstillet på at arbejde i skiftende arbejdstider. Du skal have faste arbejdsdage både på vores dagtilbud og på døgntilbuddet, således at opgaven løses på tværs af 2 matrikler. Du skal også arbejde hver anden weekend og må forvente, at der også er tjenester på helligdage, da døgntilbuddet altid er åbent. Derfor skal du vælge os Vi tilbyder: Dygtige, passionerede og fleksible kollegaer - vi er både nyuddannede og erfarne Spændende arbejdsopgaver med høj grad af faglighed og mening Et job i en værdibaseret organisation, hvor vi har fokus på udvikling på tværs af enheder Frihed i jobbet, under ansvar Løn og ansættelsesvilkår Løn i henhold til overenskomsten. Evt. særlige lønkrav bedes anført i ansøgningen. Hvis du vil vide mere Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte: Teamleder Dorthe Westh på tlf. 2941 2255 (dagdelen) eller Teamleder Rie Christensen på tlf. 2489 6501 (døgndelen) Ansøgning Ansøgningsfrist løbende rekruttering Ansøgningen samt bilag skal fremsendes via link. Vi rekrutterer løbende, hvorfor der kan indkaldes til samtale, når de rette kandidater viser sig, men stillingerne forventes besat pr. 01.03.2020. Om os Kalundborg er en kommune i vækst. Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på. Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur. Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest. Luk Send job til en ven Udskriv denne side Søg job Søg job via ege

Om jobbet

Bo & Aktivitet, Kalundborg Kommune:

Socialpædagoger 33-37 t. pr. uge søges til ansættelse pr. 01.03.2020 – stillingsopslaget har løbende rekruttering, og opslaget lukkes, når de rette kandidater er fundet.

 

Kan du holde hovedet koldt, og fagligheden i højsædet… så er du måske vores nye kollega??

Bo & Aktivitet, Kalundborg kommune, søger uddannede pædagoger som ønsker at udfordre sig selv og kan se de faglige fordele i, at vi kan arbejde på tværs af dagtilbuddet og døgntilbuddet. Bo & Aktivitet er en organisation, der dels arbejde på tværs af tilbuddene, men også på tværs af forskellige opgaver og projekter.

Bo & Aktivitet omfatter flere længerevarende botilbud, samværs-og aktivitetstilbud og beskyttet beskæftigelse.

Kerneopgaven for Bo & Aktivitet er gennem pædagogisk støtte, vejledning, omsorg og pleje, at udvikle og vedligeholde borgerens individuelle evne til at mestre eget liv.

Bo & Aktivitet har fokus på den enkelte borgers værdier og ønsker hvor:

  • - borgeren har ansvar, indflydelse og selvbestemmelse
  • - borgeren er aktivt deltagende i hverdagen
  • - borgeren har en værdi- og meningsfyldt hverdag

Alle borgerne i Bo & Aktivitet har brug for hjælp, støtte eller guidning i alle sammenhænge i hverdagen. Der arbejdes respektfuldt, anerkendende og med udgangspunkt i den enkelte borgers ressourcer og måder at indgå i livet på.

Vi er i gang med en spændende organisatorisk omstilling "Fælles sprog og Fundament”, som indeholder 4 pejlemærker. De 4 pejlemærker har stor betydning og værdi for os i hverdagen både pædagogisk, etisk og strategisk. 

  • Vi bevæger os fra service til mestring
  • Vi understøtter, at borgeren mestrer eget liv
  • Vi stiller krav til hinandens fagligheder og opgaver
  • Vi løser kerneopgaven gennem fælles tilgang

 

Din profil

Vi søger energiske, omsorgsfulde og fagligt velfundrede kollegaer der:

  • Er uddannet pædagog
  • Har ”team spirit” – vi hjælper hinanden og har godt kollegaskab – vi spiller hinanden gode og stiller spørgsmål til hinanden, for at blive klogere på praksis og endnu dygtigere fagligt
  • Har blik for den aktiverende og rehabiliterende indsats og møder borgerne på en tillidsskabende og anerkendende måde, sådan at borgerne oplever mest muligt succes og mestring
  • Er passioneret i arbejdet med mennesker – du skal arbejde her, fordi du ”vil” arbejde her og ikke fordi du ”kan” arbejde her
  • Kan navigere i og arbejde forebyggende ift. at konfliktnedtrappe, sådan at overblikket bevares og der bliver skabt en ny vej, med mindst mulig frustration/konflikt hos borgeren
  • Er bevidst om din kommunikation – verbalt/kropssprog/signalværdi/fremtoning
  • Kan arbejde struktureret og målrettet, med fokus på væsentligheden i at dokumentere resultaterne af det pædagogiske arbejde via IT (Vi benytter Bosted/Sensum – journalsystem)
  • Har et godt planlægnings- og strukturgen - så dagene kan planlægges med fokus på borgerne behov og med fokus på den socialpædagogiske indsats i borgernes liv.
  • Du kan indgå på lige fod, i tæt samarbejde med dit team samt tværfaglige kollegaer f.eks. social – og sundhedsassistenter og andre tværfaglige samarbejdspartnere i og uden for organisationen
  • Vægter det gode pårørendesamarbejde og ser pårørende som medspillere
  • Kan indgå i aktiviteter både ude og inde, uanset vind og vejr.
  • Er fysisk og psykisk robust
  • Vil køre vores bus (kørekort kategori B) både i hverdagen og på ture ud af huset samt deltage i de borgerrelaterede opgaver der er planlagt i løbet af året f.eks. ferieture, Sjællands festival, samt indgå i de opgaver der måtte opstå ad hoc.  
  • Er indstillet på at arbejde i skiftende arbejdstider. Du skal have faste arbejdsdage både på vores dagtilbud og på døgntilbuddet, således at opgaven løses på tværs af 2 matrikler. Du skal også arbejde hver anden weekend og må forvente, at der også er tjenester på helligdage, da døgntilbuddet altid er åbent.

 

Derfor skal du vælge os

Vi tilbyder:

Dygtige, passionerede og fleksible kollegaer - vi er både nyuddannede og erfarne

Spændende arbejdsopgaver med høj grad af faglighed og mening

Et job i en værdibaseret organisation, hvor vi har fokus på udvikling på tværs af enheder

Frihed i jobbet, under ansvar

 

Løn og ansættelsesvilkår

Løn i henhold til overenskomsten.

Evt. særlige lønkrav bedes anført i ansøgningen.

 

Hvis du vil vide mere

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte:

Teamleder Dorthe Westh på tlf.  2941 2255 (dagdelen)

eller

Teamleder Rie Christensen på tlf. 2489 6501 (døgndelen)

 

Ansøgning

Ansøgningsfrist – løbende rekruttering

Ansøgningen samt bilag skal fremsendes via link.

Vi rekrutterer løbende, hvorfor der kan indkaldes til samtale, når de rette kandidater viser sig, men stillingerne forventes besat pr. 01.03.2020.

 

Om os

Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk  

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Luk Send job til en ven Udskriv denne side Søg job Søg job – via ege

Bo & Aktivitet Kalunborg Kommune, RaklevgårdenKalundborg2020-02-18T00:00:002020-02-29T00:00:00
330192276Opholdsstedet Rønnegården søger pædagog.Robot Opholdsstedet Rønnegården søger ny medarbejder. Du skal være uddannet pædagog socialpædagog. Du må gerne være nyuddannet. Målgruppen på Opholdsstedet er børn og unge 10-18 (22) år. Omsorgssvigtet, marganaliserede, udsatte unge der også kan have lettere diagnoser ift. psykiatri som adhd, add mm. Børn og unge der har brug for et andet sted at være. Vi arbejder på døgn, eftermiddag, aften mm. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø, favorable arbejdstider, og god løn pension - for dig som er afklaret med at arbejde på døgn. På Opholdsstedet Rønnegården har vi fokus på relationer, trivsel, udvikling, samarbejde og erfaring, som tilsammen skaber forudsigelige og faste rammer for de børn og unge der er anbragt her på vores opholdssted, hvor de lærer at navigere i sociale og faglige sammenhænge. ? Opholdsstedet Rønnegården er et godkendt opholdssted - paragraf 66 stk.1 nr.5 med 8 pladser for børn og unge i alderen 10-22 år. Rygning er ikke tilladt for personalet på Opholdsstedet Rønnegården. Vi er beliggende i naturskønne områder i Holbæk kommune, på Vestsjælland midt mellem Kalundborg og Holbæk. Opholdsstedet er beliggende tæt på bus og tog. Kørekort B er en forudsætning for ansættelse. Du kan læse mere om os på www.rgaps.dk og ligeledes på tilbudsportalen. Dette kan anbefales inden ansøgning. Ansøgninger skal sendes skriftligt til opholdssted@live.dk

Opholdsstedet Rønnegården søger ny medarbejder.

Du skal være uddannet pædagog / socialpædagog.

Du må gerne være nyuddannet.

Målgruppen på Opholdsstedet er børn og unge 10-18 (22) år. 

Omsorgssvigtet, marganaliserede, udsatte unge der også kan have lettere diagnoser ift. psykiatri som adhd, add mm. Børn og unge der har brug for et andet sted at være.

Vi arbejder på døgn, eftermiddag, aften mm.

Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø, favorable arbejdstider, og god løn + pension - for dig som er afklaret med at arbejde på døgn.

På Opholdsstedet Rønnegården har vi fokus på relationer, trivsel, udvikling, samarbejde og erfaring, som tilsammen skaber forudsigelige og faste rammer for de børn og unge der er anbragt her på vores  opholdssted, hvor de lærer at navigere i sociale og faglige sammenhænge. ?

Opholdsstedet Rønnegården er et godkendt opholdssted  - paragraf 66 stk.1 nr.5 med 8 pladser for børn og unge i alderen 10-22 år.

Rygning er ikke tilladt for personalet på Opholdsstedet Rønnegården.

Vi er beliggende i naturskønne områder i Holbæk kommune, på Vestsjælland midt mellem Kalundborg og Holbæk. Opholdsstedet er beliggende tæt på bus og tog.

Kørekort B er en forudsætning for ansættelse.

Du kan læse mere om os på www.rgaps.dk og ligeledes på tilbudsportalen. Dette kan anbefales inden ansøgning.

Ansøgninger skal sendes skriftligt til opholdssted@live.dk 

 

 

 

 

Fonden RønnegårdenJyderup2020-02-24T00:00:002020-03-13T00:00:00
330191068MEDARBEJDER SØGES TIL SPECIALPSYKIATRISK BOTILBUD VED NYKØBING SJÆLLANDRobot Kan du sætte dig ind i beboeres komplekse psykosociale problematikker samtidig med, at du har blik for det hele menneske? Vi søger en projektmedarbejder til De skæve boliger, som er et team, der kører rundt til beboere i eget hjem under 85, 107 eller 108, som er bosat i Odsherred. I De skæve boliger har vi et særligt fokus på at skabe strukturer til en meningsfuld beskæftigelse og en udviklende hverdag. Granhøjen tilbyder bolig, beskæftigelse og behandling til mennesker med komplekse psykosociale problematikker. På Granhøjen skaber vi rum til, at de med hver deres virkelighedsopfattelse indgår som fuldgyldige medlemmer af et fællesskab. Dine primære arbejdsopgaver vil være: At støtte og guide mennesker med komplekse psykosociale problematikker i alle dagligdagens gøremål Praktiske opgaver i samarbejde med beboerne, eksempelvis rengøring, oprydning og havearbejde. Vi forventer, at du: Har en social eller sundhedsfaglig uddannelse, som f.eks. pædagog, pædagogisk assistent, SSA, SSH eller lignende. Kan sætte sunde grænser i et respektfuldt sprog Kan kommunikere tydeligt, stille krav og holde strukturen i hverdagen Er ansvarsfuld, stabil, fleksibel og initiativrig Er i stand til at arbejde selvstændigt og samtidig være en del af et team. Har vilje og lyst til at udvikle dig fagligt samt medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljø Kan håndtere uforudsigelighed og have mange bolde i luften Har kørekort (B) og kan fremvise straffeattest. Granhøjen A S tilbyder: Løbende kompetenceudvikling, hvor kurser og uddannelse har høj prioritet Et godt arbejds- og læringsmiljø med gode kollegaer Faglige ambitioner og engagement Et stærkt værdigrundlag med fokus på at gøre borgere så selvstændige som muligt En arbejdsplads, der giver mulighed for at øge viden og kompetence indenfor psykiatrien. Lyder det som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Motiveret ansøgning og CV uploades i vores ansøgningsplatform hurtigst muligt og senest 1. marts 2020, da vi løbende indkalder til samtaler. Opstart vil være hurtigst muligt derefter. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Helene på 50607885 i hverdage mellem kl. 8 og 16. Om Granhøjen Granhøjen er med 150 beboere et af landets største private opholdssteder for socialt og psykisk udsatte. Vores kunder er kommuner landet over, der køber ydelser inden for botilbud, beskæftigelse og behandling. Granhøjen har hovedkontor i Holbæk, hvor administrationen er samlet. Omkring 200 medarbejdere har deres daglige gang i vores botilbud og beskæftigelsestilbud, der ligger i Vestsjælland. Granhøjen er stiftet i 1985 og drives i dag som en ejerledet virksomhed. Virksomheden har fra start været præget af socialt entreprenørskab, der har skabt en række virksomheder, som i dag arbejder tæt sammen med Granhøjen. Læs mere på www.granhøjen.dk.

Kan du sætte dig ind i beboeres komplekse psykosociale problematikker samtidig med, at du har blik for det hele menneske?

Vi søger en projektmedarbejder til De skæve boliger, som er et team, der kører rundt til beboere i eget hjem under §§ 85, 107 eller 108, som er bosat i Odsherred. I De skæve boliger har vi et særligt fokus på at skabe strukturer til en meningsfuld beskæftigelse og en udviklende hverdag.

Granhøjen tilbyder bolig, beskæftigelse og behandling til mennesker med komplekse psykosociale problematikker. På Granhøjen skaber vi rum til, at de med hver deres virkelighedsopfattelse indgår som fuldgyldige medlemmer af et fællesskab.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • At støtte og guide mennesker med komplekse psykosociale problematikker i alle dagligdagens gøremål
  • Praktiske opgaver i samarbejde med beboerne, eksempelvis rengøring, oprydning og havearbejde.  

Vi forventer, at du:

  • Har en social eller sundhedsfaglig uddannelse, som f.eks. pædagog, pædagogisk assistent, SSA, SSH eller lignende.
  • Kan sætte sunde grænser i et respektfuldt sprog
  • Kan kommunikere tydeligt, stille krav og holde strukturen i hverdagen
  • Er ansvarsfuld, stabil, fleksibel og initiativrig
  • Er i stand til at arbejde selvstændigt og samtidig være en del af et team.
  • Har vilje og lyst til at udvikle dig fagligt samt medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljø
  • Kan håndtere uforudsigelighed og have mange bolde i luften
  • Har kørekort (B) og kan fremvise straffeattest.

Granhøjen A/S tilbyder:

  • Løbende kompetenceudvikling, hvor kurser og uddannelse har høj prioritet
  • Et godt arbejds- og læringsmiljø med gode kollegaer
  • Faglige ambitioner og engagement
  • Et stærkt værdigrundlag med fokus på at gøre borgere så selvstændige som muligt
  • En arbejdsplads, der giver mulighed for at øge viden og kompetence indenfor psykiatrien.

Lyder det som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig.

Motiveret ansøgning og CV uploades i vores ansøgningsplatform  hurtigst muligt og senest 1. marts 2020, da vi løbende indkalder til samtaler. Opstart vil være hurtigst muligt derefter. 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Helene på 50607885 i hverdage mellem kl. 8 og 16.

Om Granhøjen

Granhøjen er med 150 beboere et af landets største private opholdssteder for socialt og psykisk udsatte. Vores kunder er kommuner landet over, der køber ydelser inden for botilbud, beskæftigelse og behandling. 

Granhøjen har hovedkontor i Holbæk, hvor administrationen er samlet. Omkring 200 medarbejdere har deres daglige gang i vores botilbud og beskæftigelsestilbud, der ligger i Vestsjælland.

Granhøjen er stiftet i 1985 og drives i dag som en ejerledet virksomhed. Virksomheden har fra start været præget af socialt entreprenørskab, der har skabt en række virksomheder, som i dag arbejder tæt sammen med Granhøjen.   

Læs mere på www.granhøjen.dk.

 

GRANHØJEN A/SHolbæk2020-02-21T00:00:002020-03-04T00:00:00
330191067MEDARBEJDERE MED ERFARING FRA KRISECENTRE SØGES TIL NYOPSTARTET KVINDEKRISECENTERRobot Trives du med en alsidig arbejdsdag? Og vil du være med til at gøre en forskel for voldsramte kvinder? Granhus i Annebergparken åbner snart som kvindekrisecenter, som tilbyder midlertidigt ophold og beskyttelse til kvinder med og uden børn, der har været udsat for fysisk og eller psykisk vold eller trusler herom. Da Granhus er ny, vil du have muligheden for at medvirke til at skabe en fantastisk arbejdsplads. På Granhus skal vi arbejde helhedsorienteret med udgangspunkt i den enkelte kvinde og evt. familie. Vi vil have en systemisk og narrativ tilgang, og du vil blive del af et dedikeret og tværfagligt team. Vi søger både medarbejdere til dag- og aftenvagter og medarbejdere til nattevagter. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Støtte og guidning af kvinder i alle dagligdagens gøremål Give støtte til at håndtere kriser og skabe udvikling Dokumentation, herunder udarbejdelse af handleplaner og rapporter Praktiske opgaver i samarbejde med kvinderne, eksempelvis rengøring, oprydning og havearbejde. Vi forventer, at du: Har erfaring fra en lignende stilling Har relevant uddannelse som SSA, pædagog eller terapeut Kan arbejde respektfuldt og anerkendende med alle Er i stand til at arbejde selvstændigtog skabe samarbejde Er ansvarsfuld, stabil, initiativrig og tillidsskabende Har vilje og lyst til at udvikle dig fagligt, samt medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljø Er omstillingsparat, kan håndtere uforudsigelighed og have mange bolde i luften Kan fremvise straffeattest, børneattest og kørekort. Granhus tilbyder: Løbende kompetenceudvikling, hvor kurser og uddannelse har høj prioritet Et godt arbejds- og læringsmiljø med gode kollegaer Faglige ambitioner og engagement Et stærkt værdigrundlag En arbejdsplads, der giver mulighed for at øge viden og kompetence indenfor psykiatrien. Lyder det som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Motiveret ansøgning og CV uploades i vores ansøgningsplatform senest 26. februar og gerne hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtaler. Hvis du har spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte Malene Ehlerts på 59961593. Granhus kvindekrisecenter er organisatorisk del af Skovhus Privathospital Skovhus Privathospital er et privat psykiatrisk hospital for børn, unge og voksne. Skovhus Privathospital er beliggende i det smukke Annebergparken ved Isefjorden, to kilometer syd for Nykøbing Sjælland. Herudover har vi ambulante afdelinger i Kongens Lyngby, Aalborg og Nyborg samt Granhus i Nykøbing Sjælland. Skovhus Privathospital har et bredt tværfagligt uddannet team, bestående af psykiatere, psykologer, sagsbehandlere, sygeplejersker, plejere, social- og sundhedsassistenter, pædagoger, supervisorer, terapeuter og familieterapeut. Granhus er selvstændig afdeling med egen afdelingsleder og eget personaleteam. Direktionen på Skovhus Privathospital er også direktion for Granhus kvindekrisecenter. Læs mere om Skovhus Privathospital på www.skovhusprivathospital.dk

Trives du med en alsidig arbejdsdag? Og vil du være med til at gøre en forskel for voldsramte kvinder?

Granhus i Annebergparken åbner snart som kvindekrisecenter, som tilbyder midlertidigt ophold og beskyttelse til kvinder med og uden børn, der har været udsat for fysisk og/eller psykisk vold eller trusler herom.

Da Granhus er ny, vil du have muligheden for at medvirke til at skabe en fantastisk arbejdsplads. På Granhus skal vi arbejde helhedsorienteret med udgangspunkt i den enkelte kvinde og evt. familie. Vi vil have en systemisk og narrativ tilgang, og du vil blive del af et dedikeret og tværfagligt team. Vi søger både medarbejdere til dag- og aftenvagter og medarbejdere til nattevagter. 

Dine primære arbejdsopgaver vil være: 

  • Støtte og guidning af kvinder i alle dagligdagens gøremål
  • Give støtte til at håndtere kriser og skabe udvikling
  • Dokumentation, herunder udarbejdelse af handleplaner og rapporter
  • Praktiske opgaver i samarbejde med kvinderne, eksempelvis rengøring, oprydning og havearbejde.

 Vi forventer, at du: 

  • Har erfaring fra en lignende stilling
  • Har relevant uddannelse som SSA, pædagog eller terapeut
  • Kan arbejde respektfuldt og anerkendende med alle
  • Er i stand til at arbejde selvstændigtog skabe samarbejde
  • Er ansvarsfuld, stabil, initiativrig og tillidsskabende
  • Har vilje og lyst til at udvikle dig fagligt, samt medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljø
  • Er omstillingsparat, kan håndtere uforudsigelighed og have mange bolde i luften
  • Kan fremvise straffeattest, børneattest og kørekort.

Granhus tilbyder: 

  • Løbende kompetenceudvikling, hvor kurser og uddannelse har høj prioritet
  • Et godt arbejds- og læringsmiljø med gode kollegaer
  • Faglige ambitioner og engagement
  • Et stærkt værdigrundlag
  • En arbejdsplads, der giver mulighed for at øge viden og kompetence indenfor psykiatrien.

Lyder det som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. 

Motiveret ansøgning og CV uploades i vores ansøgningsplatform senest 26. februar og gerne hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtaler.

Hvis du har spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte Malene Ehlerts på 59961593.

Granhus kvindekrisecenter er organisatorisk del af Skovhus Privathospital

Skovhus Privathospital er et privat psykiatrisk hospital for børn, unge og voksne.

Skovhus Privathospital er beliggende i det smukke Annebergparken ved Isefjorden, to kilometer syd for Nykøbing Sjælland. Herudover har vi ambulante afdelinger i Kongens Lyngby, Aalborg og Nyborg samt Granhus i Nykøbing Sjælland.

Skovhus Privathospital har et bredt tværfagligt uddannet team, bestående af psykiatere, psykologer, sagsbehandlere, sygeplejersker, plejere, social- og sundhedsassistenter, pædagoger, supervisorer, terapeuter og familieterapeut.

Granhus er selvstændig afdeling med egen afdelingsleder og eget personaleteam. Direktionen på Skovhus Privathospital er også direktion for Granhus kvindekrisecenter.

Læs mere om Skovhus Privathospital på www.skovhusprivathospital.dk

GRANHØJEN A/SHolbæk2020-02-21T00:00:002020-02-26T00:00:00
330177491Ergoterapeuter søges til etablering af helt nyt socialpædagogisk bostedBasic Vil du være med til at opstarte og skabe rammen om et nyt socialpædagogisk bosted i Roskilde Kommune? Roskilde Kommunes Socialområde udvidder tilbudsviften med etableringen af et helt nyt socialpædagogisk bosted Bosted Hyrdehøj. Det er et midlertidig døgntilbud efter SEL §107 til 10 voksne borgere som både har en psykisk sårbarhed og et misbrug. Det er en forudsætning for at bo på bostedet, at man er motiveret for at arbejde med misbruget. Vi ønsker med dette højt specialiseret bosted at tilbyde borgere en intensiv og struktureret Rehabiliterende indsats med fokus på den enkeltes Recovery proces. Hvor vi støtter borgerne til en aktiv hverdag med fokus på deres trivsel, selvstændighed og udvikling til bedst muligt at komme videre i deres liv og bliver klar til at flytte i egen bolig. Læs yderligere beskrivelse af Bosted Hyrdehøj Midlertidig døgntilbud SEL § 107 Vi søger et team af kontaktpersoner med forskellige uddannelsesbaggrund til opstart pr. 1. maj 2020. Til det tværfaglige team ønsker vi 1 - 2 ergoterapeuter til kontaktpersonrollen og til at identificere den enkeltes ressourcer, iværksætte og understøtte meningsfulde aktiviter og ADL-træning. Vi søger dig, der: Altid borgeren som den centrale spiller Har erfaring med borgere med komplekse sociale psykiatrisk udfordringer Har erfaring og indsigt i misbrugsproblematikker Har kendskab til nogle af følgende metoder: LA 2, MI, FITT, Kognitiv adfærdsterapi, SMART-mål, ADL-træning samt andre relevante metoder Har medicinkompetence eller åben for at få det Har kompetence til at arbejde med Koordinerings indsatsplan eller lyst til at lære det Har en faglig og ambitiøs tilgang i opgaveløsningen Er god til at skabe relationer og har en anerkende tilgang Er god til at samarbejde Har en evne til at reflektere over egen praksis Har en tydelig og respektfuld kommunikation både mundligt og på skrift Har rutiner i at dokumentere den faglige indsats Har et godt humør Vi tilbyder: Medindflydelse på udvikling af bostedet samt en forventning om, at du aktiv vil bidrage til at fastholdet et godt og stærkt arbejdsmiljø Medindflydelse på, hvordan du sammen med borgerne og kollegaerne løser opgaverne Supervision og sparring med dine kollegaer Løbende faglig sparing og kompetenceudvikling En arbejdsplads med et højt ambitionsniveau og høj Faglighed og godt humør Fælles introduktion den første uge Dine arbejdstider vil være skiftende og fordelt på dag og aften samt weekender helligdage. Om natten vil der være en vågen og en sovende nattevagt. Der ansættes 2 faste nattevagter. Vil vi glæder os til at modtage en masse motiverede ansøgninger Mere information: Vi holder informationsmøde onsdag d. 26. februar 2020 kl. 16.00 17.00. Kan du ikke komme til informationsmødet, og ønsker du at vide mere, er du velkommen til at kontakte Leder Yvonne Pihl Larsen, mobil 2964 4157. Arbejdstid: 32 37 timer pr uge Ansøgningsfrist: d. 1. marts 2020. Ansættelsessamtaler forventes afholdt: i uge 10 11 12. Ansættelse: d. 1. maj 2020. Løn- og ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomst

Vil du være med til at opstarte og skabe rammen om et nyt socialpædagogisk bosted i Roskilde Kommune?

Roskilde Kommunes Socialområde udvidder tilbudsviften med etableringen af et helt nyt socialpædagogisk bosted – Bosted Hyrdehøj. Det er et midlertidig døgntilbud efter SEL §107 til 10 voksne borgere som både har en psykisk sårbarhed og et misbrug. Det er en forudsætning for at bo på bostedet, at man er motiveret for at arbejde med misbruget.

Vi ønsker med dette højt specialiseret bosted at tilbyde borgere en intensiv og struktureret Rehabiliterende indsats med fokus på den enkeltes Recovery proces. Hvor vi støtter borgerne til en aktiv hverdag med fokus på deres trivsel, selvstændighed og udvikling til bedst muligt at komme videre i deres liv og bliver klar til at flytte i egen bolig. Læs yderligere beskrivelse af Bosted Hyrdehøj – Midlertidig døgntilbud SEL §  107

Vi søger et team af kontaktpersoner med forskellige uddannelsesbaggrund til opstart pr. 1. maj 2020. Til det tværfaglige team ønsker vi 1 - 2 ergoterapeuter til kontaktpersonrollen og til at identificere den enkeltes ressourcer, iværksætte og understøtte meningsfulde aktiviter og ADL-træning. 

Vi søger dig, der:

  • Altid borgeren som den centrale spiller
  • Har erfaring med borgere med komplekse sociale/psykiatrisk udfordringer
  • Har erfaring og indsigt i misbrugsproblematikker
  • Har kendskab til nogle af følgende metoder: LA 2, MI, FITT, Kognitiv adfærdsterapi, SMART-mål, ADL-træning samt andre relevante metoder
  • Har medicinkompetence eller åben for at få det
  • Har kompetence til at arbejde med Koordinerings indsatsplan eller lyst til at lære det
  • Har en faglig og ambitiøs tilgang i opgaveløsningen  
  • Er god til at skabe relationer og har en anerkende tilgang
  • Er god til at samarbejde
  • Har en evne til at reflektere over egen praksis
  • Har en tydelig og respektfuld kommunikation både mundligt og på skrift
  • Har rutiner i at dokumentere den faglige indsats
  • Har et godt humør

Vi tilbyder:

  • Medindflydelse på udvikling af bostedet samt en forventning om, at du aktiv vil bidrage til at fastholdet et godt og stærkt arbejdsmiljø
  • Medindflydelse på, hvordan du sammen med borgerne og kollegaerne løser opgaverne
  • Supervision og sparring med dine kollegaer
  • Løbende faglig sparing og kompetenceudvikling
  • En arbejdsplads med et højt ambitionsniveau og høj Faglighed og godt humør
  • Fælles introduktion den første uge

Dine arbejdstider vil være skiftende og fordelt på dag og aften samt weekender/helligdage. Om natten vil der være en vågen og en sovende nattevagt. Der ansættes 2 faste nattevagter.

Vil vi glæder os til at modtage en masse motiverede ansøgninger

Mere information:
Vi holder informationsmøde onsdag d. 26. februar 2020 kl. 16.00 – 17.00. Kan du ikke komme til informationsmødet, og ønsker du at vide mere, er du velkommen til at kontakte Leder Yvonne Pihl Larsen, mobil 2964 4157.
Arbejdstid: 32 – 37 timer pr uge

Ansøgningsfrist: d. 1. marts 2020. Ansættelsessamtaler forventes afholdt: i uge 10 – 11 – 12. Ansættelse: d. 1. maj 2020.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Efter gældende overenskomst

ORS/Small/47f73dc7_logo.pngRoskilde Kommune - Bosted HyrdehøjRoskilde2020-02-13T17:14:37.2902020-03-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Socialpædagoger til både døgn- og dagområdet

Bo & Aktivitet Kalunborg Kommune, Raklevgården

Kalundborg
Om jobbet Bo Aktivitet, Kalundborg Kommune: Socialpædagoger 33-37 t. pr. uge søges til ansættelse pr. 01.03.2020 stillingsopslaget har løbende rekruttering, og opslaget lukkes, når de rette kandidater er fundet. Kan du holde hovedet koldt, og faglig...
Indrykket:18. februar 2020

Opholdsstedet Rønnegården søger pædagog.

Fonden Rønnegården

Jyderup
Opholdsstedet Rønnegården søger ny medarbejder. Du skal være uddannet pædagog socialpædagog. Du må gerne være nyuddannet. Målgruppen på Opholdsstedet er børn og unge 10-18 (22) år. Omsorgssvigtet, marganaliserede, udsatte unge der også kan have lett...
Indrykket:24. februar 2020

MEDARBEJDER SØGES TIL SPECIALPSYKIATRISK BOTILBUD VED NYKØBING SJÆLLAND

GRANHØJEN A/S

Holbæk
Kan du sætte dig ind i beboeres komplekse psykosociale problematikker samtidig med, at du har blik for det hele menneske? Vi søger en projektmedarbejder til De skæve boliger, som er et team, der kører rundt til beboere i eget hjem under 85, 107 elle...
Indrykket:21. februar 2020

MEDARBEJDERE MED ERFARING FRA KRISECENTRE SØGES TIL NYOPSTARTET KVINDEKRISECENTER

GRANHØJEN A/S

Holbæk
Trives du med en alsidig arbejdsdag? Og vil du være med til at gøre en forskel for voldsramte kvinder? Granhus i Annebergparken åbner snart som kvindekrisecenter, som tilbyder midlertidigt ophold og beskyttelse til kvinder med og uden børn, der har ...
Indrykket:21. februar 2020

Ergoterapeuter søges til etablering af helt nyt socialpædagogisk bosted

Roskilde Kommune - Bosted Hyrdehøj

Roskilde
Vil du være med til at opstarte og skabe rammen om et nyt socialpædagogisk bosted i Roskilde Kommune? Roskilde Kommunes Socialområde udvidder tilbudsviften med etableringen af et helt nyt socialpædagogisk bosted Bosted Hyrdehøj. Det er et midlertidi...
Indrykket:13. februar 2020