Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Socialpsykiatrisk medarbejder

Er du faglig velfunderet? Kan du inspirere til håb for fremtiden for mennesker, der oplever en akut psykisk krise? Kan du se dig selv arbejde i et udfordrende job, hvor du arbejder alene? Trives du med en hverdag, hvor uforudsigelighed er mere reglen end undtagelsen? Kan du arbejde selvstændigt og bevare overblikket også i pressede situationer? Har du erfaring indenfor psykiatri, så har vi jobbet til dig!

Socialt Akuttilbud søger en ny kollega 32 timer ugentligt til blandet dagvagter (7.00-15.00) og aftenvagt (15.00-23.00). Derudover skal påregnes arbejde hver 2. weekend.

Vi er et team på 5 faste medarbejdere, som har stor arbejdsglæde og er faglig velfunderet. Vi har et godt arbejdsmiljø, men mangler en ny kollega, som kan indgå i vores team.

Socialt Akuttilbud er et døgnåbent § 82 c tilbud til borgere i Viborg Kommune fra 18 år og opefter, der oplever en akut psykisk krise. Det kræver ingen henvisning eller visitering at benytte tilbuddet. Borgerne kan henvende sig telefonisk, på mail, sms eller møde personligt op døgnets 24 timer. Derudover har borgerne mulighed for at overnatte i tilbuddet, hvis vi sammen med borgeren vurderer, at det kan give tryghed og ro i krisen.
I Socialt Akuttilbud arbejder vi ud fra en empowerment og recovery-orienteret tilgang, hvor omdrejningspunktet er mestring i eget liv. Krisesamtalen er vores primære metode, hvilket betyder at vi;

  • Støtter den enkelte borgers ret til selv at definere sin egen vej, tage informerede beslutninger på egne vegne, at løbe risici og fejle på vejen mod bedring.
  • Synliggør og fremmer den enkelte borgers styrker og skaber en reel samarbejdsrelation mellem medarbejderen og borgeren.
  • Har forståelse for at det er borgeren, der forvalter egne ressourcer og definerer ønsker og behov og kontrollerer processen - selvom vedkommende er kriseramt.
  • Støtter borgeren i, at denne arbejder ud fra egen selvforståelse og giver borgeren reelle muligheder for at træffe kvalificerede valg og beslutninger.
  • Støtter borgeren til at opnå ejerskab i egen situation og til handlinger, fordi handlingerne er udformet på borgerens præmisser.
  • Støtter borgeren til at få øje på egne ressourcer og tiltager sig løbende mere kontrol over egen hverdag - også i forhold til akut tilspidsede situationer.
     
Fleksibel natstøtte er et §85 tilbud for mennesker, der i en periode har brug for tilsyn og støtte om natten (varetages af nattevagterne). Borgeren visiteres gennem visitation social. Vi kører ud fra vores base i Socialt Akuttilbud til besøg hos borgerne i eget hjem i samarbejde med nattevagten fra Stadionkollegiet i handicapområdet. Vores primære opgave er at give borgerne et tryghedstilsyn flere gange i løbet af natten. I den fleksible natstøttedel kan der forekomme plejekrævende opgaver.

Fleksibel natstøtte varetages af nattevagterne.
 

Vi forventer, at du:
  • Har en relevant sundheds/socialfaglig uddannelse.
  • Har erfaring inden for psykiatri.
  • Kan arbejde struktureret.
  • Har overblik.
  • Har gode kommunikationsevner, kan være lyttende, tilstede i nuet og nærværende.
  • Kan lide udfordringer og uforudsigelighed i hverdagen.
  • Er idérig og ser muligheder frem for begrænsninger.
  • Har kendskab til og viden om samarbejde med praktiserende læger/vagtlæger, sagsbehandlere i kommunen, kontaktpersoner, regionspsykiatriens klinikker m.m.
  • Har kørekort B.
  • Formår at bevarer roen og overblikket i pressede situationer.
  • Kan vurdere borgerens grad af krise og handle på det i her og nu situationen.

Vi tilbyder:
  • En spændende arbejdsplads med mulighed for udvikling.
  • En arbejdsplads som vægter faglighed højt.
  • En arbejdsplads med medindflydelse.
  • En arbejdsplads hvor arbejdsglæde og humor vægtes højt.
  • En arbejdsplads hvor vi arbejder ud fra Viborg Kommunes værdier Mangfoldighed, ordentlighed, dygtighed og mod.
  • Aftale om løn- og ansættelsesvilkår sker ifølge gældende overenskomst.
   
Yderligere oplysninger om Socialt Akuttilbud, kan ses på https://socialtakuttilbud.viborg.dk/ 
eller kontakt afdelingsleder Gitte Nissen på telefon 22 12 47 95 på hverdage mellem 8 og 16.

Ansøgningsfristen er d. 17. november 2019, og samtaler forventes afholdt d. 19. og 21. november.

Ved ansættelse indhentes der referencer og straffeattest.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330110448Phoenix-7bbec41012019-10-22T00:00:00Socialpsykiatrisk medarbejderEr du faglig velfunderet? Kan du inspirere til håb for fremtiden for mennesker, der oplever en akut psykisk krise? Kan du se dig selv arbejde i et udfordrende job, hvor du arbejder alene? Trives du med en hverdag, hvor uforudsigelighed er mere reglen end undtagelsen? Kan du arbejde selvstændigt og bevare overblikket også i pressede situationer? Har du erfaring indenfor psykiatri, så har vi jobbet til dig!

Socialt Akuttilbud søger en ny kollega 32 timer ugentligt til blandet dagvagter (7.00-15.00) og aftenvagt (15.00-23.00). Derudover skal påregnes arbejde hver 2. weekend.

Vi er et team på 5 faste medarbejdere, som har stor arbejdsglæde og er faglig velfunderet. Vi har et godt arbejdsmiljø, men mangler en ny kollega, som kan indgå i vores team.

Socialt Akuttilbud er et døgnåbent § 82 c tilbud til borgere i Viborg Kommune fra 18 år og opefter, der oplever en akut psykisk krise. Det kræver ingen henvisning eller visitering at benytte tilbuddet. Borgerne kan henvende sig telefonisk, på mail, sms eller møde personligt op døgnets 24 timer. Derudover har borgerne mulighed for at overnatte i tilbuddet, hvis vi sammen med borgeren vurderer, at det kan give tryghed og ro i krisen.
I Socialt Akuttilbud arbejder vi ud fra en empowerment og recovery-orienteret tilgang, hvor omdrejningspunktet er mestring i eget liv. Krisesamtalen er vores primære metode, hvilket betyder at vi;
  • Støtter den enkelte borgers ret til selv at definere sin egen vej, tage informerede beslutninger på egne vegne, at løbe risici og fejle på vejen mod bedring.
  • Synliggør og fremmer den enkelte borgers styrker og skaber en reel samarbejdsrelation mellem medarbejderen og borgeren.
  • Har forståelse for at det er borgeren, der forvalter egne ressourcer og definerer ønsker og behov og kontrollerer processen - selvom vedkommende er kriseramt.
  • Støtter borgeren i, at denne arbejder ud fra egen selvforståelse og giver borgeren reelle muligheder for at træffe kvalificerede valg og beslutninger.
  • Støtter borgeren til at opnå ejerskab i egen situation og til handlinger, fordi handlingerne er udformet på borgerens præmisser.
  • Støtter borgeren til at få øje på egne ressourcer og tiltager sig løbende mere kontrol over egen hverdag - også i forhold til akut tilspidsede situationer.
     
Fleksibel natstøtte er et §85 tilbud for mennesker, der i en periode har brug for tilsyn og støtte om natten (varetages af nattevagterne). Borgeren visiteres gennem visitation social. Vi kører ud fra vores base i Socialt Akuttilbud til besøg hos borgerne i eget hjem i samarbejde med nattevagten fra Stadionkollegiet i handicapområdet. Vores primære opgave er at give borgerne et tryghedstilsyn flere gange i løbet af natten. I den fleksible natstøttedel kan der forekomme plejekrævende opgaver.

Fleksibel natstøtte varetages af nattevagterne.
 

Vi forventer, at du:
  • Har en relevant sundheds/socialfaglig uddannelse.
  • Har erfaring inden for psykiatri.
  • Kan arbejde struktureret.
  • Har overblik.
  • Har gode kommunikationsevner, kan være lyttende, tilstede i nuet og nærværende.
  • Kan lide udfordringer og uforudsigelighed i hverdagen.
  • Er idérig og ser muligheder frem for begrænsninger.
  • Har kendskab til og viden om samarbejde med praktiserende læger/vagtlæger, sagsbehandlere i kommunen, kontaktpersoner, regionspsykiatriens klinikker m.m.
  • Har kørekort B.
  • Formår at bevarer roen og overblikket i pressede situationer.
  • Kan vurdere borgerens grad af krise og handle på det i her og nu situationen.

Vi tilbyder:
  • En spændende arbejdsplads med mulighed for udvikling.
  • En arbejdsplads som vægter faglighed højt.
  • En arbejdsplads med medindflydelse.
  • En arbejdsplads hvor arbejdsglæde og humor vægtes højt.
  • En arbejdsplads hvor vi arbejder ud fra Viborg Kommunes værdier Mangfoldighed, ordentlighed, dygtighed og mod.
  • Aftale om løn- og ansættelsesvilkår sker ifølge gældende overenskomst.
   
Yderligere oplysninger om Socialt Akuttilbud, kan ses på https://socialtakuttilbud.viborg.dk/ 
eller kontakt afdelingsleder Gitte Nissen på telefon 22 12 47 95 på hverdage mellem 8 og 16.

Ansøgningsfristen er d. 17. november 2019, og samtaler forventes afholdt d. 19. og 21. november.

Ved ansættelse indhentes der referencer og straffeattest.

2019-11-18T00:51:43.987 Er du faglig velfunderet? Kan du inspirere til håb for fremtiden for mennesker, der oplever en akut psykisk krise? Kan du se dig selv arbejde i et udfordrende job, hvor du arbejder alene? Trives du med en hverdag, hvor uforudsigelighed er mere reglen end undtagelsen? Kan du arbejde selvstændigt og bevare overblikket også i pressede situationer? Har du erfaring indenfor psykiatri, så har vi jobbet til dig! Socialt Akuttilbud søger en ny kollega 32 timer ugentligt til blandet dagvagter (7.00-15.00) og aftenvagt (15.00-23.00). Derudover skal påregnes arbejde hver 2. weekend. Vi er et team på 5 faste medarbejdere, som har stor arbejdsglæde og er faglig velfunderet. Vi har et godt arbejdsmiljø, men mangler en ny kollega, som kan indgå i vores team. Socialt Akuttilbud er et døgnåbent 82 c tilbud til borgere i Viborg Kommune fra 18 år og opefter, der oplever en akut psykisk krise. Det kræver ingen henvisning eller visitering at benytte tilbuddet. Borgerne kan henvende sig telefonisk, på mail, sms eller møde personligt op døgnets 24 timer. Derudover har borgerne mulighed for at overnatte i tilbuddet, hvis vi sammen med borgeren vurderer, at det kan give tryghed og ro i krisen. I Socialt Akuttilbud arbejder vi ud fra en empowerment og recovery-orienteret tilgang, hvor omdrejningspunktet er mestring i eget liv. Krisesamtalen er vores primære metode, hvilket betyder at vi Støtter den enkelte borgers ret til selv at definere sin egen vej, tage informerede beslutninger på egne vegne, at løbe risici og fejle på vejen mod bedring.Synliggør og fremmer den enkelte borgers styrker og skaber en reel samarbejdsrelation mellem medarbejderen og borgeren.Har forståelse for at det er borgeren, der forvalter egne ressourcer og definerer ønsker og behov og kontrollerer processen - selvom vedkommende er kriseramt.Støtter borgeren i, at denne arbejder ud fra egen selvforståelse og giver borgeren reelle muligheder for at træffe kvalificerede valg og beslutninger.Støtter borgeren til at opnå ejerskab i egen situation og til handlinger, fordi handlingerne er udformet på borgerens præmisser.Støtter borgeren til at få øje på egne ressourcer og tiltager sig løbende mere kontrol over egen hverdag - også i forhold til akut tilspidsede situationer. Fleksibel natstøtte er et 85 tilbud for mennesker, der i en periode har brug for tilsyn og støtte om natten (varetages af nattevagterne). Borgeren visiteres gennem visitation social. Vi kører ud fra vores base i Socialt Akuttilbud til besøg hos borgerne i eget hjem i samarbejde med nattevagten fra Stadionkollegiet i handicapområdet. Vores primære opgave er at give borgerne et tryghedstilsyn flere gange i løbet af natten. I den fleksible natstøttedel kan der forekomme plejekrævende opgaver. Fleksibel natstøtte varetages af nattevagterne. Vi forventer, at du:Har en relevant sundheds socialfaglig uddannelse.Har erfaring inden for psykiatri.Kan arbejde struktureret.Har overblik.Har gode kommunikationsevner, kan være lyttende, tilstede i nuet og nærværende.Kan lide udfordringer og uforudsigelighed i hverdagen.Er id rig og ser muligheder frem for begrænsninger.Har kendskab til og viden om samarbejde med praktiserende læger vagtlæger, sagsbehandlere i kommunen, kontaktpersoner, regionspsykiatriens klinikker m.m.Har kørekort B.Formår at bevarer roen og overblikket i pressede situationer.Kan vurdere borgerens grad af krise og handle på det i her og nu situationen. Vi tilbyder:En spændende arbejdsplads med mulighed for udvikling.En arbejdsplads som vægter faglighed højt.En arbejdsplads med medindflydelse.En arbejdsplads hvor arbejdsglæde og humor vægtes højt.En arbejdsplads hvor vi arbejder ud fra Viborg Kommunes værdier Mangfoldighed, ordentlighed, dygtighed og mod.Aftale om løn- og ansættelsesvilkår sker ifølge gældende overenskomst. Yderligere oplysninger om Socialt Akuttilbud, kan ses på https: socialtakuttilbud.viborg.dk eller kontakt afdelingsleder Gitte Nissen på telefon 22 12 47 95 på hverdage mellem 8 og 16. Ansøgningsfristen er d. 17. november 2019, og samtaler forventes afholdt d. 19. og 21. november. Ved ansættelse indhentes der referencer og straffeattest.11jobnet7bbec410100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-17T00:00:000000https://viborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=b0769771-1df2-4544-8f21-c9ba9ea1b6a50EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3634867Social, Sundhed & Omsorg11Guldblommevej 3A8800ViborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent842141JobNet5061839506183910022-10-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7bbec410https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7bbec410https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7bbec410&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7bbec410&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSocialpsykiatrisk medarbejder1Dansk3Læse/ tale333005Socialpædagog9Undervisning og pædagogik363255247noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330186575Socialpsykiatriske medarbejdereRobot Psykiatrien i Viborg Kommune søger to socialpsykiatriske medarbejdere til Botilbuddet Guldblommevej 14-16. Da to medarbejdere har valgt at gå på pension, søger Botilbuddet Guldblommevej 14-16 to socialpsykiatriske medarbejdere med tiltrædelse 1. april 2020. Det er faste stillinger på hver 32 -37 timer pr. uge med skiftende arbejdstider dag aften nat alle ugens dage. Der må forventes arbejde hver anden weekend af en varighed på 2 x 8 timer. Botilbuddet Guldblommevej 14-16 yder døgndækket bostøtte til 24 borgere i nyere almennyttige boliger. Medarbejdernes kerneopgave er at medvirke til at fremme den enkelte borgers muligheder for at mestre og skabe mening i eget liv. Vores praksis er forankret i Viborg kommunes socialpolitik Livet er dit , kvalitetsstandarder for socialområdet og bestilling på den enkelte borger fra myndighedsafdelingen. I dagligdagen arbejder vi pædagogisk og socialfagligt ud fra delmål efter SMART-modellen og sundhedsfagligt ud fra de 12 sygeplejefaglige problemområder. Dokumentation foretages i System Bosted og medicinadministration via FMK. Opgaverne i det socialpsykiatriske område er af både pædagogisk, social- og sundhedsfaglig karakter, hvorfor vi ønsker vores teams tværfagligt sammensat. Vi søger derfor kollegaer, der matcher dette, dvs. pædagog, social- sundhedsassistent, sygeplejerske eller ergoterapeut. Vi forventer desuden, at vores fremtidige kollega:Har erfaring inden for det psykiatriske, pædagogiske, sociale eller sundhedsfaglige område.Har gode samarbejdsevner.Har fokus på opgaven og kan løse denne professionelt.Kan arbejde struktureret og selvstændigt.Kan bevare overblikket og træffe beslutninger i akutte og komplekse situationer.Kan indgå i en ligeværdig dialog med borgere, kollegaer og samarbejdspartnere.Er udviklingsorienteret og fleksibel, herunder i forhold til arbejdstider.Har gode kommunikative kompetencer, mundtlige som skriftlige.Har kendskab til flair for IT-baserede løsninger. Til gengæld tilbyder vi:Udfordrende arbejdsopgaver med mulighed for faglig og personlig udvikling.Et dynamisk og givende arbejdsmiljø.Stor grad af medbestemmelse og ansvar.Medindflydelse på egen arbejdstidsplan.Engagerede kollegaer i et tværfagligt miljø.En kultur hvor ledelse og samarbejde baseres på værdier.Godt samarbejde med nabotilbud.Teamdag p-møder hver 6. uge.Supervision og undervisning.Mulighed for kurser kompetenceudvikling. Yderligere oplysninger kan ses på: www.guldblommevej14og16.viborg.dk Spørgsmål besvares gerne ved henvendelse til afdelingsleder Karen Korsgaard Andersen på hverdage mellem kl. 08 og kl. 16 på telefon 30 31 52 35. Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 27. februar 2020. Ved ansættelse vil der blive indhentet referencer og straffeattest. Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.Psykiatrien i Viborg Kommune søger to socialpsykiatriske medarbejdere til Botilbuddet Guldblommevej 14-16.
 
Da to medarbejdere har valgt at gå på pension, søger Botilbuddet Guldblommevej 14-16 to socialpsykiatriske medarbejdere med tiltrædelse 1. april 2020. Det er faste stillinger på hver 32 -37 timer pr. uge med skiftende arbejdstider dag/aften/nat alle ugens dage. Der må forventes arbejde hver anden weekend af en varighed på 2 x 8 timer.
 
Botilbuddet Guldblommevej 14-16 yder døgndækket bostøtte til 24 borgere i nyere almennyttige boliger. Medarbejdernes kerneopgave er at medvirke til at fremme den enkelte borgers muligheder for at mestre og skabe mening i eget liv.
 
Vores praksis er forankret i Viborg kommunes socialpolitik ”Livet er dit”, kvalitetsstandarder for socialområdet og bestilling på den enkelte borger fra myndighedsafdelingen.

I dagligdagen arbejder vi pædagogisk og socialfagligt ud fra delmål efter SMART-modellen og sundhedsfagligt ud fra de 12 sygeplejefaglige problemområder. Dokumentation foretages i System Bosted og medicinadministration via FMK.
 
Opgaverne i det socialpsykiatriske område er af både pædagogisk, social- og sundhedsfaglig karakter, hvorfor vi ønsker vores teams tværfagligt sammensat. Vi søger derfor kollegaer, der matcher dette, dvs. pædagog, social- & sundhedsassistent, sygeplejerske eller ergoterapeut.
 

Vi forventer desuden, at vores fremtidige kollega:
  • Har erfaring inden for det psykiatriske, pædagogiske, sociale eller sundhedsfaglige område.
  • Har gode samarbejdsevner.
  • Har fokus på opgaven og kan løse denne professionelt.
  • Kan arbejde struktureret og selvstændigt.
  • Kan bevare overblikket og træffe beslutninger i akutte og komplekse situationer.
  • Kan indgå i en ligeværdig dialog med borgere, kollegaer og samarbejdspartnere.
  • Er udviklingsorienteret og fleksibel, herunder i forhold til arbejdstider.
  • Har gode kommunikative kompetencer, mundtlige som skriftlige.
  • Har kendskab til/flair for IT-baserede løsninger.
     
Til gengæld tilbyder vi:
  • Udfordrende arbejdsopgaver med mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • Et dynamisk og givende arbejdsmiljø.
  • Stor grad af medbestemmelse og ansvar.
  • Medindflydelse på egen arbejdstidsplan.
  • Engagerede kollegaer i et tværfagligt miljø.
  • En kultur hvor ledelse og samarbejde baseres på værdier.
  • Godt samarbejde med nabotilbud.
  • Teamdag/p-møder hver 6. uge.
  • Supervision og undervisning.
  • Mulighed for kurser/kompetenceudvikling.
 
Yderligere oplysninger kan ses på: www.guldblommevej14og16.viborg.dk

Spørgsmål besvares gerne ved henvendelse til afdelingsleder Karen Korsgaard Andersen på hverdage mellem kl. 08 og kl. 16 på telefon 30 31 52 35.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 27. februar 2020.

Ved ansættelse vil der blive indhentet referencer og straffeattest.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Social, Sundhed & OmsorgViborg2020-02-19T00:00:002020-02-25T00:00:00
330173154Stærkt fagligt funderede socialpædagoger til Specialområde Hjerneskade, SvalevejBasic Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det social- og neuropædagogiske område? Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi opnormerer vores stab af faste medarbejdere. Vi tager afsæt i den nyeste viden på området og er i proces med at kvalificere vores tilbud og vores arbejdsplads. Vi har rammerne, potentialet og personalet til at forsætte en super spændende udvikling vi mangler blot dig! Svalevej består af 5 afdelinger med 34 pladser i alt, fordelt på 2 huse. Målgruppen er kendetegnet ved høj grad af kompleksitet, som f.eks. risikobetonet og udadreagerende adfærd, psykiatriske diagnoser m.m. Borgene har på forskellig vis alle behov for pleje omsorg samt hjælp til praktiske gøremål. I alle afdelinger ydes der bostøtte efter Servicelovens 85 og samvær- og aktivitetstilbud efter Servicelovens 104. Der er ledige stillinger i flere afdelinger. Svalevej tilbyder: Et levende og spændende arbejdsmiljø med mulighed for faglig og personlig udvikling. En organisation, der lægger vægt på rummelighed, respekt, samarbejde og udvikling. Engagerede og ansvarlige kollegaer, konsulenter og ledelse med en bred erfaring inden for området. Intern Fagpilot-uddannelse i Neuropædagogik: Intro, Modul I, Modul II og Modul III (diplomniveau). Arbejdstid i dag- og aftenvagter samt hver 2. eller hver 3. weekend. Årets ferier og helligdage er rammesat således, at man har 1. prioritet for sine ønsker på rul. Stillingerne er på 30-35 timer pr. uge. Dine arbejdsopgaver vil være at: Tage afsæt i vores interne Fagpilotuddannelse og arbejde i den neuropædagogiske proces med at afdække behov, definere mål og delmål, samt dokumentere den individuelt tilpassede indsats. Tage del i det tværfaglige arbejde omkring borgeren i hverdagen, hvor der ydes individuelt tilpasset bostøtte, samt integreret samværs- og aktivitetstilbud. Tage del i Svalevejs monofaglige fora, hvor der arbejdes med at styrke og udvikle den socialpædagogiske indsats, samt den neuropædagogiske tilgang. Vi forventer at du: Er uddannet socialpædagog. Har en stærk grundfaglighed og har lyst til at lære nyt og udvikle dig fagligt såvel som personligt. Stærke kommunikative evner og lyst til formidling, læring og samarbejde. Har gode IT-kompetencer. Er systematisk og målrettet i opgavevaretagelsen. Kan bevare overblik og fokus i en travl hverdag. Seneste ansøgningsfrist: søndag den 1. marts 2020.Vedlæg venligst uddannelsesbevis og anden relevant dokumentation.Ansættelse pr. 1. april 2020 eller efter aftale.Du kan læse mere om Specialområde Hjerneskade på www.soh.rm.dk. Du er ligeledes velkommen til at kontakte afdelingsleder Søren Holt Jensen på tlf. 92 43 70 42 eller afdelingsleder Marian Engdal på tlf. 30 71 44 75.Stillingen skal søges online via regionens hjemmeside: www.rm.dk job. Gå ind under stillingsopslaget og følg link til ansøgningsformular.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det social- og neuropædagogiske område?
 
Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi opnormerer vores stab af faste medarbejdere. Vi tager afsæt i den nyeste viden på området og er i proces med at kvalificere vores tilbud og vores arbejdsplads.
 
Vi har rammerne, potentialet og personalet til at forsætte en super spændende udvikling – vi mangler blot dig!
 
Svalevej består af 5 afdelinger med 34 pladser i alt, fordelt på 2 huse. Målgruppen er kendetegnet ved høj grad af kompleksitet, som f.eks. risikobetonet og udadreagerende adfærd, psykiatriske diagnoser m.m. Borgene har på forskellig vis alle behov for pleje/omsorg samt hjælp til praktiske gøremål.
 
I alle afdelinger ydes der bostøtte efter Servicelovens § 85 og samvær- og aktivitetstilbud efter Servicelovens § 104. Der er ledige stillinger i flere afdelinger.
 
Svalevej tilbyder:
  • Et levende og spændende arbejdsmiljø med mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • En organisation, der lægger vægt på rummelighed, respekt, samarbejde og udvikling.
  • Engagerede og ansvarlige kollegaer, konsulenter og ledelse med en bred erfaring inden for området.
  • Intern Fagpilot-uddannelse i Neuropædagogik: Intro, Modul I, Modul II og Modul III (diplomniveau).
  • Arbejdstid i dag- og aftenvagter samt hver 2. eller hver 3. weekend. Årets ferier og helligdage er rammesat således, at man har 1. prioritet for sine ønsker på rul. Stillingerne er på 30-35 timer pr. uge.
Dine arbejdsopgaver vil være at:
  • Tage afsæt i vores interne Fagpilotuddannelse og arbejde i den neuropædagogiske proces med at afdække behov, definere mål og delmål, samt dokumentere den individuelt tilpassede indsats.
  • Tage del i det tværfaglige arbejde omkring borgeren i hverdagen, hvor der ydes individuelt tilpasset bostøtte, samt integreret samværs- og aktivitetstilbud.
  • Tage del i Svalevejs monofaglige fora, hvor der arbejdes med at styrke og udvikle den socialpædagogiske indsats, samt den neuropædagogiske tilgang.
Vi forventer at du:
  • Er uddannet socialpædagog.
  • Har en stærk grundfaglighed og har lyst til at lære nyt og udvikle dig fagligt såvel som personligt.
  • Stærke kommunikative evner og lyst til formidling, læring og samarbejde.
  • Har gode IT-kompetencer.
  • Er systematisk og målrettet i opgavevaretagelsen.
  • Kan bevare overblik og fokus i en travl hverdag.
Seneste ansøgningsfrist: søndag den 1. marts 2020.
Vedlæg venligst uddannelsesbevis og anden relevant dokumentation.
Ansættelse pr. 1. april 2020 eller efter aftale.

Du kan læse mere om Specialområde Hjerneskade på www.soh.rm.dk.  Du er ligeledes velkommen til at kontakte afdelingsleder Søren Holt Jensen på tlf. 92 43 70 42 eller afdelingsleder Marian Engdal på tlf. 30 71 44 75.

Stillingen skal søges online via regionens hjemmeside: www.rm.dk/job. Gå ind under stillingsopslaget og følg link til ansøgningsformular.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/1661898d_logo.gifSvalevej Team 1-2Randers SØ2020-02-06T17:37:56.4132020-03-01T00:00:00
330191944UngeBasen søger medarbejdere til mentorfunktion og/eller familierettet funktion m.v.Robot Pr. 1. marts 2020, eller snarest derefter, søges medarbejder til UngeBasen. Der er tale om faste stillinger på fuld tid.UngeBasen tilbyder mentorordning for unge, familierettede indsatser, gruppeforløb, klubtilbud, anbringelse i egen lejlighed og har desuden opsøgende konsulterende gadeplansmedarbejdere.UngeBasens primære målgruppe er unge i alderen 12-18 år (23 v. efterværn), der eks. har sociale, psykiske, følelsesmæssige, emotionelle vanskeligheder.Det betyder, at der kan være tale om unge, som eks. erdiagnosticerede indenfor autisme-spektret, angstproblematikker, psykisk sårbare, ADHDer udfordrede i forhold til spiseforstyrrelser og anden selvskadende adfærder kriminelle kriminalitetstruedeer forbrugende misbrugende af alkohol og el. euforiserende stoffer har samspilsproblemer i forhold til forældreer marginaliserede i forhold til uddannelse og arbejdsmarked.Der søges medarbejdere somer socialfagligt uddannede pædagoger, socialrådgivere mv.har en terapeutisk efteruddannelse inden for det systemiske, narrative, løsningsfokuseredeer i stand til at se på egen praksis og være reflekterende over dennekan være tovholder i forhold til indsatsen omkring den unge familienformår en anerkendende tilgang til både den unge og familien, men som samtidig er i stand til målrettethed og dermed en stærk socialfaglig tilganghar et udstrakt kendskab til målgruppenhar erfaring i arbejdet med grupperformår at være fleksibel og er omstillingsparatkan holde fokus i en, til tider, omskiftelig hverdag og formår strukturformår at arbejde tværfagligter indstillet på skiftende arbejdstider - herunder aftenarbejdeformår skriftligheder indforstået med at effektmåle.Ansøgningsfristtorsdag den 19. marts.Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 26. marts.Løn- og ansættelsesvilkårI henhold til gældende overenskomst efter reglerne om Ny løn.Yderligere informationKan fås hos afdelingsledere Trine Cramer, telefon 24 44 50 70 og Else Marie Revsbeck, telefon 51 21 11 05 samt Centerleder Lene Gorm Jørgensen på telefon 27 53 51 19.AnsættelsesforholdFastansættelse - fuld tid.Tiltrædelse1. marts eller snarest derefterAnsøgningsfrist19-03-2020 23:59Virksomhedens oplysningerUngebasenKontaktpersonBirgitte Lundø FischerPr. 1. marts 2020, eller snarest derefter, søges medarbejder til UngeBasen. Der er tale om faste stillinger på fuld tid.

UngeBasen tilbyder mentorordning for unge, familierettede indsatser, gruppeforløb, klubtilbud, anbringelse i egen lejlighed og har desuden opsøgende/konsulterende gadeplansmedarbejdere.

UngeBasens primære målgruppe er unge i alderen 12-18 år (23 v. efterværn), der eks. har sociale, psykiske, følelsesmæssige, emotionelle vanskeligheder.

Det betyder, at der kan være tale om unge, som eks. er
  • diagnosticerede indenfor autisme-spektret, angstproblematikker, psykisk sårbare, ADHD
  • er udfordrede i forhold til spiseforstyrrelser og anden selvskadende adfærd
  • er kriminelle/kriminalitetstruede
  • er forbrugende/misbrugende af alkohol og/el. euforiserende stoffer
  • har samspilsproblemer i forhold til forældre
  • er marginaliserede i forhold til uddannelse og arbejdsmarked.

Der søges medarbejdere som
  • er socialfagligt uddannede pædagoger, socialrådgivere mv.
  • har en terapeutisk efteruddannelse inden for det systemiske, narrative, løsningsfokuserede
  • er i stand til at se på egen praksis og være reflekterende over denne
  • kan være tovholder i forhold til indsatsen omkring den unge/familien
  • formår en anerkendende tilgang til både den unge og familien, men som samtidig er i stand til målrettethed og dermed en stærk socialfaglig tilgang
  • har et udstrakt kendskab til målgruppen
  • har erfaring i arbejdet med grupper
  • formår at være fleksibel og er omstillingsparat
  • kan holde fokus i en, til tider, omskiftelig hverdag og formår struktur
  • formår at arbejde tværfagligt
  • er indstillet på skiftende arbejdstider - herunder aftenarbejde
  • formår skriftlighed
  • er indforstået med at effektmåle.

Ansøgningsfrist
torsdag den 19. marts.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 26. marts.

Løn- og ansættelsesvilkår
I henhold til gældende overenskomst efter reglerne om Ny løn.

Yderligere information
Kan fås hos afdelingsledere Trine Cramer, telefon 24 44 50 70 og Else Marie Revsbeck, telefon 51 21 11 05 samt Centerleder Lene Gorm Jørgensen på telefon 27 53 51 19.

Ansættelsesforhold
Fastansættelse - fuld tid.

Tiltrædelse
1. marts eller snarest derefter

Ansøgningsfrist
19-03-2020 23:59

Virksomhedens oplysninger
Ungebasen

Kontaktperson
Birgitte Lundø Fischer

 

Randers KommuneRanders NØ2020-02-21T00:00:002020-03-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Socialpsykiatriske medarbejdere

Social, Sundhed & Omsorg

Viborg
Psykiatrien i Viborg Kommune søger to socialpsykiatriske medarbejdere til Botilbuddet Guldblommevej 14-16. Da to medarbejdere har valgt at gå på pension, søger Botilbuddet Guldblommevej 14-16 to socialpsykiatriske medarbejdere med tiltrædelse 1. apr...
Indrykket:19. februar 2020

Stærkt fagligt funderede socialpædagoger til Specialområde Hjerneskade, Svalevej

Svalevej Team 1-2

Randers SØ
Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det social- og neuropædagogiske område? Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi opnormerer vores stab af faste medarbejdere. Vi tager afsæt i den nyeste viden på området o...
Indrykket:6. februar 2020

UngeBasen søger medarbejdere til mentorfunktion og/eller familierettet funktion m.v.

Randers Kommune

Randers NØ
Pr. 1. marts 2020, eller snarest derefter, søges medarbejder til UngeBasen. Der er tale om faste stillinger på fuld tid.UngeBasen tilbyder mentorordning for unge, familierettede indsatser, gruppeforløb, klubtilbud, anbringelse i egen lejlighed og ha...
Indrykket:21. februar 2020