Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Socialrådgiver / Socialformilder i Specialgruppen.

Specialgruppen søger 2 socialrådgivere / socialformidlere i faste stillinger på 37 timer om ugen pr. 1. august 2019. Begge stillinger er på området inden for servicelovens voksenområdet, 1 stilling i Team 1, der arbejder med borgere i alderen 18–30 år og 1 stilling i Team 2 der arbejder med borgere over 30 år.
 
Specialgruppen er en del af Socialafdelingen i Aalborg Kommune. Servicelovens voksenområde som du vil blive en del af består af ca. 19 medarbejdere og er fordelt i en modtagelse og 2 teams (over og under 30 år).
 
Vi søger en medarbejder der,

  • Er uddannet socialrådgiver / socialformilder
  • Har interesse i og erfaring med arbejdet inden for servicelovens voksenområde
  • Kan arbejde struktureret og målrettet som myndighedsrådgiver
  • Har evne til at skabe en konstruktiv kontakt til vores borgere og samarbejdspartnere
 
Dine arbejdsopgaver er,
  • Råd og vejledning
  • Bevilling af støtte jf. servicelovens § 82, 85, 107 og 110
  • Udarbejdelse af handleplaner jf. servicelovens § 141
  • Koordinering af indsatsen så vores borgere får en helhedsorienteret indsats
 
Fakta om Specialgruppen
  • Specialgruppen er forankret i Socialafdelingen i Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen, og er Aalborg Kommunes myndighedsafdeling vedrørende børn og voksne med funktionsnedsættelser
  • Specialgruppen arbejder målrettet ud fra temaerne i det fælles værdiggrundlag i Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen - professionalisme, fællesskab og udvikling
  • Specialgruppen består af socialrådgivere, socialformidlere, ergoterapeuter, assistenter, teamledere og leder, i alt ca. 75 medarbejdere. Vores størrelse giver os gode muligheder for specialisering og fælles faglig udvikling, og vi vægter det tværfaglige samarbejde højt, såvel internt som eksternt
  • Arbejdet med vores målgruppe kræver psykisk robusthed, og vi lægger derfor vægt på, at alle trives godt og får den nødvendige hjælp og støtte
  • Specialgruppen er en arbejdsplads, der systematisk arbejder med faglig udvikling og læring
 
Vi kan tilbyde dig
  • En travl og spændende arbejdsplads
  • En interessant stilling med mange udfordringer og muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Meget engagerede og dygtige kollegaer
  • Bistand fra jurister, økonomiske og socialfaglige konsulenter
  • Supervision
  • En arbejdsplads i centrum af Aalborg
     
Stillingen er omfattet af lokal løn. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og forhandlingsberettigede organisation.
Der indhentes straffe- og børneattest inden endelig ansættelse.
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos Faglig koordinator Helle Klitte Rantzau, tlf. 2520 2771 eller Vibeke Haslund, tlf. 25203064.
 
Ansøgningsfrist den 17. juni 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 20. juni 2019.
 
Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke ”Send ansøgning” og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032111Phoenix-ebfc32a012019-05-27T14:03:32.713Socialrådgiver / Socialformilder i Specialgruppen.Specialgruppen søger 2 socialrådgivere / socialformidlere i faste stillinger på 37 timer om ugen pr. 1. august 2019. Begge stillinger er på området inden for servicelovens voksenområdet, 1 stilling i Team 1, der arbejder med borgere i alderen 18–30 år og 1 stilling i Team 2 der arbejder med borgere over 30 år.
 
Specialgruppen er en del af Socialafdelingen i Aalborg Kommune. Servicelovens voksenområde som du vil blive en del af består af ca. 19 medarbejdere og er fordelt i en modtagelse og 2 teams (over og under 30 år).
 
Vi søger en medarbejder der,
  • Er uddannet socialrådgiver / socialformilder
  • Har interesse i og erfaring med arbejdet inden for servicelovens voksenområde
  • Kan arbejde struktureret og målrettet som myndighedsrådgiver
  • Har evne til at skabe en konstruktiv kontakt til vores borgere og samarbejdspartnere
 
Dine arbejdsopgaver er,
  • Råd og vejledning
  • Bevilling af støtte jf. servicelovens § 82, 85, 107 og 110
  • Udarbejdelse af handleplaner jf. servicelovens § 141
  • Koordinering af indsatsen så vores borgere får en helhedsorienteret indsats
 
Fakta om Specialgruppen
  • Specialgruppen er forankret i Socialafdelingen i Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen, og er Aalborg Kommunes myndighedsafdeling vedrørende børn og voksne med funktionsnedsættelser
  • Specialgruppen arbejder målrettet ud fra temaerne i det fælles værdiggrundlag i Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen - professionalisme, fællesskab og udvikling
  • Specialgruppen består af socialrådgivere, socialformidlere, ergoterapeuter, assistenter, teamledere og leder, i alt ca. 75 medarbejdere. Vores størrelse giver os gode muligheder for specialisering og fælles faglig udvikling, og vi vægter det tværfaglige samarbejde højt, såvel internt som eksternt
  • Arbejdet med vores målgruppe kræver psykisk robusthed, og vi lægger derfor vægt på, at alle trives godt og får den nødvendige hjælp og støtte
  • Specialgruppen er en arbejdsplads, der systematisk arbejder med faglig udvikling og læring
 
Vi kan tilbyde dig
  • En travl og spændende arbejdsplads
  • En interessant stilling med mange udfordringer og muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Meget engagerede og dygtige kollegaer
  • Bistand fra jurister, økonomiske og socialfaglige konsulenter
  • Supervision
  • En arbejdsplads i centrum af Aalborg
     
Stillingen er omfattet af lokal løn. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og forhandlingsberettigede organisation.
Der indhentes straffe- og børneattest inden endelig ansættelse.
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos Faglig koordinator Helle Klitte Rantzau, tlf. 2520 2771 eller Vibeke Haslund, tlf. 25203064.
 
Ansøgningsfrist den 17. juni 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 20. juni 2019.
 
Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke ”Send ansøgning” og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

 

2019-06-18T00:51:22.630 Specialgruppen søger 2 socialrådgivere socialformidlere i faste stillinger på 37 timer om ugen pr. 1. august 2019. Begge stillinger er på området inden for servicelovens voksenområdet, 1 stilling i Team 1, der arbejder med borgere i alderen 18 30 år og 1 stilling i Team 2 der arbejder med borgere over 30 år. Specialgruppen er en del af Socialafdelingen i Aalborg Kommune. Servicelovens voksenområde som du vil blive en del af består af ca. 19 medarbejdere og er fordelt i en modtagelse og 2 teams (over og under 30 år). Vi søger en medarbejder der, Er uddannet socialrådgiver socialformilder Har interesse i og erfaring med arbejdet inden for servicelovens voksenområde Kan arbejde struktureret og målrettet som myndighedsrådgiver Har evne til at skabe en konstruktiv kontakt til vores borgere og samarbejdspartnere Dine arbejdsopgaver er, Råd og vejledning Bevilling af støtte jf. servicelovens 82, 85, 107 og 110 Udarbejdelse af handleplaner jf. servicelovens 141 Koordinering af indsatsen så vores borgere får en helhedsorienteret indsats Fakta om Specialgruppen Specialgruppen er forankret i Socialafdelingen i Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen, og er Aalborg Kommunes myndighedsafdeling vedrørende børn og voksne med funktionsnedsættelser Specialgruppen arbejder målrettet ud fra temaerne i det fælles værdiggrundlag i Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen - professionalisme, fællesskab og udvikling Specialgruppen består af socialrådgivere, socialformidlere, ergoterapeuter, assistenter, teamledere og leder, i alt ca. 75 medarbejdere. Vores størrelse giver os gode muligheder for specialisering og fælles faglig udvikling, og vi vægter det tværfaglige samarbejde højt, såvel internt som eksternt Arbejdet med vores målgruppe kræver psykisk robusthed, og vi lægger derfor vægt på, at alle trives godt og får den nødvendige hjælp og støtte Specialgruppen er en arbejdsplads, der systematisk arbejder med faglig udvikling og læring Vi kan tilbyde dig En travl og spændende arbejdsplads En interessant stilling med mange udfordringer og muligheder for faglig og personlig udvikling Meget engagerede og dygtige kollegaer Bistand fra jurister, økonomiske og socialfaglige konsulenter Supervision En arbejdsplads i centrum af Aalborg Stillingen er omfattet af lokal løn. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og forhandlingsberettigede organisation.Der indhentes straffe- og børneattest inden endelig ansættelse.Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos Faglig koordinator Helle Klitte Rantzau, tlf. 2520 2771 eller Vibeke Haslund, tlf. 25203064. Ansøgningsfrist den 17. juni 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 20. juni 2019. Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.10Phoenixebfc32a0101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=523cb6de-19dd-4ef8-b032-4f5dea45e5870EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3535603Specialgruppen11Østerbro 429000AalborgDKDanmarkORS/ebfc32a0_logo.gifORS/Small/ebfc32a0_logo.gif0
dmi-fb@aalborg.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent767911EmplyMinimum pakken - 35 dage223d076f-474d-4ab5-bea9-a530bfa54c6c_3662600027-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ebfc32a0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ebfc32a0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ebfc32a0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ebfc32a0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Socialvaesen/3.jpgSocialrådgiver / Socialformilder i Specialgruppen.12008001Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver11Socialvæsen361932300Ditte-Marie MIkusdmi-fb@aalborg.dkDanmarkDanmark330133401Socialrådgiver / Socialformilder i SpecialgruppenBasic Er det dig vi søger .. så kig her! Specialgruppen søger 1 socialrådgiver socialformidler i et barselsvikariat på 37 timer om ugen pr. 1. februar 2020.Stillingen er på området inden for servicelovens voksenområde, og er i vores team der arbejder med borgere 30 . Specialgruppen er en del af Socialafdelingen i Aalborg Kommune. Servicelovens voksenområde som du vil blive en del af består af ca. 19 medarbejdere og er fordelt i en modtagelse og 2 teams (over og under 30 år). Vi søger en medarbejder der, Er uddannet socialrådgiver socialformilder Har interesse i og erfaring med arbejdet inden for servicelovens voksenområde Kan arbejde struktureret og målrettet som myndighedsrådgiver Har evne til at skabe en konstruktiv kontakt til vores borgere og samarbejdspartnere Dine arbejdsopgaver er, Råd og vejledning Bevilling af støtte jf. servicelovens 82, 85 og 107 Udarbejdelse af handleplaner jf. servicelovens 141 Koordinering af indsatsen så vores borgere får en helhedsorienteret indsats Fakta om Specialgruppen Specialgruppen er forankret i Socialafdelingen i Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen, og er Aalborg Kommunes myndighedsafdeling vedrørende børn og voksne med funktionsnedsættelser Specialgruppen arbejder målrettet ud fra temaerne i det fælles værdiggrundlag i Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen - professionalisme, fællesskab og udvikling Specialgruppen består af socialrådgivere, socialformidlere, ergoterapeuter, assistenter, teamledere og leder, og der er ca. 75 ansatte. Vores størrelse giver os gode muligheder for specialisering og fælles faglig udvikling, og vi vægter det tværfaglige samarbejde højt, såvel internt som eksternt Arbejdet med vores målgruppe kræver psykisk robusthed, og vi lægger derfor vægt på, at alle trives godt og får den nødvendige hjælp og støtte Specialgruppen er en arbejdsplads, der systematisk arbejder med faglig udvikling og læring Vi kan tilbyde dig En travl og spændende arbejdsplads En interessant stilling med mange udfordringer og muligheder for faglig og personlig udvikling Meget engagerede og dygtige kollegaer Bistand fra jurister, økonomiske og socialfaglige konsulenter Supervision En arbejdsplads i centrum af Aalborg Stillingen er omfattet af lokal løn. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og forhandlingsberettigede organisation.Der indhentes straffe- og børneattest inden endelig ansættelse.Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos faglige teamleder Ditte-Marie Mikus, tlf. 2520 0897 eller Helle Klitte Rantzau, tlf. 25202771. Ansøgningsfrist den 15. december 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 18. december 2019. Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og cv i begrænset omfang. Er det dig vi søger….. så kig her!
 
Specialgruppen søger 1 socialrådgiver/socialformidler i et barselsvikariat på 37 timer om ugen pr. 1. februar 2020.Stillingen er på området inden for servicelovens voksenområde, og er i vores team der arbejder med borgere 30+.
 
Specialgruppen er en del af Socialafdelingen i Aalborg Kommune. Servicelovens voksenområde som du vil blive en del af består af ca. 19 medarbejdere og er fordelt i en modtagelse og 2 teams (over og under 30 år).
 
Vi søger en medarbejder der,
  • Er uddannet socialrådgiver / socialformilder
  • Har interesse i og erfaring med arbejdet inden for servicelovens voksenområde
  • Kan arbejde struktureret og målrettet som myndighedsrådgiver
  • Har evne til at skabe en konstruktiv kontakt til vores borgere og samarbejdspartnere
 
Dine arbejdsopgaver er,
  • Råd og vejledning
  • Bevilling af støtte jf. servicelovens § 82, 85 og 107
  • Udarbejdelse af handleplaner jf. servicelovens § 141
  • Koordinering af indsatsen så vores borgere får en helhedsorienteret indsats
 
Fakta om Specialgruppen
  • Specialgruppen er forankret i Socialafdelingen i Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen, og er Aalborg Kommunes myndighedsafdeling vedrørende børn og voksne med funktionsnedsættelser
  • Specialgruppen arbejder målrettet ud fra temaerne i det fælles værdiggrundlag i Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen - professionalisme, fællesskab og udvikling
  • Specialgruppen består af socialrådgivere, socialformidlere, ergoterapeuter, assistenter, teamledere og leder, og der er ca. 75 ansatte. Vores størrelse giver os gode muligheder for specialisering og fælles faglig udvikling, og vi vægter det tværfaglige samarbejde højt, såvel internt som eksternt
  • Arbejdet med vores målgruppe kræver psykisk robusthed, og vi lægger derfor vægt på, at alle trives godt og får den nødvendige hjælp og støtte
  • Specialgruppen er en arbejdsplads, der systematisk arbejder med faglig udvikling og læring
 
Vi kan tilbyde dig
  • En travl og spændende arbejdsplads
  • En interessant stilling med mange udfordringer og muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Meget engagerede og dygtige kollegaer
  • Bistand fra jurister, økonomiske og socialfaglige konsulenter
  • Supervision
  • En arbejdsplads i centrum af Aalborg
     
Stillingen er omfattet af lokal løn. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og forhandlingsberettigede organisation.
Der indhentes straffe- og børneattest inden endelig ansættelse.
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos faglige teamleder Ditte-Marie Mikus, tlf. 2520 0897 eller Helle Klitte Rantzau, tlf. 25202771.
 
Ansøgningsfrist den 15. december 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 18. december 2019.
 
Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke ”Send ansøgning” og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og cv i begrænset omfang.
 

ORS/Small/1a70c016_logo.gifSPE - LedergruppeAalborg2019-12-02T09:00:28.2572019-12-15T00:00:00
330121666Barselsvikarer, socialrådgiver til Visitationen, det specialiserede område, MyndighedRobot Nogle af vores dygtige kollegaer skal i en periode hjem og passe familieforøgelsen, så vi mangler dig, som ny kollega til barselvikariater i Visitationen, Det specialiserede område, fra d.1.2.2020. Det Specialiserede Område er en del af myndighedsafdelingen Visitationen i Sundhed og Velfærd i Brønderslev Kommune, som fysisk er placeret på Dronninglund Rådhus. Visitationen, Det Specialiserende Område, er en kommunedækkende enhed, som er inddelt i 2 teams -Team dag og Team døgn. Du vil blive mødt af 13 dygtige kolleger, som med glæde vil hjælpe dig i gang i afdelingen. Der vil ligeledes blive udarbejdet et introprogram til dig, der skal sikre, at du bliver introduceret til, hvordan vi arbejder i Visitationen (samt introduktion til vores interne samarbejdspartnere.) Målgruppe og Opgaver Stillingens sagskompleks er en blanding mellem psykiatri og handicap samt misbrugsområdet og de udsatte. Vores målgrupper er voksne, med betydelig og varigt nedsat fysisk, psykisk funktionsevne, en indgribende kronisk og eller langvarig lidelse. I rollen, som myndighedsrådgiver, er de primære opgaver råd og vejledning, udredning, visitation samt opfølgning på ydelser i henhold til afsnit 5 i serviceloven, samt relateret lovgivning. Team dag sagsbehandler alle dagforanstaltninger for borgere over 30 år eller tilkendelse af pension inden det 30. år, som bor i egen bolig. Team døgn sagsbehandler bl.a. alle botilbudssager for borgere over 30 år eller borgere, der tilkendes pension før det 30. år. Vi søger en fagligt dygtig kollega, der har følgende kompetencerUddannet socialrådgiver, socialformidler eller anden relevant socialfaglig uddannelse.Gerne erfaring med sagsbehandling på myndighedsområdet og eller lyst til at arbejde inden for området.Har interesse og flair for myndighedsrollen.God sans for at spotte udviklingsmuligheder hos den enkelte borger.Har gode kommunikations- og formidlingsevnerKan arbejde tværfagligt og samarbejde positivt på flere organisatoriske niveauer.Er økonomisk bevidst i valget af løsningsmuligheder og sammensætningen af hjælp til borgerne (Godt købmandsskab)Kan udøve selvledelse ved selvstændigt at begå sig inden for fastsatte rammer.Er teamplayer, og bidrager til et godt teamsamarbejde, hvor forskelligheder ses som en styrkeKan tilegne sig nye arbejdsopgaver og nye metoder samt tilpasse sig nye rammer.Kan bevare overblikket i en travl hverdag og arbejde systematisk.Har gode IT-kundskaber. (Kendskab til KMD Nexus eller Avaleo, SBsys og Voksenudredningsmetoden vil være en fordel.) Du skal kunne lide at være i kontakt med både borgere, deres pårørende og det professionelle netværk omkring borgeren og samtidigt være garant for høj kvalitet i sagerne. Endvidere forventer vi en glad kollega, som forstår at være en del af en politisk ledet arbejdsplads, som har lyst til at dele ud af sine kompetencer og erfaringer og indgå i gode faglige drøftelser. Vi arbejder en del på tværs af kommunens afdelinger med borgeren som centrum, så du skal kunne fungere blandt andre faggrupper og spille ind med din faglighed. Du forventes at have gode formidlingsevner, både mundtligt og på skrift. Vi kan tilbyde:Et selvstændigt og spændende job med ansvar og indflydelse.Udfordrende og varierende arbejdsopgaver inden for et prioriteret arbejdsområde.Et godt fagligt miljø der vægter kvalitet, stabil drift, tværfaglighed, progression og resultater højt.Fagligt dygtige og engagerede kollegaer, der er gode til at samarbejde om at løfte opgaverne.En arbejdsplads hvor der også er plads til humor og en uformel omgangstone.At du kan være med til at sætte dit præg på det daglige arbejde.God oplæring og introduktion til arbejdsområdet.Faglig sparring og løbende faglig opkvalificering. Da arbejdet indeholder kørsel, er det en fordel at du har kørekort. Praktiske oplysninger Der er tale om 2 barselvikariater på 37 timer. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Hvis du er interesseret i at vide mere om stillingerne kan du kontakte Afdelingsleder Karen Vraa Jensen, 99455309, teamkoordinator i Team dag, Anne Katrine Gandrup Hall, tlf. 99455780 eller teamkoordinator i Team døgn, Joan Dahl, tlf. 99455951 Sidste ansøgningsfrist er søndag den 8. december kl. 12. Der forventes af afholdes samtaler fredag den 13. december. I Brønderslev Kommune er vi I samspil med borgerne . Vi støtter op om dette ved hjælp af vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig. Du kan læse mere om I samspil med borgerne og vores værdier her. Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune. Nogle af forventningerne til medarbejdere, er: At du har fokus på kerneopgaven og leverer resultater ud fra de givne mål og rammerAt du har en faglig stolthed og samarbejder med dine kolleger samarbejdspartnere om opgaveløsningenAt du er medansvarlig for god trivsel ved at være positiv og konstruktiv At du arbejder ud fra de givne rammer og ser dig selv som en del af det store fællesskab i Brønderslev KommuneDu kan læse mere om, hvilke andre forventninger, der er til en medarbejder i vores forventningsmodel.Nogle af vores dygtige kollegaer skal i en periode hjem og passe familieforøgelsen, så vi mangler dig, som ny kollega til barselvikariater i Visitationen, Det specialiserede område, fra d.1.2.2020.

Det Specialiserede Område er en del af myndighedsafdelingen Visitationen i Sundhed og Velfærd i Brønderslev Kommune, som fysisk er placeret på Dronninglund Rådhus.

Visitationen, Det Specialiserende Område, er en kommunedækkende enhed, som er inddelt i 2 teams -Team dag og Team døgn.

Du vil blive mødt af 13 dygtige kolleger, som med glæde vil hjælpe dig i gang i afdelingen.
Der vil ligeledes blive udarbejdet et introprogram til dig, der skal sikre, at du bliver introduceret til, hvordan vi arbejder i Visitationen (samt introduktion til vores interne samarbejdspartnere.)

Målgruppe og Opgaver
Stillingens sagskompleks er en blanding mellem psykiatri og handicap samt misbrugsområdet og de udsatte.

Vores målgrupper er voksne, med betydelig og varigt nedsat fysisk, psykisk funktionsevne, en indgribende kronisk og/eller langvarig lidelse.
 
I rollen, som myndighedsrådgiver, er de primære opgaver råd og vejledning, udredning, visitation samt opfølgning på ydelser i henhold til afsnit 5 i serviceloven, samt relateret lovgivning.

Team dag sagsbehandler alle dagforanstaltninger for borgere over 30 år eller tilkendelse af pension inden det 30. år, som bor i egen bolig.

Team døgn sagsbehandler bl.a. alle botilbudssager for borgere over 30 år eller borgere, der tilkendes pension før det 30. år.

Vi søger en fagligt dygtig kollega, der har følgende kompetencer
  • Uddannet socialrådgiver, socialformidler eller anden relevant socialfaglig uddannelse.
  • Gerne erfaring med sagsbehandling på myndighedsområdet og/eller lyst til at arbejde inden for området.
  • Har interesse og flair for myndighedsrollen.
  • God sans for at spotte udviklingsmuligheder hos den enkelte borger.
  • Har gode kommunikations- og formidlingsevner
  • Kan arbejde tværfagligt og samarbejde positivt på flere organisatoriske niveauer.
  • Er økonomisk bevidst i valget af løsningsmuligheder og sammensætningen af hjælp til borgerne (Godt købmandsskab)
  • Kan udøve selvledelse ved selvstændigt at begå sig inden for fastsatte rammer.
  • Er teamplayer, og bidrager til et godt teamsamarbejde, hvor forskelligheder ses som en styrke
  • Kan tilegne sig nye arbejdsopgaver og nye metoder samt tilpasse sig nye rammer.
  • Kan bevare overblikket i en travl hverdag og arbejde systematisk.
  • Har gode IT-kundskaber. (Kendskab til KMD Nexus eller Avaleo, SBsys og Voksenudredningsmetoden vil være en fordel.)

Du skal kunne lide at være i kontakt med både borgere, deres pårørende og det professionelle netværk omkring borgeren og samtidigt være garant for høj kvalitet i sagerne.
Endvidere forventer vi en glad kollega, som forstår at være en del af en politisk ledet arbejdsplads, som har lyst til at dele ud af sine kompetencer og erfaringer og indgå i gode faglige drøftelser.
Vi arbejder en del på tværs af kommunens afdelinger med borgeren som centrum, så du skal kunne fungere blandt andre faggrupper og spille ind med din faglighed.
Du forventes at have gode formidlingsevner, både mundtligt og på skrift.

Vi kan tilbyde:
  • Et selvstændigt og spændende job med ansvar og indflydelse.
  • Udfordrende og varierende arbejdsopgaver inden for et prioriteret arbejdsområde.
  • Et godt fagligt miljø der vægter kvalitet, stabil drift, tværfaglighed, progression og resultater højt.
  • Fagligt dygtige og engagerede kollegaer, der er gode til at samarbejde om at løfte opgaverne.
  • En arbejdsplads hvor der også er plads til humor og en uformel omgangstone.
  • At du kan være med til at sætte dit præg på det daglige arbejde.
  • God oplæring og introduktion til arbejdsområdet.
  • Faglig sparring og løbende faglig opkvalificering.

Da arbejdet indeholder kørsel, er det en fordel at du har kørekort.

Praktiske oplysninger
Der er tale om 2 barselvikariater på 37 timer.

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du er interesseret i at vide mere om stillingerne kan du kontakte Afdelingsleder Karen Vraa Jensen, 99455309, teamkoordinator i Team dag, Anne Katrine Gandrup Hall, tlf. 99455780 eller teamkoordinator i Team døgn, Joan Dahl, tlf. 99455951

Sidste ansøgningsfrist er søndag den 8. december kl. 12.
Der forventes af afholdes samtaler fredag den 13. december.

I Brønderslev Kommune er vi ”I samspil med borgerne”. Vi støtter op om dette ved hjælp af vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig. Du kan læse mere om ”I samspil med borgerne” og vores værdier her.

Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune. Nogle af forventningerne til medarbejdere, er:
  • At du har fokus på kerneopgaven og leverer resultater ud fra de givne mål og rammer
  • At du har en faglig stolthed og samarbejder med dine kolleger/samarbejdspartnere om opgaveløsningen
  • At du er medansvarlig for god trivsel ved at være positiv og konstruktiv
  • At du arbejder ud fra de givne rammer og ser dig selv som en del af det store fællesskab i Brønderslev Kommune
Du kan læse mere om, hvilke andre forventninger, der er til en medarbejder i vores forventningsmodel.
 

Brønderslev KommuneBrønderslev2019-11-08T00:00:002019-12-08T00:00:00
330135610Erfaren kollega til toårig projektansættelse i KontrolteametRobot Kontrolteamet søger en erfaren kollega til toårig projektansættelseKontrolteamet - Jobcenter Jammerbugt - søger en erfaren kollega til indsatsen mod socialt bedrageri, i en toårig projektansættelse. Det er et krav, at du har erfaring fra lignende stilling med at undersøge og oplyse sager, hvor der er mistanke om socialt bedrageri. Så hvis du har lyst til at arbejde i en organisation med et uhøjtideligt arbejdsmiljø, en afvekslende hverdag, og hvor vi ikke er bange for at tænke anderledes og gøre tingene på Jammerbugtsk , så er du måske vores nye kollega.Indsatsen mod socialt bedrageri varetages af Kontrolteamet, som er organisatorisk forankret i Jobcentret, under Job- og udviklingsteam. Kontrolteamet består af to meget erfarne kontrolmedarbejdere, som samarbejder med alle forvaltningsgrene, og som ofte løser opgaverne i samspil med sagsbehandlerne i de relevante forvaltninger.En væsentlig del af Kontrolteamets arbejde er at forebygge og stoppe socialt bedrageri, og dermed forhindre uberettiget udbetaling af offentlige ydelser. Der indhentes oplysninger i kommunale og offentlige registre, og der afholdes personlige møder med borgerne i form af partshøringsmøder med mere. En del af Kontrolenhedens arbejde består også af udgående virksomhedsbesøg og kontroller.I Jobcenter Jammerbugt arbejder vi i selvstyrende teams, hvorfor der er en høj grad af selvstændighed og medindflydelse i det daglige arbejde, og derfor ikke langt fra ord til handling. Tilgangen til borgere, arbejdsgivere, samarbejdspartnere og hinanden er altafgørende for os, og derfor arbejder vi efter en strategi der betyder, at vi er respektfulde og gør det, der giver mening ud fra et borger-, og helhedsorienteret syn.Det er en betingelse, at du har erfaring fra en lignende stilling. Herudover lægger vi vægt på, at duhar lyst og evne til at tilegne dig kendskab til relevant lovgivninger god til at samarbejde på tværs af faggrupper og forvaltninger, både internt og eksternt.kan arbejde opsøgende, systematisk og helhedsorientereter en erfaren IT-brugerhar kendskab til det socialfaglige områdemeget gerne kan læse og forstå regnskabsmateriale.Af hensyn til arbejdets karakter, lægger vi vægt på, at duer robust og kan håndtere preser god til kommunikation, både mundtligt og skriftligthar lysten til, og kan lide, kontakten med borgere fra forskellige samfundslag, og kan tilpasse sin kommunikation herefter.kan skabe et værdigt og respektfuldt møde med borgerenkan være en del af et teamer god til at samarbejde med en lang række samarbejdspartnerekan bidrage selvstændigt, systematisk og målrettet.Vi tilbyderalsidige og spændende arbejdsopgaver, der giver mulighed for faglig og personlig udviklinget job med gode muligheder for selv at præge, og få indflydelse på, teamets opgaverfaglig sparring fra kolleger og faglig koordinatorsupervision efter behovflekstid.Løn og ansættelsesvilkårStillingen er en toårig projektansættelse pr. 1. februar 2020 og arbejdstiden er på 37 timer om ugen. Lønnen fastsættes efter forhandling med din faglige organisation og principperne i Ny Løn med udgangspunkt i dine kvalifikationer og funktion.Yderligere informationHvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Per Sigsgaard på telefon 72 57 75 51 eller 41 91 25 51.AnsøgningsfristVi glæder os til at modtage din ansøgning senest 13. december 2019 kl. 12:00. Ansættelsessamtalerne afholdes 19. december 2019.Kontrolteamet søger en erfaren kollega til toårig projektansættelse
Kontrolteamet - Jobcenter Jammerbugt - søger en erfaren kollega til indsatsen mod socialt bedrageri, i en toårig projektansættelse. Det er et krav, at du har erfaring fra lignende stilling med at undersøge og oplyse sager, hvor der er mistanke om socialt bedrageri. Så hvis du har lyst til at arbejde i en organisation med et uhøjtideligt arbejdsmiljø, en afvekslende hverdag, og hvor vi ikke er bange for at tænke anderledes og gøre tingene på ”Jammerbugtsk”, så er du måske vores nye kollega.

Indsatsen mod socialt bedrageri varetages af Kontrolteamet, som er organisatorisk forankret i Jobcentret, under Job- og udviklingsteam. Kontrolteamet består af to meget erfarne kontrolmedarbejdere, som samarbejder med alle forvaltningsgrene, og som ofte løser opgaverne i samspil med sagsbehandlerne i de relevante forvaltninger.

En væsentlig del af Kontrolteamets arbejde er at forebygge og stoppe socialt bedrageri, og dermed forhindre uberettiget udbetaling af offentlige ydelser. Der indhentes oplysninger i kommunale og offentlige registre, og der afholdes personlige møder med borgerne i form af partshøringsmøder med mere. En del af Kontrolenhedens arbejde består også af udgående virksomhedsbesøg og kontroller.

I Jobcenter Jammerbugt arbejder vi i selvstyrende teams, hvorfor der er en høj grad af selvstændighed og medindflydelse i det daglige arbejde, og derfor ikke langt fra ord til handling. Tilgangen til borgere, arbejdsgivere, samarbejdspartnere og hinanden er altafgørende for os, og derfor arbejder vi efter en strategi der betyder, at vi er respektfulde og gør det, der giver mening ud fra et borger-, og helhedsorienteret syn.

Det er en betingelse, at du har erfaring fra en lignende stilling. Herudover lægger vi vægt på, at du
  • har lyst og evne til at tilegne dig kendskab til relevant lovgivning
  • er god til at samarbejde på tværs af faggrupper og forvaltninger, både internt og eksternt.
  • kan arbejde opsøgende, systematisk og helhedsorienteret
  • er en erfaren IT-bruger
  • har kendskab til det socialfaglige område
  • meget gerne kan læse og forstå regnskabsmateriale.

Af hensyn til arbejdets karakter, lægger vi vægt på, at du
  • er robust og kan håndtere pres
  • er god til kommunikation, både mundtligt og skriftligt
  • har lysten til, og kan lide, kontakten med borgere fra forskellige samfundslag, og kan tilpasse sin kommunikation herefter.
  • kan skabe et værdigt og respektfuldt møde med borgeren
  • kan være en del af et team
  • er god til at samarbejde med en lang række samarbejdspartnere
  • kan bidrage selvstændigt, systematisk og målrettet.

Vi tilbyder
  • alsidige og spændende arbejdsopgaver, der giver mulighed for faglig og personlig udvikling
  • et job med gode muligheder for selv at præge, og få indflydelse på, teamets opgaver
  • faglig sparring fra kolleger og faglig koordinator
  • supervision efter behov
  • flekstid.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en toårig projektansættelse pr. 1. februar 2020 og arbejdstiden er på 37 timer om ugen. Lønnen fastsættes efter forhandling med din faglige organisation og principperne i Ny Løn med udgangspunkt i dine kvalifikationer og funktion.

Yderligere information
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Per Sigsgaard på telefon 72 57 75 51 eller 41 91 25 51.

Ansøgningsfrist
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest 13. december 2019 kl. 12:00. Ansættelsessamtalerne afholdes 19. december 2019.

 

Jammerbugt KommuneBrovst2019-12-05T00:00:002019-12-13T00:00:00
330131575Sagsbehandler til Sektion Job & Uddannelse til Jobcenter ThistedRobot Thisted Kommune, Erhvervs-, teknisk- og beskæftigelsesafdelingenI Jobcenter Thisted er vi ambitiøse omkring vores kerneopgave At hjælpe borgere i job og uddannelse samt bidrage til, virksomhederne får den arbejdskraft, de efterspørger. Jobcenter Thisted har ca. 130 dedikerede medarbejdere, der på forskellig vis bidrager til, vi kan lykkes med denne opgave. Jobcenter Thisted er et velfungerende hus, hvor vi går engageret til opgaverne. Omgangstonen er uformel og dialogbaseret.Du brænder for at gøre en forskel og arbejde i en organisation, hvor udvikling, engagement og kvalitet er i fokus. Du vil gerne være en del af et professionelt miljø, hvor du arbejder målrettet og struktureret i samarbejde med den ledige ved at omsætte lovgivning til praksis og planlægge den enkelte borgers tilbagevenden til arbejdsmarkedet.Om osTeam A-Dagpenge består af 7 dygtige og erfarne medarbejdere. Dine primære arbejdsopgaver vil bestå i at være rådgivende og guide med udgangspunkt i arbejdsmarkedets efterspørgsel.Du får nogle engagerede, hjælpsomme og erfarne kolleger med meget forskellige uddannelsesbaggrunde. Vi er meget ambitiøse, har en høj faglighed og arbejder målrettet med at hjælpe borgere ind på arbejdsmarkedet via beskæftigelse og uddannelse. Vi har fokus på udvikling og vil gerne være på forkant med forandringer og denne udvikling vil du blive en del af. Vi har et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone, hvor vi vægter samarbejde og faglig sparring højt. Hos os er det vigtigt, at der i en travl hverdag også er plads til fællesskab og sjov.Vi søger en kollega der harHar erfaring fra lignende stillingMestrer redskaberne i den jobrettede samtaleKan vejlede og styrke de jobsøgende via en ligefrem, anerkendende og tydelig dialogKan skabe resultater gennem personlig indsats og stille krav om beskæftigelse uanset borgerens baggrundKan arbejde selvstændigt og tage ansvarHar gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligtHar gode it-kompetencerVi har en travl hverdag, så det er vigtigt, du kan have mange bolde i luften og kan skabe overblik. Du skal have en ressourcefokuseret tilgang og evne til at se potentialet hos den enkelte.Vores samarbejde med virksomhederne er afgørende for at skabe det rigtige match. Du skal derfor kunne se en afgørende værdi af såvel samarbejdet med virksomhederne og samarbejdet med dine kolleger i vores Virksomhedsservice, som en afgørende faktor for succes både for den enkelte jobsøgende og som en væsentlig faktor for fortsat at understøtte vækst hos erhvervslivet i Thisted Kommune.I Thisted Kommune er der netop vedtaget en ny strategi for jobcentrets virksomhedsarbejde og med udgangspunkt i denne, går vi ind i en spændende tid med nye udfordringer, metoder og målsætninger. Læs mere på www.thisted.dk.Yderligere oplysningerJobbet er på 37 timer ugentligt og ønskes besat 1. januar 2020.Løn- og ansættelsesvilkårsker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.Ansøgningsfristener mandag den 16. december kl. 12.00.Der vil være samtaler torsdag den 19. december 2020Hvis du vil vide mere om stillingen,er du velkommen til at kontakte teamleder Pernille Hviid Englund på telefon 22 36 13 13 eller sektionsleder Trine Engholm på telefon 20 36 33 97.Thisted Kommune, Erhvervs-, teknisk- og beskæftigelsesafdelingen

I Jobcenter Thisted er vi ambitiøse omkring vores kerneopgave; At hjælpe borgere i job og uddannelse samt bidrage til, virksomhederne får den arbejdskraft, de efterspørger. Jobcenter Thisted har ca. 130 dedikerede medarbejdere, der på forskellig vis bidrager til, vi kan lykkes med denne opgave. Jobcenter Thisted er et velfungerende hus, hvor vi går engageret til opgaverne. Omgangstonen er uformel og dialogbaseret.

Du brænder for at gøre en forskel og arbejde i en organisation, hvor udvikling, engagement og kvalitet er i fokus. Du vil gerne være en del af et professionelt miljø, hvor du arbejder målrettet og struktureret i samarbejde med den ledige ved at omsætte lovgivning til praksis og planlægge den enkelte borgers tilbagevenden til arbejdsmarkedet.

Om os
Team A-Dagpenge består af 7 dygtige og erfarne medarbejdere. Dine primære arbejdsopgaver vil bestå i at være rådgivende og guide med udgangspunkt i arbejdsmarkedets efterspørgsel.

Du får nogle engagerede, hjælpsomme og erfarne kolleger med meget forskellige uddannelsesbaggrunde. Vi er meget ambitiøse, har en høj faglighed og arbejder målrettet med at hjælpe borgere ind på arbejdsmarkedet via beskæftigelse og uddannelse. Vi har fokus på udvikling og vil gerne være på forkant med forandringer – og denne udvikling vil du blive en del af. Vi har et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone, hvor vi vægter samarbejde og faglig sparring højt. Hos os er det vigtigt, at der i en travl hverdag også er plads til fællesskab og sjov.

Vi søger en kollega der har
  • Har erfaring fra lignende stilling
  • Mestrer redskaberne i den jobrettede samtale
  • Kan vejlede og styrke de jobsøgende via en ligefrem, anerkendende og tydelig dialog
  • Kan skabe resultater gennem personlig indsats og stille krav om beskæftigelse uanset borgerens baggrund
  • Kan arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • Har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt
  • Har gode it-kompetencer

Vi har en travl hverdag, så det er vigtigt, du kan have mange bolde i luften og kan skabe overblik. Du skal have en ressourcefokuseret tilgang og evne til at se potentialet hos den enkelte.

Vores samarbejde med virksomhederne er afgørende for at skabe det rigtige match. Du skal derfor kunne se en afgørende værdi af såvel samarbejdet med virksomhederne og samarbejdet med dine kolleger i vores Virksomhedsservice, som en afgørende faktor for succes både for den enkelte jobsøgende og som en væsentlig faktor for fortsat at understøtte vækst hos erhvervslivet i Thisted Kommune.

I Thisted Kommune er der netop vedtaget en ny strategi for jobcentrets virksomhedsarbejde og med udgangspunkt i denne, går vi ind i en spændende tid med nye udfordringer, metoder og målsætninger. Læs mere på www.thisted.dk.

Yderligere oplysninger
Jobbet er på 37 timer ugentligt og ønskes besat 1. januar 2020.

Løn- og ansættelsesvilkår
sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.

Ansøgningsfristen
er mandag den 16. december kl. 12.00.

Der vil være samtaler torsdag den 19. december 2020

Hvis du vil vide mere om stillingen,
er du velkommen til at kontakte teamleder Pernille Hviid Englund på telefon 22 36 13 13 eller sektionsleder Trine Engholm på telefon 20 36 33 97.

 

Thisted KommuneThisted2019-11-27T00:00:002019-12-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Socialrådgiver / Socialformilder i Specialgruppen

SPE - Ledergruppe

Aalborg
Er det dig vi søger .. så kig her! Specialgruppen søger 1 socialrådgiver socialformidler i et barselsvikariat på 37 timer om ugen pr. 1. februar 2020.Stillingen er på området inden for servicelovens voksenområde, og er i vores team der arbejder med ...
Indrykket:2. december 2019
Udløbsdato:15. december 2019

Barselsvikarer, socialrådgiver til Visitationen, det specialiserede område, Myndighed

Brønderslev Kommune

Brønderslev
Nogle af vores dygtige kollegaer skal i en periode hjem og passe familieforøgelsen, så vi mangler dig, som ny kollega til barselvikariater i Visitationen, Det specialiserede område, fra d.1.2.2020. Det Specialiserede Område er en del af myndighedsaf...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:8. december 2019

Erfaren kollega til toårig projektansættelse i Kontrolteamet

Jammerbugt Kommune

Brovst
Kontrolteamet søger en erfaren kollega til toårig projektansættelseKontrolteamet - Jobcenter Jammerbugt - søger en erfaren kollega til indsatsen mod socialt bedrageri, i en toårig projektansættelse. Det er et krav, at du har erfaring fra lignende st...
Indrykket:5. december 2019
Udløbsdato:13. december 2019

Sagsbehandler til Sektion Job & Uddannelse til Jobcenter Thisted

Thisted Kommune

Thisted
Thisted Kommune, Erhvervs-, teknisk- og beskæftigelsesafdelingenI Jobcenter Thisted er vi ambitiøse omkring vores kerneopgave At hjælpe borgere i job og uddannelse samt bidrage til, virksomhederne får den arbejdskraft, de efterspørger. Jobcenter Thi...
Indrykket:27. november 2019
Udløbsdato:16. december 2019