Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Socialrådgiver søges 37 timer ugentligt

Spændende stilling tilbydes hos Alfa København.

Vi søger endnu en socialrådgiver som også skal tage sig af opsynet af vores bofællesskab samt lave få udkørende opgaver.

Du tilbydes en stilling i et godt og velfungerende tværfagligt behandlingsteam, hvor vi sætter fagligheden højt for at kunne lave det bedste mulige behandlingsarbejde for vores klienter.

Alfa er et behandlingstilbud for såvel stof som alkoholafhængige. Det består af dagbehandling 5 dage om ugen i dagtimerne, et ambulant tilbud som kan være i dagtimerne eller om aftenen.

Du skal indgå i et fleksibelt team hvor vi altid sørger for at hele huset kører optimalt, også selv om det betyder at man skal gøre noget andet end man normalt gør. Vi løfter i flok

Vi forstiller os at du er/har:

  • Uddannet socialrådgiver
  • Fleksibel tilgang til dit arbejde
  • Kendskab til misbrugsbehandling
  • Kendskab til motiverende arbejde
  • Er indstillet på at din hverdag ikke er forudsigelig

Du skal være indstillet på at have opsyn med Bofællesskabet på skæve tider, da der bla en gang om ugen er fællesspisning og fællesmøde i bofællesskabet.

Dette er en oplagt mulighed for en socialrådgiver der gerne vil følge sagerne tættelt muligt og helt til dørs.

Du skal have kørekort

Opstart: hurtigst muligt

Vi gør opmærksom på at vi inviterer til Jobsamtaler med det samme, og hvis vi møder den rette vil vi ansætte før ansøgningsfristens udløb.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945028Phoenix-9cfafee312019-01-25T00:00:00Socialrådgiver søges 37 timer ugentligt

Spændende stilling tilbydes hos Alfa København.

Vi søger endnu en socialrådgiver som også skal tage sig af opsynet af vores bofællesskab samt lave få udkørende opgaver.

Du tilbydes en stilling i et godt og velfungerende tværfagligt behandlingsteam, hvor vi sætter fagligheden højt for at kunne lave det bedste mulige behandlingsarbejde for vores klienter.

Alfa er et behandlingstilbud for såvel stof som alkoholafhængige. Det består af dagbehandling 5 dage om ugen i dagtimerne, et ambulant tilbud som kan være i dagtimerne eller om aftenen.

Du skal indgå i et fleksibelt team hvor vi altid sørger for at hele huset kører optimalt, også selv om det betyder at man skal gøre noget andet end man normalt gør. Vi løfter i flok

Vi forstiller os at du er/har:

  • Uddannet socialrådgiver
  • Fleksibel tilgang til dit arbejde
  • Kendskab til misbrugsbehandling
  • Kendskab til motiverende arbejde
  • Er indstillet på at din hverdag ikke er forudsigelig

Du skal være indstillet på at have opsyn med Bofællesskabet på skæve tider, da der bla en gang om ugen er fællesspisning og fællesmøde i bofællesskabet.

Dette er en oplagt mulighed for en socialrådgiver der gerne vil følge sagerne tættelt muligt og helt til dørs.

Du skal have kørekort

Opstart: hurtigst muligt

Vi gør opmærksom på at vi inviterer til Jobsamtaler med det samme, og hvis vi møder den rette vil vi ansætte før ansøgningsfristens udløb.

2019-02-16T00:50:54.830 Spændende stilling tilbydes hos Alfa København. Vi søger endnu en socialrådgiver som også skal tage sig af opsynet af vores bofællesskab samt lave få udkørende opgaver. Du tilbydes en stilling i et godt og velfungerende tværfagligt behandlingsteam, hvor vi sætter fagligheden højt for at kunne lave det bedste mulige behandlingsarbejde for vores klienter. Alfa er et behandlingstilbud for såvel stof som alkoholafhængige. Det består af dagbehandling 5 dage om ugen i dagtimerne, et ambulant tilbud som kan være i dagtimerne eller om aftenen. Du skal indgå i et fleksibelt team hvor vi altid sørger for at hele huset kører optimalt, også selv om det betyder at man skal gøre noget andet end man normalt gør. Vi løfter i flok Vi forstiller os at du er har: Uddannet socialrådgiver Fleksibel tilgang til dit arbejde Kendskab til misbrugsbehandling Kendskab til motiverende arbejde Er indstillet på at din hverdag ikke er forudsigelig Du skal være indstillet på at have opsyn med Bofællesskabet på skæve tider, da der bla en gang om ugen er fællesspisning og fællesmøde i bofællesskabet. Dette er en oplagt mulighed for en socialrådgiver der gerne vil følge sagerne tættelt muligt og helt til dørs. Du skal have kørekort Opstart: hurtigst muligt Vi gør opmærksom på at vi inviterer til Jobsamtaler med det samme, og hvis vi møder den rette vil vi ansætte før ansøgningsfristens udløb.11Jobnet9cfafee3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3439490Alfa København ApS11Struenseegade 9, 32200København NDKDanmark0mp@alfakbh.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent696822JobNet493322349332231000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9cfafee3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9cfafee3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9cfafee3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9cfafee3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/2.jpgMed et job indenfor Sundhed får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008311Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver10Sundhed11Socialvæsen360258775Morten Pedersenmp@alfakbh.dkDKDanmarkDKDanmark329950216Socialfaglig projektleder til Send Flere Krydderiers nye beskæftigelsesindsatsRobot Vil du være med til at skabe jobs til en af de grupper af medborgere, der står længst væk fra vores fælles arbejdsmarked? Har du indgående kendskab til beskæftigelsesområdet? Og har du erfaring med motivationsarbejde med fokus på udvikling og ressourcer? Vi udvider vores beskæftigelsesindsats og søger derfor en socialrådgiver eller socialformidler, der sammen med vores beskæftigelses- og opkvalificeringsteam skal drive, udvikle og implementere et nyt, 4-årigt projekt målrettet kvinder med etnisk minoritetsbaggrund. Projektet er blevet til i samarbejde med Den A.P. Møllerske støttefond og Gentofte Kommune. ArbejdsområdeI samarbejde med Send Flere Krydderiers beskæftigelses-og opkvalificeringsteam, bliver din primære opgave at tilrettelægge arbejdsmarkedsrettede forløb, der skal understøtte målgruppen med at få fodfæste på arbejdsmarkedet. Dette sker i samarbejde med den ledige, kommunens henvisende sagsbehandler samt det resterende projektteam. Du får en tæt og vigtig kontakt med den enkelte borger, da det er dig, der tager imod visitationer, holder screeningssamtaler, udarbejder progressionsrapporter og sikrer den socialfaglige understøttelse fra opkvalificering til job. Projektets juridiske grundlag er Lov om aktiv beskæftigelsesindsats 32. Din faglige profil Socialrådgiver- eller socialformidleruddannelse Velfunderet socialfaglig viden, både teoretisk og praktisk Erfaring med motivationsarbejde med fokus på udvikling og ressourcer samt kendskab til målgruppen (kvinder med etnisk minoritetsbaggrund, der befinder sig langt fra det ordinære arbejdsmarked) Erfaring med beskæftigelsesindsats, samt kendskab og evne til at navigere i beskæftigelsesreformer og lovgivning på beskæftigelsesområdet Erfaring med kommunal sagsbehandling samt erfaring med brugen af de IT-systemer, der benyttes på beskæftigelsesområdet Projektkoordinering og udviklingsopgaver - du har arbejdet med udvikling, implementering og forankring af projekter og eller indsatser Stærke færdigheder ift. skriftlig fremstilling og kommunikation Stærke færdigheder i at skabe og arbejde i partnerskaber og tværfaglige samarbejder Din personlige profil Du arbejder med stor selvstændighed og leverer rettidige og relevante resultater Du tager ansvar for - og er medudviklende i forhold til - dine egne såvel som teamets arbejdsopgaver Du deler faglig viden og bedst praksis om løsninger til gavn for hele teamet Du har en anerkendende tilgang og fremmer dialog med borgere, kolleger og samarbejdspartnere Du har fokus på den daglige detalje såvel som den overordnede projektstrategi Ansættelsesforhold og fristDu får arbejdssted på Nørrebro i København. Der er tale om en tidsbegrænset projektansættelse på 37 timer ugentligt. Ansættelses- og lønforhold aftales individuelt. For yderligere information er du velkommen til at kontakte direktør Mirka Mozer, mm@i-kc.dk. Send ansøgning, CV og andre relevante bilag til info@i-kc.dk senest d. 22. februar 2019. Jobsamtaler afholdes i uge 9. Send Flere KrydderierSend Flere Krydderier udspringer af Indvandrer Kvindecentret og har eksisteret siden 2013. Send Flere Krydderier er et spiseri og en cateringvirksomhed, der tilbereder og sælger lækker mad med afsæt i etniske minoritetskvinders kogekunst. Vi er en socialøkonomisk virksomhed, der har som mål at vækste og skabe arbejdspladser. Læs mere på: www.sendflerekrydderier.dkog www.i-kc.dk

Vil du være med til at skabe jobs til en af de grupper af medborgere, der står længst væk fra vores fælles arbejdsmarked? Har du indgående kendskab til beskæftigelsesområdet? Og har du erfaring med motivationsarbejde med fokus på udvikling og ressourcer?

Vi udvider vores beskæftigelsesindsats og søger derfor en socialrådgiver eller socialformidler, der sammen med vores beskæftigelses- og opkvalificeringsteam skal drive, udvikle og implementere et nyt, 4-årigt projekt målrettet kvinder med etnisk minoritetsbaggrund. Projektet er blevet til i samarbejde med Den A.P. Møllerske støttefond og Gentofte Kommune.

Arbejdsområde
I samarbejde med Send Flere Krydderiers beskæftigelses-og opkvalificeringsteam, bliver din primære opgave at tilrettelægge arbejdsmarkedsrettede forløb, der skal understøtte målgruppen med at få fodfæste på arbejdsmarkedet. Dette sker i samarbejde med den ledige, kommunens henvisende sagsbehandler samt det resterende projektteam. Du får en tæt og vigtig kontakt med den enkelte borger, da det er dig, der tager imod visitationer, holder screeningssamtaler, udarbejder progressionsrapporter og sikrer den socialfaglige understøttelse fra opkvalificering til job. Projektets juridiske grundlag er Lov om aktiv beskæftigelsesindsats § 32.

Din faglige profil

  • Socialrådgiver- eller socialformidleruddannelse
  • Velfunderet socialfaglig viden, både teoretisk og praktisk
  • Erfaring med motivationsarbejde med fokus på udvikling og ressourcer samt kendskab til målgruppen (kvinder med etnisk minoritetsbaggrund, der befinder sig langt fra det ordinære arbejdsmarked)
  • Erfaring med beskæftigelsesindsats, samt kendskab og evne til at navigere i beskæftigelsesreformer og lovgivning på beskæftigelsesområdet
  • Erfaring med kommunal sagsbehandling samt erfaring med brugen af de IT-systemer, der benyttes på beskæftigelsesområdet
  • Projektkoordinering og udviklingsopgaver - du har arbejdet med udvikling, implementering og forankring af projekter og/eller indsatser
  • Stærke færdigheder ift. skriftlig fremstilling og kommunikation
  • Stærke færdigheder i at skabe og arbejde i partnerskaber og tværfaglige samarbejder

 Din personlige profil

  • Du arbejder med stor selvstændighed og leverer rettidige og relevante resultater
  • Du tager ansvar for - og er medudviklende i forhold til - dine egne såvel som teamets arbejdsopgaver
  • Du deler faglig viden og bedst praksis om løsninger til gavn for hele teamet
  • Du har en anerkendende tilgang og fremmer dialog med borgere, kolleger og samarbejdspartnere
  • Du har fokus på den daglige detalje såvel som den overordnede projektstrategi


Ansættelsesforhold og frist

Du får arbejdssted på Nørrebro i København. Der er tale om en tidsbegrænset projektansættelse på 37 timer ugentligt. Ansættelses- og lønforhold aftales individuelt.  

For yderligere information er du velkommen til at kontakte direktør Mirka Mozer, mm@i-kc.dk.

Send ansøgning, CV og andre relevante bilag til info@i-kc.dk senest d. 22. februar 2019. Jobsamtaler afholdes i uge 9.

Send Flere Krydderier
Send Flere Krydderier udspringer af Indvandrer Kvindecentret og har eksisteret siden 2013. Send Flere Krydderier er et spiseri og en cateringvirksomhed, der tilbereder og sælger lækker mad med afsæt i etniske minoritetskvinders kogekunst. Vi er en socialøkonomisk virksomhed, der har som mål at vækste og skabe arbejdspladser.

Læs mere på: www.sendflerekrydderier.dkog www.i-kc.dk

Indvandrer kvindecentretKøbenhavn N2019-01-29T00:00:002019-02-22T00:00:00
329953263Socialrådgiver, vikariatRobot Et vikariat som socialrådgiver ved Hukommelsesklinikken, Rigshospitalet Glostrup og Blegdamsvej er ledig til besættelse snarest. Klinikprofil Nationalt Videnscenter for Demens (NVD) er forankret i Neurologisk Klinik og består af et landsdækkende videnscenter, en forskningsenhed og en Hukommelsesklinik med adresse i hhv. Glostrup og på Blegdamsvej og med en udefunktion på Bornholm. I Hukommelsesklinikken varetager vi ambulant udredning, behandling, og opfølgning af patienter med kognitive forstyrrelser og demenssygdomme herunder arvelige neurodegenerative sygdomme. Vi har tilbud om genetisk rådgivning til raske slægtninge til patienter med eller mistanke om en arvelig sygdom. Vi samarbejder især med praktiserende læger, øvrige demensenheder og kommunerne i Region Hovedstaden efter regionens forløbsprogram for demens (http: www.regionh.dk til-fagfolk Sundhed kronisk-sygdom Sider Forloebsprogram-for-demens). Personalegruppen er et tværfagligt team med speciallæger i neurologi, psykiatri og geriatri og klinisk genetik samt neuropsykologer, sygeplejersker, lægesekretærer og en socialrådgiver. Det er planlagt at de to klinikker skal samles på Rigshospitalet Blegdamsvej indenfor kort tid. Vi tilbyder Engagerede og erfarne kolleger Højt fagligt niveau med fokus på den enkelte patients forløb og behov Et godt tværfagligt arbejdsmiljø med kolleger med mange forskellige kompetencer Et individuelt tilrettelagt oplæringsprogram Vi forventer, at du er uddannet socialrådgiver har lyst til at arbejde med patienter med kognitive udfordringer og deres pårørende, gerne erfaring indenfor sagsbehandling i kommuner kan varetage rådgivning og støtte i sager vedr. sygedagpenge, førtidspension, boligskift, fuldmagt og værgemål har kendskab til IT-systemer på brugerniveau har gode samarbejdsevner og aktivt vil deltage i den faglige udvikling af Hukommelsesklinikkens tilbud til patienter og pårørende Arbejdstider Stillingen kan være deltids eller fuld tid (20-37) timer efter nærmere aftale. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er et vikariat, som løber frem til udgangen af 2019 Ansøgnings- og ansættelsesprocedure Send ansøgning og CV via link senest: Mandag den 25. februar 2019 kl. 12:00. Yderligere informationer kan fås ved henvendelse til Afdelingssygeplejerske Hanne Sørensen tlf. 35 45 84 08 eller overlæge Birgitte Bo Andersen tlf. 35 45 09 30Et vikariat som socialrådgiver ved Hukommelsesklinikken, Rigshospitalet Glostrup og Blegdamsvej er ledig til besættelse snarest.

Klinikprofil
Nationalt Videnscenter for Demens (NVD) er forankret i Neurologisk Klinik og består af et landsdækkende videnscenter, en forskningsenhed og en Hukommelsesklinik med adresse i hhv. Glostrup og på Blegdamsvej og med en udefunktion på Bornholm.
I Hukommelsesklinikken varetager vi ambulant udredning, behandling, og opfølgning af patienter med kognitive forstyrrelser og demenssygdomme herunder arvelige neurodegenerative sygdomme. Vi har tilbud om genetisk rådgivning til raske slægtninge til patienter med eller mistanke om en arvelig sygdom. Vi samarbejder især med praktiserende læger, øvrige demensenheder og kommunerne i Region Hovedstaden efter regionens forløbsprogram for demens (http://www.regionh.dk/til-fagfolk/Sundhed/kronisk-sygdom/Sider/Forloebsprogram-for-demens). Personalegruppen er et tværfagligt team med speciallæger i neurologi, psykiatri og geriatri og klinisk genetik samt neuropsykologer, sygeplejersker, lægesekretærer og en socialrådgiver. Det er planlagt at de to klinikker skal samles på Rigshospitalet Blegdamsvej indenfor kort tid.

Vi tilbyder
  • Engagerede og erfarne kolleger
  • Højt fagligt niveau med fokus på den enkelte patients forløb og behov
  • Et godt tværfagligt arbejdsmiljø med kolleger med mange forskellige kompetencer
  • Et individuelt tilrettelagt oplæringsprogram
Vi forventer, at du
  • er uddannet socialrådgiver
  • har lyst til at arbejde med patienter med kognitive udfordringer og deres pårørende,
  • gerne erfaring indenfor sagsbehandling i kommuner
  • kan varetage rådgivning og støtte i sager vedr. sygedagpenge, førtidspension, boligskift, fuldmagt og værgemål
  • har kendskab til IT-systemer på brugerniveau
  • har gode samarbejdsevner og aktivt vil deltage i den faglige udvikling af Hukommelsesklinikkens tilbud til patienter og pårørende
Arbejdstider
Stillingen kan være deltids eller fuld tid (20-37) timer efter nærmere aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Stillingen er et vikariat, som løber frem til udgangen af 2019

Ansøgnings- og ansættelsesprocedure
Send ansøgning og CV via link senest:
Mandag den 25. februar 2019 kl. 12:00.

Yderligere informationer kan fås ved henvendelse til
Afdelingssygeplejerske Hanne Sørensen tlf. 35 45 84 08 eller overlæge Birgitte Bo Andersen tlf. 35 45 09 30
RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-02-01T00:00:002019-03-03T00:00:00
329950433Voksenrådgivningen søger en dygtig socialfaglig medarbejder til at varetage opgaven med merudgifterRobot Kan du lide at nørde med lovgivning, og er du glad for at anvende dit systematiske og administrative flair, så skal du søge stillingen hos os. Der er tale om en fast stilling på 30 timer pr. uge, med tiltrædelse d. 1. april 2019. Stillingen er forankret i Voksenrådgivningen i Hvidovre Kommune, der varetager sagsbehandling og koordination af den socialfaglige indsats for borgere over 18 år i henhold til Lov om Social Service og Pensionsloven. Vores målgruppe er voksne borgere med nedsat fysisk og psykiske funktionsevne herunder handicap, psykiatri og misbrugsområdet. Vi arbejder primært indenfor servicelovens §§ 85, 96, 97, 100, 101, 103, 104, 107, 108, 109 og 110. Vi er 16 socialfaglige rådgivere og 2 administrative sagsbehandlere fordelt i fire teams. I Voksenrådgivningen er der desuden ansat to rusmiddelkonsulenter samt to gadeplansmedarbejdere. Om § 100 stillingen. Du kommer til at have en specialistfunktion i afdelingen, og indgå i et team med vores anden dygtige medarbejder på området. Stillingen giver mulighed for at dygtiggøre dig i sagsgange og udarbejdelse af afgørelser. Du får en bred samarbejdsflade både internt i afdelingen samt i resten af kommunen. Du vil blive taget godt imod, og vi sørger for at du får en grundig indføring i området. Vi ser gerne, at du kan identificere dig med flest mulige af nedenstående kvalifikationer: Du har en relevant uddannelse som f.eks. socialrådgiver, socialformidler el.lign. Du har et godt kendskab til Servicelovens § 100, eller har et stort ønske om at lære det og dygtiggøre dig indenfor det. Du har erfaring med myndighedsrollen og myndighedsarbejdet. Du har gode samarbejdsevner, og har lyst til at indgå i teamsamarbejde. Du kommunikerer klart og tydeligt både mundtligt og skriftligt. Du er ambitiøs på eget, og områdets vegne. Du er vant til at arbejde med IT- systemer (vi benytter Incorp, KMD og Acadre), og du ser skriftlig dokumentation som en integreret del af dit arbejde. Vi tilbyder: Dygtige, engagerede og hjælpsomme kollegaer Et godt kollegialt samarbejde med plads til forskellighed Faste teammøder og supervision Stor selvstændighed i planlægning af arbejdet og fleksibel arbejdstid. Fokus på høj faglighed og systematik Løn- og ansættelsesforhold: Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst med udgangspunkt i Ny Løn, i forhold til kvalifikationer og funktioner. Ansøgningsfrist: tirsdag den 19. februar 2019. Vi forventer, at holde ansættelsessamtaler mandag d. 25. februar 2019. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte medarbejder i § 100- teamet Tine Pedersen, 36393868, eller leder af Voksenrådgivningen Ditte Marie Blond 61916995.
Kan du lide at nørde med lovgivning, og er du glad for at anvende dit systematiske og administrative flair, så skal du søge stillingen hos os.

Der er tale om en fast stilling på 30 timer pr. uge, med tiltrædelse d. 1. april 2019.

Stillingen er forankret i Voksenrådgivningen i Hvidovre Kommune, der varetager sagsbehandling og koordination af den socialfaglige indsats for borgere over 18 år i henhold til Lov om Social Service og Pensionsloven. Vores målgruppe er voksne borgere med nedsat fysisk og psykiske funktionsevne; herunder handicap, psykiatri og misbrugsområdet. Vi arbejder primært indenfor servicelovens §§ 85, 96, 97, 100, 101, 103, 104, 107, 108, 109 og 110.

Vi er 16 socialfaglige rådgivere og 2 administrative sagsbehandlere fordelt i fire teams. I Voksenrådgivningen er der desuden ansat to rusmiddelkonsulenter samt to gadeplansmedarbejdere.


Om § 100 stillingen.

Du kommer til at have en specialistfunktion i afdelingen, og indgå i et team med vores anden dygtige medarbejder på området.

Stillingen giver mulighed for at dygtiggøre dig i sagsgange og udarbejdelse af afgørelser. Du får en bred samarbejdsflade både internt i afdelingen samt i resten af kommunen. Du vil blive taget godt imod, og vi sørger for at du får en grundig indføring i området.


Vi ser gerne, at du kan identificere dig med flest mulige af nedenstående kvalifikationer:

  • Du har en relevant uddannelse som f.eks. socialrådgiver, socialformidler el.lign.
  • Du har et godt kendskab til Servicelovens § 100, eller har et stort ønske om at lære det og dygtiggøre dig indenfor det.
  • Du har erfaring med myndighedsrollen og myndighedsarbejdet.
  • Du har gode samarbejdsevner, og har lyst til at indgå i teamsamarbejde.
  • Du kommunikerer klart og tydeligt; både mundtligt og skriftligt.
  • Du er ambitiøs på eget, og områdets vegne.
  • Du er vant til at arbejde med IT- systemer (vi benytter Incorp, KMD og Acadre), og du ser skriftlig dokumentation som en integreret del af dit arbejde.


Vi tilbyder:

  • Dygtige, engagerede og hjælpsomme kollegaer
  • Et godt kollegialt samarbejde med plads til forskellighed
  • Faste teammøder og supervision
  • Stor selvstændighed i planlægning af arbejdet og fleksibel arbejdstid.
  • Fokus på høj faglighed og systematik

Løn- og ansættelsesforhold:

Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst med udgangspunkt i Ny Løn, i forhold til kvalifikationer og funktioner.

Ansøgningsfrist: tirsdag den 19. februar 2019.

Vi forventer, at holde ansættelsessamtaler mandag d. 25. februar 2019.


Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte medarbejder i § 100- teamet Tine Pedersen, 36393868, eller leder af Voksenrådgivningen Ditte Marie Blond 61916995.




Center for BeskæftigelseHvidovre2019-01-29T00:00:002019-02-19T00:00:00
329953252Medarbejder til Team YdelseRobot Team Ydelse, som er en del af borgerservice i Herlev Kommune, opnormerer teamet med en fast stilling på 37 timer. Vi søger en kollega, som har lyst til at arbejde med ydelser og have borgerkontakt. Vi værdsætter medarbejdere, som tager initiativ til løsninger og tør tage ansvar for beslutninger. Til gengæld tilbyder vi en velfungerende arbejdsplads med plads til selvstændighed, faglig udvikling og fællesskab. Lidt om jobbet I Herlev Kommune kan vi lide at have kontakt med borgere og tværfagligt arbejde er afgørende for, at vi kan løse vores opgaver. Din hverdag vil være travl og præget af udfordringer, som du sammen med dine kollegaer skal løse. Teamets opgaver er blandt andet: • Samtaler og kontakt med borgere og samarbejdspartnere • Beregning og udbetaling af forsørgelsesydelser og enkeltydelse • Fleksløntilskud, pension og administrationssager Herudover er vi blandt andet i gang med at digitalisere ydelsesområdet. Du skal derfor have lyst til at indgå i udviklingen af Team Ydelse. Team Ydelse består af 11 medarbejdere og en faglig koordinator. Team Ydelse er organisatorisk placeret i Center for Job, Unge og Borgerservice. Om dig Du brænder for ydelsesområdet og god borgerservice. Du kan sætte dig ind i borgerens situation og kan kommunikere respektfuldt og forklare beslutninger for borgeren med forståelse og empati. Du har en positiv tilgang til udfordringer og du trives med teamarbejde, hvor fælles ansvar for opgaverne er et omdrejningspunkt. Du arbejder metodisk og ud fra gældende lovgivning og bidrager til at øge kvaliteten i fagligheden. Herlev Kommune tilbyder: • Tydelig og nærværende ledelse • At udvikling sker i samarbejde og ved medinddragelse • Fokus på faglighed og udvikling af faglighed • Gode kollegaer, engagement og humor • En god samarbejdskultur • Flekstidsordning Yderligere oplysninger Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Nysgerrig efter yderligere oplysninger? Så er du velkommen til at kontakte faglig koordinator Linda Eriksen tlf. 4452 8653, sagsbehandler Natasja Winther tlf. 4452 8665, sagsbehandler Maiken Termansen tlf. 4452 8669 eller afdelingsleder Vivi Stausholm Jepsen tlf.: 4036 6194. Ansøgningsfrist er senest fredag den 1. marts 2019 kl. 12:00. Samtaler forventes afholdt onsdag den 6. marts 2019.Team Ydelse, som er en del af borgerservice i Herlev Kommune, opnormerer teamet med en fast stilling på 37 timer. 

Vi søger en kollega, som har lyst til at arbejde med ydelser og have borgerkontakt. Vi værdsætter medarbejdere, som tager initiativ til løsninger og tør tage ansvar for beslutninger. Til gengæld tilbyder vi en velfungerende arbejdsplads med plads til selvstændighed, faglig udvikling og fællesskab.
 
Lidt om jobbet
I Herlev Kommune kan vi lide at have kontakt med borgere og tværfagligt arbejde er afgørende for, at vi kan løse vores opgaver.
 
Din hverdag vil være travl og præget af udfordringer, som du sammen med dine kollegaer skal løse. Teamets opgaver er blandt andet:
 

   • Samtaler og kontakt med borgere og samarbejdspartnere
   • Beregning og udbetaling af forsørgelsesydelser og enkeltydelse
   • Fleksløntilskud, pension og administrationssager


Herudover er vi blandt andet i gang med at digitalisere ydelsesområdet. Du skal derfor have lyst til at indgå i udviklingen af Team Ydelse.  
Team Ydelse består af 11 medarbejdere og en faglig koordinator. Team Ydelse er organisatorisk placeret i Center for Job, Unge og Borgerservice.
 
Om dig
Du brænder for ydelsesområdet og god borgerservice. Du kan sætte dig ind i borgerens situation og kan kommunikere respektfuldt og forklare beslutninger for borgeren med forståelse og empati. Du har en positiv tilgang til udfordringer og du trives med teamarbejde, hvor fælles ansvar for opgaverne er et omdrejningspunkt. Du arbejder metodisk og ud fra gældende lovgivning og bidrager til at øge kvaliteten i fagligheden.
 
Herlev Kommune tilbyder:
 
 

   • Tydelig og nærværende ledelse  
   • At udvikling sker i samarbejde og ved medinddragelse
   • Fokus på faglighed og udvikling af faglighed
   • Gode kollegaer, engagement og humor
   • En god samarbejdskultur
   • Flekstidsordning


Yderligere oplysninger
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.

Nysgerrig efter yderligere oplysninger? Så er du velkommen til at kontakte faglig koordinator Linda Eriksen tlf. 4452 8653, sagsbehandler Natasja Winther tlf. 4452 8665, sagsbehandler Maiken Termansen tlf. 4452 8669 eller afdelingsleder Vivi Stausholm Jepsen tlf.: 4036 6194.

Ansøgningsfrist er senest fredag den 1. marts 2019 kl. 12:00.
Samtaler forventes afholdt onsdag den 6. marts 2019.

YdelseHerlev2019-02-01T00:00:002019-03-01T00:00:00
329956702Socialrådgiver/socialformidler til myndighedsområdetRobot Herlev Kommune søger en dygtig og engageret socialrådgiver til myndighedsområdet for socialt udsatte børn (0-14 år) og deres familier. Som rådgiver i Børne- og Familierådgivningen vil du blive en del af en afdeling, der har stort fokus på at inddrage familierne. Afdelingen står over for at skulle forankre Åben Dialog, som er en netværksorienteret, helhedsorienteret tilgang, der inddrager relevante fagprofessionelle og private netværk i forhold til familiens situation. Formålet med Åben Dialog er at skabe mulighed for positive forandringer hos familien. Tankegangen bag Åben Dialog er, at forandringer opstår gennem dialog med netværket og ændrede måder at tale sammen på. Familien selv og familiens netværk ses som en ressource, der skal anvendes for at sikre en positiv udvikling i retning mod, at barnet får det bedre. Du vil blive en del af Distriktsteamet, der p.t udgør 6 medarbejdere, som udarbejder børnefaglige undersøgelser og handleplaner, iværksætter indsatser og følger op på indsatserne. Distriktsteamet arbejder tværfagligt omkring familien og er i tæt dialog med skoler, institutioner, andre myndighedsfunktioner i kommunen, sundhedsvæsenet mv. og har et helhedsorienteret blik på familien. I det daglige kan du hente faglig sparring og opbakning fra dit team og fra afdelingens socialfaglige konsulent. Det er en målsætning i teamet, at der arbejdes i makkerskaber, og du vil blive en del af proces, hvor vi i teamet skal have disse makkerskaber etableret og udviklet. Børne- og Familierådgivningen består af i alt 1 leder og 18 medarbejdere fordelt på 5 teams. Udover Distriktsteamet har afdelingen et team bestående af 2 medarbejdere, der behandler underretninger samt visiterer og følger op på 11-forløb, og et team på 3 medarbejdere, der varetager sagsbehandlingen i forhold til handicapkompenserende ydelser til forældre, der har børn med varigt nedsat funktionsevne (0-18 år). Derudover har afdelingen 2 forebyggende rådgivere i skolerne og daginstitutionerne, 2 familieplejekonsulenter og en pædagogisk konsulent, der bl.a. giver råd og vejledning til familier med børn med varigt nedsat funktionsevne. Afdelingen er en del af Center for Børn, Familie og Handicap, som udover Børne- og Familierådgivningen også består af PPR (Pædagogisk Psykologisk Rådgivning), Sundhedsplejen, Tandplejen, familiehuset Kernen, døgninstitutionen Dildhaven og myndighedsfunktionen for Voksenhandicap. Implementeringen af Åben Dialog involverer en stor del af centrets øvrige afdelinger med henblik på at give medarbejderne en fælles tilgang og et fælles sprog i mødet med familien. Der er også et stort fokus på at styrke og udvikle det tværfaglige samarbejde med dagtilbuds- og skoleområdet. Det her kendetegner vores kommende rådgiver du har gerne erfaring med myndighedsarbejdet på det sociale børneområde du arbejder selvstændigt og ønsker samtidig at være en del af et team, hvor der tages fælles ansvar for arbejdsopgaverne du er struktureret og god til at planlægge din hverdag du trives med en travl og til tider uforudsigelig hverdag du er engageret og i stand til at bevare roen i vanskelige situationer Vi kan tilbyde dig et udfordrende og spændende arbejdsområde med indflydelse og ansvar et team og en afdeling, der hjælper, støtter og bakker hinanden op faglig sparring og tæt samarbejde med afdelingens socialfaglige konsulent ledelsestilsyn og sagsgennemgang med afdelingens socialfaglige konsulent en afdeling, der er kendetegnet ved, at der er en uformel omgangstone og et godt socialt miljø mulighed for personlig og faglig udvikling, herunder fast ekstern supervision godt og engageret tværfagligt samarbejde en god blanding af erfarne og relativt nyuddannede medarbejdere, som er dygtige og engagerende Løn og ansættelsesvilkår Der er tale om 37 timers stillinger med flekstid. Løn- og ansættelse i henhold til gældende overenskomst samt efter principper om ny løn. Ansøgning Ansøgningsfristen er den 21. februar 2019. Når du søger stillingen, må du gerne vedlægge dit cv, eksamensbevis og andre relevante bilag sammen med din ansøgning. Videre proces Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 25. og 26. februar 2019. Vi indhenter reference fra tidligere ansættelse, hvis du bliver tilbudt stillingen. Stillingen er med tiltrædelse 1. april 2019. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Børne- og Familierådgivningen Majbritt Heegaard på telefon 4452 6058 eller socialfaglig konsulent Helle Stage på telefon 4452 5521Herlev Kommune søger en dygtig og engageret socialrådgiver til myndighedsområdet for socialt udsatte børn (0-14 år) og deres familier.

Som rådgiver i Børne- og Familierådgivningen vil du blive en del af en afdeling, der har stort fokus på at inddrage familierne. Afdelingen står over for at skulle forankre Åben Dialog, som er en netværksorienteret, helhedsorienteret tilgang, der inddrager relevante fagprofessionelle og private netværk i forhold til familiens situation. Formålet med Åben Dialog er at skabe mulighed for positive forandringer hos familien. Tankegangen bag Åben Dialog er, at forandringer opstår gennem dialog med netværket og ændrede måder at tale sammen på. Familien selv og familiens netværk ses som en ressource, der skal anvendes for at sikre en positiv udvikling i retning mod, at barnet får det bedre.

Du vil blive en del af Distriktsteamet, der p.t udgør 6 medarbejdere, som udarbejder børnefaglige undersøgelser og handleplaner, iværksætter indsatser og følger op på indsatserne. Distriktsteamet arbejder tværfagligt omkring familien og er i tæt dialog med skoler, institutioner, andre myndighedsfunktioner i kommunen, sundhedsvæsenet mv. og har et helhedsorienteret blik på familien. I det daglige kan du hente faglig sparring og opbakning fra dit team og fra afdelingens socialfaglige konsulent. Det er en målsætning i teamet, at der arbejdes i makkerskaber, og du vil blive en del af proces, hvor vi i teamet skal have disse makkerskaber etableret og udviklet.

Børne- og Familierådgivningen består af i alt 1 leder og 18 medarbejdere fordelt på 5 teams. Udover Distriktsteamet har afdelingen et team bestående af 2 medarbejdere, der behandler underretninger samt visiterer og følger op på § 11-forløb, og et team på 3 medarbejdere, der varetager sagsbehandlingen i forhold til handicapkompenserende ydelser til forældre, der har børn med varigt nedsat funktionsevne (0-18 år). Derudover har afdelingen 2 forebyggende rådgivere i skolerne og daginstitutionerne, 2 familieplejekonsulenter og en pædagogisk konsulent, der bl.a. giver råd og vejledning til familier med børn med varigt nedsat funktionsevne.

Afdelingen er en del af Center for Børn, Familie og Handicap, som udover Børne- og Familierådgivningen også består af PPR (Pædagogisk Psykologisk Rådgivning), Sundhedsplejen, Tandplejen, familiehuset Kernen, døgninstitutionen Dildhaven og myndighedsfunktionen for Voksenhandicap. Implementeringen af Åben Dialog involverer en stor del af centrets øvrige afdelinger med henblik på at give medarbejderne en fælles tilgang og et fælles sprog i mødet med familien. Der er også et stort fokus på at styrke og udvikle det tværfaglige samarbejde med dagtilbuds- og skoleområdet.

Det her kendetegner vores kommende rådgiver

   • du har gerne erfaring med myndighedsarbejdet på det sociale børneområde
   • du arbejder selvstændigt og ønsker samtidig at være en del af et team, hvor der tages fælles ansvar for arbejdsopgaverne
   • du er struktureret og god til at planlægge din hverdag 
   • du trives med en travl og til tider uforudsigelig hverdag
   • du er engageret og i stand til at bevare roen i vanskelige situationer


Vi kan tilbyde dig

   • et udfordrende og spændende arbejdsområde med indflydelse og ansvar
   • et team og en afdeling, der hjælper, støtter og bakker hinanden op
   • faglig sparring og tæt samarbejde med afdelingens socialfaglige konsulent
   • ledelsestilsyn og sagsgennemgang med afdelingens socialfaglige konsulent
   • en afdeling, der er kendetegnet ved, at der er en uformel omgangstone og et godt socialt miljø
   • mulighed for personlig og faglig udvikling, herunder fast ekstern supervision
   • godt og engageret tværfagligt samarbejde
   • en god blanding af erfarne og relativt nyuddannede medarbejdere, som er dygtige og engagerende


Løn og ansættelsesvilkår
Der er tale om 37 timers stillinger med flekstid. Løn- og ansættelse i henhold til gældende overenskomst samt efter principper om ny løn.

Ansøgning
Ansøgningsfristen er den 21. februar 2019. Når du søger stillingen, må du gerne vedlægge dit cv, eksamensbevis og andre relevante bilag sammen med din ansøgning.

Videre proces
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 25. og 26. februar 2019. Vi indhenter reference fra tidligere ansættelse, hvis du bliver tilbudt stillingen. Stillingen er med tiltrædelse 1. april 2019.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Børne- og Familierådgivningen Majbritt Heegaard på telefon 4452 6058 eller socialfaglig konsulent Helle Stage på telefon 4452 5521
 
 

Center for Børn, Familie og HandicapHerlev2019-02-07T00:00:002019-02-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Socialfaglig projektleder til Send Flere Krydderiers nye beskæftigelsesindsats

Indvandrer kvindecentret

København N
Vil du være med til at skabe jobs til en af de grupper af medborgere, der står længst væk fra vores fælles arbejdsmarked? Har du indgående kendskab til beskæftigelsesområdet? Og har du erfaring med motivationsarbejde med fokus på udvikling og ressou...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:22. februar 2019

Socialrådgiver, vikariat

Rigshospitalet

København Ø
Et vikariat som socialrådgiver ved Hukommelsesklinikken, Rigshospitalet Glostrup og Blegdamsvej er ledig til besættelse snarest. Klinikprofil Nationalt Videnscenter for Demens (NVD) er forankret i Neurologisk Klinik og består af et landsdækkende vid...
Indrykket:1. februar 2019
Udløbsdato:3. marts 2019

Voksenrådgivningen søger en dygtig socialfaglig medarbejder til at varetage opgaven med merudgifter

Center for Beskæftigelse

Hvidovre
Kan du lide at nørde med lovgivning, og er du glad for at anvende dit systematiske og administrative flair, så skal du søge stillingen hos os. Der er tale om en fast stilling på 30 timer pr. uge, med tiltrædelse d. 1. april 2019. Stillingen er foran...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:19. februar 2019

Medarbejder til Team Ydelse

Ydelse

Herlev
Team Ydelse, som er en del af borgerservice i Herlev Kommune, opnormerer teamet med en fast stilling på 37 timer. Vi søger en kollega, som har lyst til at arbejde med ydelser og have borgerkontakt. Vi værdsætter medarbejdere, som tager initiativ til...
Indrykket:1. februar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Socialrådgiver/socialformidler til myndighedsområdet

Center for Børn, Familie og Handicap

Herlev
Herlev Kommune søger en dygtig og engageret socialrådgiver til myndighedsområdet for socialt udsatte børn (0-14 år) og deres familier. Som rådgiver i Børne- og Familierådgivningen vil du blive en del af en afdeling, der har stort fokus på at inddrag...
Indrykket:7. februar 2019
Udløbsdato:21. februar 2019