Socialrådgiver til Botilbuddet Lindersvold

Vores Botilbud har været under rivende udvikling og derfor søger vi erfaren socialrådgiver inden for voksen/ handicapområdet: §107, §108 § 85, STU, 103/104 etc.

Om vores sted: Botilbuddet bygger på et sundt, aktivt fællesskab, hvor alle bidrager med det de kan, og hvor alle kan være med. En vigtig erfaring er, at det er gennem veltilrettelagte, gode og spændende programmer som appellerer til at den enkelte kan udfolde sit potentiale, at der kan opnås udvikling på såvel det menneskelige, som det faglige plan.

Dine primære opgaver vil være:

  • At skrive ansøgninger/tilbud i forhold til ovenstående tilbud og få resultaterne i hus
  • At skrive rapporter/ VUM
  • At skabe forbindelse til nye samarbejdspartnere

 Vi forventer, at du:

  • er uddannet socialrådgiver med erfaring indenfor voksen/handicapområdet
  • er kreativ tænkende og løsningsorienteret
  • er dygtig skriftlig
  • har solidt kendskab til lovgivning
  • har en imødekommende og tillidsskabende personlighed i samarbejdet med mange interessenter
  • kan arbejde selvstændigt og systematisk
  • har et positivt livssyn og en god portion humoristisk sans

 

Vi kan tilbyde:

  • en travl og dynamisk arbejdsplads
  • gode kolleger
  • job med høj grad af selvstændig kompetence


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329943729Phoenix-60f4a8ce12019-01-16T00:00:00Socialrådgiver til Botilbuddet Lindersvold

Vores Botilbud har været under rivende udvikling og derfor søger vi erfaren socialrådgiver inden for voksen/ handicapområdet: §107, §108 § 85, STU, 103/104 etc.

Om vores sted: Botilbuddet bygger på et sundt, aktivt fællesskab, hvor alle bidrager med det de kan, og hvor alle kan være med. En vigtig erfaring er, at det er gennem veltilrettelagte, gode og spændende programmer som appellerer til at den enkelte kan udfolde sit potentiale, at der kan opnås udvikling på såvel det menneskelige, som det faglige plan.

Dine primære opgaver vil være:

  • At skrive ansøgninger/tilbud i forhold til ovenstående tilbud og få resultaterne i hus
  • At skrive rapporter/ VUM
  • At skabe forbindelse til nye samarbejdspartnere

 Vi forventer, at du:

  • er uddannet socialrådgiver med erfaring indenfor voksen/handicapområdet
  • er kreativ tænkende og løsningsorienteret
  • er dygtig skriftlig
  • har solidt kendskab til lovgivning
  • har en imødekommende og tillidsskabende personlighed i samarbejdet med mange interessenter
  • kan arbejde selvstændigt og systematisk
  • har et positivt livssyn og en god portion humoristisk sans

 

Vi kan tilbyde:

  • en travl og dynamisk arbejdsplads
  • gode kolleger
  • job med høj grad af selvstændig kompetence
Vores Botilbud har været under rivende udvikling og derfor søger vi erfaren socialrådgiver inden for voksen handicapområdet: 107, 108 85, STU, 103 104 etc. Om vores sted: Botilbuddet bygger på et sundt, aktivt fællesskab, hvor alle bidrager med det de kan, og hvor alle kan være med. En vigtig erfaring er, at det er gennem veltilrettelagte, gode og spændende programmer som appellerer til at den enkelte kan udfolde sit potentiale, at der kan opnås udvikling på såvel det menneskelige, som det faglige plan. Dine primære opgaver vil være: At skrive ansøgninger tilbud i forhold til ovenstående tilbud og få resultaterne i hus At skrive rapporter VUM At skabe forbindelse til nye samarbejdspartnere Vi forventer, at du: er uddannet socialrådgiver med erfaring indenfor voksen handicapområdet er kreativ tænkende og løsningsorienteret er dygtig skriftlig har solidt kendskab til lovgivning har en imødekommende og tillidsskabende personlighed i samarbejdet med mange interessenter kan arbejde selvstændigt og systematisk har et positivt livssyn og en god portion humoristisk sans Vi kan tilbyde: en travl og dynamisk arbejdsplads gode kolleger job med høj grad af selvstændig kompetence11Jobnet60f4a8ce100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-28T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønFaxe3436973Botilbuddet på Lindersvold11Lindersvoldvej 54640FaxeDKDanmark0
susan@lindersvold.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent695108JobNet493160649316061000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=60f4a8cehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=60f4a8cehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=60f4a8ce&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=60f4a8ce&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/1.jpgEr du en fagligt stærk Socialrådgiver?12007991Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver10Sundhed11Socialvæsen360148114Susan Henriksensusan@lindersvold.dkDKDanmarkDKDanmark329959838Plan A Terapi og Kursuscenter i Vordingborg søger socialrådgiverRobot Plan A Terapi og Kursuscenter forestår behandlingstilbud til personer fra 18 år med et problematisk forbrug af rusmidler for kommunale myndigheder iht. SEL 101 og SUL 141. Plan A er organiseret med en døgnbehandling i Vordingborg, en dagbehandling og en ambulant behandling på Frederiksberg. Det er på døgninstitutionen i Vordingborg, at vi skal bruge en medarbejder. Indsatsen på døgnbehandlingsinstitutionen Kastaniegården har plads til 35 personer. Typisk vil et døgnforløb have en varighed af 2 3 måneder, og består af gruppebaseret misbrugsbehandling, individuelle samtaleforløb, socialfaglig bistand, samt kontakt samarbejde med relevante myndighedsinstanser og andre eksterne parter. Formålet med døgnforløbet er en forbedret interpersonel trivsel, samt afholdenhed fra rusmidler. Vi er en engageret, velfungerende og nystartet afdeling, som arbejder tværfagligt og vi løfter i fællesskab afdelingens daglige opgaver. Du skal derfor være indstillet på at løfte andre praktiske og administrative opgaver, end de klassiske socialfaglige. I medarbejderteamet har vi en kultur præget af tillid, hjælpsomhed, og pionerånd hvor vi ser vores forskelligheder som en stor styrke. Det socialfaglige arbejde skal udføres i tæt samarbejde med behandlingsteamet, således at den behandlingsmæssige indsats udføres i et helhedsorienteret perspektiv. Arbejdsopgaver: Bred socialfaglig rådgivning og vejledning. Ledsagelse til eksterne møder og deltagelse i møder med samarbejdspartnere på Kastaniegården. Socialfaglig psykoedukation i workshops. Samarbejde med relevante myndigheder og samarbejdspartnere. Administrative opgaver, herunder gennemgang af statusskrivelser. Vi forventer at du: Er socialfagligt uddannet socialrådgiver eller socialformidler. Er fleksibel, engageret, rummelig, selvstændig, ansvarsbevidst og faglig velovervejet. Er en god kollega, der involverer både borgere og kollegaer i dine faglige betragtninger. Er personligt robust. Har solide kommunikative kompetencer, mundtligt og skriftligt. Er opdateret på tværs af relevante lovområder. Har erfaring med udsatte grupper - gerne fra misbrugsområdet eller psykiatrien. Har erfaring fra samarbejde med myndighedsforvaltninger. Kendskab til PC på brugerniveau. Stillingen er 37 timer ugentligt i dagtimerne. Ved ansættelsen indhentes referencer fra tidligere ansættelser. Ansættelsessamtaler forventes afholdt 26.02.2019 Tiltrædelse 01.04.2019 eller snarest muligt. Ansøgning og CV sendes til Michael Schou (ms@plan-a.nu) senest 24.02.2019 kl. 12:00

Plan A Terapi og Kursuscenter forestår behandlingstilbud til personer fra 18 år med et problematisk forbrug af rusmidler for kommunale myndigheder iht. SEL §101 og SUL §141. Plan A er organiseret med en døgnbehandling i Vordingborg, en dagbehandling og en ambulant behandling på Frederiksberg.

Det er på døgninstitutionen i Vordingborg, at vi skal bruge en medarbejder.

 

Indsatsen på døgnbehandlingsinstitutionen Kastaniegården har plads til 35 personer. Typisk vil et døgnforløb have en varighed af 2 – 3 måneder, og består af gruppebaseret misbrugsbehandling, individuelle samtaleforløb, socialfaglig bistand, samt kontakt/samarbejde med relevante myndighedsinstanser og andre eksterne parter.

Formålet med døgnforløbet er en forbedret interpersonel trivsel, samt afholdenhed fra rusmidler.

 

Vi er en engageret, velfungerende og nystartet afdeling, som arbejder tværfagligt og vi løfter i fællesskab afdelingens daglige opgaver. Du skal derfor være indstillet på at løfte andre praktiske og administrative opgaver, end de klassiske socialfaglige. I medarbejderteamet har vi en kultur præget af tillid, hjælpsomhed, og pionerånd – hvor vi ser vores forskelligheder som en stor styrke.

Det socialfaglige arbejde skal udføres i tæt samarbejde med behandlingsteamet, således at den behandlingsmæssige indsats udføres i et helhedsorienteret perspektiv.

 

 

Arbejdsopgaver:

 

  • Bred socialfaglig rådgivning og vejledning.
  • Ledsagelse til eksterne møder og deltagelse i møder med samarbejdspartnere på Kastaniegården.
  • Socialfaglig psykoedukation i workshops.
  • Samarbejde med relevante myndigheder og samarbejdspartnere.
  • Administrative opgaver, herunder gennemgang af statusskrivelser.

 

Vi forventer at du:

 

  • Er socialfagligt uddannet; socialrådgiver eller socialformidler.
  • Er fleksibel, engageret, rummelig, selvstændig, ansvarsbevidst og faglig velovervejet.
  • Er en god kollega, der involverer både borgere og kollegaer i dine faglige betragtninger.
  • Er personligt robust.
  • Har solide kommunikative kompetencer, mundtligt og skriftligt.
  • Er opdateret på tværs af relevante lovområder.
  • Har erfaring med udsatte grupper - gerne fra misbrugsområdet eller psykiatrien.
  • Har erfaring fra samarbejde med myndighedsforvaltninger.
  • Kendskab til PC på brugerniveau.

 

 

Stillingen er 37 timer ugentligt i dagtimerne. Ved ansættelsen indhentes referencer fra tidligere ansættelser. Ansættelsessamtaler forventes afholdt 26.02.2019

Tiltrædelse 01.04.2019 eller snarest muligt.

Ansøgning og CV sendes til Michael Schou (ms@plan-a.nu) senest 24.02.2019 kl. 12:00

PLAN-A TERAPI- OG KURSUSCENTER ApSVordingborg2019-02-13T00:00:002019-02-24T00:00:00
329959601Socialrådgiver/socialformidler til Børn- og UngerådgivningenRobot Tænder du på at skabe bedre kvalitet i sags arbejdet og samarbejde med familier, netværk og samarbejdspartnere holistisk, koordinerende og tværfagligt? - så er et job i Lejre kommune måske en mulighed for dig Om os Lejre kommune er et sted eller rettere 49 landsbyer, hvor vi vægter det nære og lokale fællesskab. På kun 45 min. kan du komme fra København til Hvalsø i Lejre kommune i bil, du kan også tage med tog direkte til Hvalsø. Om jobbet Vi søger to medarbejdere, der kan og vil være med til at fortsætte den positive udvikling af kvalitet i sags arbejdet, og understøtte visionen i Lejre kommune om, at vi samarbejder, koordinerer og forebygger på tværs. Børn- og Ungerådgivningen har gennemført en gennemgribende kvalitetsudvikling på hele det specialiserede børne- og ungeområde, og har i dag et højt fagligt niveau og solidt administrativt grundlag at arbejde ud fra. Som ansat i Børn- og Ungerådgivningen bliver du en del af fællesskabet i Center for Job og Social i Lejre Kommune et fællesskab som strækker sig på tværs af hele den kommunale organisation, når vi samarbejder om familier, børn og unge. Børn- og Ungerådgivningen består af ansatte i alderen mellem 23- 62 år, alle med høj faglighed og godt humør. Dit job hos os Dit arbejdsområde vil være børnefamilier med særlig behov for støtte bestemmelserne i Servicelovens kapital 11. Du vil konkret arbejde med: Familieorienteret rådgivning og vejledning Udarbejde børnefaglige undersøgelser Iværksætte foranstaltninger og følge op ud fra en handleplan Behandle ansøgninger Deltage i tværfagligt samarbejde, både internt i kommunen og med eksterne partnere. Vi har på nuværende tidspunkt 14 sager uden samtykke og har samlet dem i et team. Er du interesseret i at arbejde med komplekse sager og sager uden samtykke, må du gerne gøre opmærksom på dette i din ansøgning. Du får en reducering i sagstal, funktionstrin og særlig støtte og hjælp fra vores socialjurist og fagkoordinator til løsning af opgaven. Du vil blive en del af vores fælles arbejde med kvalitetsudvikling på hele det specialiserede børn- og ungeområde, og du vil indgå i vores igangværende arbejde med at kompetenceudvikle nye måder at skabe samarbejde på. I vores faglige arbejde med udsatte børn og familier, bruger vi ICS-modellen og vi arbejder i DUBU. Din profil Vi søger dig, der: Er uddannet socialrådgiver eller socialformidler, gerne med erfaring i arbejdet med børn og unge Kan sætte barnet den unge i centrum Kan samarbejde med familierne og netværket, som en aktiv og kreativ medspiller og kan udvikle nye metoder i det professionelle relations arbejde Trives godt med at have travlt og ser en udfordring i konstant at udvikle dit arbejde Kan arbejde selvstændigt og systematisk med både de administrative og de borgerrettede dele af dine opgaver Vægter høj faglighed, samarbejde, god forvaltningsskik og faglig kvalitet Har godt humør Har kendskab til DUBU og ICS-modellen Evt. har interesse i at arbejde med anbringelsessager uden samtykke. Se også Job- og funktionsbeskrivelse for Socialrådgiver her. Det formelle Arbejdstiden er 37 timer uge. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Ansættelsestidspunkt 1. april 2019 eller snarest muligt. Ansøgning og ansøgningsfrist Vi glæder os til at høre fra dig senest den 22. februar 2019. Send din ansøgning og relevante bilag til hanj@lejre.dk Du giver samtidig med afsendelse af din ansøgning og bilag samtykke til, at vi må behandle, dine oplysninger til rekrutteringsformål. Du kan læse nærmere om vores behandling her. Yderligere oplysninger? Du er også meget velkommen til at ringe til os, hvis du vil høre mere om stillingerne. Ring til afdelingsleder Lone Tue Hansen, tlf.: 20 55 66 41 eller tillidsrepræsentant Nadia Bjerregaard, tlf.: 30 68 15 69. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 26. februar 2019.

Tænder du på at skabe bedre kvalitet i sags arbejdet og samarbejde med familier, netværk og samarbejdspartnere holistisk, koordinerende og tværfagligt? - så er et job i Lejre kommune måske en mulighed for dig

Om os

Lejre kommune er et sted – eller rettere 49 landsbyer, hvor vi vægter det nære og lokale fællesskab. På kun 45 min. kan du komme fra København til Hvalsø i Lejre kommune i bil, du kan også tage med tog direkte til Hvalsø.

Om jobbet

Vi søger to medarbejdere, der kan og vil være med til at fortsætte den positive udvikling af kvalitet i sags arbejdet, og understøtte visionen i Lejre kommune om, at vi samarbejder, koordinerer og forebygger på tværs. Børn- og Ungerådgivningen har gennemført en gennemgribende kvalitetsudvikling på hele det specialiserede børne- og ungeområde, og har i dag et højt fagligt niveau og solidt administrativt grundlag at arbejde ud fra.

Som ansat i Børn- og Ungerådgivningen bliver du en del af fællesskabet i Center for Job – og Social i Lejre Kommune – et fællesskab som strækker sig på tværs af hele den kommunale organisation, når vi samarbejder om familier, børn og unge. Børn- og Ungerådgivningen består af ansatte i alderen mellem 23- 62 år, alle med høj faglighed og godt humør.

Dit job hos os

Dit arbejdsområde vil være børnefamilier med særlig behov for støtte – bestemmelserne i Servicelovens kapital 11.

Du vil konkret arbejde med:

•Familieorienteret rådgivning og vejledning

•Udarbejde børnefaglige undersøgelser

•Iværksætte foranstaltninger og følge op ud fra en handleplan

•Behandle ansøgninger

•Deltage i tværfagligt samarbejde, både internt i kommunen og med eksterne partnere.

 

Vi har på nuværende tidspunkt 14 sager uden samtykke og har samlet dem i et team. Er du interesseret i at arbejde med komplekse sager og sager uden samtykke, må du gerne gøre opmærksom på dette i din ansøgning. Du får en reducering i sagstal, funktionstrin og særlig støtte og hjælp fra vores socialjurist og fagkoordinator til løsning af opgaven.

Du vil blive en del af vores fælles arbejde med kvalitetsudvikling på hele det specialiserede børn- og ungeområde, og du vil indgå i vores igangværende arbejde med at kompetenceudvikle nye måder at skabe samarbejde på. I vores faglige arbejde med udsatte børn og familier, bruger vi ICS-modellen og vi arbejder i DUBU.

Din profil

Vi søger dig, der:

•Er uddannet socialrådgiver eller socialformidler, gerne med erfaring i arbejdet med børn og unge

•Kan sætte barnet / den unge i centrum

•Kan samarbejde med familierne og netværket, som en aktiv og kreativ medspiller og kan udvikle nye metoder i det professionelle relations arbejde

•Trives godt med at have travlt og ser en udfordring i konstant at udvikle dit arbejde

•Kan arbejde selvstændigt og systematisk med både de administrative og de borgerrettede dele af dine opgaver

•Vægter høj faglighed, samarbejde, god forvaltningsskik og faglig kvalitet

•Har godt humør

•Har kendskab til DUBU og ICS-modellen

•Evt. har interesse i at arbejde med anbringelsessager uden samtykke.

•Se også Job- og funktionsbeskrivelse for Socialrådgiver her.

Det formelle

Arbejdstiden er 37 timer / uge. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

Ansættelsestidspunkt 1. april 2019 eller snarest muligt.

Ansøgning og ansøgningsfrist

Vi glæder os til at høre fra dig senest den 22. februar 2019. Send din ansøgning og relevante bilag til hanj@lejre.dk

Du giver samtidig med afsendelse af din ansøgning og bilag samtykke til, at vi må behandle, dine oplysninger til rekrutteringsformål. Du kan læse nærmere om vores behandling her.

Yderligere oplysninger?

Du er også meget velkommen til at ringe til os, hvis du vil høre mere om stillingerne. Ring til afdelingsleder Lone Tue Hansen, tlf.: 20 55 66 41 eller tillidsrepræsentant Nadia Bjerregaard, tlf.: 30 68 15 69.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 26. februar 2019.

Rådhuset i HvalsøHvalsø2019-02-12T00:00:002019-02-22T00:00:00
329957498Socialrådgiver/socialformidler søges til særlig stilling indenfor det specialiserede socialområde for voksneRobot Greve Kommune søger en socialrådgiver socialformidler (eller anden relevant uddannelsesbaggrund) til myndighedsfunktionen i et stærkt og dynamisk rådgiverteam, hvor fagligheden er høj. Vores vision er at styrke og kvalificere indsatsen overfor borgere på det specialiserede socialområde for voksne. Du vil få en særlig funktion i teamet, hvor du bliver tovholder og primusmotor i forhold til behandlingen af ansøgninger og opfølgninger på merudgiftsydelser efter servicelovens § 100. Desuden vil du få opgaver i forhold til bevillinger og opfølgninger på borgere, der er i botilbud. Vi arbejder hovedsageligt indenfor servicelovens § 85 til og med § 110. Den primære opgave er afklaring af borgerens behov for støtte, samt bevilling og efterfølgende opfølgning af indsatsen. Derudover yder vi rådgivning vejledning til voksne med komplekse sociale problemstillinger. Vi er organiseret i to søjler, hvor den første søjle har fokus på forebyggelse, tidlig indsats og socialpædagogisk støtte, mens den anden søjle har fokus på opfølgning på botilbud. Dertil kommer en række specialfunktioner. Den ledige stilling er forankret i søjlen med botilbud. Om dig Vi forventer, at du er uddannet socialrådgiver socialformidler eller har anden relevant uddannelsesbaggrund, har kendskab til serviceloven og interesse for administrative opgaver. Du kender Voksenudredningsmetoden (VUM) og har erfaring fra det specialiserede socialområde. Du har endvidere lyst til at have en særlig funktion som tovholder og vidensperson i forhold til merudgiftsydelser. Du skal være struktureret, have solide skriftlige kompetencer og trives med en travl hverdag. Du har gode samarbejdsevner, er positiv og serviceminded, samt har et stort engagement, som kan bidrage til den fælles opgaveløsning. Du har kørekort, men skal ikke bruge egen bil. Du får I Rådgiverteamet har vi et godt kollegialt fællesskab, hvor der er plads til at have det sjovt og hjælpe hinanden. Der er et højt fagligt niveau, og du får dygtige kolleger, som giver dig god introduktion og oplæring. Du får flekstid og indflydelse på selv at tilrettelægge dit arbejde. Greve Kommune er en ambitiøs og udviklingsorienteret kommune, som ligger tæt på offentlige transportmidler og motorvej. Løn og ansættelse Stillingen er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse snarest muligt. Lønnen forhandles efter overenskomst og er med udgangspunkt i dine kvalifikationer. Vil du vide mere? Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Camilla Brandt, telefon 43 97 90 04, e-mail: cgt@greve.dk Vi ser frem til at modtage din ansøgning og vi holder samtaler den 26. og 27. februar 2019.Greve Kommune søger en socialrådgiver/socialformidler (eller anden relevant uddannelsesbaggrund) til myndighedsfunktionen i et stærkt og dynamisk rådgiverteam, hvor fagligheden er høj. Vores vision er at styrke og kvalificere indsatsen overfor borgere på det specialiserede socialområde for voksne.

Du vil få en særlig funktion i teamet, hvor du bliver tovholder og primusmotor i forhold til behandlingen af ansøgninger og opfølgninger på merudgiftsydelser efter servicelovens § 100. Desuden vil du få opgaver i forhold til bevillinger og opfølgninger på borgere, der er i botilbud.

Vi arbejder hovedsageligt indenfor servicelovens § 85 til og med § 110. Den primære opgave er afklaring af borgerens behov for støtte, samt bevilling og efterfølgende opfølgning af indsatsen. Derudover yder vi rådgivning/vejledning til voksne med komplekse sociale problemstillinger.
Vi er organiseret i to søjler, hvor den første søjle har fokus på forebyggelse, tidlig indsats og socialpædagogisk støtte, mens den anden søjle har fokus på opfølgning på botilbud. Dertil kommer en række specialfunktioner. Den ledige stilling er forankret i søjlen med botilbud.

Om dig
Vi forventer, at du er uddannet socialrådgiver/socialformidler eller har anden relevant uddannelsesbaggrund, har kendskab til serviceloven og interesse for administrative opgaver. Du kender Voksenudredningsmetoden (VUM) og har erfaring fra det specialiserede socialområde. Du har endvidere lyst til at have en særlig funktion som tovholder og vidensperson i forhold til merudgiftsydelser.
Du skal være struktureret, have solide skriftlige kompetencer og trives med en travl hverdag. Du har gode samarbejdsevner, er positiv og serviceminded, samt har et stort engagement, som kan bidrage til den fælles opgaveløsning. Du har kørekort, men skal ikke bruge egen bil.

Du får
I Rådgiverteamet har vi et godt kollegialt fællesskab, hvor der er plads til at have det sjovt og hjælpe hinanden.
Der er et højt fagligt niveau, og du får dygtige kolleger, som giver dig god introduktion og oplæring. Du får flekstid og indflydelse på selv at tilrettelægge dit arbejde.
Greve Kommune er en ambitiøs og udviklingsorienteret kommune, som ligger tæt på offentlige transportmidler og motorvej.

Løn og ansættelse
Stillingen er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse snarest muligt. Lønnen forhandles efter overenskomst og er med udgangspunkt i dine kvalifikationer.

Vil du vide mere?
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Camilla Brandt, telefon 43 97 90 04, e-mail: cgt@greve.dk


Vi ser frem til at modtage din ansøgning og vi holder samtaler den 26. og 27. februar 2019.
Center for Job og SocialserviceGreve2019-02-08T00:00:002019-02-21T00:00:00
329952665Integrationskonsulenter til integrationsindsatsenRobot Integration og Netværk søger to integrationskonsulenter til integrationsindsatsen Stillingerne er på fuld tid. Opgaver i Integration og Netværk Integration og Netværk er koordinerende forvaltning på integrationsområdet og har et bredt tværgående samarbejde i hele Slagelse Kommune. Integration og Netværk består af 22 medarbejdere der arbejder som integrationskonsulenter, tolke, familiekonsulenter og i administrative funktioner samt en leder. Jobindhold Som integrationskonsulent har du to lige vigtige opgaver: du skal varetage myndighedsopgaver på Integrationsloven, dvs. afholde opfølgningssamtaler og sikre korrekt dokumentation og sagsbehandling. For at løse denne del af opgaven lægger vi vægt på, du har erfaring som sagsbehandler. Det har også betydning, at du har en professionel tilgang til samtaler, hvor der skabes motivation, tydelighed og følges op på aftalerdu skal i samarbejde med kollegaer, styrke det virksomhedsnære samarbejde i integrationsprogrammet, som har fokus på praktik, løntilskud, Integrationsgrunduddannelsen (IGU), ordinært arbejde og uddannelse. Du skal derfor trives med en udadvendt funktion, hvor du er i kontakt med og følger op hos arbejdsgivere. Din faglige profil i forhold til kerneopgaverne du har socialfaglig baggrund og er uddannet socialrådgiver eller socialformidlerhar dokumenteret erfaring som sagsbehandler og eller fra administrativ funktiondu behersker Outlook, Word og Exceldu har generel flair for it-systemer gerne kendskab til Schultz Fasitdu har eventuelt kendskab til målgruppen, fx i forhold til betydningen af tæt opfølgning og samtaler via tolk. Din personlige profil i forhold til kerneopgaverne Duhar en systematisk og struktureret tilgang til dit arbejdefinder det naturligt kontinuerligt at planlægge og prioritere din opgaveløsninghar drive og tager ansvar for opgaverne både forudsete og uforudseteudviser høj social intelligens i arbejdet med mennesker og er udadvendt og nysgerrig er en udpræget teamplayer, som bidrager til fælles opgaveløsningertrives med at have kontakt til mange menneskerer rolig og vedholdende, og kan stå fast når det krævestrives med vekselvirkning mellem udadvendte opgaver og administrative opgaverforstår betydningen af et smil på en regnvejrsdag. Vi tilbyder et godt kollegialt fællesskab både internt og med samarbejdspartnere i hele Slagelse Kommuneet arbejdsmiljø vi værner om, hvor engagement og vedvarende tempo går hånd i hånd og hvor vi hjælper hinandenet stærkt fagligt miljø med gode muligheder for at lære nytflekstid og løn efter gældende overenskomst principperne i Ny Løn, herunder kørselsgodtgørelse. Det er en fordel, hvis du har kørekort og eventuelt kan stille egen bil til rådighed i opgaveløsningen, men ikke et krav. Løn og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter principperne i NY LØN efter forhandling med den faglige organisation. Flere informationer Ønsker du yderligere oplysninger, kan du kontakte leder af Integration og Netværk Helle Sofie Dedenroth Larsen på mail hesla@slagelse.dk. Frist onsdag, den 6. marts 2019, kl. 12.00 Første runde af ansættelsessamtalerne forventes afholdt den torsdag den 14. marts. Anden samtalerunde forventes afholdt mandag den 18. marts. Forventet tiltrædelse: Så hurtigt som muligt eller senest den 1. maj 2019. Vi glæder os til at modtage din ansøgning og dit CV.Integration og Netværk søger to integrationskonsulenter til integrationsindsatsen

Stillingerne er på fuld tid.

Opgaver i Integration og Netværk

Integration og Netværk er koordinerende forvaltning på integrationsområdet og har et bredt tværgående samarbejde i hele Slagelse Kommune. Integration og Netværk består af 22 medarbejdere – der arbejder som integrationskonsulenter, tolke, familiekonsulenter og i administrative funktioner – samt en leder.

Jobindhold

Som integrationskonsulent har du to lige vigtige opgaver:
  1. du skal varetage myndighedsopgaver på Integrationsloven, dvs. afholde opfølgningssamtaler og sikre korrekt dokumentation og sagsbehandling. For at løse denne del af opgaven lægger vi vægt på, du har erfaring som sagsbehandler. Det har også betydning, at du har en professionel tilgang til samtaler, hvor der skabes motivation, tydelighed og følges op på aftaler
  2. du skal i samarbejde med kollegaer, styrke det virksomhedsnære samarbejde i integrationsprogrammet, som har fokus på praktik, løntilskud, Integrationsgrunduddannelsen (IGU), ordinært arbejde og uddannelse. Du skal derfor trives med en udadvendt funktion, hvor du er i kontakt med og følger op hos arbejdsgivere.

Din faglige profil i forhold til kerneopgaverne
  • du har socialfaglig baggrund og er uddannet socialrådgiver eller socialformidler
  • har dokumenteret erfaring som sagsbehandler og/eller fra administrativ funktion
  • du behersker Outlook, Word og Excel
  • du har generel flair for it-systemer – gerne kendskab til Schultz Fasit
  • du har eventuelt kendskab til målgruppen, fx i forhold til betydningen af tæt opfølgning og samtaler via tolk.

Din personlige profil i forhold til kerneopgaverne
Du
  • har en systematisk og struktureret tilgang til dit arbejde
  • finder det naturligt kontinuerligt at planlægge og prioritere din opgaveløsning
  • har drive og tager ansvar for opgaverne – både forudsete og uforudsete
  • udviser høj social intelligens i arbejdet med mennesker og er udadvendt og nysgerrig
  • er en udpræget teamplayer, som bidrager til fælles opgaveløsninger
  • trives med at have kontakt til mange mennesker
  • er rolig og vedholdende, og kan stå fast når det kræves
  • trives med vekselvirkning mellem udadvendte opgaver og administrative opgaver
  • forstår betydningen af et smil på en regnvejrsdag.

Vi tilbyder
  • et godt kollegialt fællesskab både internt og med samarbejdspartnere i hele Slagelse Kommune
  • et arbejdsmiljø vi værner om, hvor engagement og vedvarende tempo går hånd i hånd – og hvor vi hjælper hinanden
  • et stærkt fagligt miljø med gode muligheder for at lære nyt
  • flekstid og løn efter gældende overenskomst/principperne i Ny Løn, herunder kørselsgodtgørelse.

Det er en fordel, hvis du har kørekort og eventuelt kan stille egen bil til rådighed i opgaveløsningen, men ikke et krav.

Løn og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter principperne i NY LØN efter forhandling med den faglige organisation.

Flere informationer

Ønsker du yderligere oplysninger, kan du kontakte
  • leder af Integration og Netværk Helle Sofie Dedenroth Larsen på mail hesla@slagelse.dk.

Frist
  • onsdag, den 6. marts 2019, kl. 12.00

Første runde af ansættelsessamtalerne forventes afholdt den torsdag den 14. marts. Anden samtalerunde forventes afholdt mandag den 18. marts.

Forventet tiltrædelse: Så hurtigt som muligt eller senest den 1. maj 2019.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og dit CV.

 

Slagelse KommuneSlagelse2019-02-01T00:00:002019-03-06T00:00:00
329952273Socialfaglig konsulent med erfaring til AssistancenRobot Vi er klar til en ny medarbejder - Er du klar til nye udfordringer? Assistancen søger en energisk, positiv og engageret medarbejder, der er i stand til at se muligheder frem for begrænsninger. Det forventes, at du er dynamisk og ambitiøs med et højt fagligt niveau og at du formår at levere resultater af høj kvalitet. Kan du arbejde struktureret og tage ansvar, samt bidrage med et godt humør kan Assistancen blive din kommende arbejdsplads. For at komme i betragtningen til stillingen, er det en forudsætning at du har erfaring og kan vejlede i beskæftigelseslovgivningen til kommuner, borgere og virksomheder. Din erfaring kan eventuelt bestå af arbejde som socialrådgiver eller socialformidler eller med tilsvarende erfaring fra et jobcenter, anden aktør, forsikringsselskab o.l. Assistancen har eksisteret siden 2010 og udvikler sig løbende. Vi har hovedkontor i Køge hvor din base vil være, ligesom nogle opgaver kan løses fra vores anden afdeling i Faxe. Assistancen består i dag af 9 faglige kompetente, ambitiøse og glade kolleger. Stillingen: Arbejdet består som udgangspunkt i samtaler med sygemeldte, og eller ledige borgere henvist fra Jobcentret, og hvortil du skal kunne hjælpe til en (gen)-placering på arbejdsmarkedet med anvendelse af beskæftigelseslovens muligheder. Herudover ansatte medarbejdere hvortil der er behov for en forebyggende eller fastholdende indsats på arbejdspladsen. Det forventes, at du er god til at kommunikere, både mundtligt og skriftligt idet opgaven indbefatter løbende skriftlige rapporteringer på højt niveau. Du skal have et salgsg n i dig, idet en del af opgaven består af opsøgning af virksomheder med afholdelse af møder. Vi forventer desuden at du formår at fastholde en god og positiv dialog med alle vores kunder og samarbejdspartnere, og ikke mindst overfor dine kolleger. Du vil blive en del af et team, som vil give dig den støtte og opbakning som kræves i en ny stilling. Vi har travlt og forventer, at du kan imødekomme kravene, er engageret og positiv og ikke mindst har et gå på mod. Selvom vi arbejder individuelt, har vi hos Assistancen et fælles ansvar for at løse opgaverne. Opgaverne er fordelt på flere kommuner, hvilket kræver en del kørsel. Du skal derfor have kørekort og kunne stille egen bil til rådighed. Assistancen tilbyder dig: En spændende og udviklende stilling på 37 timer om ugen med fastmånedsløn som aftales individuelt. Der tilbydes en pensionsordning og sundhedsforsikring, samt stilles pc og mobil telefon til rådighed. Hvis du synes ovenstående lyder interessant, skal du sende en ansøgning og CV til info@assistancen.dk. Har du spørgsmål til stillingen, så er du altid velkommen til at kontakte afdelingsleder Malene Ginsbo på tlf. 6162 0841 eller direktør Susanne Myhlendorph Modin tlf. 3190 3270. Du kan læse mere om Assistancen på assistancen.dk

Vi er klar til en ny medarbejder - Er du klar til nye udfordringer?

Assistancen søger en energisk, positiv og engageret medarbejder, der er i stand til at se muligheder frem for begrænsninger. Det forventes, at du er dynamisk og ambitiøs med et højt fagligt niveau og at du formår at levere resultater af høj kvalitet. Kan du arbejde struktureret og tage ansvar, samt bidrage med et godt humør kan Assistancen blive din kommende arbejdsplads.

For at komme i betragtningen til stillingen, er det en forudsætning at du har erfaring og kan vejlede i beskæftigelseslovgivningen til kommuner, borgere og virksomheder. Din erfaring kan eventuelt bestå af arbejde som socialrådgiver eller socialformidler eller med tilsvarende erfaring fra et jobcenter, anden aktør, forsikringsselskab o.l.

Assistancen har eksisteret siden 2010 og udvikler sig løbende. Vi har hovedkontor i Køge hvor din base vil være, ligesom nogle opgaver kan løses fra vores anden afdeling i Faxe.

Assistancen består i dag af 9 faglige kompetente, ambitiøse og glade kolleger.

Stillingen:

Arbejdet består som udgangspunkt i samtaler med sygemeldte, og eller ledige borgere henvist fra Jobcentret, og hvortil du skal kunne hjælpe til en (gen)-placering på arbejdsmarkedet med anvendelse af beskæftigelseslovens muligheder. Herudover ansatte medarbejdere hvortil der er behov for en forebyggende eller fastholdende indsats på arbejdspladsen.

Det forventes, at du er god til at kommunikere, både mundtligt og skriftligt idet opgaven indbefatter løbende skriftlige rapporteringer på højt niveau. Du skal have et ”salgsgén” i dig, idet en del af opgaven består af opsøgning af virksomheder med afholdelse af møder.

Vi forventer desuden at du formår at fastholde en god og positiv dialog med alle vores kunder og samarbejdspartnere, og ikke mindst overfor dine kolleger.

Du vil blive en del af et team, som vil give dig den støtte og opbakning som kræves i en ny stilling.

Vi har travlt og forventer, at du kan imødekomme kravene, er engageret og positiv og ikke mindst har et gå på mod. Selvom vi arbejder individuelt, har vi hos Assistancen et fælles ansvar for at løse opgaverne.

Opgaverne er fordelt på flere kommuner, hvilket kræver en del kørsel. Du skal derfor have kørekort og kunne stille egen bil til rådighed. 

Assistancen tilbyder dig:

En spændende og udviklende stilling på 37 timer om ugen med fastmånedsløn som aftales individuelt.

Der tilbydes en pensionsordning og sundhedsforsikring, samt stilles pc og mobil telefon til rådighed.

Hvis du synes ovenstående lyder interessant, skal du sende en ansøgning og CV til info@assistancen.dk. Har du spørgsmål til stillingen, så er du altid velkommen til at kontakte afdelingsleder Malene Ginsbo på tlf. 6162 0841 eller direktør Susanne Myhlendorph Modin tlf. 3190 3270.

Du kan læse mere om Assistancen på assistancen.dk

ASSISTANCEN DK ApSKøge2019-01-31T00:00:002019-03-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Plan A Terapi og Kursuscenter i Vordingborg søger socialrådgiver

PLAN-A TERAPI- OG KURSUSCENTER ApS

Vordingborg
Plan A Terapi og Kursuscenter forestår behandlingstilbud til personer fra 18 år med et problematisk forbrug af rusmidler for kommunale myndigheder iht. SEL 101 og SUL 141. Plan A er organiseret med en døgnbehandling i Vordingborg, en dagbehandling o...
Indrykket:13. februar 2019
Udløbsdato:24. februar 2019

Socialrådgiver/socialformidler til Børn- og Ungerådgivningen

Rådhuset i Hvalsø

Hvalsø
Tænder du på at skabe bedre kvalitet i sags arbejdet og samarbejde med familier, netværk og samarbejdspartnere holistisk, koordinerende og tværfagligt? - så er et job i Lejre kommune måske en mulighed for dig Om os Lejre kommune er et sted eller ret...
Indrykket:12. februar 2019
Udløbsdato:22. februar 2019

Socialrådgiver/socialformidler søges til særlig stilling indenfor det specialiserede socialområde for voksne

Center for Job og Socialservice

Greve
Greve Kommune søger en socialrådgiver socialformidler (eller anden relevant uddannelsesbaggrund) til myndighedsfunktionen i et stærkt og dynamisk rådgiverteam, hvor fagligheden er høj. Vores vision er at styrke og kvalificere indsatsen overfor borge...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:21. februar 2019

Integrationskonsulenter til integrationsindsatsen

Slagelse Kommune

Slagelse
Integration og Netværk søger to integrationskonsulenter til integrationsindsatsen Stillingerne er på fuld tid. Opgaver i Integration og Netværk Integration og Netværk er koordinerende forvaltning på integrationsområdet og har et bredt tværgående sam...
Indrykket:1. februar 2019
Udløbsdato:6. marts 2019

Socialfaglig konsulent med erfaring til Assistancen

ASSISTANCEN DK ApS

Køge
Vi er klar til en ny medarbejder - Er du klar til nye udfordringer? Assistancen søger en energisk, positiv og engageret medarbejder, der er i stand til at se muligheder frem for begrænsninger. Det forventes, at du er dynamisk og ambitiøs med et højt...
Indrykket:31. januar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019