Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Socialrådgiver til Dansk Kvindesamfunds Krisecenter

Brænder du for at gøre en forskel og være med til at skabe muligheder for kvinder og børn, der er på vej mod en tilværelse uden vold? Så er jobbet som socialrådgiver i Dansk Kvindesamfunds Krisecenter måske noget for dig.

Til vores nye krisecenter i København søger vi en socialrådgiver.

Som socialrådgiver bliver du kontaktperson for nogle af de kvinder, der bor på krisecentret. Du får ansvar for kontakt til relevante myndigheder, og din vigtigste opgave bliver at støtte og hjælpe kvinden, mens hun bor på krisecentret.

Du vil indgå i et engageret og tværfagligt team bestående af både fastansatte specialister, nat- og weekendvagter samt frivillige. Vi arbejder ud fra et fælles mål om at forebygge og bekæmpe vold mod kvinder.

Du er uddannet socialrådgiver og har erfaring med kommunikation i forhold til offentlige myndigheder. Det vil være en fordel, hvis du har NGO-erfaring, ligesom det også vil være en fordel, hvis du har kendskab til metoden ”Response Based Practice”.

Som person er du empatisk, og du kommunikerer anerkendende og tydeligt. Det er vigtigt for os, at du betragter vold mod kvinder som et ligestillingsproblem. Vi lægger vægt på, at du er effektiv, venlig og bidrager til et godt samarbejdsmiljø med en positiv og løsningsorienteret tilgang. Det betyder også, at du er klar til at gøre en ekstra indsats, når det brænder på.

Dansk Kvindesamfunds Krisecenter tilbyder først og fremmest en stilling, hvor du gør en vigtig indsats for en sag, som vi selv synes er en af Danmarks vigtigste. Du vil få et job med udfordrende og varierede arbejdsopgaver, som vil give dig mulighed for personlig og faglig udvikling. Derudover tilbyder vi et dedikeret og stærkt fagmiljø, hvor vi sammen kæmper for at stoppe mænds vold mod kvinder i Danmark.

 

Arbejdstid

37 timer pr. uge.

1 ugentlig aftenvagt.

 

Løn og ansættelse

Løn og ansættelse efter aftale.

Ansættelsen vil ske pr. 1. juni 2018.

Arbejdssted er Dansk Kvindesamfunds Krisecenter, H.C. Andersens Boulevard 10, 1553 København V.

Yderligere oplysninger

Hvis du ønsker yderligere oplysninger, kan du læse mere i stillingsbeskrivelsen, som du kan rekvirere hos Simone på sk@danskkvindesamfund.dk

Ansøgning

Ansøgningsfristen er d. 19. april 2018, kl. 12.00.

Vi afholder samtaler d. 24. april 2018.

Du sender din ansøgning og CV mærket ”socialrådgiver” til sk@danskkvindesamfund.dk

Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.

Om Dansk Kvindesamfunds Krisecenter

Dansk Kvindesamfunds Krisecenter betragter mænds vold mod kvinder som et ligestillingsproblem. Vi møder kvinder, der har været udsat for vold af mænd eller familie, med værdighed, respekt og ligeværd såvel som tværkulturel forståelse. Vi har en klar forventning om, at alle ansatte og frivillige lever op til disse værdier.

Du kan læse mere på vores hjemmeside krisecenteret.dk og følge os på Facebook.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329789920Phoenix-acda7d2612018-04-09T14:12:14.190Socialrådgiver til Dansk Kvindesamfunds Krisecenter

Brænder du for at gøre en forskel og være med til at skabe muligheder for kvinder og børn, der er på vej mod en tilværelse uden vold? Så er jobbet som socialrådgiver i Dansk Kvindesamfunds Krisecenter måske noget for dig.

Til vores nye krisecenter i København søger vi en socialrådgiver.

Som socialrådgiver bliver du kontaktperson for nogle af de kvinder, der bor på krisecentret. Du får ansvar for kontakt til relevante myndigheder, og din vigtigste opgave bliver at støtte og hjælpe kvinden, mens hun bor på krisecentret.

Du vil indgå i et engageret og tværfagligt team bestående af både fastansatte specialister, nat- og weekendvagter samt frivillige. Vi arbejder ud fra et fælles mål om at forebygge og bekæmpe vold mod kvinder.

Du er uddannet socialrådgiver og har erfaring med kommunikation i forhold til offentlige myndigheder. Det vil være en fordel, hvis du har NGO-erfaring, ligesom det også vil være en fordel, hvis du har kendskab til metoden ”Response Based Practice”.

Som person er du empatisk, og du kommunikerer anerkendende og tydeligt. Det er vigtigt for os, at du betragter vold mod kvinder som et ligestillingsproblem. Vi lægger vægt på, at du er effektiv, venlig og bidrager til et godt samarbejdsmiljø med en positiv og løsningsorienteret tilgang. Det betyder også, at du er klar til at gøre en ekstra indsats, når det brænder på.

Dansk Kvindesamfunds Krisecenter tilbyder først og fremmest en stilling, hvor du gør en vigtig indsats for en sag, som vi selv synes er en af Danmarks vigtigste. Du vil få et job med udfordrende og varierede arbejdsopgaver, som vil give dig mulighed for personlig og faglig udvikling. Derudover tilbyder vi et dedikeret og stærkt fagmiljø, hvor vi sammen kæmper for at stoppe mænds vold mod kvinder i Danmark.

 

Arbejdstid

37 timer pr. uge.

1 ugentlig aftenvagt.

 

Løn og ansættelse

Løn og ansættelse efter aftale.

Ansættelsen vil ske pr. 1. juni 2018.

Arbejdssted er Dansk Kvindesamfunds Krisecenter, H.C. Andersens Boulevard 10, 1553 København V.

Yderligere oplysninger

Hvis du ønsker yderligere oplysninger, kan du læse mere i stillingsbeskrivelsen, som du kan rekvirere hos Simone på sk@danskkvindesamfund.dk

Ansøgning

Ansøgningsfristen er d. 19. april 2018, kl. 12.00.

Vi afholder samtaler d. 24. april 2018.

Du sender din ansøgning og CV mærket ”socialrådgiver” til sk@danskkvindesamfund.dk

Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.

Om Dansk Kvindesamfunds Krisecenter

Dansk Kvindesamfunds Krisecenter betragter mænds vold mod kvinder som et ligestillingsproblem. Vi møder kvinder, der har været udsat for vold af mænd eller familie, med værdighed, respekt og ligeværd såvel som tværkulturel forståelse. Vi har en klar forventning om, at alle ansatte og frivillige lever op til disse værdier.

Du kan læse mere på vores hjemmeside krisecenteret.dk og følge os på Facebook.

2018-04-20T00:50:45.577 Brænder du for at gøre en forskel og være med til at skabe muligheder for kvinder og børn, der er på vej mod en tilværelse uden vold? Så er jobbet som socialrådgiver i Dansk Kvindesamfunds Krisecenter måske noget for dig. Til vores nye krisecenter i København søger vi en socialrådgiver. Som socialrådgiver bliver du kontaktperson for nogle af de kvinder, der bor på krisecentret. Du får ansvar for kontakt til relevante myndigheder, og din vigtigste opgave bliver at støtte og hjælpe kvinden, mens hun bor på krisecentret. Du vil indgå i et engageret og tværfagligt team bestående af både fastansatte specialister, nat- og weekendvagter samt frivillige. Vi arbejder ud fra et fælles mål om at forebygge og bekæmpe vold mod kvinder. Du er uddannet socialrådgiver og har erfaring med kommunikation i forhold til offentlige myndigheder. Det vil være en fordel, hvis du har NGO-erfaring, ligesom det også vil være en fordel, hvis du har kendskab til metoden Response Based Practice . Som person er du empatisk, og du kommunikerer anerkendende og tydeligt. Det er vigtigt for os, at du betragter vold mod kvinder som et ligestillingsproblem. Vi lægger vægt på, at du er effektiv, venlig og bidrager til et godt samarbejdsmiljø med en positiv og løsningsorienteret tilgang. Det betyder også, at du er klar til at gøre en ekstra indsats, når det brænder på. Dansk Kvindesamfunds Krisecenter tilbyder først og fremmest en stilling, hvor du gør en vigtig indsats for en sag, som vi selv synes er en af Danmarks vigtigste. Du vil få et job med udfordrende og varierede arbejdsopgaver, som vil give dig mulighed for personlig og faglig udvikling. Derudover tilbyder vi et dedikeret og stærkt fagmiljø, hvor vi sammen kæmper for at stoppe mænds vold mod kvinder i Danmark. Arbejdstid 37 timer pr. uge. 1 ugentlig aftenvagt. Løn og ansættelse Løn og ansættelse efter aftale. Ansættelsen vil ske pr. 1. juni 2018. Arbejdssted er Dansk Kvindesamfunds Krisecenter, H.C. Andersens Boulevard 10, 1553 København V. Yderligere oplysninger Hvis du ønsker yderligere oplysninger, kan du læse mere i stillingsbeskrivelsen, som du kan rekvirere hos Simone på sk@danskkvindesamfund.dk Ansøgning Ansøgningsfristen er d. 19. april 2018, kl. 12.00. Vi afholder samtaler d. 24. april 2018. Du sender din ansøgning og CV mærket socialrådgiver til sk@danskkvindesamfund.dk Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge. Om Dansk Kvindesamfunds Krisecenter Dansk Kvindesamfunds Krisecenter betragter mænds vold mod kvinder som et ligestillingsproblem. Vi møder kvinder, der har været udsat for vold af mænd eller familie, med værdighed, respekt og ligeværd såvel som tværkulturel forståelse. Vi har en klar forventning om, at alle ansatte og frivillige lever op til disse værdier. Du kan læse mere på vores hjemmeside krisecenteret.dk og følge os på Facebook.11Jobnetacda7d26100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-19T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3210348Dansk Kvindesamfunds Krisecenter11Vodroffsvej 401900Frederiksberg CDKDanmark0
sk@danskkvindesamfund.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent551538JobNet48060091000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=acda7d26https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=acda7d26https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=acda7d26&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=acda7d26&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/5.jpgEr du den nye Socialrådgiver i Dansk Kvindesamfunds Krisecenter?12008001Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver10Sundhed354269498Simone Kenhofsk@danskkvindesamfund.dkDKDanmarkDKDanmark329919496Familerådgivningen i Hvidovre søger nye medarbejdereRobot Familierådgivningen søger to dygtige familierådgiver til faste stillinger på det psykosociale område. Stillingerne er til besættelse 1. februar eller hurtigst muligt. Her i Familierådgivningen er vi optaget af en faglig strategi (Lige muligheder), der er baseret dels på den praksiserfaring, som allerede findes i afdelingen, og dels med udgangspunkt i den forskning og viden, som findes på området. Vi ønsker, at det faglige arbejde, som hver dag udføres overfor børnene og familierne, samt de prioriteringer og beslutninger, som træffes med udgangspunkt i vores faglige ambition, er baseret på følgende grundværdier: Alle forældre vil deres børns bedste Vi vil prioritere lokale løsninger, der samler familien Barnets og familiens syn på egen situation er vigtig Tværfagligt samarbejde Her i Familierådgivningen er vi inspireret af Sverigesmodellens resultater om, at en øget fokusering og prioritering af forebyggelsesområdet samt et øget fokus på normalitet i indsatserne for børn og unge, skaber kvalitet. Vi ønsker et øget fokus på at sikre en tidlig indsats, samt at de indsatser, som iværksættes, skal være mindst mulig indgribende for børnene og de unge. Vi følger derfor også hyppigere op på indsatsernes effekt end lovgivningen foreskriver. Familierådgivningen er en stor og velfungerende afdeling i forhold til arbejdsmiljø, værdier samt i forhold til et stærkt fagligt niveau. Vi er en afdeling bestående af 1 socialfaglig leder, 3 faglige teamledere, 6 børnehandicaprådgivere, 19 familierådgivere på det psykosociale område og 4 familierådgivere i vores Modtager-team. Derudover har vi et administrativt team på 3 medarbejdere samt et familieplejeteam på 4 medarbejdere. Aldersmæssigt spænder vi vidt og med forskellig erfaring. Der arbejdes med udgangspunkt i SOS og ICS, som understøttes elektronisk af it-system DUBU. Vi tilbyder dig: Et fagligt højt miljø, med stor mulighed for at udføre et godt socialt arbejde med andre faggrupper og med betydelig egen kompetence God faglig støtte og sparring i sagerne, ugentlige rådgivningsmøder, mulighed for inddragelse af faglig teamleder, og løbende kollegial sparring Rummelige og omsorgsfulde kollegaer i en god og tryg atmosfære En synlig og tydelig ledelse, der sætter retning Ekstern supervision Fokus på kvalitetssikring i forhold til lovmedholdelighed Mulighed for hjemmearbejdsplads Vi forventer af dig: Du har erfaring indenfor området meget gerne ift. udarbejdelse af tvangsoplæg Du er en selvstændig, engageret, pligtopfyldende og fleksibel person Du vil og kan være med til at sikre en høj faglig kvalitet i arbejdet Du er uddannet socialrådgiver eller socialformidler Du kan bevare overblikket i pressede situationer Evner at arbejde tværfagligt, systematisk og ønsker at gøre dig ekstra umage overfor de borgere som er i vores målgruppe Bidrager til et positivt arbejdsmiljø Har du lyst til høre mere om stillingerne, så ring til socialfaglig leder Charlotte Lindell på tlf: 3639 3222 eller faglig teamleder Anja Løfberg tlf. 3939 3949. Yderligere oplysninger om Hvidovre Kommune kan du finde på www.hvidovre.dk Du kan desuden læse mere her: Lige muligheder Lige muligheder (pixi-udgave) Funktionsbeskrivelse Løn- og ansættelsesforhold: Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst med udgangspunkt i Ny Løn, i forhold til kvalifikationer og funktioner. Ansættelsessamtaler afholdes mandag d. 17. december 2018. Indkaldelse til samtale sker fredag d. 14. december.Familierådgivningen søger to dygtige familierådgiver til faste stillinger på det psykosociale område.

Stillingerne er til besættelse 1. februar eller hurtigst muligt.

Her i Familierådgivningen er vi optaget af en faglig strategi (Lige muligheder), der er baseret dels på den praksiserfaring, som allerede findes i afdelingen, og dels med udgangspunkt i den forskning og viden, som findes på området. Vi ønsker, at det faglige arbejde, som hver dag udføres overfor børnene og familierne, samt de prioriteringer og beslutninger, som træffes med udgangspunkt i vores faglige ambition, er baseret på følgende grundværdier:
  • Alle forældre vil deres børns bedste
  • Vi vil prioritere lokale løsninger, der samler familien
  • Barnets og familiens syn på egen situation er vigtig
  • Tværfagligt samarbejde
Her i Familierådgivningen er vi inspireret af Sverigesmodellens resultater om, at en øget fokusering og prioritering af forebyggelsesområdet samt et øget fokus på normalitet i indsatserne for børn og unge, skaber kvalitet. Vi ønsker et øget fokus på at sikre en tidlig indsats, samt at de indsatser, som iværksættes, skal være mindst mulig indgribende for børnene og de unge. Vi følger derfor også hyppigere op på indsatsernes effekt end lovgivningen foreskriver.

Familierådgivningen er en stor og velfungerende afdeling i forhold til arbejdsmiljø, værdier samt i forhold til et stærkt fagligt niveau.

Vi er en afdeling bestående af 1 socialfaglig leder, 3 faglige teamledere, 6 børnehandicaprådgivere, 19 familierådgivere på det psykosociale område og 4 familierådgivere i vores Modtager-team. Derudover har vi et administrativt team på 3 medarbejdere samt et familieplejeteam på 4 medarbejdere. Aldersmæssigt spænder vi vidt og med forskellig erfaring.
Der arbejdes med udgangspunkt i SOS og ICS, som understøttes elektronisk af it-system DUBU.

Vi tilbyder dig:
  • Et fagligt højt miljø, med stor mulighed for at udføre et godt socialt arbejde med andre faggrupper og med betydelig egen kompetence
  • God faglig støtte og sparring i sagerne, ugentlige rådgivningsmøder, mulighed for inddragelse af faglig teamleder, og løbende kollegial sparring
  • Rummelige og omsorgsfulde kollegaer i en god og tryg atmosfære
  • En synlig og tydelig ledelse, der sætter retning
  • Ekstern supervision
  • Fokus på kvalitetssikring i forhold til lovmedholdelighed
  • Mulighed for hjemmearbejdsplads
Vi forventer af dig:
  • Du har erfaring indenfor området – meget gerne ift. udarbejdelse af tvangsoplæg
  • Du er en selvstændig, engageret, pligtopfyldende og fleksibel person
  • Du vil og kan være med til at sikre en høj faglig kvalitet i arbejdet
  • Du er uddannet socialrådgiver eller socialformidler
  • Du kan bevare overblikket i pressede situationer
  • Evner at arbejde tværfagligt, systematisk og ønsker at gøre dig ekstra umage overfor de borgere som er i vores målgruppe
  • Bidrager til et positivt arbejdsmiljø
Har du lyst til høre mere om stillingerne, så ring til socialfaglig leder Charlotte Lindell på tlf: 3639 3222 eller faglig teamleder Anja Løfberg tlf. 3939 3949. Yderligere oplysninger om Hvidovre Kommune kan du finde på www.hvidovre.dk

Du kan desuden læse mere her:
Lige muligheder
Lige muligheder (pixi-udgave)
Funktionsbeskrivelse

Løn- og ansættelsesforhold:
Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst med udgangspunkt i Ny Løn, i forhold til kvalifikationer og funktioner.

Ansættelsessamtaler afholdes mandag d. 17. december 2018. Indkaldelse til samtale sker fredag d. 14. december.
Center for Beskæftigelse2018-12-06T00:00:002018-12-12T00:00:00
329922465Social & Job hos Fonden Blindes Arbejde søger socialrådgiver.Robot Social Job hos Fonden Blindes Arbejde søger socialrådgiver. Blindes Arbejde er en socialøkonomisk virksomhed med et dagligt fokus på medarbejdernes kompetencer inden for håndværk, design, produktion, lager og salg. Fondens centrale formål er jobskabelse til blinde og svagsynede, således at kompetencer og ressourcer anvendes bedst muligt gennem en ansvarlig rummelighed. Blindes Arbejde har i de seneste år været gennem en rivende udvikling og dette vil fortsætte i årene fremover. I 2019 har vi valgt at satse på n socialrådgiver funktion i Øst Danmark med dagligt virke fra vores hovedafdeling i København og n socialrådgiver funktion i Vest Danmark med dagligt virke fra en af vores afdelinger i Jylland. Derfor søger vi nu en socialrådgiver til Øst Danmark, der vil være med til at udvikle det fortsatte samarbejde med socialforvaltninger og jobcentre til gavn for borgere med synshandicap. Indeholdt i denne stilling vil også være udvikling af projekter og deraf fundraising indenfor det socialøkonomiske felt med social impact, beregning af den økonomiske og sociale værdi, der skabes for samfund (kommunen) og for borgerne (job og øgede kompetencer og ressourcer). Stillingsindholdet Som socialrådgiver i Social og Job vil du indadtil i organisationen have ansvar for at alle med synshandicap har rette kompenserende forhold, og du vil samarbejde tæt med faglederne, herunder også give fornøden faglig sparring. Udadtil er det dit ansvar at styrke rådgivning og indgåelse af aftaler med socialforvaltninger, jobcentre og øvrige samarbejdspartnere. Arbejdsopgaverne: Borgerforløb med intern visitation, planlægning af forløb og udarbejde skriftlig dokumentation til Jobcentre og Socialforvaltninger. Udarbejde ansøgninger om hjælpemidler og andre kompenserende behov. Rådgivende salg til socialforvaltninger og jobcentre, samt andre samarbejdspartnere. Indsats med måltal for beskæftigelse på årstal efter Serviceloven og Lov om Aktiv beskæftigelsesindsats Fremme samarbejder via Samarbejds- og samhandelskontrakter med kommunerne. Registrering og måling af social effekt i form af selvforsørgelse, kompetencer og parametre indenfor øget samfundsgevinst (socialberegner). Arbejdsgange mellem stabsfunktionen og fag butikslederne, herunder faglig sparring omkring lovgivning, metoder og værktøjer. Fundraising til beskæftigelsesområdet udviklingsprojekter der øger kompetencer og skaber jobmuligheder. Derudover skal der lægges vægt på at implementere model for registrering af social effekt med tydeliggørelse af dette i relation til virksomhedens CSR og code of conduct. I en form så det bliver tydeligt for samarbejdspartnere og medarbejdere hvilke resultater BA skaber. Dine kvalifikationer: Uddannet socialrådgiver gerne med erfaring fra jobcenter eller lign. Indgående viden og kendskab til kommunal praksis, kvalitetsmål og resultatmål, politikker og indsigt i serviceniveauer. Indsigt i lovgivningerne indenfor Serviceloven og Lov om Aktiv Beskæftigelsesindsats. Faglig viden om hvordan der kan arbejdes med kompetence- og kvalifikationsmål. Kompetencer indenfor skriftlig dokumentation til progressionsrapporter, kontrakter, tilbuds- og samarbejdsaftaler, interne værktøjer og redskaber til ledere og medarbejder. Viden om og interesse i projektbeskrivelser, projektansøgninger, fundraising, evalueringer. Vi lægger vægt på, at: Du er selvstændig, engageret, arbejder proaktivt og løsningsfokuseret. Du kan holde fokus på kerneopgaverne og motivere andre omkring dig til det samme. Du er struktureret omkring arbejdsopgaverne og god til at formidle viden til både ledelse og medarbejdere. Du har et godt humør og trives i en virksomhed, hvor service og kvalitet er et naturligt bindeled i samarbejdet. Du er en stærk kommunikator i såvel skrift som tale. Du har interesse i at arbejde med flere bundlinjer økonomisk, social og miljømæssig. Vi tilbyder: Et spændende job i en dynamisk og innovativ virksomhed At du bliver udfordret både på det personlige og faglige plan En unik arbejdsplads Mulighed for fleksible arbejdstider, personalerabat på vores produkter, muligheder for brug af kompetenceudvikling via kompetencefonde, mv. Stillingen er på 30 32 timer. Såfremt der er spørgsmål til stillingen kan direktør Kristin Espedal kontaktes på mobil 6184 9693 eller e-mail ke@blindes-arbejde.dk Din ansøgning skal sendes til job@blindes-arbejde.dk. Der tages løbende stilling til ansøgninger og seneste frist er d.2.1.2019 kl.9. Der afholdes samtaler primo januar 2019. Stillingen ønskes besat d.1.2.2019 eller snarest herefter.

Social & Job hos Fonden Blindes Arbejde søger socialrådgiver.

Blindes Arbejde er en socialøkonomisk virksomhed med et dagligt fokus på medarbejdernes kompetencer inden for håndværk, design, produktion, lager og salg.

 Fondens centrale formål er jobskabelse til blinde og svagsynede, således at kompetencer og ressourcer anvendes bedst muligt gennem en ansvarlig rummelighed.

Blindes Arbejde har i de seneste år været gennem en rivende udvikling og dette vil fortsætte i årene fremover. I 2019 har vi valgt at satse på én socialrådgiver funktion i Øst Danmark med dagligt virke fra vores hovedafdeling i København og én socialrådgiver funktion i Vest Danmark med dagligt virke fra en af vores afdelinger i Jylland. Derfor søger vi nu en socialrådgiver til Øst Danmark, der vil være med til at udvikle det fortsatte samarbejde med socialforvaltninger og jobcentre til gavn for borgere med synshandicap.

Indeholdt i denne stilling vil også være udvikling af projekter og deraf fundraising indenfor det socialøkonomiske felt med social impact, beregning af den økonomiske og sociale værdi, der skabes for samfund (kommunen) og for borgerne (job og øgede kompetencer og ressourcer).

Stillingsindholdet

Som socialrådgiver i ’Social og Job’ vil du indadtil i organisationen have ansvar for at alle med synshandicap har rette kompenserende forhold, og du vil samarbejde tæt med faglederne, herunder også give fornøden faglig sparring. Udadtil er det dit ansvar at styrke rådgivning og indgåelse af aftaler med socialforvaltninger, jobcentre og øvrige samarbejdspartnere.

Arbejdsopgaverne:

  • Borgerforløb med intern visitation, planlægning af forløb og udarbejde skriftlig dokumentation til Jobcentre og Socialforvaltninger.
  • Udarbejde ansøgninger om hjælpemidler og andre kompenserende behov.
  • Rådgivende salg til socialforvaltninger og jobcentre, samt andre samarbejdspartnere.
  • Indsats med måltal for beskæftigelse på årstal efter Serviceloven og Lov om Aktiv beskæftigelsesindsats
  • Fremme samarbejder via Samarbejds- og samhandelskontrakter med kommunerne.
  • Registrering og måling af social effekt i form af selvforsørgelse, kompetencer og parametre indenfor øget samfundsgevinst (socialberegner).
  • Arbejdsgange mellem stabsfunktionen og fag/butikslederne, herunder faglig sparring omkring lovgivning, metoder og værktøjer.
  • Fundraising til beskæftigelsesområdet – udviklingsprojekter der øger kompetencer og skaber jobmuligheder.

Derudover skal der lægges vægt på at implementere model for registrering af social effekt med tydeliggørelse af dette i relation til virksomhedens CSR og code of conduct. I en form så det bliver tydeligt for samarbejdspartnere og medarbejdere hvilke resultater BA skaber.

Dine kvalifikationer:

  • Uddannet socialrådgiver gerne med erfaring fra jobcenter eller lign.
  • Indgående viden og kendskab til kommunal praksis, kvalitetsmål og resultatmål, politikker og indsigt i serviceniveauer.
  • Indsigt i lovgivningerne indenfor Serviceloven og Lov om Aktiv Beskæftigelsesindsats.
  • Faglig viden om hvordan der kan arbejdes med kompetence- og kvalifikationsmål.
  • Kompetencer indenfor skriftlig dokumentation til progressionsrapporter, kontrakter, tilbuds- og samarbejdsaftaler, interne værktøjer og redskaber til ledere og medarbejder.
  • Viden om og interesse i projektbeskrivelser, projektansøgninger, fundraising, evalueringer.

 

Vi lægger vægt på, at:

  • Du er selvstændig, engageret, arbejder proaktivt og løsningsfokuseret.
  • Du kan holde fokus på kerneopgaverne og motivere andre omkring dig til det samme.
  • Du er struktureret omkring arbejdsopgaverne og god til at formidle viden til både ledelse og medarbejdere.
  • Du har et godt humør og trives i en virksomhed, hvor service og kvalitet er et naturligt bindeled i samarbejdet.
  • Du er en stærk kommunikator i såvel skrift som tale.
  • Du har interesse i at arbejde med flere bundlinjer – økonomisk, social og miljømæssig.

 

Vi tilbyder:

  • Et spændende job i en dynamisk og innovativ virksomhed
  • At du bliver udfordret både på det personlige og faglige plan
  • En unik arbejdsplads
  • Mulighed for fleksible arbejdstider, personalerabat på vores produkter, muligheder for brug af kompetenceudvikling via kompetencefonde, mv.

 

Stillingen er på 30 – 32 timer.

 

Såfremt der er spørgsmål til stillingen kan direktør Kristin Espedal kontaktes på mobil 6184 9693 eller e-mail ke@blindes-arbejde.dk

 

Din ansøgning skal sendes til job@blindes-arbejde.dk. Der tages løbende stilling til ansøgninger og seneste frist er d.2.1.2019 kl.9. Der afholdes samtaler primo januar 2019. Stillingen ønskes besat d.1.2.2019 eller snarest herefter.

 


 

BLINDES ARBEJDEKøbenhavn2018-12-04T00:00:002019-01-02T00:00:00
329920957Socialrådgiver søges til Psykiatrisk Ambulatorium BallerupRobot Socialrådgiver søges til Psykiatrisk Ambulatorium Ballerup Psykiatrisk Ambulatorium Ballerup søger snarest muligt eller senest pr. 1.2.2019 en socialrådgiver til en fuldtidsstilling som socialrådgiver i vores F-ACT team, beliggende ved Psykiatrisk Center Ballerup, Maglevænget 2, 2750 Ballerup, bygning 28A. F-ACT (Fleksibel Assertiv Community Treatment) tilbyder behandling af høj intensitet eller lav intensitet, alt efter patientens behov. Målgruppen er ambulante patienter med behov for tværfaglig indsats med diagnoser indenfor psykosespektret, angsttilstande samt patienter med PTSD, OCD, ADHD med flere. Socialrådgiver indgår i et tværfagligt team, der består af læger, psykologer, sygeplejersker og lægesekretærer. Vi har i Ambulatoriet ansat en socialrådgiver, der er således god mulighed for sparring i det daglige arbejde. Arbejdsopgaver Socialfaglig konsulent i teamet Kontaktperson for en gruppe ptt. Deltage i netværksmøder med patient, pårørende og professionelle Være brobygger til eksterne samarbejdspartnere Samarbejde med sengeafsnittene og kommuner Have fokus på patienternes børn, herunder tilbyde familiesamtaler Kvalifikationer Uddannet socialrådgiver Psykiatrisk erfaring og gerne erfaring fra beskæftigelsesområdet Interesse for at arbejde tværfagligt og tværsektorielt Vi tilbyder Stor selvstændighed i jobbet Meget varierende arbejdsopgaver Supervision, undervisning og socialfaglig sparring Gode og dygtige kolleger såvel i teamet som i socialrådgivergruppen Forud for ansættelse vil der blive indhentet referencer fra 1 - 2 personer, efter nærmere aftale med den enkelte ansøger. Stillingen kræver kørekort og gerne egen bil. Er du interesseret, er du velkommen til at kontakte ledende socialrådgiver Eva Tangdal, mail: eva.tangdal@regionh.dk, tlf. 38 64 60 81 eller afdelingssygeplejerske Jeanette Stensbirk Midjord, mail: jeanette.stensbirk.midjord@regionh.dk , tlf. 25 67 42 73 Ansøgningsfrist: Torsdag d. 13.12.18 kl. 12.00 Ansættelsessamtaler: Afholdes tirsdag d. 18.12.18Socialrådgiver søges til Psykiatrisk Ambulatorium Ballerup

Psykiatrisk Ambulatorium Ballerup søger snarest muligt eller senest pr. 1.2.2019 en socialrådgiver til en fuldtidsstilling som socialrådgiver i vores F-ACT team, beliggende ved Psykiatrisk Center Ballerup, Maglevænget 2, 2750 Ballerup, bygning 28A.

F-ACT (Fleksibel Assertiv Community Treatment) tilbyder behandling af høj intensitet eller lav intensitet, alt efter patientens behov.

Målgruppen er ambulante patienter med behov for tværfaglig indsats med diagnoser indenfor psykosespektret, angsttilstande samt patienter med PTSD, OCD, ADHD med flere.

Socialrådgiver indgår i et tværfagligt team, der består af læger, psykologer, sygeplejersker og lægesekretærer. Vi har i Ambulatoriet ansat en socialrådgiver, der er således god mulighed for sparring i det daglige arbejde.

Arbejdsopgaver
  • Socialfaglig konsulent i teamet
  • Kontaktperson for en gruppe ptt.
  • Deltage i netværksmøder med patient, pårørende og professionelle
  • Være brobygger til eksterne samarbejdspartnere
  • Samarbejde med sengeafsnittene og kommuner
  • Have fokus på patienternes børn, herunder tilbyde familiesamtaler
Kvalifikationer

  • Uddannet socialrådgiver
  • Psykiatrisk erfaring og gerne erfaring fra beskæftigelsesområdet
  • Interesse for at arbejde tværfagligt og tværsektorielt
Vi tilbyder

  • Stor selvstændighed i jobbet
  • Meget varierende arbejdsopgaver
  • Supervision, undervisning og socialfaglig sparring
  • Gode og dygtige kolleger såvel i teamet som i socialrådgivergruppen
Forud for ansættelse vil der blive indhentet referencer fra 1 - 2 personer, efter nærmere aftale med den enkelte ansøger.

Stillingen kræver kørekort og gerne egen bil.

Er du interesseret, er du velkommen til at kontakte ledende socialrådgiver Eva Tangdal, mail: eva.tangdal@regionh.dk, tlf. 38 64 60 81 eller afdelingssygeplejerske Jeanette Stensbirk Midjord, mail: jeanette.stensbirk.midjord@regionh.dk , tlf. 25 67 42 73

Ansøgningsfrist:
Torsdag d. 13.12.18 kl. 12.00

Ansættelsessamtaler:
Afholdes tirsdag d. 18.12.18


Psykiatrisk Center BallerupAlbertslund2018-11-30T00:00:002018-12-30T00:00:00
329920943Er du vores nye ungerådgiver i headspace Gentofte?Robot Er du vores nye ungerådgiver i headspace Gentofte? ? Vi søger en initiativrig, engageret og selvstændig ungerådgiver til headspace Gentofte headspace er et initiativ under Det Sociale Netværk. Vi tilbyder gratis og anonym rådgivning til børn og unge i alderen 12-25 år, som har brug for nogen at tale med. I headspace er intet problem for stort eller småt og vi møder de unge på deres præmisser. Som ungerådgiver skal du have afdækkende og støttende samtaler med unge i samarbejde med frivillige rådgivere og have en koordinerende og inddragende funktion til de frivillige i hverdagen. En del af din hverdag vil også gå med at planlægge, koordinere og afholde oplæg og synlighedsarrangementer i kommunen for at udbrede kendskabet til headspace lokalt. Derudover skal du, med reference til centerchefen, tage del i den daglige drift og videreudvikling af headspace Gentofte. Om dig • Du har en uddannelse inden for det pædagogiske, sociale, psykologiske eller sundhedsfaglige område. • Du har et stort hjerte for børn og unge, og brænder for at hjælpe dem på deres præmisser. • Du har erfaring med at arbejde med målgruppen herunder gerne erfaring med samtaleforløb. • Du har erfaring med eller interesse for at arbejde med frivillige og kan se værdien heri. • Du kan arbejde selvstændigt og har en faglig og personlig styrke, som gør, at du kan håndtere udfordrende situationer. • Du finder det motiverende at være medansvarlig for oplæring af nye frivillige samt fungere som kvalificeret sparringspartner for både frivillige rådgivere og dine kolleger. • Du har en faglig nysgerrighed og har lyst til at sætte præg på en ungerådgivning i udvikling, som forener civilsamfundets ressourcer med høj faglighed. • Du er god til at skabe det overblik, der gør, at du kan løse de løbende opgaverne der opstår i hverdagen. • Du er indstillet på en arbejdsdag med mange bolde i luften, hvor tingene ændrer sig undervejs, og hvor arbejdstiderne kan være skæve pga. åbningstiderne. • Du har lyst til at udbrede kendskabet til headspace gennem faglige oplæg på uddannelsesinstitutioner og arrangementer i kommunen. • Du har gode formidlingsevner og kan holde oplæg i større og mindre forsamlinger. • Du er humoristisk og vægter godt humør og det gode samarbejde højt i hverdagen. Vi tilbyder • Et sjældent og spændende arbejde, hvor du kan gøre en forskel for unge og samtidig være med til at videreudvikle headspace som fremtidens ungerådgivning. • Undervisning, sparring og supervision med en bred vifte af fagpersoner. • Mulighed for at blive en del af et engageret og tværfagligt miljø, hvor frivillige og ansatte samarbejder om at hjælpe unge, som har brug for støtte og rådgivning. Der er tale om en et-årig projektansættelse med evt. mulighed for forlængelse. Stillingen er på 30 timer om ugen pr. 01.01.2019 31.12.2019. Vi skal have din ansøgning senest onsdag d. 12. december 2018. Ansøgning og CV sendes til cl@headspace.dk. Mailen markeres med Ungerådgiver Gentofte . Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt formiddage d. 18.-19.december. 2018. Løn niveau: 22.600, med mulighed individuel lønforhandling i henhold uddannelse og erfaring. En yderligere beskrivelse af headspace Danmark kan læses på hjemmesiden http: www.headspace.dk Har du spørgsmål, er du også meget velkommen til at kontakte ungerådgiver Rasmus Stage på tlf. 25974449 eller Centerchef Christian Lund på tlf. 53610385

Er du vores nye ungerådgiver i headspace Gentofte?
?  Vi søger en initiativrig, engageret og selvstændig ungerådgiver til headspace Gentofte

headspace er et initiativ under Det Sociale Netværk. Vi tilbyder gratis og anonym rådgivning til børn og unge i alderen 12-25 år, som har brug for nogen at tale med. I headspace er intet problem for stort eller småt og vi møder de unge på deres præmisser.

Som ungerådgiver skal du have afdækkende og støttende samtaler med unge i samarbejde med frivillige rådgivere og have en koordinerende og inddragende funktion til de frivillige i hverdagen. En del af din hverdag vil også gå med at planlægge, koordinere og afholde oplæg og synlighedsarrangementer i kommunen for at udbrede kendskabet til headspace lokalt. Derudover skal du, med reference til centerchefen, tage del i den daglige drift og videreudvikling af headspace Gentofte.

Om dig
• Du har en uddannelse inden for det pædagogiske, sociale, psykologiske eller sundhedsfaglige område.
• Du har et stort hjerte for børn og unge, og brænder for at hjælpe dem på deres præmisser.
• Du har erfaring med at arbejde med målgruppen – herunder gerne erfaring med samtaleforløb.
• Du har erfaring med eller interesse for at arbejde med frivillige og kan se værdien heri.
• Du kan arbejde selvstændigt og har en faglig og personlig styrke, som gør, at du kan håndtere udfordrende situationer.
• Du finder det motiverende at være medansvarlig for oplæring af nye frivillige samt fungere som kvalificeret sparringspartner for både frivillige rådgivere og dine kolleger.
• Du har en faglig nysgerrighed og har lyst til at sætte præg på en ungerådgivning i udvikling, som forener civilsamfundets ressourcer med høj faglighed.
• Du er god til at skabe det overblik, der gør, at du kan løse de løbende opgaverne der opstår i hverdagen.
• Du er indstillet på en arbejdsdag med mange bolde i luften, hvor tingene ændrer sig undervejs, og hvor arbejdstiderne kan være skæve pga. åbningstiderne.
• Du har lyst til at udbrede kendskabet til headspace gennem faglige oplæg på uddannelsesinstitutioner og arrangementer i kommunen.
• Du har gode formidlingsevner og kan holde oplæg i større og mindre forsamlinger. 
• Du er humoristisk og vægter godt humør og det gode samarbejde højt i hverdagen.

 

Vi tilbyder

• Et sjældent og spændende arbejde, hvor du kan gøre en forskel for unge og samtidig være med til at videreudvikle headspace som fremtidens ungerådgivning.
• Undervisning, sparring og supervision med en bred vifte af fagpersoner.
• Mulighed for at blive en del af et engageret og tværfagligt miljø, hvor frivillige og ansatte samarbejder om at hjælpe unge, som har brug for støtte og rådgivning.

Der er tale om en et-årig projektansættelse med evt. mulighed for forlængelse.

Stillingen er på 30 timer om ugen pr. 01.01.2019 – 31.12.2019.  

Vi skal have din ansøgning senest onsdag d. 12. december 2018.
Ansøgning og CV sendes til cl@headspace.dk. Mailen markeres med ”Ungerådgiver Gentofte”.

Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt formiddage d. 18.-19.december. 2018.

Løn niveau: 22.600, med mulighed individuel lønforhandling i henhold uddannelse og erfaring.

En yderligere beskrivelse af headspace Danmark kan læses på hjemmesiden http://www.headspace.dk Har du spørgsmål, er du også meget velkommen til at kontakte ungerådgiver Rasmus Stage på tlf. 25974449 eller Centerchef Christian Lund på tlf. 53610385

headspace GentofteGentofte2018-11-30T00:00:002018-12-12T00:00:00
329918901Medarbejder til Team Ydelse fra 1 marts 2019Robot Team Ydelse er blevet opnormeret og søger en kollega, som har lyst til at arbejde med ydelser og have borgerkontakt. Vi værdsætter medarbejdere, som tager initiativ til løsninger og tør tage ansvar for beslutninger. Vi tilbyder et velfungerende team med plads til selvstændighed, faglig udvikling og fællesskab. Lidt om jobbet I Herlev Kommune kan vi lide at have kontakt med borgere og tværfagligt arbejde er afgørende for, at vi kan løse vores opgaver. Din hverdag vil være travl og præget af udfordringer, som du sammen med dine kollegaer skal løse. Teamets opgaver er blandt andet: • Samtaler og kontakt med borgere og samarbejdspartnere • Beregning og udbetaling af forsørgelsesydelser og enkeltydelse • Fleksløntilskud, pension og administrationssager Team Ydelse består af 10 medarbejdere og faglig koordinator. Team Ydelse er organisatorisk placeret i Center for Job, Unge og Borgerservice. Om dig Du brænder for ydelsesområdet og god borgerservice. Du kan sætte dig ind i borgerens situation og kan kommunikere respektfuldt og forklare beslutninger for borgeren med forståelse og empati. Du har en positiv tilgang til udfordringer og du trives med teamarbejde, hvor fælles ansvar for opgaverne er et omdrejningspunkt. Du arbejder metodisk og ud fra gældende lovgivning og bidrager til at øge kvaliteten i fagligheden. Du skal have lyst til at være ansvarlig for specifikke opgaveområder og samtidig være indstillet på at skulle beherske alle opgaveområderne. Herlev Kommune tilbyder: • • • En fast stilling på 37 timer ugentligt • Tydelige og nærværende ledelse • Udvikling sker i samarbejde og ved medinddragelse • Fokus på faglighed og udvikling af faglighed • Gode kollegaer, engagement og humor • Samarbejdskultur • flekstidsordning Yderligere oplysninger Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Nysgerrig efter yderligere oplysninger? Så er du velkommen til at kontakte faglig koordinator Linda Eriksen tlf.: 4452 8653 eller afdelingsleder Vivi Stausholm Jepsen tlf.: 4452 8681. Ansøgningsfrist: Senest onsdag den 2. januar 2019 kl. 12.00. Samtaler: Forventes afholdt onsdag den 9. januar 2019. Ansøgning: Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Spam uønsket post . Signalannoncen Ydelsesmedarbejder Du får mulighed for at arbejde med alle områder indenfor ydelse sammen med dit team. Vi forventer, at du bidrager til den fortsatte udvikling af teamet fagligt, metodisk og kollegialt. Vi kan lide vores arbejde, at tale med kommunens borgere og hinanden. Vi glæder os til at møde dig. Læs stillingsopslaget på http: www.herlev.dkTeam Ydelse er blevet opnormeret og søger en kollega, som har lyst til at arbejde med ydelser og have borgerkontakt.  Vi værdsætter medarbejdere, som tager initiativ til løsninger og tør tage ansvar for beslutninger. Vi tilbyder et velfungerende team med plads til selvstændighed, faglig udvikling og fællesskab.
 
Lidt om jobbet
I Herlev Kommune kan vi lide at have kontakt med borgere og tværfagligt arbejde er afgørende for, at vi kan løse vores opgaver.
 
Din hverdag vil være travl og præget af udfordringer, som du sammen med dine kollegaer skal løse. Teamets opgaver er blandt andet:

   • Samtaler og kontakt med borgere og samarbejdspartnere
   • Beregning og udbetaling af forsørgelsesydelser og enkeltydelse
   • Fleksløntilskud, pension og administrationssager

 
Team Ydelse består af 10 medarbejdere og faglig koordinator. Team Ydelse er organisatorisk placeret i Center for Job, Unge og Borgerservice.
 
Om dig
Du brænder for ydelsesområdet og god borgerservice. Du kan sætte dig ind i borgerens situation og kan kommunikere respektfuldt og forklare beslutninger for borgeren med forståelse og empati. Du har en positiv tilgang til udfordringer og du trives med teamarbejde, hvor fælles ansvar for opgaverne er et omdrejningspunkt. Du arbejder metodisk og ud fra gældende lovgivning og bidrager til at øge kvaliteten i fagligheden. Du skal have lyst til at være ansvarlig for specifikke opgaveområder og samtidig være indstillet på at skulle beherske alle opgaveområderne.
 
Herlev Kommune tilbyder:  

   •

   •

   • En fast stilling på 37 timer ugentligt
   • Tydelige og nærværende ledelse  
   • Udvikling sker i samarbejde og ved medinddragelse
   • Fokus på faglighed og udvikling af faglighed
   • Gode kollegaer, engagement og humor
   • Samarbejdskultur
   • flekstidsordning






Yderligere oplysninger
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.
Nysgerrig efter yderligere oplysninger? Så er du velkommen til at kontakte faglig koordinator Linda Eriksen tlf.: 4452 8653 eller afdelingsleder Vivi Stausholm Jepsen tlf.: 4452 8681.

Ansøgningsfrist: Senest onsdag den 2. januar 2019 kl. 12.00.
Samtaler: Forventes afholdt onsdag den 9. januar 2019.

Ansøgning: Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.

Signalannoncen
Ydelsesmedarbejder
Du får mulighed for at arbejde med alle områder indenfor ydelse sammen med dit team. Vi forventer, at du bidrager til den fortsatte udvikling af teamet fagligt, metodisk og kollegialt. Vi kan lide vores arbejde, at tale med kommunens borgere og hinanden. Vi glæder os til at møde dig. Læs stillingsopslaget på http://www.herlev.dk
 
 

Personale og ArbejdsmiljøHerlev2018-11-27T00:00:002019-01-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Familerådgivningen i Hvidovre søger nye medarbejdere

Center for Beskæftigelse

Familierådgivningen søger to dygtige familierådgiver til faste stillinger på det psykosociale område. Stillingerne er til besættelse 1. februar eller hurtigst muligt. Her i Familierådgivningen er vi optaget af en faglig strategi (Lige muligheder), d...
Indrykket:6. december 2018
Udløbsdato:12. december 2018

Social & Job hos Fonden Blindes Arbejde søger socialrådgiver.

BLINDES ARBEJDE

København
Social Job hos Fonden Blindes Arbejde søger socialrådgiver. Blindes Arbejde er en socialøkonomisk virksomhed med et dagligt fokus på medarbejdernes kompetencer inden for håndværk, design, produktion, lager og salg. Fondens centrale formål er jobskab...
Indrykket:4. december 2018
Udløbsdato:2. januar 2019

Socialrådgiver søges til Psykiatrisk Ambulatorium Ballerup

Psykiatrisk Center Ballerup

Albertslund
Socialrådgiver søges til Psykiatrisk Ambulatorium Ballerup Psykiatrisk Ambulatorium Ballerup søger snarest muligt eller senest pr. 1.2.2019 en socialrådgiver til en fuldtidsstilling som socialrådgiver i vores F-ACT team, beliggende ved Psykiatrisk C...
Indrykket:30. november 2018
Udløbsdato:30. december 2018

Er du vores nye ungerådgiver i headspace Gentofte?

headspace Gentofte

Gentofte
Er du vores nye ungerådgiver i headspace Gentofte? ? Vi søger en initiativrig, engageret og selvstændig ungerådgiver til headspace Gentofte headspace er et initiativ under Det Sociale Netværk. Vi tilbyder gratis og anonym rådgivning til børn og unge...
Indrykket:30. november 2018
Udløbsdato:12. december 2018

Medarbejder til Team Ydelse fra 1 marts 2019

Personale og Arbejdsmiljø

Herlev
Team Ydelse er blevet opnormeret og søger en kollega, som har lyst til at arbejde med ydelser og have borgerkontakt. Vi værdsætter medarbejdere, som tager initiativ til løsninger og tør tage ansvar for beslutninger. Vi tilbyder et velfungerende team...
Indrykket:27. november 2018
Udløbsdato:2. januar 2019