Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Socialrådgiver til KiF Hillerød

Kriminalforsorgen Hovedstaden søger to socialrådgivere til afdelingen i Hillerød.

Har du lyst til at være en vores nye kollegaer, så søger Kriminalforsorgen Hovedstaden, afdelingen i Hillerød to socialrådgivere. Stillingerne er til besættelse pr. 1.5. 2018

Vi forventer at du:

Har en socialrådgiver eller tilsvarende uddannelse.
Har lyst til at arbejde med de svageste grupper i samfundet.
Er initiativrig.
Er god til at formulere dig skriftligt.
Kan optræde professionelt og vedkende dig, at du er en del af det strafferetlige system.
Forstår betydningen af godt samarbejde på tværs af mange sektorer.
Er erfaren bruger af IT. Kriminalforsorgen har sit eget Klientsystem, hvor en oplæring naturligvis vil finde sted, herudover arbejder vi i Word 2007.
Kriminalforsorgen arbejder som noget nyt med risiko og behovs analyse LS/RNR og strukturerede tilsynssamtaler i forhold til klienter i højrisikogruppe.
Det vil være en fordel af have kørekort.

Vi kan tilbyde:

Et godt arbejdsklima.
God introduktion.
Faglig udvikling.

I Kriminalforsorgen i Frihed arbejder vi med dømte, der har fået tilsyn, enten i forbindelse med en betinget dom, en prøveløsladelse, en behandlingsdom eller en betinget benådning. Desuden udfærdiger vi personundersøgelser i.h.t. retsplejeloven og fuldbyrder samfundstjenestedomme.

Kriminalforsorgens afdeling i Hillerød arbejder endvidere i 2 arresthuse i Nordsjællands Politikreds, hvor vi yder socialfaglig vejledning og støtte til varetægtsarrestanter.

Kriminalforsorgens vision er at bringe mennesker sikkert videre til et liv uden kriminalitet. Kriminalforsorgen sikrer, at domstolenes domme bliver ført ud i livet på den bedst mulige måde – både med hensyn til samfundets sikkerhed og med hensyn til den dømtes rettigheder og senere muligheder.
Kriminalforsorgen har ansvar for landets arrester og fængsler samt tilsyn af lovovertrædere, der har fået andre domme end frihedsberøvende domme.

Ansættelsesvilkår

Løn iht. aftale mellem Finansministeriet og Dansk Socialrådgiverforening om Ny løn.

Stillingerne er på henholdsvis 37 timer og 30 timer pr. uge.

Arbejdspladsen er beliggende på Kannikegade 1, 3400 Hillerød.

Ønsker du at søge stillingen

Ansøgning, CV samt andre relevante papir bedes sendt elektronisk via "søg stilling".

Ansøgningsfrist den 23. april 2018

Ved at søge elektronisk sikrer du, at ansøgningen modtages korrekt og dermed, at du kommer i betragtning til den ledige stilling. Alle interesserede opfordres – uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold – til at søge stillingen.

Samtaler vil finde sted i uge 17.

Du skal give tilladelse til, at vi må trække dig i kriminalregisteret.
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til enhedschef Kirsten Schaub på telefon 7255 6931.

Kriminalforsorgen Hovedstaden består af områdekontoret, 1 åbent fængsel, 7 arresthuse, 1 udrejsecenter, 5 afdelinger i friheden samt 2 pensioner. Området dækker geografisk over København, Nordsjælland, Bornholm og Færøerne.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329790283Phoenix-0b3b51ad12018-04-09T18:04:41.070Socialrådgiver til KiF HillerødKriminalforsorgen Hovedstaden søger to socialrådgivere til afdelingen i Hillerød.

Har du lyst til at være en vores nye kollegaer, så søger Kriminalforsorgen Hovedstaden, afdelingen i Hillerød to socialrådgivere. Stillingerne er til besættelse pr. 1.5. 2018

Vi forventer at du:

Har en socialrådgiver eller tilsvarende uddannelse.
Har lyst til at arbejde med de svageste grupper i samfundet.
Er initiativrig.
Er god til at formulere dig skriftligt.
Kan optræde professionelt og vedkende dig, at du er en del af det strafferetlige system.
Forstår betydningen af godt samarbejde på tværs af mange sektorer.
Er erfaren bruger af IT. Kriminalforsorgen har sit eget Klientsystem, hvor en oplæring naturligvis vil finde sted, herudover arbejder vi i Word 2007.
Kriminalforsorgen arbejder som noget nyt med risiko og behovs analyse LS/RNR og strukturerede tilsynssamtaler i forhold til klienter i højrisikogruppe.
Det vil være en fordel af have kørekort.

Vi kan tilbyde:

Et godt arbejdsklima.
God introduktion.
Faglig udvikling.

I Kriminalforsorgen i Frihed arbejder vi med dømte, der har fået tilsyn, enten i forbindelse med en betinget dom, en prøveløsladelse, en behandlingsdom eller en betinget benådning. Desuden udfærdiger vi personundersøgelser i.h.t. retsplejeloven og fuldbyrder samfundstjenestedomme.

Kriminalforsorgens afdeling i Hillerød arbejder endvidere i 2 arresthuse i Nordsjællands Politikreds, hvor vi yder socialfaglig vejledning og støtte til varetægtsarrestanter.

Kriminalforsorgens vision er at bringe mennesker sikkert videre til et liv uden kriminalitet. Kriminalforsorgen sikrer, at domstolenes domme bliver ført ud i livet på den bedst mulige måde – både med hensyn til samfundets sikkerhed og med hensyn til den dømtes rettigheder og senere muligheder.
Kriminalforsorgen har ansvar for landets arrester og fængsler samt tilsyn af lovovertrædere, der har fået andre domme end frihedsberøvende domme.

Ansættelsesvilkår

Løn iht. aftale mellem Finansministeriet og Dansk Socialrådgiverforening om Ny løn.

Stillingerne er på henholdsvis 37 timer og 30 timer pr. uge.

Arbejdspladsen er beliggende på Kannikegade 1, 3400 Hillerød.

Ønsker du at søge stillingen

Ansøgning, CV samt andre relevante papir bedes sendt elektronisk via "søg stilling".

Ansøgningsfrist den 23. april 2018

Ved at søge elektronisk sikrer du, at ansøgningen modtages korrekt og dermed, at du kommer i betragtning til den ledige stilling. Alle interesserede opfordres – uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold – til at søge stillingen.

Samtaler vil finde sted i uge 17.

Du skal give tilladelse til, at vi må trække dig i kriminalregisteret.
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til enhedschef Kirsten Schaub på telefon 7255 6931.

Kriminalforsorgen Hovedstaden består af områdekontoret, 1 åbent fængsel, 7 arresthuse, 1 udrejsecenter, 5 afdelinger i friheden samt 2 pensioner. Området dækker geografisk over København, Nordsjælland, Bornholm og Færøerne.

2018-04-24T00:50:57.043 Kriminalforsorgen Hovedstaden søger to socialrådgivere til afdelingen i Hillerød. Har du lyst til at være en vores nye kollegaer, så søger Kriminalforsorgen Hovedstaden, afdelingen i Hillerød to socialrådgivere. Stillingerne er til besættelse pr. 1.5. 2018 Vi forventer at du: Har en socialrådgiver eller tilsvarende uddannelse. Har lyst til at arbejde med de svageste grupper i samfundet. Er initiativrig. Er god til at formulere dig skriftligt. Kan optræde professionelt og vedkende dig, at du er en del af det strafferetlige system. Forstår betydningen af godt samarbejde på tværs af mange sektorer. Er erfaren bruger af IT. Kriminalforsorgen har sit eget Klientsystem, hvor en oplæring naturligvis vil finde sted, herudover arbejder vi i Word 2007. Kriminalforsorgen arbejder som noget nyt med risiko og behovs analyse LS RNR og strukturerede tilsynssamtaler i forhold til klienter i højrisikogruppe. Det vil være en fordel af have kørekort. Vi kan tilbyde: Et godt arbejdsklima. God introduktion. Faglig udvikling. I Kriminalforsorgen i Frihed arbejder vi med dømte, der har fået tilsyn, enten i forbindelse med en betinget dom, en prøveløsladelse, en behandlingsdom eller en betinget benådning. Desuden udfærdiger vi personundersøgelser i.h.t. retsplejeloven og fuldbyrder samfundstjenestedomme. Kriminalforsorgens afdeling i Hillerød arbejder endvidere i 2 arresthuse i Nordsjællands Politikreds, hvor vi yder socialfaglig vejledning og støtte til varetægtsarrestanter. Kriminalforsorgens vision er at bringe mennesker sikkert videre til et liv uden kriminalitet. Kriminalforsorgen sikrer, at domstolenes domme bliver ført ud i livet på den bedst mulige måde både med hensyn til samfundets sikkerhed og med hensyn til den dømtes rettigheder og senere muligheder. Kriminalforsorgen har ansvar for landets arrester og fængsler samt tilsyn af lovovertrædere, der har fået andre domme end frihedsberøvende domme. Ansættelsesvilkår Løn iht. aftale mellem Finansministeriet og Dansk Socialrådgiverforening om Ny løn. Stillingerne er på henholdsvis 37 timer og 30 timer pr. uge. Arbejdspladsen er beliggende på Kannikegade 1, 3400 Hillerød. Ønsker du at søge stillingen Ansøgning, CV samt andre relevante papir bedes sendt elektronisk via søg stilling . Ansøgningsfrist den 23. april 2018 Ved at søge elektronisk sikrer du, at ansøgningen modtages korrekt og dermed, at du kommer i betragtning til den ledige stilling. Alle interesserede opfordres uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Samtaler vil finde sted i uge 17. Du skal give tilladelse til, at vi må trække dig i kriminalregisteret. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til enhedschef Kirsten Schaub på telefon 7255 6931. Kriminalforsorgen Hovedstaden består af områdekontoret, 1 åbent fængsel, 7 arresthuse, 1 udrejsecenter, 5 afdelinger i friheden samt 2 pensioner. Området dækker geografisk over København, Nordsjælland, Bornholm og Færøerne.11Jobnet0b3b51ad100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-23T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=112283&DepartmentId=8534&MediaId=2733&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3210705Kriminalforsorgen Hovedstaden11Helsingørsgade 10, 1.3400Hillerød72556931DKDanmark155.9301810012.30446920
kirstensusanne.schaub@kriminalforsorgen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent551919JobNet48063711000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0b3b51adhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0b3b51adhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0b3b51ad&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0b3b51ad&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Socialvaesen/1.jpgHos Kriminalforsorgen Hovedstaden søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver10Sundhed11Socialvæsen354271027Kirsten Susannekirstensusanne.schaub@kriminalforsorgen.dkDKDanmarkDKDanmark329945808Kreativ ildsjæl (implementeringsmedarbejder) til HelsingboRobot Helsingbo - Nyoprettet enhed under Centret for Rusmidler, Omsorg og Støtte CROS - søger kreativ ildsjæl (implementeringsmedarbejder) med interesse for at arbejde med unge som er i risiko for eller er hjemløse fra 1.4.2019 til 31.12.2021 CROS er en del af Social- og Sundhedsforvaltningens sociale tilbud til rusmiddelbrugere, borgere med psykiske sygdomme og hjemløse. CROS består af Pensionatet, Klubben, Valhalla, Helsingør Rusmiddelcenter og Helsingung se mere om de enkelte tilbud under http: www.croshelsingør.dk (http: www.croshelsingør.dk ) Vi arbejder ud fra en systemisk anerkendende og helhedsorienteret tilgang. Helsingbo skal være et tilbud til unge under 25 i Helsingør kommune, som er hjemløse, eller er i fare for at blive hjemløse. Du skal sammen med et par peers og nogle unge roommates hjælpe og støtte Unge på kanten, som har hjemløshed som en udfordring. Overordnet er målgruppen unge i alderen 16-24 år, som har komplekse sociale problemer og som ikke har et stabilt sted at bo enten konstant eller sporadisk. Deres forsørgelsesgrundlag er typisk uddannelseshjælp fra de er 18 år, ganske få er i beskæftigelse eller uddannelse. Unge, som er i risiko for at blive hjemløse, har ofte haft eller har flere af følgende udfordringer: Ustabil eller ingen tilknytning til skole, uddannelse eller beskæftigelse misbrug psykiske vanskeligheder opvækst med ustabilitet og problemer anbringelse uden for hjemmet eller forebyggende foranstaltninger En af de første aktiviteter bliverat sikre tidlig opsporing af de unge, som er hjemløse eller i risiko for hjemløshed. Dette gøres ved lokalt at undersøge hjemløses kommunale historie og identificere fælles kendetegn hos de borgere, som er endt i hjemløshed. På baggrund af denne analyse vil Helsingbo udvikle nogle indikatorer og tegn på udsathed og mistrivsel Helsingbo s arbejdsform tager afsæt i de systemiske, narrative og løsningsfokuserede metoder. Herudover bruger vi ICM og CTI der er et evidensbaseret redskab til at forhindre hjemløshed. Samarbejdspartnere, familier med flere inddrages i støtten til de unge, og vi fokuserer på muligheder og foretrukne historier, frem for mangler og begrænsninger. Vores arbejde med de unge er afhængigt af et tæt samarbejde med andre aktører i kommunen. Herunder den nye unge indsats der starter 1.8.2019. Helsingbo kommer til at bestå af fælles boliger i eksisterende byggerier i Helsingør, hvor fire unge skal bo sammen. Tre af de unge har hjemløshed som udfordring og en ung skal fungerende som støttende roommate for de andre. Vi skal anvende FIT (Feedback Informed Treatment) som en del af vores faglige kvalitetssikring. For dig som implementeringsmedarbejder, vil der være et vist fagligt fællesskab med medarbejderne i Helsingung, der har samme faglige ståsted. Det forventes at: Du har en relevant socialfaglig uddannelse, socialrådgiver, pædagog, eller tilsvarende. Du evner at indgå i et konstruktivt samarbejde med de unge og samarbejdspartnere. Du er god til at kommunikere og samarbejde med unge. Du har kendskab til unge på kanten Du har kendskab til anerkendende, systemiske eller narrative tilgange Du er psykisk robust, fleksibel og ansvarlig i forhold til løsning af opgaverne. Nysgerrig, fordomsfri, anerkendende og respekterende. Flere oplysninger Såfremt du ønsker flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Flemming W. Licht 25313599, mail fli43@helsingor.dk. Løn og ansættelsesforhold Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomster indgået mellem KL og den relevante fagorganisation. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 11.02.2019. Ansættelsessamtale forventes afholdt den 19.02.2019. Der indhentes børneattest. I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt. 9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek OplevHelsingor og se selv.Helsingbo - Nyoprettet enhed under Centret for Rusmidler, Omsorg og Støtte; CROS - søger kreativ ildsjæl (implementeringsmedarbejder) med interesse for at arbejde med unge som er i risiko for eller er hjemløse fra 1.4.2019 til 31.12.2021

CROS er en del af Social- og Sundhedsforvaltningens sociale tilbud til rusmiddelbrugere, borgere med psykiske sygdomme og hjemløse. CROS består af Pensionatet, Klubben, Valhalla, Helsingør Rusmiddelcenter og Helsingung – se mere om de enkelte tilbud under http://www.croshelsingør.dk (http://www.croshelsingør.dk/) Vi arbejder ud fra en systemisk anerkendende og helhedsorienteret tilgang.

Helsingbo – skal være et tilbud til unge under 25 i Helsingør kommune, som er hjemløse, eller er i fare for at blive hjemløse. Du skal sammen med et par peers og nogle unge roommates hjælpe og støtte Unge på kanten, som har hjemløshed som en udfordring.

Overordnet er målgruppen unge i alderen 16-24 år, som har komplekse sociale problemer og som ikke har et stabilt sted at bo – enten konstant eller sporadisk. Deres forsørgelsesgrundlag er typisk uddannelseshjælp fra de er 18 år, ganske få er i beskæftigelse eller uddannelse.
Unge, som er i risiko for at blive hjemløse, har ofte haft eller har flere af følgende udfordringer: Ustabil eller ingen tilknytning til skole, uddannelse eller beskæftigelse; misbrug; psykiske vanskeligheder; opvækst med ustabilitet og problemer; anbringelse uden for hjemmet eller forebyggende foranstaltninger

En af de første aktiviteter bliverat sikre tidlig opsporing af de unge, som er hjemløse eller i risiko for hjemløshed. Dette gøres ved lokalt at undersøge hjemløses kommunale ’historie’ og identificere fælles kendetegn hos de borgere, som er endt i hjemløshed. På baggrund af denne analyse vil Helsingbo udvikle nogle indikatorer og tegn på udsathed og mistrivsel

Helsingbo’s arbejdsform tager afsæt i de systemiske, narrative og løsningsfokuserede metoder. Herudover bruger vi ICM og CTI – der er et evidensbaseret redskab til at forhindre hjemløshed.
Samarbejdspartnere, familier med flere inddrages i støtten til de unge, og vi fokuserer på muligheder og foretrukne historier, frem for mangler og begrænsninger. Vores arbejde med de unge er afhængigt af et tæt samarbejde med andre aktører i kommunen. Herunder den nye unge indsats der starter 1.8.2019. Helsingbo kommer til at bestå af fælles boliger i eksisterende byggerier i Helsingør, hvor fire unge skal bo sammen. Tre af de unge har hjemløshed som udfordring og en ung skal fungerende som støttende roommate for de andre.
Vi skal anvende FIT (Feedback Informed Treatment) som en del af vores faglige kvalitetssikring.
For dig som implementeringsmedarbejder, vil der være et vist fagligt fællesskab med medarbejderne i Helsingung, der har samme faglige ståsted.

Det forventes at:

  • Du har en relevant socialfaglig uddannelse, socialrådgiver, pædagog, eller tilsvarende.

  • Du evner at indgå i et konstruktivt samarbejde med de unge og samarbejdspartnere.

  • Du er god til at kommunikere og samarbejde med unge.

  • Du har kendskab til unge på kanten

  • Du har kendskab til anerkendende, systemiske eller narrative tilgange

  • Du er psykisk robust, fleksibel og ansvarlig i forhold til løsning af opgaverne.

  • Nysgerrig, fordomsfri, anerkendende og respekterende.

Flere oplysninger
Såfremt du ønsker flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Flemming W. Licht 25313599, mail fli43@helsingor.dk.

Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomster indgået mellem KL og den relevante fagorganisation.
Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 11.02.2019. Ansættelsessamtale forventes afholdt den 19.02.2019. Der indhentes børneattest.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

Helsingør KommuneHelsingør2019-01-22T00:00:002019-02-11T00:00:00
329945422Socialrådgiver/socialformidler til sygedagpengeopfølgning i Job og Borgercenter FrederikssundRobot Sygedagpenge- og arbejdsfastholdelsesafdelingen søger en erfaren kollega til vores tidlige indsats på sygedagpengeområdet. Vi er en mangfoldig afdeling, der varetager indsatsen for borgere på sygedagpenge, jobafklaring, ressourceforløb samt fleksjob- og ledighedsydelse. Vores virksomhedskonsulenter varetager den virksomhedsrettede indsats ved delvise raskmeldinger, praktikker og forebyggende forløb. Derudover er ydelsen af sygedagpenge og ressourceforløb også en del af vores afdeling. Afdelingen arbejder målrettet omkring den tidlige indsats samt udvikling af ressourcerne hos alle vores målgrupper. Dette i tæt samarbejde med virksomhederne, hvilket blandt andet indbefatter, at vi har Jobrettet fokus fra første dag i dialogen med vores borgere. Derudover har vi fra 1. oktober 2018 ændret vores opgaver, således at vores virksomhedskonsulenter varetager myndighedsopgaven for de sygemeldte, indtil 13 uge, og at de i den forbindelse holder den første opfølgningssamtale ude på arbejdspladsen, sammen med den sygemeldte. Sygedagpengeområdet består af 14 sagsbehandlere og 4 virksomhedskonsulenter. Området er delt op, så der er nogle der arbejder med tidlig indsats og nogle med de sygemeldte over 52 uger samt borgere der har fået bevilliget jobafklaringsforløb. Den ledige stilling er i gruppen med den tidlige indsats. Du vil få nogle særdeles faglig kompetente og rare kolleger. Hos os er der ikke langt fra idé til handling, og vi håber, at du har lyst til, sammen med os, at fortsætte den gode udvikling og være nyskabende omkring indsatsen for vores sygemeldte borgere, så vi på bedste vis kan bidrage til at borgerne fastholder eller opnår tilknytning til arbejdsmarkedet. Vi lægger vægt på, at duEr uddannet socialrådgiver eller socialformidlerHar erfaring fra beskæftigelsesområdet Lov om sygedagpenge, eller at du har stor lyst til at læreKan arbejde struktureret og har erfaring med brugen af IT. Vi bruger Fasit som fagsystem og SBSYS som ESDH systemHar empati og samtidig kan stille kravEr god til at formulere dig mundtligt og skriftligtEr god til at træffe beslutninger også de sværeKan sætte mål og retning og dermed skabe progression og udvikling i tæt samarbejde med borger, virksomhed og øvrige samarbejdspartnere. Vi tilbyder dig37 timers ansættelseEget kontorSupervisionEn travl hverdag hvor ikke 2 dage er ens og en god normeringIndflydelse og medinddragelse på eget arbejdePersonlig og faglig udviklingEt godt arbejdsmiljø, faglig sparring og et højt fagligt niveauTæt og uformelt samarbejde kolleger og leder imellemJobcenter Frederiksund er placeret midt i centrum og kun få minutters gang fra S-toget. Løn- og ansættelsesvilkår Forhandles mellem Dansk Socialrådgiverforening eller HK. Yderligere oplysninger Er du nysgerrig på jobbet, kan du få mere at vide hos sagsbehandler Laila Davies tlf. 47 35 15 31 eller sagsbehandler Siv Christoffersen tlf. 47 35 15 48. Ansøgningsfrist Søndag den 17. februar 2019. Ansættelsessamtaler finder sted tirsdag den 26. februar 2019. Ansættelsesforhold Fastansættelse, fuld tid Tiltrædelse 1. marts 2019, eller snarest derefter Kontakt Laila Davies tlf. 47 35 15 31Sygedagpenge- og arbejdsfastholdelsesafdelingen søger en erfaren kollega til vores tidlige indsats på sygedagpengeområdet.

Vi er en mangfoldig afdeling, der varetager indsatsen for borgere på sygedagpenge, jobafklaring, ressourceforløb samt fleksjob- og ledighedsydelse. Vores virksomhedskonsulenter varetager den virksomhedsrettede indsats ved delvise raskmeldinger, praktikker og forebyggende forløb.
Derudover er ydelsen af sygedagpenge og ressourceforløb også en del af vores afdeling.

Afdelingen arbejder målrettet omkring den tidlige indsats samt udvikling af ressourcerne hos alle vores målgrupper. Dette i tæt samarbejde med virksomhederne, hvilket blandt andet indbefatter, at vi har ”Jobrettet fokus fra første dag” i dialogen med vores borgere. Derudover har vi fra 1. oktober 2018 ændret vores opgaver, således at vores virksomhedskonsulenter varetager myndighedsopgaven for de sygemeldte, indtil 13 uge, og at de i den forbindelse holder den første opfølgningssamtale ude på arbejdspladsen, sammen med den sygemeldte.

Sygedagpengeområdet består af 14 sagsbehandlere og 4 virksomhedskonsulenter. Området er delt op, så der er nogle der arbejder med tidlig indsats og nogle med de sygemeldte over 52 uger samt borgere der har fået bevilliget jobafklaringsforløb. Den ledige stilling er i gruppen med den tidlige indsats.
Du vil få nogle særdeles faglig kompetente og rare kolleger. Hos os er der ikke langt fra idé til handling, og vi håber, at du har lyst til, sammen med os, at fortsætte den gode udvikling og være nyskabende omkring indsatsen for vores sygemeldte borgere, så vi på bedste vis kan bidrage til at borgerne fastholder eller opnår tilknytning til arbejdsmarkedet.

Vi lægger vægt på, at du
  • Er uddannet socialrådgiver eller socialformidler
  • Har erfaring fra beskæftigelsesområdet/Lov om sygedagpenge, eller at du har stor lyst til at lære
  • Kan arbejde struktureret og har erfaring med brugen af IT. Vi bruger Fasit som fagsystem og SBSYS som ESDH system
  • Har empati og samtidig kan stille krav
  • Er god til at formulere dig mundtligt og skriftligt
  • Er god til at træffe beslutninger – også de svære
  • Kan sætte mål og retning og dermed skabe progression og udvikling i tæt samarbejde med borger, virksomhed og øvrige samarbejdspartnere.

Vi tilbyder dig
  • 37 timers ansættelse
  • Eget kontor
  • Supervision
  • En travl hverdag hvor ikke 2 dage er ens og en god normering
  • Indflydelse og medinddragelse på eget arbejde
  • Personlig og faglig udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø, faglig sparring og et højt fagligt niveau
  • Tæt og uformelt samarbejde kolleger og leder imellem
  • Jobcenter Frederiksund er placeret midt i centrum og kun få minutters gang fra S-toget.

Løn- og ansættelsesvilkår
Forhandles mellem Dansk Socialrådgiverforening eller HK.

Yderligere oplysninger
Er du nysgerrig på jobbet, kan du få mere at vide hos sagsbehandler Laila Davies tlf. 47 35 15 31 eller sagsbehandler Siv Christoffersen tlf. 47 35 15 48.

Ansøgningsfrist
Søndag den 17. februar 2019.

Ansættelsessamtaler finder sted tirsdag den 26. februar 2019.

Ansættelsesforhold
Fastansættelse, fuld tid

Tiltrædelse
1. marts 2019, eller snarest derefter

Kontakt
Laila Davies tlf. 47 35 15 31

 

Frederikssund KommuneFrederikssund2019-01-21T00:00:002019-02-17T00:00:00
329936493Familierådgivningen har fået mulighed at opnormere med 2 rådgivere.Robot 2 socialrådgivere socialformidlereEr du optaget af at bidrage med en solid faglig indsats omkring arbejdet for udsatte børn og unge, og vil du være med til at skabe et stærkt tværfagligt samarbejde med bæredygtige løsninger for vores familier?Tør du prøve kræfter med den løsningsfokuserede tilgang og har du en stærk faglighed, som du kan byde ind med og få sat i spil? - så kan det være dig, vi leder efter. Familierådgivningen er en del af Center for Børn, Unge og Familier. Vores målgruppe er handicappede og udsatte børn og unge samt deres familier. Vi opnormerer, for at socialrådgiverne i Familierådgivningen kan få færre sager og dermed mere tid til den enkelte familie og mulighed for at lave hyppigere opfølgninger og flere børnesamtaler. Vi ønsker, at flere børn anbringes i familiepleje og slægts- netværkspleje og færre på institution. Vi ønsker at lave intensive, korte og bæredygtige løsninger for vores familier. Vi er optaget af, at få vores familier og deres netværk inddraget i arbejdet omkring at skabe bæredygtige løsninger. Du skal derfor have mod på forandringsprocesser og det at bestride forskellige roller i det daglige samarbejde med familie og samarbejdspartnere.Familierådgivningen er organisatorisk opdelt i en modtagerenhed, et handicapteam, tre distriktsteams og et ledelsesteam. Rådgiverne i de tre distrikts teams arbejder med børnefaglige undersøgelser, børnesamtaler, forældresamtaler, iværksættelse og opfølgning på alle forebyggende foranstaltninger og anbringelsessager, med og uden samtykke, med handleplaner, efterværn til unge op til det 23 år samt med støtte i familierne som opfølgning efter en hjemgivelse af barnet eller den unge.Rådgiverne i handicapteamet arbejder med det samme som de tre distriktsteams, men arbejder også med aflastning af familien, merudgifter og tabt arbejdsfortjeneste.Vi forventer os, at du:Er uddannet socialrådgiver eller socialformidlerHar interesse i at arbejde ud fra en løsningsfokuseret tilgang Kan arbejde systematisk og selvstændigt, men også er en teamplayerEr god til både skriftlig og mundtlig formidlingKan arbejde tværfagligt og har flair for koordineringKan navigere i et travlt og til tider hektisk miljøKan bidrage til et godt arbejdsmiljøHar blik for kompleksitet og er åben overfor kreative løsningsmodellerVi tilbyder dig:Et udfordrende job med mange alsidige arbejdsopgaverEngagerede, hjælpsomme og kompetente kollegaer og ledere i en dynamisk afdelingSupervision og faglig sparringGode rammer med mulighed for faglig og personlig udvikling Fleksibel arbejdstidEt stort fokus på vigtigheden af trivsel i afdelingen og i de forskellige teams samt er godt arbejdsmiljøSom medarbejder i Center for Børn, Unge og Familie, har du mulighed for at være med i vores fitnesscenter og vores kunstklub. Derudover har vi vores fælleskommunale velfærdsudvalg med mange forskellige tilbud herunder leje af sommerhuse. Der er også mulighed for at melde sig ind i motionsforening der tilbyder forskellige sportsgrene.Løn og ansættelsesvilkårLøn efter overenskomst og ny løn.Hvis du vil vide mere:Kan info indhentes hos faglig leder Lene-Line Stentoft på 2531 3157 lls43@helsingor.dk eller på kommunens hjemmeside www.helsingorkommune.dk (http: www.helsingorkommune.dk )Ansøgningsfrist: Søg så hurtigt som muligt, idet vi løbende indkalder til samtaler. Stillingsopslaget lukkes, når stillingerne er besat. Ansøgningen sendes via e-rekruttering ved at trykke ¨send¨ herunder. I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt.9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek OplevHelsingor og se selv.2 socialrådgivere/socialformidlere

Er du optaget af at bidrage med en solid faglig indsats omkring arbejdet for udsatte børn og unge, og vil du være med til at skabe et stærkt tværfagligt samarbejde med bæredygtige løsninger for vores familier?
Tør du prøve kræfter med den løsningsfokuserede tilgang og har du en stærk faglighed, som du kan byde ind med og få sat i spil? - så kan det være dig, vi leder efter.

Familierådgivningen er en del af Center for Børn, Unge og Familier. Vores målgruppe er handicappede og udsatte børn og unge samt deres familier.

Vi opnormerer, for at socialrådgiverne i Familierådgivningen kan få færre sager og dermed mere tid til den enkelte familie og mulighed for at lave hyppigere opfølgninger og flere børnesamtaler. Vi ønsker, at flere børn anbringes i familiepleje og slægts-/netværkspleje og færre på institution. Vi ønsker at lave intensive, korte og bæredygtige løsninger for vores familier. Vi er optaget af, at få vores familier og deres netværk inddraget i arbejdet omkring at skabe bæredygtige løsninger. Du skal derfor have mod på forandringsprocesser og det at bestride forskellige roller i det daglige samarbejde med familie og samarbejdspartnere.

Familierådgivningen er organisatorisk opdelt i en modtagerenhed, et handicapteam, tre distriktsteams og et ledelsesteam.

Rådgiverne i de tre distrikts teams arbejder med børnefaglige undersøgelser, børnesamtaler, forældresamtaler, iværksættelse og opfølgning på alle forebyggende foranstaltninger og anbringelsessager, med og uden samtykke, med handleplaner, efterværn til unge op til det 23 år samt med støtte i familierne som opfølgning efter en hjemgivelse af barnet eller den unge.

Rådgiverne i handicapteamet arbejder med det samme som de tre distriktsteams, men arbejder også med aflastning af familien, merudgifter og tabt arbejdsfortjeneste.

Vi forventer os, at du:

  • Er uddannet socialrådgiver eller socialformidler

  • Har interesse i at arbejde ud fra en løsningsfokuseret tilgang

  • Kan arbejde systematisk og selvstændigt, men også er en teamplayer

  • Er god til både skriftlig og mundtlig formidling

  • Kan arbejde tværfagligt og har flair for koordinering

  • Kan navigere i et travlt og til tider hektisk miljø

  • Kan bidrage til et godt arbejdsmiljø

  • Har blik for kompleksitet og er åben overfor kreative løsningsmodeller

    Vi tilbyder dig:

  • Et udfordrende job med mange alsidige arbejdsopgaver

  • Engagerede, hjælpsomme og kompetente kollegaer og ledere i en dynamisk afdeling

  • Supervision og faglig sparring

  • Gode rammer med mulighed for faglig og personlig udvikling

  • Fleksibel arbejdstid

  • Et stort fokus på vigtigheden af trivsel i afdelingen og i de forskellige teams samt er godt arbejdsmiljø

    Som medarbejder i Center for Børn, Unge og Familie, har du mulighed for at være med i vores fitnesscenter og vores kunstklub. Derudover har vi vores fælleskommunale velfærdsudvalg med mange forskellige tilbud herunder leje af sommerhuse. Der er også mulighed for at melde sig ind i motionsforening der tilbyder forskellige sportsgrene.

    Løn og ansættelsesvilkår

    Løn efter overenskomst og ny løn.

    Hvis du vil vide mere:

    Kan info indhentes hos faglig leder Lene-Line Stentoft på 2531 3157 lls43@helsingor.dk eller på kommunens hjemmeside www.helsingorkommune.dk (http://www.helsingorkommune.dk/)

    Ansøgningsfrist: Søg så hurtigt som muligt, idet vi løbende indkalder til samtaler. Stillingsopslaget lukkes, når stillingerne er besat.

Ansøgningen sendes via e-rekruttering ved at trykke ¨send¨ herunder.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

Helsingør KommuneHelsingør2019-01-15T00:00:002019-01-31T00:00:00
329936478Center for Særlig Social Indsats i Helsingør Kommune søger 1 socialrådgiver/socialformidler 37 timer om ugen til et særligt arbejde med voksne borgere, der bor i midlertidige botilbudRobot Socialrådgiver socialformidlerMyndighedsafdelingen for voksne borgere i Helsingør Kommune har i perioden fra september 2017 til december 2018 arbejdet med et projekt for borgere, der bor på midlertidige botilbud efter Servicelovens §107.Formålet med projektet var blandt andet, at borgerne ud fra en rehabiliterende tankegang skulle blive i stand til at leve et så selvstændigt liv som muligt. Ved en tæt opfølgning i disse sager og et udvidet samarbejde med vores borgere og de ansatte på §107 institutionerne er vi lykkes med at hjælpe flere borgere til enten mindre indgribende foranstaltninger eller et liv i egen bolig. Et andet formål med projektet har været at opbygge et specielt kendskab til og samarbejde med de institutioner, som vi kan se er i stand til at arbejde udviklingsorienteret i forhold til de mål, som borgeren har formuleret i samarbejde med rådgiveren i Myndigheden. Det kendskab til de enkelte institutioner udnytter vi samtidig i hele afdelingen, således at rådgiverne i projektgruppen vejleder deres kolleger i resten af afdelingen i forhold til at finde egnede botilbud til de borgere, der er i målgruppen hertil.I lyset af projektets succes har vi besluttet at fortsætte det gode arbejde og gøre organiseringen permanent. Vi søger derfor en medarbejder, der har lyst til at være med på holdet.For de rådgivere, der har arbejdet i projektet, har det betydet en anden måde at arbejde på end den, man almindeligvis gør som rådgiver i en myndighedsafdeling. De primære arbejdsopgaver i stillingen vil være:tæt opfølgning af sager hvor borger er i midlertidigt botilbud, eller hvor borger flytter til egen boligkontinuerligt samarbejde med borgere og pædagogisk personale på de midlertidige botilbudrådgivning og vejledning til kolleger i forhold til egnede botilbudundersøge og etablere kontakt til fremtidige egnede botilbudVi søger derfor en rådgiver, der har lyst til at arbejde med disse opgaver, og det vil være en fordel - men ingen betingelse - at du har erfaring med myndighedsarbejdet og eller arbejdet på en institution.Hos os er der en høj grad af frihed i tilrettelæggelsen af arbejdet, og du kan selv planlægge din arbejdsdag. Vi arbejder med måltal og vægter høj kvalitet i sagsbehandlingen. Vi tilbyder grundig indføring i arbejdet, hvor vi blandt andet tilbyder en mentorordning for at give dig en god start hos os. Vi tilbyder supervision, og vi vægter faglig udvikling, hvorfor der er rig mulighed for kompetenceudvikling. I afdelingen har vi det godt med hinanden, og vi har flekstid, mulighed for at arbejde hjemme, gode kantineforhold samt en række andre personalegoder.Såfremt du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Myndighedsleder Mette Rygaard på tlf. 25313136 eller socialrådgiver Lisette Andersen på tlf. 49283124.Løn efter gældende overenskomst.Ansøgningsfrist: Søg så hurtigt som muligt idet vi løbende indkalder til samtaler. Stillingsopslaget lukkes, når stillingerne er besat. Ansøgningen skal sendes via Hjemmesiden (Anvend Send-funktionen)I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt.9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek OplevHelsingor og se selv.Socialrådgiver/socialformidler

Myndighedsafdelingen for voksne borgere i Helsingør Kommune har i perioden fra september 2017 til december 2018 arbejdet med et projekt for borgere, der bor på midlertidige botilbud efter Servicelovens §107.

Formålet med projektet var blandt andet, at borgerne ud fra en rehabiliterende tankegang skulle blive i stand til at leve et så selvstændigt liv som muligt. Ved en tæt opfølgning i disse sager og et udvidet samarbejde med vores borgere og de ansatte på §107 institutionerne er vi lykkes med at hjælpe flere borgere til enten mindre indgribende foranstaltninger eller et liv i egen bolig. Et andet formål med projektet har været at opbygge et specielt kendskab til og samarbejde med de institutioner, som vi kan se er i stand til at arbejde udviklingsorienteret i forhold til de mål, som borgeren har formuleret i samarbejde med rådgiveren i Myndigheden. Det kendskab til de enkelte institutioner udnytter vi samtidig i hele afdelingen, således at rådgiverne i projektgruppen vejleder deres kolleger i resten af afdelingen i forhold til at finde egnede botilbud til de borgere, der er i målgruppen hertil.

I lyset af projektets succes har vi besluttet at fortsætte det gode arbejde og gøre organiseringen permanent. Vi søger derfor en medarbejder, der har lyst til at være med på holdet.

For de rådgivere, der har arbejdet i projektet, har det betydet en anden måde at arbejde på end den, man almindeligvis gør som rådgiver i en myndighedsafdeling. De primære arbejdsopgaver i stillingen vil være:


  • tæt opfølgning af sager hvor borger er i midlertidigt botilbud, eller hvor borger flytter til egen bolig

  • kontinuerligt samarbejde med borgere og pædagogisk personale på de midlertidige botilbud

  • rådgivning og vejledning til kolleger i forhold til egnede botilbud

  • undersøge og etablere kontakt til fremtidige egnede botilbud

    Vi søger derfor en rådgiver, der har lyst til at arbejde med disse opgaver, og det vil være en fordel - men ingen betingelse - at du har erfaring med myndighedsarbejdet og/eller arbejdet på en institution.

    Hos os er der en høj grad af frihed i tilrettelæggelsen af arbejdet, og du kan selv planlægge din arbejdsdag. Vi arbejder med måltal og vægter høj kvalitet i sagsbehandlingen. Vi tilbyder grundig indføring i arbejdet, hvor vi blandt andet tilbyder en mentorordning for at give dig en god start hos os. Vi tilbyder supervision, og vi vægter faglig udvikling, hvorfor der er rig mulighed for kompetenceudvikling. I afdelingen har vi det godt med hinanden, og vi har flekstid, mulighed for at arbejde hjemme, gode kantineforhold samt en række andre personalegoder.

    Såfremt du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Myndighedsleder Mette Rygaard på tlf. 25313136 eller socialrådgiver Lisette Andersen på tlf. 49283124.

    Løn efter gældende overenskomst.

    Ansøgningsfrist: Søg så hurtigt som muligt idet vi løbende indkalder til samtaler. Stillingsopslaget lukkes, når stillingerne er besat. Ansøgningen skal sendes via Hjemmesiden (Anvend Send-funktionen)



I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

Helsingør KommuneHelsingør2019-01-15T00:00:002019-01-31T00:00:00
329926848Socialrådgier med erfaring fra beskæftigelse området til myndigheds,- mentor-og bostøtte opgaverRobot Socialrådgiver med erfaring fra beskæftigelsesområdet til myndigheds-, mentor- og bostøtte opgaver. Har du erfaring inden for beskæftigelsesområdet, og bevarer du smilet og overblikket i en hektisk hverdag fyldt med forskelligartet opgaver? Så er du måske vores nye kollega. Vi søger en socialrådgiver til myndigheds-, mentor- og bostøtte opgaver til Tværgående Borgerforløb. som vore nye kollega vil du blive en del af vores tværgående enhed, Tværgående Borgerforløb, der har eksisteret siden efteråret 2017. Vi er i alt 9 medarbejder i enheden, der varetager myndighed og indsatser for familier og voksne borgere, der har brug for en indsats på tværs af de eksisterende fagcentre. Vi arbejder ud fra et princip om: én plan- én kontaktperson, og du vil komme til at løse opgaver med myndighed, mentoropgaver og bostøtte funktioner. Vi arbejder tæt sammen med, bruger tid på faglig sparring og du vil få nogle kollegaer, der gerne vil give en hjælpende hånd. Vi har stor kontakt til vores kollegaer i fagcentrene, og du vil opleve, at der mange forskelligeartet opgaver, der skal håndteres. Hvad søger vi? Vi søger en kollega, der har erfaring med myndighedsarbejdet i beskæftigelsessager og som samtidig har mod på at varetage nogle af de støttende indsatser, som borgerne har behov for. Derudover søger vi dig som: Kan bevare overblikke tog koordinere i en hektisk hverdag Er tillidsvækkende i din kontakt til andre Er god til at samarbejde og veksle mellem myndighed og indsats. Vi sørger for en god introduktion, men da vi stadig er en ny enhed, er vi altid i gang med at lære nyt og prøve nye veje Mere viden? Du er velkommen til at kontakte leder Else Kjærgaard, hvis du søger mere viden . Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende og forventer at stillingen kan besættes snarest muligt Din løn og andre vilkår forhandles i henhold til overenskomst med baggrund i uddannelse og erfaring. Sådan søger du Brug knap eller link til højre for at søge stillingen eller søg via www.horsholm.dk job. Vi beder dig om at uploade CV, eksamenspapir og ansøgning. Ansøgningsfristen er den 1. Februar 2019 Hørsholm Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn og religion eller etnisk tilhørsforholdt til at søge stillingen.Socialrådgiver med erfaring fra beskæftigelsesområdet til myndigheds-, mentor- og bostøtte opgaver.

Har du erfaring inden for beskæftigelsesområdet, og bevarer du smilet og overblikket i en hektisk hverdag fyldt med forskelligartet opgaver? Så er du måske vores nye kollega. Vi søger en socialrådgiver til myndigheds-, mentor- og bostøtte opgaver til Tværgående Borgerforløb.

som vore nye kollega vil du blive en del af vores tværgående enhed, Tværgående Borgerforløb, der har eksisteret siden efteråret 2017. Vi er i alt 9 medarbejder i enheden, der varetager myndighed og indsatser for familier og voksne borgere, der har brug for en indsats på tværs af de eksisterende fagcentre. Vi arbejder ud fra et princip om: én plan- én kontaktperson, og du vil komme til at løse opgaver med myndighed, mentoropgaver og bostøtte funktioner.

Vi arbejder tæt sammen med, bruger tid på faglig sparring og du vil få nogle kollegaer, der gerne vil give en hjælpende hånd. Vi har stor kontakt til vores kollegaer i fagcentrene, og du vil opleve, at der mange forskelligeartet opgaver, der skal håndteres.

Hvad søger vi?
Vi søger en kollega, der har erfaring med myndighedsarbejdet i beskæftigelsessager og som samtidig har mod på at varetage nogle af de støttende indsatser, som borgerne har behov for.

Derudover søger vi dig som:
  • Kan bevare overblikke tog koordinere i en hektisk hverdag
  • Er tillidsvækkende i din kontakt til andre
  • Er god til at samarbejde og veksle mellem myndighed og indsats.
Vi sørger for en god introduktion, men da vi stadig er en ny enhed, er vi altid i gang med at lære nyt og prøve nye veje

Mere viden?
Du er velkommen til at kontakte leder Else Kjærgaard, hvis du søger mere viden .

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende og forventer at stillingen kan besættes snarest muligt

Din løn og andre vilkår forhandles i henhold til overenskomst med baggrund i uddannelse og erfaring.

Sådan søger du
Brug knap eller link til højre for at søge stillingen eller søg via www.horsholm.dk/job. Vi beder dig om at uploade CV, eksamenspapir og ansøgning. Ansøgningsfristen er den 1. Februar 2019

Hørsholm Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn og religion eller etnisk tilhørsforholdt til at søge stillingen.


Hørsholm Kommune, RådhusetHørsholm2019-01-15T00:00:002019-01-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kreativ ildsjæl (implementeringsmedarbejder) til Helsingbo

Helsingør Kommune

Helsingør
Helsingbo - Nyoprettet enhed under Centret for Rusmidler, Omsorg og Støtte CROS - søger kreativ ildsjæl (implementeringsmedarbejder) med interesse for at arbejde med unge som er i risiko for eller er hjemløse fra 1.4.2019 til 31.12.2021 CROS er en d...
Indrykket:22. januar 2019
Udløbsdato:11. februar 2019

Socialrådgiver/socialformidler til sygedagpengeopfølgning i Job og Borgercenter Frederikssund

Frederikssund Kommune

Frederikssund
Sygedagpenge- og arbejdsfastholdelsesafdelingen søger en erfaren kollega til vores tidlige indsats på sygedagpengeområdet. Vi er en mangfoldig afdeling, der varetager indsatsen for borgere på sygedagpenge, jobafklaring, ressourceforløb samt fleksjob...
Indrykket:21. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Familierådgivningen har fået mulighed at opnormere med 2 rådgivere.

Helsingør Kommune

Helsingør
2 socialrådgivere socialformidlereEr du optaget af at bidrage med en solid faglig indsats omkring arbejdet for udsatte børn og unge, og vil du være med til at skabe et stærkt tværfagligt samarbejde med bæredygtige løsninger for vores familier?Tør du...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:31. januar 2019

Center for Særlig Social Indsats i Helsingør Kommune søger 1 socialrådgiver/socialformidler 37 timer om ugen til et særligt arbejde med voksne borgere, der bor i midlertidige botilbud

Helsingør Kommune

Helsingør
Socialrådgiver socialformidlerMyndighedsafdelingen for voksne borgere i Helsingør Kommune har i perioden fra september 2017 til december 2018 arbejdet med et projekt for borgere, der bor på midlertidige botilbud efter Servicelovens §107.Formålet med...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:31. januar 2019

Socialrådgier med erfaring fra beskæftigelse området til myndigheds,- mentor-og bostøtte opgaver

Hørsholm Kommune, Rådhuset

Hørsholm
Socialrådgiver med erfaring fra beskæftigelsesområdet til myndigheds-, mentor- og bostøtte opgaver. Har du erfaring inden for beskæftigelsesområdet, og bevarer du smilet og overblikket i en hektisk hverdag fyldt med forskelligartet opgaver? Så er du...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:31. januar 2019