Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Socialrådgiver til ungeteamet i Familieafdelingen

Søger du nye udfordringer og har du erfaring med sagsbehandling inden for børne- og familieområdet, så har vi en ledig stilling i Struer Kommunes Familieafdeling under Børne- og Familiecentret.

En af vores dygtige medarbejdere har søgt nye udfordringer, og vi skal derfor bruge en ny kollega til en fast stilling i vores Ungeteam.
Stillingen er på fuldtid og ønskes besat pr. 1. august 2019.

Om Børne- og Familiecentret
Børne- og Familiecentret består foruden Familieafdelingen af Sundhedsplejen, PPR og Familiehuset (Behandlingsafsnittet) og en stab. Vores opgaver strækker sig fra det almene område, herunder sundhedsplejens sundhedsfremmende arbejde til eksempelvis myndighedsområdets forebyggende, specialiserede og mere intervenerende arbejde. Vi tilbyder råd og vejledning og anden hjælp til børn og familier hvoraf nogle har særlige sociale, psykiske, fysiske eller adfærdsmæssige vanskeligheder.

Børne- og Familiecentret beskæftiger ca. 50 medarbejdere og er beliggende på Bremdal Torv 4, 7600 Struer. Det er vigtigt for os, at vores indsatser fremstår helhedsorienteret og sammenhængende for den enkelte borger, og således også for det barn og den familie, vi konkret er i berøring med. Derfor vægter vi et godt samarbejde både internt og på tværs.

Familieafdelingen
Familieafdelingen består af fire teams, hvis målgruppe er udsatte børn og unge. De fire teams er: et Modtagelsesteam, et Børneteam, et Ungeteam og et Handicapteam. Som ny kollega i Familieafdelingen bliver du en del af Ungeteamet, som i alt består af fire socialrådgivere.

Som medarbejder i Ungeteamet tilbyder vi dig en hverdag med store faglige og personlige udfordringer, hvor ikke to dage er ens. Vi har et godt professionelt samarbejde ligesom det sociale fællesskab i høj grad er præget af en god stemning, humor og engagement. Du vil skulle indgå i tværfagligt samarbejde med kollegaer fra almenområdet, sundhedsområdet, SSP, familiebehandlere og kontaktpersoner, politi og andre myndigheder.

Arbejdsopgaverne vil primært bestå af

  • udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser og handleplaner.
  • varetagelse af iværksættelse, opfølgning og afslutning af foranstaltninger jævnfør Servicelovens § 52
  • tværfagligt koordinering og samarbejde i sagerne
  • forberedelse til og varetagelse af sager i Ungdomskriminalitetsnævnet.

Vi forventer af dig, at du
  • er uddannet socialrådgiver eller socialformidler og gerne med erfaring inden for området
  • er engageret og har erfaring med at arbejde i familier, der har mange forskellige problematikker
  • har lyst og evne til tværfagligt samarbejde
  • er god til at skabe overblik i en travl hverdag, og arbejder systematisk
  • er god til både at inddrage dine kolleger i opgaveløsningen samt at arbejde selvstændigt
  • har lyst til at arbejde i en konsulterende funktion på tværs af mange afdelinger
  • har lyst til at indgå i det faglige og sociale fællesskab i afdelingen, hvor humor, godt humør og et glimt i øjet er kendetegnende for vores arbejdsmiljø

Vi tilbyder
En velorganiseret afdeling med kompetente og sammenspillede medarbejdere, der har lyst og vilje til at sikre de bedst mulige resultater. Vi tilbyder et spændende job, hvor du kommer til at bruge dine faglige og personlige kompetencer i et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø. Vi har erfaring med, at et godt samarbejde sammen med faglig og personlig udvikling skaber de bedste resultater og god social kapital.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst indgået mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Tiltrædelse
Den 1. august 2019

Hvis du vil vide mere
er du velkommen til at kontakte Leder af Familieafdelingen Jens Birkmose på mail; jensbi@struer.dk eller telefon 20 48 50 88 eller
Fagkoordinator Lene Vang på mail; lvp@struer.dk eller telefon 61 89 28 16.

Praktiske oplysninger
Ansøgning vedlagt relevante bilag sendes via link på http://struer.dk

Ansøgningsfristen
er mandag den 17. juni kl. 8.00
Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag den 19. juni.

Du kan læse mere om Struer Kommune på http://www.struer.dk

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033360Phoenix-0269679f12019-06-04T00:00:00Socialrådgiver til ungeteamet i FamilieafdelingenSøger du nye udfordringer og har du erfaring med sagsbehandling inden for børne- og familieområdet, så har vi en ledig stilling i Struer Kommunes Familieafdeling under Børne- og Familiecentret.

En af vores dygtige medarbejdere har søgt nye udfordringer, og vi skal derfor bruge en ny kollega til en fast stilling i vores Ungeteam.
Stillingen er på fuldtid og ønskes besat pr. 1. august 2019.

Om Børne- og Familiecentret
Børne- og Familiecentret består foruden Familieafdelingen af Sundhedsplejen, PPR og Familiehuset (Behandlingsafsnittet) og en stab. Vores opgaver strækker sig fra det almene område, herunder sundhedsplejens sundhedsfremmende arbejde til eksempelvis myndighedsområdets forebyggende, specialiserede og mere intervenerende arbejde. Vi tilbyder råd og vejledning og anden hjælp til børn og familier hvoraf nogle har særlige sociale, psykiske, fysiske eller adfærdsmæssige vanskeligheder.

Børne- og Familiecentret beskæftiger ca. 50 medarbejdere og er beliggende på Bremdal Torv 4, 7600 Struer. Det er vigtigt for os, at vores indsatser fremstår helhedsorienteret og sammenhængende for den enkelte borger, og således også for det barn og den familie, vi konkret er i berøring med. Derfor vægter vi et godt samarbejde både internt og på tværs.

Familieafdelingen
Familieafdelingen består af fire teams, hvis målgruppe er udsatte børn og unge. De fire teams er: et Modtagelsesteam, et Børneteam, et Ungeteam og et Handicapteam. Som ny kollega i Familieafdelingen bliver du en del af Ungeteamet, som i alt består af fire socialrådgivere.

Som medarbejder i Ungeteamet tilbyder vi dig en hverdag med store faglige og personlige udfordringer, hvor ikke to dage er ens. Vi har et godt professionelt samarbejde ligesom det sociale fællesskab i høj grad er præget af en god stemning, humor og engagement. Du vil skulle indgå i tværfagligt samarbejde med kollegaer fra almenområdet, sundhedsområdet, SSP, familiebehandlere og kontaktpersoner, politi og andre myndigheder.

Arbejdsopgaverne vil primært bestå af
  • udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser og handleplaner.
  • varetagelse af iværksættelse, opfølgning og afslutning af foranstaltninger jævnfør Servicelovens § 52
  • tværfagligt koordinering og samarbejde i sagerne
  • forberedelse til og varetagelse af sager i Ungdomskriminalitetsnævnet.

Vi forventer af dig, at du
  • er uddannet socialrådgiver eller socialformidler og gerne med erfaring inden for området
  • er engageret og har erfaring med at arbejde i familier, der har mange forskellige problematikker
  • har lyst og evne til tværfagligt samarbejde
  • er god til at skabe overblik i en travl hverdag, og arbejder systematisk
  • er god til både at inddrage dine kolleger i opgaveløsningen samt at arbejde selvstændigt
  • har lyst til at arbejde i en konsulterende funktion på tværs af mange afdelinger
  • har lyst til at indgå i det faglige og sociale fællesskab i afdelingen, hvor humor, godt humør og et glimt i øjet er kendetegnende for vores arbejdsmiljø

Vi tilbyder
En velorganiseret afdeling med kompetente og sammenspillede medarbejdere, der har lyst og vilje til at sikre de bedst mulige resultater. Vi tilbyder et spændende job, hvor du kommer til at bruge dine faglige og personlige kompetencer i et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø. Vi har erfaring med, at et godt samarbejde sammen med faglig og personlig udvikling skaber de bedste resultater og god social kapital.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst indgået mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Tiltrædelse
Den 1. august 2019

Hvis du vil vide mere
er du velkommen til at kontakte Leder af Familieafdelingen Jens Birkmose på mail; jensbi@struer.dk eller telefon 20 48 50 88 eller
Fagkoordinator Lene Vang på mail; lvp@struer.dk eller telefon 61 89 28 16.

Praktiske oplysninger
Ansøgning vedlagt relevante bilag sendes via link på http://struer.dk

Ansøgningsfristen
er mandag den 17. juni kl. 8.00
Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag den 19. juni.

Du kan læse mere om Struer Kommune på http://www.struer.dk

 

2019-06-18T00:51:35.287 Søger du nye udfordringer og har du erfaring med sagsbehandling inden for børne- og familieområdet, så har vi en ledig stilling i Struer Kommunes Familieafdeling under Børne- og Familiecentret.En af vores dygtige medarbejdere har søgt nye udfordringer, og vi skal derfor bruge en ny kollega til en fast stilling i vores Ungeteam.Stillingen er på fuldtid og ønskes besat pr. 1. august 2019.Om Børne- og FamiliecentretBørne- og Familiecentret består foruden Familieafdelingen af Sundhedsplejen, PPR og Familiehuset (Behandlingsafsnittet) og en stab. Vores opgaver strækker sig fra det almene område, herunder sundhedsplejens sundhedsfremmende arbejde til eksempelvis myndighedsområdets forebyggende, specialiserede og mere intervenerende arbejde. Vi tilbyder råd og vejledning og anden hjælp til børn og familier hvoraf nogle har særlige sociale, psykiske, fysiske eller adfærdsmæssige vanskeligheder.Børne- og Familiecentret beskæftiger ca. 50 medarbejdere og er beliggende på Bremdal Torv 4, 7600 Struer. Det er vigtigt for os, at vores indsatser fremstår helhedsorienteret og sammenhængende for den enkelte borger, og således også for det barn og den familie, vi konkret er i berøring med. Derfor vægter vi et godt samarbejde både internt og på tværs.FamilieafdelingenFamilieafdelingen består af fire teams, hvis målgruppe er udsatte børn og unge. De fire teams er: et Modtagelsesteam, et Børneteam, et Ungeteam og et Handicapteam. Som ny kollega i Familieafdelingen bliver du en del af Ungeteamet, som i alt består af fire socialrådgivere.Som medarbejder i Ungeteamet tilbyder vi dig en hverdag med store faglige og personlige udfordringer, hvor ikke to dage er ens. Vi har et godt professionelt samarbejde ligesom det sociale fællesskab i høj grad er præget af en god stemning, humor og engagement. Du vil skulle indgå i tværfagligt samarbejde med kollegaer fra almenområdet, sundhedsområdet, SSP, familiebehandlere og kontaktpersoner, politi og andre myndigheder.Arbejdsopgaverne vil primært bestå afudarbejdelse af børnefaglige undersøgelser og handleplaner.varetagelse af iværksættelse, opfølgning og afslutning af foranstaltninger jævnfør Servicelovens § 52tværfagligt koordinering og samarbejde i sagerneforberedelse til og varetagelse af sager i Ungdomskriminalitetsnævnet.Vi forventer af dig, at duer uddannet socialrådgiver eller socialformidler og gerne med erfaring inden for områdeter engageret og har erfaring med at arbejde i familier, der har mange forskellige problematikkerhar lyst og evne til tværfagligt samarbejdeer god til at skabe overblik i en travl hverdag, og arbejder systematisker god til både at inddrage dine kolleger i opgaveløsningen samt at arbejde selvstændigthar lyst til at arbejde i en konsulterende funktion på tværs af mange afdelingerhar lyst til at indgå i det faglige og sociale fællesskab i afdelingen, hvor humor, godt humør og et glimt i øjet er kendetegnende for vores arbejdsmiljøVi tilbyderEn velorganiseret afdeling med kompetente og sammenspillede medarbejdere, der har lyst og vilje til at sikre de bedst mulige resultater. Vi tilbyder et spændende job, hvor du kommer til at bruge dine faglige og personlige kompetencer i et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø. Vi har erfaring med, at et godt samarbejde sammen med faglig og personlig udvikling skaber de bedste resultater og god social kapital.Løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst indgået mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.TiltrædelseDen 1. august 2019Hvis du vil vide mereer du velkommen til at kontakte Leder af Familieafdelingen Jens Birkmose på mail jensbi@struer.dk eller telefon 20 48 50 88 ellerFagkoordinator Lene Vang på mail lvp@struer.dk eller telefon 61 89 28 16.Praktiske oplysningerAnsøgning vedlagt relevante bilag sendes via link på http: struer.dkAnsøgningsfristener mandag den 17. juni kl. 8.00Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag den 19. juni.Du kan læse mere om Struer Kommune på http: www.struer.dk11jobnet0269679f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1529&ERId=354800EuropaDanmarkJyllandVestjyllandStruerEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebroEuropaDanmarkJyllandVestjyllandLemvig3536555Struer Kommune11Bremdal Torv 47600Struer96848484DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769245JobNet4996791499679110028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0269679fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0269679fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0269679f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0269679f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/5.jpgSocialrådgiver til ungeteamet i Familieafdelingen12008001Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver10Sundhed361937449noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330080837Socialrådgiverstillinger i Børne- & FamiliecenteretRobot I Børne- Familiecenteret opslås herved en 20 timers stilling som sagsbehandler indenfor handicap og psykiatri og en 37 timers stilling som sagsbehandler indenfor almenområdet, til besættelse snarest muligt. Børne- Familierådgivningen er et afsnit i Børne- Familiecenteret i Lemvig kommune, som ud over et sekretariat også rummer PPR-afsnittet samt afsnit for Forebyggelse og Behandling, hvor familiebehandlingen, specialpædagoger og sundhedsplejen er ansat. I Børne- Familierådgivningen er der ud over en afsnitsleder og en faglig leder, 3 medarbejdere på handicapområdet og 12 på almenområdet. Alle løser myndighedsopgaver på børn og ungeområdet. Som sagsbehandler for børn med funktionsnedsættelser er dit primære arbejdsområde Servicelovens kapitel 9, men også kapitel 11 anvendes på dette område. Vi søger en socialrådgiver eller socialformidler, der har erfaring med området og eller har interesse i området. Vi er i gang med en proces med henblik på at sikre en vis grad af ensartethed i sagsbehandlingen, ligesom serviceniveau og administrative arbejdsgange er i fokus. For stillingen på almenområdet er der primært tale om opgaver indenfor Servicelovens kapitel 3 og 11. Vi har en forpost, der behandler alle underretninger i nye sager, ligesom vi har et specialiseret tværfagligt team omkring de bekymrende spædbarnssager, ellers har vi ingen specialisering. Derfor har man som sagsbehandler både de forebyggende tiltag jf. SEL. 11 og foranstaltninger ih. til 52. Vi søger medarbejdere kolleger, der:er uddannet enten socialrådgiver eller socialformidlerkan arbejde selvstændigt og systematiskkan gennemføre de faglige, administrative opgaver for stillingen, herunder børnefaglige undersøgelser handicapudredning og handleplanerer imødekommende og respektfuld over for borgerne, samarbejdspartnere og kollegerhar selvindsigt og er refleksiv, også if. til egen rollekan bevare overblikketkan bede om hjælp, når det er relevantkan navigere i det akutteinddrager og lytter til både barn, familie og øvrige netværkkan indgå i et ligeværdigt tværfagligt samarbejdebidrager med nysgerrighed, uenighed og engagement i afdelingenhar kørekortVi tilbyderet sagstal på ca. 30 sager børnet velkomstforløb, hvor du får tilknyttet en mentor og en grundig introduktion til arbejdet, arbejdspladsen og nærmeste samarbejdspartnerehjælpsomme kolleger i alle aldretæt faglig sparringhøj egenkompetence if. til at træffe beslutningersupervisiontjenestebiler til rådighedLøn: Stillingen aflønnes efter principperne i Ny Løn. Ønsker du yderligere oplysninger vedr. stillingen, kan du kontakte afsnitsleder, Marie Poulsen på tlf. 30537368 eller faglig leder, Krista Sand på tlf. 30537559. Der søges via hjemmesiden www.lemvig.dk. Du bedes oplyse i din ansøgning, hvilken af de to stillinger, du søger. Sidste frist for ansøgningen er mandag d. 23. september 2019 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt torsdag d. 26. september. Ved ansættelse indhentes børneattest.I Børne- & Familiecenteret opslås herved en 20 timers stilling som sagsbehandler indenfor handicap –og psykiatri og en 37 timers stilling som sagsbehandler indenfor almenområdet, til besættelse snarest muligt.

Børne- & Familierådgivningen er et afsnit i Børne- & Familiecenteret i Lemvig kommune, som ud over et sekretariat også rummer PPR-afsnittet samt afsnit for Forebyggelse og Behandling, hvor familiebehandlingen, specialpædagoger og sundhedsplejen er ansat.
I Børne- & Familierådgivningen er der ud over en afsnitsleder og en faglig leder, 3 medarbejdere på handicapområdet og 12 på almenområdet. Alle løser myndighedsopgaver på børn og ungeområdet.

Som sagsbehandler for børn med funktionsnedsættelser er dit primære arbejdsområde Servicelovens kapitel 9, men også kapitel 11 anvendes på dette område. Vi søger en socialrådgiver eller socialformidler, der har erfaring med området og/eller har interesse i området. Vi er i gang med en proces med henblik på at sikre en vis grad af ensartethed i sagsbehandlingen, ligesom serviceniveau og administrative arbejdsgange er i fokus.

For stillingen på almenområdet er der primært tale om opgaver indenfor Servicelovens kapitel 3 og 11. Vi har en forpost, der behandler alle underretninger i nye sager, ligesom vi har et specialiseret tværfagligt team omkring de bekymrende spædbarnssager, ellers har vi ingen specialisering. Derfor har man som sagsbehandler både de forebyggende tiltag jf. SEL. § 11 og foranstaltninger ih. til § 52.

Vi søger medarbejdere/kolleger, der:
  • er uddannet enten socialrådgiver eller socialformidler
  • kan arbejde selvstændigt og systematisk
  • kan gennemføre de faglige, administrative opgaver for stillingen, herunder børnefaglige undersøgelser/handicapudredning og handleplaner
  • er imødekommende og respektfuld over for borgerne, samarbejdspartnere og kolleger
  • har selvindsigt og er refleksiv, også if. til egen rolle
  • kan bevare overblikket
  • kan bede om hjælp, når det er relevant
  • kan navigere i det akutte
  • inddrager og lytter til både barn, familie og øvrige netværk
  • kan indgå i et ligeværdigt tværfagligt samarbejde
  • bidrager med nysgerrighed, uenighed og engagement i afdelingen
  • har kørekort
Vi tilbyder
  • et sagstal på ca. 30 sager/børn
  • et velkomstforløb, hvor du får tilknyttet en mentor og en grundig introduktion til arbejdet, arbejdspladsen og nærmeste samarbejdspartnere
  • hjælpsomme kolleger i alle aldre
  • tæt faglig sparring
  • høj egenkompetence if. til at træffe beslutninger
  • supervision
  • tjenestebiler til rådighed
Løn: Stillingen aflønnes efter principperne i Ny Løn.

Ønsker du yderligere oplysninger vedr. stillingen, kan du kontakte afsnitsleder, Marie Poulsen på tlf. 30537368 eller faglig leder, Krista Sand på tlf. 30537559.

Der søges via hjemmesiden www.lemvig.dk. Du bedes oplyse i din ansøgning, hvilken af de to stillinger, du søger.
Sidste frist for ansøgningen er mandag d. 23. september 2019 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt torsdag d. 26. september.
Ved ansættelse indhentes børneattest.
 

Lemvig KommuneLemvig2019-08-29T00:00:002019-09-23T00:00:00
3300851882 beskæftigelsesfaglige medarbejdere til Team UngeRobot Vil du bruge din faglighed til at hjælpe unge i selvforsørgelse? ...så søger vi netop nu 2 beskæftigelsesfaglige medarbejdere til Team Unge Viborg Kommune har Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed og Mod som sine grundlæggende værdier, og det er indenfor denne ramme vi sætter normerne for en succesfuld beskæftigelsesindsats, hvor borgeren er i centrum, de lokale arbejdspladser redskabet og arbejdsmarkedsområdets koordinering er det, der får indsatsen til at lykkes. Vi er bekræftet i, at de bedste resultater nås gennem en arbejdspladsbaseret indsats med relevant støtte, og vi ved, at tætte relationer gør en positiv forskel. Derfor har vi samlet flere funktioner på n og samme medarbejder, således at man, udover sin myndighedsrolle, også varetager lettere funktioner som jobkonsulent, coach og mentor. Pr. 1. juni 2019 har vi, i Viborg, valgt at organisere ungeindsatsen på beskæftigelsesområdet i t team, hvor både myndighed og uddannelsesvejledere arbejder tæt sammen med de unge, uddannelsesinstitutionerne og virksomhederne. Vores byråd har desuden, for nyligt, valgt at investere i de unge i Viborg Kommune og vi har derfor fået en ny pallette af muligheder for at give en endnu mere differentieret indsats, der skal hjælpe endnu flere unge i uddannelse og eller job. Team Unge er forankret i afdelingen Job og Unge og har ca. 40 medarbejdere bestående af uddannelsesvejledere, jobkonsulenter, beskæftigelsesfaglige medarbejdere og administrative medarbejdere. Målgruppen i Team Unge er de 15-29-årige. Arbejdsområdet omfatter:Tæt opfølgning og udførelse af myndighedsarbejde, herunder bl.a. iværksættelse af tilbud efter Lov om aktiv beskæftigelsesindsats.Tæt samarbejde med uddannelsesvejlederne i Team Unge om at indfri Viborg Kommunes ambitioner i Den Kommunale Ungeindsats herunder varetage rollen som ungeguide og deltage i ungekonferencer.Coaching af de ledige borgere under 30 år med henblik på afklaring og udvikling til ordinært arbejde eller uddannelse.At man fungerer som koordinerende sagsbehandler, herunder varetagelse af de 4 funktioner som udgør basisindsatsen til borgerne efter mindste-indgrebs -princippet.Faglige vurderinger efter et helhedsorienteret perspektiv, således at de indsatser, der er iværksat i samarbejde med borgeren løbende justeres og tilpasses for at sikre progressionEt bredt tværfagligt samarbejde særligt med uddannelsesvejledere og jobkonsulenter men også sundhedsvæsen, uddannelsesinstitutioner og andre kommunale forvaltninger. Vi tilbyder:et spændende job i en ny-organiseret afdeling i stor udvikling med mulighed for indflydelseet godt arbejdsmiljø, hvor vi er i gang med en proces der skal skabe sammenhæng i det nye Team Ungegode engagerede kollegaer både internt og eksternt og gode muligheder for sparringfaglig støtte og faglig udviklingen afdeling, hvor et tværfagligt forpligtende samarbejde, videndeling og plads til forskellighed er i højsædetet introduktionsprogram og løbende støtte og oplæring i jobbetløn og ansættelsesvilkår, der bliver fastsat efter gældende overenskomst HK DS, stillingens funktioner og dine kvalifikationer. Vi forventer, at du:har relevant uddannelse og eller erfaring med området - erfaring eller uddannelse ift. myndighedsarbejde er absolut en fordelhar flair for og er drevet af at læse lovstof og omsætte til praksishar en ressourceorienteret tilgang og en grundlæggende tro på, at borgerne kan opnå tilknytning til arbejdsmarkedet og eller uddannelsessystemetkan arbejde selvstændigt og struktureret, men også indgå i et tværfagligt samarbejdemestrer at kommunikere tydeligt og respektfuldt med såvel borgere som samarbejdspartnereer serviceminded, fleksibel og resultatorienteretkan trives i en travl hverdag og har et godt humør. Samtaler forventes afholdt den 24. september 2019.
Vil du bruge din faglighed til at hjælpe unge i selvforsørgelse?
 
...så søger vi netop nu 2 beskæftigelsesfaglige medarbejdere til Team Unge 
 

Viborg Kommune har Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed og Mod som sine grundlæggende værdier, og det er indenfor denne ramme vi sætter normerne for en succesfuld beskæftigelsesindsats, hvor borgeren er i centrum, de lokale arbejdspladser redskabet og arbejdsmarkedsområdets koordinering er det, der får indsatsen til at lykkes.

Vi er bekræftet i, at de bedste resultater nås gennem ”en arbejdspladsbaseret indsats” med relevant støtte, og vi ved, at tætte relationer gør en positiv forskel. Derfor har vi samlet flere funktioner på én og samme medarbejder, således at man, udover sin myndighedsrolle, også varetager lettere funktioner som jobkonsulent, coach og mentor.
 
Pr. 1. juni 2019 har vi, i Viborg, valgt at organisere ungeindsatsen på beskæftigelsesområdet i ét team, hvor både myndighed og uddannelsesvejledere arbejder tæt sammen med de unge, uddannelsesinstitutionerne og virksomhederne.
 
Vores byråd har desuden, for nyligt, valgt at investere i de unge i Viborg Kommune og vi har derfor fået en ny pallette af muligheder for at give en endnu mere differentieret indsats, der skal hjælpe endnu flere unge i uddannelse og/eller job.

Team Unge er forankret i afdelingen Job og Unge og har ca. 40 medarbejdere bestående af uddannelsesvejledere, jobkonsulenter, beskæftigelsesfaglige medarbejdere og administrative medarbejdere.

Målgruppen i Team Unge er de 15-29-årige.

Arbejdsområdet omfatter:
  • Tæt opfølgning og udførelse af myndighedsarbejde, herunder bl.a. iværksættelse af tilbud efter Lov om aktiv beskæftigelsesindsats.
  • Tæt samarbejde med uddannelsesvejlederne i Team Unge om at indfri Viborg Kommunes ambitioner i Den Kommunale Ungeindsats; herunder varetage rollen som ungeguide og deltage i ungekonferencer.
  • Coaching af de ledige borgere under 30 år med henblik på afklaring og udvikling til ordinært arbejde eller uddannelse.
  • At man fungerer som koordinerende sagsbehandler, herunder varetagelse af de 4 funktioner som udgør basisindsatsen til borgerne efter ”mindste-indgrebs”-princippet.
  • Faglige vurderinger efter et helhedsorienteret perspektiv, således at de indsatser, der er iværksat i samarbejde med borgeren løbende justeres og tilpasses for at sikre progression
  • Et bredt tværfagligt samarbejde; særligt med uddannelsesvejledere og jobkonsulenter; men også sundhedsvæsen, uddannelsesinstitutioner og andre kommunale forvaltninger.

Vi tilbyder:
  • et spændende job i en ny-organiseret afdeling i stor udvikling med mulighed for indflydelse
  • et godt arbejdsmiljø, hvor vi er i gang med en proces der skal skabe sammenhæng i det nye Team Unge
  • gode engagerede kollegaer både internt og eksternt og gode muligheder for sparring
  • faglig støtte og faglig udvikling
  • en afdeling, hvor et tværfagligt forpligtende samarbejde, videndeling og plads til forskellighed er i højsædet
  • et introduktionsprogram og løbende støtte og oplæring i jobbet
  • løn og ansættelsesvilkår, der bliver fastsat efter gældende overenskomst HK/DS, stillingens funktioner og dine kvalifikationer.

Vi forventer, at du:
  • har relevant uddannelse og/eller erfaring med området - erfaring eller uddannelse ift. myndighedsarbejde er absolut en fordel
  • har flair for og er drevet af at læse lovstof og omsætte til praksis
  • har en ressourceorienteret tilgang og en grundlæggende tro på, at borgerne kan opnå tilknytning til arbejdsmarkedet og/eller uddannelsessystemet
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret, men også indgå i et tværfagligt samarbejde
  • mestrer at kommunikere tydeligt og respektfuldt med såvel borgere som samarbejdspartnere
  • er serviceminded, fleksibel og resultatorienteret
  • kan trives i en travl hverdag og har et godt humør.  

  Samtaler forventes afholdt den 24. september 2019. 

Beskæftigelse, Økonomi & PersonaleViborg2019-09-05T00:00:002019-09-19T00:00:00
330083763Socialrådgiver/socialformidlerRobot Socialafdelingen i Viborg Kommune søger en kollega til en fast stilling i psykiatri- og udsatte teamet, som fremskudt sagsbehandler. Hvem er vi Socialafdelingen er myndighedsafdelingen inden for Socialområdet. Vi består af 18 socialrådgivere socialformidlere, 2 administrative medarbejdere og 1 teamleder. Vi løser myndighedsopgaver inden for voksenhandicap, psykiatri og udsatte området. Psykiatri- og udsatte teamet består af 8 medarbejdere, hvoraf tre sidder som fremskudt sagsbehandler hos bostøtten i psykiatriområdet. Som fremskudt sagsbehandler vil dine primære arbejdsopgaver være råd og vejledning, behandling af nye ansøgninger og opfølgninger i eksisterende bevillinger jf. servicelovens 85. Arbejdet foregår i tæt samarbejde med bostøtten. Din arbejdsplads vil være delt mellem Socialafdelingen og bostøtten. Stillingen er forankret i Socialafdelingen med reference til teamlederen. Vi forventer at duEr uddannet socialrådgiver eller socialformidlerHar erfaring med myndighedsarbejde inden for servicelovens voksenområdeEr samarbejdsorienteret i forhold til borgere, kolleger og samarbejdspartnereKan arbejde ud fra Voksen Udrednings MetodenKan arbejde ud fra både faglige og økonomiske betragtningerHar gode it-evner, gerne erfaring med fagsystemet, SensumEr robust og kan navigere i en travl hverdag, hvor akutte opgaver kan forekomme Vi tilbyder dig En spændende værdibaseret arbejdsplads, hvor vi efterlever vores 4 personalepolitiske værdier, mangfoldighed, ordentlighed, dygtighed og modEn hverdag med høj fokus på faglighed og personlig udviklingTæt tværfagligt samarbejde både internt og eksterntMulighed for daglig sparring med kollegaer og teamlederEn flot og moderne arbejdsplads på Viborg RådhusMulighed for ekstern supervisionMulighed for flekstid og hjemmearbejdsdage Løn - og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Der afholdes samtaler torsdag den 26. september 2019.Socialafdelingen i Viborg Kommune søger en kollega til en fast stilling i psykiatri- og udsatte teamet, som fremskudt sagsbehandler.

Hvem er vi
Socialafdelingen er myndighedsafdelingen inden for Socialområdet. Vi består af 18 socialrådgivere/socialformidlere, 2 administrative medarbejdere og 1 teamleder.  Vi løser myndighedsopgaver inden for voksenhandicap, psykiatri og udsatte området.

Psykiatri- og udsatte teamet består af 8 medarbejdere, hvoraf tre sidder som fremskudt sagsbehandler hos bostøtten i psykiatriområdet. Som fremskudt sagsbehandler vil dine primære arbejdsopgaver være råd og vejledning, behandling af nye ansøgninger og opfølgninger i eksisterende bevillinger jf. servicelovens § 85. Arbejdet foregår i tæt samarbejde med bostøtten. Din arbejdsplads vil være delt mellem Socialafdelingen og bostøtten. Stillingen er forankret i Socialafdelingen med reference til teamlederen.

Vi forventer at du
  • Er uddannet socialrådgiver eller socialformidler
  • Har erfaring med myndighedsarbejde inden for servicelovens voksenområde
  • Er samarbejdsorienteret i forhold til borgere, kolleger og samarbejdspartnere
  • Kan arbejde ud fra Voksen Udrednings Metoden
  • Kan arbejde ud fra både faglige og økonomiske betragtninger
  • Har gode it-evner, gerne erfaring med fagsystemet, Sensum
  • Er robust og kan navigere i en travl hverdag, hvor akutte opgaver kan forekomme

Vi tilbyder dig
  • En spændende værdibaseret arbejdsplads, hvor vi efterlever vores 4 personalepolitiske værdier, mangfoldighed, ordentlighed, dygtighed og mod
  • En hverdag med høj fokus på faglighed og personlig udvikling
  • Tæt tværfagligt samarbejde både internt og eksternt
  • Mulighed for daglig sparring med kollegaer og teamleder
  • En flot og moderne arbejdsplads på Viborg Rådhus
  • Mulighed for ekstern supervision
  • Mulighed for flekstid og hjemmearbejdsdage

Løn - og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
 
Der afholdes samtaler torsdag den 26. september 2019.

SocialafdelingenViborg2019-09-04T00:00:002019-09-23T00:00:00
330086886Socialrådgiver til BørneteametRobot Er du vores nye kollega? Er du socialrådgiver eller socialformidler, så er du måske en af vores nye kolleger, der kommer til at arbejde sammen med glade og engagerede kollegaer i Viborg Kommunes Familieafdeling. Vi er inde i en positiv faglig udvikling på børne- og familieområdet med fokus på det gode samarbejde med borgerne og eksterne samarbejdspartnere. Aktuelt har vi en kollega, der har søgt andre udfordringer. Vi forventer af dig at: - du aktivt bidrager med dit faglige perspektiv og dit positive sind - du er en teamplayer, og at du kan se fordelen i at hjælpe hinanden på tværs af afdelingen - du er modig, ordentlig og dygtig - du evner at samarbejde bredt og har fokus på medinddragelse - du har organisatorisk tæft og forstår præmissen at arbejde i en politisk styret organisation - du har gode kommunikative evner - du vægter inddragelse af borgerens perspektiv Du kan forvente: - Superdygtige og engagerede kollegaer og ledere - En faglig ambitiøs afdeling, hvor vi støtter hinanden - En afdeling, der vægter det gode samarbejde med borgere såvel som samarbejdspartnere - En individuelt tilrettelagt mentorordning - Glade kollegaer og god stemning En vakant stilling: En stilling i vores Børneteam fra 1. oktober 2019. Det skal understreges, at du som udgangspunkt er ansat i afdelingen og derfor kan omplaceres til andet team ved behov herfor. Om Familieafdelingen Vi er ca. 70 ansatte i Familieafdelingen, og vi har til huse på Viborg Rådhus, der i høj grad understøtter samarbejde på tværs af forvaltninger og kreative løsninger til gavn for vores borgere. Afdelingen består af:Fremskudte socialrådgivere (bygger bro mellem almensystemet og Familieafdelingen)Fronten (modtager og vurderer alle underretninger, afdækker alle nye sager mv)Integrationsteamet (arbejder med flygtningefamilier indenfor integrationsperioden)Handicapteamet (der primært arbejder efter SEL 41 og 42, men også efter SEL 50)Børneteamet (udsatte familier med børne i alderen 0-12 år)Ungeteamet (udsatte familier med børn i alderen 13-18 (23) år)Ledelsesteamet består af 4 teamledere, en socialfaglig koordinator, der arbejder på tværs af afdelingen, en kvalitetssikringskoordinator samt en afdelingsleder. Som afdeling sætter vi spot på det forebyggende sociale arbejde. Vi arbejder sammen med resten af Børn- og Unge med TOPI (tidlig opsporing og indsats) og fælles grundlag for børns læring. Vi tror på, at den bedste indsats for vores borgere sker i samarbejde med borgeren og vores samarbejdspartnere. Familiens netværk, privat såvel som professionelt, har stor betydning for om vi sammen med familierne lykkes med vores indsatser. Derfor vægter vi inddragelse af netværk højt. Vi tror på, at vi gennem mobilisering af netværket får skabt bedre og mere holdbare løsninger for familierne. Siden 2010 har vi haft - og har fortsat - et skærpet fokus på gravide og spædbørnsområdet. Vi har i snart 2 år haft en rådgiver ansat til at varetage en fremskudt funktion med samarbejdsflader til Jordemodercentret, Børneafdelingen, Neonatalafdelingen og de praktiserende læger. Vores fokus er rettet mod at skabe balance mellem den stabile lovmedholdelige drift OG udvikling af driften. Vi vægter samtidig at være en fagligt velfungerende afdeling med plads til mangfoldighed. Vil du høre mere om stillingen, kan du kontakte: Teamleder, Anne Rørbæk Christoffersen på tlf.nr. 93 59 80 29. Ansættelsessamtalen afholdes den 26. september 2019 på Viborg Rådhus.Er du vores nye kollega?
 
Er du socialrådgiver eller socialformidler, så er du måske en af vores nye kolleger, der kommer til at arbejde sammen med glade og engagerede kollegaer i Viborg Kommunes Familieafdeling.
Vi er inde i en positiv faglig udvikling på børne- og familieområdet med fokus på det gode samarbejde med borgerne og eksterne samarbejdspartnere.
Aktuelt har vi en kollega, der har søgt andre udfordringer.
 
Vi forventer af dig at:
- du aktivt bidrager med dit faglige perspektiv og dit positive sind
- du er en teamplayer, og at du kan se fordelen i at hjælpe hinanden på tværs af afdelingen
- du er modig, ordentlig og dygtig
- du evner at samarbejde bredt og har fokus på medinddragelse
- du har organisatorisk tæft og forstår præmissen at arbejde i en politisk styret organisation
- du har gode kommunikative evner
- du vægter inddragelse af borgerens perspektiv
 
Du kan forvente:
- Superdygtige og engagerede kollegaer og ledere
- En faglig ambitiøs afdeling, hvor vi støtter hinanden
- En afdeling, der vægter det gode samarbejde med borgere såvel som samarbejdspartnere
- En individuelt tilrettelagt mentorordning
- Glade kollegaer og god stemning
                        
En vakant stilling:
En stilling i vores Børneteam fra 1. oktober 2019.
Det skal understreges, at du som udgangspunkt er ansat i afdelingen og derfor kan omplaceres til andet team ved behov herfor.
 
Om Familieafdelingen
Vi er ca. 70 ansatte i Familieafdelingen, og vi har til huse på Viborg Rådhus, der i høj grad understøtter samarbejde på tværs af forvaltninger og kreative løsninger til gavn for vores borgere.

Afdelingen består af:
  • Fremskudte socialrådgivere (bygger bro mellem almensystemet og Familieafdelingen)
  • Fronten (modtager og vurderer alle underretninger, afdækker alle nye sager mv)
  • Integrationsteamet (arbejder med flygtningefamilier indenfor integrationsperioden)
  • Handicapteamet (der primært arbejder efter SEL §§ 41 og 42, men også efter SEL § 50)
  • Børneteamet (udsatte familier med børne i alderen 0-12 år)
  • Ungeteamet (udsatte familier med børn i alderen 13-18 (23) år)
  • Ledelsesteamet består af 4 teamledere, en socialfaglig koordinator, der arbejder på tværs af afdelingen, en kvalitetssikringskoordinator samt en afdelingsleder.
 
Som afdeling sætter vi spot på det forebyggende sociale arbejde. Vi arbejder sammen med resten af Børn- og Unge med TOPI (tidlig opsporing og indsats) og fælles grundlag for børns læring. Vi tror på, at den bedste indsats for vores borgere sker i samarbejde med borgeren og vores samarbejdspartnere.
Familiens netværk, privat såvel som professionelt, har stor betydning for om vi sammen med familierne lykkes med vores indsatser. Derfor vægter vi inddragelse af netværk højt. Vi tror på, at vi gennem mobilisering af netværket får skabt bedre og mere holdbare løsninger for familierne.
Siden 2010 har vi haft - og har fortsat - et skærpet fokus på gravide og spædbørnsområdet. Vi har i snart 2 år haft en rådgiver ansat til at varetage en fremskudt funktion med samarbejdsflader til Jordemodercentret, Børneafdelingen, Neonatalafdelingen og de praktiserende læger.
Vores fokus er rettet mod at skabe balance mellem den stabile lovmedholdelige drift OG udvikling af driften. Vi vægter samtidig at være en fagligt velfungerende afdeling med plads til mangfoldighed.

Vil du høre mere om stillingen, kan du kontakte:
Teamleder, Anne Rørbæk Christoffersen på tlf.nr. 93 59 80 29.

Ansættelsessamtalen afholdes den 26. september 2019 på Viborg Rådhus.
 

Børn & UngeViborg2019-09-09T00:00:002019-09-22T00:00:00
330087594Udadvendt og engageret fastholdelsesrådgiverRobot Vil du hjælpe mennesker ramt af sygdom med at bevare kontakten til arbejdspladsen?Så har vi en faglig udfordring til dig!Vi søger en socialrådgiver eller socialformidler til en stilling som fastholdelsesrådgiver.Om osSygefravær og Jobfastholdelse er en del af Herning Kommunes Social- og Beskæftigelsesafdeling. Vi har ansvar for sygefraværs- og jobfastholdelsesindsatsen i Herning Kommune, hvilket betyder at såvel myndighedsopgaven som indsatsdelen for borgere i sygedagpenge-, jobafklarings- og ressourceforløb er placeret her under ét tag.Sygefravær og Jobfastholdelse har igennem årene opbygget en position som et stærkt videnscenter med stor indsigt i arbejdsmarkedet og helbredsproblematikker, hvor vi ved hvad der skal til for at hjælpe mennesker tilbage i job.Sygefravær og Jobfastholdelse er en spændende og værdibaseret ledet arbejdsplads i konstant udvikling. Vi er ambitiøse, både i forhold til at løse vores kerneopgave og til at være en attraktiv arbejdsplads. Huset rummer engagerede og dygtige medarbejdere med et højt fagligt niveau, som sammen med ledelsen har fokus på at gøre dét vi gør bedst muligt. Derfor tør vi også stille spørgsmål ved egen praksis med det sigte at blive bedre. Sygefravær og Jobfastholdelse har et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone, hvor der er højt til loftet og plads til forskellighed.Om jobbetVi søger en socialrådgiver eller socialformidler til et barselsvikariat som fastholdelsesrådgiver med tiltrædelse 1. november 2019.Jobbet indebærer, at du i tæt samspil med den sygemeldtes arbejdsgiver understøtter, at sygemeldte borgere kan bibeholde deres arbejde. Størstedelen af de sygemeldte kommer fra beskæftigelse, og derfor har vi stort fokus på samarbejdet med borger og arbejdsgiver om at finde løsninger, så den sygemeldte medarbejder kan vende tilbage til sit job sikkert og hurtigst muligt. Du vil således som fastholdelsesrådgiver varetage myndighedsrollen og i et samspil med borgeren iværksætte arbejdsmarkedsrettede initiativer, som kan føre til at borgeren hurtigst muligt kan stå til rådighed for et arbejde igen.Alt i alt et spændende og alsidigt arbejde med fokus på tværfaglighed, virksomhedsrettede forløb og helbredsmestring som parallelindsatser.Du vil blive en del af afsnit I, der består af 30 fastholdelsesrådgivere og én administrativ medarbejder. Afsnittets målgruppe er borgere, der modtager sygedagpenge.Om digDu er uddannet socialrådgiver eller socialformidler.har indsigt i og forståelse for processer, der kan understøtte mennesker i udviklinghar lyst til at arbejde i et stærkt juridisk fagområde med mange myndighedsopgaverer god til at koordinere samarbejdet med arbejdsgivere, herunder gennemføre rundbordssamtaler og varetage rollen som formidler og katalysator for indsatsentrives med at koordinere det tværfaglige samarbejde til gavn for borgerenarbejder struktureret og med fokus på systematik i din opgaveløsninghar kørekort og egen bil til rådighed for arbejdet. Der ydes naturligvis kørselsgodtgørelse efter gældende regler. Vi tilbyderEt fagligt stimulerende og godt arbejdsmiljø, hvor sparring er en selvfølge.Et spændende arbejdsområde med mulighed for at anvende og udvikle dine socialfaglige kompetencer.Frihed og fleksibilitet til at planlægge arbejdet selvstændigt.Et introduktionsforløb med mentor.Gode muligheder for og forventning om kompetenceudvikling og videreuddannelse.Flere personalegoder, herunder mulighed for fleksible arbejdstider og hjemmearbejdsdage samt frugt- og kantineordning.Vilkår & lønLøn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Stillingen er på 37 timer.Der er ansøgningsfrist tirsdag den 25. september kl. 12:00.Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 27. september 2019.Yderligere informationEr du interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afsnitsleder Majbrit Uldal på 20 26 09 39 eller faglig specialist Anette Simonsen på 96 28 50 51.Læs mere om Sygefravær og Jobfastholdelse på sygogjob.herning.dk.Vil du hjælpe mennesker ramt af sygdom med at bevare kontakten til arbejdspladsen?

Så har vi en faglig udfordring til dig!

Vi søger en socialrådgiver eller socialformidler til en stilling som fastholdelsesrådgiver.

Om os

Sygefravær og Jobfastholdelse er en del af Herning Kommunes Social- og Beskæftigelsesafdeling. Vi har ansvar for sygefraværs- og jobfastholdelsesindsatsen i Herning Kommune, hvilket betyder at såvel myndighedsopgaven som indsatsdelen for borgere i sygedagpenge-, jobafklarings- og ressourceforløb er placeret her under ét tag.

Sygefravær og Jobfastholdelse har igennem årene opbygget en position som et stærkt videnscenter med stor indsigt i arbejdsmarkedet og helbredsproblematikker, hvor vi ved hvad der skal til for at hjælpe mennesker tilbage i job.

Sygefravær og Jobfastholdelse er en spændende og værdibaseret ledet arbejdsplads i konstant udvikling. Vi er ambitiøse, både i forhold til at løse vores kerneopgave og til at være en attraktiv arbejdsplads. Huset rummer engagerede og dygtige medarbejdere med et højt fagligt niveau, som sammen med ledelsen har fokus på at gøre dét vi gør bedst muligt. Derfor tør vi også stille spørgsmål ved egen praksis med det sigte at blive bedre. Sygefravær og Jobfastholdelse har et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone, hvor der er højt til loftet og plads til forskellighed.

Om jobbet

Vi søger en socialrådgiver eller socialformidler til et barselsvikariat som fastholdelsesrådgiver med tiltrædelse 1. november 2019.

Jobbet indebærer, at du i tæt samspil med den sygemeldtes arbejdsgiver understøtter, at sygemeldte borgere kan bibeholde deres arbejde. Størstedelen af de sygemeldte kommer fra beskæftigelse, og derfor har vi stort fokus på samarbejdet med borger og arbejdsgiver om at finde løsninger, så den sygemeldte medarbejder kan vende tilbage til sit job – sikkert og hurtigst muligt. Du vil således som fastholdelsesrådgiver varetage myndighedsrollen og i et samspil med borgeren iværksætte arbejdsmarkedsrettede initiativer, som kan føre til at borgeren hurtigst muligt kan stå til rådighed for et arbejde igen.

Alt i alt et spændende og alsidigt arbejde med fokus på tværfaglighed, virksomhedsrettede forløb og helbredsmestring som parallelindsatser.

Du vil blive en del af afsnit I, der består af 30 fastholdelsesrådgivere og én administrativ medarbejder. Afsnittets målgruppe er borgere, der modtager sygedagpenge.

Om dig
Du
  • er uddannet socialrådgiver eller socialformidler.
  • har indsigt i og forståelse for processer, der kan understøtte mennesker i udvikling
  • har lyst til at arbejde i et stærkt juridisk fagområde med mange myndighedsopgaver
  • er god til at koordinere samarbejdet med arbejdsgivere, herunder gennemføre rundbordssamtaler og varetage rollen som formidler og katalysator for indsatsen
  • trives med at koordinere det tværfaglige samarbejde til gavn for borgeren
  • arbejder struktureret og med fokus på systematik i din opgaveløsning
  • har kørekort og egen bil til rådighed for arbejdet. Der ydes naturligvis kørselsgodtgørelse efter gældende regler.

Vi tilbyder
  • Et fagligt stimulerende og godt arbejdsmiljø, hvor sparring er en selvfølge.
  • Et spændende arbejdsområde med mulighed for at anvende og udvikle dine socialfaglige kompetencer.
  • Frihed og fleksibilitet til at planlægge arbejdet selvstændigt.
  • Et introduktionsforløb med mentor.
  • Gode muligheder for og forventning om kompetenceudvikling og videreuddannelse.
  • Flere personalegoder, herunder mulighed for fleksible arbejdstider og hjemmearbejdsdage samt frugt- og kantineordning.

Vilkår & løn

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Stillingen er på 37 timer.

Der er ansøgningsfrist tirsdag den 25. september kl. 12:00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 27. september 2019.

Yderligere information

Er du interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afsnitsleder Majbrit Uldal på 20 26 09 39 eller faglig specialist Anette Simonsen på 96 28 50 51.

Læs mere om Sygefravær og Jobfastholdelse på sygogjob.herning.dk.

 

Herning KommuneHerning2019-09-10T00:00:002019-09-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Socialrådgiverstillinger i Børne- & Familiecenteret

Lemvig Kommune

Lemvig
I Børne- Familiecenteret opslås herved en 20 timers stilling som sagsbehandler indenfor handicap og psykiatri og en 37 timers stilling som sagsbehandler indenfor almenområdet, til besættelse snarest muligt. Børne- Familierådgivningen er et afsnit i ...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:23. september 2019

2 beskæftigelsesfaglige medarbejdere til Team Unge

Beskæftigelse, Økonomi & Personale

Viborg
Vil du bruge din faglighed til at hjælpe unge i selvforsørgelse? ...så søger vi netop nu 2 beskæftigelsesfaglige medarbejdere til Team Unge Viborg Kommune har Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed og Mod som sine grundlæggende værdier, og det er in...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:19. september 2019

Socialrådgiver/socialformidler

Socialafdelingen

Viborg
Socialafdelingen i Viborg Kommune søger en kollega til en fast stilling i psykiatri- og udsatte teamet, som fremskudt sagsbehandler. Hvem er vi Socialafdelingen er myndighedsafdelingen inden for Socialområdet. Vi består af 18 socialrådgivere socialf...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019

Socialrådgiver til Børneteamet

Børn & Unge

Viborg
Er du vores nye kollega? Er du socialrådgiver eller socialformidler, så er du måske en af vores nye kolleger, der kommer til at arbejde sammen med glade og engagerede kollegaer i Viborg Kommunes Familieafdeling. Vi er inde i en positiv faglig udvikl...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:22. september 2019

Udadvendt og engageret fastholdelsesrådgiver

Herning Kommune

Herning
Vil du hjælpe mennesker ramt af sygdom med at bevare kontakten til arbejdspladsen?Så har vi en faglig udfordring til dig!Vi søger en socialrådgiver eller socialformidler til en stilling som fastholdelsesrådgiver.Om osSygefravær og Jobfastholdelse er...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:25. september 2019