Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Socialrådgivere til Myndighed Social, Voksenhandicap

Vil du være med til at sikre vores drift og udvikle indsatsen for handicappede borgere i Assens Kommune? Er du klar til et spændende og ansvarsfuldt job, som du selv har muligheden for at sætte retning på? Har du et lyst livssyn, og kan du bidrage positivt til udvikling af det fælles arbejdsmiljø? Så er du måske én af vores nye kolleger i Voksenhandicap teamet.

Myndighed Social i Assens Kommune står midt i en spændende proces, hvor vores nye leder er med til at sætte en ny kurs for myndighedsarbejdet. Dette har du nu mulighed for at være en del af, da vi søger 2 nye kolleger hurtigst muligt.    
 
Hvem er vi   
Myndighed Social består af 12 socialrådgivere, hvoraf de syv varetager voksenhandicapområdet, og de fem øvrige varetager opgaver vedrørende socialt udsatte, psykiatri og misbrug.    
 
I Assens Kommune har vi, på tværs af flere afdelinger og i samarbejde med borgere, udarbejdet ”Grundlag for god sagsbehandling i velfærdsområdet og borgerservice”. Du skal kunne identificere dig med disse værdier, når du udøver opgaver på vores myndighedsområde.  
  
Vi arbejder hovedsageligt ud fra serviceloven og løser bl.a. følgende opgaver i handicapteamet: råd og vejledning, visitering og opfølgning på botilbud, dagtilbud, socialpædagogisk støtte i eget hjem og ledsagerordning.    
 
Vi bruger IT-systemerne Acadre, KMD – børn/voksen og KMD Nexus. Metodisk anvendes voksenudredningsmetoden (VUM) i alle sager, og vi har mulighed for at benytte os af redskabet talegenkendelse.  
  
Vi tilbyder   
Hos os får du:  
  • et spændende og ansvarsfuldt job med faglige udfordringer  
  • friske kolleger med stort engagement og drive  
  • en arbejdsplads i konstant udvikling med nye faglige og organisatoriske tiltag  
  • et selvstændigt ansvars- og kompetenceområde
  • mulighed for flextid
  • mulighed for at medvirke til udvikling af området sammen med en ny leder.       
Hvem er du   
Vi forventer, at du:  
  • er uddannet socialrådgiver eller socialformidler med erfaring inden for voksenhandicapområdet
  • er robust og kan sige til og fra og gå i dialog om løsningsforslag, samtidig med at du er loyal over for de beslutninger, som træffes i afdelingen eller politisk
  • kan arbejde både tværfagligt og selvstændigt og har lyst til at medvirke til udvikling af myndighedsområdet
  • har modet til at gå foran og være med til at sætte retning på din fremtidige stilling
  • er vant til at arbejde med IT-værktøjer og er god til både mundtlig og skriftlig formidling.       
I Assens Kommune arbejder vi rehabiliterende, dvs. vi arbejder med borgerens mestringsniveau, så denne tilgang skal du kunne se dig selv i i et tæt samspil med udfører niveauet.  
  
Løn og ansættelsesvilkår   
Stillingerne er på 37 timer ugentligt. Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest, inden ansættelse kan finde sted. Dette kan du gøre digitalt med Nem ID på www.borger.dk eller www.politi.dk.   
 
Vil du vide mere  
Vil du høre nærmere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Bente Stokholm på tlf. 64 7469 19 eller socialrådgivere Mette Eithz Pedersen på tlf. 64 74 71 58 og Sofie Ziegler på tlf. 64 74 71 32.  
  
Ansøgningsfristen er den 23. april 2018, og samtalerne forventes afholdt den 25. april 2018 på Assens Rådhus.  
  
Vi glæder os til at læse din ansøgning!   


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her