Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Socialrådgivere til undersøgelsesgruppen i Borgercenter Børn og Unge Amager

Er du socialrådgiver og har du lyst til at være vores nye kollega i undersøgelsesgruppen i Borgercenter Børn og Unge Amager?

Borgercenter Børn og Unge Amager (BBU Amager) er optaget af at udvikle vores indsatser og i undersøgelsesgruppen er vi i gang med forskellige udviklingsspor, som sikrer endnu mere inddragelse af familierne og deres netværk. Vi søger derfor kolleger, som vil være med til at udvikle og præge udviklingen.

BBU Amager har myndighedsansvaret overfor byens udsatte børn og unge. Vores arbejde er baseret på høj faglighed, systematik og samarbejde med borgerne. Som del af Danmarks største socialforvaltning er det naturligt for os at have et højt fagligt ambitionsniveau og løbende udvikle kompetencer, metoder og indsatser.

Vi er i gang med en spændende og ambitiøs omstilling af området for udsatte børn og unge – en omstilling, som vi kalder for ”tæt på familien”. Sagsbehandler har en koordinerende og faciliterende funktion og skal sikre en aktiv inddragelse af barnet, familie og netværk samt være brobygger for det enkelte barn til bl.a. skole, fritidsliv og det øvrige civilsamfund.

Om opgaven i undersøgelsesgruppen
Underretninger, som sendes til BBU Amager, modtages i vores Styrkede Modtagelse. De underretninger, som formentlig fører til afgørelse om iværksættelse af en børnefaglig undersøgelse jf. LSS §50, fordeles til os i undersøgelsesgruppen.

Opgaven som sagsbehandler i undersøgelsesgruppen er således at partshøre børn/unge og deres forældre i underretninger, hvor der ikke er tale om en afgrænset problemstilling. Herudover er opgaven at udarbejde børnefaglige undersøgelser jf. LSS § 50.

Undersøgelsesforløbet er et dynamisk forløb, hvor vi sammen med barnet/den unge, familien er nysgerrige på, hvilke løsninger de selv har, så de selv bliver aktører i eget liv. Dertil hvordan både det private og det professionelle netværk kan bidrage til løsninger, og derfor lægger vi vægt på at afholde netværksmøder, hvor familierne sammen med deres private og professionelle netværk bliver inddraget.

Om undersøgelsesgruppen
Vi er optaget af at udvikle og dygtiggøre os i inddragelse – både i forhold til hvordan man kan inddrage barnet/den unge mest hensigtsmæssigt i egen sag, og hvordan vi inddrager familierne og deres netværk bedst muligt i sagsforløbet.

Derfor er vi i gang med forskellige udviklingstiltag.

To af tiltagene, som vi er i gang med, er sammen med vores kolleger i de to andre myndighedsgrupper i BBU Amager; børne- og ungegruppen. Det ene tiltag er en afprøvning af dialogbaserede undersøgelser, hvor inddragelse af familierne og netværk samt det tværfaglige samarbejde er centralt. Det andet tiltag er et projekt kaldet: ”styrket inddragelse af børn og unge i egen sag”, som vi har i samarbejde med Børns vilkår og Socialstyrelsen.

Herudover er vi optaget af, hvordan vi ved hurtig indsats kan skabe positiv forandring og konstruktive forløb i undersøgelsesfasen eksempelvis ved at iværksætte foranstaltning undervejs i undersøgelsesforløbet.

Lidt om dig
Du er uddannet socialrådgiver eller lignende. Det er en fordel, hvis du har erfaring med myndighedsarbejdet og lovgivningen på området. Du skal kunne arbejde systematisk og finde dokumentationsarbejdet både spændende og nødvendigt. Du skal således have et skarpt blik på administration og sagsførelse. Det stiller krav til dig om, at du er en stærk skriftlig formidler og at du kan arbejde struktureret og – ikke mindst – bevare overblik i en travl hverdag.

Du skal kunne se dig selv som facilitator for forandring for familierne og som myndighedsudøver. Funktionen som sagsbehandler kræver, at du kan arbejde både selvstændigt og kunne indgå i tæt samarbejde med din kolleger i gruppen, på tværs i BBU Amager og med eksterne samarbejdspartnere.

Hvis ikke du i forvejen har erfaring med og kender til metoden Signs of Safety – så skal du have lyst og mod på at lære. Vi lægger vægt på, at du har en anerkendende og løsningsfokuseret tilgang til arbejdet, at du er udviklingsorienteret og har lyst til at arbejde i en organisation under forandring. Du skal være nysgerrig og kunne tænke kreativt og utraditionelt omkring løsninger for børnene/de unge og deres familier. Som sagsbehandler skal du afdække og sætte barnets familie og netværk i spil. Det stiller krav til dig om, at du både skal kunne inddrage familierne og også kunne insistere på samarbejdet.

Hvad kan vi tilbyde

  • En spændende arbejdsplads med stor fleksibilitet og frihedsgrad i tilrettelæggelse af dine arbejdsopgaver.
  • God faglig sparring med kolleger, faglige koordinatorer og ledelse samt supervision.
  • En enestående mulighed for at bidrage til udviklingen af det faglige arbejde på børneområdet i en ambitiøs organisation under udvikling.
  • Høj faglighed med fokus på de politiske strategier indenfor området.
  • En introduktionsplan der dig et fast afsæt for at lære os og Københavns Kommune at kende.
  • En arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og plads til godt humør.

Lidt om os
BBU Amager har ca. 150 medarbejdere, som tværfagligt løser opgaver indenfor administration, sagsbehandling, støtteforanstaltninger og rådgivning. Vi har mange forskellige funktioner i vores hus – blandt andet familiebehandlere, kontaktpersoner, skole- og daginstitutionssocialrådgivere, netværkskonsulenter m.fl. og herudover har vi også en Familierådgivning tilknyttet. For alle grupperne i enheden er der et tæt samarbejde såvel internt i grupperne som på tværs af grupperne. Vi har et rigtig godt arbejdsklima med fokus på faglig udvikling og har et godt socialt sammenhold i enheden med vægt på god sparring og godt humør.

Vi har til huse i nyrenoverede og moderne lokaler på Lyongade, hvor vi har indrettet os med åbne kontormiljøer dvs. i åbne kontorfællesskaber med seks-otte kolleger.

Løn- og ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentlig og et vikariat på 37 timer ugentlig på foreløbig otte måneder. Stillingerne ønskes besat senest den 1. september 2019. Ansættelse kan først finde sted, når der er indhentet udvidet straffe- og børneattest. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingerne, kan du kontakte sagsbehandler Stephanie Larsen på 2977 5590 eller afdelingsleder Johanna Rasmussen på 2818 7228.

Søg via nedenstående link senest søndag den 14. juli 2019.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 16. og onsdag den 17. juli.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049857Phoenix-516b5a7612019-06-27T13:00:25.660Socialrådgivere til undersøgelsesgruppen i Borgercenter Børn og Unge Amager

Er du socialrådgiver og har du lyst til at være vores nye kollega i undersøgelsesgruppen i Borgercenter Børn og Unge Amager?

Borgercenter Børn og Unge Amager (BBU Amager) er optaget af at udvikle vores indsatser og i undersøgelsesgruppen er vi i gang med forskellige udviklingsspor, som sikrer endnu mere inddragelse af familierne og deres netværk. Vi søger derfor kolleger, som vil være med til at udvikle og præge udviklingen.

BBU Amager har myndighedsansvaret overfor byens udsatte børn og unge. Vores arbejde er baseret på høj faglighed, systematik og samarbejde med borgerne. Som del af Danmarks største socialforvaltning er det naturligt for os at have et højt fagligt ambitionsniveau og løbende udvikle kompetencer, metoder og indsatser.

Vi er i gang med en spændende og ambitiøs omstilling af området for udsatte børn og unge – en omstilling, som vi kalder for ”tæt på familien”. Sagsbehandler har en koordinerende og faciliterende funktion og skal sikre en aktiv inddragelse af barnet, familie og netværk samt være brobygger for det enkelte barn til bl.a. skole, fritidsliv og det øvrige civilsamfund.

Om opgaven i undersøgelsesgruppen
Underretninger, som sendes til BBU Amager, modtages i vores Styrkede Modtagelse. De underretninger, som formentlig fører til afgørelse om iværksættelse af en børnefaglig undersøgelse jf. LSS §50, fordeles til os i undersøgelsesgruppen.

Opgaven som sagsbehandler i undersøgelsesgruppen er således at partshøre børn/unge og deres forældre i underretninger, hvor der ikke er tale om en afgrænset problemstilling. Herudover er opgaven at udarbejde børnefaglige undersøgelser jf. LSS § 50.

Undersøgelsesforløbet er et dynamisk forløb, hvor vi sammen med barnet/den unge, familien er nysgerrige på, hvilke løsninger de selv har, så de selv bliver aktører i eget liv. Dertil hvordan både det private og det professionelle netværk kan bidrage til løsninger, og derfor lægger vi vægt på at afholde netværksmøder, hvor familierne sammen med deres private og professionelle netværk bliver inddraget.

Om undersøgelsesgruppen
Vi er optaget af at udvikle og dygtiggøre os i inddragelse – både i forhold til hvordan man kan inddrage barnet/den unge mest hensigtsmæssigt i egen sag, og hvordan vi inddrager familierne og deres netværk bedst muligt i sagsforløbet.

Derfor er vi i gang med forskellige udviklingstiltag.

To af tiltagene, som vi er i gang med, er sammen med vores kolleger i de to andre myndighedsgrupper i BBU Amager; børne- og ungegruppen. Det ene tiltag er en afprøvning af dialogbaserede undersøgelser, hvor inddragelse af familierne og netværk samt det tværfaglige samarbejde er centralt. Det andet tiltag er et projekt kaldet: ”styrket inddragelse af børn og unge i egen sag”, som vi har i samarbejde med Børns vilkår og Socialstyrelsen.

Herudover er vi optaget af, hvordan vi ved hurtig indsats kan skabe positiv forandring og konstruktive forløb i undersøgelsesfasen eksempelvis ved at iværksætte foranstaltning undervejs i undersøgelsesforløbet.

Lidt om dig
Du er uddannet socialrådgiver eller lignende. Det er en fordel, hvis du har erfaring med myndighedsarbejdet og lovgivningen på området. Du skal kunne arbejde systematisk og finde dokumentationsarbejdet både spændende og nødvendigt. Du skal således have et skarpt blik på administration og sagsførelse. Det stiller krav til dig om, at du er en stærk skriftlig formidler og at du kan arbejde struktureret og – ikke mindst – bevare overblik i en travl hverdag.

Du skal kunne se dig selv som facilitator for forandring for familierne og som myndighedsudøver. Funktionen som sagsbehandler kræver, at du kan arbejde både selvstændigt og kunne indgå i tæt samarbejde med din kolleger i gruppen, på tværs i BBU Amager og med eksterne samarbejdspartnere.

Hvis ikke du i forvejen har erfaring med og kender til metoden Signs of Safety – så skal du have lyst og mod på at lære. Vi lægger vægt på, at du har en anerkendende og løsningsfokuseret tilgang til arbejdet, at du er udviklingsorienteret og har lyst til at arbejde i en organisation under forandring. Du skal være nysgerrig og kunne tænke kreativt og utraditionelt omkring løsninger for børnene/de unge og deres familier. Som sagsbehandler skal du afdække og sætte barnets familie og netværk i spil. Det stiller krav til dig om, at du både skal kunne inddrage familierne og også kunne insistere på samarbejdet.

Hvad kan vi tilbyde

  • En spændende arbejdsplads med stor fleksibilitet og frihedsgrad i tilrettelæggelse af dine arbejdsopgaver.
  • God faglig sparring med kolleger, faglige koordinatorer og ledelse samt supervision.
  • En enestående mulighed for at bidrage til udviklingen af det faglige arbejde på børneområdet i en ambitiøs organisation under udvikling.
  • Høj faglighed med fokus på de politiske strategier indenfor området.
  • En introduktionsplan der dig et fast afsæt for at lære os og Københavns Kommune at kende.
  • En arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og plads til godt humør.

Lidt om os
BBU Amager har ca. 150 medarbejdere, som tværfagligt løser opgaver indenfor administration, sagsbehandling, støtteforanstaltninger og rådgivning. Vi har mange forskellige funktioner i vores hus – blandt andet familiebehandlere, kontaktpersoner, skole- og daginstitutionssocialrådgivere, netværkskonsulenter m.fl. og herudover har vi også en Familierådgivning tilknyttet. For alle grupperne i enheden er der et tæt samarbejde såvel internt i grupperne som på tværs af grupperne. Vi har et rigtig godt arbejdsklima med fokus på faglig udvikling og har et godt socialt sammenhold i enheden med vægt på god sparring og godt humør.

Vi har til huse i nyrenoverede og moderne lokaler på Lyongade, hvor vi har indrettet os med åbne kontormiljøer dvs. i åbne kontorfællesskaber med seks-otte kolleger.

Løn- og ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentlig og et vikariat på 37 timer ugentlig på foreløbig otte måneder. Stillingerne ønskes besat senest den 1. september 2019. Ansættelse kan først finde sted, når der er indhentet udvidet straffe- og børneattest. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingerne, kan du kontakte sagsbehandler Stephanie Larsen på 2977 5590 eller afdelingsleder Johanna Rasmussen på 2818 7228.

Søg via nedenstående link senest søndag den 14. juli 2019.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 16. og onsdag den 17. juli.

2019-07-15T00:53:15.830 Er du socialrådgiver og har du lyst til at være vores nye kollega i undersøgelsesgruppen i Borgercenter Børn og Unge Amager? Borgercenter Børn og Unge Amager (BBU Amager) er optaget af at udvikle vores indsatser og i undersøgelsesgruppen er vi i gang med forskellige udviklingsspor, som sikrer endnu mere inddragelse af familierne og deres netværk. Vi søger derfor kolleger, som vil være med til at udvikle og præge udviklingen. BBU Amager har myndighedsansvaret overfor byens udsatte børn og unge. Vores arbejde er baseret på høj faglighed, systematik og samarbejde med borgerne. Som del af Danmarks største socialforvaltning er det naturligt for os at have et højt fagligt ambitionsniveau og løbende udvikle kompetencer, metoder og indsatser. Vi er i gang med en spændende og ambitiøs omstilling af området for udsatte børn og unge en omstilling, som vi kalder for tæt på familien . Sagsbehandler har en koordinerende og faciliterende funktion og skal sikre en aktiv inddragelse af barnet, familie og netværk samt være brobygger for det enkelte barn til bl.a. skole, fritidsliv og det øvrige civilsamfund. Om opgaven i undersøgelsesgruppen Underretninger, som sendes til BBU Amager, modtages i vores Styrkede Modtagelse. De underretninger, som formentlig fører til afgørelse om iværksættelse af en børnefaglig undersøgelse jf. LSS §50, fordeles til os i undersøgelsesgruppen. Opgaven som sagsbehandler i undersøgelsesgruppen er således at partshøre børn unge og deres forældre i underretninger, hvor der ikke er tale om en afgrænset problemstilling. Herudover er opgaven at udarbejde børnefaglige undersøgelser jf. LSS § 50. Undersøgelsesforløbet er et dynamisk forløb, hvor vi sammen med barnet den unge, familien er nysgerrige på, hvilke løsninger de selv har, så de selv bliver aktører i eget liv. Dertil hvordan både det private og det professionelle netværk kan bidrage til løsninger, og derfor lægger vi vægt på at afholde netværksmøder, hvor familierne sammen med deres private og professionelle netværk bliver inddraget. Om undersøgelsesgruppen Vi er optaget af at udvikle og dygtiggøre os i inddragelse både i forhold til hvordan man kan inddrage barnet den unge mest hensigtsmæssigt i egen sag, og hvordan vi inddrager familierne og deres netværk bedst muligt i sagsforløbet. Derfor er vi i gang med forskellige udviklingstiltag. To af tiltagene, som vi er i gang med, er sammen med vores kolleger i de to andre myndighedsgrupper i BBU Amager børne- og ungegruppen. Det ene tiltag er en afprøvning af dialogbaserede undersøgelser, hvor inddragelse af familierne og netværk samt det tværfaglige samarbejde er centralt. Det andet tiltag er et projekt kaldet: styrket inddragelse af børn og unge i egen sag , som vi har i samarbejde med Børns vilkår og Socialstyrelsen. Herudover er vi optaget af, hvordan vi ved hurtig indsats kan skabe positiv forandring og konstruktive forløb i undersøgelsesfasen eksempelvis ved at iværksætte foranstaltning undervejs i undersøgelsesforløbet. Lidt om dig Du er uddannet socialrådgiver eller lignende. Det er en fordel, hvis du har erfaring med myndighedsarbejdet og lovgivningen på området. Du skal kunne arbejde systematisk og finde dokumentationsarbejdet både spændende og nødvendigt. Du skal således have et skarpt blik på administration og sagsførelse. Det stiller krav til dig om, at du er en stærk skriftlig formidler og at du kan arbejde struktureret og ikke mindst bevare overblik i en travl hverdag. Du skal kunne se dig selv som facilitator for forandring for familierne og som myndighedsudøver. Funktionen som sagsbehandler kræver, at du kan arbejde både selvstændigt og kunne indgå i tæt samarbejde med din kolleger i gruppen, på tværs i BBU Amager og med eksterne samarbejdspartnere. Hvis ikke du i forvejen har erfaring med og kender til metoden Signs of Safety så skal du have lyst og mod på at lære. Vi lægger vægt på, at du har en anerkendende og løsningsfokuseret tilgang til arbejdet, at du er udviklingsorienteret og har lyst til at arbejde i en organisation under forandring. Du skal være nysgerrig og kunne tænke kreativt og utraditionelt omkring løsninger for børnene de unge og deres familier. Som sagsbehandler skal du afdække og sætte barnets familie og netværk i spil. Det stiller krav til dig om, at du både skal kunne inddrage familierne og også kunne insistere på samarbejdet. Hvad kan vi tilbyde En spændende arbejdsplads med stor fleksibilitet og frihedsgrad i tilrettelæggelse af dine arbejdsopgaver. God faglig sparring med kolleger, faglige koordinatorer og ledelse samt supervision. En enestående mulighed for at bidrage til udviklingen af det faglige arbejde på børneområdet i en ambitiøs organisation under udvikling. Høj faglighed med fokus på de politiske strategier indenfor området. En introduktionsplan der dig et fast afsæt for at lære os og Københavns Kommune at kende. En arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og plads til godt humør. Lidt om os BBU Amager har ca. 150 medarbejdere, som tværfagligt løser opgaver indenfor administration, sagsbehandling, støtteforanstaltninger og rådgivning. Vi har mange forskellige funktioner i vores hus blandt andet familiebehandlere, kontaktpersoner, skole- og daginstitutionssocialrådgivere, netværkskonsulenter m.fl. og herudover har vi også en Familierådgivning tilknyttet. For alle grupperne i enheden er der et tæt samarbejde såvel internt i grupperne som på tværs af grupperne. Vi har et rigtig godt arbejdsklima med fokus på faglig udvikling og har et godt socialt sammenhold i enheden med vægt på god sparring og godt humør. Vi har til huse i nyrenoverede og moderne lokaler på Lyongade, hvor vi har indrettet os med åbne kontormiljøer dvs. i åbne kontorfællesskaber med seks-otte kolleger. Løn- og ansættelsesvilkår Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentlig og et vikariat på 37 timer ugentlig på foreløbig otte måneder. Stillingerne ønskes besat senest den 1. september 2019. Ansættelse kan først finde sted, når der er indhentet udvidet straffe- og børneattest. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingerne, kan du kontakte sagsbehandler Stephanie Larsen på 2977 5590 eller afdelingsleder Johanna Rasmussen på 2818 7228. Søg via nedenstående link senest søndag den 14. juli 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 16. og onsdag den 17. juli.10Phoenix516b5a76101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-14T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=159273&DepartmentId=20507&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3553299BBU Amager - Undersøgere MY11Lyongade 252300København SDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent784569KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15927300027-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=516b5a76https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=516b5a76https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=516b5a76&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=516b5a76&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/2.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Offentlig administration?12008001Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver25Offentlig administration362145887mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330059469Socialrådgivere til Borgercenter Børn og Unge Amager i UngegruppenBasic Er du socialrådgiver og har du lyst til at være vores nye kollega i Borgercenter Børn og Unge Amager i vores Ungegruppe? Har du relevant erfaring og lysten til at arbejde løsningsfokuseret med udsatte børn og unge og deres familier? To af vores kollegaer har været så heldige at blive optaget på kandidatuddannelsen Samfundsvidenskabelig Jura , og en af vores kollegaer går på barsel i efteråret 2019. Derfor søger vi nu tre sagsbehandlere (to faste stillinger og et barselsvikariat) til vores Ungegruppe på Amager. Borgercenter Børn og Unge (BBU Amager) har myndighedsansvaret for Socialforvaltningens indsats overfor byens udsatte børn og unge. Vi skaber en positiv forandring for og med de børn, unge og deres familier i København, der har mest brug for hjælp. Vores arbejde er baseret på høj faglighed, systematik og samarbejde med borgerne. Som del af Danmarks største socialforvaltning er det naturligt for os at have et højt fagligt ambitionsniveau og løbende udvikle kompetencer, metoder og indsatser. Borgercenter Børn og Unge Amager er en stor arbejdsplads, hvor vi er ca. 160 medarbejdere, som løser opgaver både indenfor administration, sagsbehandling, foranstaltning og rådgivning. BBU Amager er optaget af at sætte rammen for et insisterende samarbejde med udsatte børn og unge, deres familier og netværk. Vi tager udgangspunkt i Den Løsningsfokuserede Metode og Signs of Safety og har derfor særlig opmærksomhed på inddragelse af både det private og det professionelle netværk omkring familien og ikke mindst på, at det er familierne selv, der oftest sidder med løsningerne. For at det kan lykkes, har vi brug for alle gode kræfter omkring børnene de unge, så udover familierne er samarbejdet med både skoler og institutioner ligeledes et særligt fokus for os. Det er afgørende for os, at vores sagsbehandling lever op til borgernes retskrav og god forvaltningsskik og vi forventer, at du i en travl hverdag kan møde borgerne ligeværdigt, respektfuldt og i øjenhøjde og sikre, at opgaverne løses rettidigt og indenfor de faste rammer. BBU Amager har til huse i helt nyrenoveret og moderne lokaler på Lyongade, hvor vi har indrettet os med åbne kontormiljøer, ingen har enkeltmandskontor og alle sidder i et kontorfællesskab med seks-otte af deres kollegaer. Lidt om stillingen i Ungegruppen For fire år siden startede vi en spændende og ambitiøs omstilling af indsatsen for socialt udsatte unge i alle enhederne i København. Vi kalder omstillingen tæt på familien . Vi vil øge den sociale mobilitet for de mest udsatte unge, hvor det handler om, at sikre udsatte unges tilknytning til fritid- og foreningsliv og almenområdet generelt. Det kræver en professionel, målrettet, intensiv og skræddersyet social indsats. En indsats, som bygger på tillidsbaseret dialog med den unge, tæt opfølgning, aktiv inddragelse af familie og netværk samt et stærkt tværfagligt samarbejde. Som sagsbehandler vil du få en helt central rolle i samarbejdet med den unge. Det betyder, at du skal bruge tid på at være tilgængelig og nærværende i samarbejdet med den unge, familien og samarbejdspartnere. Hvad laver vi? Ungegruppens kerneopgaver er at udarbejde handleplaner og igangsætte foranstaltninger, samt den løbende opfølgning af den støtte, vi har sat i gang. Hertil udarbejder vi også §50-undersøgelser, foretager personrettede tilsyn og afholder netværksmøder med familien, dens netværk og samarbejdspartnere. Det er disse sagstrin, der udgør rammen for vores tætte opfølgning og dialog med den unge, familien og netværket. Vi møder den unge hvor de er, og vi håndterer en bred vifte af problematikker, herunder kriminalitet, misbrug, diagnoser, skolefravær og omsorgssvigt. Som sagsbehandler i Ungegruppen, skal man være forberedt på at ingen dage er ens, og man skal være indstillet på en uforudsigelig og til tider tempofyldt hverdag. Omstillingen af ungeområdet har betydet, at vi har fået tilført ekstra ressourcer, og derfor har den enkelte sagsbehandler et lavere sagsantal (ca. 25 sager), for at skabe den nødvendige tid til tættere dialog og opfølgning. Vi vægter dermed en høj faglighed i selve sagsarbejdet, herunder et særligt fokus på det skriftlige administrative arbejde, som fylder en større del af hverdagen. Du vil indgå i et team med 16 sagsbehandlere, der vægter faglig sparring og fællesskab højt. Vi har aktuelt to faste stillinger og et barselsvikariat ledige fra den 1. oktober 2019. Hvem er vi? Ungegruppen er en alsidig og ressourcestærk gruppe mennesker, der alle brænder for at ændre vilkårsrummet for de familier, som de arbejder med. Vi vægter et rum, hvor der er højt til loftet, og man kan grine sammen over frokosten. Vi vægter det sociale, særligt fordi vi ved, at det handler om at passe på hinanden i hverdagen, hvor man som sagsbehandler ofte arbejder selvstændigt. Hvem er du? Du er uddannet socialrådgiver eller socialformidler. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra børne- og ungeområdet og har kendskab til Signs of Safety hvis ikke, skal du have lyst og mod på at lære. Du skal brænde for myndighedsarbejdet, være en stærk skriftlig formidler og have en robust personlighed. Du skal herudover finde dokumentationsarbejdet både spændende og nødvendigt. Det stiller krav til dig om, at du kan arbejde selvstændigt og struktureret og ikke mindst, at du skal kunne bevare overblikket i en travl og uforudsigelig hverdag. Du skal være udviklingsorienteret og have lyst til at arbejde i en organisation i løbende forandring. Du skal være proaktiv samt nysgerrig og ikke være bange for at stille spørgsmål eller springe ud i noget nyt. Som myndighedssagsbehandler skal du kunne rumme at være i dialog med de unge og deres forældre, hvor bølgerne sommetider kan gå højt, samtidig med at du har et skarpt øje på administration, jura og sagsførelse. Du skal kunne se dig selv både som facilitator for forandring hos familierne og som myndighedsudøver, der kan være vedholdende og stå fast også i modstand. Lidt om hvad du får hos os En enestående mulighed for at bidrage til udviklingen af det faglige arbejde på ungeområdet i en ambitiøs organisation under udvikling. En introduktionsplan, der giver dig et fast afsæt for at lære os og Københavns Kommune at kende. Egen sagsstamme fra begyndelsen, mentorstøtte og søde kollegaer. Fleksibilitet i forhold til din arbejdstid og tilrettelæggelse af dine arbejdsopgaver samt hjemmearbejdsplads. Høj faglighed med fokus på mål, metodeudvikling, etik og retssikkerhed. God faglig sparring fra kollegaer, faglig koordinator og ledelse. En arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og plads til godt humør. Kollegaer der siger tingene højt og passer på hinanden. Alle spørgsmål bliver hilst velkommen. Kollegaer fortæller, at: For mig er det en arbejdsplads, hvor man kan grine sammen, selvom tempoet er højt. Jeg glæder mig til at møde ind om morgenen. , Jeg holder rigtig meget af den høje grad af selvstændighed, fleksibilitet, og muligheden for at planlægge min egen arbejdsdag. , Jeg kan rigtig godt lide, at der er rum til, at man kan benytte sig af forskellige metoder at tilgå familierne på, og særligt mødet og samtalen den unge. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn. Stillingerne er på 37 timer og er til besættelse den 1. oktober 2019. Ansættelse kan dog først finde sted, når der er indhentet udvidet straffe- og børneattest. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingerne i Ungegruppen, kan du kontakte socialfaglig koordinator Gry Wahlberg Tinndahn på 5162 5957 eller afdelingsleder Nina Thestrup Hansen på 2677 2931. Du kan læse mere om borgercenter børn og unge her: www.kk.dk artikel st C3 B8tte-til-b C3 B8rn-unge-og-familier. Søg via nedenstående link senest søndag den 18. august 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 22. august.

Er du socialrådgiver og har du lyst til at være vores nye kollega i Borgercenter Børn og Unge Amager i vores Ungegruppe? Har du relevant erfaring og lysten til at arbejde løsningsfokuseret med udsatte børn og unge og deres familier?

To af vores kollegaer har været så heldige at blive optaget på kandidatuddannelsen ”Samfundsvidenskabelig Jura”, og en af vores kollegaer går på barsel i efteråret 2019. Derfor søger vi nu tre sagsbehandlere (to faste stillinger og et barselsvikariat) til vores Ungegruppe på Amager.

Borgercenter Børn og Unge (BBU Amager) har myndighedsansvaret for Socialforvaltningens indsats overfor byens udsatte børn og unge. Vi skaber en positiv forandring for og med de børn, unge og deres familier i København, der har mest brug for hjælp. Vores arbejde er baseret på høj faglighed, systematik og samarbejde med borgerne. Som del af Danmarks største socialforvaltning er det naturligt for os at have et højt fagligt ambitionsniveau og løbende udvikle kompetencer, metoder og indsatser.

Borgercenter Børn og Unge Amager er en stor arbejdsplads, hvor vi er ca. 160 medarbejdere, som løser opgaver både indenfor administration, sagsbehandling, foranstaltning og rådgivning. BBU Amager er optaget af at sætte rammen for et insisterende samarbejde med udsatte børn og unge, deres familier og netværk. Vi tager udgangspunkt i Den Løsningsfokuserede Metode og Signs of Safety og har derfor særlig opmærksomhed på inddragelse af både det private og det professionelle netværk omkring familien – og ikke mindst på, at det er familierne selv, der oftest sidder med løsningerne. For at det kan lykkes, har vi brug for alle gode kræfter omkring børnene/de unge, så udover familierne er samarbejdet med både skoler og institutioner ligeledes et særligt fokus for os.

Det er afgørende for os, at vores sagsbehandling lever op til borgernes retskrav og god forvaltningsskik og vi forventer, at du i en travl hverdag kan møde borgerne ligeværdigt, respektfuldt og i øjenhøjde og sikre, at opgaverne løses rettidigt og indenfor de faste rammer.

BBU Amager har til huse i helt nyrenoveret og moderne lokaler på Lyongade, hvor vi har indrettet os med åbne kontormiljøer, ingen har enkeltmandskontor og alle sidder i et kontorfællesskab med seks-otte af deres kollegaer.

Lidt om stillingen i Ungegruppen
For fire år siden startede vi en spændende og ambitiøs omstilling af indsatsen for socialt udsatte unge i alle enhederne i København. Vi kalder omstillingen ”tæt på familien”. Vi vil øge den sociale mobilitet for de mest udsatte unge, hvor det handler om, at sikre udsatte unges tilknytning til fritid- og foreningsliv og almenområdet generelt. Det kræver en professionel, målrettet, intensiv og skræddersyet social indsats. En indsats, som bygger på tillidsbaseret dialog med den unge, tæt opfølgning, aktiv inddragelse af familie og netværk samt et stærkt tværfagligt samarbejde. Som sagsbehandler vil du få en helt central rolle i samarbejdet med den unge. Det betyder, at du skal bruge tid på at være tilgængelig og nærværende i samarbejdet med den unge, familien og samarbejdspartnere.

Hvad laver vi?
Ungegruppens kerneopgaver er at udarbejde handleplaner og igangsætte foranstaltninger, samt den løbende opfølgning af den støtte, vi har sat i gang. Hertil udarbejder vi også §50-undersøgelser, foretager personrettede tilsyn og afholder netværksmøder med familien, dens netværk og samarbejdspartnere. Det er disse sagstrin, der udgør rammen for vores tætte opfølgning og dialog med den unge, familien og netværket. Vi møder den unge hvor de er, og vi håndterer en bred vifte af problematikker, herunder kriminalitet, misbrug, diagnoser, skolefravær og omsorgssvigt. Som sagsbehandler i Ungegruppen, skal man være forberedt på at ingen dage er ens, og man skal være indstillet på en uforudsigelig og til tider tempofyldt hverdag. Omstillingen af ungeområdet har betydet, at vi har fået tilført ekstra ressourcer, og derfor har den enkelte sagsbehandler et lavere sagsantal (ca. 25 sager), for at skabe den nødvendige tid til tættere dialog og opfølgning. Vi vægter dermed en høj faglighed i selve sagsarbejdet, herunder et særligt fokus på det skriftlige administrative arbejde, som fylder en større del af hverdagen. Du vil indgå i et team med 16 sagsbehandlere, der vægter faglig sparring og fællesskab højt.

Vi har aktuelt to faste stillinger og et barselsvikariat ledige fra den 1. oktober 2019.

Hvem er vi?
Ungegruppen er en alsidig og ressourcestærk gruppe mennesker, der alle brænder for at ændre vilkårsrummet for de familier, som de arbejder med. Vi vægter et rum, hvor der er højt til loftet, og man kan grine sammen over frokosten. Vi vægter det sociale, særligt fordi vi ved, at det handler om at passe på hinanden i hverdagen, hvor man som sagsbehandler ofte arbejder selvstændigt.

Hvem er du?
Du er uddannet socialrådgiver eller socialformidler. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra børne- og ungeområdet og har kendskab til Signs of Safety – hvis ikke, skal du have lyst og mod på at lære. Du skal brænde for myndighedsarbejdet, være en stærk skriftlig formidler og have en robust personlighed. Du skal herudover finde dokumentationsarbejdet både spændende og nødvendigt. Det stiller krav til dig om, at du kan arbejde selvstændigt og struktureret og ikke mindst, at du skal kunne bevare overblikket i en travl og uforudsigelig hverdag. Du skal være udviklingsorienteret og have lyst til at arbejde i en organisation i løbende forandring. Du skal være proaktiv samt nysgerrig og ikke være bange for at stille spørgsmål eller springe ud i noget nyt.

Som myndighedssagsbehandler skal du kunne rumme at være i dialog med de unge og deres forældre, hvor bølgerne sommetider kan gå højt, samtidig med at du har et skarpt øje på administration, jura og sagsførelse. Du skal kunne se dig selv både som facilitator for forandring hos familierne og som myndighedsudøver, der kan være vedholdende og stå fast også i modstand.

Lidt om hvad du får hos os

  • En enestående mulighed for at bidrage til udviklingen af det faglige arbejde på ungeområdet i en ambitiøs organisation under udvikling.
  • En introduktionsplan, der giver dig et fast afsæt for at lære os og Københavns Kommune at kende.
  • Egen sagsstamme fra begyndelsen, mentorstøtte og søde kollegaer.
  • Fleksibilitet i forhold til din arbejdstid og tilrettelæggelse af dine arbejdsopgaver samt hjemmearbejdsplads.
  • Høj faglighed med fokus på mål, metodeudvikling, etik og retssikkerhed.
  • God faglig sparring fra kollegaer, faglig koordinator og ledelse.
  • En arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og plads til godt humør.
  • Kollegaer der siger tingene højt og passer på hinanden.
  • Alle spørgsmål bliver hilst velkommen.

Kollegaer fortæller, at: ’’For mig er det en arbejdsplads, hvor man kan grine sammen, selvom tempoet er højt. Jeg glæder mig til at møde ind om morgenen.”, ’’Jeg holder rigtig meget af den høje grad af selvstændighed, fleksibilitet, og muligheden for at planlægge min egen arbejdsdag.”, ’’Jeg kan rigtig godt lide, at der er rum til, at man kan benytte sig af forskellige metoder at tilgå familierne på, og særligt mødet og samtalen den unge.”

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn. Stillingerne er på 37 timer og er til besættelse den 1. oktober 2019. Ansættelse kan dog først finde sted, når der er indhentet udvidet straffe- og børneattest.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingerne i Ungegruppen, kan du kontakte socialfaglig koordinator Gry Wahlberg Tinndahn på 5162 5957 eller afdelingsleder Nina Thestrup Hansen på 2677 2931. Du kan læse mere om borgercenter børn og unge her: www.kk.dk/artikel/st%C3%B8tte-til-b%C3%B8rn-unge-og-familier.

Søg via nedenstående link senest søndag den 18. august 2019.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 22. august.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBBU Amager - Handle MY UngeKøbenhavn S2019-07-14T01:00:12.9002019-08-15T00:00:00
330058065Socialrådgiver til ungegruppen i Borgercenter Børn og Unge Brønshøj, Husum og Vanløse (vikariat)Basic Da en af vores sagsbehandlere er udlånt til et projekt fra den 19. september 2019 til den 31. december 2020 søger vi en vikar. Vi er en ambitiøs og ansvarsfuld gruppe med 13 sagsbehandlere, som søger en fagligt stærk kollega med evner til at indgå i en dynamisk og til tider uforudsigelig hverdag. Målgruppen du skal arbejde med er primært unge mellem 13-16 år. Den socialfaglige indsats tager udgangspunkt i den enkelte unges problemstilling og ressourcer og der arbejdes med inddragelse og ansvarliggørelse af forældre og netværk. Vi søger en uddannet socialrådgiver eller socialformidler med stor indsigt i og interesse for udsatte unge. Du skal være robust, selvstændig, fleksibel, dynamisk, kreativ i løsning af forskelligartede problemstillinger og have humor, og så må du gerne have erfaring. Kørekort er en fordel. Vi er en velfungerende enhed med godt 150 medarbejdere med socialfaglig, psykologisk og pædagogisk uddannelsesbaggrunde. Enheden er opdelt i en Undersøgelsesgruppe, en Børnegruppe og en Ungegruppe, der løser opgaver indenfor sagsbehandling og specialiserede konsulentfunktioner. Enheden er præget af ambitiøse medarbejdere, der arbejder intensivt med at skabe positive forandringer for målgruppen af socialt udsatte børnefamilier. Der er et godt arbejdsmiljø og en ambitiøs og engageret tilgang til opgaveløsningen. Din fysiske placering bliver på Brønshøjvej i Børnefamilieenhedens tværfaglige ungegruppe, der består af 13 sagsbehandlere og syv kontaktpersoner med forskellige arbejdsområder og kompetencer. Vi tilbyder lavt antal sager med mulighed for tæt samarbejde med de unge og deres familie en velfungerende personalegruppe faglig sparring og støtte af kompetente og engagerede kollegaer fokus på den enkeltes og gruppens trivsel en spændende arbejdsplads og arbejdsområde altid i udvikling et arbejde med høj grad af indflydelse og ansvar Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med relevant faglig organisation, herunder regler om Ny Løn. Stillingen er til besættelse den 1. september 2019 eller snarest derefter. Mere information Vil du høre mere, er du velkommen til at kontakte socialfaglig koordinator Maja Sark på 5173 2536 eller sagsbehandler Janine Svendborg på 6155 7396. Søg via nedenstående link senest torsdag den 8. august 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 33.

Da en af vores sagsbehandlere er udlånt til et projekt fra den 19. september 2019 til den 31. december 2020 søger vi en vikar.

Vi er en ambitiøs og ansvarsfuld gruppe med 13 sagsbehandlere, som søger en fagligt stærk kollega med evner til at indgå i en dynamisk og til tider uforudsigelig hverdag.

Målgruppen du skal arbejde med er primært unge mellem 13-16 år.

Den socialfaglige indsats tager udgangspunkt i den enkelte unges problemstilling og ressourcer og der arbejdes med inddragelse og ansvarliggørelse af forældre og netværk.

Vi søger en uddannet socialrådgiver eller socialformidler med stor indsigt i og interesse for udsatte unge. Du skal være robust, selvstændig, fleksibel, dynamisk, kreativ i løsning af forskelligartede problemstillinger og have humor, og så må du gerne have erfaring. Kørekort er en fordel.

Vi er en velfungerende enhed med godt 150 medarbejdere med socialfaglig, psykologisk og pædagogisk uddannelsesbaggrunde. Enheden er opdelt i en Undersøgelsesgruppe, en Børnegruppe og en Ungegruppe, der løser opgaver indenfor sagsbehandling og specialiserede konsulentfunktioner.

Enheden er præget af ambitiøse medarbejdere, der arbejder intensivt med at skabe positive forandringer for målgruppen af socialt udsatte børnefamilier. Der er et godt arbejdsmiljø og en ambitiøs og engageret tilgang til opgaveløsningen.

Din fysiske placering bliver på Brønshøjvej i Børnefamilieenhedens tværfaglige ungegruppe, der består af 13 sagsbehandlere og syv kontaktpersoner med forskellige arbejdsområder og kompetencer.

Vi tilbyder

  • lavt antal sager med mulighed for tæt samarbejde med de unge og deres familie
  • en velfungerende personalegruppe
  • faglig sparring og støtte af kompetente og engagerede kollegaer
  • fokus på den enkeltes og gruppens trivsel
  • en spændende arbejdsplads og arbejdsområde – altid i udvikling
  • et arbejde med høj grad af indflydelse og ansvar

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med relevant faglig organisation, herunder regler om Ny Løn. Stillingen er til besættelse den 1. september 2019 eller snarest derefter.

Mere information
Vil du høre mere, er du velkommen til at kontakte socialfaglig koordinator Maja Sark på 5173 2536 eller sagsbehandler Janine Svendborg på 6155 7396.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 8. august 2019.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 33.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBBU Brønshøj-Husum-Vanløse - UngegruppeBrønshøj2019-07-10T17:01:32.5632019-08-08T00:00:00
330059894Socialrådgivere eller lign. til myndighedssagsbehandling i Borgercenter Børn og Unge Nørrebro-BispbebjergBasic Er du en vores nye kollegaer til myndighedssagsbehandling på området for udsatte børn og unge, der sammen med os vil være med til at udvikle socialt arbejde? Borgercenter Børn og Unge Nørrebro-Bispebjerg er fra 1. januar 2019 en ny sammenlagt enhed. I vores nye organisering er vi inddelt i fem distrikter, og de ledige stillinger er i distriktet omkring Tagensbo og Holberg skole i København NV. Vi søger to nye kollegaer en til en fast stilling som småbørnssagsbehandler samt en barselsvikar som ungesagsbehandler. Lidt om os.. Vi arbejder først og fremmest Tæt på Familien, men er ligeledes optaget af at arbejde Tæt på de lokale almenfællesskaber. Dette er en væsentlig pointe for os i løsningen af sociale problemer sammen med borgerne og med inddragelse af borgerens netværk, men for at nå målet har vi brug for almenfællesskaber, der reelt tager imod og som vi indgår forpligtende samarbejder med. Vi er derfor optaget af, at få et endnu tættere samarbejde med vores kollegaer på skolerne, i klubberne, institutionerne, helhedsplanerne, de private såvel som frivillige organisationer i området, naboer, butiksejere og alle andre som kan og vil. For at det skal lykkes, skal du være med til at udvikle systematiske måde at samarbejde, på tværs af forvaltningerne og sektorer. Vi stræber nemlig efter intet mindre end at være Verdens bedste til at samarbejde i alle retninger . Vi er en tværfaglig og ambitiøse gruppe med høj faglighed, som er optaget af hvordan vi gør hinanden dygtigere og hvordan vi sammen skaber de bedste og mest holdbare forandringer for og med vores borgere samtidig med, at vi vægter borgerens retssikkerhed højt. Vi har fokus på, og prioriterer udvikling og samarbejde. Vi arbejder med udgangspunkt i den løsningsfokuserede metode. Der er højt til vores faglige loft og plads til nytænkning og projekter. Vi søger kollegaer, der: er uddannede socialrådgivere eller lignende tænker innovativt og i muligheder kan arbejde selvstændigt og fælles kan planlægge og strukturere sit arbejde, så både lovgivningen og Københavns Kommunes mål og retningslinjer overholdes kan bevare overblikket og handle konstruktivt i pressede situationer og kan håndtere, at planer må ændres, når dagen ender anderledes end forventet proaktivt søger mod at tilegne sig nye kompetencer og hjælper andre med at udvikle deres Vi tilbyder: et arbejde med høj grad af indflydelse og medansvar et arbejdsmiljø, der er opmærksom på såvel den enkeltes trivsel som gruppens et arbejdsfællesskab, som bygger på sparring, indflydelse og udvikling en arbejdsplads præget af socialfagligt engagement og sociale arrangementer et godt socialt og humoristisk arbejdsmiljø Løn- og ansættelsesvilkår: Stillingerne er på fuld tid, med flextid, og de er til besættelse snarest muligt. Ansættelserne sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. Vi indhenter børne- og straffeattest samt udvidede referencer som led i ansættelserne. Yderligere oplysninger: Vil du vide mere om stillingen, kan du rette henvendelse til afdelingsleder Sille Christensen på 2463 3765. For oplysninger om Borgercenter Børn og Unge kan du læse mere på www.kk.dk. Ansøgningen skal være på én side, og CV vedlægges. Du skal ikke vedlægge udtalelser, eksamenspapirer mv. Det rekvirerer vi evt. efterfølgende. Søg via nedenstående link senest fredag den 2. august 2019 Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 34.

Er du en vores nye kollegaer til myndighedssagsbehandling på området for udsatte børn og unge, der sammen med os vil være med til at udvikle socialt arbejde?

Borgercenter Børn og Unge Nørrebro-Bispebjerg er fra 1. januar 2019 en ny sammenlagt enhed. I vores nye organisering er vi inddelt i fem distrikter, og de ledige stillinger er i distriktet omkring Tagensbo og Holberg skole i København NV.

Vi søger to nye kollegaer – en til en fast stilling som småbørnssagsbehandler samt en barselsvikar som ungesagsbehandler.

Lidt om os..
Vi arbejder først og fremmest Tæt på Familien, men er ligeledes optaget af at arbejde Tæt på de lokale almenfællesskaber. Dette er en væsentlig pointe for os i løsningen af sociale problemer sammen med borgerne og med inddragelse af borgerens netværk, men for at nå målet har vi brug for almenfællesskaber, der reelt tager imod og som vi indgår forpligtende samarbejder med.

Vi er derfor optaget af, at få et endnu tættere samarbejde med vores kollegaer på skolerne, i klubberne, institutionerne, helhedsplanerne, de private såvel som frivillige organisationer i området, naboer, butiksejere og alle andre som kan og vil. For at det skal lykkes, skal du være med til at udvikle systematiske måde at samarbejde, på tværs af forvaltningerne og sektorer. Vi stræber nemlig efter intet mindre end at være ”Verdens bedste til at samarbejde – i alle retninger”.

Vi er en tværfaglig og ambitiøse gruppe med høj faglighed, som er optaget af hvordan vi gør hinanden dygtigere og hvordan vi sammen skaber de bedste og mest holdbare forandringer for og med vores borgere samtidig med, at vi vægter borgerens retssikkerhed højt. Vi har fokus på, og prioriterer udvikling og samarbejde. Vi arbejder med udgangspunkt i den løsningsfokuserede metode. Der er højt til vores faglige loft og plads til nytænkning og projekter.

Vi søger kollegaer, der:

  • er uddannede socialrådgivere eller lignende
  • tænker innovativt og i muligheder
  • kan arbejde selvstændigt og fælles
  • kan planlægge og strukturere sit arbejde, så både lovgivningen og Københavns Kommunes mål og retningslinjer overholdes
  • kan bevare overblikket og handle konstruktivt i pressede situationer og kan håndtere, at planer må ændres, når dagen ender anderledes end forventet
  • proaktivt søger mod at tilegne sig nye kompetencer og hjælper andre med at udvikle deres

Vi tilbyder:

  • et arbejde med høj grad af indflydelse og medansvar
  • et arbejdsmiljø, der er opmærksom på såvel den enkeltes trivsel som gruppens
  • et arbejdsfællesskab, som bygger på sparring, indflydelse og udvikling
  • en arbejdsplads præget af socialfagligt engagement og sociale arrangementer
  • et godt socialt og humoristisk arbejdsmiljø

Løn- og ansættelsesvilkår:
Stillingerne er på fuld tid, med flextid, og de er til besættelse snarest muligt.
Ansættelserne sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.

Vi indhenter børne- og straffeattest samt udvidede referencer som led i ansættelserne.

Yderligere oplysninger:
Vil du vide mere om stillingen, kan du rette henvendelse til afdelingsleder Sille Christensen på 2463 3765. For oplysninger om Borgercenter Børn og Unge kan du læse mere på www.kk.dk.

Ansøgningen skal være på én side, og CV vedlægges. Du skal ikke vedlægge udtalelser, eksamenspapirer mv. Det rekvirerer vi evt. efterfølgende.

Søg via nedenstående link senest fredag den 2. august 2019
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 34. 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBBU Nørrebro-Bispebjerg - Distrikt Tagensbo-HolbergKøbenhavn N2019-07-15T14:04:44.2272019-08-02T00:00:00
330059738Socialrådgiver til Børnehus HovedstadenBasic Vil du være med til at højne indsatsen over for børn og unge, som har været udsat for vold eller seksuelle overgreb, så har du muligheden her! Om Børnehus Hovedstaden Børnehus Hovedstaden ligger på Nørrebro i København og har også en afdeling i Hillerød. Vi er p.t. 19 ansatte, og vi opnormerer nu med yderligere en psykolog og en socialrådgiver på baggrund af et stigende sagstal. Formål: Det er Børnehusets opgave at opkvalificere den tværsektorielle indsats i sager, hvor der er mistanke om vold eller seksuelle overgreb mod børn, gennem gode sagsforløb og udredninger, hvor barnets perspektiv er i fokus. Målgruppe: Børn og unge i alderen 0-18 år, hvor der er mistanke om, at barnet den unge har været udsat for vold i nære relationer eller seksuelle overgreb. For at en mistanke kan blive til en sag i Børnehuset, skal kommunen have taget beslutning om opstart af børnefaglig undersøgelse (Servicelovens §50), og politiet og eller sundhedsvæsenet skal være involveret. Børnehus Hovedstaden betjener 29 kommuner i Region H med konsulentbistand, sagskoordinering, udredende arbejde samt støttende, afklarende forløb med børn og familier inden for målgruppen. Hver politikreds har tilknyttet et børnehusteam bestående af socialrådgivere og psykologer. Læs mere om Børnehus Hovedstaden her: https: www.boernehus-hovedstaden.dk Om stillingen Børnehus Hovedstaden søger en socialrådgiver fra 1. oktober 2019 med primært arbejdssted i København og lejlighedsvise arbejdsopgaver i Hillerød. Hovedparten af arbejdet foregår i tæt teamsamarbejde med en psykolog. Som socialrådgiver i Børnehuset bliver dine opgaver bl.a.: at koordinere og organisere den tværsektorielle indsats mellem socialforvaltning, politi og sundhedsvæsen at gennemføre afgrænsede støttende og afklarende samtaleforløb med børn, unge og deres familier sammen med din teammakker at bidrage til udredning af børns- unges belastningsgrad på baggrund af formodede overgreb samt udarbejde anbefalinger til kommunerne vedr. barnets og familiens støtte- og behandlingsbehov som en del af kommunens børnefaglige undersøgelse sammen med din teammakker at deltage ved politiets afhøringer af børn at yde telefonisk, konsultativ bistand til sagsbehandlere fra kommunerne i mindre omfang at indgå i behandlingsforløb med børn og deres pårørende efter endt udredningsforløb samt at supervisere fx plejeforældre at bidrage til løbende at sikre en god dialog med kommunerne i Region H samt Børnehusets øvrige samarbejdspartnere at indgå i fagligt udviklingsarbejde Vi kan tilbyde dig: et meningsfuldt, varieret og fagligt spændende arbejdsfelt en arbejdsplads som løbende udvikler sig opkvalificering og en arbejdsplads med fokus på videreuddannelse indenfor området, herunder også supervision at blive en del af et tværfagligt samarbejde med de 29 kommuner, vi servicerer samt tæt tværsektorielt samarbejde med politi og sygehusvæsen søde, kompetente og humoristiske kolleger Vi forventer, at du: er uddannet socialrådgiver, meget gerne med relevant efteruddannelse har viden om og praksiserfaring fra området med udsatte børn og familier, erfaring med vurdering af underretninger og meget gerne konkret erfaring med børn og unge udsat for vold og seksuelle overgreb har lyst til tværfagligt samarbejde og trives med rollen som faglig konsulent, herunder at lave formidlingsarbejde vedr. Børnehuset har stærke relationelle kompetencer og formår at være tillidsskabende og opretholde en konstruktiv dialog med mange samarbejdspartnere fra forskellige sektorer trives med at arbejde selvstændigt, har gode organisatoriske færdigheder, et godt overblik og er indstillet på at tage ansvar, både fagligt og organisatorisk kan lide at arbejde i et højt tempo i en uforudsigelig hverdag, hvor fleksibilitet, humor og kollegialitet er omdrejningspunktet har gode skriftlige formuleringsevner og erfaring med at udarbejde skriftlige vurderinger er følelsesmæssigt robust og indstillet på at arbejde med tunge problematikker Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er på 32-37 timer om ugen (efter aftale i.f.m. ansættelsen) og til besættelsfra den 1. oktober 2019. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter principperne i Ny Løn. Interesseret? Vil du vide mere, og har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Pernille Spitz, leder af Børnehus Hovedstaden på 2035 9593, afdelingsleder Maja Markman på 4042 5790 eller tillidsrepræsentant for socialrådgiverne i Børnehuset Annette Pedersen på 2943 2189. Søg via nedenstående link senest mandag den 19. august 2019 Ansættelsessamtaler vil blive afholdt torsdag den 22. august 2019.

Vil du være med til at højne indsatsen over for børn og unge, som har været udsat for vold eller seksuelle overgreb, så har du muligheden her!

Om Børnehus Hovedstaden
Børnehus Hovedstaden ligger på Nørrebro i København og har også en afdeling i Hillerød. Vi er p.t. 19 ansatte, og vi opnormerer nu med yderligere en psykolog og en socialrådgiver på baggrund af et stigende sagstal.

Formål: Det er Børnehusets opgave at opkvalificere den tværsektorielle indsats i sager, hvor der er mistanke om vold eller seksuelle overgreb mod børn, gennem gode sagsforløb og udredninger, hvor barnets perspektiv er i fokus.

Målgruppe: Børn og unge i alderen 0-18 år, hvor der er mistanke om, at barnet/den unge har været udsat for vold i nære relationer eller seksuelle overgreb. For at en mistanke kan blive til en sag i Børnehuset, skal kommunen have taget beslutning om opstart af børnefaglig undersøgelse (Servicelovens §50), og politiet og/eller sundhedsvæsenet skal være involveret.

Børnehus Hovedstaden betjener 29 kommuner i Region H med konsulentbistand, sagskoordinering, udredende arbejde samt støttende, afklarende forløb med børn og familier inden for målgruppen. Hver politikreds har tilknyttet et børnehusteam bestående af socialrådgivere og psykologer.

Læs mere om Børnehus Hovedstaden her: https://www.boernehus-hovedstaden.dk/

Om stillingen
Børnehus Hovedstaden søger en socialrådgiver fra 1. oktober 2019 med primært arbejdssted i København og lejlighedsvise arbejdsopgaver i Hillerød.
Hovedparten af arbejdet foregår i tæt teamsamarbejde med en psykolog.

Som socialrådgiver i Børnehuset bliver dine opgaver bl.a.:

  • at koordinere og organisere den tværsektorielle indsats mellem socialforvaltning, politi og sundhedsvæsen
  • at gennemføre afgrænsede støttende og afklarende samtaleforløb med børn, unge og deres familier sammen med din teammakker
  • at bidrage til udredning af børns-/unges belastningsgrad på baggrund af formodede overgreb samt udarbejde anbefalinger til kommunerne vedr. barnets og familiens støtte- og behandlingsbehov som en del af kommunens børnefaglige undersøgelse sammen med din teammakker
  • at deltage ved politiets afhøringer af børn
  • at yde telefonisk, konsultativ bistand til sagsbehandlere fra kommunerne
  • i mindre omfang – at indgå i behandlingsforløb med børn og deres pårørende efter endt udredningsforløb samt at supervisere fx plejeforældre
  • at bidrage til løbende at sikre en god dialog med kommunerne i Region H samt Børnehusets øvrige samarbejdspartnere
  • at indgå i fagligt udviklingsarbejde

Vi kan tilbyde dig:

  • et meningsfuldt, varieret og fagligt spændende arbejdsfelt
  • en arbejdsplads som løbende udvikler sig
  • opkvalificering og en arbejdsplads med fokus på videreuddannelse indenfor området, herunder også supervision
  • at blive en del af et tværfagligt samarbejde med de 29 kommuner, vi servicerer samt tæt tværsektorielt samarbejde med politi og sygehusvæsen
  • søde, kompetente og humoristiske kolleger

Vi forventer, at du:

  • er uddannet socialrådgiver, meget gerne med relevant efteruddannelse
  • har viden om – og praksiserfaring fra området med udsatte børn og familier, erfaring med vurdering af underretninger og meget gerne konkret erfaring med børn og unge udsat for vold og seksuelle overgreb
  • har lyst til tværfagligt samarbejde og trives med rollen som faglig konsulent, herunder at lave formidlingsarbejde vedr. Børnehuset
  • har stærke relationelle kompetencer og formår at være tillidsskabende og opretholde en konstruktiv dialog med mange samarbejdspartnere fra forskellige sektorer
  • trives med at arbejde selvstændigt, har gode organisatoriske færdigheder, et godt overblik og er indstillet på at tage ansvar, både fagligt og organisatorisk
  • kan lide at arbejde i et højt tempo i en uforudsigelig hverdag, hvor fleksibilitet, humor og kollegialitet er omdrejningspunktet
  • har gode skriftlige formuleringsevner og erfaring med at udarbejde skriftlige vurderinger
  • er følelsesmæssigt robust og indstillet på at arbejde med ”tunge” problematikker

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 32-37 timer om ugen (efter aftale i.f.m. ansættelsen) og til besættelsfra den 1. oktober 2019. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter principperne i Ny Løn.

Interesseret?
Vil du vide mere, og har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Pernille Spitz, leder af Børnehus Hovedstaden på 2035 9593, afdelingsleder Maja Markman på 4042 5790 eller tillidsrepræsentant for socialrådgiverne i Børnehuset Annette Pedersen på 2943 2189.

Søg via nedenstående link senest mandag den 19. august 2019
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt torsdag den 22. august 2019.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBørnehus HovedstadenKøbenhavn N2019-07-15T11:00:26.0932019-08-19T00:00:00
330062251Skolesocialrådgivere til Borgercenter Børn og Unge Valby-Vesterbro-Kgs. Enghave (BBU VVK)Basic Er du en stærk formidler, og har du gode kommunikative kompetencer? Har du særlig interesse for børn med skolefravær skolevægring? Borgercenter Børn og Unge Valby-Vesterbro-Kgs. Enghave (BBU VVK) har to ledige socialrådgiverstillinger. Begge stillinger er fastansættelser, på fuldtid og er ledige snarest muligt eller fra 1. oktober 2019. Skolesocialrådgiverordningen i Københavns Kommune: Københavns Kommune har siden 2007 haft skolesocialrådgivere tilknyttet folkeskolerne med henblik på at sætte fokus på den tidlige forebyggende indsats særligt ift. skolefravær. Det metodiske grundlag er Signs of Safety, og som noget nyt i BBU VVK skal vi i gang med at arbejde med det fælles dialog- og procesværktøj Trivselslinealen . Vi er i gang med en forandringsproces i BBU VVK, hvor vi vil forsøge at styrke udsatte børns overgang fra daginstitution til skole herunder overvejelser om at distriktopdele byområder, så der for udsatte børn sikres en bedre koordinerende overgang mellem daginstitution og skole. Der kan derfor muligvis være mulighed for, at du som vores kommende kollega kan være med til at dække være tilknyttet både skole og daginstitution i et område, såfremt du har interesse for både daginstitutions- og skoleområdet. Vi står overfor en ændring af det nuværende skolesocialrådgiverkoncept og hermed en ny opgavebeskrivelse. Formålet med det nye koncept er at understøtte, at udsatte børn unges fravær nedbringes, at give elever i faldende trivsel en tidlig indsats, så underretninger kan forebygges, samt at skolesocialrådgiveren er en aktiv aktør i både aktive sager omkring fravær samt i problemstillinger, hvor der ikke er en aktiv sag hos BBU VVK. Der er i det nye koncept beskrevet fire overordnede arbejdsopgaver gældende for skolesocialrådgivere, som vil blive en del af dine arbejdsopgaver: Forebyggelse og nedbringelse af fravær for børn og unge med en sag eller i overvejende risiko herfor. Skolesocialrådgiveren skal deltage fast én gang om måneden i en gennemgang af fraværsdata på skolerne. Skolesocialrådgiveren vil fx kunne tage et par afklarende samtaler med barnet for at være med til at belyse årsagen til skolefraværet, deltage i netværksmøder m.v. Være en fast del af skolernes ressourcecentre og med til at styrke det tidlige tværfaglige arbejde og udvikling af løsninger. På ressourcecentre er det skolesocialrådgiverens opgave at yde socialfaglig sparring til lærerne, herunder vurderinger og drøftelser af bekymringsniveauet hos børn og unge, hvor skolen overvejer underretning. Fælles sagsforløb med Børne- og Ungdomsforvaltningen (BUF) fastholdelse i almenområdet. Skolesocialrådgiveren kan blive inddraget ved tilbageslusning af børn, der har været i segregerede skoletilbud. Myndighedsarbejde kan forekomme i perioder fx skolernes ferie spidsbelastningsperioder i BBU. Eksempler på myndighedsarbejde er fx udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser jf. servicelovens § 50, indgå i akutvagten, deltage i partshøringsmøder m.v. Du vil ikke i funktionen som skolesocialrådgiver have myndighedsansvar. Vi forventer, at du: er uddannet socialrådgiver eller har tilsvarende kvalifikationer har erfaring med børne- og familierådgivning, meget gerne erfaring med myndighedsarbejdet og solidt kendskab til den sociale lovgivning er en stærk formidler og har gode kommunikative kompetencer, da du skal fungere som brobygger mellem to forvaltninger med to kulturer har særlig interesse for børn med skolefravær skolevægring Derudover forventer vi, at du: kan fungere som socialfaglig sparrings- og samarbejdspartner for lærere, skoleledelse og andre ressourcepersoner på skolerne er interesseret i at afholde korte samtaleforløb med børn konsultative samtaler med forældre indenfor SEL § 11, stk. 2 og stk. 3 kan medvirke konstruktivt i arbejdet med at mindske fraværet blandt eleverne trives med at have mange forskellige kolleger og samarbejdspartnere, samt kan navigere i at være en del organisation under forandring Spørgsmål? Har du evt. spørgsmål, kan du kontakte afdelingsleder Karin Petersen på 3317 5502 eller skolesocialrådgiver Nina Kuhlmann på 2328 0851. Søg via nedenstående link senest mandag den 12. august 2019 Vi forventer at afholde samtaler den 22. august 2019.

Er du en stærk formidler, og har du gode kommunikative kompetencer? Har du særlig interesse for børn med skolefravær/skolevægring?

Borgercenter Børn og Unge Valby-Vesterbro-Kgs. Enghave (BBU VVK) har to ledige socialrådgiverstillinger. Begge stillinger er fastansættelser, på fuldtid og er ledige snarest muligt eller fra 1. oktober 2019.

Skolesocialrådgiverordningen i Københavns Kommune:
Københavns Kommune har siden 2007 haft skolesocialrådgivere tilknyttet folkeskolerne med henblik på at sætte fokus på den tidlige forebyggende indsats særligt ift. skolefravær.

Det metodiske grundlag er Signs of Safety, og som noget nyt i BBU VVK skal vi i gang med at arbejde med det fælles dialog- og procesværktøj ’Trivselslinealen’.

Vi er i gang med en forandringsproces i BBU VVK, hvor vi vil forsøge at styrke udsatte børns overgang fra daginstitution til skole – herunder overvejelser om at distriktopdele byområder, så der for udsatte børn sikres en bedre koordinerende overgang mellem daginstitution og skole. Der kan derfor muligvis være mulighed for, at du som vores kommende kollega kan være med til at dække/være tilknyttet både skole og daginstitution i et område, såfremt du har interesse for både daginstitutions- og skoleområdet.

Vi står overfor en ændring af det nuværende skolesocialrådgiverkoncept og hermed en ny opgavebeskrivelse. Formålet med det nye koncept er at understøtte, at udsatte børn/unges fravær nedbringes, at give elever i faldende trivsel en tidlig indsats, så underretninger kan forebygges, samt at skolesocialrådgiveren er en aktiv aktør i både aktive sager omkring fravær samt i problemstillinger, hvor der ikke er en aktiv sag hos BBU VVK.

Der er i det nye koncept beskrevet fire overordnede arbejdsopgaver gældende for skolesocialrådgivere, som vil blive en del af dine arbejdsopgaver:

  • Forebyggelse og nedbringelse af fravær for børn og unge med en sag eller i overvejende risiko herfor. Skolesocialrådgiveren skal deltage fast én gang om måneden i en gennemgang af fraværsdata på skolerne. Skolesocialrådgiveren vil fx kunne tage et par afklarende samtaler med barnet for at være med til at belyse årsagen til skolefraværet, deltage i netværksmøder m.v.
  • Være en fast del af skolernes ressourcecentre og med til at styrke det tidlige tværfaglige arbejde og udvikling af løsninger. På ressourcecentre er det skolesocialrådgiverens opgave at yde socialfaglig sparring til lærerne, herunder vurderinger og drøftelser af bekymringsniveauet hos børn og unge, hvor skolen overvejer underretning.
  • Fælles sagsforløb med Børne- og Ungdomsforvaltningen (BUF) – fastholdelse i almenområdet. Skolesocialrådgiveren kan blive inddraget ved tilbageslusning af børn, der har været i segregerede skoletilbud.
  • Myndighedsarbejde kan forekomme i perioder fx skolernes ferie/spidsbelastningsperioder i BBU. Eksempler på myndighedsarbejde er fx udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser jf. servicelovens § 50, indgå i akutvagten, deltage i partshøringsmøder m.v. Du vil ikke i funktionen som skolesocialrådgiver have myndighedsansvar.

Vi forventer, at du:

  • er uddannet socialrådgiver eller har tilsvarende kvalifikationer
  • har erfaring med børne- og familierådgivning, meget gerne erfaring med myndighedsarbejdet og solidt kendskab til den sociale lovgivning
  • er en stærk formidler og har gode kommunikative kompetencer, da du skal fungere som brobygger mellem to forvaltninger med to kulturer
  • har særlig interesse for børn med skolefravær/skolevægring

Derudover forventer vi, at du:

  • kan fungere som socialfaglig sparrings- og samarbejdspartner for lærere, skoleledelse og andre ressourcepersoner på skolerne
  • er interesseret i at afholde korte samtaleforløb med børn/ konsultative samtaler med forældre indenfor SEL § 11, stk. 2 og stk. 3
  • kan medvirke konstruktivt i arbejdet med at mindske fraværet blandt eleverne
  • trives med at have mange forskellige kolleger og samarbejdspartnere, samt kan navigere i at være en del organisation under forandring

Spørgsmål?
Har du evt. spørgsmål, kan du kontakte afdelingsleder Karin Petersen på 3317 5502 eller skolesocialrådgiver Nina Kuhlmann på 2328 0851.

Søg via nedenstående link senest mandag den 12. august 2019
Vi forventer at afholde samtaler den 22. august 2019.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBBU Valby-Vesterbro-Kgs.Enghave - Undersøgelse og RådgivningValby2019-07-19T17:00:42.9372019-08-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Socialrådgivere til Borgercenter Børn og Unge Amager i Ungegruppen

BBU Amager - Handle MY Unge

København S
Er du socialrådgiver og har du lyst til at være vores nye kollega i Borgercenter Børn og Unge Amager i vores Ungegruppe? Har du relevant erfaring og lysten til at arbejde løsningsfokuseret med udsatte børn og unge og deres familier? To af vores koll...
Indrykket:14. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Socialrådgiver til ungegruppen i Borgercenter Børn og Unge Brønshøj, Husum og Vanløse (vikariat)

BBU Brønshøj-Husum-Vanløse - Ungegruppe

Brønshøj
Da en af vores sagsbehandlere er udlånt til et projekt fra den 19. september 2019 til den 31. december 2020 søger vi en vikar. Vi er en ambitiøs og ansvarsfuld gruppe med 13 sagsbehandlere, som søger en fagligt stærk kollega med evner til at indgå i...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:8. august 2019

Socialrådgivere eller lign. til myndighedssagsbehandling i Borgercenter Børn og Unge Nørrebro-Bispbebjerg

BBU Nørrebro-Bispebjerg - Distrikt Tagensbo-Holberg

København N
Er du en vores nye kollegaer til myndighedssagsbehandling på området for udsatte børn og unge, der sammen med os vil være med til at udvikle socialt arbejde? Borgercenter Børn og Unge Nørrebro-Bispebjerg er fra 1. januar 2019 en ny sammenlagt enhed....
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:2. august 2019

Socialrådgiver til Børnehus Hovedstaden

Børnehus Hovedstaden

København N
Vil du være med til at højne indsatsen over for børn og unge, som har været udsat for vold eller seksuelle overgreb, så har du muligheden her! Om Børnehus Hovedstaden Børnehus Hovedstaden ligger på Nørrebro i København og har også en afdeling i Hill...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:19. august 2019

Skolesocialrådgivere til Borgercenter Børn og Unge Valby-Vesterbro-Kgs. Enghave (BBU VVK)

BBU Valby-Vesterbro-Kgs.Enghave - Undersøgelse og Rådgivning

Valby
Er du en stærk formidler, og har du gode kommunikative kompetencer? Har du særlig interesse for børn med skolefravær skolevægring? Borgercenter Børn og Unge Valby-Vesterbro-Kgs. Enghave (BBU VVK) har to ledige socialrådgiverstillinger. Begge stillin...
Indrykket:19. juli 2019
Udløbsdato:12. august 2019