Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Socialrådgiver/sagsbehandler stillinger i Handicap - og Ældrerådgivningen

Har du øje for, at den enkelte borger får den indsats, som der er behov for??
 
Kan du sikre høj kvalitet i sagsbehandlingen og styrke den tværfaglige, helheds – og mestringsorienterede indsats overfor borgere?
 
Er socialfaglige vurderinger, borgerkontakt og samarbejde dine mærkesager?
 
Så er en af disse stillinger måske noget for dig?
 
Handicap – og Ældrerådgivningen søger socialrådgivere/sagsbehandlere til to fuldtidsstillinger. Tiltrædelse den 1. april 2019 eller snarest derefter. 

Handicap – og Ældrerådgivningen behandler henvendelser om støtte efter Servicelovens voksenbestemmelser. Arbejdsopgaverne består primært af rådgivning og vejledning samt sagsbehandling indenfor områderne: Støtte i eget hjem (§85), ledsagelse (§97), midlertidige botilbud (§107), længerevarende botilbud(§108), beskyttet beskæftigelse (§103) samt aktivitets- og samværstilbud (§104).

Målgruppen er borgere med fysiske og psykiske handicap, socialt udsatte, udviklingsforstyrrelser og hjerneskader.

Vi søger fagligt funderede medarbejdere, med kendskab til området, og som har interesse i at specialisere sig yderligere. Vi søger en kollega til vores Rådgivningsteam, som tager imod første gangs henvendelser og en kollega til vores Handicap – og Psykiatriteam, som varetager sagsbehandling og opfølgning i forhold til botilbud og andre længere varende indsatser.

Vi samarbejder tæt på tværs af teams og dagligt har vi glæde af faglig sparring og kollegial støtte i konkrete sager. Derudover betyder gensidig respekt, velvære, positivitet og et godt grin rigtigt meget i vores afdeling.

I sagsbehandlingen er der tæt samarbejde med både ledelsen og jurister. Du skal have et stort ønske om, at samarbejde på tværs af opgaver, fagligheder og organisationer, for på den måde, at løse opgaven bedst muligt for borgeren. Vi arbejder ud fra princippet om mindste indgriben i borgerens liv, og yder støtte til, at borgeren kan blive i stand til at mestre eget liv i så stor udstrækning som muligt.
 
De udmeldte servicerammer skal overholdes, og det betyder, at du skal kunne arbejde inden for et ressourceperspektiv og se det som en udfordring at sikre en høj kvalitet i sagsbehandlingen under hensyntagen til økonomi, overordnede rammer og politikker.
 
Du kan forvente af os:
• Et spændende og alsidigt job med mange udfordringer
• Introduktion og oplæring(mentor ordning)
• Ekstern supervision
• Kompetenceudvikling
• Gode ansættelsesforhold
• En arbejdsplads som vægter trivsel og godt psykisk arbejdsmiljø højt
• En afdeling, hvor vi tænker i helheder og sammenhænge på tværs af det   sociale – og sundhedsfaglige område
• ”højt til loftet” – både fagligt og personligt

Vi forventer, at du:
• Har erfaring med eller kendskab til myndighedsområdet
• Har en social – eller sundhedsfaglig uddannelse
• Er systematisk og god til at sætte dig ind i lovgivningen på området
• Har gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner
• Har blik for økonomisk og fagligt bæredygtige løsninger
• Er en åben og positiv person, med en god portion humor
• En person, der kan bevare ro og overblik i pressede situationer.

Yderligere information
Hvis du ønsker at høre mere om stillingerne er du velkommen til at kontakte:
Socialrådgiver Karina Christensen, tlf. 2463 4070, eller
Socialrådgiver Malene L. Jensen, tlf. 2463 4246 eller
Sektionsleder Mette M. Johannesen på tlf. 76 29 3691.

Ansøgning
Ansøgningsfrist: torsdag den 14. februar 2019.  
Du bedes i ansøgningen skrive, hvilken stilling du søger:
1) Rådgivningsteam eller
2) Handicap – og Psykiatriteam.

Der afholdes ansættelsessamtaler hhv. torsdag den 21. februar og fredag den 22. februar 2019.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329943095Phoenix-db329f7e12019-01-15T16:02:50.207Socialrådgiver/sagsbehandler stillinger i Handicap - og Ældrerådgivningen
Har du øje for, at den enkelte borger får den indsats, som der er behov for??
 
Kan du sikre høj kvalitet i sagsbehandlingen og styrke den tværfaglige, helheds – og mestringsorienterede indsats overfor borgere?
 
Er socialfaglige vurderinger, borgerkontakt og samarbejde dine mærkesager?
 
Så er en af disse stillinger måske noget for dig?
 
Handicap – og Ældrerådgivningen søger socialrådgivere/sagsbehandlere til to fuldtidsstillinger. Tiltrædelse den 1. april 2019 eller snarest derefter. 

Handicap – og Ældrerådgivningen behandler henvendelser om støtte efter Servicelovens voksenbestemmelser. Arbejdsopgaverne består primært af rådgivning og vejledning samt sagsbehandling indenfor områderne: Støtte i eget hjem (§85), ledsagelse (§97), midlertidige botilbud (§107), længerevarende botilbud(§108), beskyttet beskæftigelse (§103) samt aktivitets- og samværstilbud (§104).

Målgruppen er borgere med fysiske og psykiske handicap, socialt udsatte, udviklingsforstyrrelser og hjerneskader.

Vi søger fagligt funderede medarbejdere, med kendskab til området, og som har interesse i at specialisere sig yderligere. Vi søger en kollega til vores Rådgivningsteam, som tager imod første gangs henvendelser og en kollega til vores Handicap – og Psykiatriteam, som varetager sagsbehandling og opfølgning i forhold til botilbud og andre længere varende indsatser.

Vi samarbejder tæt på tværs af teams og dagligt har vi glæde af faglig sparring og kollegial støtte i konkrete sager. Derudover betyder gensidig respekt, velvære, positivitet og et godt grin rigtigt meget i vores afdeling.

I sagsbehandlingen er der tæt samarbejde med både ledelsen og jurister. Du skal have et stort ønske om, at samarbejde på tværs af opgaver, fagligheder og organisationer, for på den måde, at løse opgaven bedst muligt for borgeren. Vi arbejder ud fra princippet om mindste indgriben i borgerens liv, og yder støtte til, at borgeren kan blive i stand til at mestre eget liv i så stor udstrækning som muligt.
 
De udmeldte servicerammer skal overholdes, og det betyder, at du skal kunne arbejde inden for et ressourceperspektiv og se det som en udfordring at sikre en høj kvalitet i sagsbehandlingen under hensyntagen til økonomi, overordnede rammer og politikker.
 
Du kan forvente af os:
• Et spændende og alsidigt job med mange udfordringer
• Introduktion og oplæring(mentor ordning)
• Ekstern supervision
• Kompetenceudvikling
• Gode ansættelsesforhold
• En arbejdsplads som vægter trivsel og godt psykisk arbejdsmiljø højt
• En afdeling, hvor vi tænker i helheder og sammenhænge på tværs af det   sociale – og sundhedsfaglige område
• ”højt til loftet” – både fagligt og personligt

Vi forventer, at du:
• Har erfaring med eller kendskab til myndighedsområdet
• Har en social – eller sundhedsfaglig uddannelse
• Er systematisk og god til at sætte dig ind i lovgivningen på området
• Har gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner
• Har blik for økonomisk og fagligt bæredygtige løsninger
• Er en åben og positiv person, med en god portion humor
• En person, der kan bevare ro og overblik i pressede situationer.

Yderligere information
Hvis du ønsker at høre mere om stillingerne er du velkommen til at kontakte:
Socialrådgiver Karina Christensen, tlf. 2463 4070, eller
Socialrådgiver Malene L. Jensen, tlf. 2463 4246 eller
Sektionsleder Mette M. Johannesen på tlf. 76 29 3691.

Ansøgning
Ansøgningsfrist: torsdag den 14. februar 2019.  
Du bedes i ansøgningen skrive, hvilken stilling du søger:
1) Rådgivningsteam eller
2) Handicap – og Psykiatriteam.

Der afholdes ansættelsessamtaler hhv. torsdag den 21. februar og fredag den 22. februar 2019.

 

2019-02-15T00:51:03.470 Har du øje for, at den enkelte borger får den indsats, som der er behov for?? Kan du sikre høj kvalitet i sagsbehandlingen og styrke den tværfaglige, helheds og mestringsorienterede indsats overfor borgere? Er socialfaglige vurderinger, borgerkontakt og samarbejde dine mærkesager? Så er en af disse stillinger måske noget for dig? Handicap og ldrerådgivningen søger socialrådgivere sagsbehandlere til to fuldtidsstillinger. Tiltrædelse den 1. april 2019 eller snarest derefter. Handicap og ldrerådgivningen behandler henvendelser om støtte efter Servicelovens voksenbestemmelser. Arbejdsopgaverne består primært af rådgivning og vejledning samt sagsbehandling indenfor områderne: Støtte i eget hjem ( 85), ledsagelse ( 97), midlertidige botilbud ( 107), længerevarende botilbud( 108), beskyttet beskæftigelse ( 103) samt aktivitets- og samværstilbud ( 104).Målgruppen er borgere med fysiske og psykiske handicap, socialt udsatte, udviklingsforstyrrelser og hjerneskader.Vi søger fagligt funderede medarbejdere, med kendskab til området, og som har interesse i at specialisere sig yderligere. Vi søger en kollega til vores Rådgivningsteam, som tager imod første gangs henvendelser og en kollega til vores Handicap og Psykiatriteam, som varetager sagsbehandling og opfølgning i forhold til botilbud og andre længere varende indsatser.Vi samarbejder tæt på tværs af teams og dagligt har vi glæde af faglig sparring og kollegial støtte i konkrete sager. Derudover betyder gensidig respekt, velvære, positivitet og et godt grin rigtigt meget i vores afdeling.I sagsbehandlingen er der tæt samarbejde med både ledelsen og jurister. Du skal have et stort ønske om, at samarbejde på tværs af opgaver, fagligheder og organisationer, for på den måde, at løse opgaven bedst muligt for borgeren. Vi arbejder ud fra princippet om mindste indgriben i borgerens liv, og yder støtte til, at borgeren kan blive i stand til at mestre eget liv i så stor udstrækning som muligt. De udmeldte servicerammer skal overholdes, og det betyder, at du skal kunne arbejde inden for et ressourceperspektiv og se det som en udfordring at sikre en høj kvalitet i sagsbehandlingen under hensyntagen til økonomi, overordnede rammer og politikker. Du kan forvente af os: Et spændende og alsidigt job med mange udfordringer Introduktion og oplæring(mentor ordning) Ekstern supervision Kompetenceudvikling Gode ansættelsesforhold En arbejdsplads som vægter trivsel og godt psykisk arbejdsmiljø højt En afdeling, hvor vi tænker i helheder og sammenhænge på tværs af det sociale og sundhedsfaglige område højt til loftet både fagligt og personligtVi forventer, at du: Har erfaring med eller kendskab til myndighedsområdet Har en social eller sundhedsfaglig uddannelse Er systematisk og god til at sætte dig ind i lovgivningen på området Har gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner Har blik for økonomisk og fagligt bæredygtige løsninger Er en åben og positiv person, med en god portion humor En person, der kan bevare ro og overblik i pressede situationer.Yderligere informationHvis du ønsker at høre mere om stillingerne er du velkommen til at kontakte:Socialrådgiver Karina Christensen, tlf. 2463 4070, ellerSocialrådgiver Malene L. Jensen, tlf. 2463 4246 ellerSektionsleder Mette M. Johannesen på tlf. 76 29 3691.AnsøgningAnsøgningsfrist: torsdag den 14. februar 2019. Du bedes i ansøgningen skrive, hvilken stilling du søger:1) Rådgivningsteam eller2) Handicap og Psykiatriteam.Der afholdes ansættelsessamtaler hhv. torsdag den 21. februar og fredag den 22. februar 2019.10Phoenixdb329f7e101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-14T00:00:000010https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=35b57f9b-3c4b-4962-9775-4d618937d4110EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3436144Handicap og Ældre Rådgivning og Visitation11Rådhustorvet 48700HorsensDKDanmarkORS/db329f7e_logo.jpegORS/Small/db329f7e_logo.jpeg0
mmjo@horsens.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent694627EmplyMinimum pakken - 35 dage31543f66-06bd-4198-8cc3-f6d4736ba070_96970001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=db329f7ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=db329f7ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=db329f7e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=db329f7e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/3.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Handicap og Ældre Rådgivning og Visitation er dette netop hvad du bliver mødt af.12007991Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver10Sundhed360129224Mette Møller Johannesenmmjo@horsens.dkDKDanmarkDKDanmark330012439Teamleder til Børnehandicap, Børn og Familier, Hedensted KommuneRobot Om jobbet Er du en dygtig, visionær og strategisk leder, der kan stå i spidsen for den fortsatte udvikling af Børnehandicap? Kan du bidrage til udviklingen af Børnehandicaps rolle i det tværfaglige, tidlige og forebyggende arbejde? Er du en tydelig og rammesættende leder, der kan bringe medarbejdernes kompetencer i spil og skabe gode rammer for kreativitet og innovation? Manøvrer du ubesværet på tværs af forskellige niveauer og fagligheder? Hvis ja - Så er det dig vi har brug for som ny teamleder af Børnehandicap. Alle borgere i Hedensted skal færdes vel. Vi skal som kommune understøtte dem i den bevægelse. For Børn og Familie betyder det, at vi skal bidrage aktivt til, at de har de optimale forudsætninger og trygge læringsmiljøer både hjemme og i vores institutioner. Vi ser dette som et fælles ansvar, hvor både familierne, lokalmiljøerne og kommunens tilbud sammen skaber den bevægelse for alle børn og unge. Kerneopgaven for Læring i Hedensted Kommune er, at alle børn og unge bliver klar til uddannelse og job og dermed på sigt bliver selvforvaltende og selvforsørgende. Kompetencegruppen Børn og Familie består af Familieområdet samt Børnehandicap og er organisatorisk placeret under Læring Sundhed, Børn og Unge. Børn og Familie har sammen med samarbejdspartnerne fokus på at komme tidligere i kontakt med børn, unge og deres familie med særlige behov, og udvikle indsatserne til familierne. Vi implementerede pr. 1. april 2017 en koordinationsmodel som omfatter indsatserne for hele familien og en familieplan udarbejdet sammen med familien, ligesom vi sammen med resten af Læring er gået i gang med at udvikle en ny forebyggelsesstrategi på området for børn og unge en strategi som skabes i samarbejde med borgere og det frivillige samfund. Vi har i Læring fokus på at være sammen om bidraget til børn og unges udvikling og trivsel, ligesom vi gerne går sammen om indsatser og udvikling af nye tiltag. Vi søger pr. 1. juli 2019 en teamleder til Børnehandicap, som består af 8 dygtige og engagerede børnehandicaprådgivere. Stillingen er en fuldtids stilling. Du får som udgangspunkt kontor i Ølholm. Børnehandicaprådgiverne fordeler sig mellem 3 tværgående huse i hhv. Ølholm, Hedensted og Juelsminde, og du vil derfor i løbet af ugen være tilstede alle 3 steder. Kørekort er derfor nødvendigt. Du vil sammen med de 2 teamledere fra Familieområdet indgå i et tæt fællesskab om driften og udvikling af Myndighedsområdet. Du vil sammen med lederteamet tage del i og ansvar for Børn og Familiers drift og udvikling. Din profil Du har en uddannelsesmæssig baggrund som socialrådgiver med indgående erfaring med børnehandicaps kerneydelser og lovgivningen på området. Som person er du lyttende, forandringsparat, og du håndterer udfordringer med personligt overskud. Du er god til at danne relationer, både internt og på tværs af organisationen. Du sætter retning, og sikrer følgeskab igennem en anerkendende, tillidsbaseret og delegerende ledelsesstil. Du er tillidsskabende og tilgængelig for medarbejderne. Du er en erfaren, tydelig, nysgerrig leder, der skaber gode rammer for kreativitet og innovation i organisationen, og du er kendt for at invitere kolleger til samskabelse. Og så er du altid parat til at tage en for holdet . Du skaber forståelse og sammenhængskraft såvel indadtil som udadtil omkring udviklingen af den tværfaglige indsats og besidder en god portion selvindsigt, der gavner dine samarbejdskompetencer. Dit fokus som leder er både på sikker drift og på de muligheder for udvikling, der ligger i kommunens politikker og strategier. Du har stærke kommunikative kompetencer og en veludviklet sans for at navigere i en politisk styret organisation med mange interessenter på forskellige niveauer. Derfor skal du vælge os Børn og Familie består af et Familieteam og et Børnehandicapteam med engagerede medarbejdere 27 socialrådgivere, 1 teamleder for Børnehandicap og 2 teamledere for Familieområdet. Derudover et Familiecenter som er leverandør af hjælp til børn med særlige behov, et terapeutisk dagbehandlingstilbud, en døgninstitution til anbragte børn, en aflastningsinstitution, administrativt personale samt en leder af kompetencegruppen. Du bliver en del af Børn og Familiers lederteam bestående af 6 lederkolleger og en kompetencegruppeleder. Vi tilbyder: En spændende lederstilling med gode udviklingsmuligheder i en kommune med korte beslutningsveje og højt til loftet En organisation med en samarbejdskultur, der bygger på ansvar, dialog og udvikling Et læringsområde hvor vi er ambitiøse på alle børn og unges vegne, og ved at vi kun lykkes i forpligtende fællesskaber på tværs En ledergruppe præget af holdånd og viljen til at spille hinanden godt og altid med øje for de børn og familier, vi har til opgave at hjælpe godt på vej En meget engageret og dygtig medarbejdergruppe Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelse iht. gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn. Der vil blive indhentet straffe- og børneattest. Hvis du vil vide mere Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til leder af Børn og Familier Charlotte Rottbøll Lauridsen - mobil nr. 3046 8507. Ansøgning Ansøgningsfrist den 8. maj 2019. 1. samtalerunde forventes afholdt den 13. maj 2019 formiddag og eftermiddag. 2. samtalerunde forventes afholdt 21. maj 2019 formiddag og eftermiddag. Der vil mellem samtalerne blive udarbejdet en test, som danner grundlag for 2. samtale.

Om jobbet
Er du en dygtig, visionær og strategisk leder, der kan stå i spidsen for den fortsatte udvikling af Børnehandicap? Kan du bidrage til udviklingen af Børnehandicaps rolle i det tværfaglige, tidlige og forebyggende arbejde? Er du en tydelig og rammesættende leder, der kan bringe medarbejdernes kompetencer i spil og skabe gode rammer for kreativitet og innovation? Manøvrer du ubesværet på tværs af forskellige niveauer og fagligheder? Hvis ja - Så er det dig vi har brug for som ny teamleder af Børnehandicap.

Alle borgere i Hedensted skal færdes vel. Vi skal som kommune understøtte dem i den bevægelse. For Børn og Familie betyder det, at vi skal bidrage aktivt til, at de har de optimale forudsætninger og trygge læringsmiljøer både hjemme og i vores institutioner. Vi ser dette som et fælles ansvar, hvor både familierne, lokalmiljøerne og kommunens tilbud sammen skaber den bevægelse for alle børn og unge.

Kerneopgaven for Læring i Hedensted Kommune er, at alle børn og unge bliver klar til uddannelse og job og dermed på sigt bliver selvforvaltende og selvforsørgende.

Kompetencegruppen Børn og Familie består af Familieområdet samt Børnehandicap og er organisatorisk placeret under Læring – Sundhed, Børn og Unge.

Børn og Familie har sammen med samarbejdspartnerne fokus på at komme tidligere i kontakt med børn, unge og deres familie med særlige behov, og udvikle indsatserne til familierne. Vi implementerede pr. 1. april 2017 en koordinationsmodel som omfatter indsatserne for hele familien og en familieplan udarbejdet sammen med familien, ligesom vi sammen med resten af Læring er gået i gang med at udvikle en ny forebyggelsesstrategi på området for børn og unge – en strategi som skabes i samarbejde med borgere og det frivillige samfund. Vi har i Læring fokus på at være sammen om bidraget til børn og unges udvikling og trivsel, ligesom vi gerne går sammen om indsatser og udvikling af nye tiltag.

Vi søger pr. 1. juli 2019 en teamleder til Børnehandicap, som består af 8 dygtige og engagerede børnehandicaprådgivere. Stillingen er en fuldtids stilling. Du får som udgangspunkt kontor i Ølholm. Børnehandicaprådgiverne fordeler sig mellem 3 tværgående huse i hhv. Ølholm, Hedensted og Juelsminde, og du vil derfor i løbet af ugen være tilstede alle 3 steder. Kørekort er derfor nødvendigt. 

Du vil sammen med de 2 teamledere fra Familieområdet indgå i et tæt fællesskab om driften og udvikling af Myndighedsområdet. Du vil sammen med lederteamet tage del i og ansvar for Børn og Familiers drift og udvikling.

 

Din profil
Du har en uddannelsesmæssig baggrund som socialrådgiver med indgående erfaring med børnehandicaps kerneydelser og lovgivningen på området.

Som person er du lyttende, forandringsparat, og du håndterer udfordringer med personligt overskud. Du er god til at danne relationer, både internt og på tværs af organisationen. Du sætter retning, og sikrer følgeskab igennem en anerkendende, tillidsbaseret og delegerende ledelsesstil. Du er tillidsskabende og tilgængelig for medarbejderne.

Du er en erfaren, tydelig, nysgerrig leder, der skaber gode rammer for kreativitet og innovation i organisationen, og du er kendt for at invitere kolleger til samskabelse. Og så er du altid parat til at ”tage en for holdet”.

Du skaber forståelse og sammenhængskraft såvel indadtil som udadtil omkring udviklingen af den tværfaglige indsats og besidder en god portion selvindsigt, der gavner dine samarbejdskompetencer.

Dit fokus som leder er både på sikker drift og på de muligheder for udvikling, der ligger i kommunens politikker og strategier. Du har stærke kommunikative kompetencer og en veludviklet sans for at navigere i en politisk styret organisation med mange interessenter på forskellige niveauer.

 

Derfor skal du vælge os
Børn og Familie består af et Familieteam og et Børnehandicapteam med engagerede medarbejdere – 27 socialrådgivere, 1 teamleder for Børnehandicap og 2 teamledere for Familieområdet. Derudover et Familiecenter som er leverandør af hjælp til børn med særlige behov, et terapeutisk dagbehandlingstilbud, en døgninstitution til anbragte børn, en aflastningsinstitution, administrativt personale samt en leder af kompetencegruppen. 

Du bliver en del af Børn og Familiers lederteam bestående af 6 lederkolleger og en kompetencegruppeleder.

Vi tilbyder:

  • En spændende lederstilling med gode udviklingsmuligheder i en kommune med korte beslutningsveje og højt til loftet
  • En organisation med en samarbejdskultur, der bygger på ansvar, dialog og udvikling
  • Et læringsområde hvor vi er ambitiøse på alle børn og unges vegne, og ved at vi kun lykkes i forpligtende fællesskaber på tværs
  • En ledergruppe præget af holdånd og viljen til at spille hinanden godt og altid med øje for de børn og familier, vi har til opgave at hjælpe godt på vej
  • En meget engageret og dygtig medarbejdergruppe

 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse iht. gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn.

Der vil blive indhentet straffe- og børneattest.

 

Hvis du vil vide mere
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til leder af Børn og Familier Charlotte Rottbøll Lauridsen - mobil nr. 3046 8507.

 

Ansøgning
Ansøgningsfrist den 8. maj 2019.

1. samtalerunde forventes afholdt den 13. maj 2019 formiddag og eftermiddag. 2. samtalerunde forventes afholdt 21. maj 2019 formiddag og eftermiddag. Der vil mellem samtalerne blive udarbejdet en test, som danner grundlag for 2. samtale.

Rådhuset HedenstedHedensted2019-04-26T00:00:002019-05-08T00:00:00
330007532Kombineret socialrådgiver og hjemmevejlederRobot Bo - og beskæftigelsestilbuddet Trabjerggård, som ligger mellem Horsens og Vejle, søger pga. tilgang i borgergruppen, snarest muligt en socialrådgiver gerne med hjemmevejledererfaring. Trabjergggård består af tre boenheder, med i alt 29 borgere, hvor fællesnævneren er unge sent- udviklede borgere i aldersgruppen 18-40 år. Hos en del af borgergruppen, er der diagnoser inden for autismespektrumsforstyrrelserne, samt ADHD, tilknytningsforstyrrelser og generelle kognitive forstyrrelser. Vi arbejder jf. servicelovens 85, 103, 104 og 107, 108, Lov om STU samt Lov om Aktiv Beskæftigelsesindsats. Trabjerggård modtager ikke voldelige, stærkt udadreagerende eller borgere i et aktivt misbrug. Trabjerggårds kerneydelser er at skabe et miljø med fokus på tryghed, tillid og udvikling, hvor der samtidig findes et personale, som besidder faglig kompetence og stor personlig rummelighed. Der sættes stort fokus på en miljøterapeutisk, pædagogisk og praktisk tilgang, med udgangspunkt i et solidt relations arbejde, som skal hjælpe borgerne videre, i forhold til en løbende udvikling af deres funktionsniveau. Vi søger en socialrådgiver, gerne med praktisk erfaring samt høj faglighed og skriftlighed, til en kombineret stilling som skriver, sekretær og hjemmevejleder til dag-, aften- og weekendvagter, på i alt 35 timer pr. uge. Størstedelen af de 35 timer, er administrative opgaver i dagvagter. De primære arbejdsopgaver er som flg.: - Udarbejdelse af pædagogiske handleplaner indsatsmål statusrapporter i samarbejde med pædagogisk leder - Diverse ad hoc opgaver, fx udarbejdelse af støtteskemaer, strukturplaner, sekretæropgaver, opdatering af hjemmeside mm. - Opdatere Trabjerggård på relevant lovgivning og ændringer i lovgivningen som vedrører Trabjerggårds målgruppe Vi ønsker os, at du har erfaring med målgruppen, og kan arbejde effektivt og fokuseret, i forhold til den social- og pædagogfaglige indsats. I socialrådgiverens skriftlige arbejde, refereres der til pædagogisk leder og trabjerggårds øverste ledelse. Derfor er man ikke ansvarlig for en sagsstamme og deltager heller ikke i afvikling af statusmøder. Grundlæggende ønskværdige kompetencer til stillingen ud over ovenstående: Du mestrer at være den positive identifikationsfigur, at skabe den anerkendende relation samt formår den tydelige kommunikation. Du har lysten til at medvirke til borgerens personlige og sociale udvikling, du kan arbejde struktureret, du er skarp på den skriftlige dokumentation, og har en grundlæggende forståelse, og gerne erfaring, i forhold til observationer og beskrivelser af borgerens udvikling. Vi forventer desuden, at du er ansvarsfuld, loyal, fleksibel og er et stabilt menneske, der kan arbejde selvstændigt, men som også er en teamplayer. Til gengæld tilbyder vi en arbejdsplads i konstant udvikling, et tværfagligt team af gode kolleger, med den gode humor som vigtig medspiller. Der vil være fokus på grundig oplæring i forhold til stillingen. Tiltrædelse sker efter nærmere aftale. Løn efter kvalifikationer. Har du interesse i stillingen, og ønsker nærmere informationer, kan du se vores hjemmeside: www.trabjerggaard.dk eller på Facebook under Trabjerggård I S. Har du relevante spørgsmål i forbindelse med stillingen, kan du kontakte: Personaleleder på Trabjerggård, Kaj Kristensen, på mobil nr. 28292786 i tidsrummet fra kl. 08.30-10.00 på hverdage. Sender du din ansøgning pr. mail, bedes du adressere til kaj@trabjerggaard.dk. Sender du pr. post, er adressen Trabjerggård, Vesterbyvej 12, 7160 Tørring. Frist for ansøgninger er senest d. 03.05.19 kl. 12.00.

Bo - og beskæftigelsestilbuddet Trabjerggård, som ligger mellem Horsens og Vejle, søger pga. tilgang i borgergruppen, snarest muligt en socialrådgiver gerne med hjemmevejledererfaring.

Trabjergggård består af tre boenheder, med i alt 29 borgere, hvor fællesnævneren er unge sent- udviklede borgere i aldersgruppen 18-40 år. Hos en del af borgergruppen, er der diagnoser inden for autismespektrumsforstyrrelserne, samt ADHD, tilknytningsforstyrrelser og generelle kognitive forstyrrelser. Vi arbejder jf. servicelovens §§ 85, 103, 104 og 107, 108, Lov om STU samt Lov om Aktiv Beskæftigelsesindsats.

Trabjerggård modtager ikke voldelige, stærkt udadreagerende eller borgere i et aktivt misbrug.

Trabjerggårds kerneydelser er at skabe et miljø med fokus på tryghed, tillid og udvikling, hvor der samtidig findes et personale, som besidder faglig kompetence og stor personlig rummelighed.

Der sættes stort fokus på en miljøterapeutisk, pædagogisk og praktisk tilgang, med udgangspunkt i et solidt relations arbejde, som skal hjælpe borgerne videre, i forhold til en løbende udvikling af deres funktionsniveau.

Vi søger en socialrådgiver, gerne med praktisk erfaring samt høj faglighed og skriftlighed, til en kombineret stilling som skriver, sekretær og hjemmevejleder til dag-, aften- og weekendvagter, på i alt 35 timer pr. uge.

Størstedelen af de 35 timer, er administrative opgaver i dagvagter.

De primære arbejdsopgaver er som flg.:

- Udarbejdelse af pædagogiske handleplaner / indsatsmål / statusrapporter i samarbejde med pædagogisk leder

- Diverse ad hoc opgaver, fx udarbejdelse af støtteskemaer, strukturplaner, sekretæropgaver, opdatering af hjemmeside mm.

- Opdatere Trabjerggård på relevant lovgivning og ændringer i lovgivningen som vedrører Trabjerggårds målgruppe

 Vi ønsker os, at du har erfaring med målgruppen, og kan arbejde effektivt og fokuseret, i forhold til den social- og pædagogfaglige indsats.

I socialrådgiverens skriftlige arbejde, refereres der til pædagogisk leder og trabjerggårds øverste ledelse. Derfor er man ikke ansvarlig for en sagsstamme og deltager heller ikke i afvikling af statusmøder.

Grundlæggende ønskværdige kompetencer til stillingen ud over ovenstående: Du mestrer at være den positive identifikationsfigur, at skabe den anerkendende relation samt formår den tydelige kommunikation. Du har lysten til at medvirke til borgerens personlige og sociale udvikling, du kan arbejde struktureret, du er skarp på den skriftlige dokumentation, og har en grundlæggende forståelse, og gerne erfaring, i forhold til observationer og beskrivelser af borgerens udvikling.

Vi forventer desuden, at du er ansvarsfuld, loyal, fleksibel og er et stabilt menneske, der kan arbejde selvstændigt, men som også er en teamplayer. Til gengæld tilbyder vi en arbejdsplads i konstant udvikling, et tværfagligt team af gode kolleger, med den gode humor som vigtig medspiller.

Der vil være fokus på grundig oplæring i forhold til stillingen. Tiltrædelse sker efter nærmere aftale. Løn efter kvalifikationer. Har du interesse i stillingen, og ønsker nærmere informationer, kan du se vores hjemmeside: www.trabjerggaard.dk eller på Facebook under Trabjerggård I/S.

Har du relevante spørgsmål i forbindelse med stillingen, kan du kontakte:

Personaleleder på Trabjerggård, Kaj Kristensen, på mobil nr. 28292786 i tidsrummet fra kl. 08.30-10.00 på hverdage.

Sender du din ansøgning pr. mail, bedes du adressere til kaj@trabjerggaard.dk. Sender du pr. post, er adressen Trabjerggård, Vesterbyvej 12, 7160 Tørring. Frist for ansøgninger er senest d. 03.05.19 kl. 12.00.

Trabjerggård bo- og behandlingstilbudTørring2019-04-15T00:00:002019-05-03T00:00:00
330003534Familierådgivere til FamilierådgivningenRobot Familierådgivningen i Silkeborg søger familierådgivere til en fast stilling i vores Special Team. Om Familierådgivningen I Familierådgivningen i Silkeborg kommune lykkes vi sammen, med hinanden, med vores samarbejdspartnere og de familier, som det hele handler om. Vi er 56 ansatte fordelt på seks teams, der arbejder med myndighedsopgaverne i forhold til udsatte børn, unge og familier. Vi ved, at familierne er eksperter i eget liv, og vi arbejder inddragende og løsningsfokuseret for at bidrage til forandring. Familierådgivningen består af seks teams, Distrikt Øst og Syd som overtager sagen efter det er besluttet, at der skal udarbejdes børnefaglig undersøgelse, Det rådgivende team, Helhedsorienteret indsats, Specialteamet og Distrikt Nord, hvor rådgiverne varetager hele sagsforløbet fra den første underretning henvendelse til sagen afsluttes. Arbejdsopgaverne vil primært bestå af:råd og vejledning til familie med et barn med funktionsnedsættelsearbejder med hele familien, både den sociale del og funktionsnedsættelsenmålgruppeafklaring ift. 41 og 42udarbejde børnefaglige undersøgelserudarbejde handleplaneriværksættelse af foranstaltninger og opfølgninger herpåpasning af afdelingens vagttelefonforældre- og børnesamtalerVi arbejder hele tiden med at tilpasse vores indsats efter familiens behov, og derfor er det vigtigt, at du trives med at arbejde i en organisation hvor forandringer er en del af hverdagen. Vi tilbyder: et travlt og spændende arbejdsmiljø med stor bredde og variation i opgaverneen afdeling med fokus på udvikling og nytænkningnærved ledelse, tæt opfølgning og sagssparringekstern supervisionengagerede og dygtige kollegaermentorordning tilpasset din erfaringDin kompetence- og personprofil:Du er uddannet socialrådgiver, socialformidler med erfaring indenfor myndighedsområdet og gerne med Servicelovens 41, 42 og kap. 11Gerne erfaring med inddragende metoder og kendskab til ICSDu kan lide at have travlt og ser en udfordring i at udvikle dit faglige arbejdeDu kan arbejde selvstændigt og har en naturlig systematik i dit arbejdeDu vægter høj faglighed og god forvaltningsskikDu er god til at opbygge relationer og etablere kontakt til børn, unge og deres familier med henblik på at afklare deres støttebehovDu har et særligt fokus på et godt tværprofessionelt samarbejde og inddrage dem i dit arbejdeDen ledige stilling er til besættelse pr. 1. maj 2019 eller snarest derefter. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Linda Søgaard Sørensen på tlf. 24 92 52 76. Ansøgningsfrist fredag 26. april 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 29. april. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Familierådgivningen i Silkeborg søger familierådgivere til en fast stilling i vores Special Team.
 
Om Familierådgivningen
I Familierådgivningen i Silkeborg kommune lykkes vi sammen, med hinanden, med vores samarbejdspartnere og de familier, som det hele handler om. Vi er 56 ansatte fordelt på seks teams, der arbejder med myndighedsopgaverne i forhold til udsatte børn, unge og familier. Vi ved, at familierne er eksperter i eget liv, og vi arbejder inddragende og løsningsfokuseret for at bidrage til forandring.
 
Familierådgivningen består af seks teams, Distrikt Øst og Syd som overtager sagen efter det er besluttet, at der skal udarbejdes børnefaglig undersøgelse, Det rådgivende team, Helhedsorienteret indsats, Specialteamet og Distrikt Nord, hvor rådgiverne varetager hele sagsforløbet fra den første underretning/ henvendelse til sagen afsluttes.
 
Arbejdsopgaverne vil primært bestå af:
  • råd og vejledning til familie med et barn med funktionsnedsættelse
  • arbejder med hele familien, både den sociale del og funktionsnedsættelsen
  • målgruppeafklaring ift. §§41 og 42
  • udarbejde børnefaglige undersøgelser
  • udarbejde handleplaner
  • iværksættelse af foranstaltninger og opfølgninger herpå
  • pasning af afdelingens vagttelefon
  • forældre- og børnesamtaler
Vi arbejder hele tiden med at tilpasse vores indsats efter familiens behov, og derfor er det vigtigt, at du trives med at arbejde i en organisation hvor forandringer er en del af hverdagen.
 
Vi tilbyder:
  • et travlt og spændende arbejdsmiljø med stor bredde og variation i opgaverne
  • en afdeling med fokus på udvikling og nytænkning
  • nærved ledelse, tæt opfølgning og sagssparring
  • ekstern supervision
  • engagerede og dygtige kollegaer
  • mentorordning tilpasset din erfaring
Din kompetence- og personprofil:
  • Du er uddannet socialrådgiver, socialformidler med erfaring indenfor myndighedsområdet og gerne med Servicelovens §§ 41, 42 og kap. 11
  • Gerne erfaring med inddragende metoder og kendskab til ICS
  • Du kan lide at have travlt og ser en udfordring i at udvikle dit faglige arbejde
  • Du kan arbejde selvstændigt og har en naturlig systematik i dit arbejde
  • Du vægter høj faglighed og god forvaltningsskik
  • Du er god til at opbygge relationer og etablere kontakt til børn, unge og deres familier med henblik på at afklare deres støttebehov
  • Du har et særligt fokus på et godt tværprofessionelt samarbejde og inddrage dem i dit arbejde
Den ledige stilling er til besættelse pr. 1. maj 2019 eller snarest derefter.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Linda Søgaard Sørensen på tlf. 24 92 52 76.
 
Ansøgningsfrist fredag 26. april 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 29. april.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

Silkeborg KommuneSilkeborg2019-04-09T00:00:002019-04-26T00:00:00
329980931Tilsynskonsulenter til Socialtilsyn MidtRobot Socialtilsyn Midt søger tre tilsynskonsulenter til Familieplejeområdet med tiltrædelse 1. juli 2019. Socialtilsyn Midt godkender og fører driftsorienteret tilsyn med såvel private, som offentlige tilbud og plejefamilier inden for det specialiserede socialområde vi fører tilsyn med ca. 1400 plejefamilie og 500 sociale tilbud. Grundlaget for socialtilsynets arbejde er lov om socialtilsyn. Socialtilsyn Midt, dækker geografisk Region Midtjylland og Fåborg-Midtfyn Kommune i alt 19 kommuner og en region. Din arbejdsopgave er at føre driftsorienteret tilsyn på plejefamilieområdet. Der må påregnes en del kørsel og evt. overnatning. Som tilsynskonsulent skal du møde ca. en dag i ugen i Silkeborg. De fire andre dage udfører du tilsynsopgaver eller laver administrativt arbejde i forbindelse med tilsynet. Det administrative arbejde kan udføres enten i eget hjem eller i Silkeborg. Vi søger tre kolleger, som minimum har en mellemlang videregående uddannelse f.eks. pædagog, socialrådgiver socialformidler eller anden relevant socialfaglig uddannelse. Faglige kompetencer: Myndighedserfaring, tilsynserfaring og høj faglighed inden for familieplejeområdet vil blive tillagt vægt. Der vil ligeledes blive lagt vægt på relevant videreuddannelse på f.eks. diplom, master eller kandidatniveau.Som tilsynskonsulent vil du indgå i et tværprofessionelt samarbejde med dygtige kollegaerDu skal kunne have fokus på, at analysere, vurdere og beskrive den faglige kvalitet i plejefamilierne, hvilket forudsætter gode formidlingsmæssige kompetencer både mundtligt og skriftligtDa du samtidig har en myndighedsfunktion skal du som fagperson kunne navigere i et arbejdsfelt, hvor kontrol, kvalitet og kvalitetsudvikling går hånd i håndJobbet som tilsynskonsulent forudsætter ligeledes, at du har viden om og erfaring med socialfaglige teorier og metoderDu skal have lyst og evne til at arbejde med IT som dit primære arbejdsredskabDine arbejdsopgaverFøre driftsorienteret tilsyn med plejefamilier i.h.t. kvalitetsmodellen der er udarbejdet af SocialstyrelsenIndgå i dialog og sparring med plejefamilierne omkring kvalitet og udviklingIndhente oplysninger, udarbejde tilsynsrapporter og opdatere tilsynsportalen m.v.Sparring med kollegaerPersonlige kompetencer Du skal have en anerkendende, undersøgende og nysgerrig tilgang til dine omgivelser og optræde troværdigt og tillidsskabende, både internt i organisationen og i kontakten med Socialtilsyn Midts mange samarbejdspartnere. Du kan og vil tage ansvar for en positiv dialog under tilsynet og har en klar og tydelig kommunikation. Du skal have lyst og evner til, at kunne agere i et arbejdsfelt, som til tider er uforudsigeligt og travlt, hvor overblik og systematik er en vigtig og nødvendig kompetence. Endelig skal du arbejde efter kvalitetsmodellen og du skal kunne arbejde struktureret og være fleksibel. Herudover vægtes det, at du er:Udadvendt, dialogorienteret og engageretBevidst om egne styrker og svaghederSelvstændig, effektiv og har gode samarbejdsevnerOmstillingsparat og brænder for at højne kvaliteten for samfundets mest sårbare og udsatte borgerePositiv med en god portion humor Vi tilbyder:Du bliver en del af en organisation, hvor du sammen med ca. 80 andre dygtige medarbejdere skal udvikle fagligheden samt præge og udvikle kulturen i vores organisationEt vigtigt, spændende og motiverende jobEn arbejdsplads, hvor der er frihed under ansvarFleksibel arbejdstidAt du bliver en del af et inspirerende og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftetGode efteruddannelsesmuligheder internt og eksterntFast supervision med ekstern supervisorFakta om tilsynet Socialtilsyn Midt har ansvar for at godkende og føre tilsyn med de plejefamilier, sociale døgntilbud og ambulante alkohol- og stofmisbrugsbehandlingstilbud, som er beliggende i Region Midtjylland og Fåborg-Midtfyn. Socialtilsyn Midt er beliggende på Papirfabrikken 38, 8600 Silkeborg. Ansættelsesvilkår Ansættelse sker i henhold til overenskomst indgået mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Tiltrædelse 1. juli 2019. Få mere at vide Hvis du har brug for mere viden, kan du læse mere om Socialtilsyn Midt på www.tilsynmidt.dk. Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Birgitte Mikkelsen, på tlf. 29 10 45 75. Ansøgningsfrist søndag 12. maj 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 20. maj og tirsdag 21. maj. Såfremt du indkaldes til ansættelsessamtale, vil du inden den egentlige samtale, blive bedt om at løse en kort skriftlig opgave. (opgaven løses time inden samtalen). Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Socialtilsyn Midt søger tre tilsynskonsulenter til Familieplejeområdet med tiltrædelse 1. juli 2019.
 
Socialtilsyn Midt godkender og fører driftsorienteret tilsyn med såvel private, som offentlige tilbud og plejefamilier inden for det specialiserede socialområde – vi fører tilsyn med ca. 1400 plejefamilie og 500 sociale tilbud.
 
Grundlaget for socialtilsynets arbejde er lov om socialtilsyn. Socialtilsyn Midt, dækker geografisk Region Midtjylland og Fåborg-Midtfyn Kommune – i alt 19 kommuner og en region.
 
Din arbejdsopgave er at føre driftsorienteret tilsyn på plejefamilieområdet. Der må påregnes en del kørsel og evt. overnatning.
 
Som tilsynskonsulent skal du møde ca. en dag i ugen i Silkeborg. De fire andre dage udfører du tilsynsopgaver eller laver administrativt arbejde i forbindelse med tilsynet. Det administrative arbejde kan udføres enten i eget hjem eller i Silkeborg.
 
Vi søger tre kolleger, som minimum har en mellemlang videregående uddannelse f.eks. pædagog, socialrådgiver/socialformidler eller anden relevant socialfaglig uddannelse.
 
Faglige kompetencer:
Myndighedserfaring, tilsynserfaring og høj faglighed inden for familieplejeområdet vil blive tillagt vægt.
Der vil ligeledes blive lagt vægt på relevant videreuddannelse på f.eks. diplom, master eller kandidatniveau.
  • Som tilsynskonsulent vil du indgå i et tværprofessionelt samarbejde med dygtige kollegaer
  • Du skal kunne have fokus på, at analysere, vurdere og beskrive den faglige kvalitet i plejefamilierne, hvilket forudsætter gode formidlingsmæssige kompetencer – både mundtligt og skriftligt
  • Da du samtidig har en myndighedsfunktion skal du som fagperson kunne navigere i et arbejdsfelt, hvor kontrol, kvalitet og kvalitetsudvikling går hånd i hånd
  • Jobbet som tilsynskonsulent forudsætter ligeledes, at du har viden om og erfaring med socialfaglige teorier og metoder
  • Du skal have lyst og evne til at arbejde med IT som dit primære arbejdsredskab
Dine arbejdsopgaver
  • Føre driftsorienteret tilsyn med plejefamilier i.h.t. kvalitetsmodellen der er udarbejdet af Socialstyrelsen
  • Indgå i dialog og sparring med plejefamilierne omkring kvalitet og udvikling
  • Indhente oplysninger, udarbejde tilsynsrapporter og opdatere tilsynsportalen m.v.
  • Sparring med kollegaer
Personlige kompetencer
Du skal have en anerkendende, undersøgende og nysgerrig tilgang til dine omgivelser og optræde troværdigt og tillidsskabende, både internt i organisationen og i kontakten med Socialtilsyn Midts mange samarbejdspartnere. Du kan og vil tage ansvar for en positiv dialog under tilsynet og har en klar og tydelig kommunikation. Du skal have lyst og evner til, at kunne agere i et arbejdsfelt, som til tider er uforudsigeligt og travlt, hvor overblik og systematik er en vigtig og nødvendig kompetence.
 
Endelig skal du arbejde efter kvalitetsmodellen og du skal kunne arbejde struktureret og være fleksibel. Herudover vægtes det, at du er:
  • Udadvendt, dialogorienteret og engageret
  • Bevidst om egne styrker og svagheder
  • Selvstændig, effektiv og har gode samarbejdsevner
  • Omstillingsparat og brænder for at højne kvaliteten for samfundets mest sårbare og udsatte borgere
  • Positiv med en god portion humor
 Vi tilbyder:
  • Du bliver en del af en organisation, hvor du – sammen med ca. 80 andre dygtige medarbejdere skal udvikle fagligheden samt præge og udvikle kulturen i vores organisation
  • Et vigtigt, spændende og motiverende job
  • En arbejdsplads, hvor der er frihed under ansvar
  • Fleksibel arbejdstid
  • At du bliver en del af et inspirerende og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet
  • Gode efteruddannelsesmuligheder internt og eksternt
  • Fast supervision med ekstern supervisor
Fakta om tilsynet
Socialtilsyn Midt har ansvar for at godkende og føre tilsyn med de plejefamilier, sociale døgntilbud og ambulante alkohol- og stofmisbrugsbehandlingstilbud, som er beliggende i Region Midtjylland og Fåborg-Midtfyn. Socialtilsyn Midt er beliggende på Papirfabrikken 38, 8600 Silkeborg.
 
Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker i henhold til overenskomst indgået mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
 
Tiltrædelse
1. juli 2019.
 
Få mere at vide
Hvis du har brug for mere viden, kan du læse mere om Socialtilsyn Midt på www.tilsynmidt.dk.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Birgitte Mikkelsen, på tlf. 29 10 45 75.
 
Ansøgningsfrist søndag 12. maj 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 20. maj og tirsdag 21. maj.
 
Såfremt du indkaldes til ansættelsessamtale, vil du inden den egentlige samtale, blive bedt om at løse en kort skriftlig opgave. (opgaven løses ½ time inden samtalen).
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

Silkeborg KommuneSilkeborg2019-03-19T00:00:002019-05-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teamleder til Børnehandicap, Børn og Familier, Hedensted Kommune

Rådhuset Hedensted

Hedensted
Om jobbet Er du en dygtig, visionær og strategisk leder, der kan stå i spidsen for den fortsatte udvikling af Børnehandicap? Kan du bidrage til udviklingen af Børnehandicaps rolle i det tværfaglige, tidlige og forebyggende arbejde? Er du en tydelig ...
Indrykket:26. april 2019
Udløbsdato:8. maj 2019

Kombineret socialrådgiver og hjemmevejleder

Trabjerggård bo- og behandlingstilbud

Tørring
Bo - og beskæftigelsestilbuddet Trabjerggård, som ligger mellem Horsens og Vejle, søger pga. tilgang i borgergruppen, snarest muligt en socialrådgiver gerne med hjemmevejledererfaring. Trabjergggård består af tre boenheder, med i alt 29 borgere, hvo...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:3. maj 2019

Familierådgivere til Familierådgivningen

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Familierådgivningen i Silkeborg søger familierådgivere til en fast stilling i vores Special Team. Om Familierådgivningen I Familierådgivningen i Silkeborg kommune lykkes vi sammen, med hinanden, med vores samarbejdspartnere og de familier, som det h...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:26. april 2019

Tilsynskonsulenter til Socialtilsyn Midt

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Socialtilsyn Midt søger tre tilsynskonsulenter til Familieplejeområdet med tiltrædelse 1. juli 2019. Socialtilsyn Midt godkender og fører driftsorienteret tilsyn med såvel private, som offentlige tilbud og plejefamilier inden for det specialiserede ...
Indrykket:19. marts 2019
Udløbsdato:12. maj 2019