Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Socialrådgiver/socialformidler til Brydehusets rusmiddelbehandling

Brydehusets rusmiddelbehandling har travlt, og da en af vores dygtige kollegaer har valgt at prøve lykken et andet sted søger vi nu en ny socialrådgiver/socialformidler i vores voksenteam til rådgivning, udredning af nye borgere, visitationsopgaver og til opfølgning inden for § 101 i serviceloven samt § 141 i Sundhedsloven.

OM DIG
Du er socialrådgiver eller socialformidler med en tydelig, faglig profil. Du forstår betydningen og værdien af godt socialt arbejde, og du kan navigere relevant og troværdigt både blandt samarbejdspartnere og mennesker i meget forskellige livssituationer. Vi ser gerne, at nye kolleger kan se sig selv i en virksomhedskultur, der kendes på et højt serviceniveau, en høj faglighed, humor, hjælpsomhed og sociale aktiviteter i og uden for arbejdspladsen. Du er tydelig i din kommunikation både verbalt og skriftligt. Erfaring med rusmiddelbehandling og psykiatri er en fordel, men ikke et krav. 

OM OS
Brydehuset har en vision om at være Danmarks mest anerkendte samskaber af sociale indsatser inden for rusmidler, socialpsykiatri og udviklingshæmning. Vi er en dynamisk, tværfaglig organisation med flere end 14 forskellige faggrupper, der sammen skal skabe de mest kvalificerede tilbud til de borgere, vi samarbejder med.
Begreber som social kapital, arbejdsmiljø og trivsel på arbejdspladsen er meget væsentlige for den måde hele organisationen samarbejder på. Vi har sat barren højt for de næste tre år, idet vi går efter at blive anerkendt som Danmarks bedste arbejdsplads i samarbejde med Great Place to Work. Det stiller krav til, at du som medarbejder bidrager ind i husets vision og værdier. Til gengæld tilbyder vi en arbejdsplads med højt til loftet, en god og positiv ånd og de bedste kolleger, du kan ønske dig.

I Brydehusets rusmiddelbehandling er vi omkring 30 medarbejdere, som på årsbasis behandler ca. 500 borgere med en rusmiddelsproblematik. Vi er organiseret i et unge- og et voksenteam samt et sundhedsteam, som fungerer på tværs af disse. 
 
LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Stillingen er på 37 timer/ugentligt. Du skal være indstillet på, at opgaverne ligger mellem kl. 8 og 18 på hverdage, idet vi ser os selv som en servicevirksomhed, der også skal kunne imødekomme behandlingsønsker fra mennesker, som er i uddannelse eller i job.
   
Løn og ansættelse sker ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation
 
YDERLIGERE INFORMATION
Ring og hør mere om jobbet hos afsnitsleder Jesper Graabek på telefon 2535 2910.
 
ANSØGNINGSFRIST: 14. januar 2021
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 3 2021.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
 





Ballerup Kommune

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.