Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Socialrådgiver/socialformidler til Familieafdelingen

Familieafdelingen i Allerød Kommune søger en socialrådgiver/socialformidler til barselsvikariat i vores handicapteam.
 
Stillingen er til besættelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest muligt derefter og er på 37 timer pr. uge.
 
Om os
Familieafdelingen er en tværfagligt sammensat afdeling bestående af socialrådgivere, psykologer, familiekonsulenter, familieplejekonsulent, fysioterapeuter, specialpædagogiske konsulenter, ungekonsulenter og administrative konsulenter.

På myndighedsområdet er vi opdelt i et forebyggelsesteam, et familieteam og et handicapteam. I handicapteamet bliver du én ud af fem medarbejdere, hvoraf en har en halv koordinatorfunktion.

Allerød Kommune indgår i frikommuneforsøget, og vi har et tæt samarbejde med voksenområdet omkring Èn borger én plan, som siden foråret 2019 også er udrullet på familieområdet. Derudover har vi et tæt samarbejde med vores skole- og dagtilbudsområde.
 
Vi er derfor skarpe på at sikre gode helhedsorienterede løsninger for børn og unge i udsatte positioner og med funktionsnedsættelser samt sikre gode overgange fra barn- og ungeområdet til voksen gennem tæt og koordineret samarbejde med alle relevante aktører omkring barnet/den unge og familien.
 
Vi arbejder ud fra ICS-metoden og anvender DUBU som sagsstyringssystem.
 
Vi kan tilbyde:

  • En arbejdsplads med en flad struktur, hvor der i høj grad er mulighed for medindflydelse både i det daglige arbejde samt i forhold til de afgørelser, vi træffer
  • Et udfordrende og spændende arbejdsområde med alsidige opgaver
  • Et velfungerende og tæt samarbejde med almenområdet og voksenområdet, sådan at vi sikre en helhedsorienteret indsats
  • Faglig sparring med kompetente kollegaer med fokus på kvalitet og ensartethed i sagsbehandlingen
  • Løbende sagssupervision
  • Tæt samarbejde og sparring med Familieafdelingens øvrige ansatte
  • Mulighed for faglig udvikling herunder ekstern supervision
  • Flekstid og gode kantineforhold
  • Godt kollegialt samarbejdsmiljø – med let adgang til sparring på tværs af teams
  • Et godt socialt sammenhold 
  • Åbent kontorlandskab som medvirker til fleksibelt samarbejde internt og med vores kollegaer i Skole- og dagtilbud.
 
Vi forventer, at du:
  • Er uddannet socialrådgiver/socialformidler og har lyst til at engagere dig i børne- og familiearbejdet
  • Har erfaring inden for handicapområdet/børne- og familieområdet fra myndighedsområdet
  • Har gode samarbejdsevner, er god til at lytte, kommunikere og reflektere
  • Er robust og rummelig
  • Har en respektfuld og anerkendende tilgang i samarbejdet med borgerne
  • Er indstillet på metodeudvikling og udviklingsarbejde generelt
  • Har erfaring med ICS og DUBU
  • Har flair for administrativt arbejde.

Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst mellem DS/HK og KL.

Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder for myndighedsgruppen Dorte Bay på 48 12 61 17 (ferie uge 32-34) eller koordinator Lina Al-Muhanna på 48 12 63 85 for yderligere oplysninger.

Forud for endelig ansættelse vil der blive indhentet straffeoplysninger og børneattest.

Du sender din ansøgning og kopi af uddannelsesbevis digitalt via linket i annoncen senest tirsdag den 3. september 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 37.



Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.



 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330067214Phoenix-5045330e12019-08-02T10:00:16.720Socialrådgiver/socialformidler til FamilieafdelingenFamilieafdelingen i Allerød Kommune søger en socialrådgiver/socialformidler til barselsvikariat i vores handicapteam.
 
Stillingen er til besættelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest muligt derefter og er på 37 timer pr. uge.
 
Om os
Familieafdelingen er en tværfagligt sammensat afdeling bestående af socialrådgivere, psykologer, familiekonsulenter, familieplejekonsulent, fysioterapeuter, specialpædagogiske konsulenter, ungekonsulenter og administrative konsulenter.

På myndighedsområdet er vi opdelt i et forebyggelsesteam, et familieteam og et handicapteam. I handicapteamet bliver du én ud af fem medarbejdere, hvoraf en har en halv koordinatorfunktion.

Allerød Kommune indgår i frikommuneforsøget, og vi har et tæt samarbejde med voksenområdet omkring Èn borger én plan, som siden foråret 2019 også er udrullet på familieområdet. Derudover har vi et tæt samarbejde med vores skole- og dagtilbudsområde.
 
Vi er derfor skarpe på at sikre gode helhedsorienterede løsninger for børn og unge i udsatte positioner og med funktionsnedsættelser samt sikre gode overgange fra barn- og ungeområdet til voksen gennem tæt og koordineret samarbejde med alle relevante aktører omkring barnet/den unge og familien.
 
Vi arbejder ud fra ICS-metoden og anvender DUBU som sagsstyringssystem.
 
Vi kan tilbyde:
  • En arbejdsplads med en flad struktur, hvor der i høj grad er mulighed for medindflydelse både i det daglige arbejde samt i forhold til de afgørelser, vi træffer
  • Et udfordrende og spændende arbejdsområde med alsidige opgaver
  • Et velfungerende og tæt samarbejde med almenområdet og voksenområdet, sådan at vi sikre en helhedsorienteret indsats
  • Faglig sparring med kompetente kollegaer med fokus på kvalitet og ensartethed i sagsbehandlingen
  • Løbende sagssupervision
  • Tæt samarbejde og sparring med Familieafdelingens øvrige ansatte
  • Mulighed for faglig udvikling herunder ekstern supervision
  • Flekstid og gode kantineforhold
  • Godt kollegialt samarbejdsmiljø – med let adgang til sparring på tværs af teams
  • Et godt socialt sammenhold 
  • Åbent kontorlandskab som medvirker til fleksibelt samarbejde internt og med vores kollegaer i Skole- og dagtilbud.
 
Vi forventer, at du:
  • Er uddannet socialrådgiver/socialformidler og har lyst til at engagere dig i børne- og familiearbejdet
  • Har erfaring inden for handicapområdet/børne- og familieområdet fra myndighedsområdet
  • Har gode samarbejdsevner, er god til at lytte, kommunikere og reflektere
  • Er robust og rummelig
  • Har en respektfuld og anerkendende tilgang i samarbejdet med borgerne
  • Er indstillet på metodeudvikling og udviklingsarbejde generelt
  • Har erfaring med ICS og DUBU
  • Har flair for administrativt arbejde.

Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst mellem DS/HK og KL.

Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder for myndighedsgruppen Dorte Bay på 48 12 61 17 (ferie uge 32-34) eller koordinator Lina Al-Muhanna på 48 12 63 85 for yderligere oplysninger.

Forud for endelig ansættelse vil der blive indhentet straffeoplysninger og børneattest.

Du sender din ansøgning og kopi af uddannelsesbevis digitalt via linket i annoncen senest tirsdag den 3. september 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 37.



Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.



 

2019-09-04T00:50:53.547 Familieafdelingen i Allerød Kommune søger en socialrådgiver socialformidler til barselsvikariat i vores handicapteam. Stillingen er til besættelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest muligt derefter og er på 37 timer pr. uge. Om osFamilieafdelingen er en tværfagligt sammensat afdeling bestående af socialrådgivere, psykologer, familiekonsulenter, familieplejekonsulent, fysioterapeuter, specialpædagogiske konsulenter, ungekonsulenter og administrative konsulenter.På myndighedsområdet er vi opdelt i et forebyggelsesteam, et familieteam og et handicapteam. I handicapteamet bliver du n ud af fem medarbejdere, hvoraf en har en halv koordinatorfunktion.Allerød Kommune indgår i frikommuneforsøget, og vi har et tæt samarbejde med voksenområdet omkring n borger n plan, som siden foråret 2019 også er udrullet på familieområdet. Derudover har vi et tæt samarbejde med vores skole- og dagtilbudsområde. Vi er derfor skarpe på at sikre gode helhedsorienterede løsninger for børn og unge i udsatte positioner og med funktionsnedsættelser samt sikre gode overgange fra barn- og ungeområdet til voksen gennem tæt og koordineret samarbejde med alle relevante aktører omkring barnet den unge og familien. Vi arbejder ud fra ICS-metoden og anvender DUBU som sagsstyringssystem. Vi kan tilbyde: En arbejdsplads med en flad struktur, hvor der i høj grad er mulighed for medindflydelse både i det daglige arbejde samt i forhold til de afgørelser, vi træffer Et udfordrende og spændende arbejdsområde med alsidige opgaver Et velfungerende og tæt samarbejde med almenområdet og voksenområdet, sådan at vi sikre en helhedsorienteret indsats Faglig sparring med kompetente kollegaer med fokus på kvalitet og ensartethed i sagsbehandlingen Løbende sagssupervision Tæt samarbejde og sparring med Familieafdelingens øvrige ansatte Mulighed for faglig udvikling herunder ekstern supervision Flekstid og gode kantineforhold Godt kollegialt samarbejdsmiljø med let adgang til sparring på tværs af teams Et godt socialt sammenhold Åbent kontorlandskab som medvirker til fleksibelt samarbejde internt og med vores kollegaer i Skole- og dagtilbud. Vi forventer, at du: Er uddannet socialrådgiver socialformidler og har lyst til at engagere dig i børne- og familiearbejdet Har erfaring inden for handicapområdet børne- og familieområdet fra myndighedsområdet Har gode samarbejdsevner, er god til at lytte, kommunikere og reflektere Er robust og rummelig Har en respektfuld og anerkendende tilgang i samarbejdet med borgerne Er indstillet på metodeudvikling og udviklingsarbejde generelt Har erfaring med ICS og DUBU Har flair for administrativt arbejde. Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst mellem DS HK og KL.Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder for myndighedsgruppen Dorte Bay på 48 12 61 17 (ferie uge 32-34) eller koordinator Lina Al-Muhanna på 48 12 63 85 for yderligere oplysninger.Forud for endelig ansættelse vil der blive indhentet straffeoplysninger og børneattest.Du sender din ansøgning og kopi af uddannelsesbevis digitalt via linket i annoncen senest tirsdag den 3. september 2019.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 37.Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.10Phoenix5045330e101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-03T00:00:000010https://alleroed.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=583c4c00-97e5-4cf2-bc25-4be7e17e7b8d0EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3569634Familier11Bjarkesvej 23450AllerødDKDanmarkORS/5045330e_logo.jpegORS/Small/5045330e_logo.jpeg0
personale@alleroed.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset800089EmplyMinimum pakken - 35 dage446bfc86-f26f-4819-b71d-7e8822ac9623_450600002-08-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5045330ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5045330ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5045330e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5045330e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/2.jpgSocialrådgiver/socialformidler til Familieafdelingen12008001Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver25Offentlig administration362266222Dorte Bay eller Lina Al-Muhannapersonale@alleroed.dkDanmarkDanmark330150206Ydelse & Administration søger en barselsvikar til udbetaling af forsørgelses- og enkeltydelser og behandling af merudgifter jf. SEL §100Basic Ydelse Administration i Allerød Kommune søger en barselsvikar med tiltrædelse 1. marts 2020 til cirka 28. februar 2021. Stillingen er på 30 timer pr. uge.Arbejdstiden ligger mandag og torsdag fra klokken. 08.00 17.00, tirsdag og onsdag fra klokken 08.00 15.00 og fredag klokken 08.00 13.00. Vi har flextid og skiftes til at tage en vagt til klokken 17.00 pr. uge.Om osYdelse Administration er et team bestående af ti engagerede og motiverede medarbejdere. Hos os er ingen dage ens, og tempoet er højt. Vi er en del af den samlede Borgerservice og sidder i åbent kontormiljø i Borgerportalen.Allerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgeren.Om stillingenVores kerneopgave består blandt andet af behandling af ansøgninger og udbetalinger af forsørgelsesydelser og enkeltydelser efter Aktivloven, merudgifter efter Servicelovens 100 og generel råd og vejledning af kommunens borgere. Lovgivning og arbejdsgange er i konstant bevægelse, derfor vil det være et krav, at du trives med detaljer og forandringer. Har du samtidig styr på tallene, vil det absolut være en fordel.Vi har et rigtig godt og tæt samarbejde på tværs af afdelingerne, hvilket er en forudsætning for at yde en samlet god service til borgerne. Bliver du motiveret af ovennævnte, kan vi tilbyde dig: flekstidsordning afvekslende og udfordrende arbejde en stilling med høj grad af selvstændighed, indflydelse og gode samarbejdsrelationer storrumsarbejdsplads på et lækkert moderne rådhus engagerede, kompetente og motiverede kollegaer løn efter principperne for Ny Løn. Om digDa vi naturligvis er på udkig efter de rette kompetencer til vores velfungerende team, har vi følgende forventninger til dig som kommende kollega.Vi forventer, at du: er socialrådgiver formidler kontoruddannet eller har anden relevant uddannelse har erfaring med merudgifter jf. Servicelovens 100 har erfaring med behandling og udbetaling af forsørgelsesydelser jf. Aktivloven har god erfaring med rådgivning på det sociale område er systematisk, struktureret og detaljeorienteret har flair for tal har flair for lovgivning og paragraffer kan håndtere pressede borgere kan overholde deadlines er engageret, motiveret, robust og synes det er sjovt at gå på arbejde er forandringsparat (vi er i konstant bevægelse) er en teamplayer kan arbejde selvstændigt, målrettet og helhedsorienteret med borgerne har godt kendskab til it på brugerniveau (gerne KMD og FASIT). Derfor skal du vælge osVi har en høj faglighed, vi er gode til at samarbejde på tværs og har løbende sparring omkring opgaveløsningen. Vores mål er, at træffe korrekte afgørelser og udbetale korrekte ydelser til tiden.Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst for HK DS.Du er velkommen til at kontakte gruppeleder Mette Thostrup på 48 10 03 38 for at høre nærmere om stillingen.Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på vores kommende medarbejdere.Du sender din ansøgning og dit uddannelsesbevis digitalt via linket i annoncen senest 23. januar 2020.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 5.Vi glæder os til at modtage din ansøgning Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har over 25.500 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.Ydelse & Administration i Allerød Kommune søger en barselsvikar med tiltrædelse 1. marts 2020 til cirka 28. februar 2021. Stillingen er på 30 timer pr. uge.

Arbejdstiden ligger mandag og torsdag fra klokken. 08.00–17.00, tirsdag og onsdag fra klokken 08.00–15.00 og fredag klokken 08.00–13.00. Vi har flextid og skiftes til at tage en vagt til klokken 17.00 pr. uge.

Om os
Ydelse & Administration er et team bestående af ti engagerede og motiverede medarbejdere. Hos os er ingen dage ens, og tempoet er højt. Vi er en del af den samlede Borgerservice og sidder i åbent kontormiljø i Borgerportalen.

Allerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgeren.

Om stillingen
Vores kerneopgave består blandt andet af behandling af ansøgninger og udbetalinger af forsørgelsesydelser og enkeltydelser efter Aktivloven, merudgifter efter Servicelovens §100 og generel råd og vejledning af kommunens borgere. Lovgivning og arbejdsgange er i konstant bevægelse, derfor vil det være et krav, at du trives med detaljer og forandringer. Har du samtidig styr på tallene, vil det absolut være en fordel.

Vi har et rigtig godt og tæt samarbejde på tværs af afdelingerne, hvilket er en forudsætning for at yde en samlet god service til borgerne. Bliver du motiveret af ovennævnte, kan vi tilbyde dig:
  • flekstidsordning
  • afvekslende og udfordrende arbejde
  • en stilling med høj grad af selvstændighed, indflydelse og gode samarbejdsrelationer
  • storrumsarbejdsplads på et lækkert moderne rådhus
  • engagerede, kompetente og motiverede kollegaer
  • løn efter principperne for Ny Løn.

Om dig
Da vi naturligvis er på udkig efter de rette kompetencer til vores velfungerende team, har vi følgende forventninger til dig som kommende kollega.
Vi forventer, at du:                                  
  • er socialrådgiver/formidler/kontoruddannet eller har anden relevant uddannelse
  • har erfaring med merudgifter jf. Servicelovens §100
  • har erfaring med behandling og udbetaling af forsørgelsesydelser jf. Aktivloven
  • har god erfaring med rådgivning på det sociale område
  • er systematisk, struktureret og detaljeorienteret
  • har flair for tal
  • har flair for lovgivning og paragraffer
  • kan håndtere pressede borgere
  • kan overholde deadlines
  • er engageret, motiveret, robust og synes det er sjovt at gå på arbejde
  • er forandringsparat (vi er i konstant bevægelse)
  • er en teamplayer
  • kan arbejde selvstændigt, målrettet og helhedsorienteret med borgerne
  • har godt kendskab til it på brugerniveau (gerne KMD og FASIT).

Derfor skal du vælge os
Vi har en høj faglighed, vi er gode til at samarbejde på tværs og har løbende sparring omkring opgaveløsningen. Vores mål er, at træffe korrekte afgørelser og udbetale korrekte ydelser til tiden.


Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst for HK/DS.

Du er velkommen til at kontakte gruppeleder Mette Thostrup på 48 10 03 38 for at høre nærmere om stillingen.

Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på vores kommende medarbejdere.

Du sender din ansøgning og dit uddannelsesbevis digitalt via linket i annoncen senest 23. januar 2020.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 5.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning


Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har over 25.500 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.



 

ORS/Small/51137fc3_logo.jpegBorgerserviceAllerød2020-01-06T15:03:20.5602020-01-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ydelse & Administration søger en barselsvikar til udbetaling af forsørgelses- og enkeltydelser og behandling af merudgifter jf. SEL §100

Borgerservice

Allerød
Ydelse Administration i Allerød Kommune søger en barselsvikar med tiltrædelse 1. marts 2020 til cirka 28. februar 2021. Stillingen er på 30 timer pr. uge.Arbejdstiden ligger mandag og torsdag fra klokken. 08.00 17.00, tirsdag og onsdag fra klokken 0...
Indrykket:6. januar 2020