Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Socialstyrelsen søger barselsvikar for administrativ medarbejder til VISO

Vi tilbyder 
Et barselsvikariat i en administrativ supportfunktion i et af vores kontorer (VISO). Funktionen løftes af et velfungerende og højtydende team med en bred kontaktflade indadtil som udadtil. Det er et afvekslende job, som du kan være med til at præge og udvikle, hvis du som dine kolleger har fokus på kvalitet, effektivitet og rettidighed. Vi holder en rar og ordentlig tone i hele kontoret. Og der er plads til grin og sjov midt i travlheden.  
 
Om VISO  
Kontoret består af fire ledere og 45 medarbejdere med forskellige faglige baggrunde. Vi er fordelt på fire teams, heriblandt en administrativ supportfunktion med tre medarbejdere og en elev.  
 
Vi har kontrakter med over 100 landsdækkende leverandører, som på VISO's vegne leverer vejledende specialrådgivning mv. om udsatte og handicappede børn, unge og voksne til kommunale myndigheder, institutioner, tilbud samt borgere. Vi leverer over 5.000 rådgivningsforløb om året og tager imod endnu flere henvendelser. Vores samlede rådgivningsbudget udgør knap 240 mio. kr. om året. 
 
Sammen med vores netværk af leverandører bidrager vi således til at bringe den specialiserede viden inden for social- og specialundervisningsområdet i spil til gavn for kommuner, fagfolk og borgere.  
 
Stillingsbeskrivelse 
De administrative medarbejdere i supportfunktionen: 
 
• opretter sager ud fra indkomne elektroniske og fysiske henvendelser 
• journaliserer og behandler fysisk og elektronisk post 
• håndterer administrative opgaver i relation til udbud og kontrakter 
• tager imod telefonhenvendelser fra borgere, kommuner, tilbud m.fl. 
• varetager superbrugerfunktioner i forhold til kontorets forskellige IT-systemer 
• betjener kontorets ledelse 
• leverer sekretærbistand i forbindelse med en række af kontorets udviklingsprojekter.
 
Din profil 
Vi forventer, at du er uddannet kontorassistent. Du skal have erfaringer med og lyst til at udføre forskellige administrative opgaver. Det er særligt vigtigt, at du er en holdspiller, der kan medvirke til at sikre et fagligt og socialt velkørende teamarbejde. Derfor ønsker vi bl.a., at du:  

  • har en positiv, åben og imødekommende tilgang.
  • har gå-på-mod og drive.
  • kan samarbejde og agere på egen hånd effektivt og hurtigt.
  • er god til at skabe overblik og gå systematisk til værks.
  • er ferm til at planlægge og prioritere dine opgaver.
Desuden lægger vi vægt på, at du: 
  • kan arbejde selvstændigt, effektivt og målrettet.
  • kan vidensdele og samarbejde godt internt og eksternt.
  • udviser engagement og motivation både fagligt og socialt.
  • er omstillingsparat, ambitiøs og fleksibel.
  • bidrager til egen læring og udvikling.
  • formidler mundtligt og skriftligt klart og præcist med overbevisning og troværdighed.
  • kan agere inden for rammerne af god embedsmandsskik.
Ansøgningsfrist og afholdelse af samtaler 
Du sender din ansøgning og relevant dokumentation (CV og eksamenspapirer) elektronisk via stillingsopslaget på vores hjemmeside www.socialstyrelsen.dk. Der er ansøgningsfrist den 11. februar 2018. Vi afholder samtaler i uge 7. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår 
Der er tale om en tidsbegrænset ansættelse i et halvt år i perioden 1. april 2018 til 30. september 2018 med mulighed for forlængelse. 
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst mellem HK-stat og Finansministeriet med mulighed for forhandling af individuelle tillæg. 
Stillingens ansættelsesområde er Børne- og Socialministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdssted er Socialstyrelsen i Odense, Edisonsvej 1., 5000 Odense C. 
 
Vil du vide mere? 
Du kan få flere oplysninger om stillingen og Socialstyrelsen ved at kontakte faglig leder Lars Sandberg (lar@socialstyrelsen.dk - tlf.nr. 41 73 08 51), administrativ medarbejder Signe Helweg-Mikkelsen (sihm@socialstyrelsen.dk - tlf.nr. (50 81 09 80) eller administrativ medarbejder Berit Martinussen (bm@socialstyrelsen.dk - tlf.nr. 41 93 24 33).  
 
Du kan også læse mere om VISO og Socialstyrelsen på www.socialstyrelsen.dk.  


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her