Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Søger du nye udfordringer med en bred vifte af opgaver?

Osterkruger Electric A/S søger pt. en stilling på 30 timer som kontorassistent i en elektriker virksomhed i Ballerup. Du skal være klar på bliver udfordret og få nye færdigheder.

 

Jobbet:

  • Lønudbetaling til vores ansatte
  • Daglig bogføring og afstemning af finans-, debitor- og kreditorbogholderi.
  • Telefon/mailhåndtering
  • Betalinger i netbank
  • Fakturering
  • Mange varierende administrative opgaver

 

Vi forventer:

  • At du har baggrundsviden indenfor kontorverden, samt at du er en person som har et behov for hele tiden at holde dig opdateret indenfor området.
  • At du er klar på at begive dig i kast med nye tiltag.
  • At du er smilende og positiv.
  • Gerne at du har uddannelse eller kurser indenfor området.
  • At du kan arbejde selvstændigt, da du ofte er alene på kontoret.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329791983Phoenix-faf6523212018-04-11T00:00:00Søger du nye udfordringer med en bred vifte af opgaver?

Osterkruger Electric A/S søger pt. en stilling på 30 timer som kontorassistent i en elektriker virksomhed i Ballerup. Du skal være klar på bliver udfordret og få nye færdigheder.

 

Jobbet:

  • Lønudbetaling til vores ansatte
  • Daglig bogføring og afstemning af finans-, debitor- og kreditorbogholderi.
  • Telefon/mailhåndtering
  • Betalinger i netbank
  • Fakturering
  • Mange varierende administrative opgaver

 

Vi forventer:

  • At du har baggrundsviden indenfor kontorverden, samt at du er en person som har et behov for hele tiden at holde dig opdateret indenfor området.
  • At du er klar på at begive dig i kast med nye tiltag.
  • At du er smilende og positiv.
  • Gerne at du har uddannelse eller kurser indenfor området.
  • At du kan arbejde selvstændigt, da du ofte er alene på kontoret.
2018-05-14T13:12:05.327 Osterkruger Electric A S søger pt. en stilling på 30 timer som kontorassistent i en elektriker virksomhed i Ballerup. Du skal være klar på bliver udfordret og få nye færdigheder. Jobbet: Lønudbetaling til vores ansatte Daglig bogføring og afstemning af finans-, debitor- og kreditorbogholderi. Telefon mailhåndtering Betalinger i netbank Fakturering Mange varierende administrative opgaver Vi forventer: At du har baggrundsviden indenfor kontorverden, samt at du er en person som har et behov for hele tiden at holde dig opdateret indenfor området. At du er klar på at begive dig i kast med nye tiltag. At du er smilende og positiv. Gerne at du har uddannelse eller kurser indenfor området. At du kan arbejde selvstændigt, da du ofte er alene på kontoret.11Jobnetfaf65232100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-06T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3212959OSTERKRÜGER ELECTRIC A/S11Industriparken 192750BallerupDKDanmark0
mk@osterkruger-el.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent553524JobNet48078941000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=faf65232https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=faf65232https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=faf65232&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=faf65232&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgEr Kontor og administration noget for dig? Søg jobbet som Kontorassistent i dag.12007991Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration354295684Michelle Koldenborgmk@osterkruger-el.dkDKDanmarkDKDanmark329926685KontorassistentBasic Er du fleksibel og gerne vil arbejde 32 timer, er det dig vi søger til et længerevarende vikariat med mulighed for fastansættelse. Vi søger en person der er serviceminded, engageret og har en positiv indstilling. Arbejdsopgaver: Administrative opgaver Bogholderi opgaver - debet kredit Kundeservice Oprettelse af kontrakter Løbende fakturering for sælgerne Faglige kompetencer: • Du er uddannet indenfor kontor og har gerne erfaring forståelse med leasing kontrakter • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver • Du er rutineret IT-bruger • Du har erfaring med SAP • Har du kendskab til engelsk, er det en fordel Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.
Er du fleksibel og gerne vil arbejde 32 timer, er det dig vi søger til et længerevarende vikariat med mulighed for fastansættelse.
 
Vi søger en person der er serviceminded, engageret og har en positiv indstilling.

Arbejdsopgaver:
  • Administrative opgaver
  • Bogholderi opgaver - debet/kredit 
  • Kundeservice
  • Oprettelse af kontrakter
  • Løbende fakturering for sælgerne
  • Faglige kompetencer:
    • Du er uddannet indenfor kontor og har gerne erfaring/forståelse med leasing kontrakter
    • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
    • Du er rutineret IT-bruger
    • Du har erfaring med SAP
    • Har du kendskab til engelsk, er det en fordel

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    JKS A/SRoskilde2018-12-12T16:00:14.5502018-12-31T00:00:00
    329921166Telefonist til Informationen, Sjællands Universitetshospital RoskildeRobot Vi søger en telefonist til at hjælpe os med vores opgaver i Informationen på Sjællands Universitetshospital, Roskilde. Du vil indgå i en velfungerende gruppe, og opgaverne foregår i et til tider hektisk arbejdsmiljø, hvor en professionel og imødekommende tilgang er altafgørende. Stillingen som telefonist er på deltid i en fast stilling på gennemsnit 23 timer om ugen i skiftende vagter, dog primært nattevagter. Er du Serviceorienteret med et smil i stemmen? Har du situationsfornemmelse? Har du gode kommunikationsevner? Trives du i en stilling, hvor du dagligt modtager mange henvendelser? Er du fleksibel? Er du vandt til nattevagter? Vi betjener Alle personlige henvendelser både fra patienter, pårørende, personale m.v. Telefonomstilling Overvåger og formidler alarmopkald Rykker for kørsler Og meget, meget andet Vi er 10 telefonister incl. dig, som håndterer opgaverne i Informationen, der er bemandet døgnet rundt, året rundt, hvilket betyder at vi dækker dag-, aften-, natte- og weekendvagter, som kendes minst 4 uger i forvejen. Vagterne er af 7-8 timers varighed. Vi lægger vægt på At du har erfaring med at arbejde i en reception eller andre udadvendte stillinger, hvor du er vant til at yde en høj service At du er en glad og åben kollega med gode samarbejdsevner, der har lyst til at bidrage til et godt arbejdsmiljø At du også kan arbejde selvstændigt og have lyst og mod til at træffe beslutninger selv, da man sidder alene på aften- og nattevagter At du er vant til at arbejde om natten (beskriv hvor hvornår) At du er daglig bruger af IT At du behersker engelsk på samtaleniveau At du er positiv og serviceminded Du kan forvente En stillingen som er på deltid med et gennemsnit på 23 timer pr. uge, som er fordelt på faste vagter og vagter, som fordeles efter behovet for afløsning (vi giver ikke frigørelsesattest) Skiftende vagter, men primært nattevagter En grundig oplæring En spændende arbejdsplads, som er i konstant udvikling For stillingen gælder, at der kan forventes flere timer i ferieperioder, ved afspadsering, sygdom, kurser m.v., som kan være fordelt på alle vagter, men primært nattevagter. Om Sjællands Universitetshospital Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på. Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne. Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http: www.regionsjaelland.dk suh

    Vi søger en telefonist til at hjælpe os med vores opgaver i Informationen på Sjællands Universitetshospital, Roskilde. Du vil indgå i en velfungerende gruppe, og opgaverne foregår i et til tider hektisk arbejdsmiljø, hvor en professionel og imødekommende tilgang er altafgørende. Stillingen som telefonist er på deltid i en fast stilling på gennemsnit 23 timer om ugen i skiftende vagter, dog primært nattevagter.

    Er du

    • Serviceorienteret med et smil i stemmen?
    • Har du situationsfornemmelse?
    • Har du gode kommunikationsevner?
    • Trives du i en stilling, hvor du dagligt modtager mange henvendelser?
    • Er du fleksibel?
    • Er du vandt til nattevagter?

    Vi betjener

    • Alle personlige henvendelser både fra patienter, pårørende, personale m.v.
    • Telefonomstilling
    • Overvåger og formidler alarmopkald
    • Rykker for kørsler
    • Og meget, meget andet

    Vi er 10 telefonister incl. dig, som håndterer opgaverne i Informationen, der er bemandet døgnet rundt, året rundt, hvilket betyder at vi dækker dag-, aften-, natte- og weekendvagter, som kendes minst 4 uger i forvejen. Vagterne er af 7-8 timers varighed.

    Vi lægger vægt på

    • At du har erfaring med at arbejde i en reception eller andre udadvendte stillinger, hvor du er vant til at yde en høj service
    • At du er en glad og åben kollega med gode samarbejdsevner, der har lyst til at bidrage til et godt arbejdsmiljø
    • At du også kan arbejde selvstændigt og have lyst og mod til at træffe beslutninger selv, da man sidder alene på aften- og nattevagter
    • At du er vant til at arbejde om natten (beskriv hvor/hvornår)
    • At du er daglig bruger af IT
    • At du behersker engelsk på samtaleniveau
    • At du er positiv og serviceminded

    Du kan forvente

    • En stillingen som er på deltid med et gennemsnit på 23 timer pr. uge, som er fordelt på faste vagter og vagter, som fordeles efter behovet for afløsning (vi giver ikke frigørelsesattest)
    • Skiftende vagter, men primært nattevagter
    • En grundig oplæring
    • En spændende arbejdsplads, som er i konstant udvikling

    For stillingen gælder, at der kan forventes flere timer i ferieperioder, ved afspadsering, sygdom, kurser m.v., som kan være fordelt på alle vagter, men primært nattevagter.

    Om Sjællands Universitetshospital
    Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på.

    Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne.

    Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http://www.regionsjaelland.dk/suh

    Region SjællandRoskilde2018-12-01T00:00:002018-12-14T00:00:00
    329922519Administrative medarbejdere med gode sprogkundskaber i engelsk og sans for detaljen til PETRobot Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste Har du en administrativ uddannelse, gode sprogkundskaber, sans for detaljen, lyst til at være med d r, hvor tingene sker, og evner du at løbe stærkt uden at miste overblikket? Så er et job i PET måske noget for dig. JOBBETPET søger en administrativ medarbejder med gode dansk-, engelsk- og it-kundskaber. Stillingen hører til i en af organisationens operative afdelinger, og centeret beskæftiger både administrative medarbejdere, polititjenestemænd og akademikere. Du vil blive tilknyttet et team, der bl.a. har ansvaret for kommunikationen med PET s nationale og internationale samarbejdspartnere samt for den første sagsbehandling af alle modtagne informationer. Sammen med de øvrige administrative medarbejdere er det din opgave at sikre, at informationer til og fra PET modtages og afsendes, registreres, behandles og fordeles hurtigst muligt.Dine primære arbejdsopgaver vil være At modtage, behandle, visitere, søge og fremsende ny information til rette modtager i PET og til samarbejdspartnere At deltage i relaterede aktiviteter i dit team At afsende udgående korrespondance på danskArbejdet foregår ved hjælp af flere forskellige IT-systemer og ofte på baggrund af fremmedsprogligt materiale samt i tæt samarbejde med dit team, og der er en stor kontaktflade til alle husets forretningsområder.ARBEJDSTIDArbejdstiden er 37 timer pr. uge. Du vil komme til at indgå i en vagtplan, der indbefatter aftenvagter og dagvagter i weekenden og på helligdage. Pt. er der aftenvagter på hverdage til kl. 20 i n uge ad gangen cirka hver 6. uge samt dagvagter i weekender og på helligdage ca. 5 weekender og et par helligdage om året. VI FORVENTERAt du har: En administrativ uddannelse Særdeles gode danskkundskaber Særdeles gode engelskkundskaber Særdeles gode it-kundskaber Kendskab til og interesse for samfundsmæssige forhold Gode samarbejdsevner.Som person er du serviceminded og fleksibel både med hensyn til arbejdsopgaver og -tider. Du kan holde hovedet koldt og humøret oppe, også når der er travlt, og du leverer altid høj kvalitet. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.Dit arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes. Kontakt og ansøgning Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte afdelingen på telefon 30 68 31 49. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk Når du søger en stilling hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Søger du flere stillinger, skal du lægge en ansøgning og et cv ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Vi forventer at afholde samtaler i uge 2. Politiets EfterretningstjenestePolitiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod dan-skere og danske interesser i udlandet.Vores vision er at være en professionel, effektiv og troværdig sikkerheds- og efterret-ningstjeneste, der er på forkant med udviklingen, og som er respekteret af samarbejdspartnere, nyder tillid i offentligheden og medvirker til at skabe tryghed i det danske sam-fund.

    Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste

    Har du en administrativ uddannelse, gode sprogkundskaber, sans for detaljen, lyst til at være med dér, hvor tingene sker, og evner du at løbe stærkt uden at miste overblikket? Så er et job i PET måske noget for dig.

    JOBBET
    PET søger en administrativ medarbejder med gode dansk-, engelsk- og it-kundskaber. Stillingen hører til i en af organisationens operative afdelinger, og centeret beskæftiger både administrative medarbejdere, polititjenestemænd og akademikere. Du vil blive tilknyttet et team, der bl.a. har ansvaret for kommunikationen med PET’s nationale og internationale samarbejdspartnere samt for den første sagsbehandling af alle modtagne informationer.

    Sammen med de øvrige administrative medarbejdere er det din opgave at sikre, at informationer til og fra PET modtages og afsendes, registreres, behandles og fordeles hurtigst muligt.

    Dine primære arbejdsopgaver vil være
    • At modtage, behandle, visitere, søge og fremsende ny information til rette modtager i PET og til samarbejdspartnere
    • At deltage i relaterede aktiviteter i dit team
    • At afsende udgående korrespondance på dansk

    Arbejdet foregår ved hjælp af flere forskellige IT-systemer og ofte på baggrund af fremmedsprogligt materiale samt i tæt samarbejde med dit team, og der er en stor kontaktflade til alle husets forretningsområder.

    ARBEJDSTID
    Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Du vil komme til at indgå i en vagtplan, der indbefatter aftenvagter og dagvagter i weekenden og på helligdage. Pt. er der aftenvagter på hverdage til kl. 20 i én uge ad gangen cirka hver 6. uge samt dagvagter i weekender og på helligdage ca. 5 weekender og et par helligdage om året.

    VI FORVENTER
    At du har:
    • En administrativ uddannelse
    • Særdeles gode danskkundskaber
    • Særdeles gode engelskkundskaber
    • Særdeles gode it-kundskaber
    • Kendskab til og interesse for samfundsmæssige forhold
    • Gode samarbejdsevner.

    Som person er du serviceminded og fleksibel både med hensyn til arbejdsopgaver og -tider. Du kan holde hovedet koldt og humøret oppe, også når der er travlt, og du leverer altid høj kvalitet.


    Løn- og ansættelsesvilkår

    Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2019.

    Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

    Dit arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.

    Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes.


    Kontakt og ansøgning

    Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte afdelingen på telefon 30 68 31 49. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk

    Når du søger en stilling hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Søger du flere stillinger, skal du lægge en ansøgning og et cv ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.

    Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Vi forventer at afholde samtaler i uge 2.


    Politiets Efterretningstjeneste
    Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod dan-skere og danske interesser i udlandet.

    Vores vision er at være en professionel, effektiv og troværdig sikkerheds- og efterret-ningstjeneste, der er på forkant med udviklingen, og som er respekteret af samarbejdspartnere, nyder tillid i offentligheden og medvirker til at skabe tryghed i det danske sam-fund.

    Politiets EfterretningstjenesteGladsaxe2018-12-04T00:00:002018-12-18T00:00:00
    329927273Medarbejder med stærke kommunikative kvalifikationerRobot søges til administrationen i Læringshus Nærheden Med afsæt i Byrådets børne- og - ungepolitik vil Høje-Taastrup Kommune skabe fremtidens folkeskole, hvor børn og unges faglige udbytte styrke. Som en del af denne ambition har Byrådet besluttet at bygge en skole, der skal sætte Høje-Taastrup Kommune på landkortet inden for skole og undervisning. Skolen bliver en del af en hel ny bydel, Nærheden, i Hedehusene. Nærheden skal være et forbillede for fremtidens bæredygtige forstad og have en central rolle i udvikling af Hedehusene. Læringshus Nærheden Fremtidens folkeskole Læringshus Nærheden bliver den første skole i Danmark, hvor arkitektur, pædagogik og læring er udviklet i et tæt samspil med fokus på fremtidens kompetencer. Skolen står færdig i 2021, og den forventes at blive 4-5 sporet skole. Læringshuset vil være et hus, hvor børn og unge får lov til at lege, bygge, problemløse og ideudvikle i veltilrettelagte læringsforløb. Det vil være et læringshus, der emmer af eksperimentere projekter hvor entreprenørskab, innovation og kreativitet er nogle af grundpillerne. Du skal være med til at sætte Læringshus Nærheden på landkortet, og sikre en god kommunikation til medarbejdere og nuværende og kommende brugere! Dine opgaver bliver: • Opbygge og vedligeholde skolens hjemmeside, sociale medier og Aula. • Styrke ledelsens dialog med medarbejde og forældre fx gennem nyhedsbreve ol. • Producere brochure, billeder, korte film, tekst i tæt samarbejde med det øvrige personale. • Understøtte ledelsen med at planlægge og gennemføre diverse informationsmøder. • Skabe netværk omkring Åben skole-samarbejdet. • Samarbejde med relevante centre centralt på Rådhuset. • Sikre god dialog og højt informationsniveau til vores eksterne samarbejdspartnere. • Have overblik over GDPR. • Bistå med diverse opgaver i administrationen. Måske har du erfaring med undervisning, fundraising eller lignende? Vi forventer, at du: • Har en relevant uddannelse, og gerne erfaring fra en lignende stilling? • Lyst til at være en aktiv del af vores samarbejde i administration. • Kan jonglere mellem drifts- og udviklingsopgaver. • Kan arbejde selvstændigt, tage ansvar og byder ind med kreative ideer. Løn og ansættelsesvilkår: Stillingen er på fuld tid med forventet tiltrædelse 1. marts eller snarest derefter. Ansættelsen vil ske efter gældende overenskomst med HK. Forventet lønniveau 500-525.000 i årsløn inkl. pension. Frem til at Læringshus Nærheden står færdig, vil du få tjenestested på Hedehusene Skole og Charlotteskolen. De to skoler fusionerer, og bliver en del af Læringshus Nærheden. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen kan du kontakte leder af Læringshus Nærheden Casper Madsen på telefon 24 91 72 57. Du kan læse mere om fremtidens folkeskole på Høje-Taastrup Kommunens hjemmeside: https: www.htk.dk Borger Skoler-uddannelse Fremtidens-skole Laeringshus-Naerheden.aspx Ansøgning Der er ansøgningsfrist den 18. januar 2019. Ansøgning og CV med relevant dokumentation for uddannelse sendes digitalt via kommunen rekrutteringssystem. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 24. januar 2019. I forbindelse med eventuel ansættelse vil vi indhente referencer samt straffe- og børneattest.søges til administrationen i Læringshus Nærheden

    Med afsæt i Byrådets børne- og - ungepolitik vil Høje-Taastrup Kommune skabe fremtidens folkeskole, hvor børn og unges faglige udbytte styrke.  Som en del af denne ambition har Byrådet besluttet at bygge en skole, der skal sætte Høje-Taastrup Kommune på landkortet inden for skole og undervisning.
    Skolen bliver en del af en hel ny bydel, Nærheden, i Hedehusene. Nærheden skal være et forbillede for fremtidens bæredygtige forstad og have en central rolle i udvikling af Hedehusene.

    Læringshus Nærheden – Fremtidens folkeskole
    Læringshus Nærheden bliver den første skole i Danmark, hvor arkitektur, pædagogik og læring er udviklet i et tæt samspil med fokus på fremtidens kompetencer. Skolen står færdig i 2021, og den forventes at blive 4-5 sporet skole.
    Læringshuset vil være et hus, hvor børn og unge får lov til at lege, bygge, problemløse og ideudvikle i veltilrettelagte læringsforløb.
    Det vil være et læringshus, der emmer af eksperimentere projekter; hvor entreprenørskab, innovation og kreativitet er nogle af grundpillerne.

    Du skal være med til at sætte Læringshus Nærheden på landkortet, og sikre en god kommunikation til medarbejdere og nuværende og kommende brugere!

    Dine opgaver bliver:

       • Opbygge og vedligeholde skolens hjemmeside, sociale medier og Aula.
       • Styrke ledelsens dialog med medarbejde og forældre fx gennem nyhedsbreve ol.
       • Producere brochure, billeder, korte film, tekst i tæt samarbejde med det øvrige personale.  
       • Understøtte ledelsen med at planlægge og gennemføre diverse informationsmøder.
       • Skabe netværk omkring Åben skole-samarbejdet.
       • Samarbejde med relevante centre centralt på Rådhuset.
       • Sikre god dialog og højt informationsniveau til vores eksterne samarbejdspartnere.
       • Have overblik over GDPR.
       • Bistå med diverse opgaver i administrationen.

    Måske har du erfaring med undervisning, fundraising eller lignende?
    Vi forventer, at du:

       • Har en relevant uddannelse, og gerne erfaring fra en lignende stilling?
       • Lyst til at være en aktiv del af vores samarbejde i administration.
       • Kan jonglere mellem drifts- og udviklingsopgaver.
       • Kan arbejde selvstændigt, tage ansvar og byder ind med kreative ideer.

    Løn og ansættelsesvilkår:
    Stillingen er på fuld tid med forventet tiltrædelse 1. marts eller snarest derefter. Ansættelsen vil ske efter gældende overenskomst med HK. Forventet lønniveau 500-525.000 i årsløn inkl. pension.
    Frem til at Læringshus Nærheden står færdig, vil du få tjenestested på Hedehusene Skole og Charlotteskolen. De to skoler fusionerer, og bliver en del af Læringshus Nærheden.
    Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen kan du kontakte leder af Læringshus Nærheden Casper Madsen på telefon 24 91 72 57. Du kan læse mere om fremtidens folkeskole på Høje-Taastrup Kommunens hjemmeside: https://www.htk.dk/Borger/Skoler-uddannelse/Fremtidens-skole/Laeringshus-Naerheden.aspx

    Ansøgning                                        
    Der er ansøgningsfrist den 18. januar 2019. Ansøgning og CV med relevant dokumentation for uddannelse sendes digitalt via kommunen rekrutteringssystem. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 24. januar 2019. I forbindelse med eventuel ansættelse vil vi indhente referencer samt straffe- og børneattest.



     

    Høje-Taastrup KommuneHøje-Taastrup2018-12-13T00:00:002019-01-18T00:00:00
    329927414Den Kriminalpræventive Enhed (DKE) i Albertslund Kommune søger en kriminalpræventiv analyse- og CPTED medarbejder til det proaktive områdeBasic Stillingsbetegnelse:Kriminalpræventiv analyse- og CPTED medarbejderAnsøgningsfrist:2. januar, 2019Afdeling:Den Kriminalpræventive Enhed under direktøren for Børn, Sundhed Velfærd Albertslund Kommune har samlet den kriminalpræventive indsats (SSP, PSP og KSP) i en stabsenhed med direkte reference til direktøren for Børn, Sundhed og Velfærd. Arbejdet med det kriminalpræventive område har stor politisk bevågenhed og strategien på området sætter høje ambitioner for den forebyggende indsats. Foruden stabslederen består enheden af 1 kriminalpræventiv koordinator for det proaktive, strategiske område (social kapital, tillid og tryghed, kompetenceudvikling, forskning, kommunikation, outreach og lokalmiljø) 1 kriminalpræventiv koordinator for det reaktive, taktiske område (socialretlig og faglig kvalitetssikring og enkeltsager, herunder løsladelse udslusning, bande-exit, radikalisering, mv.) 1 kriminalpræventiv koordinator for det borgervendte, operative område (tillid, tryghed, risikoadfærd, outreach og mentorarbejde) 3 pædagogiske medarbejdere (mentor og opsøgende pædagogisk indsats) Stillingen som analyse- og CPTED medarbejderSom analyse- og CPTED medarbejder i DKE bliver du en del af det proaktive koordinatorområde, som varetager opbygningen af robusthed (resiliens) i Albertslund. Her er fokus på trivsel for den enkelte, social kapital for fællesskaberne, samt tillid og tryghed i byrum og nærmiljø. Læreplaner i skolerne, kapacitetsopbygning af fagfolk, kriminalpræventiv indretning af byens rum og kontakt til civile samfundsaktører (outreach) er væsentlige redskaber i den proaktive værktøjskasse. Dine arbejdsopgaver vil bestå af: Analysearbejde og afrapportering i forbindelse med DKEs analytiske produkter Projektledelse af vores koncept for områdevandringer (tryghedsvandringer) Rådgivning om kriminalpræventiv byudvikling Samfundsrettede kriminalpræventive løsninger Afrapportering i forbindelse med ungeprofilundersøgelsen Repræsentation af kommunen i tværfaglige og tværkommunale samarbejder, f.eks. politiet, afdelingsbestyrelser og boligsocialt sekretariat Opdatering af DKEs hjemmeside Vi forventer derfor, at du Besidder stærke analytiske kompetencer - kvantitative såvel som kvalitative Har viden og kompetencer i forhold til vidensbaserede og effektfulde kriminalpræventive indsatser Har viden og kompetencer i forhold til det tidligt forebyggende område Som person kan trives i opgavevaretagelse af både kortvarig, afvekslende og længerevarende karakter Har flair for formidling og kommunikation Kan navigere sikkert i det tværfaglige samarbejde både internt i kommunen og med eksterne samarbejdspartnere indenfor f.eks. politiet, afdelingsbestyrelser og Albertslunds boligsociale center Forstår at arbejde i en politisk styret organisation, herunder besidder fornøden organisationsforståelse Vi tilbyder Loyale, dygtige og engagerede kollegaer Et tæt sammentømret hold bestående af flere faggrupper, som evner at supplere hinanden indbyrdes Et uformelt, trygt og tillidsfuldt arbejdsmiljø præget af høj faglighed Prioriteret og løbende kompetenceudvikling af alle medarbejdere Fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstid med fokus på opgaverne Mulighed for sparring med fagfæller på tværs af forvaltningsenheder Ansættelsessted og vilkårStillingen er placeret under lederen af staben Den Kriminalpræventive Enhed i direktørområdet Børn, Sundhed Velfærd.Stillingen er en 37-timers fastansættelse og ansættelse sker efter gældende overenskomst. Tiltrædelse pr. 1 februar. Ansøgningsfrist: 2. januar, 2018Samtaler forventes afholdt i uge 2Ansættelsesudvalget består af Kasper Fisker (stabsleder) og Katrine Barnekow Rasmussen (proaktiv koordinator).Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling, hvorfor vi opfordrer alle kompetente kandidater til at søge stillingen. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte lederen af Den Kriminalpræventive Enhed, Kasper Fisker, på tlf.: 21593512 eller e-mail: kasper.fisker@albertslund.dk.Stillingsbetegnelse:
    Kriminalpræventiv analyse- og CPTED medarbejder

    Ansøgningsfrist:
    2. januar, 2019

    Afdeling:
    Den Kriminalpræventive Enhed under direktøren for Børn, Sundhed & Velfærd
     
    Albertslund Kommune har samlet den kriminalpræventive indsats (SSP, PSP og KSP) i en stabsenhed med direkte reference til direktøren for Børn, Sundhed og Velfærd. Arbejdet med det kriminalpræventive område har stor politisk bevågenhed og strategien på området sætter høje ambitioner for den forebyggende indsats. 

    Foruden stabslederen består enheden af
    • 1 kriminalpræventiv koordinator for det proaktive, strategiske område (social kapital, tillid og tryghed, kompetenceudvikling, forskning, kommunikation, outreach og lokalmiljø)
    • 1 kriminalpræventiv koordinator for det reaktive, taktiske område (socialretlig og –faglig kvalitetssikring og enkeltsager, herunder løsladelse/udslusning, bande-exit, radikalisering, mv.)
    • 1 kriminalpræventiv koordinator for det borgervendte, operative område (tillid, tryghed, risikoadfærd, outreach og mentorarbejde)
    • 3 pædagogiske medarbejdere (mentor og opsøgende pædagogisk indsats)
     
    Stillingen som analyse- og CPTED medarbejder
    Som analyse- og CPTED medarbejder i DKE bliver du en del af det proaktive koordinatorområde, som varetager opbygningen af robusthed (resiliens) i Albertslund. Her er fokus på trivsel for den enkelte, social kapital for fællesskaberne, samt tillid og tryghed i byrum og nærmiljø. Læreplaner i skolerne, kapacitetsopbygning af fagfolk, kriminalpræventiv indretning af byens rum og kontakt til civile samfundsaktører (outreach) er væsentlige redskaber i den proaktive værktøjskasse.  
     
    Dine arbejdsopgaver vil bestå af:  
    • Analysearbejde og afrapportering i forbindelse med DKEs analytiske produkter
    • Projektledelse af vores koncept for områdevandringer (tryghedsvandringer)
    • Rådgivning om kriminalpræventiv byudvikling
    • Samfundsrettede kriminalpræventive løsninger
    • Afrapportering i forbindelse med ungeprofilundersøgelsen
    • Repræsentation af kommunen i tværfaglige og tværkommunale samarbejder, f.eks. politiet, afdelingsbestyrelser og boligsocialt sekretariat
    • Opdatering af DKEs hjemmeside
    Vi forventer derfor, at du
     
    • Besidder stærke analytiske kompetencer -  kvantitative såvel som kvalitative
    • Har viden og kompetencer i forhold til vidensbaserede og effektfulde kriminalpræventive indsatser
    • Har viden og kompetencer i forhold til det tidligt forebyggende område
    • Som person kan trives i opgavevaretagelse af både kortvarig, afvekslende og længerevarende karakter
    • Har flair for formidling og kommunikation
    • Kan navigere sikkert i det tværfaglige samarbejde både internt i kommunen og med eksterne samarbejdspartnere indenfor f.eks. politiet, afdelingsbestyrelser og Albertslunds boligsociale center
    • Forstår at arbejde i en politisk styret organisation, herunder besidder fornøden organisationsforståelse
    Vi tilbyder
    • Loyale, dygtige og engagerede kollegaer
    • Et tæt sammentømret hold bestående af flere faggrupper, som evner at supplere hinanden indbyrdes
    • Et uformelt, trygt og tillidsfuldt arbejdsmiljø præget af høj faglighed
    • Prioriteret og løbende kompetenceudvikling af alle medarbejdere
    • Fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstid med fokus på opgaverne
    • Mulighed for sparring med fagfæller på tværs af forvaltningsenheder
     
    Ansættelsessted og vilkår
    Stillingen er placeret under lederen af staben Den Kriminalpræventive Enhed i direktørområdet Børn, Sundhed & Velfærd.
    Stillingen er en 37-timers fastansættelse og ansættelse sker efter gældende overenskomst. Tiltrædelse pr. 1 februar.
     
    Ansøgningsfrist: 2. januar, 2018
    Samtaler forventes afholdt i uge 2

    Ansættelsesudvalget består af Kasper Fisker (stabsleder) og Katrine Barnekow Rasmussen (proaktiv koordinator).

    Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling, hvorfor vi opfordrer alle kompetente kandidater til at søge stillingen. 

    Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte lederen af Den Kriminalpræventive Enhed, Kasper Fisker, på tlf.: 21593512 eller e-mail: kasper.fisker@albertslund.dk.
     

    Den kriminalpræventive enhedAlbertslund2018-12-13T16:00:27.3902019-01-02T00:00:00
    da-DK

    Andre job der matcher din søgning

    Kontorassistent

    JKS A/S

    Roskilde
    Er du fleksibel og gerne vil arbejde 32 timer, er det dig vi søger til et længerevarende vikariat med mulighed for fastansættelse. Vi søger en person der er serviceminded, engageret og har en positiv indstilling. Arbejdsopgaver: Administrative opgav...
    Indrykket:12. december 2018
    Udløbsdato:31. december 2018

    Telefonist til Informationen, Sjællands Universitetshospital Roskilde

    Region Sjælland

    Roskilde
    Vi søger en telefonist til at hjælpe os med vores opgaver i Informationen på Sjællands Universitetshospital, Roskilde. Du vil indgå i en velfungerende gruppe, og opgaverne foregår i et til tider hektisk arbejdsmiljø, hvor en professionel og imødekom...
    Indrykket:1. december 2018
    Udløbsdato:14. december 2018

    Administrative medarbejdere med gode sprogkundskaber i engelsk og sans for detaljen til PET

    Politiets Efterretningstjeneste

    Gladsaxe
    Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste Har du en administrativ uddannelse, gode sprogkundskaber, sans for detaljen, lyst til at være med d r, hvor tingene sker, og evner du at løbe stærkt uden at miste overblikket? Så er et job i PET ...
    Indrykket:4. december 2018
    Udløbsdato:18. december 2018

    Medarbejder med stærke kommunikative kvalifikationer

    Høje-Taastrup Kommune

    Høje-Taastrup
    søges til administrationen i Læringshus Nærheden Med afsæt i Byrådets børne- og - ungepolitik vil Høje-Taastrup Kommune skabe fremtidens folkeskole, hvor børn og unges faglige udbytte styrke. Som en del af denne ambition har Byrådet besluttet at byg...
    Indrykket:13. december 2018
    Udløbsdato:18. januar 2019

    Den Kriminalpræventive Enhed (DKE) i Albertslund Kommune søger en kriminalpræventiv analyse- og CPTED medarbejder til det proaktive område

    Den kriminalpræventive enhed

    Albertslund
    Stillingsbetegnelse:Kriminalpræventiv analyse- og CPTED medarbejderAnsøgningsfrist:2. januar, 2019Afdeling:Den Kriminalpræventive Enhed under direktøren for Børn, Sundhed Velfærd Albertslund Kommune har samlet den kriminalpræventive indsats (SSP, PS...
    Indrykket:13. december 2018
    Udløbsdato:2. januar 2019