Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Søger du nye udfordringer med en bred vifte af opgaver?

Osterkruger Electric A/S søger pt. en stilling på 30 timer som kontorassistent i en elektriker virksomhed i Ballerup. Du skal være klar på blive udfordret og få nye færdigheder.

 

Jobbet:

  • Lønudbetaling til vores ansatte
  • Daglig bogføring og afstemning af finans-, debitor- og kreditorbogholderi.
  • Telefon/mailhåndtering
  • Betalinger i netbank
  • Fakturering
  • Mange varierende administrative opgaver

 

Vi forventer:

  • At du har baggrundsviden indenfor kontorverden, samt at du er en person som har et behov for hele tiden at holde dig opdateret indenfor området.
  • At du har erfaring med udbetaling af lønninger.
  • At du er klar på at begive dig i kast med nye tiltag.
  • At du er smilende og positiv.
  • At du har uddannelse eller kurser indenfor området.
  • At du kan arbejde selvstændigt, da du ofte er alene på kontoret.

 

Kontakt skal ske på følgende mail:

Mk@osterkruger-el.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.