Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Søger erfaren bogholder til mellemstor pædagogisk organisation

Vi søger i Samala Care ApS en ansvarsbevidst, social og fleksibel bogholder, som kan samarbejde med lederne på tværs af organisationen.

Samala Care har eksisteret siden marts 2017 og er i dag en velfungerende organisation, med en samlet personalestab på 55 medarbejdere, heri en kombination af pædagoger, pædagogmedhjælpere, administrativt og praktisk personale.

Igennem de sidste 15-20 år, har stifterne af Samala Care været inde og berører flere spektre af det pædagogiske område og Samala´s tilbud i dag omfatter Ungekollegier – Opgangsfællesskaber - Botilbud - samt kontaktpersons og mentorforløb.

Fælles for tilbuddene i Samala Care er, at vi arbejder med brugernes ressourcer, m.h.p. at øge den enkelte brugers selvværd, og leverer præcist de mål som kommunerne beder os om at løse, konkret og specifikt.

I samspil med Driftschef Jakob Borup, er hovedopgaven ansvaret for bogholderiet hvor der primært arbejdes med E-conomic, og Danløn.

Som bogholder i Samala Care bliver du eneansvarlig for bogholderiet og forbereder årsregnskab til revisor, samt står for kontakten til revisor og i nogen grad bank. Samtidig vil der være opgaver med rapportering i forhold til bogføring, afstemning af konti og saldobalancer.

Opgaver vil eks. være:

  • Finans-, debitor- og kreditorbogholderi
  • Lejekontrakter, huslejer og forbrugsopgørelser
  • Betalinger og bankafstemninger
  • Løn til time, - måneds, - og honorarlønnede
  • Indscanning af bilag til E-conomic og afstemning af konteringsark

Som personlige kompetencer forventes det:

  • At du trives med deadlines
  • At du kan arbejde selvstændigt
  • At du kan arbejde struktureret og lave egne systemer/ skemaer, mv.
  • At du er serviceminded og detaljeorienteret
  • At du har et godt humør og generelt besidder et positivt sind
  • At du er stærk kommunikativt
  • At du er stærk i Exel, og ydermere indgå omkring at udvikle og enkeltgøre praksis, så den har rød tråd med den pædagogiske måde der i Samala arbejdes på i de forskellige afdelinger


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034826Phoenix-34b47f2412019-05-29T00:00:00Søger erfaren bogholder til mellemstor pædagogisk organisation

Vi søger i Samala Care ApS en ansvarsbevidst, social og fleksibel bogholder, som kan samarbejde med lederne på tværs af organisationen.

Samala Care har eksisteret siden marts 2017 og er i dag en velfungerende organisation, med en samlet personalestab på 55 medarbejdere, heri en kombination af pædagoger, pædagogmedhjælpere, administrativt og praktisk personale.

Igennem de sidste 15-20 år, har stifterne af Samala Care været inde og berører flere spektre af det pædagogiske område og Samala´s tilbud i dag omfatter Ungekollegier – Opgangsfællesskaber - Botilbud - samt kontaktpersons og mentorforløb.

Fælles for tilbuddene i Samala Care er, at vi arbejder med brugernes ressourcer, m.h.p. at øge den enkelte brugers selvværd, og leverer præcist de mål som kommunerne beder os om at løse, konkret og specifikt.

I samspil med Driftschef Jakob Borup, er hovedopgaven ansvaret for bogholderiet hvor der primært arbejdes med E-conomic, og Danløn.

Som bogholder i Samala Care bliver du eneansvarlig for bogholderiet og forbereder årsregnskab til revisor, samt står for kontakten til revisor og i nogen grad bank. Samtidig vil der være opgaver med rapportering i forhold til bogføring, afstemning af konti og saldobalancer.

Opgaver vil eks. være:

  • Finans-, debitor- og kreditorbogholderi
  • Lejekontrakter, huslejer og forbrugsopgørelser
  • Betalinger og bankafstemninger
  • Løn til time, - måneds, - og honorarlønnede
  • Indscanning af bilag til E-conomic og afstemning af konteringsark

Som personlige kompetencer forventes det:

  • At du trives med deadlines
  • At du kan arbejde selvstændigt
  • At du kan arbejde struktureret og lave egne systemer/ skemaer, mv.
  • At du er serviceminded og detaljeorienteret
  • At du har et godt humør og generelt besidder et positivt sind
  • At du er stærk kommunikativt
  • At du er stærk i Exel, og ydermere indgå omkring at udvikle og enkeltgøre praksis, så den har rød tråd med den pædagogiske måde der i Samala arbejdes på i de forskellige afdelinger
2019-07-21T00:50:37.043 Vi søger i Samala Care ApS en ansvarsbevidst, social og fleksibel bogholder, som kan samarbejde med lederne på tværs af organisationen.Samala Care har eksisteret siden marts 2017 og er i dag en velfungerende organisation, med en samlet personalestab på 55 medarbejdere, heri en kombination af pædagoger, pædagogmedhjælpere, administrativt og praktisk personale. Igennem de sidste 15-20 år, har stifterne af Samala Care været inde og berører flere spektre af det pædagogiske område og Samala s tilbud i dag omfatter Ungekollegier Opgangsfællesskaber - Botilbud - samt kontaktpersons og mentorforløb. Fælles for tilbuddene i Samala Care er, at vi arbejder med brugernes ressourcer, m.h.p. at øge den enkelte brugers selvværd, og leverer præcist de mål som kommunerne beder os om at løse, konkret og specifikt. I samspil med Driftschef Jakob Borup, er hovedopgaven ansvaret for bogholderiet hvor der primært arbejdes med E-conomic, og Danløn. Som bogholder i Samala Care bliver du eneansvarlig for bogholderiet og forbereder årsregnskab til revisor, samt står for kontakten til revisor og i nogen grad bank. Samtidig vil der være opgaver med rapportering i forhold til bogføring, afstemning af konti og saldobalancer. Opgaver vil eks. være: Finans-, debitor- og kreditorbogholderi Lejekontrakter, huslejer og forbrugsopgørelser Betalinger og bankafstemninger Løn til time, - måneds, - og honorarlønnede Indscanning af bilag til E-conomic og afstemning af konteringsark Som personlige kompetencer forventes det: At du trives med deadlines At du kan arbejde selvstændigt At du kan arbejde struktureret og lave egne systemer skemaer, mv. At du er serviceminded og detaljeorienteret At du har et godt humør og generelt besidder et positivt sind At du er stærk kommunikativt At du er stærk i Exel, og ydermere indgå omkring at udvikle og enkeltgøre praksis, så den har rød tråd med den pædagogiske måde der i Samala arbejdes på i de forskellige afdelinger11jobnet34b47f24100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-20T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandKalundborg3537762Samala Care ApS11Vedskøllevej 34681HerfølgeDKDanmark0job@samala.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent770505JobNet4998120499812010029-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=34b47f24https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=34b47f24https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=34b47f24&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=34b47f24&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSøger erfaren bogholder til mellemstor pædagogisk organisation1Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi361952010job@samala.dkjob@samala.dkDKDanmarkDKDanmark330122760Erfaren Økonomichef søges til Engskov GruppenRobot Som økonomichef bliver du ansvarlig for regnskabs- og økonomifunktionen i hele koncernen med direkte reference til koncernledelsen. Stillingen er nyoprettet, hvorfor du har stor mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne. Der vil være tæt sparring med direktøren og organisationen i de tre virksomheder. Engskov Gruppen består af tre selvstændige produktionsvirksomheder, hvoraf den ene er placeret i Polen mens de andre to er placeret i DK, med hovedkontor i Ringsted. Koncernen beskæftiger knap 100 medarbejdere indenfor opsvejsning og bearbejdning af forskellige produkter i stål til såvel maskinindustrien som bygningsindustrien. De tre selskaber i koncernen har hver deres egen bogholderifunktion, men med vidt forskellige kompetencer. Som økonomichef bliver du ansvarlig for regnskabs- og økonomifunktionen i hele koncernen med direkte reference til koncernledelsen. Stillingen er nyoprettet, hvorfor du har stor mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne. Der vil være tæt sparring med direktøren og organisationen i de tre virksomheder. Arbejdsopgaverne vil blandt andet omfatte: - Sparring med ledelsen. - Måneds- og årsregnskab. - Kontakt til revisorer. - Bank forsikringer. - Garantistillelser. - Rapportering. - Budgetter - HR løn, kontrakter, mv - Medvirke til implementering af ensartede ERP-systemer. - Optimering af processer. - Enkelte opgaver i bogholderiet. - Ad hoc-opgaver. Personlige kompetencer: Du har erfaring fra mindre eller mellemstore virksomhed, hvor du har været ansvarlig for regnskabsfunktionen, eller eventuelt en revisionsmæssig baggrund. Desuden formår du at levere resultater til tiden og agere sparringspartner for ledelsen, og være en del af en organisation med en uformel omgangstone med højt til loftet og fokus på godt socialt arbejdsmiljø. Som person er du struktureret, præcis og stabil. IT- kompetencer: - God flair for IT generelt - God forståelse for, og erfaring med anvendelse af ERP-systemer. - Stor erfaring med Excel. - Kendskab til anvendelse af sociale medier Uddannelse: - HD-R, Cand.Merc. eller lignende Sprog: - Dansk og engelsk i skrift og tale Kontaktperson: - Jes Gravesen JG@engskov.dk. Mobil 55411423. Gerne om aftenen. Sådan ansøger du Send ansøgning med vedhæftet CV til Jes Gravesen mærket Økonomichef inden den 15. november 2019. Vi indkalder løbende til samtale.

Som økonomichef bliver du ansvarlig for regnskabs- og økonomifunktionen i hele koncernen med direkte reference til koncernledelsen. Stillingen er nyoprettet, hvorfor du har stor mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne. Der vil være tæt sparring med direktøren og organisationen i de tre virksomheder.

Engskov Gruppen består af tre selvstændige produktionsvirksomheder, hvoraf den ene er placeret i Polen mens de andre to er placeret i DK, med hovedkontor i Ringsted. Koncernen beskæftiger knap 100 medarbejdere indenfor opsvejsning og bearbejdning af forskellige produkter i stål til såvel maskinindustrien som bygningsindustrien.

De tre selskaber i koncernen har hver deres egen bogholderifunktion, men med vidt forskellige kompetencer. Som økonomichef bliver du ansvarlig for regnskabs- og økonomifunktionen i hele koncernen med direkte reference til koncernledelsen. Stillingen er nyoprettet, hvorfor du har stor mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne.

Der vil være tæt sparring med direktøren og organisationen i de tre virksomheder.

Arbejdsopgaverne vil blandt andet omfatte:

-  Sparring med ledelsen.

-  Måneds- og årsregnskab.

-  Kontakt til revisorer.

-  Bank / forsikringer.

-  Garantistillelser.

-  Rapportering.

-  Budgetter

-  HR løn, kontrakter, mv

-  Medvirke til implementering af ensartede ERP-systemer.

-  Optimering af processer.

-  Enkelte opgaver i bogholderiet.

-  Ad hoc-opgaver.

Personlige kompetencer:

Du har erfaring fra mindre eller mellemstore virksomhed, hvor du har været ansvarlig for regnskabsfunktionen, eller eventuelt en revisionsmæssig baggrund. Desuden formår du at levere resultater til tiden og agere sparringspartner for ledelsen, og være en del af en organisation med en uformel omgangstone med højt til loftet og fokus på godt socialt arbejdsmiljø. Som person er du struktureret, præcis og stabil.

IT- kompetencer:

-  God flair for IT generelt

-  God forståelse for, og erfaring med anvendelse af ERP-systemer.

-  Stor erfaring med Excel.

-  Kendskab til anvendelse af sociale medier

Uddannelse:

-  HD-R, Cand.Merc. eller lignende

 Sprog:

-  Dansk og engelsk i skrift og tale

Kontaktperson:

-  Jes Gravesen JG@engskov.dk. Mobil 55411423. Gerne om aftenen.

Sådan ansøger du

Send ansøgning med vedhæftet CV til Jes Gravesen mærket ”Økonomichef" inden den 15. november 2019.

Vi indkalder løbende til samtale.

 

Engskov Maskinfabrik A/SRingsted2019-11-12T00:00:002019-11-29T00:00:00
330118678Bogholder/kursussekretærRobot Liselund Møde- og Kursussted i Slagelse søger bogholder kursussekretær Vi er inde i en større forandringsproces. Fra 1. januar 2021 forventer vi at blive godkendt som seniorhøjskole og udbyde mange korte højskolekurser. Samtidig bibeholder vi de fleste af vores nuværende aktiviteter som møde og kursussted for offentlige og private virksomheder og institutioner. Du bliver en nøglemedarbejder med vores all round økonomiopgaver og central medarbejder i hele omstillingsprocessen. Vi er en lille administration, der løser opgaver in-house og med brug af eksterne konsulenter. Derfor er samarbejde og kommunikation afgørende for kvaliteten af opgaveløsningen. Dine arbejdsopgaver Daglig kontering og bogføring Udarbejdelse af møde kursus konferencetilbud Debitor- og kreditorstyring (betalinger, fakturering og afstemninger) Refusioner Moms og lønsumsafstemninger og indberetninger Budget- og budgetopfølgning Lønadministration Rapportering til ledelse, bestyrelse og revision Kursist-administration (kursusforespørgsler, indmeldelser, betalinger) Telefonbetjening Brugen af IT-systemer Office 365 (stor erfaring i brugen af Excel, Outlook) Proløn E-conomic Dankort Mobile Pay Dropboks Spectra Komit (skal indføres i forbindelse med seniorhøjskolen) Dine kvalifikationer Du skal have gennemført en relevant faglig uddannelse Du har min 3-5 års praktisk erfaring med tilsvarende arbejdsopgaver, herunder brugen af it-systemer. Vi forventer, at du er ansvarsfuld, engageret og ambitiøs i dit arbejde loyal og besiddelse af gode samarbejdsevner social og nærværende i forhold til både kolleger og kursister kunder udadvendt, tillidsvækkende og god til at kommunikere Vi tilbyder dig 30 timers ansættelse som begyndelse, med (snarlig) efterfølgende ansættelse på fuld tid ansættelse i et skole- kursusmiljø, der bringer dig i tæt kontakt med mange mennesker (kolleger, kursister, ledelse) rum til personlig og faglig udvikling et godt arbejdsmiljø med en uformel og direkte omgangstone Aflønning Efter kvalifikationer og tilsvarende overenskomst Spørgsmål og ansøgning Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte forstander Mogens Hemmingsen, 28198345 Ansøgning sendes pr. mail til forstander@liselund.dk senest 18. november kl. 12.00. Vedhæft ansøgning, CV og evt. referencer gerne i en fil. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 47. Tiltrædelse januar 2020 Vi glæder os til at høre fra dig

Liselund Møde- og Kursussted i Slagelse søger bogholder/kursussekretær 

Vi er inde i en større forandringsproces. Fra 1. januar 2021 forventer vi at blive godkendt som seniorhøjskole og udbyde mange korte højskolekurser. Samtidig bibeholder vi de fleste af vores nuværende aktiviteter som møde og kursussted for offentlige og private virksomheder og institutioner.

Du bliver en nøglemedarbejder med vores all round økonomiopgaver og central medarbejder i hele omstillingsprocessen. Vi er en lille administration, der løser opgaver in-house og med brug af eksterne konsulenter. Derfor er samarbejde og kommunikation afgørende for kvaliteten af opgaveløsningen.   

 Dine arbejdsopgaver

  • Daglig kontering og bogføring
  • Udarbejdelse af møde/kursus/konferencetilbud
  • Debitor- og kreditorstyring (betalinger, fakturering og afstemninger)
  • Refusioner
  • Moms og lønsumsafstemninger og indberetninger
  • Budget- og budgetopfølgning
  • Lønadministration
  • Rapportering til ledelse, bestyrelse og revision
  • Kursist-administration (kursusforespørgsler, indmeldelser, betalinger)
  • Telefonbetjening

 Brugen af IT-systemer

  • Office 365 (stor erfaring i brugen af Excel, Outlook)
  • Proløn
  • E-conomic
  • Dankort
  • Mobile Pay
  • Dropboks
  • Spectra
  • Komit (skal indføres i forbindelse med seniorhøjskolen)

 Dine kvalifikationer

  • Du skal have gennemført en relevant faglig uddannelse
  • Du har min 3-5 års praktisk erfaring med tilsvarende arbejdsopgaver, herunder brugen af it-systemer.

Vi forventer, at du er

  • ansvarsfuld, engageret og ambitiøs i dit arbejde
  • loyal og besiddelse af gode samarbejdsevner
  • social og nærværende i forhold til både kolleger og kursister/kunder
  • udadvendt, tillidsvækkende og god til at kommunikere

 Vi tilbyder dig

  • 30 timers ansættelse som begyndelse, med (snarlig) efterfølgende ansættelse på fuld tid
  • ansættelse i et skole-/kursusmiljø, der bringer dig i tæt kontakt med mange mennesker (kolleger, kursister, ledelse)
  • rum til personlig og faglig udvikling
  • et godt arbejdsmiljø med en uformel og direkte omgangstone

 Aflønning

Efter kvalifikationer og tilsvarende overenskomst

 Spørgsmål og ansøgning 

Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte forstander Mogens Hemmingsen, 28198345 

Ansøgning sendes pr. mail til forstander@liselund.dk senest 18. november kl. 12.00. Vedhæft ansøgning, CV og evt. referencer – gerne i en fil.

Ansættelsessamtaler afholdes i uge 47.

 Tiltrædelse

  1. januar 2020

 Vi glæder os til at høre fra dig

LISELUNDFONDETSlagelse2019-11-06T00:00:002019-11-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren Økonomichef søges til Engskov Gruppen

Engskov Maskinfabrik A/S

Ringsted
Som økonomichef bliver du ansvarlig for regnskabs- og økonomifunktionen i hele koncernen med direkte reference til koncernledelsen. Stillingen er nyoprettet, hvorfor du har stor mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne. Der vil være tæt spar...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:29. november 2019

Bogholder/kursussekretær

LISELUNDFONDET

Slagelse
Liselund Møde- og Kursussted i Slagelse søger bogholder kursussekretær Vi er inde i en større forandringsproces. Fra 1. januar 2021 forventer vi at blive godkendt som seniorhøjskole og udbyde mange korte højskolekurser. Samtidig bibeholder vi de fle...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:18. november 2019