Sønderjyllands Revision søger nye Erhvervsservicemedarbejdere - er det dig?

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du erfaring med administrative opgaver og er du klar til at lære nye? Kan du servicere vores kunder med opgaver inden for bogholderi, lønadministration og andre ad-hoc opgaver? Så er det dig, vi har brug for.

Vi har travlt, og til vores afdelinger i Aabenraa og Padborg søger vi derfor nye Erhvervsservicemedarbejdere.

Sønderjyllands Revision er et professionelt og moderne statsautoriseret revisions- og rådgivningsfirma, der skaber tryghed og værdi for små og mellem store virksomheder.

Vores Erhvervsservice tilbyder bogføring, lønadministration, momsindberetninger og løsning af administrative ad-hoc opgaver for vores kunder.

Har du kendskab til bogholderi, regnskab eller lønadministration og har du lyst til at lære mere? Så er du måske vores nye Erhvervsservicemedarbejder.

Om jobbet

Som Erhvervsservicemedarbejder hos Sønderjylland Revision bliver det dit ansvar at servicere vores kunder med opgaver indenfor:

  • Bogføring i virksomheder og selskaber
  • Lønadministration
  • Momsindberetninger
  • Økonomi-rapportering
  • Ad-hoc indberetninger og refusioner

 Om dig

For at blive vores nye kollega har du erfaring med administrativt arbejde og kendskab til bogføring og lønadministration. Du har flair for og mod på at lære nye systemer, og du har sikkert prøvet at arbejde med systemer som C5, Navision, Axapta eller Dataløn.

Da en del af arbejdet foregår ude hos vores kunder, er du god til at arbejde selvstændig, men du ved også, hvornår du skal spørge andre til råds. Du brænder for at yde en god og kompetent service til vores kunder, når du holder styr på de mange forskellige opgaver uden at gå på kompromis med kvaliteten.

En del af vores kunder er tysktalende, derfor vil det være en fordel, hvis du også taler / skriver tysk, men det er ikke et krav. 

Vi tilbyder

Som medarbejder hos Sønderjyllands Revision, får du en spændende og afvekslende dagligdag med mange udviklingsmuligheder. Vi værdsætter dine evner og engagement højere end alder og anciennitet. Vi lægger vægt på et uformelt og inspirerende arbejdsmiljø med stor selvstændighed og ansvar – til gavn for både medarbejdere og kunder.
Vores kontorer i Aabenraa, Sønderborg og Padborg nær grænsen giver et internationalt udsyn og spændende opgaver. Vi tilbyder gode karriere- og uddannelsesmuligheder på en dynamisk arbejdsplads i stadig udvikling. Vores aktive personaleforening og mange medarbejdergoder gør os til attraktiv arbejdsplads
Vi er 75 professionelle og engagerede medarbejdere – og vi har plads til dig, hvis du vil bidrage til vores fortsatte succes.

 

Læs mere om Sønderjyllands Revision på www.sr.dk


Tiltrædelse

Snarest muligt eller efter aftale

 

Ansøgning

Vil du høre mere eller har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte

HR og Udviklingsansvarlig Dorthe Mathiesen, tlf.: 74 62 6112, e-mail dma@sr.dk

Send din ansøgning og CV via dette link: https://sr.dk/om-os/job-og-karrierer/

Vi behandler indkomne ansøgninger løbende og stillingsopslaget lukkes, når vi har fundet vores nye kollega

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Sønderjyllands Revision søger nye Erhvervsservicemedarbejdere - er det dig?

Har du erfaring med administrative opgaver og er du klar til at lære nye? Kan du servicere vores kunder med opgaver inden for bogholderi, lønadministration og andre ad-hoc opgaver? Så er det dig, vi har brug for.

Vi har travlt, og til vores afdelinger i Aabenraa og Padborg søger vi derfor nye Erhvervsservicemedarbejdere.

Sønderjyllands Revision er et professionelt og moderne statsautoriseret revisions- og rådgivningsfirma, der skaber tryghed og værdi for små og mellem store virksomheder.

Vores Erhvervsservice tilbyder bogføring, lønadministration, momsindberetninger og løsning af administrative ad-hoc opgaver for vores kunder.

Har du kendskab til bogholderi, regnskab eller lønadministration og har du lyst til at lære mere? Så er du måske vores nye Erhvervsservicemedarbejder.

Om jobbet

Som Erhvervsservicemedarbejder hos Sønderjylland Revision bliver det dit ansvar at servicere vores kunder med opgaver indenfor:

  • Bogføring i virksomheder og selskaber
  • Lønadministration
  • Momsindberetninger
  • Økonomi-rapportering
  • Ad-hoc indberetninger og refusioner

 Om dig

For at blive vores nye kollega har du erfaring med administrativt arbejde og kendskab til bogføring og lønadministration. Du har flair for og mod på at lære nye systemer, og du har sikkert prøvet at arbejde med systemer som C5, Navision, Axapta eller Dataløn.

Da en del af arbejdet foregår ude hos vores kunder, er du god til at arbejde selvstændig, men du ved også, hvornår du skal spørge andre til råds. Du brænder for at yde en god og kompetent service til vores kunder, når du holder styr på de mange forskellige opgaver uden at gå på kompromis med kvaliteten.

En del af vores kunder er tysktalende, derfor vil det være en fordel, hvis du også taler / skriver tysk, men det er ikke et krav. 

Vi tilbyder

Som medarbejder hos Sønderjyllands Revision, får du en spændende og afvekslende dagligdag med mange udviklingsmuligheder. Vi værdsætter dine evner og engagement højere end alder og anciennitet. Vi lægger vægt på et uformelt og inspirerende arbejdsmiljø med stor selvstændighed og ansvar – til gavn for både medarbejdere og kunder.
Vores kontorer i Aabenraa, Sønderborg og Padborg nær grænsen giver et internationalt udsyn og spændende opgaver. Vi tilbyder gode karriere- og uddannelsesmuligheder på en dynamisk arbejdsplads i stadig udvikling. Vores aktive personaleforening og mange medarbejdergoder gør os til attraktiv arbejdsplads
Vi er 75 professionelle og engagerede medarbejdere – og vi har plads til dig, hvis du vil bidrage til vores fortsatte succes.

 

Læs mere om Sønderjyllands Revision på www.sr.dk


Tiltrædelse

Snarest muligt eller efter aftale

 

Ansøgning

Vil du høre mere eller har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte

HR og Udviklingsansvarlig Dorthe Mathiesen, tlf.: 74 62 6112, e-mail dma@sr.dk

Send din ansøgning og CV via dette link: https://sr.dk/om-os/job-og-karrierer/

Vi behandler indkomne ansøgninger løbende og stillingsopslaget lukkes, når vi har fundet vores nye kollega

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.