Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Software Consultant

Tænker du forretningsorienteret og kan du skabe tryghed i salgsprocessen?

Vil du stå i front og være med til at designe kundernes IT-løsninger indenfor Logistik?

Du har måske erfaring som IT eller SW konsulent, som drifts/logistikchef i et lager/varehus eller anden form for kendskab til supply chain, processer/flows indenfor logistik?

Til at understøtte processen mellem salg og realisering af projekter, søger SSI Schäfer nu nye medarbejdere til Software Konsulentafdelingen. Du vil, sammen med sælgere og procesingeniører have stor indflydelse på at designe fremtidens automatiske logistikløsninger.

Du har god IT/softwareforståelse. Du kan se dig selv i front hos kunderne og præsentere tekniske løsninger, for derefter videregive informationen til softwareteamet så det aftalte implementeres korrekt hos kunderne.

”Hos SSI SCHÄFER tænker vi altid langsigtet - og længere end den første indskydelse. I en stadig mere digital verden, som kræver maksimal fleksibilitet, skaber vi intelligente løsninger og banebrydende teknologier, som er state-of-the-art i dag og klar til fremtiden i morgen. Jordnærhed, pålidelighed, innovation og fremsynethed kombineret med vores ambition om at indgå langsigtede partnerskaber med vores kunder og ansatte – det er de egenskaber og værdier, som skaber vores virksomheds DNA - nu og i fremtiden”

Jobbet:

Som Software Consultant, bliver du I tæt samarbejde med den ansvarlige sælger, ansvarlig for at bistå med IT/SW konsulent rådgivning der sikrer kunden det rette valg, samt gerne udmønter sig i mersalg på sigt. Du følger herefter projektets videre forløb og kan inddrages efter behov.

I stillingen skal du derudover bl.a. arbejde med

  • Analysere og forstå kundens behov samt udarbejde en funktionsbeskrivelse, der skal danne grundlag for kravspecifikationen.
  • Sikre, at så meget som muligt af SSI Schäfers standardløsning anvendes- og på samme tid at løsningen tilpasses kundens behov
  • At kunne præsentere løsningerne i salgsøjemed samt, hvis det ønskes, at kunne indgå i eventuelle forhandlinger
  • Overdragelse af funktionsbeskrivelse til realisering (softwareteamet) og sikre kundens ønsker bliver implementeret. På samme tid skal du sikre, at realisering (softwareteamet) har tilstrækkelig information og forståelse af projektet.
  • Der vil være rejseaktivitet på ca. 60 – 80 dage, typisk 1-2 dage af gangen.

Kvalifikationer:

Der kan være flere indgangsvinkler, men det forventes, du har en relevant teknisk baggrund. Derudover vil det være en fordel hvis du har,

  • Erfaring med projektledelse/projektarbejde – gerne i nogle år fra en lignende stilling
  • Erfaring med eller interesse for IT og SW i logistik og/eller automationsløsninger
  • Erfaring med at omsætte IT/SW sprog til kommercielt forståeligt præsentationsmateriale samt fremlægge dette
  • Erfaring med at indgå i kontraktforhandlinger
  • Erfaring med kundekontakt – både på teknisk og kommercielt niveau

SSI Schäfer er en international koncern og du vil få en stor kontaktflade både internt og eksternt. Det kræver, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Har du gode egenskaber inden for de nordiske sprog, er det en fordel men ikke et krav.

Personlige egenskaber:

Det en forudsætning, at du kan arbejde selvstændigt (men er teamplayer), er seriøs og har en god situationsfornemmelse. Du er tillidsvækkende og god til at kommunikere både internt og eksternt. Det er vigtigt, at du fokuserer på kvalitet og arbejder struktureret. Du besidder en god portion humor og har et godt drive samt ambitioner/ønsker om at lære nyt og udvikle dig.

SSI Schäfer:
SSI Schäfer er en solid international koncern og en af verdens absolut førende leverandører af kvalitets-lagersystemer. SSI Schäfer er repræsenteret i 70 lande, har mere end 10.500 ansatte og er leverandør af en lang række lagerløsninger - fra design af automatiske lagersystemer til implementering af reoler, mobilreoler, kraner, transportører og software. SSI Schäfer er kendt for kvalitet i alle led - fra produkter til service.

Du tilbydes:
Du får en udfordrende stilling i en international koncern med store faglige og personlige udviklingsmuligheder. Arbejdspladsen er velfungerende, omgangstonen uformel og arbejdsklimaet er sundt. Der tilbydes en attraktiv gage, der modsvarer job og kvalifikationer, samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Du får en grundig oplæring, herunder bl.a. certificering i egne produkter.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330027975Phoenix-5e9ee3b112019-07-12T00:00:00Software Consultant

Tænker du forretningsorienteret og kan du skabe tryghed i salgsprocessen?

Vil du stå i front og være med til at designe kundernes IT-løsninger indenfor Logistik?

Du har måske erfaring som IT eller SW konsulent, som drifts/logistikchef i et lager/varehus eller anden form for kendskab til supply chain, processer/flows indenfor logistik?

Til at understøtte processen mellem salg og realisering af projekter, søger SSI Schäfer nu nye medarbejdere til Software Konsulentafdelingen. Du vil, sammen med sælgere og procesingeniører have stor indflydelse på at designe fremtidens automatiske logistikløsninger.

Du har god IT/softwareforståelse. Du kan se dig selv i front hos kunderne og præsentere tekniske løsninger, for derefter videregive informationen til softwareteamet så det aftalte implementeres korrekt hos kunderne.

”Hos SSI SCHÄFER tænker vi altid langsigtet - og længere end den første indskydelse. I en stadig mere digital verden, som kræver maksimal fleksibilitet, skaber vi intelligente løsninger og banebrydende teknologier, som er state-of-the-art i dag og klar til fremtiden i morgen. Jordnærhed, pålidelighed, innovation og fremsynethed kombineret med vores ambition om at indgå langsigtede partnerskaber med vores kunder og ansatte – det er de egenskaber og værdier, som skaber vores virksomheds DNA - nu og i fremtiden”

Jobbet:

Som Software Consultant, bliver du I tæt samarbejde med den ansvarlige sælger, ansvarlig for at bistå med IT/SW konsulent rådgivning der sikrer kunden det rette valg, samt gerne udmønter sig i mersalg på sigt. Du følger herefter projektets videre forløb og kan inddrages efter behov.

I stillingen skal du derudover bl.a. arbejde med

  • Analysere og forstå kundens behov samt udarbejde en funktionsbeskrivelse, der skal danne grundlag for kravspecifikationen.
  • Sikre, at så meget som muligt af SSI Schäfers standardløsning anvendes- og på samme tid at løsningen tilpasses kundens behov
  • At kunne præsentere løsningerne i salgsøjemed samt, hvis det ønskes, at kunne indgå i eventuelle forhandlinger
  • Overdragelse af funktionsbeskrivelse til realisering (softwareteamet) og sikre kundens ønsker bliver implementeret. På samme tid skal du sikre, at realisering (softwareteamet) har tilstrækkelig information og forståelse af projektet.
  • Der vil være rejseaktivitet på ca. 60 – 80 dage, typisk 1-2 dage af gangen.

Kvalifikationer:

Der kan være flere indgangsvinkler, men det forventes, du har en relevant teknisk baggrund. Derudover vil det være en fordel hvis du har,

  • Erfaring med projektledelse/projektarbejde – gerne i nogle år fra en lignende stilling
  • Erfaring med eller interesse for IT og SW i logistik og/eller automationsløsninger
  • Erfaring med at omsætte IT/SW sprog til kommercielt forståeligt præsentationsmateriale samt fremlægge dette
  • Erfaring med at indgå i kontraktforhandlinger
  • Erfaring med kundekontakt – både på teknisk og kommercielt niveau

SSI Schäfer er en international koncern og du vil få en stor kontaktflade både internt og eksternt. Det kræver, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Har du gode egenskaber inden for de nordiske sprog, er det en fordel men ikke et krav.

Personlige egenskaber:

Det en forudsætning, at du kan arbejde selvstændigt (men er teamplayer), er seriøs og har en god situationsfornemmelse. Du er tillidsvækkende og god til at kommunikere både internt og eksternt. Det er vigtigt, at du fokuserer på kvalitet og arbejder struktureret. Du besidder en god portion humor og har et godt drive samt ambitioner/ønsker om at lære nyt og udvikle dig.

SSI Schäfer:
SSI Schäfer er en solid international koncern og en af verdens absolut førende leverandører af kvalitets-lagersystemer. SSI Schäfer er repræsenteret i 70 lande, har mere end 10.500 ansatte og er leverandør af en lang række lagerløsninger - fra design af automatiske lagersystemer til implementering af reoler, mobilreoler, kraner, transportører og software. SSI Schäfer er kendt for kvalitet i alle led - fra produkter til service.

Du tilbydes:
Du får en udfordrende stilling i en international koncern med store faglige og personlige udviklingsmuligheder. Arbejdspladsen er velfungerende, omgangstonen uformel og arbejdsklimaet er sundt. Der tilbydes en attraktiv gage, der modsvarer job og kvalifikationer, samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Du får en grundig oplæring, herunder bl.a. certificering i egne produkter.

2019-07-21T00:50:36.510 Tænker du forretningsorienteret og kan du skabe tryghed i salgsprocessen? Vil du stå i front og være med til at designe kundernes IT-løsninger indenfor Logistik? Du har måske erfaring som IT eller SW konsulent, som drifts logistikchef i et lager varehus eller anden form for kendskab til supply chain, processer flows indenfor logistik? Til at understøtte processen mellem salg og realisering af projekter, søger SSI Sch fer nu nye medarbejdere til Software Konsulentafdelingen. Du vil, sammen med sælgere og procesingeniører have stor indflydelse på at designe fremtidens automatiske logistikløsninger. Du har god IT softwareforståelse. Du kan se dig selv i front hos kunderne og præsentere tekniske løsninger, for derefter videregive informationen til softwareteamet så det aftalte implementeres korrekt hos kunderne. Hos SSI SCH FER tænker vi altid langsigtet - og længere end den første indskydelse. I en stadig mere digital verden, som kræver maksimal fleksibilitet, skaber vi intelligente løsninger og banebrydende teknologier, som er state-of-the-art i dag og klar til fremtiden i morgen. Jordnærhed, pålidelighed, innovation og fremsynethed kombineret med vores ambition om at indgå langsigtede partnerskaber med vores kunder og ansatte det er de egenskaber og værdier, som skaber vores virksomheds DNA - nu og i fremtiden Jobbet: Som Software Consultant, bliver du I tæt samarbejde med den ansvarlige sælger, ansvarlig for at bistå med IT SW konsulent rådgivning der sikrer kunden det rette valg, samt gerne udmønter sig i mersalg på sigt. Du følger herefter projektets videre forløb og kan inddrages efter behov. I stillingen skal du derudover bl.a. arbejde med Analysere og forstå kundens behov samt udarbejde en funktionsbeskrivelse, der skal danne grundlag for kravspecifikationen. Sikre, at så meget som muligt af SSI Sch fers standardløsning anvendes- og på samme tid at løsningen tilpasses kundens behov At kunne præsentere løsningerne i salgsøjemed samt, hvis det ønskes, at kunne indgå i eventuelle forhandlinger Overdragelse af funktionsbeskrivelse til realisering (softwareteamet) og sikre kundens ønsker bliver implementeret. På samme tid skal du sikre, at realisering (softwareteamet) har tilstrækkelig information og forståelse af projektet. Der vil være rejseaktivitet på ca. 60 80 dage, typisk 1-2 dage af gangen. Kvalifikationer: Der kan være flere indgangsvinkler, men det forventes, du har en relevant teknisk baggrund. Derudover vil det være en fordel hvis du har, Erfaring med projektledelse projektarbejde gerne i nogle år fra en lignende stilling Erfaring med eller interesse for IT og SW i logistik og eller automationsløsninger Erfaring med at omsætte IT SW sprog til kommercielt forståeligt præsentationsmateriale samt fremlægge dette Erfaring med at indgå i kontraktforhandlinger Erfaring med kundekontakt både på teknisk og kommercielt niveau SSI Sch fer er en international koncern og du vil få en stor kontaktflade både internt og eksternt. Det kræver, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Har du gode egenskaber inden for de nordiske sprog, er det en fordel men ikke et krav. Personlige egenskaber: Det en forudsætning, at du kan arbejde selvstændigt (men er teamplayer), er seriøs og har en god situationsfornemmelse. Du er tillidsvækkende og god til at kommunikere både internt og eksternt. Det er vigtigt, at du fokuserer på kvalitet og arbejder struktureret. Du besidder en god portion humor og har et godt drive samt ambitioner ønsker om at lære nyt og udvikle dig. SSI Sch fer: SSI Sch fer er en solid international koncern og en af verdens absolut førende leverandører af kvalitets-lagersystemer. SSI Sch fer er repræsenteret i 70 lande, har mere end 10.500 ansatte og er leverandør af en lang række lagerløsninger - fra design af automatiske lagersystemer til implementering af reoler, mobilreoler, kraner, transportører og software. SSI Sch fer er kendt for kvalitet i alle led - fra produkter til service. Du tilbydes: Du får en udfordrende stilling i en international koncern med store faglige og personlige udviklingsmuligheder. Arbejdspladsen er velfungerende, omgangstonen uformel og arbejdsklimaet er sundt. Der tilbydes en attraktiv gage, der modsvarer job og kvalifikationer, samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Du får en grundig oplæring, herunder bl.a. certificering i egne produkter.11jobnet5e9ee3b1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-20T00:00:000000http://www.intelligentadvice.dk/ledige-stillinger/?hr=show-job/440910EuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebildEuropaDanmarkJyllandNordjyllandMariagerfjord3530896Intelligent Advice11Ved Stranden 19560HadsundDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent764407JobNet4992495499249510021-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e9ee3b1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e9ee3b1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e9ee3b1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e9ee3b1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/8.jpgSoftware Consultant12008011Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT361844498Christiancpm@intelligentadvice.dkDKDanmarkDKDanmark330087811CEGO A/S søger en GDPR-controllerRobot CEGO A S driver en række hjemmesider, heriblandt Spilnu.dk, et af de største online casinoer i Danmark. Vi har stort fokus på at beskytte vores brugeres personlige data og ligeledes at styrke vores compliance generelt, og søger derfor en stærk GDPR-controller til vores compliance team. Stillingen Du vil i høj grad være med til at tilrettelægge dit eget job, hvor det helt overordnede mål er at sørge for at vores GDPR-beredskab er i top. Du vil fungere som intern konsulent og controller i en meget flad organisation, hvor du refererer direkte til Compliance Manager og dagligt indgår i dialog med den øvrige ledelse. Dit arbejde vil blandt andet bestå i Vurderinger af eksisterende modenheds- og compliance-niveau sammen med Compliance Manager og IT chef Implementering og vedligeholdelse af et modulopbygget værktøj, som kan anvendes i forhold til informationssikkerhed, GDPR og andet, som organisationen finder relevant Kontinuerlig sikring af at dataflows er opdateret, så vi kan lave artikel 30 fortegnelser Gennemførelse af risikovurderinger (it-sikkerhedsmæssige og persondata risikovurderinger) samt udarbejdelse af konsekvensvurderinger (DPIA) Vedligeholdelse og oprettelse af kontroller Udarbejdelse og vedligeholdelse af politikker og procedurer At skabe awareness i organisationen Om dig Du har relevant erfaring, gerne min. 1-3 år Du er vant til at arbejde selvstændig Du er ansvars- og kvalitetsbevidst, struktureret og har et godt overblik Du kommunikerer sikkert og i en let forståelig tone, skriftligt som mundtligt på dansk og gerne engelsk Du har interesse og viden indenfor data-compliance, beskyttelse af persondata, samt viden om, hvordan man implementerer de nødvendige sikkerhedsforanstaltninge Du trives i rollen som ekspert og brænder for at dele din viden med organisationen Ansættelsesvilkår Vi tilbyder løn efter kvalifikationer med pension og privat sundhedsforsikring, samt de bedste forhold i byen med blandt andet egen kantine, stor og velindrettet fitness-afdeling, fleksible arbejdstider plus en række sociale aktiviteter og meget andet. Ansøgningsfrist Vi modtager gerne din ansøgning og dit CV hurtigst muligt, da vi behandler ansøgninger løbende og besætter stillingen, så snart vi har fundet den rette kandidat. Tiltrædelse er hurtigst muligt.

CEGO A/S driver en række hjemmesider, heriblandt Spilnu.dk, et af de største online casinoer i Danmark. Vi har stort fokus på at beskytte vores brugeres personlige data og ligeledes at styrke vores compliance generelt, og søger derfor en stærk GDPR-controller til vores compliance team.

Stillingen

Du vil i høj grad være med til at tilrettelægge dit eget job, hvor det helt overordnede mål er at sørge for at vores GDPR-beredskab er i top. Du vil fungere som intern konsulent og controller i en meget flad organisation, hvor du refererer direkte til Compliance Manager og dagligt indgår i dialog med den øvrige ledelse.

Dit arbejde vil blandt andet bestå i

  • Vurderinger af eksisterende modenheds- og compliance-niveau sammen med Compliance Manager og IT chef
  • Implementering og vedligeholdelse af et modulopbygget værktøj, som kan anvendes i forhold til informationssikkerhed, GDPR og andet, som organisationen finder relevant 
  • Kontinuerlig sikring af at dataflows er opdateret, så vi kan lave artikel 30 fortegnelser
  • Gennemførelse af risikovurderinger (it-sikkerhedsmæssige og persondata risikovurderinger) samt udarbejdelse af konsekvensvurderinger (DPIA)
  • Vedligeholdelse og oprettelse af kontroller
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af politikker og procedurer
  • At skabe awareness i organisationen

Om dig

  • Du har relevant erfaring, gerne min. 1-3 år
  • Du er vant til at arbejde selvstændig
  • Du er ansvars- og kvalitetsbevidst, struktureret og har et godt overblik
  • Du kommunikerer sikkert og i en let forståelig tone, skriftligt som mundtligt på dansk og gerne engelsk
  • Du har interesse og viden indenfor data-compliance, beskyttelse af persondata, samt viden om, hvordan man implementerer de nødvendige sikkerhedsforanstaltninge
  • Du trives i rollen som ekspert og brænder for at dele din viden med organisationen

Ansættelsesvilkår

Vi tilbyder løn efter kvalifikationer med pension og privat sundhedsforsikring, samt de bedste forhold i byen med blandt andet egen kantine, stor og velindrettet fitness-afdeling, fleksible arbejdstider plus en række sociale aktiviteter og meget andet.

Ansøgningsfrist

Vi modtager gerne din ansøgning og dit CV hurtigst muligt, da vi behandler ansøgninger løbende og besætter stillingen, så snart vi har fundet den rette kandidat. Tiltrædelse er hurtigst muligt.

CEGO A/SAalborg2019-09-11T00:00:002019-11-04T00:00:00
330083479SAP ECC functional Consultant - Aarhus, GdanskRobot Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solutions and is responsible for development and maintenance of all applications and services used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM EWM, digitalization and 3rd party integrations and we are currently in the progress of standard-izing solutions across our European markets. Arla IT Solutions works according to agile principles using the SAFe framework. Self-governed teams are responsible for designing, building and delivering full solutions that include IT systems, business process improvements and the organizational imple-mentation effort. This position joins the Sourced Warehouse development team which is mostly located in Aarhus, Denmark but collaborates primarily online, due to many assignments in Eu-rope and colleagues working from remote offices. What is the job? As our new SAP ECC functional Consultant, you will develop template solutions to-gether with the SAP PO team including the configuration, test and documentation of them. You must gather understanding of, and establish connectivity to 3rd party logistics service providers (3PL). You will work closely with colleagues and external partners to roll out and implement the solutions, simultaneously creating and developing key relationships with our logis-tics business. Who are we looking for? You are a skilled SAP Consultant with experience in using and building SAP ECC (Logistics Execution) and its integration with other supply chain systems such as SAP TM, SAP EWM and other non SAP systems. You have an analytical and detail oriented profile with drive and self motivation. The nature of the job means you must be open to some travel. Experience with the Agile methodology SAFe framework is an advantage. We expect you to be fluent in spoken and written English. Application Contact Please apply online. This position is based either in Aarhus, Denmark or Gdansk, Poland.

Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solutions and is responsible for development and maintenance of all applications and services used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM/EWM, digitalization and 3rd party integrations and we are currently in the progress of standard-izing solutions across our European markets.

Arla IT Solutions works according to agile principles using the SAFe framework. Self-governed teams are responsible for designing, building and delivering full solutions that include IT systems, business process improvements and the organizational imple-mentation effort. 

This position joins the “Sourced Warehouse” development team which is mostly located in Aarhus, Denmark but collaborates primarily online, due to many assignments in Eu-rope and colleagues working from remote offices. 

What is the job?

As our new SAP ECC functional Consultant, you will develop template solutions to-gether with the SAP PO team including the configuration, test and documentation of them. You must gather understanding of, and establish connectivity to 3rd party logistics service providers (3PL). 

You will work closely with colleagues and external partners to roll out and implement the solutions, simultaneously creating and developing key relationships with our logis-tics business. 

Who are we looking for?

You are a skilled SAP Consultant with experience in using and building SAP ECC (Logistics Execution) and its integration with other supply chain systems such as SAP TM, SAP EWM and other non SAP systems. 

You have an analytical and detail oriented profile with drive and self motivation. The nature of the job means you must be open to some travel.

Experience with the Agile methodology / SAFe framework is an advantage. We expect you to be fluent in spoken and written English.

Application & Contact

Please apply online. This position is based either in Aarhus, Denmark or Gdansk, Poland. 

ARLA FOODS AMBAViby J2019-09-03T00:00:002019-10-29T00:00:00
330083477SAP ECC LE Consultant - Aarhus, GdanskRobot Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solutions and is responsible for development and maintenance of all applications and services used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM EWM, digitalization and 3rd party integrations and we are currently in the progress of standardizing solutions across our European markets. Arla IT Solutions works according to agile principles using the SAFe framework. Self-governed teams are responsible for designing, building and delivering full solutions that include IT systems, business process improvements and the organizational implementation effort. This position joins the Outbound development team. What is the job? As our new SAP ECC LE Consultant, you will develop template solutions including the configuration, test and documentation of them. You will design solutions for transportation area, including planning and execution of logistics outbound from our dairies to our warehouses and customers. You will work closely with colleagues to roll out and implement the solutions, simultaneously creating and developing key relationships with our logistics business. Who are we looking for? You are a skilled SAP Consultant with experience in using and building SAP ECC (Logistics Execution) and its integration with other supply chain systems such as SAP TM, SAP EWM and other non SAP systems. You have a good understanding for business and business processes, including mapping process flows. You have an analytical profile with drive and self motivation. The nature of the job means you must be open to some travel. Experience with the Agile methodology SAFe framework is an advantage. We expect you to be fluent in spoken and written English. Application Contact Please apply online. This position is posted in Aarhus, Denmark and Gdansk, Poland.

Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solutions and is responsible for development and maintenance of all applications and services used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM/EWM, digitalization and 3rd party integrations and we are currently in the progress of standardizing solutions across our European markets.

Arla IT Solutions works according to agile principles using the SAFe framework. Self-governed teams are responsible for designing, building and delivering full solutions that include IT systems, business process improvements and the organizational implementation effort. This position joins the “Outbound” development team. 

What is the job?

As our new SAP ECC LE Consultant, you will develop template solutions including the configuration, test and documentation of them. You will design solutions for transportation area, including planning and execution of logistics outbound from our dairies to our warehouses and customers.

You will work closely with colleagues to roll out and implement the solutions, simultaneously creating and developing key relationships with our logistics business. 

Who are we looking for?

You are a skilled SAP Consultant with experience in using and building SAP ECC (Logistics Execution) and its integration with other supply chain systems such as SAP TM, SAP EWM and other non SAP systems. You have a good understanding for business and business processes, including mapping process flows.

You have an analytical profile with drive and self motivation. The nature of the job means you must be open to some travel.

Experience with the Agile methodology / SAFe framework is an advantage. We expect you to be fluent in spoken and written English.

Application & Contact

Please apply online. This position is posted in Aarhus, Denmark and Gdansk, Poland. 

ARLA FOODS AMBAViby J2019-09-03T00:00:002019-10-29T00:00:00
330083460SAP TM Consultant - Aarhus, GdanskRobot Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solutions and is responsible for development and maintenance of all applications and ser-vices used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM EWM, digitalization and 3rd party integrations and we are currently in the progress of standard-izing solutions across our European markets. Arla IT Solutions works according to agile principles using the SAFe framework. Self-governed teams are responsible for designing, building and delivering full solutions that include IT systems, business process improvements and the organizational imple-mentation effort. This position joins the Outbound development team. What is the job? As our new SAP TM Consultant, you will develop template solutions including the con-figuration, test and documentation of them. You will design solutions in SAP TM in-cluding planning and execution of logistics outbound from our dairies to our ware-houses and customers. You will work closely with colleagues to roll out and implement the solutions, simulta-neously creating and developing key relationships with our logistics business. Who are we looking for? You are a skilled SAP Consultant with experience in using and building SAP ECC (Logistics Execution) and its integration with other supply chain systems such as SAP EWM and other non SAP systems. SAP TM experience is an advantage but not a pre-requisite. You have a profound interest in the technical aspects of SAP. You have an analytical profile with drive and self motivation. The nature of the job means you must be open to some travel. Experience with the Agile methodology SAFe framework is an advantage. We expect you to be fluent in spoken and written English. Application Contact Please apply online. This position is to be based in either of our IT hubs in Aarhus, Denmark or Gdansk, Poland.

Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solutions and is responsible for development and maintenance of all applications and ser-vices used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM/EWM, digitalization and 3rd party integrations and we are currently in the progress of standard-izing solutions across our European markets.

Arla IT Solutions works according to agile principles using the SAFe framework. Self-governed teams are responsible for designing, building and delivering full solutions that include IT systems, business process improvements and the organizational imple-mentation effort. This position joins the “Outbound” development team. 

What is the job?

As our new SAP TM Consultant, you will develop template solutions including the con-figuration, test and documentation of them. You will design solutions in SAP TM in-cluding planning and execution of logistics outbound from our dairies to our ware-houses and customers.

You will work closely with colleagues to roll out and implement the solutions, simulta-neously creating and developing key relationships with our logistics business. 

Who are we looking for?

You are a skilled SAP Consultant with experience in using and building SAP ECC (Logistics Execution) and its integration with other supply chain systems such as SAP EWM and other non SAP systems. SAP TM experience is an advantage but not a pre-requisite. You have a profound interest in the technical aspects of SAP.

You have an analytical profile with drive and self motivation. The nature of the job means you must be open to some travel.

Experience with the Agile methodology / SAFe framework is an advantage. We expect you to be fluent in spoken and written English.

Application & Contact

Please apply online. This position is to be based in either of our IT hubs in Aarhus, Denmark or Gdansk, Poland. 

ARLA FOODS AMBAViby J2019-09-03T00:00:002019-10-29T00:00:00
330079348License Manager, IT Operations - Aarhus, GdanskRobot A strategic and operational role with major impact Reporting to the Senior Manager of Vendor Management you will have a major impact on the success of the department and our key project deliveries. You will be responsible for developing and implementing the strategy for the License Management area and execute on our operational plans and high quality projects with a direct link to our functional success. We expect you to challenge processes and practices identifying opportunities for continuous improvements. Your will navigate in a broad range of important stakeholders and build a close cooperation with our Service Delivery Managers and Solution Architects within IT - and with our corporate functions Legal and Procurement as well as our external license software vendors. The Licence Manager, together with the current Licence Manager will be responsible for: Performing License Management on contracts globally Running IT License audits and participate in negotiations with vendor Participating in contract negotiations for the large license vendors Setting up governance for the License Management area Implementing SAM (Software Asset Management) processes and tools with License Management Project Manager and a true relationship builder You will get to use your excellent people skills, as you work across the Arla organisation handling complex projects to hands-on day-to-day tasks. And as a true relationship builder, you are capable of balancing networking with a clear focus on execution and progress on our agendas. You have an educational background ideally to masters level within an IT discipline with strong technical skills and knowledge. You either come with a solid track record of License Management Software Asset Management, or alternatively you might have less work experience but you bring a good technical knowledge, some transferable experience and the right personal profile to make a success of this position. Relevant experience should include: Documented experience of driving projects in an international organizational Experience with conducting and participating in IT license Audits Experience in SAM (soft asset management) processes and tools and ServiceNow application You thrive in setting direction as well as prioritize your workloads efficiently. You have personal impact and strong negotiation, decision-making and interpersonal skills. You bring strong stakeholder management skills both with the ability to engage and influence with Arla colleagues and external vendors. Excellent language skills allowing you to negotiate contracts in English is also one of your strong assets. Contact Please apply as soon as possible as we will continuously invite candidates for interview until the position is filled.

A strategic and operational role with major impact

Reporting to the Senior Manager of Vendor Management you will have a major impact on the success of the department and our key project deliveries. You will be responsible for developing and implementing the strategy for the License Management area and execute on our operational plans and high quality projects with a direct link to our functional success. We expect you to challenge processes and practices identifying opportunities for continuous improvements. Your will navigate in a broad range of important stakeholders and build a close cooperation with our Service Delivery Managers and Solution Architects within IT - and with our corporate functions Legal and Procurement as well as our external license software vendors. The Licence Manager, together with the current Licence Manager will be responsible for:    

  • Performing License Management on contracts globally
  • Running IT License audits and participate in negotiations with vendor
  • Participating in contract negotiations for the large license vendors
  • Setting up governance for the License Management area
  • Implementing SAM (Software Asset Management) processes and tools with License Management

Project Manager and a true relationship builder

You will get to use your excellent people skills, as you work across the Arla organisation handling complex projects to hands-on day-to-day tasks. And as a true relationship builder, you are capable of balancing networking with a clear focus on execution and progress on our agendas.

You have an educational background ideally to masters level within an IT discipline with strong technical skills and knowledge. You either come with a solid track record of License Management /  Software Asset Management, or alternatively you might have less work experience but you bring a good technical knowledge, some transferable experience and the right personal profile to make a success of this position. Relevant experience should include:

  • Documented experience of driving projects in an international organizational  
  • Experience with conducting and participating in IT license Audits
  • Experience in SAM (soft asset management) processes and tools and ServiceNow application

You thrive in setting direction as well as prioritize your workloads efficiently. You have personal impact and strong negotiation, decision-making and interpersonal skills. You bring strong stakeholder management skills both with the ability to engage and influence with Arla colleagues and external vendors. Excellent language skills allowing you to negotiate contracts in English is also one of your strong assets.

Contact

Please apply as soon as possible as we will continuously invite candidates for interview until the position is filled.

ARLA FOODS AMBAViby J2019-08-27T00:00:002019-10-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

CEGO A/S søger en GDPR-controller

CEGO A/S

Aalborg
CEGO A S driver en række hjemmesider, heriblandt Spilnu.dk, et af de største online casinoer i Danmark. Vi har stort fokus på at beskytte vores brugeres personlige data og ligeledes at styrke vores compliance generelt, og søger derfor en stærk GDPR-...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:4. november 2019

SAP ECC functional Consultant - Aarhus, Gdansk

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solutions and is responsible for development and maintenance of all applications and services used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM EWM...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019

SAP ECC LE Consultant - Aarhus, Gdansk

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solutions and is responsible for development and maintenance of all applications and services used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM EWM...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019

SAP TM Consultant - Aarhus, Gdansk

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solutions and is responsible for development and maintenance of all applications and ser-vices used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM EW...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019

License Manager, IT Operations - Aarhus, Gdansk

ARLA FOODS AMBA

Viby J
A strategic and operational role with major impact Reporting to the Senior Manager of Vendor Management you will have a major impact on the success of the department and our key project deliveries. You will be responsible for developing and implemen...
Indrykket:27. august 2019
Udløbsdato:22. oktober 2019