Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Software Consultant

Tænker du forretningsorienteret og kan du skabe tryghed i salgsprocessen?

Vil du stå i front og være med til at designe kundernes IT-løsninger indenfor Logistik?

Du har måske erfaring som IT eller SW konsulent, som drifts/logistikchef i et lager/varehus eller anden form for kendskab til supply chain, processer/flows indenfor logistik?

Til at understøtte processen mellem salg og realisering af projekter, søger SSI Schäfer nu nye medarbejdere til Software Konsulentafdelingen. Du vil, sammen med sælgere og procesingeniører have stor indflydelse på at designe fremtidens automatiske logistikløsninger.

Du har god IT/softwareforståelse. Du kan se dig selv i front hos kunderne og præsentere tekniske løsninger, for derefter videregive informationen til softwareteamet så det aftalte implementeres korrekt hos kunderne.

”Hos SSI SCHÄFER tænker vi altid langsigtet - og længere end den første indskydelse. I en stadig mere digital verden, som kræver maksimal fleksibilitet, skaber vi intelligente løsninger og banebrydende teknologier, som er state-of-the-art i dag og klar til fremtiden i morgen. Jordnærhed, pålidelighed, innovation og fremsynethed kombineret med vores ambition om at indgå langsigtede partnerskaber med vores kunder og ansatte – det er de egenskaber og værdier, som skaber vores virksomheds DNA - nu og i fremtiden”

Jobbet:

Som Software Consultant, bliver du I tæt samarbejde med den ansvarlige sælger, ansvarlig for at bistå med IT/SW konsulent rådgivning der sikrer kunden det rette valg, samt gerne udmønter sig i mersalg på sigt. Du følger herefter projektets videre forløb og kan inddrages efter behov.

I stillingen skal du derudover bl.a. arbejde med

  • Analysere og forstå kundens behov samt udarbejde en funktionsbeskrivelse, der skal danne grundlag for kravspecifikationen.
  • Sikre, at så meget som muligt af SSI Schäfers standardløsning anvendes- og på samme tid at løsningen tilpasses kundens behov
  • At kunne præsentere løsningerne i salgsøjemed samt, hvis det ønskes, at kunne indgå i eventuelle forhandlinger
  • Overdragelse af funktionsbeskrivelse til realisering (softwareteamet) og sikre kundens ønsker bliver implementeret. På samme tid skal du sikre, at realisering (softwareteamet) har tilstrækkelig information og forståelse af projektet.
  • Der vil være rejseaktivitet på ca. 60 – 80 dage, typisk 1-2 dage af gangen.

Kvalifikationer:

Der kan være flere indgangsvinkler, men det forventes, du har en relevant teknisk baggrund. Derudover vil det være en fordel hvis du har,

  • Erfaring med projektledelse/projektarbejde – gerne i nogle år fra en lignende stilling
  • Erfaring med eller interesse for IT og SW i logistik og/eller automationsløsninger
  • Erfaring med at omsætte IT/SW sprog til kommercielt forståeligt præsentationsmateriale samt fremlægge dette
  • Erfaring med at indgå i kontraktforhandlinger
  • Erfaring med kundekontakt – både på teknisk og kommercielt niveau

SSI Schäfer er en international koncern og du vil få en stor kontaktflade både internt og eksternt. Det kræver, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Har du gode egenskaber inden for de nordiske sprog, er det en fordel men ikke et krav.

Personlige egenskaber:

Det en forudsætning, at du kan arbejde selvstændigt (men er teamplayer), er seriøs og har en god situationsfornemmelse. Du er tillidsvækkende og god til at kommunikere både internt og eksternt. Det er vigtigt, at du fokuserer på kvalitet og arbejder struktureret. Du besidder en god portion humor og har et godt drive samt ambitioner/ønsker om at lære nyt og udvikle dig.

SSI Schäfer:
SSI Schäfer er en solid international koncern og en af verdens absolut førende leverandører af kvalitets-lagersystemer. SSI Schäfer er repræsenteret i 70 lande, har mere end 10.500 ansatte og er leverandør af en lang række lagerløsninger - fra design af automatiske lagersystemer til implementering af reoler, mobilreoler, kraner, transportører og software. SSI Schäfer er kendt for kvalitet i alle led - fra produkter til service.

Du tilbydes:
Du får en udfordrende stilling i en international koncern med store faglige og personlige udviklingsmuligheder. Arbejdspladsen er velfungerende, omgangstonen uformel og arbejdsklimaet er sundt. Der tilbydes en attraktiv gage, der modsvarer job og kvalifikationer, samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Du får en grundig oplæring, herunder bl.a. certificering i egne produkter.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330027975Phoenix-5e9ee3b112019-07-12T00:00:00Software Consultant

Tænker du forretningsorienteret og kan du skabe tryghed i salgsprocessen?

Vil du stå i front og være med til at designe kundernes IT-løsninger indenfor Logistik?

Du har måske erfaring som IT eller SW konsulent, som drifts/logistikchef i et lager/varehus eller anden form for kendskab til supply chain, processer/flows indenfor logistik?

Til at understøtte processen mellem salg og realisering af projekter, søger SSI Schäfer nu nye medarbejdere til Software Konsulentafdelingen. Du vil, sammen med sælgere og procesingeniører have stor indflydelse på at designe fremtidens automatiske logistikløsninger.

Du har god IT/softwareforståelse. Du kan se dig selv i front hos kunderne og præsentere tekniske løsninger, for derefter videregive informationen til softwareteamet så det aftalte implementeres korrekt hos kunderne.

”Hos SSI SCHÄFER tænker vi altid langsigtet - og længere end den første indskydelse. I en stadig mere digital verden, som kræver maksimal fleksibilitet, skaber vi intelligente løsninger og banebrydende teknologier, som er state-of-the-art i dag og klar til fremtiden i morgen. Jordnærhed, pålidelighed, innovation og fremsynethed kombineret med vores ambition om at indgå langsigtede partnerskaber med vores kunder og ansatte – det er de egenskaber og værdier, som skaber vores virksomheds DNA - nu og i fremtiden”

Jobbet:

Som Software Consultant, bliver du I tæt samarbejde med den ansvarlige sælger, ansvarlig for at bistå med IT/SW konsulent rådgivning der sikrer kunden det rette valg, samt gerne udmønter sig i mersalg på sigt. Du følger herefter projektets videre forløb og kan inddrages efter behov.

I stillingen skal du derudover bl.a. arbejde med

  • Analysere og forstå kundens behov samt udarbejde en funktionsbeskrivelse, der skal danne grundlag for kravspecifikationen.
  • Sikre, at så meget som muligt af SSI Schäfers standardløsning anvendes- og på samme tid at løsningen tilpasses kundens behov
  • At kunne præsentere løsningerne i salgsøjemed samt, hvis det ønskes, at kunne indgå i eventuelle forhandlinger
  • Overdragelse af funktionsbeskrivelse til realisering (softwareteamet) og sikre kundens ønsker bliver implementeret. På samme tid skal du sikre, at realisering (softwareteamet) har tilstrækkelig information og forståelse af projektet.
  • Der vil være rejseaktivitet på ca. 60 – 80 dage, typisk 1-2 dage af gangen.

Kvalifikationer:

Der kan være flere indgangsvinkler, men det forventes, du har en relevant teknisk baggrund. Derudover vil det være en fordel hvis du har,

  • Erfaring med projektledelse/projektarbejde – gerne i nogle år fra en lignende stilling
  • Erfaring med eller interesse for IT og SW i logistik og/eller automationsløsninger
  • Erfaring med at omsætte IT/SW sprog til kommercielt forståeligt præsentationsmateriale samt fremlægge dette
  • Erfaring med at indgå i kontraktforhandlinger
  • Erfaring med kundekontakt – både på teknisk og kommercielt niveau

SSI Schäfer er en international koncern og du vil få en stor kontaktflade både internt og eksternt. Det kræver, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Har du gode egenskaber inden for de nordiske sprog, er det en fordel men ikke et krav.

Personlige egenskaber:

Det en forudsætning, at du kan arbejde selvstændigt (men er teamplayer), er seriøs og har en god situationsfornemmelse. Du er tillidsvækkende og god til at kommunikere både internt og eksternt. Det er vigtigt, at du fokuserer på kvalitet og arbejder struktureret. Du besidder en god portion humor og har et godt drive samt ambitioner/ønsker om at lære nyt og udvikle dig.

SSI Schäfer:
SSI Schäfer er en solid international koncern og en af verdens absolut førende leverandører af kvalitets-lagersystemer. SSI Schäfer er repræsenteret i 70 lande, har mere end 10.500 ansatte og er leverandør af en lang række lagerløsninger - fra design af automatiske lagersystemer til implementering af reoler, mobilreoler, kraner, transportører og software. SSI Schäfer er kendt for kvalitet i alle led - fra produkter til service.

Du tilbydes:
Du får en udfordrende stilling i en international koncern med store faglige og personlige udviklingsmuligheder. Arbejdspladsen er velfungerende, omgangstonen uformel og arbejdsklimaet er sundt. Der tilbydes en attraktiv gage, der modsvarer job og kvalifikationer, samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Du får en grundig oplæring, herunder bl.a. certificering i egne produkter.

2019-07-21T00:50:36.510 Tænker du forretningsorienteret og kan du skabe tryghed i salgsprocessen? Vil du stå i front og være med til at designe kundernes IT-løsninger indenfor Logistik? Du har måske erfaring som IT eller SW konsulent, som drifts logistikchef i et lager varehus eller anden form for kendskab til supply chain, processer flows indenfor logistik? Til at understøtte processen mellem salg og realisering af projekter, søger SSI Sch fer nu nye medarbejdere til Software Konsulentafdelingen. Du vil, sammen med sælgere og procesingeniører have stor indflydelse på at designe fremtidens automatiske logistikløsninger. Du har god IT softwareforståelse. Du kan se dig selv i front hos kunderne og præsentere tekniske løsninger, for derefter videregive informationen til softwareteamet så det aftalte implementeres korrekt hos kunderne. Hos SSI SCH FER tænker vi altid langsigtet - og længere end den første indskydelse. I en stadig mere digital verden, som kræver maksimal fleksibilitet, skaber vi intelligente løsninger og banebrydende teknologier, som er state-of-the-art i dag og klar til fremtiden i morgen. Jordnærhed, pålidelighed, innovation og fremsynethed kombineret med vores ambition om at indgå langsigtede partnerskaber med vores kunder og ansatte det er de egenskaber og værdier, som skaber vores virksomheds DNA - nu og i fremtiden Jobbet: Som Software Consultant, bliver du I tæt samarbejde med den ansvarlige sælger, ansvarlig for at bistå med IT SW konsulent rådgivning der sikrer kunden det rette valg, samt gerne udmønter sig i mersalg på sigt. Du følger herefter projektets videre forløb og kan inddrages efter behov. I stillingen skal du derudover bl.a. arbejde med Analysere og forstå kundens behov samt udarbejde en funktionsbeskrivelse, der skal danne grundlag for kravspecifikationen. Sikre, at så meget som muligt af SSI Sch fers standardløsning anvendes- og på samme tid at løsningen tilpasses kundens behov At kunne præsentere løsningerne i salgsøjemed samt, hvis det ønskes, at kunne indgå i eventuelle forhandlinger Overdragelse af funktionsbeskrivelse til realisering (softwareteamet) og sikre kundens ønsker bliver implementeret. På samme tid skal du sikre, at realisering (softwareteamet) har tilstrækkelig information og forståelse af projektet. Der vil være rejseaktivitet på ca. 60 80 dage, typisk 1-2 dage af gangen. Kvalifikationer: Der kan være flere indgangsvinkler, men det forventes, du har en relevant teknisk baggrund. Derudover vil det være en fordel hvis du har, Erfaring med projektledelse projektarbejde gerne i nogle år fra en lignende stilling Erfaring med eller interesse for IT og SW i logistik og eller automationsløsninger Erfaring med at omsætte IT SW sprog til kommercielt forståeligt præsentationsmateriale samt fremlægge dette Erfaring med at indgå i kontraktforhandlinger Erfaring med kundekontakt både på teknisk og kommercielt niveau SSI Sch fer er en international koncern og du vil få en stor kontaktflade både internt og eksternt. Det kræver, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Har du gode egenskaber inden for de nordiske sprog, er det en fordel men ikke et krav. Personlige egenskaber: Det en forudsætning, at du kan arbejde selvstændigt (men er teamplayer), er seriøs og har en god situationsfornemmelse. Du er tillidsvækkende og god til at kommunikere både internt og eksternt. Det er vigtigt, at du fokuserer på kvalitet og arbejder struktureret. Du besidder en god portion humor og har et godt drive samt ambitioner ønsker om at lære nyt og udvikle dig. SSI Sch fer: SSI Sch fer er en solid international koncern og en af verdens absolut førende leverandører af kvalitets-lagersystemer. SSI Sch fer er repræsenteret i 70 lande, har mere end 10.500 ansatte og er leverandør af en lang række lagerløsninger - fra design af automatiske lagersystemer til implementering af reoler, mobilreoler, kraner, transportører og software. SSI Sch fer er kendt for kvalitet i alle led - fra produkter til service. Du tilbydes: Du får en udfordrende stilling i en international koncern med store faglige og personlige udviklingsmuligheder. Arbejdspladsen er velfungerende, omgangstonen uformel og arbejdsklimaet er sundt. Der tilbydes en attraktiv gage, der modsvarer job og kvalifikationer, samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Du får en grundig oplæring, herunder bl.a. certificering i egne produkter.11jobnet5e9ee3b1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-20T00:00:000000http://www.intelligentadvice.dk/ledige-stillinger/?hr=show-job/440910EuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebildEuropaDanmarkJyllandNordjyllandMariagerfjord3530896Intelligent Advice11Ved Stranden 19560HadsundDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent764407JobNet4992495499249510021-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e9ee3b1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e9ee3b1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e9ee3b1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e9ee3b1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/8.jpgSoftware Consultant12008011Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT361844498Christiancpm@intelligentadvice.dkDKDanmarkDKDanmark330140943Drifts- og it-ansvarligRobot Vil du overtage ansvaret for vores ejendomsdrift og IT? HK Østjylland har en spændende stilling ledig pr. 1. marts 2020 HK Østjylland er en værdibaseret organisation, der arbejder for at give medlemmerne værdi, styrke og nye muligheder i deres arbejdsliv. Vi har fokus på at være en nærværende, tidssvarende og professionel organisation, der leverer faglige løsninger og medlemsservice på et højt niveau. Vi stræber efter kompetent og professionelt at indfri medlemmernes forventninger om service og kvalitet, så vi fortsat kan være et attraktivt valg for nuværende og nye medlemmer. Vi arbejder løbende med at forbedre vores daglige drift, så medlemmerne sikres en optimal nytteværdi af deres medlemskab. Det skal vores nye medarbejder bidrage til ved at optimere afdelingens drift, så medlemmer og medarbejdere oplever et velfungerende hus og en teknik, der bare spiller! Dine primære ansvarsområder Jobbet indeholder en stor grad af selvstændighed og dækker et bredt spektrum af opgaver, blandt andet Vedligeholdelse af bygninger, herunder daglig kontrol af CTS, brandalarm, adgangskontrol, sprinkleranlæg, udvendig solafskærmning m.v. Sikre et optimalt energiforbrug i vores bygninger samt at lovgivning og regler vedr. miljø, sikkerhed og arbejdsmiljø efterleves Instruktion af personale i korrekt håndtering af IT-udstyr og bygninger, herunder mødeudstyr, alarmsystem, lys, varme m.m. Administration af printere, hardware- og softwareudrulning, klargøring af udstyr til nye medarbejdere, herunder brugeroprettelser samt IT-support til huset i samarbejde med HK IT Elektronisk registrering af leverandørkontrakter og alt IT udstyr samt lagerstyring Eksekvering af IT digitaliseringsstrategi og derved sikre kontinuerlig effektivisering og udvikling af afdelingen Ansvar for alle omkostninger vedrørende vores IT og bygninger, løbende rapportering og løbende identificering af mulige besparelser Fungere som bindeled mellem myndigheder, leverandører og samarbejdspartnere Din profilDu har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og minimum fem års erfaring med lignende opgaver og arbejdsområder - gerne fra drift af en uddannelsesinstitution, kursusejendom, et hovedkontor eller lign. Du har erfaring med styring af samarbejdet med eksterne servicepartnere og håndværkere og har økonomisk sans og evne til at sikre optimal brug af tilgængelige midler. Det er et krav, at du har beskæftiget dig med de forskellige IT-tekniske discipliner og har erfaring med Microsofts produkter herunder Windows servere, desktop OS, Office 365 og at du har en generel forståelse for og erfaring med IT-infrastruktur, netværk, printere og mobile enheder. Derudover lægger vi vægt på, at du Er god til at sikre struktur og organisering af både eget arbejde og ansvarsområder samt god til at prioritere opgaverne i samarbejde med øvrige medarbejdere Evner at kombinere forretningsforståelse og kommerciel erfaring med din interesse for og erfaring med IT og ejendomsdrift Er proaktiv, løsningsorienteret og konstruktiv tværs af både fagområder, afdelinger og organisationen som helhed Er fleksibel og positiv og kan håndtere pres og modgang i de perioder, hvor der er tryk på Yder god teknisk support til medarbejderne - med et smil på læben Bidrager til den gode stemning og har en uhøjtidelig stil. Hvad tilbyder vi? Vi tilbyder dig et meget selvstændigt job i en afdeling, hvor medlemmerne er i fokus for vores opgaveløsning og service. Du får et godt kollegialt netværk i hele HK-organisationen, og det betyder meget for os, at der samarbejdes på tværs af organisationen. Du kommer derfor også til at indgå i diverse tværgående netværk og fora med kolleger i andre afdelinger og HK IT. Du kan i øvrigt glæde dig til en arbejdsdag i en uformel atmosfære, hvor din faglige og personlige kompetenceudvikling også prioriteres højt. HK Østjylland arbejder som en værdibaseret organisation med en flad ledelsesstruktur, der stiller høje krav til dine evner til selvledelse og til at bidrage aktivt til et konstruktivt samarbejde. Løn og ansættelsesvilkår Du ansættes på fast, fleksibel tid med en normtid på gennemsnitlig 37 timer uge. Arbejdstiden kan være ujævnt fordelt med både aften- og weekendarbejde. Stillingen er fysisk placeret på HK Østjyllands hovedkontor i Brabrand, men arbejdet kan også foregå på vores lokalkontorer. Derfor er det nødvendigt, at du har kørekort og bil til rådighed. Vi er selvfølgelig en OK-arbejdsplads og tilbyder attraktive løn- og ansættelsesvilkår, blandt andet arbejdsgiverbetalt pensionsordning og fritvalgsordning. Derudover kan du forvente løbende kompetenceudvikling indenfor dit fag og område. Tiltrædelse Senest 1. marts 2020 Ansøgning m.m. Send en motiveret ansøgning vedlagt overskueligt CV til HK Østjylland via HK s hjemmeside: www.hk.dk jobs. Søg jobbet Drifts- og IT-ansvarlig til HK Østjylland Ansøgningsfristen er den 3. januar kl. 10.00 Der holdes 1. samtalerunde den 10. januar og 2. samtalerunde den 17. januar. Kandidater til stillingen skal være indstillet på at gennemføre en personlighedstest forud for 2. ansættelsessamtale. Alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, seksuel orientering, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Vil du vide mere om job, opgaver eller ansættelsesvilkår? Du er meget velkommen til at ringe til vores nuværende Ejendoms- IT-administrator Henning G. Christensen på mobil 28 45 54 84. Du er også velkommen til at ringe til kontorchef Berit Dehli på mobil 28 45 54 04.HK Østjylland HK Østjylland er Østjyllands største fagforening og dækker ni østjyske kommuner. Afdelingen er bygget op om et fællesskab og fire faglige sektorer (HK Privat, HK Handel, HK Kommunal og HK Stat) og ledes af en afdelingsformand, fire sektorformænd, en kontorchef og to fagchefer. Vi beskæftiger 94 engagerede medarbejdere og har ca. 21.000 medlemmer. Hovedkontoret ligger i Brabrand og ejes af HK Østjylland, mens vi bor til leje på lokalkontorer i Randers, Grenaa og Silkeborg. Hovedkontoret, som stod færdigbygget i 2012, er en lavenergibygning klasse 2015, har en størrelse på 3600 m2 og rummer 100 kontorarbejdspladser, taghave, produktionskøkken og kantine samt 12 mødelokaler af varierende størrelse, som alle er udstyret med relevant teknisk udstyr. Vi holder mange møder, konferencer, kurser og medlemsarrangementer de største med op til 170 deltagere. Vores IT leveres af Netcompany og driftes af NNIT. Vores kommunikationsplatform står Telia for.

Vil du overtage ansvaret for vores ejendomsdrift og IT?

HK Østjylland har en spændende stilling ledig pr. 1. marts 2020

HK Østjylland er en værdibaseret organisation, der arbejder for at give medlemmerne værdi, styrke og nye muligheder i deres arbejdsliv. Vi har fokus på at være en nærværende, tidssvarende og professionel organisation, der leverer faglige løsninger og medlemsservice på et højt niveau. Vi stræber efter kompetent og professionelt at indfri medlemmernes forventninger om service og kvalitet, så vi fortsat kan være et attraktivt valg for nuværende og nye medlemmer.

Vi arbejder løbende med at forbedre vores daglige drift, så medlemmerne sikres en optimal nytteværdi af deres medlemskab. Det skal vores nye medarbejder bidrage til ved at optimere afdelingens drift, så medlemmer og medarbejdere oplever et velfungerende hus og en teknik, der bare spiller!

Dine primære ansvarsområder

Jobbet indeholder en stor grad af selvstændighed og dækker et bredt spektrum af opgaver, blandt andet

  • Vedligeholdelse af bygninger, herunder daglig kontrol af CTS, brandalarm, adgangskontrol, sprinkleranlæg, udvendig solafskærmning m.v.
  • Sikre et optimalt energiforbrug i vores bygninger samt at lovgivning og regler vedr. miljø, sikkerhed og arbejdsmiljø efterleves
  • Instruktion af personale i korrekt håndtering af IT-udstyr og bygninger, herunder mødeudstyr, alarmsystem, lys, varme m.m.
  • Administration af printere, hardware- og softwareudrulning, klargøring af udstyr til nye medarbejdere, herunder brugeroprettelser samt IT-support til huset i samarbejde med HK/IT
  • Elektronisk registrering af leverandørkontrakter og alt IT udstyr samt lagerstyring
  • Eksekvering af IT– & digitaliseringsstrategi og derved sikre kontinuerlig effektivisering og udvikling af afdelingen
  • Ansvar for alle omkostninger vedrørende vores IT og bygninger, løbende rapportering og løbende identificering af mulige besparelser
  • Fungere som bindeled mellem myndigheder, leverandører og samarbejdspartnere 

Din profil
Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og minimum fem års erfaring med lignende opgaver og arbejdsområder - gerne fra drift af en uddannelsesinstitution, kursusejendom, et hovedkontor eller lign.

Du har erfaring med styring af samarbejdet med eksterne servicepartnere og håndværkere og har økonomisk sans og evne til at sikre optimal brug af tilgængelige midler.

Det er et krav, at du har beskæftiget dig med de forskellige IT-tekniske discipliner og har erfaring med Microsofts produkter herunder Windows servere, desktop OS, Office 365 og at du har en generel forståelse for og erfaring med IT-infrastruktur, netværk, printere og mobile enheder.

Derudover lægger vi vægt på, at du

  •  Er god til at sikre struktur og organisering af både eget arbejde og ansvarsområder samt god til at prioritere opgaverne i samarbejde med øvrige medarbejdere
  • Evner at kombinere forretningsforståelse og kommerciel erfaring med din interesse for og erfaring med IT og ejendomsdrift
  • Er proaktiv, løsningsorienteret og konstruktiv tværs af både fagområder, afdelinger og organisationen som helhed
  • Er fleksibel og positiv og kan håndtere pres og modgang i de perioder, hvor der er tryk på
  • Yder god teknisk support til medarbejderne - med et smil på læben
  • Bidrager til den gode stemning og har en uhøjtidelig stil. 

Hvad tilbyder vi?

Vi tilbyder dig et meget selvstændigt job i en afdeling, hvor medlemmerne er i fokus for vores opgaveløsning og service. Du får et godt kollegialt netværk i hele HK-organisationen, og det betyder meget for os, at der samarbejdes på tværs af organisationen. Du kommer derfor også til at indgå i diverse tværgående netværk og fora med kolleger i andre afdelinger og HK/IT.

Du kan i øvrigt glæde dig til en arbejdsdag i en uformel atmosfære, hvor din faglige og personlige kompetenceudvikling også prioriteres højt.

HK Østjylland arbejder som en værdibaseret organisation med en flad ledelsesstruktur, der stiller høje krav til dine evner til selvledelse og til at bidrage aktivt til et konstruktivt samarbejde.

Løn og ansættelsesvilkår

Du ansættes på fast, fleksibel tid med en normtid på gennemsnitlig 37 timer/uge. Arbejdstiden kan være ujævnt fordelt med både aften- og weekendarbejde. Stillingen er fysisk placeret på HK Østjyllands hovedkontor i Brabrand, men arbejdet kan også foregå på vores lokalkontorer. Derfor er det nødvendigt, at du har kørekort og bil til rådighed.

Vi er selvfølgelig en OK-arbejdsplads og tilbyder attraktive løn- og ansættelsesvilkår, blandt andet arbejdsgiverbetalt pensionsordning og fritvalgsordning. Derudover kan du forvente løbende kompetenceudvikling indenfor dit fag og område.

Tiltrædelse

Senest 1. marts 2020

Ansøgning m.m.

Send en motiveret ansøgning vedlagt overskueligt CV til HK Østjylland via HK's hjemmeside: www.hk.dk/jobs. Søg jobbet ”Drifts- og IT-ansvarlig til HK Østjylland

Ansøgningsfristen er den 3. januar kl. 10.00

Der holdes 1. samtalerunde den 10. januar og 2. samtalerunde den 17. januar.

Kandidater til stillingen skal være indstillet på at gennemføre en personlighedstest forud for 2. ansættelsessamtale.

Alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, seksuel orientering, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. 

Vil du vide mere om job, opgaver eller ansættelsesvilkår?

Du er meget velkommen til at ringe til vores nuværende Ejendoms- & IT-administrator Henning G. Christensen på mobil 28 45 54 84. Du er også velkommen til at ringe til kontorchef Berit Dehli på mobil 28 45 54 04.

HK Østjylland

HK Østjylland er Østjyllands største fagforening og dækker ni østjyske kommuner. Afdelingen er bygget op om et fællesskab og fire faglige sektorer (HK Privat, HK Handel, HK Kommunal og HK Stat) og ledes af en afdelingsformand, fire sektorformænd, en kontorchef og to fagchefer. Vi beskæftiger 94 engagerede medarbejdere og har ca. 21.000 medlemmer.

Hovedkontoret ligger i Brabrand og ejes af HK Østjylland, mens vi bor til leje på lokalkontorer i Randers, Grenaa og Silkeborg.

 

Hovedkontoret, som stod færdigbygget i 2012, er en lavenergibygning klasse 2015, har en størrelse på 3600 m2 og rummer 100 kontorarbejdspladser, taghave, produktionskøkken og kantine samt 12 mødelokaler af varierende størrelse, som alle er udstyret med relevant teknisk udstyr. Vi holder mange møder, konferencer, kurser og medlemsarrangementer – de største med op til 170 deltagere. Vores IT leveres af Netcompany og driftes af NNIT. Vores kommunikationsplatform står Telia for.

 

HK/ØstjyllandBrabrand2019-12-13T00:00:002020-01-02T00:00:00
330139533IT-medarbejder til Decentral Erhvervsfremme i SilkeborgRobot Vil du have mulighed for at bruge din viden inden for både IT-drift og IT-udvikling til et spændende og udfordrende job? Vil du være med i en spændende udvikling, hvor mange nye opgaver og kolleger er ved at finde deres form i et nyt set-up i Silkeborg? Så har du fundet det rigtige opslag. Erhvervsstyrelsen i Silkeborg arbejder for at fremme vækst og erhvervsudvikling til gavn for virksomhederne i hele Danmark. Vi forvalter de midler, der prioriteres af Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse, herunder midler under EU s strukturfonde. Vores IT-team søger en ny kollega, der skal bistå med en række varierende opgaver. Vi administrerer ca. 1 mia. kr. årligt. Midlerne kommer fra EU s Regional- og Socialfond og finansloven. Vi arbejder derfor bl.a. tæt sammen med EU-kommissionen og en række hjemlige kontrol- og revisionsinstanser. Dertil kommer samarbejdet med Danmarks Erhvervsfremme-bestyrelse og projekthaverne. Vi er ca. 75 medarbejdere i Decentral Erhvervsfremme og er en del af Erhvervsstyrelsen. Arbejdsstedet er Silkeborg. IT-opgaverne er forankret i et Økonomi-, IT- og Data-team, hvor IT-opgaverne er samlet hos en 3-4 personer, der både arbejder med drift og udvikling af vores IT-understøttelse af administrationen. Der er derfor mulighed for at udvikle sig bredt, og vi opfordrer til, at du søger, selv om du ikke er lige stærk på alle områder. Opgaver Vores team står overfor flere spændende IT-projekter det kommende stykke tid, herunder bl.a. test af en ny version af vores tilskudsadministrationssystem (TAS) og videreudvikling af vores projekt-rapporteringsværktøj (PRV). Vi skal også udarbejde en erstatning for vores nuværende strukturfondsansøgningsskema, og vi skal have igangsat udviklingen af et særskilt projekt-rapporteringsværktøj til projekter, der er finansieret af midler fra finansloven. Endelig skal vi give input til det kommende fælles statslige tilskudsadministrationssystem i regi af Moderniseringsstyrelsen. Som IT-medarbejder vil du få flere spændende og udfordrende opgaver, hvor du bl.a. skal: Kravspecificere IT-understøttelse af vores forretningsprocesser i forbindelse med tilskudsadministrationen. Dette gør du i samarbejde med forretningen. Du skal i den forbindelse sikre, at der er indarbejdet kvalitet, allerede når krav og behov til løsningen beskrives. Det kan være opgaver både i egne systemer og fælles statslige løsninger. Stå for leverandørkontakt og monitorere fremdrift i udviklingsopgaver for PRV. Varetage supportopgaver over for brugere af PRV. Samarbejde med vores udviklingsleverandør om kvalitetssikring i udviklings- og testfasen af PRV. Foretage udtræk og bearbejdning af data fra PRV til brug for bl.a. kontrol af projekter og analyser af projekternes resultater og effekter. I stillingen vil du få mulighed for at gennemføre risikoanalyser, beskrive testscenarier og testcases. Her vil du ligeledes indgå i et agilt udviklingsforløb, hvor du varetager test af de løbende leverancer og afrapporterer på kvaliteten. Om dig Vi ser gerne, at du har en relevant IT-uddannelse (fx cand.mag. i informationsvidenskab eller cand.it), som har givet dig en god ballast i forhold til at løse ovenstående opgaver. Alternativt ser vi gerne, at du har en økonomisk uddannelsesbaggrund (fx cand. oecon) med relevant IT-erfaring og kendskab til regnskaber. Det er en fordel, hvis du har en anerkendt test-certificering (ISTQB) og eventuelt erfaring med automatiseret regressionstest. Det er også en fordel, hvis du har erfaring fra en statslig myndighed eller offentlig forvaltning generelt. Som person er du engageret, følger opgaverne til dørs, er god til at planlægge og kan arbejde selvstændigt samtidig med, at du er god til at kommunikere med dine omgivelser. Du skal være god til at sætte handling bag ordene og få afsluttet dine projekter. En portion uhøjtidelighed og godt humør ligger godt til kulturen i Decentral Erhvervsfremme. Om os Vi er en del af Erhvervsstyrelsen under Erhvervsministeriet - og dermed en del af centraladministrationen. Vi er også midt i en spændende, men også krævende, organisatorisk udvikling. Derfor kan du også være med til at skabe en effektiv decentral erhvervsfremmeindsats, der skaber gode rammer for vækst og udvikling i hele Danmark. Vi har et godt arbejdsfællesskab og tilbyder faglig og personlig udvikling for den rette. Vores intro og oplærings forløb er velafprøvede, så du kan komme godt fra start i din ansættelse. Læs mere om os på www.regionalt.dk, www.erhvervsfremmebestyrelsen.dk og om Erhvervs-styrelsen på www.erst.dk. Vi bor i velbeliggende lokaler i Silkeborg, 10 minutter på cykel fra stationen og med godt gratis parkeringsområde lige ved døren. Om ansættelsen Ansættelse sker efter gældende overenskomst på baggrund af din uddannelse. Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen, der ønskes besat hurtigst muligt. Vil du vide mere om jobbet, så kontakt chefkonsulent Ebbe Poulsen på telefon 35 29 17 54 eller kontorchef Pernille von Lillienskjold på telefon 35 29 17 50. Interesseret? Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning via vores elektroniske ansøgningsmodul, som du finder ved at klikke søg stillingen i bunden af annoncen. Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest torsdag den 9. januar 2019. Samtaler forventes afholdt inden nytår med henblik på ansættelse snarest muligt. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, som afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi kvinder og mænd uanset alder, religion eller etnisk baggrund til at søge stillingen.Vil du have mulighed for at bruge din viden inden for både IT-drift og IT-udvikling til et spændende og udfordrende job? Vil du være med i en spændende udvikling, hvor mange nye opgaver og kolleger er ved at finde deres form i et nyt set-up i Silkeborg? Så har du fundet det rigtige opslag.

Erhvervsstyrelsen i Silkeborg arbejder for at fremme vækst og erhvervsudvikling til gavn for virksomhederne i hele Danmark. Vi forvalter de midler, der prioriteres af Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse, herunder midler under EU’s strukturfonde. Vores IT-team søger en ny kollega, der skal bistå med en række varierende opgaver.

Vi administrerer ca. 1 mia. kr. årligt. Midlerne kommer fra EU’s Regional- og Socialfond og finansloven. Vi arbejder derfor bl.a. tæt sammen med EU-kommissionen og en række hjemlige kontrol- og revisionsinstanser. Dertil kommer samarbejdet med Danmarks Erhvervsfremme-bestyrelse og projekthaverne.

Vi er ca. 75 medarbejdere i Decentral Erhvervsfremme og er en del af Erhvervsstyrelsen. Arbejdsstedet er Silkeborg.

IT-opgaverne er forankret i et Økonomi-, IT- og Data-team, hvor IT-opgaverne er samlet hos en 3-4 personer, der både arbejder med drift og udvikling af vores IT-understøttelse af administrationen. Der er derfor mulighed for at udvikle sig bredt, og vi opfordrer til, at du søger, selv om du ikke er lige stærk på alle områder.



Opgaver

Vores team står overfor flere spændende IT-projekter det kommende stykke tid, herunder bl.a. test af en ny version af vores tilskudsadministrationssystem (TAS) og videreudvikling af vores projekt-rapporteringsværktøj (PRV). Vi skal også udarbejde en erstatning for vores nuværende strukturfondsansøgningsskema, og vi skal have igangsat udviklingen af et særskilt projekt-rapporteringsværktøj til projekter, der er finansieret af midler fra finansloven. Endelig skal vi give input til det kommende fælles statslige tilskudsadministrationssystem i regi af Moderniseringsstyrelsen.

Som IT-medarbejder vil du få flere spændende og udfordrende opgaver, hvor du bl.a. skal:

  • Kravspecificere IT-understøttelse af vores forretningsprocesser i forbindelse med tilskudsadministrationen. Dette gør du i samarbejde med forretningen. Du skal i den forbindelse sikre, at der er indarbejdet kvalitet, allerede når krav og behov til løsningen beskrives. Det kan være opgaver både i egne systemer og fælles statslige løsninger.
  • Stå for leverandørkontakt og monitorere fremdrift i udviklingsopgaver for PRV.
  • Varetage supportopgaver over for brugere af PRV.
  • Samarbejde med vores udviklingsleverandør om kvalitetssikring i udviklings- og testfasen af PRV.
  • Foretage udtræk og bearbejdning af data fra PRV til brug for bl.a. kontrol af projekter og analyser af projekternes resultater og effekter.
I stillingen vil du få mulighed for at gennemføre risikoanalyser, beskrive testscenarier og testcases. Her vil du ligeledes indgå i et agilt udviklingsforløb, hvor du varetager test af de løbende leverancer og afrapporterer på kvaliteten.



Om dig

Vi ser gerne, at du har en relevant IT-uddannelse (fx cand.mag. i informationsvidenskab eller cand.it), som har givet dig en god ballast i forhold til at løse ovenstående opgaver. Alternativt ser vi gerne, at du har en økonomisk uddannelsesbaggrund (fx cand. oecon) med relevant IT-erfaring og kendskab til regnskaber.

Det er en fordel, hvis du har en anerkendt test-certificering (ISTQB) og eventuelt erfaring med automatiseret regressionstest. Det er også en fordel, hvis du har erfaring fra en statslig myndighed eller offentlig forvaltning generelt.

Som person er du engageret, følger opgaverne til dørs, er god til at planlægge og kan arbejde selvstændigt samtidig med, at du er god til at kommunikere med dine omgivelser. Du skal være god til at sætte handling bag ordene og få afsluttet dine projekter.

En portion uhøjtidelighed og godt humør ligger godt til kulturen i Decentral Erhvervsfremme.



Om os

Vi er en del af Erhvervsstyrelsen under Erhvervsministeriet - og dermed en del af centraladministrationen. Vi er også midt i en spændende, men også krævende, organisatorisk udvikling. Derfor kan du også være med til at skabe en effektiv decentral erhvervsfremmeindsats, der skaber gode rammer for vækst og udvikling i hele Danmark.

Vi har et godt arbejdsfællesskab og tilbyder faglig og personlig udvikling for den rette. Vores intro og oplærings­forløb er velafprøvede, så du kan komme godt fra start i din ansættelse.

Læs mere om os på www.regionalt.dk, www.erhvervsfremmebestyrelsen.dk og om Erhvervs-styrelsen på www.erst.dk.

Vi bor i velbeliggende lokaler i Silkeborg, 10 minutter på cykel fra stationen og med godt gratis parkeringsområde lige ved døren.



Om ansættelsen

Ansættelse sker efter gældende overenskomst på baggrund af din uddannelse. Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen, der ønskes besat hurtigst muligt.

Vil du vide mere om jobbet, så kontakt chefkonsulent Ebbe Poulsen på telefon 35 29 17 54 eller kontorchef Pernille von Lillienskjold på telefon 35 29 17 50.



Interesseret?

Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning via vores elektroniske ansøgningsmodul, som du finder ved at klikke ”søg stillingen” i bunden af annoncen.

Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest torsdag den 9. januar 2019.

Samtaler forventes afholdt inden nytår med henblik på ansættelse snarest muligt.

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, som afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi kvinder og mænd uanset alder, religion eller etnisk baggrund til at søge stillingen.

Erhvervsstyrelsen, SilkeborgSilkeborg2019-12-12T00:00:002020-01-09T00:00:00
330128130SAP ECC Logistics Execution Consultant - AarhusRobot Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solutions and is responsible for development and maintenance of all applications and services used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM EWM, digitalization and 3rd party integrations and we are currently in the progress of standardizing solutions across our European markets. Arla IT Solutions works according to agile principles using the SAFe framework. Self-governed teams are responsible for designing, building and delivering full solutions that include IT systems, business process improvements and the organizational implementation effort. This position joins the Outbound development team. What is the job? As our new SAP ECC Logistics Execution (LE) Consultant, you will develop template solutions including the configuration, test and documentation of them. You will design solutions for transportation area, including planning and execution of logistics outbound from our dairies to our warehouses and customers. You will work closely with colleagues to roll out and implement the solutions, simultaneously creating and developing key relationships with our logistics business. Who are we looking for? You are a skilled SAP Consultant with experience in using and building SAP ECC (Logistics Execution) and its integration with other supply chain systems such as SAP TM, SAP EWM and other non SAP systems. You have a good understanding for business and business processes, including mapping process flows. You have an analytical profile with drive and self motivation. The nature of the job means you must be open to some travel. Experience with the Agile methodology SAFe framework is an advantage. We expect you to be fluent in spoken and written English. Application Contact We will review applications and hold interviews on an ongoing basis until the position is filled, so please apply as soon as possible. This position is posted in Aarhus, Denmark and Gdansk, Poland.

Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solutions and is responsible for development and maintenance of all applications and services used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM/EWM, digitalization and 3rd party integrations and we are currently in the progress of standardizing solutions across our European markets.

Arla IT Solutions works according to agile principles using the SAFe framework. Self-governed teams are responsible for designing, building and delivering full solutions that include IT systems, business process improvements and the organizational implementation effort. This position joins the “Outbound” development team. 

What is the job?

As our new SAP ECC Logistics Execution (LE) Consultant, you will develop template solutions including the configuration, test and documentation of them. You will design solutions for transportation area, including planning and execution of logistics outbound from our dairies to our warehouses and customers.

You will work closely with colleagues to roll out and implement the solutions, simultaneously creating and developing key relationships with our logistics business. 

Who are we looking for?

You are a skilled SAP Consultant with experience in using and building SAP ECC (Logistics Execution) and its integration with other supply chain systems such as SAP TM, SAP EWM and other non SAP systems. You have a good understanding for business and business processes, including mapping process flows.

You have an analytical profile with drive and self motivation. The nature of the job means you must be open to some travel.

Experience with the Agile methodology / SAFe framework is an advantage. We expect you to be fluent in spoken and written English.

Application & Contact

We will review applications and hold interviews on an ongoing basis until the position is filled, so please apply as soon as possible. 

This position is posted in Aarhus, Denmark and Gdansk, Poland. 

ARLA FOODS AMBAViby J2019-11-20T00:00:002020-01-15T00:00:00
330128125SAP TM Consultant - AarhusRobot Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solu-tions and is responsible for development and maintenance of all applications and ser-vices used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM EWM, digitalization and 3rd party integrations and we are currently in the progress of standardizing solutions across our European markets. Arla IT Solutions works according to agile principles using the SAFe framework. Self-governed teams are responsible for designing, building and delivering full solutions that include IT systems, business process improvements and the organizational implementation effort. This position joins the Outbound development team. What is the job? As our new SAP TM Consultant, you will develop template solutions including the configuration, test and documentation of them. You will design solutions in SAP TM including planning and execution of logistics outbound from our dairies to our warehouses and customers. You will work closely with colleagues to roll out and implement the solutions, simultaneously creating and developing key relationships with our logistics business. Who are we looking for? You are a skilled SAP Consultant with experience in using and building SAP ECC (Logistics Execution) and its integration with other supply chain systems such as SAP EWM and other non SAP systems. SAP TM experience is an advantage but not a pre-requisite. You have a profound interest in the technical aspects of SAP. You have an analytical profile with drive and self-motivation. The nature of the job means you must be open to some travel. Experience with the Agile methodology SAFe framework is an advantage. We expect you to be fluent in spoken and written English. Application Contact We will review applications and hold interviews on an ongoing basis, so please apply as soon as possible. This position is to be based in either of our IT hubs in Aarhus, Denmark or Gdansk, Poland.

Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solu-tions and is responsible for development and maintenance of all applications and ser-vices used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM/EWM, digitalization and 3rd party integrations and we are currently in the progress of standardizing solutions across our European markets.

Arla IT Solutions works according to agile principles using the SAFe framework. Self-governed teams are responsible for designing, building and delivering full solutions that include IT systems, business process improvements and the organizational implementation effort. This position joins the “Outbound” development team. 

What is the job?

As our new SAP TM Consultant, you will develop template solutions including the configuration, test and documentation of them. You will design solutions in SAP TM including planning and execution of logistics outbound from our dairies to our warehouses and customers.

You will work closely with colleagues to roll out and implement the solutions, simultaneously creating and developing key relationships with our logistics business. 

Who are we looking for?

You are a skilled SAP Consultant with experience in using and building SAP ECC (Logistics Execution) and its integration with other supply chain systems such as SAP EWM and other non SAP systems. SAP TM experience is an advantage but not a pre-requisite. You have a profound interest in the technical aspects of SAP.

You have an analytical profile with drive and self-motivation. The nature of the job means you must be open to some travel.

Experience with the Agile methodology / SAFe framework is an advantage. We expect you to be fluent in spoken and written English.

Application & Contact

We will review applications and hold interviews on an ongoing basis, so please apply as soon as possible.

This position is to be based in either of our IT hubs in Aarhus, Denmark or Gdansk, Poland. 

ARLA FOODS AMBAViby J2019-11-20T00:00:002020-01-15T00:00:00
330128018SAP ECC Consultant - AarhusRobot Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solutions and is responsible for development and maintenance of all applications and ser-vices used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM EWM, digitalization and 3rd party integrations and we are currently in the progress of standardizing solutions across our European markets. Arla IT Solutions works according to agile principles using the SAFe framework. Self-governed teams are responsible for designing, building and delivering full solutions that include IT systems, business process improvements and the organizational imple-mentation effort. This position joins the Sourced Warehouse development team which is mostly located in Aarhus, Denmark but collaborates primarily online, due to many assignments in Europe and colleagues working from remote offices. What is the job? As our new SAP ECC functional Consultant, you will develop template solutions together with the SAP PO team including the configuration, test and documentation of them. You must gather understanding of, and establish connectivity to 3rd party logistics service providers (3PL). You will work closely with colleagues and external partners to roll out and implement the solutions, simultaneously creating and developing key relationships with our logis-tics business. Who are we looking for? You are a skilled SAP Consultant with experience in using and building SAP ECC (Logistics Execution) and its integration with other supply chain systems such as SAP TM, SAP EWM and other non SAP systems. You have an analytical and detail oriented profile with drive and self motivation. The nature of the job means you must be open to some travel. Experience with the Agile methodology SAFe framework is an advantage. We expect you to be fluent in spoken and written English. Application Contact We will review applications and hold interviews on an ongoing basis until the position is filled, so please apply as soon as possible. This position is based either in Aarhus, Denmark or Gdansk, Poland.

Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solutions and is responsible for development and maintenance of all applications and ser-vices used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM/EWM, digitalization and 3rd party integrations and we are currently in the progress of standardizing solutions across our European markets.

Arla IT Solutions works according to agile principles using the SAFe framework. Self-governed teams are responsible for designing, building and delivering full solutions that include IT systems, business process improvements and the organizational imple-mentation effort. 

This position joins the “Sourced Warehouse” development team which is mostly located in Aarhus, Denmark but collaborates primarily online, due to many assignments in Europe and colleagues working from remote offices. 

What is the job?

As our new SAP ECC functional Consultant, you will develop template solutions together with the SAP PO team including the configuration, test and documentation of them. You must gather understanding of, and establish connectivity to 3rd party logistics service providers (3PL). 

You will work closely with colleagues and external partners to roll out and implement the solutions, simultaneously creating and developing key relationships with our logis-tics business. 

Who are we looking for?

You are a skilled SAP Consultant with experience in using and building SAP ECC (Logistics Execution) and its integration with other supply chain systems such as SAP TM, SAP EWM and other non SAP systems. 

You have an analytical and detail oriented profile with drive and self motivation. The nature of the job means you must be open to some travel.

Experience with the Agile methodology / SAFe framework is an advantage. We expect you to be fluent in spoken and written English.

Application & Contact

We will review applications and hold interviews on an ongoing basis until the position is filled, so please apply as soon as possible.
This position is based either in Aarhus, Denmark or Gdansk, Poland. 

ARLA FOODS AMBAViby J2019-11-20T00:00:002020-01-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Drifts- og it-ansvarlig

HK/Østjylland

Brabrand
Vil du overtage ansvaret for vores ejendomsdrift og IT? HK Østjylland har en spændende stilling ledig pr. 1. marts 2020 HK Østjylland er en værdibaseret organisation, der arbejder for at give medlemmerne værdi, styrke og nye muligheder i deres arbej...
Indrykket:13. december 2019
Udløbsdato:2. januar 2020

IT-medarbejder til Decentral Erhvervsfremme i Silkeborg

Erhvervsstyrelsen, Silkeborg

Silkeborg
Vil du have mulighed for at bruge din viden inden for både IT-drift og IT-udvikling til et spændende og udfordrende job? Vil du være med i en spændende udvikling, hvor mange nye opgaver og kolleger er ved at finde deres form i et nyt set-up i Silkeb...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:9. januar 2020

SAP ECC Logistics Execution Consultant - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solutions and is responsible for development and maintenance of all applications and services used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM EWM...
Indrykket:20. november 2019
Udløbsdato:15. januar 2020

SAP TM Consultant - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solu-tions and is responsible for development and maintenance of all applications and ser-vices used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM E...
Indrykket:20. november 2019
Udløbsdato:15. januar 2020

SAP ECC Consultant - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solutions and is responsible for development and maintenance of all applications and ser-vices used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM EW...
Indrykket:20. november 2019
Udløbsdato:15. januar 2020