Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Software Consultant

Tænker du forretningsorienteret og kan du skabe tryghed i salgsprocessen?

Vil du stå i front og være med til at designe kundernes IT-løsninger indenfor Logistik?

Du har måske erfaring som IT eller SW konsulent, som drifts/logistikchef i et lager/varehus eller anden form for kendskab til supply chain, processer/flows indenfor logistik?

Til at understøtte processen mellem salg og realisering af projekter, søger SSI Schäfer nu nye medarbejdere til Software Konsulentafdelingen. Du vil, sammen med sælgere og procesingeniører have stor indflydelse på at designe fremtidens automatiske logistikløsninger.

Du har god IT/softwareforståelse. Du kan se dig selv i front hos kunderne og præsentere tekniske løsninger, for derefter videregive informationen til softwareteamet så det aftalte implementeres korrekt hos kunderne.

”Hos SSI SCHÄFER tænker vi altid langsigtet - og længere end den første indskydelse. I en stadig mere digital verden, som kræver maksimal fleksibilitet, skaber vi intelligente løsninger og banebrydende teknologier, som er state-of-the-art i dag og klar til fremtiden i morgen. Jordnærhed, pålidelighed, innovation og fremsynethed kombineret med vores ambition om at indgå langsigtede partnerskaber med vores kunder og ansatte – det er de egenskaber og værdier, som skaber vores virksomheds DNA - nu og i fremtiden”

Jobbet:

Som Software Consultant, bliver du I tæt samarbejde med den ansvarlige sælger, ansvarlig for at bistå med IT/SW konsulent rådgivning der sikrer kunden det rette valg, samt gerne udmønter sig i mersalg på sigt. Du følger herefter projektets videre forløb og kan inddrages efter behov.

I stillingen skal du derudover bl.a. arbejde med

  • Analysere og forstå kundens behov samt udarbejde en funktionsbeskrivelse, der skal danne grundlag for kravspecifikationen.
  • Sikre, at så meget som muligt af SSI Schäfers standardløsning anvendes- og på samme tid at løsningen tilpasses kundens behov
  • At kunne præsentere løsningerne i salgsøjemed samt, hvis det ønskes, at kunne indgå i eventuelle forhandlinger
  • Overdragelse af funktionsbeskrivelse til realisering (softwareteamet) og sikre kundens ønsker bliver implementeret. På samme tid skal du sikre, at realisering (softwareteamet) har tilstrækkelig information og forståelse af projektet.
  • Der vil være rejseaktivitet på ca. 60 – 80 dage, typisk 1-2 dage af gangen.

Kvalifikationer:

Der kan være flere indgangsvinkler, men det forventes, du har en relevant teknisk baggrund. Derudover vil det være en fordel hvis du har,

  • Erfaring med projektledelse/projektarbejde – gerne i nogle år fra en lignende stilling
  • Erfaring med eller interesse for IT og SW i logistik og/eller automationsløsninger
  • Erfaring med at omsætte IT/SW sprog til kommercielt forståeligt præsentationsmateriale samt fremlægge dette
  • Erfaring med at indgå i kontraktforhandlinger
  • Erfaring med kundekontakt – både på teknisk og kommercielt niveau

SSI Schäfer er en international koncern og du vil få en stor kontaktflade både internt og eksternt. Det kræver, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Har du gode egenskaber inden for de nordiske sprog, er det en fordel men ikke et krav.

Personlige egenskaber:

Det en forudsætning, at du kan arbejde selvstændigt (men er teamplayer), er seriøs og har en god situationsfornemmelse. Du er tillidsvækkende og god til at kommunikere både internt og eksternt. Det er vigtigt, at du fokuserer på kvalitet og arbejder struktureret. Du besidder en god portion humor og har et godt drive samt ambitioner/ønsker om at lære nyt og udvikle dig.

SSI Schäfer:
SSI Schäfer er en solid international koncern og en af verdens absolut førende leverandører af kvalitets-lagersystemer. SSI Schäfer er repræsenteret i 70 lande, har mere end 10.500 ansatte og er leverandør af en lang række lagerløsninger - fra design af automatiske lagersystemer til implementering af reoler, mobilreoler, kraner, transportører og software. SSI Schäfer er kendt for kvalitet i alle led - fra produkter til service.

Du tilbydes:
Du får en udfordrende stilling i en international koncern med store faglige og personlige udviklingsmuligheder. Arbejdspladsen er velfungerende, omgangstonen uformel og arbejdsklimaet er sundt. Der tilbydes en attraktiv gage, der modsvarer job og kvalifikationer, samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Du får en grundig oplæring, herunder bl.a. certificering i egne produkter.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330027975Phoenix-5e9ee3b112019-07-12T00:00:00Software Consultant

Tænker du forretningsorienteret og kan du skabe tryghed i salgsprocessen?

Vil du stå i front og være med til at designe kundernes IT-løsninger indenfor Logistik?

Du har måske erfaring som IT eller SW konsulent, som drifts/logistikchef i et lager/varehus eller anden form for kendskab til supply chain, processer/flows indenfor logistik?

Til at understøtte processen mellem salg og realisering af projekter, søger SSI Schäfer nu nye medarbejdere til Software Konsulentafdelingen. Du vil, sammen med sælgere og procesingeniører have stor indflydelse på at designe fremtidens automatiske logistikløsninger.

Du har god IT/softwareforståelse. Du kan se dig selv i front hos kunderne og præsentere tekniske løsninger, for derefter videregive informationen til softwareteamet så det aftalte implementeres korrekt hos kunderne.

”Hos SSI SCHÄFER tænker vi altid langsigtet - og længere end den første indskydelse. I en stadig mere digital verden, som kræver maksimal fleksibilitet, skaber vi intelligente løsninger og banebrydende teknologier, som er state-of-the-art i dag og klar til fremtiden i morgen. Jordnærhed, pålidelighed, innovation og fremsynethed kombineret med vores ambition om at indgå langsigtede partnerskaber med vores kunder og ansatte – det er de egenskaber og værdier, som skaber vores virksomheds DNA - nu og i fremtiden”

Jobbet:

Som Software Consultant, bliver du I tæt samarbejde med den ansvarlige sælger, ansvarlig for at bistå med IT/SW konsulent rådgivning der sikrer kunden det rette valg, samt gerne udmønter sig i mersalg på sigt. Du følger herefter projektets videre forløb og kan inddrages efter behov.

I stillingen skal du derudover bl.a. arbejde med

  • Analysere og forstå kundens behov samt udarbejde en funktionsbeskrivelse, der skal danne grundlag for kravspecifikationen.
  • Sikre, at så meget som muligt af SSI Schäfers standardløsning anvendes- og på samme tid at løsningen tilpasses kundens behov
  • At kunne præsentere løsningerne i salgsøjemed samt, hvis det ønskes, at kunne indgå i eventuelle forhandlinger
  • Overdragelse af funktionsbeskrivelse til realisering (softwareteamet) og sikre kundens ønsker bliver implementeret. På samme tid skal du sikre, at realisering (softwareteamet) har tilstrækkelig information og forståelse af projektet.
  • Der vil være rejseaktivitet på ca. 60 – 80 dage, typisk 1-2 dage af gangen.

Kvalifikationer:

Der kan være flere indgangsvinkler, men det forventes, du har en relevant teknisk baggrund. Derudover vil det være en fordel hvis du har,

  • Erfaring med projektledelse/projektarbejde – gerne i nogle år fra en lignende stilling
  • Erfaring med eller interesse for IT og SW i logistik og/eller automationsløsninger
  • Erfaring med at omsætte IT/SW sprog til kommercielt forståeligt præsentationsmateriale samt fremlægge dette
  • Erfaring med at indgå i kontraktforhandlinger
  • Erfaring med kundekontakt – både på teknisk og kommercielt niveau

SSI Schäfer er en international koncern og du vil få en stor kontaktflade både internt og eksternt. Det kræver, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Har du gode egenskaber inden for de nordiske sprog, er det en fordel men ikke et krav.

Personlige egenskaber:

Det en forudsætning, at du kan arbejde selvstændigt (men er teamplayer), er seriøs og har en god situationsfornemmelse. Du er tillidsvækkende og god til at kommunikere både internt og eksternt. Det er vigtigt, at du fokuserer på kvalitet og arbejder struktureret. Du besidder en god portion humor og har et godt drive samt ambitioner/ønsker om at lære nyt og udvikle dig.

SSI Schäfer:
SSI Schäfer er en solid international koncern og en af verdens absolut førende leverandører af kvalitets-lagersystemer. SSI Schäfer er repræsenteret i 70 lande, har mere end 10.500 ansatte og er leverandør af en lang række lagerløsninger - fra design af automatiske lagersystemer til implementering af reoler, mobilreoler, kraner, transportører og software. SSI Schäfer er kendt for kvalitet i alle led - fra produkter til service.

Du tilbydes:
Du får en udfordrende stilling i en international koncern med store faglige og personlige udviklingsmuligheder. Arbejdspladsen er velfungerende, omgangstonen uformel og arbejdsklimaet er sundt. Der tilbydes en attraktiv gage, der modsvarer job og kvalifikationer, samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Du får en grundig oplæring, herunder bl.a. certificering i egne produkter.

2019-07-21T00:50:36.510 Tænker du forretningsorienteret og kan du skabe tryghed i salgsprocessen? Vil du stå i front og være med til at designe kundernes IT-løsninger indenfor Logistik? Du har måske erfaring som IT eller SW konsulent, som drifts logistikchef i et lager varehus eller anden form for kendskab til supply chain, processer flows indenfor logistik? Til at understøtte processen mellem salg og realisering af projekter, søger SSI Sch fer nu nye medarbejdere til Software Konsulentafdelingen. Du vil, sammen med sælgere og procesingeniører have stor indflydelse på at designe fremtidens automatiske logistikløsninger. Du har god IT softwareforståelse. Du kan se dig selv i front hos kunderne og præsentere tekniske løsninger, for derefter videregive informationen til softwareteamet så det aftalte implementeres korrekt hos kunderne. Hos SSI SCH FER tænker vi altid langsigtet - og længere end den første indskydelse. I en stadig mere digital verden, som kræver maksimal fleksibilitet, skaber vi intelligente løsninger og banebrydende teknologier, som er state-of-the-art i dag og klar til fremtiden i morgen. Jordnærhed, pålidelighed, innovation og fremsynethed kombineret med vores ambition om at indgå langsigtede partnerskaber med vores kunder og ansatte det er de egenskaber og værdier, som skaber vores virksomheds DNA - nu og i fremtiden Jobbet: Som Software Consultant, bliver du I tæt samarbejde med den ansvarlige sælger, ansvarlig for at bistå med IT SW konsulent rådgivning der sikrer kunden det rette valg, samt gerne udmønter sig i mersalg på sigt. Du følger herefter projektets videre forløb og kan inddrages efter behov. I stillingen skal du derudover bl.a. arbejde med Analysere og forstå kundens behov samt udarbejde en funktionsbeskrivelse, der skal danne grundlag for kravspecifikationen. Sikre, at så meget som muligt af SSI Sch fers standardløsning anvendes- og på samme tid at løsningen tilpasses kundens behov At kunne præsentere løsningerne i salgsøjemed samt, hvis det ønskes, at kunne indgå i eventuelle forhandlinger Overdragelse af funktionsbeskrivelse til realisering (softwareteamet) og sikre kundens ønsker bliver implementeret. På samme tid skal du sikre, at realisering (softwareteamet) har tilstrækkelig information og forståelse af projektet. Der vil være rejseaktivitet på ca. 60 80 dage, typisk 1-2 dage af gangen. Kvalifikationer: Der kan være flere indgangsvinkler, men det forventes, du har en relevant teknisk baggrund. Derudover vil det være en fordel hvis du har, Erfaring med projektledelse projektarbejde gerne i nogle år fra en lignende stilling Erfaring med eller interesse for IT og SW i logistik og eller automationsløsninger Erfaring med at omsætte IT SW sprog til kommercielt forståeligt præsentationsmateriale samt fremlægge dette Erfaring med at indgå i kontraktforhandlinger Erfaring med kundekontakt både på teknisk og kommercielt niveau SSI Sch fer er en international koncern og du vil få en stor kontaktflade både internt og eksternt. Det kræver, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Har du gode egenskaber inden for de nordiske sprog, er det en fordel men ikke et krav. Personlige egenskaber: Det en forudsætning, at du kan arbejde selvstændigt (men er teamplayer), er seriøs og har en god situationsfornemmelse. Du er tillidsvækkende og god til at kommunikere både internt og eksternt. Det er vigtigt, at du fokuserer på kvalitet og arbejder struktureret. Du besidder en god portion humor og har et godt drive samt ambitioner ønsker om at lære nyt og udvikle dig. SSI Sch fer: SSI Sch fer er en solid international koncern og en af verdens absolut førende leverandører af kvalitets-lagersystemer. SSI Sch fer er repræsenteret i 70 lande, har mere end 10.500 ansatte og er leverandør af en lang række lagerløsninger - fra design af automatiske lagersystemer til implementering af reoler, mobilreoler, kraner, transportører og software. SSI Sch fer er kendt for kvalitet i alle led - fra produkter til service. Du tilbydes: Du får en udfordrende stilling i en international koncern med store faglige og personlige udviklingsmuligheder. Arbejdspladsen er velfungerende, omgangstonen uformel og arbejdsklimaet er sundt. Der tilbydes en attraktiv gage, der modsvarer job og kvalifikationer, samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Du får en grundig oplæring, herunder bl.a. certificering i egne produkter.11jobnet5e9ee3b1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-20T00:00:000000http://www.intelligentadvice.dk/ledige-stillinger/?hr=show-job/440910EuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebildEuropaDanmarkJyllandNordjyllandMariagerfjord3530896Intelligent Advice11Ved Stranden 19560HadsundDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent764407JobNet4992495499249510021-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e9ee3b1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e9ee3b1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e9ee3b1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e9ee3b1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/8.jpgSoftware Consultant12008011Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT361844498Christiancpm@intelligentadvice.dkDKDanmarkDKDanmark330087811CEGO A/S søger en GDPR-controllerRobot CEGO A S driver en række hjemmesider, heriblandt Spilnu.dk, et af de største online casinoer i Danmark. Vi har stort fokus på at beskytte vores brugeres personlige data og ligeledes at styrke vores compliance generelt, og søger derfor en stærk GDPR-controller til vores compliance team. Stillingen Du vil i høj grad være med til at tilrettelægge dit eget job, hvor det helt overordnede mål er at sørge for at vores GDPR-beredskab er i top. Du vil fungere som intern konsulent og controller i en meget flad organisation, hvor du refererer direkte til Compliance Manager og dagligt indgår i dialog med den øvrige ledelse. Dit arbejde vil blandt andet bestå i Vurderinger af eksisterende modenheds- og compliance-niveau sammen med Compliance Manager og IT chef Implementering og vedligeholdelse af et modulopbygget værktøj, som kan anvendes i forhold til informationssikkerhed, GDPR og andet, som organisationen finder relevant Kontinuerlig sikring af at dataflows er opdateret, så vi kan lave artikel 30 fortegnelser Gennemførelse af risikovurderinger (it-sikkerhedsmæssige og persondata risikovurderinger) samt udarbejdelse af konsekvensvurderinger (DPIA) Vedligeholdelse og oprettelse af kontroller Udarbejdelse og vedligeholdelse af politikker og procedurer At skabe awareness i organisationen Om dig Du har relevant erfaring, gerne min. 1-3 år Du er vant til at arbejde selvstændig Du er ansvars- og kvalitetsbevidst, struktureret og har et godt overblik Du kommunikerer sikkert og i en let forståelig tone, skriftligt som mundtligt på dansk og gerne engelsk Du har interesse og viden indenfor data-compliance, beskyttelse af persondata, samt viden om, hvordan man implementerer de nødvendige sikkerhedsforanstaltninge Du trives i rollen som ekspert og brænder for at dele din viden med organisationen Ansættelsesvilkår Vi tilbyder løn efter kvalifikationer med pension og privat sundhedsforsikring, samt de bedste forhold i byen med blandt andet egen kantine, stor og velindrettet fitness-afdeling, fleksible arbejdstider plus en række sociale aktiviteter og meget andet. Ansøgningsfrist Vi modtager gerne din ansøgning og dit CV hurtigst muligt, da vi behandler ansøgninger løbende og besætter stillingen, så snart vi har fundet den rette kandidat. Tiltrædelse er hurtigst muligt.

CEGO A/S driver en række hjemmesider, heriblandt Spilnu.dk, et af de største online casinoer i Danmark. Vi har stort fokus på at beskytte vores brugeres personlige data og ligeledes at styrke vores compliance generelt, og søger derfor en stærk GDPR-controller til vores compliance team.

Stillingen

Du vil i høj grad være med til at tilrettelægge dit eget job, hvor det helt overordnede mål er at sørge for at vores GDPR-beredskab er i top. Du vil fungere som intern konsulent og controller i en meget flad organisation, hvor du refererer direkte til Compliance Manager og dagligt indgår i dialog med den øvrige ledelse.

Dit arbejde vil blandt andet bestå i

  • Vurderinger af eksisterende modenheds- og compliance-niveau sammen med Compliance Manager og IT chef
  • Implementering og vedligeholdelse af et modulopbygget værktøj, som kan anvendes i forhold til informationssikkerhed, GDPR og andet, som organisationen finder relevant 
  • Kontinuerlig sikring af at dataflows er opdateret, så vi kan lave artikel 30 fortegnelser
  • Gennemførelse af risikovurderinger (it-sikkerhedsmæssige og persondata risikovurderinger) samt udarbejdelse af konsekvensvurderinger (DPIA)
  • Vedligeholdelse og oprettelse af kontroller
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af politikker og procedurer
  • At skabe awareness i organisationen

Om dig

  • Du har relevant erfaring, gerne min. 1-3 år
  • Du er vant til at arbejde selvstændig
  • Du er ansvars- og kvalitetsbevidst, struktureret og har et godt overblik
  • Du kommunikerer sikkert og i en let forståelig tone, skriftligt som mundtligt på dansk og gerne engelsk
  • Du har interesse og viden indenfor data-compliance, beskyttelse af persondata, samt viden om, hvordan man implementerer de nødvendige sikkerhedsforanstaltninge
  • Du trives i rollen som ekspert og brænder for at dele din viden med organisationen

Ansættelsesvilkår

Vi tilbyder løn efter kvalifikationer med pension og privat sundhedsforsikring, samt de bedste forhold i byen med blandt andet egen kantine, stor og velindrettet fitness-afdeling, fleksible arbejdstider plus en række sociale aktiviteter og meget andet.

Ansøgningsfrist

Vi modtager gerne din ansøgning og dit CV hurtigst muligt, da vi behandler ansøgninger løbende og besætter stillingen, så snart vi har fundet den rette kandidat. Tiltrædelse er hurtigst muligt.

CEGO A/SAalborg2019-09-11T00:00:002019-11-04T00:00:00
330106244IT-konsulent til Ullits & Winther ITRobot For vores kunde, Ullits Winther IT, søger vi en erfaren og kundeorienteret IT-konsulent til at servicere deres kunder, som primært er mindre og mellemstore virksomheder. Du vil ofte være den kunderne møder, når de kontakter virksomheden for hjælp til eksisterende eller nye løsninger. Du skal derfor gerne være udrustet med et stærkt support-gen, samt gerne have erfaring med rådgivning vi forventer dog ikke, at du er sælger. Ullits og Winther IT leverer IT-løsninger til erhvervslivet, og virker både som kundernes IT-afdeling, men også som ansvarlig for leverance og tilpasninger af kunders ERP-løsninger baseret på Uniconta og Navision. Som IT-konsulent får du ansvar for at: Drifte og supportere IT-løsninger Deltage i implementering af IT-løsninger hos nye kunder Deltage i migreringsprojekter fra on-premise til Cloudløsninger Rådgive i forbindelse med nye løsninger og indkøb Du vil yderligere få ansvaret for vores kommende IT-Supporter elev. Din hverdag foregår i et uformelt og godt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på at have en spændende og afvekslende hverdag. Du vil få gode kollegaer, hvis kompetencer ikke kun ligger i de mange år i branchen, men også i deres evne til at forstå kundernes behov, og omsætte de behov til moderne IT-løsninger. Din baggrund Der kan være flere indgangsvinkler til stillingen, men vi forventer, at du har en teknisk baggrund, og har erfaring fra lignende stilling. Du har bred erfaring med IT-infrastruktur, Server teknologi - VMware og Hyper-V samt Microsoft Office 365. Hvem er Ullits Winther IT Ullits Winther IT, er delvis ejet af Ullits og Winther, som er et Statsautoriseret Revisionspartnerselskab i Viborg. Ullits Winther IT både sælger, implementer og tilpasser IT løsninger primært indenfor områderne Navision, Uniconta, Office 365, samt IT-hardware og software. Ullits Winther IT er medlem af den landsdækkende kæde CBC, som består af lokale IT-forhandlere i hele landet. Vi hjælper dig med branchens førende ERP-systemer, Dynamics NAV, C5 og Uniconta. Skal du anskaffe nyt IT udstyr til din virksomhed, er vi klar med det nyeste hardware software - vi har mange års erfaring med både store og små virksomheder. Har du behov for en specialudviklet softwareløsning til din virksomhed, kan vores erfarne udviklere hjælpe dig, med netop d n specialløsning som gør din virksomhed effektiv. Er uheldet ude og du har behov for hurtig service eller support, er vi altid klar til udrykning enten online via fjernsupport eller on-site. Du kan læse mere om Ullits Winther IT her:

For vores kunde, Ullits & Winther IT, søger vi en erfaren og kundeorienteret IT-konsulent til at servicere deres kunder, som primært er mindre og mellemstore virksomheder.

Du vil ofte være den kunderne møder, når de kontakter virksomheden for hjælp til eksisterende eller nye løsninger. Du skal derfor gerne være udrustet med et stærkt support-gen, samt gerne have erfaring med rådgivning – vi forventer dog ikke, at du er sælger.

Ullits og Winther IT leverer IT-løsninger til erhvervslivet, og virker både som kundernes IT-afdeling, men også som ansvarlig for leverance og tilpasninger af kunders ERP-løsninger baseret på Uniconta og Navision.

Som IT-konsulent får du ansvar for at:

  • Drifte og supportere IT-løsninger
  • Deltage i implementering af IT-løsninger hos nye kunder
  • Deltage i migreringsprojekter fra on-premise til Cloudløsninger
  • Rådgive i forbindelse med nye løsninger og indkøb

Du vil yderligere få ansvaret for vores kommende IT-Supporter elev.

Din hverdag foregår i et uformelt og godt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på at have en spændende og afvekslende hverdag.

Du vil få gode kollegaer, hvis kompetencer ikke kun ligger i de mange år i branchen, men også i deres evne til at forstå kundernes behov, og omsætte de behov til moderne IT-løsninger.

Din baggrund

Der kan være flere indgangsvinkler til stillingen, men vi forventer, at du har en teknisk baggrund, og har erfaring fra lignende stilling. Du har bred erfaring med IT-infrastruktur, Server teknologi - VMware og Hyper-V samt Microsoft Office 365.

Hvem er Ullits & Winther IT

Ullits & Winther IT, er delvis ejet af Ullits og Winther, som er et Statsautoriseret Revisionspartnerselskab i Viborg. Ullits & Winther IT både sælger, implementer og tilpasser IT løsninger primært indenfor områderne Navision, Uniconta, Office 365, samt IT-hardware og software. Ullits & Winther IT er medlem af den landsdækkende kæde CBC, som består af lokale IT-forhandlere i hele landet.

Vi hjælper dig med branchens førende ERP-systemer, Dynamics NAV, C5 og Uniconta.

Skal du anskaffe nyt IT udstyr til din virksomhed, er vi klar med det nyeste hardware & software - vi har mange års erfaring med både store og små virksomheder.

Har du behov for en specialudviklet softwareløsning til din virksomhed, kan vores erfarne udviklere hjælpe dig, med netop dén specialløsning som gør din virksomhed effektiv.

Er uheldet ude og du har behov for hurtig service eller support, er vi altid klar til udrykning – enten online via fjernsupport eller on-site.

Du kan læse mere om Ullits & Winther IT her:

Recruit IT ApSViborg2019-10-14T00:00:002019-12-05T00:00:00
330093973Konsulent til organisatorisk implementering af Office 365Robot Aarhus Universitet er ved at klargøre udrulningen af Office 365 til universitetets 10.000 medarbejdere og 40.000 studerende. Det er vores vision, at platformen bliver et stærkt og værdifuldt samarbejdsværktøj, som effektivt understøtter den måde, der samarbejdes i forskningsprojekter, i det pædagogiske arbejde, i kontakten til vores eksterne samarbejdspartnere og i vores administration.Forudsætningen for at lykkes med platformen er, at vi kan give vores studerende og medarbejdere hjælp til at udnytte platformen bedst muligt. Vi er derfor ved at opbygge en højt specialiseret Office 365-organisation og søger til denne en konsulent, der vil få et særligt ansvar for at sikre den organisatoriske implementering og fremadrettede understøttelse af platformen.Dine opgaverDu kommer til at indgå i et projektteam med både tekniske og ikke-tekniske medarbejdere, der varetager alle opgaver vedr. Office 365. To medarbejdere er allerede dedikeret til arbejdet med den organisatoriske implementering af systemet og sammen med disse skal du blandt andet:Udarbejde strategi og plan for implementering og forvaltning.Holde overblik og sikre fremdrift i den organisatoriske implementering.Etablere principper og best practise for brugen af platformen gennem dialog med forskere og studerende.Etablere og drive en superbrugerorganisation.Sikre en løbende kommunikation til brugerne om platformens udvikling (nye features, ændringer mv.).Støtte og rådgive på tværs i organisationen med opbygning og brug af teams, websteder, rettighedshåndtering osv.Koordinere med de teams, der håndterer systemer med snitflader til Office 365, med henblik på at optimere den samlede brugerrejse for vores studerende og medarbejdere.Medvirke til at sikre, at platformen lever op til lovgivningsmæssige krav (fx GDPR).Være ambassadør og visionary for platformen.Om digDu har stor praktisk erfaring med implementering af IT-systemer i store organisationer.Du har erfaring med at afdække brugerbehov gennem workshops, interviews mv.Du er en dygtig kommunikator, og du er vant til at trives i en ambassadørrolle, hvor du tegner et IT-system over for organisationen.Du har erfaring med projektledelse og eller rollen som product owner. Du arbejder både struktureret og analytisk.Det vil være en fordel, hvis du har stor indsigt i Office 365 platformen og har praktisk erfaring med at udnytte de mange muligheder, den tilbyder.Det vil ligeledes være en fordel, hvis du har kendskab til og erfaring med at arbejde inden for forsknings- eller uddannelsessektoren.Du har en relevant mellemlang eller lang videregående uddannelse eller tilsvarende praktisk erfaring.Hvad kan vi tilbyde dig?Du bliver en del af en stor IT-afdeling, der ønsker at skabe de bedste digitale rammer for universitetets medarbejdere og studerende.Et fagligt skarpt og inspirerende miljø.Gode muligheder for både faglig og personlig kompetenceudvikling.Fleksible arbejdsforhold, hvor der er plads til familien og privatlivet.Et afslappet miljø med en uformel omgangstone, hvor vi interesserer os for hinanden og husker at grine sammen.Vi lægger vægt på at give hinanden kvalificeret sparring.Gode karrieremuligheder inden for IT-området.Om AU IT AU IT er Aarhus Universitets IT-afdeling. Vi er 137 kolleger, der arbejder målrettet og dedikeret på at skabe effektive og brugervenlige digitale løsninger for medarbejdere og studerende på Aarhus Universitet.Du vil få et job på en meget spændende arbejdsplads, hvor dit bidrag kan være med til at gøre en forskel, der rækker langt ud over universitetets grænser.Læs mere om AU IT på https: medarbejdere.au.dk administration administration au-it Læs mere om Aarhus universitet på https: www.au.dkLøn og ansættelsesvilkår Stillingen er en fast stilling på 37 timer pr. uge.Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikere i Staten eller Prosa afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund.For yderligere oplysninger om stillingenKontakt teamleder for Brugeroplevelser, Marie Halkjær Kragelund, mahk@au.dk, tlf. 20123280.AnsættelsesprocessenAnsættelsessamtaler afholdes d. 22 10 2019 (første runde) og d. 25 10 2019 (anden runde).Kandidater, som går videre til anden runde samtaler, vil blive bedt om at gennemføre en personprofiltest.Tiltrædelse er 1. december 2019 eller snarest herefter.Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus UniversitetAarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dkAnsøgningsfrist:20. oktober 2019Aarhus Universitet er ved at klargøre udrulningen af Office 365 til universitetets 10.000 medarbejdere og 40.000 studerende. Det er vores vision, at platformen bliver et stærkt og værdifuldt samarbejdsværktøj, som effektivt understøtter den måde, der samarbejdes i forskningsprojekter, i det pædagogiske arbejde, i kontakten til vores eksterne samarbejdspartnere og i vores administration.

Forudsætningen for at lykkes med platformen er, at vi kan give vores studerende og medarbejdere hjælp til at udnytte platformen bedst muligt. Vi er derfor ved at opbygge en højt specialiseret Office 365-organisation og søger til denne en konsulent, der vil få et særligt ansvar for at sikre den organisatoriske implementering og fremadrettede understøttelse af platformen.

Dine opgaver
Du kommer til at indgå i et projektteam med både tekniske og ikke-tekniske medarbejdere, der varetager alle opgaver vedr. Office 365. To medarbejdere er allerede dedikeret til arbejdet med den organisatoriske implementering af systemet og sammen med disse skal du blandt andet:
  • Udarbejde strategi og plan for implementering og forvaltning.
  • Holde overblik og sikre fremdrift i den organisatoriske implementering.
  • Etablere principper og best practise for brugen af platformen gennem dialog med forskere og studerende.
  • Etablere og drive en superbrugerorganisation.
  • Sikre en løbende kommunikation til brugerne om platformens udvikling (nye features, ændringer mv.).
  • Støtte og rådgive på tværs i organisationen med opbygning og brug af teams, websteder, rettighedshåndtering osv.
  • Koordinere med de teams, der håndterer systemer med snitflader til Office 365, med henblik på at optimere den samlede brugerrejse for vores studerende og medarbejdere.
  • Medvirke til at sikre, at platformen lever op til lovgivningsmæssige krav (fx GDPR).
  • Være ambassadør og ”visionary” for platformen.

Om dig
  • Du har stor praktisk erfaring med implementering af IT-systemer i store organisationer.
  • Du har erfaring med at afdække brugerbehov gennem workshops, interviews mv.
  • Du er en dygtig kommunikator, og du er vant til at trives i en ambassadørrolle, hvor du tegner et IT-system over for organisationen.
  • Du har erfaring med projektledelse og/eller rollen som product owner. Du arbejder både struktureret og analytisk.
  • Det vil være en fordel, hvis du har stor indsigt i Office 365 platformen og har praktisk erfaring med at udnytte de mange muligheder, den tilbyder.
  • Det vil ligeledes være en fordel, hvis du har kendskab til og erfaring med at arbejde inden for forsknings- eller uddannelsessektoren.
  • Du har en relevant mellemlang eller lang videregående uddannelse eller tilsvarende praktisk erfaring.

Hvad kan vi tilbyde dig?
  • Du bliver en del af en stor IT-afdeling, der ønsker at skabe de bedste digitale rammer for universitetets medarbejdere og studerende.
  • Et fagligt skarpt og inspirerende miljø.
  • Gode muligheder for både faglig og personlig kompetenceudvikling.
  • Fleksible arbejdsforhold, hvor der er plads til familien og privatlivet.
  • Et afslappet miljø med en uformel omgangstone, hvor vi interesserer os for hinanden og husker at grine sammen.
  • Vi lægger vægt på at give hinanden kvalificeret sparring.
  • Gode karrieremuligheder inden for IT-området.

Om AU IT
AU IT er Aarhus Universitets IT-afdeling. Vi er 137 kolleger, der arbejder målrettet og dedikeret på at skabe effektive og brugervenlige digitale løsninger for medarbejdere og studerende på Aarhus Universitet.

Du vil få et job på en meget spændende arbejdsplads, hvor dit bidrag kan være med til at gøre en forskel, der rækker langt ud over universitetets grænser.

Læs mere om AU IT på https://medarbejdere.au.dk/administration/administration/au-it/
Læs mere om Aarhus universitet på https://www.au.dk

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast stilling på 37 timer pr. uge.

Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikere i Staten eller Prosa afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund.

For yderligere oplysninger om stillingen
Kontakt teamleder for Brugeroplevelser, Marie Halkjær Kragelund, mahk@au.dk, tlf. 20123280.

Ansættelsesprocessen
Ansættelsessamtaler afholdes d. 22/10/2019 (første runde) og d. 25/10/2019 (anden runde).

Kandidater, som går videre til anden runde samtaler, vil blive bedt om at gennemføre en personprofiltest.

Tiltrædelse er 1. december 2019 eller snarest herefter.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
20. oktober 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus N2019-09-23T00:00:002019-10-20T00:00:00
330083479SAP ECC functional Consultant - Aarhus, GdanskRobot Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solutions and is responsible for development and maintenance of all applications and services used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM EWM, digitalization and 3rd party integrations and we are currently in the progress of standard-izing solutions across our European markets. Arla IT Solutions works according to agile principles using the SAFe framework. Self-governed teams are responsible for designing, building and delivering full solutions that include IT systems, business process improvements and the organizational imple-mentation effort. This position joins the Sourced Warehouse development team which is mostly located in Aarhus, Denmark but collaborates primarily online, due to many assignments in Eu-rope and colleagues working from remote offices. What is the job? As our new SAP ECC functional Consultant, you will develop template solutions to-gether with the SAP PO team including the configuration, test and documentation of them. You must gather understanding of, and establish connectivity to 3rd party logistics service providers (3PL). You will work closely with colleagues and external partners to roll out and implement the solutions, simultaneously creating and developing key relationships with our logis-tics business. Who are we looking for? You are a skilled SAP Consultant with experience in using and building SAP ECC (Logistics Execution) and its integration with other supply chain systems such as SAP TM, SAP EWM and other non SAP systems. You have an analytical and detail oriented profile with drive and self motivation. The nature of the job means you must be open to some travel. Experience with the Agile methodology SAFe framework is an advantage. We expect you to be fluent in spoken and written English. Application Contact Please apply online. This position is based either in Aarhus, Denmark or Gdansk, Poland.

Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solutions and is responsible for development and maintenance of all applications and services used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM/EWM, digitalization and 3rd party integrations and we are currently in the progress of standard-izing solutions across our European markets.

Arla IT Solutions works according to agile principles using the SAFe framework. Self-governed teams are responsible for designing, building and delivering full solutions that include IT systems, business process improvements and the organizational imple-mentation effort. 

This position joins the “Sourced Warehouse” development team which is mostly located in Aarhus, Denmark but collaborates primarily online, due to many assignments in Eu-rope and colleagues working from remote offices. 

What is the job?

As our new SAP ECC functional Consultant, you will develop template solutions to-gether with the SAP PO team including the configuration, test and documentation of them. You must gather understanding of, and establish connectivity to 3rd party logistics service providers (3PL). 

You will work closely with colleagues and external partners to roll out and implement the solutions, simultaneously creating and developing key relationships with our logis-tics business. 

Who are we looking for?

You are a skilled SAP Consultant with experience in using and building SAP ECC (Logistics Execution) and its integration with other supply chain systems such as SAP TM, SAP EWM and other non SAP systems. 

You have an analytical and detail oriented profile with drive and self motivation. The nature of the job means you must be open to some travel.

Experience with the Agile methodology / SAFe framework is an advantage. We expect you to be fluent in spoken and written English.

Application & Contact

Please apply online. This position is based either in Aarhus, Denmark or Gdansk, Poland. 

ARLA FOODS AMBAViby J2019-09-03T00:00:002019-10-29T00:00:00
330083477SAP ECC LE Consultant - Aarhus, GdanskRobot Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solutions and is responsible for development and maintenance of all applications and services used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM EWM, digitalization and 3rd party integrations and we are currently in the progress of standardizing solutions across our European markets. Arla IT Solutions works according to agile principles using the SAFe framework. Self-governed teams are responsible for designing, building and delivering full solutions that include IT systems, business process improvements and the organizational implementation effort. This position joins the Outbound development team. What is the job? As our new SAP ECC LE Consultant, you will develop template solutions including the configuration, test and documentation of them. You will design solutions for transportation area, including planning and execution of logistics outbound from our dairies to our warehouses and customers. You will work closely with colleagues to roll out and implement the solutions, simultaneously creating and developing key relationships with our logistics business. Who are we looking for? You are a skilled SAP Consultant with experience in using and building SAP ECC (Logistics Execution) and its integration with other supply chain systems such as SAP TM, SAP EWM and other non SAP systems. You have a good understanding for business and business processes, including mapping process flows. You have an analytical profile with drive and self motivation. The nature of the job means you must be open to some travel. Experience with the Agile methodology SAFe framework is an advantage. We expect you to be fluent in spoken and written English. Application Contact Please apply online. This position is posted in Aarhus, Denmark and Gdansk, Poland.

Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solutions and is responsible for development and maintenance of all applications and services used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM/EWM, digitalization and 3rd party integrations and we are currently in the progress of standardizing solutions across our European markets.

Arla IT Solutions works according to agile principles using the SAFe framework. Self-governed teams are responsible for designing, building and delivering full solutions that include IT systems, business process improvements and the organizational implementation effort. This position joins the “Outbound” development team. 

What is the job?

As our new SAP ECC LE Consultant, you will develop template solutions including the configuration, test and documentation of them. You will design solutions for transportation area, including planning and execution of logistics outbound from our dairies to our warehouses and customers.

You will work closely with colleagues to roll out and implement the solutions, simultaneously creating and developing key relationships with our logistics business. 

Who are we looking for?

You are a skilled SAP Consultant with experience in using and building SAP ECC (Logistics Execution) and its integration with other supply chain systems such as SAP TM, SAP EWM and other non SAP systems. You have a good understanding for business and business processes, including mapping process flows.

You have an analytical profile with drive and self motivation. The nature of the job means you must be open to some travel.

Experience with the Agile methodology / SAFe framework is an advantage. We expect you to be fluent in spoken and written English.

Application & Contact

Please apply online. This position is posted in Aarhus, Denmark and Gdansk, Poland. 

ARLA FOODS AMBAViby J2019-09-03T00:00:002019-10-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

CEGO A/S søger en GDPR-controller

CEGO A/S

Aalborg
CEGO A S driver en række hjemmesider, heriblandt Spilnu.dk, et af de største online casinoer i Danmark. Vi har stort fokus på at beskytte vores brugeres personlige data og ligeledes at styrke vores compliance generelt, og søger derfor en stærk GDPR-...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:4. november 2019

IT-konsulent til Ullits & Winther IT

Recruit IT ApS

Viborg
For vores kunde, Ullits Winther IT, søger vi en erfaren og kundeorienteret IT-konsulent til at servicere deres kunder, som primært er mindre og mellemstore virksomheder. Du vil ofte være den kunderne møder, når de kontakter virksomheden for hjælp ti...
Indrykket:14. oktober 2019
Udløbsdato:5. december 2019

Konsulent til organisatorisk implementering af Office 365

Aarhus Universitet

Aarhus N
Aarhus Universitet er ved at klargøre udrulningen af Office 365 til universitetets 10.000 medarbejdere og 40.000 studerende. Det er vores vision, at platformen bliver et stærkt og værdifuldt samarbejdsværktøj, som effektivt understøtter den måde, de...
Indrykket:23. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

SAP ECC functional Consultant - Aarhus, Gdansk

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solutions and is responsible for development and maintenance of all applications and services used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM EWM...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019

SAP ECC LE Consultant - Aarhus, Gdansk

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Global Warehouse and Distribution is an Agile Release Train anchored in Arla IT Solutions and is responsible for development and maintenance of all applications and services used within our global logistics processes. Our main focus is on SAP TM EWM...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019