Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Solid allround finansbogholder søges til større IT-virksomhed i Taastrup

Beskrivelse

Som allround finansbogholder bliver du en del af et velfungerende team på i alt fire erfarne medarbejdere, der varetager finansbogholderiet for de nordiske lande. Du vil få dine egne ansvarsområder og samtidig være en del af et hold som løfter i flok. I teamet lægges der vægt på høj faglighed, men samtidig er der en uformel omgangstone med plads til humor. Du vil få en spændende og alsidig arbejdsdag med varierede arbejdsopgaver. Dine primære opgaver vil være:

Opgaver

  • Moms
  • Afstemninger
  • Back-up på løn for Danmark
  • Kontakt med lønbureau i Sverige
  • Bogføring af løn
  • Udbetaling og styring af bonusser
  • Periodiseringer
  • Intercompany
  • Anlægsaktiver
  • Interne kontroller
  • Deltagelse i månedsrapportering
  • Ad hoc opgaver

Om virksomheden

Der er tale om en større IT-virksomhed med ca. 300 medarbejdere i Danmark. Virksomheden er en del af en større international koncern med godt 4.000 medarbejdere på verdensplan. I det danske selskab er der en flad struktur med fokus på kvalitet og et højt serviceniveau i forhold til kunderne. Fra virksomhedens side lægges der vægt på gode personaleforhold med bl.a. sundhedsforsikring, kantine og sociale arrangementer.

Personlige kvalifikationer

Du har styr på dit regnskabsmæssige håndværk og er i stand til at håndtere kompleksitet i opgaven uden at miste overblikket. Du formår at have flere bolde i luften og trives i et dynamisk miljø med et højt arbejdstempo. Du tager ansvar for dine opgaver og er generelt selvkørende og arbejdsom. Som person er du udadvendt, energisk og en god teamplayer, som bidrager til den gode stemning på arbejdspladsen.

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

IT-kvalifikationer

Du er en erfaren bruger af et eller flere økonomisystemer

Kontaktpersoner

Christina Laursen & Søren Christiansen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329932172Phoenix-942ee0e112018-12-20T20:00:04.177Solid allround finansbogholder søges til større IT-virksomhed i Taastrup

Beskrivelse

Som allround finansbogholder bliver du en del af et velfungerende team på i alt fire erfarne medarbejdere, der varetager finansbogholderiet for de nordiske lande. Du vil få dine egne ansvarsområder og samtidig være en del af et hold som løfter i flok. I teamet lægges der vægt på høj faglighed, men samtidig er der en uformel omgangstone med plads til humor. Du vil få en spændende og alsidig arbejdsdag med varierede arbejdsopgaver. Dine primære opgaver vil være:

Opgaver

  • Moms
  • Afstemninger
  • Back-up på løn for Danmark
  • Kontakt med lønbureau i Sverige
  • Bogføring af løn
  • Udbetaling og styring af bonusser
  • Periodiseringer
  • Intercompany
  • Anlægsaktiver
  • Interne kontroller
  • Deltagelse i månedsrapportering
  • Ad hoc opgaver

Om virksomheden

Der er tale om en større IT-virksomhed med ca. 300 medarbejdere i Danmark. Virksomheden er en del af en større international koncern med godt 4.000 medarbejdere på verdensplan. I det danske selskab er der en flad struktur med fokus på kvalitet og et højt serviceniveau i forhold til kunderne. Fra virksomhedens side lægges der vægt på gode personaleforhold med bl.a. sundhedsforsikring, kantine og sociale arrangementer.

Personlige kvalifikationer

Du har styr på dit regnskabsmæssige håndværk og er i stand til at håndtere kompleksitet i opgaven uden at miste overblikket. Du formår at have flere bolde i luften og trives i et dynamisk miljø med et højt arbejdstempo. Du tager ansvar for dine opgaver og er generelt selvkørende og arbejdsom. Som person er du udadvendt, energisk og en god teamplayer, som bidrager til den gode stemning på arbejdspladsen.

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

IT-kvalifikationer

Du er en erfaren bruger af et eller flere økonomisystemer

Kontaktpersoner

Christina Laursen & Søren Christiansen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

2019-02-19T00:50:34.953 Beskrivelse Som allround finansbogholder bliver du en del af et velfungerende team på i alt fire erfarne medarbejdere, der varetager finansbogholderiet for de nordiske lande. Du vil få dine egne ansvarsområder og samtidig være en del af et hold som løfter i flok. I teamet lægges der vægt på høj faglighed, men samtidig er der en uformel omgangstone med plads til humor. Du vil få en spændende og alsidig arbejdsdag med varierede arbejdsopgaver. Dine primære opgaver vil være: Opgaver Moms Afstemninger Back-up på løn for Danmark Kontakt med lønbureau i Sverige Bogføring af løn Udbetaling og styring af bonusser Periodiseringer Intercompany Anlægsaktiver Interne kontroller Deltagelse i månedsrapportering Ad hoc opgaver Om virksomheden Der er tale om en større IT-virksomhed med ca. 300 medarbejdere i Danmark. Virksomheden er en del af en større international koncern med godt 4.000 medarbejdere på verdensplan. I det danske selskab er der en flad struktur med fokus på kvalitet og et højt serviceniveau i forhold til kunderne. Fra virksomhedens side lægges der vægt på gode personaleforhold med bl.a. sundhedsforsikring, kantine og sociale arrangementer. Personlige kvalifikationer Du har styr på dit regnskabsmæssige håndværk og er i stand til at håndtere kompleksitet i opgaven uden at miste overblikket. Du formår at have flere bolde i luften og trives i et dynamisk miljø med et højt arbejdstempo. Du tager ansvar for dine opgaver og er generelt selvkørende og arbejdsom. Som person er du udadvendt, energisk og en god teamplayer, som bidrager til den gode stemning på arbejdspladsen. Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse IT-kvalifikationer Du er en erfaren bruger af et eller flere økonomisystemer Kontaktpersoner Christina Laursen & Søren Christiansen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.10Phoenix942ee0e1101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-18T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=8390EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3421691Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/942ee0e1_logo.jpegORS/Small/942ee0e1_logo.jpeg0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent684323ProselectionMinimum8390011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=942ee0e1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=942ee0e1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=942ee0e1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=942ee0e1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgEr du økonomisk velfunderet, og har et højt ambitionsniveau? Hos Proselection bliver du dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale934623Finansbogholder3Økonomi359793933kontakt@proselection.dkDKDanmarkDKDanmark329987735Erfaren bogholder søges til deltidsstilling i spændende, vækstende virksomhed på MidtsjællandBasic Beskrivelse Som bogholder får du ansvaret for driften af det daglige bogholderi med direkte reference til virksomhedens direktør. Det forventes, at du selvstændigt kan varetage bogholderiet og har erfaring fra en lignende funktion. Du får en spændende arbejdsdag med alsidige arbejdsopgaver indenfor alle regnskabets facetter. Der er tale om en deltidsstilling på 22,5 timer ugentligt. Opgaverne er bl.a.: Arbejdsopgaver Debitor Kreditorstyring Fakturering Finansbogføring Moms Afstemninger Likviditetsstyring Månedsafslutning Kontakt til revisor Kontakt til bank Ansvar for forsikringer Lønkørsel Ad hoc Om virksomheden Der er her tale om en projektstyret virksomhed på Midtsjælland, der har eksisteret i mere end 40 år. Virksomheden består af godt 15 medarbejdere, som er kendetegnet ved lang anciennitet. Der hersker en uformel og engageret stemning i virksomheden. Virksomheden oplever vækst og forventer i de kommende år at øge omsætning markant. Fra virksomhedens side tilbydes pensionsordning og sundhedsforsikring. Personlige kompetencer Som person er du proaktiv, initiativrig og arbejder selvstændigt. Du arbejder struktureret og du er praktisk anlagt og trives med at være en del af den daglige drift. Du har værktøjskassen i orden og har et godt overblik. Derudover trives du i en rolle som blæksprutte, hvor du skal tage hånd om såvel små som store opgaver, hvorfor du er fleksibel i din tilgang arbejdsopgaverne. Dertil er du ærekær omkring dit arbejde og tager ansvar for dine opgaver. Sidst, men ikke mindst, er det en fordel, hvis du har erfaring fra en projektorienteret virksomhed. IT-kompetencer Du har flair for IT og gerne erfaring med C5 Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren Christiansen og Christina Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som bogholder får du ansvaret for driften af det daglige bogholderi med direkte reference til virksomhedens direktør. Det forventes, at du selvstændigt kan varetage bogholderiet og har erfaring fra en lignende funktion. Du får en spændende arbejdsdag med alsidige arbejdsopgaver indenfor alle regnskabets facetter. Der er tale om en deltidsstilling på 22,5 timer ugentligt. Opgaverne er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Debitor/Kreditorstyring
  • Fakturering
  • Finansbogføring
  • Moms
  • Afstemninger
  • Likviditetsstyring
  • Månedsafslutning
  • Kontakt til revisor
  • Kontakt til bank
  • Ansvar for forsikringer
  • Lønkørsel
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en projektstyret virksomhed på Midtsjælland, der har eksisteret i mere end 40 år. Virksomheden består af godt 15 medarbejdere, som er kendetegnet ved lang anciennitet. Der hersker en uformel og engageret stemning i virksomheden. Virksomheden oplever vækst og forventer i de kommende år at øge omsætning markant. Fra virksomhedens side tilbydes pensionsordning og sundhedsforsikring.

Personlige kompetencer

Som person er du proaktiv, initiativrig og arbejder selvstændigt. Du arbejder struktureret og du er praktisk anlagt og trives med at være en del af den daglige drift. Du har værktøjskassen i orden og har et godt overblik. Derudover trives du i en rolle som blæksprutte, hvor du skal tage hånd om såvel små som store opgaver, hvorfor du er fleksibel i din tilgang arbejdsopgaverne. Dertil er du ærekær omkring dit arbejde og tager ansvar for dine opgaver. Sidst, men ikke mindst, er det en fordel, hvis du har erfaring fra en projektorienteret virksomhed.

IT-kompetencer

Du har flair for IT og gerne erfaring med C5

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/df983411_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-04-01T13:00:53.6302019-05-06T00:00:00
330008639Metodistkirkens Sociale Arbejde søger regnskabsmedarbejder/bogholderBasic Metodistkirkens Sociale Arbejde søger regnskabsmedarbejder bogholder Os: Metodistkirkens Sociale Arbejde Centralmissionen, i daglig tale MSA, er en landsdæggende frivillig organisation der driver socialt arbejde blandt hjemløse, ensomme og socialt udsatte enkeltpersoner og familier. MSA har haft sit primære virke i det indre København siden 1910. De daglige aktiviteter, som gennem året drives af 96 frivillige og en lille gruppe ansatte, spænder over, cafearbejde, ungdomskollegie, bofællesskaber, vinterbespisning, lørdagscafe, Juleuddeling, Jule og nytårs-arrangementer, rådgivning, sommerlejre, ture og udflugter mm. Udover sociale aktiviteter driver MSA ejendomsdrift med 53 lejemål i Frederikshavn, Holbæk, Nordvestsjælland, Hellerup og København K. Stillingen: Vi søger en bogholder eller en talglad administrativ medarbejder, der selvstændigt kan varetage alle de regnskabsmæssige funktioner samt løse administrative opgaver og blive en del af vores team i en spændende og livlig dagligdag. Stillingen er som udgangspunkt på 25 timer om ugen med fleksibel arbejdstid, men timetallet vil eventuelt kunne udvides efter ønske. Opgaverne: Virksomhedens daglige bogholderi Løn Sags- og projektstyring Dokumentation og registrering Diverse administrative opgaver Kvalifikationer: Regnskabsmæssig baggrund Gerne kendskab til e-conomic Kendskab til Office-pakken Dig: Talglad og systematisk Høj grad af selvstændighed, men samtidig god til at samarbejde Glad for at lære nye ting Lyst menneskesyn Forløbet: Ansøgningsfrist 15 5-2019 Samtaler finder sted primo juni Ansættelsestidspunkt efter aftale Løn: Løn efter kvalifikationer Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV via knappen Send ansøgning senest 15 5. Hvis du ønsker yderligere oplysninger om jobbet er du velkommen til at kontakte administrativ leder Klaus Hønnicke på tlf. 28294462 Arbejdsadresse: Metodistkirkens Sociale Arbejde. Rigensgade 21A Kld. 1316 København K. Se mere på vores ansøgersite: https: centralmissionen.brandero.com
Metodistkirkens Sociale Arbejde søger regnskabsmedarbejder/bogholder

Os:
Metodistkirkens Sociale Arbejde – Centralmissionen, i daglig tale MSA, er en landsdæggende frivillig organisation der driver socialt arbejde blandt hjemløse, ensomme og socialt udsatte enkeltpersoner og familier. MSA har haft sit primære virke i det indre København siden 1910. De daglige aktiviteter, som gennem året drives af 96 frivillige og en lille gruppe ansatte, spænder over, cafearbejde, ungdomskollegie, bofællesskaber, vinterbespisning, lørdagscafe, Juleuddeling, Jule og nytårs-arrangementer, rådgivning, sommerlejre, ture og udflugter mm.

Udover sociale aktiviteter driver MSA ejendomsdrift med 53 lejemål i Frederikshavn, Holbæk, Nordvestsjælland, Hellerup og København K.

Stillingen:
Vi søger en bogholder eller en talglad administrativ medarbejder, der selvstændigt kan varetage alle de regnskabsmæssige funktioner samt løse administrative opgaver og blive en del af vores team i en spændende og livlig dagligdag. Stillingen er som udgangspunkt på 25 timer om ugen med fleksibel arbejdstid, men timetallet vil eventuelt kunne udvides efter ønske.

Opgaverne:
  • Virksomhedens daglige bogholderi
  • Løn 
  • Sags- og projektstyring
  • Dokumentation og registrering
  • Diverse administrative opgaver
Kvalifikationer:  
  • Regnskabsmæssig baggrund
  • Gerne kendskab til e-conomic
  • Kendskab til Office-pakken
Dig:
  • Talglad og systematisk
  • Høj grad af selvstændighed, men samtidig god til at samarbejde
  • Glad for at lære nye ting
  • Lyst menneskesyn
Forløbet: 
Ansøgningsfrist 15/5-2019
Samtaler finder sted primo juni
Ansættelsestidspunkt efter aftale

Løn:
Løn efter kvalifikationer

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV via knappen "Send ansøgning" senest 15/5.

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om jobbet er du velkommen til at kontakte administrativ leder Klaus Hønnicke på tlf. 28294462

Arbejdsadresse:
Metodistkirkens Sociale Arbejde. Rigensgade 21A Kld. 1316 København K.

Se mere på vores ansøgersite: https://centralmissionen.brandero.com

ORS/Small/831cac98_logo.pngMetodistkirkens Sociale ArbejdeKøbenhavn K2019-04-16T16:00:50.7002019-05-15T00:00:00
329985508Erfaren regnskabsmedarbejder med flair for administrationRobot Er du sej til tal og kan du lide at arbejde i et ungt, dynamisk team? Så er det dig vi skal have med ombord! Vi er i rivende vækst og har gang i en masse spændende og udviklende byggeprojekter. Derfor har vi brug for en regnskabsmedarbejder til en deltidsstilling på 25 timer om ugen, der kan hjælpe os med at få det administrative og økonomiske puslespil til at gå op. Ingeman Fischer er et ungt hus af ingeniører, arkitekter og konstruktører med mange års erfaring på bygge- og boligmarkedet. Vi drives af fælles begejstring for vores fag og af det fælles fokus: Vi vil kunden det bedste! Om jobbet Som regnskabsmedarbejder hos Ingeman Fischer vil du få en varieret hverdag med mange forskellige opgaver, der vil spænde over alt fra lønkørsel, kundeoprettelser samt debitor- og kreditorstyring. Dine opgaver Lønkørsel, herunder bogføring, lønudbetalinger og lønafstemning Afregning af a-skat, pension, ATP, feriepenge etc. samt indberetning til SKAT og statistikker Refusioner fra det offentlige, herunder sygedagpenge, barsel mv. Moms og afgifter inkl. indberetninger Debitor- og kreditorstyring Finansbogholderi Kontering, bogføring samt registrering af bilagsmateriale, herunder registrering af ind- og udbetalinger i online banksystem Oprettelse, administrering- og vedligeholdelse af projekter i virksomhedens sagsstyringssystem Månedsafslutning og årsafslutning Dokumenthåndtering, arkivering og vedligeholdelse af disse Mødereferent, notatskrivning og vedligeholdelse af tekstskabeloner. Ad hoc Om dig Du har 5 års konkret regnskabserfaring Du har erfaring med et eller flere økonomissystemer Du har flair for IT Du har erfaring med digital bilagshåndtering Du er grundig, struktureret og analytisk Du kan lide at få tingene til at glide og sætte dem i systemer Vi tilbyder En spændende hverdag med små og store opgaver i en uformel og ung virksomhed Mulighed for at sætte dit eget præg på hverdagen og være med til at udvikle virksomheden Attraktiv løn og ansættelsesvilkår Et godt fællesskab i et åbent miljø med gode kollegaer, hvor vi lægger vægt på det sociale og møder hinanden med et smil i hverdagen Arbejdssted Du vil få fast arbejdssted på Ingeman Fischers kontor på Vesterbro. Ansøgning: Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Hvis denne stilling lyder som drømmejobbet for dig, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt, da vi løbende inviterer kandidater til samtale. Ansøgning, CV og billede sendes til info@ingemanfischer.dk Tiltrædelse Snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat. Spørgsmål Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Tasja Andersen på tlf: 28912606 Lær os at kende her: http: ingemanfischer.dk om-os Vi glæder os til at høre mere om hvem du er!

Er du sej til tal og kan du lide at arbejde i et ungt, dynamisk team? Så er det dig vi skal have med ombord!

Vi er i rivende vækst og har gang i en masse spændende og udviklende byggeprojekter. Derfor har vi brug for en regnskabsmedarbejder til en deltidsstilling på 25 timer om ugen, der kan hjælpe os med at få det administrative og økonomiske puslespil til at gå op. 

Ingeman Fischer er et ungt hus af ingeniører, arkitekter og konstruktører med mange års erfaring på bygge- og boligmarkedet. Vi drives af fælles begejstring for vores fag og af det fælles fokus: Vi vil kunden det bedste!

Om jobbet

Som regnskabsmedarbejder hos Ingeman Fischer vil du få en varieret hverdag med mange forskellige opgaver, der vil spænde over alt fra lønkørsel, kundeoprettelser samt debitor- og kreditorstyring.

Dine opgaver

  • Lønkørsel, herunder bogføring, lønudbetalinger og lønafstemning
  • Afregning af a-skat, pension, ATP, feriepenge etc. samt indberetning til SKAT og statistikker
  • Refusioner fra det offentlige, herunder sygedagpenge, barsel mv.
  • Moms og afgifter inkl. indberetninger
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Finansbogholderi
  • Kontering, bogføring samt registrering af bilagsmateriale, herunder registrering af ind- og udbetalinger i online banksystem
  • Oprettelse, administrering- og vedligeholdelse af projekter i virksomhedens sagsstyringssystem
  • Månedsafslutning og årsafslutning
  • Dokumenthåndtering, arkivering og vedligeholdelse af disse
  • Mødereferent, notatskrivning og vedligeholdelse af tekstskabeloner.
  • Ad hoc

Om dig

  • Du har 5+ års konkret regnskabserfaring
  • Du har erfaring med et eller flere økonomissystemer
  • Du har flair for IT
  • Du har erfaring med digital bilagshåndtering
  • Du er grundig, struktureret og analytisk
  • Du kan lide at få tingene til at glide og sætte dem i systemer

Vi tilbyder

  • En spændende hverdag med små og store opgaver i en uformel og ung virksomhed
  • Mulighed for at sætte dit eget præg på hverdagen og være med til at udvikle virksomheden
  • Attraktiv løn og ansættelsesvilkår
  • Et godt fællesskab i et åbent miljø med gode kollegaer, hvor vi lægger vægt på det sociale og møder hinanden med et smil i hverdagen

 

Arbejdssted

Du vil få fast arbejdssted på Ingeman Fischers kontor på Vesterbro.

Ansøgning:

Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

Hvis denne stilling lyder som drømmejobbet for dig, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt, da vi løbende inviterer kandidater til samtale.

Ansøgning, CV og billede sendes til info@ingemanfischer.dk

Tiltrædelse

Snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat.

Spørgsmål

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Tasja Andersen på tlf: 28912606

Lær os at kende her: http://ingemanfischer.dk/om-os/

 

Vi glæder os til at høre mere om hvem du er!

Ingeman Fischer ApSKøbenhavn V2019-03-27T00:00:002019-05-22T00:00:00
329985378Bogholder til barselsvikariat i stærk online formidlingsportalRobot Vi søger en dygtig og erfaren bogholder, der kan styre bogholderiet fra A-Z i en virksomhed, som er i kraftig udvikling. Om stillingen: Som bogholder hos Håndværker.dk kommer du til at indgå i et positivt kontormiljø med gode kollegaer, centralt beliggende på Islands Brygge i København. Du får en fast arbejdsstation her på kontoret og kommer til at arbejde i tæt samarbejde med ledelsen. Dine arbejdsopgaver inkluderer: Bogføring, afstemning mv. for to selskaber Lønkørsel Oprette betalinger Momsregnskab Klargøre alt til revisor Om dig: Du har solid erfaring med bogføring, moms, afstemninger i forbindelse med månedsafslutning, betalinger og overførsler, klargøring af regnskab til revisor og lønkørsel. Du er superbruger af Economic, Microsoft Excel og Danløn. Du har gode IT-kompetencer. Du kan fremvise referencer fra tidligere arbejdsgivere. Du er ansvarlig, grundig og detaljeorienteret. Om os og hvad vi kan tilbyde: Vi er en virksomhed i konstant udvikling, vi arbejder agilt, og der er ikke langt fra den gode id til eksekvering. Håndværker.dk er en kundeformidlingsvirksomhed, der servicerer en bred vifte af brancher. Vores koncept er at formidle kontakt mellem kunder, der henvender sig via vores mange webportaler, og vores samarbejdspartnere landet over. Som medarbejder hos Håndværker.dk bliver du en del af en virksomhed med fantastiske kollegaer. Hos os er vi ikke bange for at uddelegere ansvar, og vi tror på, at det giver mere arbejdsglæde. I Håndværker.dk brænder vi for det vi laver, og vi glæder os til, sammen med dig, at fortsætte den gode udvikling. Vi er ambitiøse, ihærdige og vigtigst af alt. Arbejdspladsen som helhed er dynamisk og højenergisk, og hos os tror vi på medarbejdere før kunder og business - den gode stemning tror vi på er nøglen til succes. Vi har et stærkt fokus på en konstant udvikling og vækst i virksomheden, og vi stræber altid efter at være de bedste, uanset hvad vi gør. Du vil referere til Direktør Simon Klug. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor ambitionerne er høje og hvor kollegerne er dygtige. Ansøgning: Stillingen er en fuldtidsstilling i perioden 20 5 2019 til ca. 1 8 2020, og vi tilbyder løn efter kvalifikationer.Skriftlig ansøgning og CV sendes til Simon Klug på simon@haandvaerker.dk. Ansøgningsfristen er d. 15 4-19, og samtaler afholdes løbende.

Vi søger en dygtig og erfaren bogholder, der kan styre bogholderiet fra A-Z i en virksomhed, som er i kraftig udvikling.

Om stillingen:

Som bogholder hos Håndværker.dk kommer du til at indgå i et positivt kontormiljø med gode kollegaer, centralt beliggende på Islands Brygge i København. Du får en fast arbejdsstation her på kontoret og kommer til at arbejde i tæt samarbejde med ledelsen.

Dine arbejdsopgaver inkluderer:

  • Bogføring, afstemning mv. for to selskaber
  • Lønkørsel
  • Oprette betalinger
  • Momsregnskab
  • Klargøre alt til revisor

Om dig:

  • Du har solid erfaring med bogføring, moms, afstemninger i forbindelse med månedsafslutning, betalinger og overførsler, klargøring af regnskab til revisor og lønkørsel.
  • Du er superbruger af Economic, Microsoft Excel og Danløn.
  • Du har gode IT-kompetencer.
  • Du kan fremvise referencer fra tidligere arbejdsgivere.
  • Du er ansvarlig, grundig og detaljeorienteret.


Om os og hvad vi kan tilbyde:

Vi er en virksomhed i konstant udvikling, vi arbejder agilt, og der er ikke langt fra den gode idé til eksekvering.

Håndværker.dk er en kundeformidlingsvirksomhed, der servicerer en bred vifte af brancher. Vores koncept er at formidle kontakt mellem kunder, der henvender sig via vores mange webportaler, og vores samarbejdspartnere landet over.

Som medarbejder hos Håndværker.dk bliver du en del af en virksomhed med fantastiske kollegaer. Hos os er vi ikke bange for at uddelegere ansvar, og vi tror på, at det giver mere arbejdsglæde.

I Håndværker.dk brænder vi for det vi laver, og vi glæder os til, sammen med dig, at fortsætte den gode udvikling. Vi er ambitiøse, ihærdige og vigtigst af alt.

Arbejdspladsen som helhed er dynamisk og højenergisk, og hos os tror vi på medarbejdere før kunder og business - den gode stemning tror vi på er nøglen til succes. Vi har et stærkt fokus på en konstant udvikling og vækst i virksomheden, og vi stræber altid efter at være de bedste, uanset hvad vi gør.

Du vil referere til Direktør Simon Klug. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor ambitionerne er høje og hvor kollegerne er dygtige.

Ansøgning:

Stillingen er en fuldtidsstilling i perioden 20/5/2019 til ca. 1/8/2020, og vi tilbyder løn efter kvalifikationer.
Skriftlig ansøgning og CV sendes til Simon Klug på simon@haandvaerker.dk. Ansøgningsfristen er d. 15/4-19, og samtaler afholdes løbende.

Håndværker.dk A/SKøbenhavn S2019-03-27T00:00:002019-04-30T00:00:00
329982145Debitorbogholder Erritsø, FredericiaRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her:https: use.worksome.dk job 7629 vi søger en debitorbogholder til kontoret i Erritsø, Fredericia. Du bliver en del af en afdeling bestående af 19 faste kollegaer, som bl.a. fordeler sig på områderne debitor, kreditor, told og afgift og controlling. I debitorafdelingen vil du få 4 erfarne kollegaer. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. indebære: - Betalinger og opfølgning af betalingsordre- Afstemninger- Debitoropfølgning- Stamdataoprettelser I opstartsperioden vil du få en introduktion til arbejdsopgaverne, og du vil løbende have mulighed for sparring med nærmeste kolleger i afdelingen, men derudover forventes det, at du selvstændigt kan varetage ovenstående opgaver. Vi ser frem til at modtage dit bud på opgaven her på Worksome. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her:https: use.worksome.dk job 7629

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her:https://use.worksome.dk/job/7629

 

vi søger en debitorbogholder til kontoret i Erritsø, Fredericia.

Du bliver en del af en afdeling bestående af 19 faste kollegaer, som bl.a. fordeler sig på områderne debitor, kreditor, told og afgift og controlling. I debitorafdelingen vil du få 4 erfarne kollegaer.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. indebære:

- Betalinger og opfølgning af betalingsordre
- Afstemninger
- Debitoropfølgning
- Stamdataoprettelser

I opstartsperioden vil du få en introduktion til arbejdsopgaverne, og du vil løbende have mulighed for sparring med nærmeste kolleger i afdelingen, men derudover forventes det, at du selvstændigt kan varetage ovenstående opgaver.

Vi ser frem til at modtage dit bud på opgaven her på Worksome.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her:https://use.worksome.dk/job/7629

Worksome ApSFredericia2019-03-21T00:00:002019-05-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren bogholder søges til deltidsstilling i spændende, vækstende virksomhed på Midtsjælland

Proselection

København K
Beskrivelse Som bogholder får du ansvaret for driften af det daglige bogholderi med direkte reference til virksomhedens direktør. Det forventes, at du selvstændigt kan varetage bogholderiet og har erfaring fra en lignende funktion. Du får en spænden...
Indrykket:1. april 2019
Udløbsdato:6. maj 2019

Metodistkirkens Sociale Arbejde søger regnskabsmedarbejder/bogholder

Metodistkirkens Sociale Arbejde

København K
Metodistkirkens Sociale Arbejde søger regnskabsmedarbejder bogholder Os: Metodistkirkens Sociale Arbejde Centralmissionen, i daglig tale MSA, er en landsdæggende frivillig organisation der driver socialt arbejde blandt hjemløse, ensomme og socialt u...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:15. maj 2019

Erfaren regnskabsmedarbejder med flair for administration

Ingeman Fischer ApS

København V
Er du sej til tal og kan du lide at arbejde i et ungt, dynamisk team? Så er det dig vi skal have med ombord! Vi er i rivende vækst og har gang i en masse spændende og udviklende byggeprojekter. Derfor har vi brug for en regnskabsmedarbejder til en d...
Indrykket:27. marts 2019
Udløbsdato:22. maj 2019

Bogholder til barselsvikariat i stærk online formidlingsportal

Håndværker.dk A/S

København S
Vi søger en dygtig og erfaren bogholder, der kan styre bogholderiet fra A-Z i en virksomhed, som er i kraftig udvikling. Om stillingen: Som bogholder hos Håndværker.dk kommer du til at indgå i et positivt kontormiljø med gode kollegaer, centralt bel...
Indrykket:27. marts 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Debitorbogholder Erritsø, Fredericia

Worksome ApS

Fredericia
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her:https: use.worksome.dk job 7629 vi søger en debitorbogholder til ko...
Indrykket:21. marts 2019
Udløbsdato:16. maj 2019