Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Solid bogholder søges til veldrevet handelsvirksomhed i Nordsjælland

Beskrivelse

Som bogholder bliver du eneansvarlig for regnskabsfunktionen i en uformel og solid virksomhed, hvorfor du vil få en alsidig og spændende hverdag, og gode muligheder for selv at tilrettelægge opgaverne. Det forventes, at du selvstændigt kan varetage bogholderiet og har erfaring fra en lignende funktion. Dine opgaver vil bl.a. være:

Arbejdsopgaver

  • Kreditor
  • Debitor
  • Afstemninger
  • Finans
  • Moms
  • Håndtering af valuta
  • Månedsregnskab
  • Lønkørsel, herunder håndtering af ansættelse af udenlandske medarbejdere
  • Ansættelseskontrakter
  • Ansvar for biler og forsikringer
  • Klargøring til revisor
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er tale om en veletableret og velkonsolideret handelsvirksomhed, bestående af seks selskaber. Virksomheden har eksisteret i 40 år og beskæftiger ca. 30 medarbejdere. Der er generel høj anciennitet i virksomheden, hvorfor man fornemmer at medarbejderne er engagerede i virksomhedens formål. Virksomhedens kunder er udelukkende erhverv i både Danmark og resten af Europa. Der hersker en familiær og rolig stemning på arbejdspladsen. Virksomheden tilbyder gode ansættelsesforhold i charmerende lokaler og grønne idylliske omgivelser.

Personlige kompetencer

Som person er du selvkørende og selvstændig indenfor bogholderiet, hvorfor du kan se, hvor det er nødvendigt at tage fat. Du trives i en selvstændig funktion i en familiær virksomhed, hvor du har ansvaret for bogholderiet fra A-Z. Derudover trives du i en rolle som blæksprutte, hvor du skal tage hånd om såvel små som store opgaver, hvorfor du er fleksibel i din tilgang arbejdsopgaverne. Dertil er du ærekær og fokuseret omkring dit arbejde og tager ansvar for den præcision, der ligger i løsningen af dine opgaver. Sidst, men ikke mindst, er du imødekommende og positiv, og du har en god forståelse for den diskretion som regnskabsfunktionen kræver.

IT-kompetencer

Du har gode IT-kompetencer

Erfaring & uddannelse

Erfaring fra lignende stilling

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330140771Phoenix-1ca40d4512019-12-12T19:00:43.863Solid bogholder søges til veldrevet handelsvirksomhed i Nordsjælland

Beskrivelse

Som bogholder bliver du eneansvarlig for regnskabsfunktionen i en uformel og solid virksomhed, hvorfor du vil få en alsidig og spændende hverdag, og gode muligheder for selv at tilrettelægge opgaverne. Det forventes, at du selvstændigt kan varetage bogholderiet og har erfaring fra en lignende funktion. Dine opgaver vil bl.a. være:

Arbejdsopgaver

  • Kreditor
  • Debitor
  • Afstemninger
  • Finans
  • Moms
  • Håndtering af valuta
  • Månedsregnskab
  • Lønkørsel, herunder håndtering af ansættelse af udenlandske medarbejdere
  • Ansættelseskontrakter
  • Ansvar for biler og forsikringer
  • Klargøring til revisor
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er tale om en veletableret og velkonsolideret handelsvirksomhed, bestående af seks selskaber. Virksomheden har eksisteret i 40 år og beskæftiger ca. 30 medarbejdere. Der er generel høj anciennitet i virksomheden, hvorfor man fornemmer at medarbejderne er engagerede i virksomhedens formål. Virksomhedens kunder er udelukkende erhverv i både Danmark og resten af Europa. Der hersker en familiær og rolig stemning på arbejdspladsen. Virksomheden tilbyder gode ansættelsesforhold i charmerende lokaler og grønne idylliske omgivelser.

Personlige kompetencer

Som person er du selvkørende og selvstændig indenfor bogholderiet, hvorfor du kan se, hvor det er nødvendigt at tage fat. Du trives i en selvstændig funktion i en familiær virksomhed, hvor du har ansvaret for bogholderiet fra A-Z. Derudover trives du i en rolle som blæksprutte, hvor du skal tage hånd om såvel små som store opgaver, hvorfor du er fleksibel i din tilgang arbejdsopgaverne. Dertil er du ærekær og fokuseret omkring dit arbejde og tager ansvar for den præcision, der ligger i løsningen af dine opgaver. Sidst, men ikke mindst, er du imødekommende og positiv, og du har en god forståelse for den diskretion som regnskabsfunktionen kræver.

IT-kompetencer

Du har gode IT-kompetencer

Erfaring & uddannelse

Erfaring fra lignende stilling

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

2020-01-27T00:53:25.210 Beskrivelse Som bogholder bliver du eneansvarlig for regnskabsfunktionen i en uformel og solid virksomhed, hvorfor du vil få en alsidig og spændende hverdag, og gode muligheder for selv at tilrettelægge opgaverne. Det forventes, at du selvstændigt kan varetage bogholderiet og har erfaring fra en lignende funktion. Dine opgaver vil bl.a. være: Arbejdsopgaver Kreditor Debitor Afstemninger Finans Moms Håndtering af valuta Månedsregnskab Lønkørsel, herunder håndtering af ansættelse af udenlandske medarbejdere Ansættelseskontrakter Ansvar for biler og forsikringer Klargøring til revisor Ad hoc Om virksomheden Der er tale om en veletableret og velkonsolideret handelsvirksomhed, bestående af seks selskaber. Virksomheden har eksisteret i 40 år og beskæftiger ca. 30 medarbejdere. Der er generel høj anciennitet i virksomheden, hvorfor man fornemmer at medarbejderne er engagerede i virksomhedens formål. Virksomhedens kunder er udelukkende erhverv i både Danmark og resten af Europa. Der hersker en familiær og rolig stemning på arbejdspladsen. Virksomheden tilbyder gode ansættelsesforhold i charmerende lokaler og grønne idylliske omgivelser. Personlige kompetencer Som person er du selvkørende og selvstændig indenfor bogholderiet, hvorfor du kan se, hvor det er nødvendigt at tage fat. Du trives i en selvstændig funktion i en familiær virksomhed, hvor du har ansvaret for bogholderiet fra A-Z. Derudover trives du i en rolle som blæksprutte, hvor du skal tage hånd om såvel små som store opgaver, hvorfor du er fleksibel i din tilgang arbejdsopgaverne. Dertil er du ærekær og fokuseret omkring dit arbejde og tager ansvar for den præcision, der ligger i løsningen af dine opgaver. Sidst, men ikke mindst, er du imødekommende og positiv, og du har en god forståelse for den diskretion som regnskabsfunktionen kræver. IT-kompetencer Du har gode IT-kompetencer Erfaring & uddannelse Erfaring fra lignende stilling Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.10Phoenix1ca40d45101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-26T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=9910EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3674595Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/1ca40d45_logo.jpegORS/Small/1ca40d45_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent870204ProselectionMinimum99101112-12-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ca40d45https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ca40d45https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ca40d45&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ca40d45&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgSolid bogholder søges til veldrevet handelsvirksomhed i Nordsjælland12007991Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi363731214kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330175504Bogholder/administratorProfile Om jobbetS K Lynetten søger en Bogholder adminstrator til fast ansættelse fra 1. april 2020 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Kontoret anvender systemet C5, som dog forventes udfaset inden for et par år. Opgaverne er:Opkrævning af kontingenter via PBSFakturering af diverse ydelserStyring af debitorer herunder rykning, inkasso og registrering i RKIBogføring betaling af kreditorer (differentieret moms)Løn kørsel hos eksternt bureau (Proløn)MomsDaglige ind udbetalingerBogføring af indtægter fra tankanlæg og havne automatÅrsregnskab i samarbejde med revisor (forskudt regnskabsår)Budgetlægning i samarbejde med havnechef og kassererHåndtering af medlemsdatabase for i alt ca. 1250 medlemmerAdministration af bådpladser, samt salg af havnepladser i samarbejde med havnechefenDiverse ad hock opgaver Vi forventer at duEr venlig, udadvendt og servicemindedHar indgående IT kendskabKan medvirke til yderligere digitalisering af store dele af kontorarbejdetKan arbejde selvstændigt og har gode samarbejdsevnerKan bevare overblikket i en til tider travl hverdag.Straffeattest skal fremvises. S K Lynetten har hjemsted i Margretheholm Havn på Refshaleøen i København.Sejlklubben og havnen er ejet af dens 1250 medlemmer, der alle føler et stort engagement for havnen der rummer 738 bådpladser. Sejlklubben Lynetten har sin egen rummelighed og mangfoldighed, som ønskes bevaret og styrket.Havnen er bygget af medlemmerne og fejrede for nylig 40 års jubilæum.Som bogholder vil du referere til Havnechefen og få ansvar for klubbens regnskabsførelse, bogholderi og budgetlægning.Du vil endvidere deltage i medlems betjening i kontorets åbningstid, såvel telefonisk som personligt.Havnens øvrige stab omfatter 3 havneassistenter og 2 rengøringsassistenter.Vi prioriterer, at havnens gæster og brugere får en god oplevelse ved deres besøg i Sejlklubben Lynetten på Margretheholm Havn. Hvis du vil vide mereHar du spørgsmål i forbindelse med stillingen, kan du henvende dig til Havnechef Mie Roer Jensen på telefon 2073 0050 hverdage mellem kl 11:00 15:00Vi ser frem til at modtage din ansøgning med relevante bilag via knappen Send ansøgning senest søndag den 08. marts 2020.Om jobbet
S/K Lynetten søger en Bogholder/adminstrator til fast ansættelse fra 1. april 2020 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Kontoret anvender systemet C5, som dog forventes udfaset inden for et par år.
 
Opgaverne er:
  • Opkrævning af kontingenter via PBS
  • Fakturering af diverse ydelser
  • Styring af debitorer herunder rykning, inkasso og registrering i RKI
  • Bogføring/betaling af kreditorer (differentieret moms)
  • Løn kørsel hos eksternt bureau (Proløn)
  • Moms
  • Daglige ind/udbetalinger
  • Bogføring af indtægter fra tankanlæg og havne automat
  • Årsregnskab i samarbejde med revisor (forskudt regnskabsår)
  • Budgetlægning i samarbejde med havnechef og kasserer
  • Håndtering af medlemsdatabase for i alt ca. 1250 medlemmer
  • Administration af bådpladser, samt salg af havnepladser i samarbejde med havnechefen
  • Diverse ad hock opgaver
Vi forventer at du
  • Er venlig, udadvendt og serviceminded
  • Har indgående IT kendskab
  • Kan medvirke til yderligere digitalisering af store dele af kontorarbejdet
  • Kan arbejde selvstændigt og har gode samarbejdsevner
  • Kan bevare overblikket i en til tider travl hverdag.
  • Straffeattest skal fremvises.
S/K Lynetten har hjemsted i Margretheholm Havn på Refshaleøen i København.
Sejlklubben og havnen er ejet af dens 1250 medlemmer, der alle føler et stort engagement for havnen der rummer 738 bådpladser. Sejlklubben Lynetten har sin egen rummelighed og mangfoldighed, som ønskes bevaret og styrket.
Havnen er bygget af medlemmerne og fejrede for nylig 40 års jubilæum.
Som bogholder vil du referere til Havnechefen og få ansvar for klubbens regnskabsførelse, bogholderi og budgetlægning.
Du vil endvidere deltage i medlems betjening i kontorets åbningstid, såvel telefonisk som personligt.
Havnens øvrige stab omfatter 3 havneassistenter og 2 rengøringsassistenter.
Vi prioriterer, at havnens gæster og brugere får en god oplevelse ved deres besøg i Sejlklubben Lynetten på Margretheholm Havn. 

Hvis du vil vide mere
Har du spørgsmål i forbindelse med stillingen, kan du henvende dig til Havnechef Mie Roer Jensen på telefon 2073 0050 hverdage mellem kl 11:00 – 15:00

Vi ser frem til at modtage din ansøgning med relevante bilag via knappen "Send ansøgning" senest søndag den 08. marts 2020.
ORS/Small/d0888708_logo.pngSejlklubben LynettenKøbenhavn K2020-02-11T01:00:00.8572020-03-08T00:00:00
330193929Har du grønne fingre samt flair for tal og mennesker? Struktureret bogholder på deltid søges til passioneret virksomhed beliggende i SøborgProfile Beskrivelse Som bogholder vil du varetage det daglige bogholderi samt løse administrative opgaver med reference til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af stabile rammer og varierede arbejdsopgaver. Du vil have gode muligheder for at påvirke økonomifunktionens arbejdsprocesser, og det er derfor væsentligt, at du har god erfaring med økonomi og regnskab, som du kan trække på i din opgaveløsning. Du vil få en udadvendt rolle da du vil have telefonisk kontakt med virksomhedens medlemmer, og det er derfor vigtigt, at du har flair for både mennesker og tal. Stillingen er på 30 timer om ugen. Dine opgaver omfatter: Arbejdsopgaver Debitoropfølgning Periodiseringer Hensættelser Bogføring Debitorstyring Kreditorstyring Lægge varer i webshop Bestille forplejning booke mødelokaler Pleje af frivillige Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en medlemsbaseret virksomhed, som udgiver et medlemsblad samt yder faglig rådgivning. Virksomheden er passioneret omkring naturen, og har mange frivillige ressourcer ansat. I virksomheden er der en positiv, åben, engageret og behagelig stemning i hverdagen, og man hjælper og sparrer med hinanden for at sikre den bedste opgaveløsning. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som sociale arrangementer, sundhedsforsikring, pensionsordning og feriefridage. Personlige kompetencer Du kan begå dig professionelt i et uformelt arbejdsmiljø, hvor du giver en hånd med, hvor der er behov for det. Samtidig formår du at arbejde selvstændigt og proaktivt med dine opgaver. Du arbejder grundigt, struktureret og kvalitetsorienteret samt overholder dine deadlines. Du er imødekommende, ansvarsbevidst og serviceorienteret overfor både kolleger og eksterne interessenter. IT-kompetencer Erfaring med Navision er en fordel Erfaring & Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som bogholder vil du varetage det daglige bogholderi samt løse administrative opgaver med reference til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af stabile rammer og varierede arbejdsopgaver. Du vil have gode muligheder for at påvirke økonomifunktionens arbejdsprocesser, og det er derfor væsentligt, at du har god erfaring med økonomi og regnskab, som du kan trække på i din opgaveløsning. Du vil få en udadvendt rolle da du vil have telefonisk kontakt med virksomhedens medlemmer, og det er derfor vigtigt, at du har flair for både mennesker og tal. Stillingen er på 30 timer om ugen. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Debitoropfølgning
  • Periodiseringer
  • Hensættelser
  • Bogføring
  • Debitorstyring
  • Kreditorstyring
  • Lægge varer i webshop
  • Bestille forplejning/booke mødelokaler
  • Pleje af frivillige
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en medlemsbaseret virksomhed, som udgiver et medlemsblad samt yder faglig rådgivning. Virksomheden er passioneret omkring naturen, og har mange frivillige ressourcer ansat. I virksomheden er der en positiv, åben, engageret og behagelig stemning i hverdagen, og man hjælper og sparrer med hinanden for at sikre den bedste opgaveløsning. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som sociale arrangementer, sundhedsforsikring, pensionsordning og feriefridage.

Personlige kompetencer

Du kan begå dig professionelt i et uformelt arbejdsmiljø, hvor du giver en hånd med, hvor der er behov for det. Samtidig formår du at arbejde selvstændigt og proaktivt med dine opgaver. Du arbejder grundigt, struktureret og kvalitetsorienteret samt overholder dine deadlines. Du er imødekommende, ansvarsbevidst og serviceorienteret overfor både kolleger og eksterne interessenter.

IT-kompetencer

Erfaring med Navision er en fordel

Erfaring & Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/prologo.jpgProselectionKøbenhavn K2020-02-25T15:07:47.9632020-03-31T00:00:00
330183082Bogholderi-ansvarlig med digital flair til Danmarks største restaurant-siteRobot Er du vild med at arbejde med klassiske bogholderiopgaver, er du en haj til Excel, og er du udadvendt med et højt drive? Har du erfaring med bogholderi i Navision C5? Så er du den person, vi søger. DinnerBooking.com søger en bogholderi-ansvarlig til en fuldtidsstilling med tiltrædelse hurtigst muligt. Din profil og kvalifikationer: Du har erfaring med bogholderi herunder fakturering, bankafstemninger, debitorstyring, årsregnskaber etc. Du har en relevant uddannelse og eller praktisk erfaring med området. Du er superbruger af Excel og har erfaring med at arbejde med digitale løsninger på regnskabsområdet. Du har erfaring med Navision C5 og Danløn. Du mestrer dansk og engelsk både i tale og på skrift. Du er ansvarsbevidst, omhyggelig, detaljeorienteret, systematisk, selvstændig og er vant til at have mange bolde i luften. Du trives med både rutineopgaver, men er samtidig også åben for ad-hoc-opgaver. Du er god til kundekontakt og kundebetjening både telefonisk og på mail Primære arbejdsopgaver: Bogføring, fakturering, bankafstemning, debitor-styring Ad hoc-opgaver Vi kan tilbyde: En arbejdsplads med højt til loftet og mulighed for at præge egne arbejdsopgaver En uformel arbejdsplads, hvor der er plads til humor og forskelligheder Et godt sammenhold med gode kollegaer En arbejdsplads i vækst, hvor der er kort vej fra id til handling Hvem er vi: DinnerBooking.com er landets største restaurantsite og leverandør af bookingløsninger til restauranter i primært Danmark, Norge, Finland og Estland, hvor gæster kan finde- og booke bord. Du vil blive en del af DinnerBooking, som i dag består af dedikerede medarbejdere fra både Danmark, Norge, Finland og Rumænien. Løn og ansættelse Fuldtidsstilling med løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse hurtigst muligt Arbejdssted: Lyongade 21, 1. sal, 2300 Kbh. S Send din ansøgning, CV med billede og eksempler på tidligere skriftlige produktioner til job@dinnerbooking.com hurtigst muligt vi behandler ansøgninger løbende. Deadline er 28. februar 2020.

Er du vild med at arbejde med klassiske bogholderiopgaver, er du en haj til Excel, og er du udadvendt med et højt drive? Har du erfaring med bogholderi i Navision C5? Så er du den person, vi søger.   
 
DinnerBooking.com søger en bogholderi-ansvarlig til en fuldtidsstilling med tiltrædelse hurtigst muligt.    
 
Din profil og kvalifikationer: 

  • Du har erfaring med bogholderi – herunder fakturering, bankafstemninger, debitorstyring, årsregnskaber etc.  
  • Du har en relevant uddannelse og/eller praktisk erfaring med området. 
  • Du er superbruger af Excel og har erfaring med at arbejde med digitale løsninger på regnskabsområdet. 
  • Du har erfaring med Navision C5 og Danløn. 
  • Du mestrer dansk og engelsk både i tale og på skrift. 
  • Du er ansvarsbevidst, omhyggelig, detaljeorienteret, systematisk, selvstændig og er vant til at have mange bolde i luften.  
  • Du trives med både rutineopgaver, men er samtidig også åben for ad-hoc-opgaver. 
  • Du er god til kundekontakt og kundebetjening – både telefonisk og på mail  

 

Primære arbejdsopgaver:  

  • Bogføring, fakturering, bankafstemning, debitor-styring  
  • Ad hoc-opgaver 
     

Vi kan tilbyde:  

  • En arbejdsplads med højt til loftet og mulighed for at præge egne arbejdsopgaver 
  • En uformel arbejdsplads, hvor der er plads til humor og forskelligheder 
  • Et godt sammenhold med gode kollegaer 
  • En arbejdsplads i vækst, hvor der er kort vej fra idé til handling  

Hvem er vi: 

DinnerBooking.com er landets største restaurantsite og leverandør af bookingløsninger til restauranter i primært Danmark, Norge, Finland og Estland, hvor gæster kan finde- og booke bord. Du vil blive en del af DinnerBooking, som i dag består af dedikerede medarbejdere fra både Danmark, Norge, Finland og Rumænien.  
 

Løn og ansættelse 

Fuldtidsstilling med løn efter kvalifikationer. 

Tiltrædelse hurtigst muligt 

Arbejdssted: 

Lyongade 21, 1. sal, 2300 Kbh. S 

Send din ansøgning, CV med billede og eksempler på tidligere skriftlige produktioner til job@dinnerbooking.com hurtigst muligt – vi behandler ansøgninger løbende. Deadline er 28. februar 2020. 

DinnerBooking ApSKøbenhavn S2020-02-18T00:00:002020-02-28T00:00:00
330189340Økonomi- og administrativ ansvarlig søgesRobot Vi er en ambitiøs handelsvirksomhed med base på Amager. Vi søger en skarp og dedikeret person til at varetage den daglige bogføring og økonomi samt administrative opgaver. Nøgleord i jobbet er struktur og gejst for at tage del i og ansvar for, at virksomheden fortsætter en sund udvikling. Jobbet Stillingen rummer først og fremmest daglig bogføring af debitorer, kreditorer, afstemning af bank samt betalinger, finansafstemninger, moms samt klargøring af årsregnskab til revisor. Endvidere bidrager du med forskellige administrative opgaver herunder vareoprettelse med priser og diverse logistik opgaver. Kvalifikationer Relevant uddannelse indenfor bogholderi økonomi Solid erfaring fra lignede ansættelser gerne indenfor engros, produktion eller logistik Selvstændig og proaktiv med høj arbejdsmoral - ikke bange for nye arbejdsområder Rutineret IT-bruger og kendskab til e-conomics kan hurtigt blive superbruger Sprog: Engelsk og dansk Om virksomheden Med produktion i Asien producerer SJ Link ApS for førende danske og nordiske brands og retailere indenfor living og softtech accessories. Hos os bliver du en del af et familiært team i en ung, mindre virksomhed i driftig udvikling. Med afsæt i det gode købmandskab arbejder vi ud fra rettidig omhu og en tro på gode relationer og de muligheder, vi skaber. Ansættelsesvilkår Stillingen kan være 25-37 timer pr. uge, hvorfor både deltid og fuldtid er muligt. Timer og allokering aftales nærmere. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Vi ser frem til at høre fra dig Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sofie Vincentz på tlf. 22563284. Motiveret ansøgningen og CV sendes på mail: sofievincentz@jnlink.dk. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale og forbeholder os retten til at tage annoncen ned, hvis vi har fundet den rette kandidat. Ansøgningsfrist: Torsdag d. 12. marts 2020 kl. 12.00

Vi er en ambitiøs handelsvirksomhed med base på Amager. Vi søger en skarp og dedikeret person til at varetage den daglige bogføring og økonomi samt administrative opgaver. Nøgleord i jobbet er ’struktur’ og ’gejst’ for at tage del i og ansvar for, at virksomheden fortsætter en sund udvikling.  

 

Jobbet

Stillingen rummer først og fremmest daglig bogføring af debitorer, kreditorer, afstemning af bank samt betalinger, finansafstemninger, moms samt klargøring af årsregnskab til revisor. Endvidere bidrager du med forskellige administrative opgaver; herunder vareoprettelse med priser og diverse logistik opgaver.

 

Kvalifikationer

  • Relevant uddannelse indenfor bogholderi/økonomi
  • Solid erfaring fra lignede ansættelser – gerne indenfor engros, produktion eller logistik
  • Selvstændig og proaktiv med høj arbejdsmoral - ikke bange for nye arbejdsområder 
  • Rutineret IT-bruger og kendskab til e-conomics / kan hurtigt blive superbruger
  • Sprog: Engelsk og dansk

 

Om virksomheden

Med produktion i Asien producerer SJ Link ApS for førende danske og nordiske brands og retailere indenfor living og softtech accessories. Hos os bliver du en del af et familiært team i en ung, mindre virksomhed i driftig udvikling. Med afsæt i det gode købmandskab arbejder vi ud fra rettidig omhu og en tro på gode relationer og de muligheder, vi skaber.

Ansættelsesvilkår

Stillingen kan være 25-37 timer pr. uge, hvorfor både deltid og fuldtid er muligt. Timer og allokering aftales nærmere.
Stillingen ønskes besat snarest muligt.

 

Vi ser frem til at høre fra dig

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sofie Vincentz på tlf. 22563284. Motiveret ansøgningen og CV sendes på mail: sofievincentz@jnlink.dk. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale og forbeholder os retten til at tage annoncen ned, hvis vi har fundet den rette kandidat.

 

 

Ansøgningsfrist: Torsdag d. 12. marts 2020 kl. 12.00

SJ LINK ApSKøbenhavn S2020-02-20T00:00:002020-03-12T00:00:00
330189531Deltids bogholder søges til fotografvirksomhed 20 timer/ugenRobot Trendshots producerer billeder af produkter til kommercielle formål for over 1000 virksomheder i Danmark og resten af verden.Vi er i kraftig vækst og har brug for en deltids bogholder til at holde styr på vores regnskab. Arbejdsopgaver:Ansvar for vores interne bogholderi, med alt hvad det indebærer, med sparring fra vores revisor i Deloitte, herunder: Bogføring og afstemning af udgiftsbilag Ajourføring af indbetalinger og debitorerstyring Ajourføring af kreditorer Korrektioner i regnskabet Momsregnskab Hvad vi søger Vi forventer at du er struktureret og har en solid sans for at løse opgaver organiseret.Vi forventer at du har interesse i tal og økonomi, samt at du har indgående kendskab og erfaring med E-conomic.Du trives i et ungt og dynamisk miljø hvor der til tider er rigtig meget fart på og hvor der sættes krav til fleksibilitet, selvstændighed og planlægning. Tid og stedStillingen er på 20-25 timer ugentligt fordelt over 3-4 dage. Arbejdsted vil være på kontoret i vores studier i Schillerhuset på Nørrebro. På sigt kan der være mulighed for fuldtid og der kan ligeledes på sigt aftales mulighed for delvis hjemmearbejdsplads. LønAttraktiv lønpakke med pension og frokostordning tilbydes. BEM RK, stillingen skal søges via SØG JOBBET !

Trendshots producerer billeder af produkter til kommercielle formål for over 1000 virksomheder i Danmark og resten af verden.
Vi er i kraftig vækst og har brug for en deltids bogholder til at holde styr på vores regnskab.

Arbejdsopgaver:
Ansvar for vores interne bogholderi, med alt hvad det indebærer, med sparring fra vores revisor i Deloitte, herunder:

  • Bogføring og afstemning af udgiftsbilag
  • Ajourføring af indbetalinger og debitorerstyring 
  • Ajourføring af kreditorer 
  • Korrektioner i regnskabet
  • Momsregnskab


Hvad vi søger 
Vi forventer at du er struktureret og har en solid sans for at løse opgaver organiseret.
Vi forventer at du har interesse i tal og økonomi, samt at du har indgående kendskab og erfaring med E-conomic.
Du trives i et ungt og dynamisk miljø hvor der til tider er rigtig meget fart på og hvor der sættes krav til fleksibilitet, selvstændighed og planlægning. 

Tid og sted
Stillingen er på 20-25 timer ugentligt fordelt over 3-4 dage.
Arbejdsted vil være på kontoret i vores studier i Schillerhuset på Nørrebro.
På sigt kan der være mulighed for fuldtid og der kan ligeledes på sigt aftales mulighed for delvis hjemmearbejdsplads.

Løn
Attraktiv lønpakke med pension og frokostordning tilbydes.

BEMÆRK, stillingen skal søges via "SØG JOBBET"!

TRENDSHOTS ApSKøbenhavn N2020-02-20T00:00:002020-03-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholder/administrator

Sejlklubben Lynetten

København K
Om jobbetS K Lynetten søger en Bogholder adminstrator til fast ansættelse fra 1. april 2020 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Kontoret anvender systemet C5, som dog forventes udfaset inden for et par år. Opgaverne er:Opkrævn...
Indrykket:11. februar 2020

Har du grønne fingre samt flair for tal og mennesker? Struktureret bogholder på deltid søges til passioneret virksomhed beliggende i Søborg

Proselection

København K
Beskrivelse Som bogholder vil du varetage det daglige bogholderi samt løse administrative opgaver med reference til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af stabile rammer og varierede arbejdsopgaver. Du vil have gode muligheder for...
Indrykket:25. februar 2020

Bogholderi-ansvarlig med digital flair til Danmarks største restaurant-site

DinnerBooking ApS

København S
Er du vild med at arbejde med klassiske bogholderiopgaver, er du en haj til Excel, og er du udadvendt med et højt drive? Har du erfaring med bogholderi i Navision C5? Så er du den person, vi søger. DinnerBooking.com søger en bogholderi-ansvarlig til...
Indrykket:18. februar 2020

Økonomi- og administrativ ansvarlig søges

SJ LINK ApS

København S
Vi er en ambitiøs handelsvirksomhed med base på Amager. Vi søger en skarp og dedikeret person til at varetage den daglige bogføring og økonomi samt administrative opgaver. Nøgleord i jobbet er struktur og gejst for at tage del i og ansvar for, at vi...
Indrykket:20. februar 2020

Deltids bogholder søges til fotografvirksomhed 20 timer/ugen

TRENDSHOTS ApS

København N
Trendshots producerer billeder af produkter til kommercielle formål for over 1000 virksomheder i Danmark og resten af verden.Vi er i kraftig vækst og har brug for en deltids bogholder til at holde styr på vores regnskab. Arbejdsopgaver:Ansvar for vo...
Indrykket:20. februar 2020