Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sommerferieafløsere søges til plejehjemmet Lindely

 Diakonissehuset Sankt Lukas Stiftelsen

 Plejehjemmet Lindely søger Sommerferieafløsere

Vil du gerne arbejde med ældre og evt. uddanne dig inden for sundhedssektoren enten som læge, sygeplejerske, social og sundhedshjælper eller social-og sundhedsassistent, så har du chancen nu til at få en basisviden, der kan være med til at hjælpe dig ind i denne sektor.

Vi er et plejehjem med 74 pladser hvoraf de 7 er aflastning.

På Lindely har vi et godt samarbejde med meget engageret personale, der gør alt hvad de kan, for at skabe en god dagligdag for beboerne.

Vi vil sørge for, at vores professionelle medarbejdere lærer dig op til at kunne hjælpe med de daglige opgaver.

 Grib chancen!

  • Vær med til at give beboerne på Lindely en god sommer
  • Få viden inden for sundhedssektoren
  • Oplev og tag del i et godt sammenhold mellem kollegaer

 Synes du det lyder spændende, er det hos os du skal være i sommer!

Der vil derudover være mulighed for forlængelse efter ferien.

Lindely og Sankt Lukas Stiftelsen er røgfri arbejdsplads.

Ansøgning: Kontakt

Forstander Pia Thøgersen på tlf. 20832550 eller send en mail til Pith@sanktlukas.dk

Viceforstander Karin Anker på tlf. 39455003 eller send en mail kwan@sanktlukas.dk

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330041530Phoenix-709ed68112019-06-14T00:00:00Sommerferieafløsere søges til plejehjemmet Lindely

 Diakonissehuset Sankt Lukas Stiftelsen

 Plejehjemmet Lindely søger Sommerferieafløsere

Vil du gerne arbejde med ældre og evt. uddanne dig inden for sundhedssektoren enten som læge, sygeplejerske, social og sundhedshjælper eller social-og sundhedsassistent, så har du chancen nu til at få en basisviden, der kan være med til at hjælpe dig ind i denne sektor.

Vi er et plejehjem med 74 pladser hvoraf de 7 er aflastning.

På Lindely har vi et godt samarbejde med meget engageret personale, der gør alt hvad de kan, for at skabe en god dagligdag for beboerne.

Vi vil sørge for, at vores professionelle medarbejdere lærer dig op til at kunne hjælpe med de daglige opgaver.

 Grib chancen!

  • Vær med til at give beboerne på Lindely en god sommer
  • Få viden inden for sundhedssektoren
  • Oplev og tag del i et godt sammenhold mellem kollegaer

 Synes du det lyder spændende, er det hos os du skal være i sommer!

Der vil derudover være mulighed for forlængelse efter ferien.

Lindely og Sankt Lukas Stiftelsen er røgfri arbejdsplads.

Ansøgning: Kontakt

Forstander Pia Thøgersen på tlf. 20832550 eller send en mail til Pith@sanktlukas.dk

Viceforstander Karin Anker på tlf. 39455003 eller send en mail kwan@sanktlukas.dk

 

2019-08-08T00:52:50.983 Diakonissehuset Sankt Lukas Stiftelsen Plejehjemmet Lindely søger Sommerferieafløsere Vil du gerne arbejde med ældre og evt. uddanne dig inden for sundhedssektoren enten som læge, sygeplejerske, social og sundhedshjælper eller social-og sundhedsassistent, så har du chancen nu til at få en basisviden, der kan være med til at hjælpe dig ind i denne sektor. Vi er et plejehjem med 74 pladser hvoraf de 7 er aflastning. På Lindely har vi et godt samarbejde med meget engageret personale, der gør alt hvad de kan, for at skabe en god dagligdag for beboerne. Vi vil sørge for, at vores professionelle medarbejdere lærer dig op til at kunne hjælpe med de daglige opgaver. Grib chancen! Vær med til at give beboerne på Lindely en god sommer Få viden inden for sundhedssektoren Oplev og tag del i et godt sammenhold mellem kollegaer Synes du det lyder spændende, er det hos os du skal være i sommer! Der vil derudover være mulighed for forlængelse efter ferien. Lindely og Sankt Lukas Stiftelsen er røgfri arbejdsplads. Ansøgning: Kontakt Forstander Pia Thøgersen på tlf. 20832550 eller send en mail til Pith@sanktlukas.dk Viceforstander Karin Anker på tlf. 39455003 eller send en mail kwan@sanktlukas.dk11jobnet709ed681100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-07T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3545629DIAKONISSEHUSET SANKT LUKAS STIFTELSEN11Bernstorffsvej 20A2900HellerupDKDanmark0pith@sanktlukas.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset776734JobNet5003558500355810012-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=709ed681https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=709ed681https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=709ed681&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=709ed681&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/2.jpgSommerferieafløsere søges til plejehjemmet Lindely12008311Dansk3Læse/ tale346018Social- og sundhedshjælper10Sundhed362078238pith@sanktlukas.dkpith@sanktlukas.dkDKDanmarkDKDanmark330113838SOSU-hjælperRobot SOSU-hjælper i dagvagt med lyst til at skabe livskvalitet for vores dejlige beboere søges. I Holmegårdsparken har vi en klar målsætning om, at livet I Holmegårdsparken skal være et godt liv. Vores beboere skal dagligt møde et personale, der har en høj faglighed og som samtidig brænder for at yde den enkelte beboer en værdig pleje, omsorg og aktiviteter der giver mening. Beboerens bolig er ikke en plejehjemsplads men et hjem med pleje. Stillingsbeskrivelse Du har som ny SOSU-hjælper i Holmegårdsparken mulighed for at blive en del af vores fagligt dygtige og engagerede medarbejderstab. Vi anvender dagligt triage og har hele tiden fokus på faglig refleksion i et tillidsbaseret arbejdsmiljø, hvor vi tager udgangspunkt i det der fungerer og samtidig arbejder aktivt med det, der skal ændres og forbedres. Vi søger en kandidat der er: Er uddannet SOSU-hjælper. Har erfaring med og eller kendskab til geriatri. Har erfaring med dokumentation og formidling. Er fagligt velfunderet og refleksiv i din tilgang til dine arbejdsopgaver. Er struktureret og god til at prioritere dine arbejdsopgaver. Er god til tværfagligt samarbejde. Har lyst til at deltage og planlægge aktiviteter i samarbejde med beboere og pårørende. Vi tilbyder blandt andet: En grundig introduktion, der er tilpasset den nye medarbejder. Variation i arbejdsopgaver samt stor frihed til at tilrettelægge eget arbejde. Et velfungerende og uformelt arbejdsmiljø. Intern ekstern undervisning. Fast tilknyttet plejehjemslæge. Massageordning, træningsrum og medlemskab af personaleforening. Smukke omgivelser og moderne, lyse bygninger. Stillingen er på 35 timer pr. uge, i dagvagt, og arbejdsweekend hver 3. weekend. Stillingen er med tiltrædelse den 1.december 2019, men vi venter gerne på den rette kandidat. Hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker at komme forbi til en kop kaffe for at høre nærmere om vores værdier og samtidig se vores smukke omgivelser, er du meget velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Catharina Høgsbro på telefon 39 45 18 36. Ansøgningsfrist: ansøgninger behandles løbende, dog inden d. 15. november. Søg nu

SOSU-hjælper i dagvagt med lyst til at skabe livskvalitet for vores dejlige beboere søges.

I Holmegårdsparken har vi en klar målsætning om, at livet I Holmegårdsparken skal være et godt liv. Vores beboere skal dagligt møde et personale, der har en høj faglighed og som samtidig brænder for at yde den enkelte beboer en værdig pleje, omsorg og aktiviteter der giver mening. Beboerens bolig er ikke en plejehjemsplads men et hjem med pleje.

Stillingsbeskrivelse

Du har som ny SOSU-hjælper i Holmegårdsparken mulighed for at blive en del af vores fagligt dygtige og engagerede medarbejderstab. Vi anvender dagligt triage og har hele tiden fokus på faglig refleksion i et tillidsbaseret arbejdsmiljø, hvor vi tager udgangspunkt i det der fungerer og samtidig arbejder aktivt med det, der skal ændres og forbedres.

Vi søger en kandidat der er:

  • Er uddannet SOSU-hjælper.
  • Har erfaring med og/eller kendskab til geriatri.
  • Har erfaring med dokumentation og formidling.
  • Er fagligt velfunderet og refleksiv i din tilgang til dine arbejdsopgaver.
  • Er struktureret og god til at prioritere dine arbejdsopgaver.
  • Er god til tværfagligt samarbejde.
  • Har lyst til at deltage og planlægge aktiviteter i samarbejde med beboere og pårørende.

Vi tilbyder blandt andet:

  • En grundig introduktion, der er tilpasset den nye medarbejder.
  • Variation i arbejdsopgaver samt stor frihed til at tilrettelægge eget arbejde.
  • Et velfungerende og uformelt arbejdsmiljø.
  • Intern/ekstern undervisning.
  • Fast tilknyttet plejehjemslæge.
  • Massageordning, træningsrum og medlemskab af personaleforening.
  • Smukke omgivelser og moderne, lyse bygninger.

Stillingen er på 35 timer pr. uge, i dagvagt, og arbejdsweekend hver 3. weekend.

Stillingen er med tiltrædelse den 1.december 2019, men vi venter gerne på den rette kandidat. 

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker at komme forbi til en kop kaffe for at høre nærmere om vores værdier og samtidig se vores smukke omgivelser, er du meget velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Catharina Høgsbro på telefon 39 45 18 36.

Ansøgningsfrist: ansøgninger behandles løbende, dog inden d. 15. november.


Søg nu


HolmegårdsparkenCharlottenlund2019-10-29T00:00:002019-11-28T00:00:00
330112202Weekend afløserRobot Weekend afløser Stillingsbeskrivelse Holmegårdsparken søger en fantastisk kvik tillidsfuld mand kvinde til fast weekend vagt. Kunne du tænke dig at arbejde i et hus præget af åbenhed, udvikling og tværfagligt samarbejde? Og kunne du tænke dig at arbejde i spændende fysiske rammer, som understøtter både beboere og medarbejdere? Vi søger dig der, som os, også syntes at - det er vigtigt, at have lyst til at være sammen med vore beboere og medvirke til at de og kollegerne har gode dage. Du kan være ufaglært, SOSU-hjælper eller i gang med din uddannelse. Som person er du - Fleksibel. God til at strukturere din egen arbejdsindsats. God til at kommunikere og bevare ro og overblik i pressede situationer. Positiv og rummelig og har humoristisk sans. Om os - Holmegårdsparken er en selvejende institution i Ordrup med 120 beboere og ca. 180 medarbejdere fordelt på har 6 afdelinger med hver 20 beboere. Det er vigtigt for os at vores beboere trives med at bo her. Derfor sørger vi for: Omsorgsfuld og faglig kompetent pleje af beboerne også i weekender og i forbindelse med afvikling af ferie. God og afvekslende mad, der laves i vores eget køkken. Aktiviteter for beboere både på afdelingerne og i forbindelse med ture ud af huset. Tværfagligt samarbejde - i et miljø, der er præget af udvikling og åbenhed. Daglig sparring blandt kolleger og med afdelingslederen. Hvad kan du forvente af os: Varierede arbejdsopgaver. Faglig sparring. Sammen med kollega at planlægge eget arbejde. Grundig introduktion til overgaver, huset og beboerne. Ansøgningsfrist: ansøgninger behandles løbende. Ved spørgsmål kan afdelingsleder Majbritt Jensen kontaktes på 3945 1831. Søg nu


Weekend afløser


Stillingsbeskrivelse 

Holmegårdsparken søger en fantastisk kvik tillidsfuld mand/kvinde til fast weekend vagt.

Kunne du tænke dig at arbejde i et hus præget af åbenhed, udvikling og tværfagligt samarbejde? Og kunne du tænke dig at arbejde i spændende fysiske rammer, som understøtter både beboere og medarbejdere?

Vi søger dig der, som os, også syntes at -

det er vigtigt, at have lyst til at være sammen med vore beboere og medvirke til at de og kollegerne har gode dage.

Du kan være ufaglært, SOSU-hjælper eller i gang med din uddannelse.

Som person er du -

  • Fleksibel.
  • God til at strukturere din egen arbejdsindsats.
  • God til at kommunikere og bevare ro og overblik i pressede situationer.
  • Positiv og rummelig og har humoristisk sans.

Om os -

Holmegårdsparken er en selvejende institution i Ordrup med 120 beboere og ca. 180 medarbejdere fordelt på har 6 afdelinger med hver 20 beboere. Det er vigtigt for os at vores beboere trives med at bo her. Derfor sørger vi for:

  • Omsorgsfuld og faglig kompetent pleje af beboerne – også i weekender og i forbindelse med afvikling af ferie.
  • God og afvekslende mad, der laves i vores eget køkken.
  • Aktiviteter for beboere både på afdelingerne og i forbindelse med ture ud af huset.
  • Tværfagligt samarbejde - i et miljø, der er præget af udvikling og åbenhed.
  • Daglig sparring blandt kolleger og med afdelingslederen.

Hvad kan du forvente af os:

  • Varierede arbejdsopgaver.
  • Faglig sparring.
  • Sammen med kollega at planlægge eget arbejde.
  • Grundig introduktion til overgaver, huset og beboerne.

Ansøgningsfrist: ansøgninger behandles løbende.

Ved spørgsmål kan afdelingsleder Majbritt Jensen kontaktes på 3945 1831.


Søg nu


HolmegårdsparkenCharlottenlund2019-10-25T00:00:002019-12-18T00:00:00
3301167661 Deltidsstilling som Recoverymentor søges til Psykiatrisk Ambulatorium Østerbro i vores nye specialiserede F-ACT-team for patienter med bipolar lidelse.Robot 1 Deltidsstilling som Recoverymentor søges til Psykiatrisk Ambulatorium Østerbro i vores nye specialiserede F-ACT-team for patienter med bipolar lidelse. Har du haft en psykisk lidelse og er kommet dig? Har du lyst til at bruge de erfaringer til at støtte andre mennesker i at skabe en mere meningsfuld hverdag? Hvis du føler dig parat til en deltidsstilling på en spændende arbejdsplads der er i gang med at implementere og arbejde efter F-ACT-modellen og hvor du selv er med til at forme dine arbejdsopgaver, vil vi meget gerne høre fra dig! Om F-ACT og vores arbejdsplads: F-ACT står for Fleksibel Assertiv Community Treatment og direkte oversat til dansk betyder det: Fleksibel udgående og opsøgende behandling i nærmiljø Et F-ACT-team yder intensiv ambulant psykiatrisk behandling til mennesker med svær psykisk sygdom. Det betyder, at vi i hverdagen har mulighed for at tilbyde en mere intensiv behandling til patienter, der i en periode har brug for mere støtte, f.eks. pga. kriser, forværring i tilstand eller andre livsomstændigheder, og på samme tid tilbyder en mere Recovery-orienteret behandling og kontakt til de patienter der oplever en mere stabil periode af den psykiske sygdom. Vi arbejder i 4 tværfaglige teams, hvoraf et team starter op 1. december og vil være specialiseret ift. at behandle patienter med bipolar lidelse. Det er dette team vi søger recovery-mentor til. Vores teams består af læger, specialpsykologer, psykologer, sygeplejersker, ergoterapeuter, socialrådgivere og socialpædagoger. Vi er en personalegruppe der motiveres af vores fag og speciale. Vi sætter mennesket i centrum og tager udgangspunkt i den enkeltes ønsker og håb for fremtiden. Vi mener, at oplevelsen af selv, at have gennemlevet psykiske vanskeligheder og recovery-processer, ofte kan udgøre en unik og virksom ressource i indsatsen overfor andre mennesker, der står midt i eller over længere tid har kæmpet med en psykisk lidelse. Denne særlige form for støtte, på baggrund af delte erfaringer, er væsentlig og en vigtig del i en helhedsorienteret behandling. Om stillingen: Som Recoverymentor er du med til at styrke den enkeltes Recovery proces og bidrager til denne proces ved at tilbyde individuel støtte i hverdagen. Der vil blive tilrettelagt et introforløb for recovery-medarbejder. Dine opgaver: At bygge bro mellem behandlingssted og det enkelte menneske. At bruge og fortælle om dine erfaringer fra eget sygdoms- og recovery-forløb. Primært stå for og deltage i gruppebehandling. At tilbyde individuel støtte og samtale til alle teamets patienter. Din profil: Der er ingen krav om specifikke faglige kvalifikationer, men om relevante personlige kompetencer og modenhed. Du skal have egne erfaringer med og viden om: Psykiske vanskeligheder, rehabilitering og det at komme sig efter en psykisk sygdom Det psykiatriske behandlingssystem og eller de psykosociale tilbud i det kommunale psykiatriområde IT på brugerniveau At kunne varetage et job på 20 timer om ugen Have aflagt Folkeskolens 9. klasses afgangsprøve Det forventes, at du: Har - eller har haft en psykiatrisk diagnose. Har været tilknyttet behandlingspsykiatrien. Har været i gang med din Recovery proces i mindst et år. Kan både inddrage og lægge distance til egne levede erfaringer og formår at vurdere, i hvilke situationer inddragelse af egne erfaringer kan være til gavn for andre. Evner at skabe og fastholde udviklende relationer. Evner at opbygge og fastholde håb. Er ansvarlig og samvittighedsfuld. Kan sige til og fra og bede om hjælp fra kollegaer når der er brug for det. Har evne til selvrefleksion. Har en anerkendende tilgang til andre mennesker. Kan indgå i tværfagligt teamsamarbejde og kan byde ind med eget perspektiv på konference og boardmøder. Kan selvstændigt initiere og gennemføre samarbejdsforløb med borgere. Vi tilbyder: Kompetente og engagerede kollegaer, her i blandt 3 recovery-mentor-kollegaer. Ansættelsen giver automatisk adgang til peeruddannelsen i RHP Erfagruppe med andre mentorer hvor man får skabt sig et netværk. Tilbud om supervision med de andre recovery-mentorer i RHP. Løn- og ansættelsesvilkår: Ansættelsen sker på individuel overenskomst med henvisning til FOA s medhjælperoverenskomst. Stillingen er 20 timer. Tiltrædelsesdato: 1. januar 2020. Ansøgning og ansøgningsfrist: Send din ansøgning, dit CV samt eventuel dokumentation, så vi har det i hænde senest torsdag d. 14. november 2019. Ved spørgsmål til stillingerne kan Ledende Centersygeplejerske Tina Petersen kontaktes på 27538649 mandag-torsdag 9-15. I din ansøgning bedes du komme ind på din personlige motivation til at søge stillingen, og hvordan du forventer, dine erfaringer med en psykisk lidelse kan gøre en forskel for andre. Omfang af denne beskrivelse skal være på maks. en side. Der afholdes samtaler tirsdag d. 19. november 2020. Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Vi glæder os til at læse din ansøgning.1 Deltidsstilling som Recoverymentor søges til Psykiatrisk Ambulatorium Østerbro i vores nye specialiserede F-ACT-team for patienter med bipolar lidelse. Har du haft en psykisk lidelse og er kommet dig?

Har du lyst til at bruge de erfaringer til at støtte andre mennesker i at skabe en mere meningsfuld hverdag?

Hvis du føler dig parat til en deltidsstilling på en spændende arbejdsplads der er i gang med at implementere og arbejde efter F-ACT-modellen og hvor du selv er med til at forme dine arbejdsopgaver, vil vi meget gerne høre fra dig!



Om F-ACT og vores arbejdsplads:

F-ACT står for Fleksibel Assertiv Community Treatment og direkte oversat til dansk betyder det:

“Fleksibel udgående og opsøgende behandling i nærmiljø”

Et F-ACT-team yder intensiv ambulant psykiatrisk behandling til mennesker med svær psykisk sygdom.

Det betyder, at vi i hverdagen har mulighed for at tilbyde en mere intensiv behandling til patienter, der i en periode har brug for mere støtte, f.eks. pga. kriser, forværring i tilstand eller andre livsomstændigheder, og på samme tid tilbyder en mere Recovery-orienteret behandling og kontakt til de patienter der oplever en mere stabil periode af den psykiske sygdom.

Vi arbejder i 4 tværfaglige teams, hvoraf et team starter op 1. december og vil være specialiseret ift. at behandle patienter med bipolar lidelse. Det er dette team vi søger recovery-mentor til. Vores teams består af læger, specialpsykologer, psykologer, sygeplejersker, ergoterapeuter, socialrådgivere og socialpædagoger. Vi er en personalegruppe der motiveres af vores fag og speciale. Vi sætter mennesket i centrum og tager udgangspunkt i den enkeltes ønsker og håb for fremtiden.

Vi mener, at oplevelsen af selv, at have gennemlevet psykiske vanskeligheder og recovery-processer, ofte kan udgøre en unik og virksom ressource i indsatsen overfor andre mennesker, der står midt i eller over længere tid har kæmpet med en psykisk lidelse. Denne særlige form for støtte, på baggrund af delte erfaringer, er væsentlig og en vigtig del i en helhedsorienteret behandling.

Om stillingen: Som Recoverymentor er du med til at styrke den enkeltes Recovery proces og bidrager til denne proces ved at tilbyde individuel støtte i hverdagen. Der vil blive tilrettelagt et introforløb for recovery-medarbejder.

Dine opgaver:

  • At ”bygge bro” mellem behandlingssted og det enkelte menneske.
  • At bruge og fortælle om dine erfaringer fra eget sygdoms- og recovery-forløb.
  • Primært stå for og deltage i gruppebehandling.
  • At tilbyde individuel støtte og samtale til alle teamets patienter.
Din profil: Der er ingen krav om specifikke faglige kvalifikationer, men om relevante personlige kompetencer og modenhed. Du skal have egne erfaringer med og viden om:

  • Psykiske vanskeligheder, rehabilitering og det at ”komme sig” efter en psykisk sygdom
  • Det psykiatriske behandlingssystem og/eller de psykosociale tilbud i det kommunale psykiatriområde
  • IT på brugerniveau
  • At kunne varetage et job på 20 timer om ugen
  • Have aflagt Folkeskolens 9. klasses afgangsprøve
Det forventes, at du:

  • Har - eller har haft en psykiatrisk diagnose.
  • Har været tilknyttet behandlingspsykiatrien.
  • Har været i gang med din Recovery proces i mindst et år.
  • Kan både inddrage og lægge distance til egne levede erfaringer og formår at vurdere, i hvilke situationer inddragelse af egne erfaringer kan være til gavn for andre.
  • Evner at skabe og fastholde udviklende relationer.
  • Evner at opbygge og fastholde håb.
  • Er ansvarlig og samvittighedsfuld.
  • Kan sige til og fra og bede om hjælp fra kollegaer når der er brug for det.
  • Har evne til selvrefleksion.
  • Har en anerkendende tilgang til andre mennesker.
  • Kan indgå i tværfagligt teamsamarbejde og kan byde ind med eget perspektiv på konference og boardmøder.
  • Kan selvstændigt initiere og gennemføre samarbejdsforløb med borgere.
Vi tilbyder:
  • Kompetente og engagerede kollegaer, her i blandt 3 recovery-mentor-kollegaer.
  • Ansættelsen giver automatisk adgang til peeruddannelsen i RHP
  • Erfagruppe med andre mentorer hvor man får skabt sig et netværk.
  • Tilbud om supervision med de andre recovery-mentorer i RHP.
Løn- og ansættelsesvilkår: Ansættelsen sker på individuel overenskomst med henvisning til FOA’s medhjælperoverenskomst.

Stillingen er 20 timer. Tiltrædelsesdato: 1. januar 2020.



Ansøgning og ansøgningsfrist: Send din ansøgning, dit CV samt eventuel dokumentation, så vi har det i hænde senest torsdag d. 14. november 2019.

Ved spørgsmål til stillingerne kan Ledende Centersygeplejerske Tina Petersen kontaktes på 27538649 mandag-torsdag 9-15.

I din ansøgning bedes du komme ind på din personlige motivation til at søge stillingen, og hvordan du forventer, dine erfaringer med en psykisk lidelse kan gøre en forskel for andre. Omfang af denne beskrivelse skal være på maks. en side.

Der afholdes samtaler tirsdag d. 19. november 2020.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Vi glæder os til at læse din ansøgning.

Psykiatrisk Center KøbenhavnKøbenhavn Ø2019-11-01T00:00:002019-11-14T00:00:00
330117885Se her: Vil du være vikar i Furesø Kommune hjemmeplejen? Hvis du er uddannet SSH eller SSA, så læs videreBasic Hjemmeplejen i Furesø Kommune søger vikar til vores interne vikarbureau: Ovivo. Du skal enten være uddannet social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistent.Vi ønsker, at: du uddannet SSH eller SSA. du er engageret og trives i en hverdag med løbende forandringer. du er god til at samarbejde, organisere, er fleksibel og positiv indstillet. du er mødestabil. Vi tilbyder: en grundig introduktion og oplæring efter individuelt behov. en arbejdsplads, hvor der er mulighed for at få medarbejderindflydelse. et godt tværfagligt arbejdsmiljø. en arbejdsplads, hvor humor og faglig stolthed følges ad, og hvor trivsel er i fokus. et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Hjemmeplejen i Furesø vi lægger vægt på livskvalitet og værdighed er nytænkende og skaber kvalitet for borgerne. vi er engagerede og kompetente medarbejdere, der sætter en ære i at gøre en positiv forskel. vi arbejder ud fra værdierne DEKUR (Dialog, engagement, kvalitet, udvikling og respekt). vi har fokus på kerneopgaven og arbejdsfælleskabet. vi har fokus på nærvær frem for fravær. Vil du vide mere? Hvis du har spørgsmål eller vil vide mere om os og jobbet, er du naturligvis velkommen til at kontakte leder af hjemmeplejen, CityMidt, Marie Krogsøe på tlf. 7216 4967 eller mail: mlk1@furesoe.dk Det praktiskeLøn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelse til stillingen er betinget af, at der foreligger en straffeattest. Ansøgningsfrist Vi holder løbende ansættelsessamtaler. Søg senest d. 28. november 2019.Hjemmeplejen i Furesø Kommune søger vikar til vores interne vikarbureau: Ovivo. Du skal enten være uddannet social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistent.

Vi ønsker, at:
  • du uddannet SSH eller SSA.
  • du er engageret og trives i en hverdag med løbende forandringer.
  • du er god til at samarbejde, organisere, er fleksibel og positiv indstillet.
  • du er mødestabil.
     
Vi tilbyder:
  • en grundig introduktion og oplæring efter individuelt behov.
  • en arbejdsplads, hvor der er mulighed for at få medarbejderindflydelse. 
  • et godt tværfagligt arbejdsmiljø.
  • en arbejdsplads, hvor humor og faglig stolthed følges ad, og hvor trivsel er i fokus.
  • et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø.

Hjemmeplejen i Furesø
  • vi lægger vægt på livskvalitet og værdighed – er nytænkende og skaber kvalitet for borgerne. 
  • vi er engagerede og kompetente medarbejdere, der sætter en ære i at gøre en positiv forskel.
  • vi arbejder ud fra værdierne DEKUR (Dialog, engagement, kvalitet, udvikling og respekt).
  • vi har fokus på kerneopgaven og arbejdsfælleskabet.
  • vi har fokus på nærvær frem for fravær.
     
Vil du vide mere?
Hvis du har spørgsmål eller vil vide mere om os og jobbet, er du naturligvis velkommen til at kontakte leder af hjemmeplejen, CityMidt, Marie Krogsøe på tlf. 7216 4967 eller mail: mlk1@furesoe.dk
                                                                                                                                     
Det praktiske
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelse til stillingen er betinget af, at der foreligger en straffeattest. 

Ansøgningsfrist Vi holder løbende ansættelsessamtaler. Søg senest d. 28. november 2019.
 

ORS/Small/4d55eeba_logo.jpegHjemmepleje MidtFarum2019-11-05T09:00:09.9232019-11-28T00:00:00
330121040Social - og sundhedshjælpere til dag - og aftenvagtBasic Brænder du for høj faglighed og har borgeren i centrum, så er jobbet som social og sundhedshjælper hos os måske noget for dig. Som social- og sundhedshjælper i Dragør Kommunes Hjemmepleje møder man ind på Wiedergården, hvor hjemmeplejen har til huse. Du vil arbejde tæt sammen med dine kolleger på tværs af faggrupper. Vi anvender CURA som dokumentationsredskab Vi mangler kollegaer i dagvagt som i aftenvagt. Dagvagt 32-37 t. pr. uge, mødetid mellem 7.15-15.45 Aftenvagt 28 t. pr. uge, 5 2 rul, 28 timer pr. uge, mødetid 15.30-23.30Vil tilbyderEn anerkendende tilgang i vores relationer.Synlig ledelse, som går på tværs af dag og aften for at skabe sammenhæng i borgerforløbAt du får stor indflydelse på organisering og tilrettelæggelse af dit arbejde i samarbejde med disponenterne og det andet vagthold.Gode kollegaer, hvor I har fælles fokus på at have borgeren i centrum.Vi er en mindre kommune, vores arbejdsplads ligger tæt på det gamle Dragør by og vi færdes dagligt i en smuk grøn kommune. Vi forventerAt du er positiv og bidrager konstruktivt til forbedringer.At du formår at bevare overblikket i pressede situationer.At du er god til at tage ansvar og møder borgeren, hvor denne er.At du kan arbejde selvstændigt.Du er uddannet social- og sundhedshjælperKørekort en forudsætning til aftenvagten. Om Hjemmeplejen Dragør Kommunes Hjemmepleje holder til på 1 sal på Wiedergården. Vi har en anerkendende tone over for hinanden og borgerne. Tværfaglighed sættes i fokus. Vi prioriterer kontinuitet og helhed i borgerforløbet mellem dag, aften og nat og i overgange generelt. Der er cirka 100 medarbejdere ansat, som varetager hjemmepleje, hjemmesygepleje, rehabilitering og folkesundhed. Dragør Kommune har ca. 14.000 indbyggere, og den kommunale organisation har ca. 1.000 medarbejdere. Dragør er kendt for den gamle bydel, sit levende og aktive havnemiljø med fiskerbåde og fritidssejlere, Hollænderbyen og de mange skønne naturområder langs Amagers kyst Vil du vide mere? Hvis du har spørgsmål til kan du kontakte områdeleder Maria Naumann på 21 99 64 30 eller mariana@dragoer.dk (daghold), områdeleder June Christiansen på 51 57 77 55 eller junec@dragoer.dk (daghold) eller områdeleder Marianne Skals på 40 25 57 73 eller mariannes@dragoer.dk Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Frist Ansøgningsfrist 25. november. Tidsplan Vi afholder samtaler tirsdag den 29. november. Tiltrædelse 1. januar 2020 eller snarest derefter. Send din ansøgning med oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse via kommunens rekrutteringssystem: https: www.dragoer.dk vores-kommune job-i-dragoer-kommune soeg-job Stillingsbetegnelse Dagvagt aftenvagt Hjemmeplejen Ansættelsesforhold Dagvagt 32-37 t. pr. uge, mødetid mellem 7.15-15.45 Aftenvagt er på 28 timer, 5 2 rul, 15.30-23.30 Ved en eventuel ansættelse skal straffeattest og kørekort fremvises. Virksomhedsoplysninger Wiedergården 2, 1 sal. Tiltrædelse 1. januar 2020 eller snarest derefter. Ansøgningsfrist 25. november. Stillingsbetegnelse Social - og sundhedshjælpere Ansættelsesforhold Stillingen er på 37 timer ugentlig Virksomhedsoplysninger Ældre Tiltrædelse 1. januar 2020 Ansøgningsfrist 25. november 2019 Kontaktperson Områdeleder Maria Naumann telefon 21 99 64 30 Uddannelse Social- og Sundhedshjælper Arbejdsområde Hjemmeplejen dag og aftenBrænder du for høj faglighed og har borgeren i centrum, så er jobbet som social og sundhedshjælper hos os måske noget for dig. Som social- og sundhedshjælper i Dragør Kommunes Hjemmepleje møder man ind på Wiedergården, hvor hjemmeplejen har til huse.

Du vil arbejde tæt sammen med dine kolleger på tværs af faggrupper.

Vi anvender CURA som dokumentationsredskab

Vi mangler kollegaer i dagvagt som i aftenvagt.

Dagvagt 32-37 t. pr. uge, mødetid mellem 7.15-15.45

Aftenvagt 28 t. pr. uge, 5/2 rul, 28 timer pr. uge, mødetid 15.30-23.30
Vil tilbyder
  • En anerkendende tilgang i vores relationer.
  • Synlig ledelse, som går på tværs af dag og aften for at skabe sammenhæng i borgerforløb
  • At du får stor indflydelse på organisering og tilrettelæggelse af dit arbejde i samarbejde med disponenterne og det andet vagthold.
  • Gode kollegaer, hvor I har fælles fokus på at have borgeren i centrum.
  • Vi er en mindre kommune, vores arbejdsplads ligger tæt på det gamle Dragør by og vi færdes dagligt i en smuk grøn kommune.

Vi forventer
  • At du er positiv og bidrager konstruktivt til forbedringer.
  • At du formår at bevare overblikket i pressede situationer.
  • At du er god til at tage ansvar og møder borgeren, hvor denne er.
  • At du kan arbejde selvstændigt.
  • Du er uddannet social- og sundhedshjælper
  • Kørekort en forudsætning til aftenvagten.

Om Hjemmeplejen
Dragør Kommunes Hjemmepleje holder til på 1 sal på Wiedergården. Vi har en anerkendende tone over for hinanden og borgerne. Tværfaglighed sættes i fokus. Vi prioriterer kontinuitet og helhed i borgerforløbet mellem dag, aften og nat og i overgange generelt.

Der er cirka 100 medarbejdere ansat, som varetager hjemmepleje, hjemmesygepleje, rehabilitering og folkesundhed.

Dragør Kommune har ca. 14.000 indbyggere, og den kommunale organisation har ca. 1.000 medarbejdere. Dragør er kendt for den gamle bydel, sit levende og aktive havnemiljø med fiskerbåde og fritidssejlere, Hollænderbyen og de mange skønne naturområder langs Amagers kyst

Vil du vide mere?
Hvis du har spørgsmål til kan du kontakte områdeleder Maria Naumann på 21 99 64 30 eller mariana@dragoer.dk (daghold), områdeleder June Christiansen på 51 57 77 55 eller junec@dragoer.dk (daghold) eller områdeleder Marianne Skals på 40 25 57 73 eller mariannes@dragoer.dk

Løn
og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Frist
Ansøgningsfrist 25. november.

Tidsplan
Vi afholder samtaler tirsdag den 29. november.

Tiltrædelse 1. januar 2020 eller snarest derefter.

Send din ansøgning med oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse via kommunens rekrutteringssystem: https://www.dragoer.dk/vores-kommune/job-i-dragoer-kommune/soeg-job/

Stillingsbetegnelse
Dagvagt/aftenvagt Hjemmeplejen

Ansættelsesforhold
Dagvagt 32-37 t. pr. uge, mødetid mellem 7.15-15.45
Aftenvagt er på 28 timer, 5/2 rul, 15.30-23.30
Ved en eventuel ansættelse skal straffeattest og kørekort fremvises.

Virksomhedsoplysninger
Wiedergården 2, 1 sal.

Tiltrædelse
1. januar 2020 eller snarest derefter.

Ansøgningsfrist
25. november.

Stillingsbetegnelse
Social - og sundhedshjælpere

Ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentlig

Virksomhedsoplysninger
Ældre

Tiltrædelse
1. januar 2020

Ansøgningsfrist
25. november 2019

Kontaktperson
Områdeleder Maria Naumann telefon 21 99 64 30

Uddannelse
Social- og Sundhedshjælper

Arbejdsområde
Hjemmeplejen dag og aften

ORS/Small/6e69ba8c_logo.jpegDragør KommuneDragør2019-11-08T12:00:42.3332019-11-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SOSU-hjælper

Holmegårdsparken

Charlottenlund
SOSU-hjælper i dagvagt med lyst til at skabe livskvalitet for vores dejlige beboere søges. I Holmegårdsparken har vi en klar målsætning om, at livet I Holmegårdsparken skal være et godt liv. Vores beboere skal dagligt møde et personale, der har en h...
Indrykket:29. oktober 2019
Udløbsdato:28. november 2019

Weekend afløser

Holmegårdsparken

Charlottenlund
Weekend afløser Stillingsbeskrivelse Holmegårdsparken søger en fantastisk kvik tillidsfuld mand kvinde til fast weekend vagt. Kunne du tænke dig at arbejde i et hus præget af åbenhed, udvikling og tværfagligt samarbejde? Og kunne du tænke dig at arb...
Indrykket:25. oktober 2019
Udløbsdato:18. december 2019

1 Deltidsstilling som Recoverymentor søges til Psykiatrisk Ambulatorium Østerbro i vores nye specialiserede F-ACT-team for patienter med bipolar lidelse.

Psykiatrisk Center København

København Ø
1 Deltidsstilling som Recoverymentor søges til Psykiatrisk Ambulatorium Østerbro i vores nye specialiserede F-ACT-team for patienter med bipolar lidelse. Har du haft en psykisk lidelse og er kommet dig? Har du lyst til at bruge de erfaringer til at ...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:14. november 2019

Se her: Vil du være vikar i Furesø Kommune hjemmeplejen? Hvis du er uddannet SSH eller SSA, så læs videre

Hjemmepleje Midt

Farum
Hjemmeplejen i Furesø Kommune søger vikar til vores interne vikarbureau: Ovivo. Du skal enten være uddannet social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistent.Vi ønsker, at: du uddannet SSH eller SSA. du er engageret og trives i en hverda...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:28. november 2019

Social - og sundhedshjælpere til dag - og aftenvagt

Dragør Kommune

Dragør
Brænder du for høj faglighed og har borgeren i centrum, så er jobbet som social og sundhedshjælper hos os måske noget for dig. Som social- og sundhedshjælper i Dragør Kommunes Hjemmepleje møder man ind på Wiedergården, hvor hjemmeplejen har til huse...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019