SOSU H søger erfaren HR-medarbejder

Er du fortrolig med HR-området og særligt løn- og personaleadministration? Har du god systemmæssig forståelse, mod på bredt samarbejde og lyst at sætte retning for HR-arbejdet i en lille afdeling, hvor vi samarbejder tæt? Så er du måske SOSU H’s nye HR-medarbejder




Om jobbet

SOSU H er Danmarks største SOSU-skole, der uddanner dygtige medarbejdere til social- og sundhedsområdet og til den pædagogiske sektor. Efter en nylig fusion er vi i fuld gang med at udvikle og implementere nye fælles arbejdsgange og systemer. I HR afdelingen er vi bl.a. optaget af at implementere Statens HR, Campus og nyt intranet.



Vi er pt et lille team på 4 medarbejdere og en chef, der varetager alle HR-opgaver for organisationen. Vi kører løn, søger refusioner, udarbejder ansættelses- og andre HR dokumenter, holder samtaler, planlægger rekrutteringsprocesser, mv. Vi lægger vægt på et tæt samarbejde, ordentlige processer og god service. Planen er, at vi bliver kontaktpersoner for hver vores afdelinger, så vi kan levere en professionel og synlig rådgivning. Vi har hovedarbejdsplads i København men kommer jævnligt rundt på alle SOSU H’s adresser. Vi har brug for en dygtig og fagligt opdateret kollega, der vil være med til at sikre en stabil drift og samtidig har mod på samarbejde, digitalisering og nytænkning.



Opgaverne er mange og varierede, men du vil primært skulle varetage:



  • Lønkørsel fra A-Z (vi benytter SLS og HR-løn)
  • HR-administration, herunder behandling af medarbejdernes digitale indrapporteringer (vi benytter SDBF – skolernes digitale blanketflow)
  • Udarbejdelse af HR-dokumenter samt forsendelse af disse via E-boks med arkivering i IMS-Personale
  • Indhentning af sygdoms-, barsels- og øvrige lønrefusioner
  • Dataudtræk, f.eks. vedr. ferieafholdelse, sygdom mv til opfølgningsbrug (Excel)
  • Rollen som HR-kontaktperson for en række chefer og ledere, herunder kendskab til de statslige overenskomster samt regler og cirkulærer på HR-området
  • Udvikling af HR-området i tæt samarbejde med teamet


Om dig

Du er dygtig, rutineret og selvstændig, når det kommer til at varetage de daglige HR-opgaver. Du vil få dine egne ansvarsområder, hvor vi forventer, at du med sikker hånd kommer i mål med opgaverne. Det er ikke afgørende, at du kender til vores systemer, men vi forventer, at du har god systemforståelse og lyst til hurtigt at sætte dig ind i vores digitale arbejdsprocesser. Driften fylder meget, og den skal du kunne lide at være en del af. Derudover forventer vi, at du er fleksibel, udviklingsorienteret og har lyst til at bidrage til udvikling af HR-området. Endelig har du interesse for og er i stand til at koble dig på vores digitale arbejdsgange og måske endda styrke dem.







Du har også:



  • Relevant erfaring fra en lignende stilling
  • Uddannelse indenfor offentlig administration, HR eller lignende
  • Kendskab til SLS og HR Løn, eller tilsvarende lønsystemer
  • Stærke IT-kompetencer og er superbruger af Excel
  • Evne for at arbejde struktureret og kan prioritere dine arbejdsopgaver
  • Et godt humør




Vi tilbyder
Gode kollegaer, der glæder sig til at møde dig og sørge for, at du får en grundig introduktion til opgaverne. Vi er en velfungerende teamorganiseret arbejdsplads med engagerede kollegaer, der vægter videndeling højt og har et fælles fokus på opgaverne. Vi har en uformel omgangstone og lægger vægt på dialog, hjælpsomhed og rum til forskellighed. På tværs af alle vores afdelinger er det vores ordentlighed og professionalisme, der kendetegner os.



På SOSU H uddanner vi fremtidens velfærdshelte - med dygtige hænder, hjertet på plads og hjernen fyldt med den nyeste viden. Vi prioriterer faglig udvikling højt og er dagsordenssættende for faglig udvikling af uddannelser og fag. Du får gode muligheder for at udvikle dine kompetencer gennem både intern og ekstern kompetenceudvikling.

Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelse sker efter overenskomst mellem Finansministeriet og de faglige organisationer. Arbejdstiden er i udgangspunktet 37 timer ugentligt.



Interesseret?
Hvis du vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte personalekonsulent Dorthe Nielsen, telefon 3528 3011 eller HR-chef Marianne Zinck, telefon 2279 7540.


Ansøgningsfrist og proces
Ansøgningen skal være os i hænde senest søndag d. 20. september. Forventet tiltrædelse er d. 1. november 2020 eller eventuelt før. Vi holder første samtale tirsdag d. 22. september og anden samtale torsdag d. 24. september 2020. Du vil blive bedt om at løse en case i forbindelse med anden samtale.

Ansøgning med bilag sendes elektronisk via link.



Om SOSU H:
SOSU H er Danmarks største SOSU-skole. Vi uddanner SOSU-hjælpere, SOSU-assistenter og pædagogiske assistenter. Vi har desuden en 10. klasse og har mere end 3000 grundskoleelever i brobygning hvert år. SOSU H Kursuscenter tilbyder efter- og videreuddannelse inden for pleje- og omsorgsområdet og det pædagogiske felt. SOSU H har 8 afdelinger fordelt over Storkøbenhavn og Nordsjælland. Yderligere oplysninger om SOSU H, se skolens hjemmeside www.sosuh.dk




Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Kontorassistent med regnskabserfaring til Gladsaxe Kirkegårdskontor

Gladsaxe Kirkegård

Søborg
Gladsaxe Kirkegård er en arbejdsplads med 29 medarbejdere, heraf 4 på kontoret og 2 i ledelsen. Vi er i gang med at optimere vores arbejdsgange og søger derfor en ny kollega.Du vil indgå i et team på kontoret, hvor du skal samarbejde med 3 kollegaer...
Indrykket:15. september 2020

Ny kollega til HR administrationen

Energistyrelsen

København V
Har du erfaring fra en HR administrativ stilling gerne i staten og har du lyst til at bidrage til godt samarbejde, smarte processer og understøtte den attraktive arbejdsplads så har vi en stilling med spændende opgaver og udviklingsmuligheder til di...
Indrykket:3. september 2020

Application requirements for a full-time position as Embassy staff of the administration section

DEN JAPANSKE AMBASSADE

København V
The Embassy of Japan in Denmark has a vacancy for a full-time position as staff member of the administration section. 1. Application requirements (1)The right of permanent residence or permission for stay and work in Denmark. (2)Fluent in Danish, Ja...
Indrykket:2. september 2020

Sekretærer søges til studiestøtteenhed på Københavns Universitet

KU - FA - Kbh K

København K
Har du lyst til være ansigtet udadtil og administrativ blæksprutte indadtil i KU s studiestøtteenhed? Vi har brug for to dygtige sekretærer til at administrere KU s studiestøtte, jf. lovgivningen om Specialpædagogisk Støtte (SPS). Enhedens opgaver o...
Indrykket:1. september 2020

Driftssupporter

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København V
Vi søger en systematisk driftssupporter til det sportekniske område. Det er en stilling, hvor du bliver en del af en sektion, der planlægger og udfører vedligeholdelsesopgaver i sporet i Sønderjylland og på Fyn, du vil få arbejdsplads på vores konto...
Indrykket:3. september 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Kontorassistent med regnskabserfaring til Gladsaxe Kirkegårdskontor

Gladsaxe Kirkegård

Søborg
Gladsaxe Kirkegård er en arbejdsplads med 29 medarbejdere, heraf 4 på kontoret og 2 i ledelsen. Vi er i gang med at optimere vores arbejdsgange og søger derfor en ny kollega.Du vil indgå i et team på kontoret, hvor du skal samarbejde med 3 kollegaer...
Indrykket:15. september 2020

Ny kollega til HR administrationen

Energistyrelsen

København V
Har du erfaring fra en HR administrativ stilling gerne i staten og har du lyst til at bidrage til godt samarbejde, smarte processer og understøtte den attraktive arbejdsplads så har vi en stilling med spændende opgaver og udviklingsmuligheder til di...
Indrykket:3. september 2020

Application requirements for a full-time position as Embassy staff of the administration section

DEN JAPANSKE AMBASSADE

København V
The Embassy of Japan in Denmark has a vacancy for a full-time position as staff member of the administration section. 1. Application requirements (1)The right of permanent residence or permission for stay and work in Denmark. (2)Fluent in Danish, Ja...
Indrykket:2. september 2020

Sekretærer søges til studiestøtteenhed på Københavns Universitet

KU - FA - Kbh K

København K
Har du lyst til være ansigtet udadtil og administrativ blæksprutte indadtil i KU s studiestøtteenhed? Vi har brug for to dygtige sekretærer til at administrere KU s studiestøtte, jf. lovgivningen om Specialpædagogisk Støtte (SPS). Enhedens opgaver o...
Indrykket:1. september 2020

Driftssupporter

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København V
Vi søger en systematisk driftssupporter til det sportekniske område. Det er en stilling, hvor du bliver en del af en sektion, der planlægger og udfører vedligeholdelsesopgaver i sporet i Sønderjylland og på Fyn, du vil få arbejdsplads på vores konto...
Indrykket:3. september 2020