Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sosu hjælper eller assistent til §85 bostedet Landlyst

Er du uddannet SOSU-hjælper eller SOSU-assistent gerne med erfaring indenfor misbrug/psykiatri, så er jobbet her.

Arbejdstiden er gennemsnitlig 37 timer pr. uge. Der vil være både dagvagter, aftenvagter og weekendvagter.

Stillingerne er ledig fra 01.06.19

Landlyst er et mindre bosted og er en del af Godrum Gruppen. Vi har 7 boliger for personer med misbrugsproblemer, fysiske funktionsnedsættelser og en adfærd, der bevirker at vedkommende ikke altid kan indgå i normale sociale sammenhænge. Beboerne kan have et aktivt misbrug.

Du kan forvente, at der vil være røg i lejlighederne, da det er beboernes eget hjem, vi befinder os i. Dog ryger personalet ikke i arbejdstiden.

 

Vi forventer, at du:

  • Faglig kompetent, energisk, fleksibel og med godt humør.
  • Har erfaring indenfor misbrugsområdet eller psykiatrien.
  • Er fysisk og psykisk robust og har stor empati, tålmodighed og nærvær.
  • Er indstillet på at udføre praktiske opgaver.
  • Kan handle og yde akut hjælp i forhold til beboerne.
  • Kan bevare overblikket i pressede situationer og kan arbejde selvstændigdigt, men også indgå konstruktivt i samarbejde med kollegaer, som giver hinanden feedback.
  • Kørekort B er en nødvendighed

Vi kan tilbyde dig:

  • Dialog, fælles forståelse, fælles forventninger og sammenhængende indsats.
  • En spændende og udfordrende arbejdsplads.
  • En arbejdsplads, der er åben for nytænkning, og hvor du kan være med til at præge indhold og rammer.
  • Personlig og faglig udvikling indenfor specialet.
  • Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.
  • En røgfri arbejdsplads.

Yderligere oplysninger kan indhentes ved henvendelse til Mogens Fog tlf: 20649373. Ansøgningsfrist hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist d. 27/5-19 kl. 12.

Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelsessamtaler afholdes d. 29/5-19.

Ansøgningen bedes sendt på mail til landlyst@godrum.dk

Der gøres opmærksom på, at der indhentes straffeattest på den person der ønskes ansat.

Hvis du ikke har hørt fra os efter uge 22, skal du ikke forvente at hører yderligere.

Læs om, hvordan vi behandler dine personoplysninger her: https://www.godrumgruppen.dk/ledige-stillinger/


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330025959Phoenix-f8d744d312019-05-16T00:00:00Sosu hjælper eller assistent til §85 bostedet Landlyst

Er du uddannet SOSU-hjælper eller SOSU-assistent gerne med erfaring indenfor misbrug/psykiatri, så er jobbet her.

Arbejdstiden er gennemsnitlig 37 timer pr. uge. Der vil være både dagvagter, aftenvagter og weekendvagter.

Stillingerne er ledig fra 01.06.19

Landlyst er et mindre bosted og er en del af Godrum Gruppen. Vi har 7 boliger for personer med misbrugsproblemer, fysiske funktionsnedsættelser og en adfærd, der bevirker at vedkommende ikke altid kan indgå i normale sociale sammenhænge. Beboerne kan have et aktivt misbrug.

Du kan forvente, at der vil være røg i lejlighederne, da det er beboernes eget hjem, vi befinder os i. Dog ryger personalet ikke i arbejdstiden.

 

Vi forventer, at du:

  • Faglig kompetent, energisk, fleksibel og med godt humør.
  • Har erfaring indenfor misbrugsområdet eller psykiatrien.
  • Er fysisk og psykisk robust og har stor empati, tålmodighed og nærvær.
  • Er indstillet på at udføre praktiske opgaver.
  • Kan handle og yde akut hjælp i forhold til beboerne.
  • Kan bevare overblikket i pressede situationer og kan arbejde selvstændigdigt, men også indgå konstruktivt i samarbejde med kollegaer, som giver hinanden feedback.
  • Kørekort B er en nødvendighed

Vi kan tilbyde dig:

  • Dialog, fælles forståelse, fælles forventninger og sammenhængende indsats.
  • En spændende og udfordrende arbejdsplads.
  • En arbejdsplads, der er åben for nytænkning, og hvor du kan være med til at præge indhold og rammer.
  • Personlig og faglig udvikling indenfor specialet.
  • Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.
  • En røgfri arbejdsplads.

Yderligere oplysninger kan indhentes ved henvendelse til Mogens Fog tlf: 20649373. Ansøgningsfrist hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist d. 27/5-19 kl. 12.

Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelsessamtaler afholdes d. 29/5-19.

Ansøgningen bedes sendt på mail til landlyst@godrum.dk

Der gøres opmærksom på, at der indhentes straffeattest på den person der ønskes ansat.

Hvis du ikke har hørt fra os efter uge 22, skal du ikke forvente at hører yderligere.

Læs om, hvordan vi behandler dine personoplysninger her: https://www.godrumgruppen.dk/ledige-stillinger/

2019-05-28T00:52:26.630 Er du uddannet SOSU-hjælper eller SOSU-assistent gerne med erfaring indenfor misbrug psykiatri, så er jobbet her. Arbejdstiden er gennemsnitlig 37 timer pr. uge. Der vil være både dagvagter, aftenvagter og weekendvagter. Stillingerne er ledig fra 01.06.19 Landlyst er et mindre bosted og er en del af Godrum Gruppen. Vi har 7 boliger for personer med misbrugsproblemer, fysiske funktionsnedsættelser og en adfærd, der bevirker at vedkommende ikke altid kan indgå i normale sociale sammenhænge. Beboerne kan have et aktivt misbrug. Du kan forvente, at der vil være røg i lejlighederne, da det er beboernes eget hjem, vi befinder os i. Dog ryger personalet ikke i arbejdstiden. Vi forventer, at du: Faglig kompetent, energisk, fleksibel og med godt humør. Har erfaring indenfor misbrugsområdet eller psykiatrien. Er fysisk og psykisk robust og har stor empati, tålmodighed og nærvær. Er indstillet på at udføre praktiske opgaver. Kan handle og yde akut hjælp i forhold til beboerne. Kan bevare overblikket i pressede situationer og kan arbejde selvstændigdigt, men også indgå konstruktivt i samarbejde med kollegaer, som giver hinanden feedback. Kørekort B er en nødvendighed Vi kan tilbyde dig: Dialog, fælles forståelse, fælles forventninger og sammenhængende indsats. En spændende og udfordrende arbejdsplads. En arbejdsplads, der er åben for nytænkning, og hvor du kan være med til at præge indhold og rammer. Personlig og faglig udvikling indenfor specialet. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. En røgfri arbejdsplads. Yderligere oplysninger kan indhentes ved henvendelse til Mogens Fog tlf: 20649373. Ansøgningsfrist hurtigst muligt. Ansøgningsfrist d. 27 5-19 kl. 12. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelsessamtaler afholdes d. 29 5-19. Ansøgningen bedes sendt på mail til landlyst@godrum.dk Der gøres opmærksom på, at der indhentes straffeattest på den person der ønskes ansat. Hvis du ikke har hørt fra os efter uge 22, skal du ikke forvente at hører yderligere. Læs om, hvordan vi behandler dine personoplysninger her: https: www.godrumgruppen.dk ledige-stillinger11jobnetf8d744d3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-27T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-Brande3529346Landlyst11Hedevej 2B7362HampenDKDanmark0
landlyst@godrum.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent762467JobNet4990725499072510016-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8d744d3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8d744d3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8d744d3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8d744d3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/5.jpgEr du den nye Social- og sundhedshjælper i Landlyst?12008001Dansk3Læse/ tale346018Social- og sundhedshjælper10Sundhed77Pleje og omsorg361840710Mogens Foglandlyst@godrum.dkDKDanmarkDKDanmark330053879Sosu hjælper eller assistent til §85 bostedet LandlystRobot Er du uddannet SOSU-hjælper eller SOSU-assistent gerne med erfaring indenfor misbrug psykiatri, så er jobbet her. Arbejdstiden er gennemsnitlig 37 timer pr. uge. Der vil være både dagvagter, aftenvagter og weekendvagter. Stillingen ønskes besat d. 1 9-19 eller før. Landlyst er et mindre bosted og er en del af Godrum Gruppen. Vi har 7 boliger for personer med misbrugsproblemer, fysiske funktionsnedsættelser og en adfærd, der bevirker at vedkommende ikke altid kan indgå i normale sociale sammenhænge. Beboerne kan have et aktivt misbrug. Du kan forvente, at der vil være røg i lejlighederne, da det er beboernes eget hjem, vi befinder os i. Dog ryger personalet ikke i arbejdstiden. Vi forventer, at du: Faglig kompetent, energisk, fleksibel og med godt humør. Har erfaring indenfor misbrugsområdet eller psykiatrien. Er fysisk og psykisk robust og har stor empati, tålmodighed og nærvær. Er indstillet på at udføre praktiske opgaver. Kan handle og yde akut hjælp i forhold til beboerne. Kan bevare overblikket i pressede situationer og kan arbejde selvstændigdigt, men også indgå konstruktivt i samarbejde med kollegaer, som giver hinanden feedback. Kørekort B er en nødvendighed Vi kan tilbyde dig: Dialog, fælles forståelse, fælles forventninger og sammenhængende indsats. En spændende og udfordrende arbejdsplads. En arbejdsplads, der er åben for nytænkning, og hvor du kan være med til at præge indhold og rammer. Personlig og faglig udvikling indenfor specialet. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. En røgfri arbejdsplads. Yderligere oplysninger kan indhentes ved henvendelse til Mogens Fog tlf: 20649373. Ansøgningsfrist hurtigst muligt. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansøgningen bedes sendt på mail til landlyst@godrum.dk. Der gøres opmærksom på, at der indhentes straffeattest på den person der ønskes ansat. Læs om, hvordan vi behandler dine personoplysninger her: https: www.godrumgruppen.dk ledige-stillinger

Er du uddannet SOSU-hjælper eller SOSU-assistent gerne med erfaring indenfor misbrug/psykiatri, så er jobbet her.

Arbejdstiden er gennemsnitlig 37 timer pr. uge. Der vil være både dagvagter, aftenvagter og weekendvagter.

Stillingen ønskes besat d. 1/9-19 eller før.

Landlyst er et mindre bosted og er en del af Godrum Gruppen. Vi har 7 boliger for personer med misbrugsproblemer, fysiske funktionsnedsættelser og en adfærd, der bevirker at vedkommende ikke altid kan indgå i normale sociale sammenhænge. Beboerne kan have et aktivt misbrug.

Du kan forvente, at der vil være røg i lejlighederne, da det er beboernes eget hjem, vi befinder os i. Dog ryger personalet ikke i arbejdstiden.

 

Vi forventer, at du:

  • Faglig kompetent, energisk, fleksibel og med godt humør.
  • Har erfaring indenfor misbrugsområdet eller psykiatrien.
  • Er fysisk og psykisk robust og har stor empati, tålmodighed og nærvær.
  • Er indstillet på at udføre praktiske opgaver.
  • Kan handle og yde akut hjælp i forhold til beboerne.
  • Kan bevare overblikket i pressede situationer og kan arbejde selvstændigdigt, men også indgå konstruktivt i samarbejde med kollegaer, som giver hinanden feedback.
  • Kørekort B er en nødvendighed

Vi kan tilbyde dig:

  • Dialog, fælles forståelse, fælles forventninger og sammenhængende indsats.
  • En spændende og udfordrende arbejdsplads.
  • En arbejdsplads, der er åben for nytænkning, og hvor du kan være med til at præge indhold og rammer.
  • Personlig og faglig udvikling indenfor specialet.
  • Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.
  • En røgfri arbejdsplads.

Yderligere oplysninger kan indhentes ved henvendelse til Mogens Fog tlf: 20649373.

Ansøgningsfrist hurtigst muligt. Vi behandler ansøgningerne løbende.

Ansøgningen bedes sendt på mail til landlyst@godrum.dk.

Der gøres opmærksom på, at der indhentes straffeattest på den person der ønskes ansat.

Læs om, hvordan vi behandler dine personoplysninger her: https://www.godrumgruppen.dk/ledige-stillinger/

LandlystHampen2019-07-05T00:00:002019-08-27T00:00:00
330048454Social- og sundhedshjælper i aftenvagt søges til Østbyens hjemmeplejeBasic Social- og sundhedshjælper i aftenvagt søges til fast stilling pr. 01. september 2019 eller før hvis muligt, 28 timer om ugen og hver 2. weekend. Hjemmeplejens opgaver er tiltagende komplekse, da borgerne i højere grad forbliverlængere i eget hjem og udskrives tidligere fra sygehuset. I Horsens Kommune arbejder vi ud fra værdisættet:HELHED RESPEKT KVALITET - RESULTAT. Opgaver: Pleje og praktisk hjælp. Medvirke til hjemmeplejens faglige udvikling i forhold til f.eks. dokumentation, vejledning og undervisning. Vi lægger vægt på, at du: Er uddannet Social- og sundhedshjælper. Har overblik og kan holde hovedet koldt selv i pressede situationer. Kan prioritere dine arbejdsopgaver. Har lyst og evne til at arbejde med dokumentation. Arbejder med sundhedsfremme og forebyggelse. Har fokus på den enkelte borgers livskvalitet og ikke mindst selvbestemmelse. Se film: DetFedtAtVæreSOSU: https: youtu.be wV1KzY7zas0Vi kan tilbyde: Fleksible og positive kolleger bredt repræsenteret i erfaring og alder. En god atmosfære. Humor og kreativitet i hverdagen. At du kommer til at indgå i et tværfagligt team, som sætter borgernes trivsel og pleje i højsædet og prioriterer et godt arbejdsmiljø. Alsidige og komplekse arbejdsopgaver, hvor du i høj grad vil skulle bruge din faglige kompetencer. Samarbejde og sparring med SSH ere, SSA ere, sygeplejersker og terapeuter, planlægger og daglig leder. Ansøgningsfrist: fredag den 26. juli 2019. Ansættelsessamtaler afholdes: 29. juli og 30. juli 2019.I uge 26 og 27 er du velkommen til at kontakte:Daglig leder Karina Lyngaa på mail: kal@horsens.dk eller mobil 29 38 63 26 for yderligere spørgsmål og eller en aftale om et besøg i Østbyens hjemmepleje. I uge 28 og 29 er du velkommen til at kontakte:Planlægger Bente Christensen på 76 29 37 88 for yderligere spørgsmål vedr. stillingen. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.Social- og sundhedshjælper i aftenvagt søges til fast stilling pr. 01. september 2019 eller før hvis muligt, 28 timer om ugen og hver 2. weekend.
 
Hjemmeplejens opgaver er tiltagende komplekse, da borgerne i højere grad forbliver
længere i eget hjem og udskrives tidligere fra sygehuset.
 
I Horsens Kommune arbejder vi ud fra værdisættet:
HELHED – RESPEKT – KVALITET - RESULTAT.
 
Opgaver:
  • Pleje og praktisk hjælp.
  • Medvirke til hjemmeplejens faglige udvikling i forhold til f.eks. dokumentation, vejledning og undervisning.
 
Vi lægger vægt på, at du:
  • Er uddannet Social- og sundhedshjælper.
  • Har overblik og kan holde hovedet koldt – selv i pressede situationer.
  • Kan prioritere dine arbejdsopgaver.
  • Har lyst og evne til at arbejde med dokumentation.
  • Arbejder med sundhedsfremme og forebyggelse.
  • Har fokus på den enkelte borgers livskvalitet og ikke mindst selvbestemmelse.
 Se film: DetFedtAtVæreSOSU:  https://youtu.be/wV1KzY7zas0


Vi kan tilbyde:
  • Fleksible og positive kolleger bredt repræsenteret i erfaring og alder.
  • En god atmosfære.
  • Humor og kreativitet i hverdagen.
  • At du kommer til at indgå i et tværfagligt team, som sætter borgernes trivsel og pleje i højsædet og prioriterer et godt arbejdsmiljø.
  • Alsidige og komplekse arbejdsopgaver, hvor du i høj grad vil skulle bruge din faglige kompetencer.
  • Samarbejde og sparring med SSH´ere, SSA´ere, sygeplejersker og terapeuter, planlægger og daglig leder.
     
Ansøgningsfrist: fredag den 26. juli 2019.
 
Ansættelsessamtaler afholdes: 29. juli og 30. juli 2019.
I uge 26 og 27 er du velkommen til at kontakte:
Daglig leder Karina Lyngaa på mail: kal@horsens.dk eller mobil 29 38 63 26 for yderligere spørgsmål og/eller en aftale om et besøg i Østbyens hjemmepleje.
 
I uge 28 og 29 er du velkommen til at kontakte:
Planlægger Bente Christensen på 76 29 37 88 for yderligere spørgsmål vedr. stillingen.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
 

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegVital Horsens - Østbyens hjemmeplejeHorsens2019-06-24T16:00:22.5502019-07-26T00:00:00
330048794Social- og sundhedshjælper til fast nattevagt på Vital Døgn.Basic Igen har en af vores dejlige kollega valgt at sætte sig på skolebænken, derfor søger vi en social- og sundhedshjælper til vores nathold fra den 01. september 2019. Vital Døgn består af 29 midlertidige pladser:17 akutpladser, hvor målgruppen er borgere med komplekse og akutte problemstillinger12 rehabiliteringspladser, hvor målgruppen er borgere med erhvervet hjerneskade eller midlertidig væsentlig nedsat funktionsevne. Det er altid 2 medarbejder i nattevagt, hvoraf den ene er en sygeplejerske. Vi søger dig der Møder borgere og deres pårørende på en positiv og imødekommende måde Signalerer tillid, nærvær, åbenhed og tryghed og viser respekt for borgerens situation Har gode samarbejdsevner og trives i tværfaglige samarbejdsrelationer Kan handle selvstændigt og evner at prioritere dine opgaver og bevare overblikket i pressede situationer Gerne har erfaringer fra det neurologiske og eller geriatriske område Vi tilbyder en arbejdsplads med Fokus på inddragelse af borgeren og hvor borgerens behov styrer forløbet Spændende faglige udfordringer med gode muligheder for kompetenceudvikling Engagerede og fagligt kompetente kolleger der yder kollegial omsorg, støtte og sparring Veltilrettelagt intruduktion og oplæring med engagerede mentorer En åben ledelsesstil, hvor dine synspunkter tæller Stillingerne er til fastansættelse på 28 t uge, nattevagt med arbejde hver 2. weekendStillingerne ønskes besat fra 1. September 2019 eller snarest muligt Ansøgningsfrist:Torsdag den 25. juli 2019. Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 29. juli 2019 fra kl. 12-15 Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Du er velkommen til at kontakte daglig leder Stella J nsd ttir for nærmere oplysninger,Telefon 76 29 37 69, mail: sssjo@horsens.dkIgen har en af vores dejlige kollega valgt at sætte sig på skolebænken, derfor søger vi en social- og sundhedshjælper til vores nathold fra den 01. september 2019.
 
Vital Døgn består af 29 midlertidige pladser:
17 akutpladser, hvor målgruppen er borgere med komplekse og akutte problemstillinger
12 rehabiliteringspladser, hvor målgruppen er borgere med erhvervet hjerneskade eller midlertidig væsentlig nedsat funktionsevne.
 
Det er altid 2 medarbejder i nattevagt, hvoraf den ene er en sygeplejerske.
 
Vi søger dig der
  • Møder borgere og deres pårørende på en positiv og imødekommende måde
  • Signalerer tillid, nærvær, åbenhed og tryghed og viser respekt for borgerens situation
  • Har gode samarbejdsevner og trives i tværfaglige samarbejdsrelationer
  • Kan handle selvstændigt og evner at prioritere dine opgaver og bevare overblikket i pressede situationer
  • Gerne har erfaringer fra det neurologiske og eller geriatriske område
 
Vi tilbyder en arbejdsplads med
  • Fokus på inddragelse af borgeren og hvor borgerens behov styrer forløbet
  • Spændende faglige udfordringer med gode muligheder for kompetenceudvikling
  • Engagerede og fagligt kompetente kolleger der yder kollegial omsorg, støtte og sparring
  • Veltilrettelagt intruduktion og oplæring med engagerede mentorer
  • En åben ledelsesstil, hvor dine synspunkter tæller
 
Stillingerne er til fastansættelse på 28 t/uge, nattevagt med arbejde hver 2. weekend
Stillingerne  ønskes besat fra 1. September 2019 eller snarest muligt
 
Ansøgningsfrist:Torsdag den 25. juli 2019.  
Ansættelsessamtaler afholdes mandag den  29. juli 2019 fra kl. 12-15
 
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
 
Du er velkommen til at kontakte daglig leder Stella Jónsdóttir for nærmere oplysninger,Telefon 76 29 37 69, mail: sssjo@horsens.dk
 

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegVital Horsens – Centrum for Sundhed og TræningHorsens2019-06-25T12:00:18.1732019-07-25T00:00:00
330052498Social- og sundhedshjælper søges til nattevagt i Vital Horsens, Hjemmeplejen Fælles Nat, Præsthøjgården, Horsens.Basic Fælles nat søger 1 social- og sundhedshjælper til fast nattevagt 28 timer ugentlig fra 1. september 2019 eller efter aftale. Mødetiden er 23.15. 07.15. Vagterne er fordelt så du arbejder 7 nætter i træk og holder 7 dage fri. Du skal arbejde hver anden weekend. Som nattevagt møder man på vagt på Præsthøjgården, Ternevej 66.Om natten er ansat både social og sundhedsassistenter og social og sundhedshjælpere, som alle arbejder tæt sammen hele vagten. Derudover er der et tæt samarbejde med sygeplejen.I løbet af vagten besøger man borgere i eget hjem i hele Horsens Kommune. Besøgene fremgår af kørelister, som ligger klar ved vagtens start. Du skal forvente at kunne køre alene ud til besøg. Du skal have kørekort.I Horsens Kommune arbejder vi Sundhedsfremmende med afsæt i følgende værdier Helhed Resultat - Respekt Kvalitet Vi kan tilbyde:En mangfoldig, spændende og indholdsrig hverdagEt godt arbejdsmiljø hvor kerneopgaven er højt prioriteret, og hvor udvikling og forandring er en del af hverdagenEt engageret personale, der støtter og tager vare på hinandenEn hverdag, hvor kompetencerne som SSH kommer i spilEt åbent og ligefremt miljø, hvor vi taler om tingene.Se film: DetFedtAtVæreSOSU: https: youtu.be wV1KzY7zas0 Du har kan:Fokus på kerneopgave sundhedsfremmeTænke i at støtte borgerne i deres træning for at fastholde det gode livLyst til at arbejde med forandringer og villig til at prøve nytOverblikStabilitet og fleksibilitetEngagement og gode samarbejdsevnerEt godt humørLyst og evne til at arbejde med dokumentation i omsorgsjournalenArbejde selvstændigt og ansvarligtPrioritere dine opgaver fagligt og kompetentVil lade dig udfordre i forhold til egen faglig personlig udviklingEr loyal overfor trufne beslutninger Løn og ansættelse efter gældende overenskomst. Ansøgningsfrist: Søndag d. 21. juli 2019. Samtaler forventes afholdt primo uge 30. Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte daglig leder Katrine Bundgaard på tlf. 76 29 28 55.Fælles nat søger 1 social- og sundhedshjælper til fast nattevagt 28 timer ugentlig fra 1. september 2019 eller efter aftale. Mødetiden er 23.15. – 07.15.
Vagterne er fordelt så du arbejder 7 nætter i træk og holder 7 dage fri. Du skal arbejde hver anden weekend.
 
Som nattevagt møder man på vagt på Præsthøjgården, Ternevej 66.
Om natten er ansat både social – og sundhedsassistenter og social – og sundhedshjælpere, som alle arbejder tæt sammen hele vagten. Derudover er der et tæt samarbejde med sygeplejen.
I løbet af vagten besøger man borgere i eget hjem i hele Horsens Kommune. Besøgene fremgår af kørelister, som ligger klar ved vagtens start. Du skal forvente at kunne køre alene ud til besøg. Du skal have kørekort.
I Horsens Kommune arbejder vi Sundhedsfremmende med afsæt i følgende værdier
 
Helhed – Resultat - Respekt – Kvalitet
 
Vi kan tilbyde:
En mangfoldig, spændende og indholdsrig hverdag
Et godt arbejdsmiljø hvor kerneopgaven er højt prioriteret, og hvor udvikling og forandring er en del af hverdagen
Et engageret personale, der støtter og tager vare på hinanden
En hverdag, hvor kompetencerne som SSH kommer i spil
Et åbent og ligefremt miljø, hvor vi taler om tingene.

Se film: DetFedtAtVæreSOSU:  https://youtu.be/wV1KzY7zas0
 
Du har/kan:
Fokus på kerneopgave sundhedsfremme
Tænke i at støtte borgerne i deres træning for at fastholde det gode liv
Lyst til at arbejde med forandringer og villig til at prøve nyt
Overblik
Stabilitet og fleksibilitet
Engagement og gode samarbejdsevner
Et godt humør
Lyst og evne til at arbejde med dokumentation i omsorgsjournalen
Arbejde selvstændigt og ansvarligt
Prioritere dine opgaver fagligt og kompetent
Vil lade dig udfordre i forhold til egen faglig/personlig udvikling
Er loyal overfor trufne beslutninger
 
Løn og ansættelse efter gældende overenskomst.
 
Ansøgningsfrist: Søndag d. 21. juli 2019.
Samtaler forventes afholdt primo uge 30.
 
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte daglig leder Katrine Bundgaard på tlf. 76 29 28 55.
 

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegVital Horsens - Fælles natHorsens2019-07-02T11:00:15.8672019-07-21T00:00:00
330057203Dygtige social- og sundhedshjælpere til Brædstrup HjemmeplejeBasic Vi er i konstant udvikling, har øget borger tilgang, og søger derfor nye kollegaer, som brænder for at gøre en forskel for borgerne i og omkring Brædstrup. Er du vores ny kollega? Hjemmeplejen i Horsens Kommune har en ambition om at blive Danmarks bedste hjemmepleje. Vil du være med på vores rejse? Vores store indsats og forandring i Brædstrup Hjemmepleje i 2019 er at sikre optimal ressource udnyttelse. Det indebærer blandt andet at vi har fokus på kompetenceoplæring, sikre at der er de rigtige antal hænder på de rigtige tidspunkter samt optimering af ruteplanlægning ud fra geografi og distance. Horsens Kommune ønsker at borgerne kan blive i eget hjem længst muligt og har flere initiativer for at forebygge indlæggelser. Med det nære sundhedsvæsen får stadig flere borgere behandling i eget hjem, og det betyder, at hjemmeplejens opgaver tiltagende bliver mere kompleks. Vi skal løbende sikre, at de nødvendige kompetencer er tilstede. Horsens Kommunes værdisæt er:Helhed Respekt Kvalitet Resultat Det betyder, at borgerne kan forvente engagement, høj faglighed og en respektfuld indsats. Vores indsats tager udgangspunkt i borgerens ønsker og mål. Vi arbejder i Vitae og FSIII. Vi leverer pleje og praktisk hjælp, men har også en del sygeplejeopgaver, der er delegeret fra sygeplejen til hjemmeplejen. Vi forventer, at du: Er uddannet social- og sundhedshjælper Har fokus på borgeren og vores kerneopgave Sundhedsfremme Har lyst til at engagere dig i at skabe og bevare den gode trivsel på arbejdspladsen Er synlig, lyttende og indgår aktivt i en positiv dialog Har interesse i faglig udvikling Har lyst og evne til at arbejde med dokumentation Er loyal overfor trufne beslutninger Har nogle års erfaring indenfor hjemmeplejen Vi tilbyder: Der er tale om flere stillinger i både fast aftenvagt og primært dagvagter Du kan komme med ønsker for antal timer pr. uge Arbejde hver anden weekend En god introduktion, hvor du blandt andet får føl-dage med kollegaer En spændende hverdag, hvor ikke 2 dage er ens En hverdag, hvor dine kompetencer kommer i spil En gruppe i udvikling og hvor vi vil skabe plads til os alle Gode muligheder for sparring En leder der vil dig og som har døren åben for dig Kan du se dig selv i ovenstående beskrivelse, og har du lyst til at være med på den forandringsrejse, vi har startets, så hører vi rigtig gerne fra dig.Se film: DetFedtAtVæreSOSU: https: youtu.be wV1KzY7zas0 Du er velkommen til at kontakte daglig leder Helle Krab Skøtt på E- mail hksk@horsens.dk eller telefon 21 19 62 98 for yderligere oplysninger. Dagligt indmødested er Søndergården, Søndergade 41, 8740 Brædstrup. Ansøgningsfrist: 26. juli 2019 Ansættelsessamtaler: Der bliver afholdt samtaler inden 31. juli 2019 Løn- og ansættelses efter gældende overenskomst.Vi er i konstant udvikling, har øget borger tilgang, og søger derfor nye kollegaer, som brænder for at gøre en forskel for borgerne i og omkring Brædstrup. Er du vores ny kollega?
 
Hjemmeplejen i Horsens Kommune har en ambition om at blive Danmarks bedste hjemmepleje. Vil du være med på vores rejse? Vores store indsats og forandring i Brædstrup Hjemmepleje i 2019 er at sikre optimal ressource udnyttelse. Det indebærer blandt andet at vi har fokus på kompetenceoplæring, sikre at der er de rigtige antal hænder på de rigtige tidspunkter samt optimering af ruteplanlægning ud fra geografi og distance.
 
Horsens Kommune ønsker at borgerne kan blive i eget hjem længst muligt og har flere initiativer for at forebygge indlæggelser. Med det nære sundhedsvæsen får stadig flere borgere behandling i eget hjem, og det betyder, at hjemmeplejens opgaver tiltagende bliver mere kompleks. Vi skal løbende sikre, at de nødvendige kompetencer er tilstede.
 
Horsens Kommunes værdisæt er:
Helhed – Respekt – Kvalitet – Resultat
 
Det betyder, at borgerne kan forvente engagement, høj faglighed og en respektfuld indsats. Vores indsats tager udgangspunkt i borgerens ønsker og mål. Vi arbejder i Vitae og FSIII.
 
Vi leverer pleje og praktisk hjælp, men har også en del sygeplejeopgaver, der er delegeret fra sygeplejen til hjemmeplejen.
 
Vi forventer, at du:
  • Er uddannet social- og sundhedshjælper
  • Har fokus på borgeren og vores kerneopgave Sundhedsfremme
  • Har lyst til at engagere dig i at skabe og bevare den gode trivsel på arbejdspladsen
  • Er synlig, lyttende og indgår aktivt i en positiv dialog
  • Har interesse i faglig udvikling
  • Har lyst og evne til at arbejde med dokumentation
  • Er loyal overfor trufne beslutninger
  • Har nogle års erfaring indenfor hjemmeplejen 
Vi tilbyder:
  • Der er tale om flere stillinger i både fast aftenvagt og primært dagvagter
  • Du kan komme med ønsker for antal timer pr. uge
  • Arbejde hver anden weekend
  • En god introduktion, hvor du blandt andet får føl-dage med kollegaer
  • En spændende hverdag, hvor ikke 2 dage er ens
  • En hverdag, hvor dine kompetencer kommer i spil
  • En gruppe i udvikling og hvor vi vil skabe plads til os alle
  • Gode muligheder for sparring
  • En leder der vil dig og som har døren åben for dig
 
Kan du se dig selv i ovenstående beskrivelse, og har du lyst til at være med på den forandringsrejse, vi har startets, så hører vi rigtig gerne fra dig.

Se film: DetFedtAtVæreSOSU:  https://youtu.be/wV1KzY7zas0
 
Du er velkommen til at kontakte daglig leder Helle Krab Skøtt på E- mail hksk@horsens.dk eller telefon 21 19 62 98 for yderligere oplysninger.
 
Dagligt indmødested er Søndergården, Søndergade 41, 8740 Brædstrup.
 
Ansøgningsfrist: 26. juli 2019
 
Ansættelsessamtaler: Der bliver afholdt samtaler inden 31. juli 2019
 
Løn- og ansættelses efter gældende overenskomst.
 

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegVital Horsens- Brædstrup hjemmeplejeBrædstrup2019-07-09T16:00:57.7872019-07-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sosu hjælper eller assistent til §85 bostedet Landlyst

Landlyst

Hampen
Er du uddannet SOSU-hjælper eller SOSU-assistent gerne med erfaring indenfor misbrug psykiatri, så er jobbet her. Arbejdstiden er gennemsnitlig 37 timer pr. uge. Der vil være både dagvagter, aftenvagter og weekendvagter. Stillingen ønskes besat d. 1...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:27. august 2019

Social- og sundhedshjælper i aftenvagt søges til Østbyens hjemmepleje

Vital Horsens - Østbyens hjemmepleje

Horsens
Social- og sundhedshjælper i aftenvagt søges til fast stilling pr. 01. september 2019 eller før hvis muligt, 28 timer om ugen og hver 2. weekend. Hjemmeplejens opgaver er tiltagende komplekse, da borgerne i højere grad forbliverlængere i eget hjem o...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

Social- og sundhedshjælper til fast nattevagt på Vital Døgn.

Vital Horsens – Centrum for Sundhed og Træning

Horsens
Igen har en af vores dejlige kollega valgt at sætte sig på skolebænken, derfor søger vi en social- og sundhedshjælper til vores nathold fra den 01. september 2019. Vital Døgn består af 29 midlertidige pladser:17 akutpladser, hvor målgruppen er borge...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:25. juli 2019

Social- og sundhedshjælper søges til nattevagt i Vital Horsens, Hjemmeplejen Fælles Nat, Præsthøjgården, Horsens.

Vital Horsens - Fælles nat

Horsens
Fælles nat søger 1 social- og sundhedshjælper til fast nattevagt 28 timer ugentlig fra 1. september 2019 eller efter aftale. Mødetiden er 23.15. 07.15. Vagterne er fordelt så du arbejder 7 nætter i træk og holder 7 dage fri. Du skal arbejde hver and...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:21. juli 2019

Dygtige social- og sundhedshjælpere til Brædstrup Hjemmepleje

Vital Horsens- Brædstrup hjemmepleje

Brædstrup
Vi er i konstant udvikling, har øget borger tilgang, og søger derfor nye kollegaer, som brænder for at gøre en forskel for borgerne i og omkring Brædstrup. Er du vores ny kollega? Hjemmeplejen i Horsens Kommune har en ambition om at blive Danmarks b...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:26. juli 2019