Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Souschef - Esbjerg

I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

Om jobbet

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

  • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
  • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
  • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
  • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Om dig

Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

  • Har en venlig og professionel fremtoning
  • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
  • Skaber gode kundeoplevelser
  • Har overblik og fokus på detaljen
  • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

  1.  En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
  2.  Branchens bedste sammenhold
  3.  Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
  4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
  5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Maiken Sørensen på telefon 4212 0500, hverdage mellem kl. 8 – 16.

Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via 

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Souschef-Esbjerg-3411?rdeLocaleAttr=da


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330025758Phoenix-46112c5b12019-05-16T00:00:00Souschef - Esbjerg

I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

Om jobbet

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

  • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
  • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
  • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
  • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Om dig

Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

  • Har en venlig og professionel fremtoning
  • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
  • Skaber gode kundeoplevelser
  • Har overblik og fokus på detaljen
  • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

  1.  En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
  2.  Branchens bedste sammenhold
  3.  Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
  4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
  5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Maiken Sørensen på telefon 4212 0500, hverdage mellem kl. 8 – 16.

Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via 

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Souschef-Esbjerg-3411?rdeLocaleAttr=da

2019-06-16T00:50:53.287 I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre. Om jobbet Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen: Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede Om dig Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du: Har en venlig og professionel fremtoning Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel Skaber gode kundeoplevelser Har overblik og fokus på detaljen Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 5 gode grunde til at blive souschef i Lidl: En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt Branchens bedste sammenhold Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Maiken Sørensen på telefon 4212 0500, hverdage mellem kl. 8 16. Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via https: karriere.lidl.dk da jobsearch Souschef-Esbjerg-3411?rdeLocaleAttr da11jobnet46112c5b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-15T00:00:000000https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Souschef-Esbjerg-3411?rdeLocaleAttr=da0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3529180Lidl Danmark K/S Administration11Storegade 2276700EsbjergDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent762313JobNet4990615499061510016-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=46112c5bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=46112c5bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=46112c5b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=46112c5b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSouschef - Esbjerg1Dansk3Læse/ tale122918Souschef6Ledelse361840540noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330102696Souschef til dagplejen i Kolding kommuneBasic Arbejdssted: Dagplejen, Dyrehavevej 108a Arbejdstid: Fuld tid Ansættelsestidspunkt: 1. januar 2020 Dagplejen søger en souschef som drømmer om at sætte sin pædagogiske faglighed engagement og lyst til ledelse i spil. Dagplejen i Kolding: Den kommunale Dagpleje i Kolding Kommune er et stærkt samlet dagtilbud, bestående af 278 kommunale dagplejere, 8 mini dagplejere - som er dagpleje for børn, som kræver en ekstra indsats - 20 dagplejekonsulenter, 2 administrative medarbejdere, 1 pladsanviser, 2 frikøbte TR AMR samt en souschef. Dagplejen har pt. ca. 900 børn i indmeldt, som er fordelt på 22 områder og et antal legestuegrupper. Dagplejen råder ligeså over 2 gæstehuse og 6 gæstefunktioner til de kommunale dagplejere. Derudover godkender vi private pasningsordninger og fører p.t. tilsyn med 71 private pasningsordninger. Samskabende, anderkende og innovativ er de centrale værdiord i Dagplejen. Dagplejens kerneopgave er at skabe omsorg, trivsel og udvikling for det enkelte barn og dens familie. Sikre det enkelte barns følelsesmæssige og sociale udvikling, så det enkelte barn får en sikker fornemmelse af sig selv. Kerneopgaven skal være i fokus, både for dig som souschef og for alle medarbejdere i Dagplejen. Vi vægter et tæt og tillidsfuldt forældresamarbejde, hvor der er en gensidig forpligtigelse til løbende at informere hinanden om forhold, der har betydning for barnets trivsel og udvikling. Sammen skal vi skabe de bedste betingelser for Det gode børneliv , så de små børns læring, dannelse, trivsel og udvikling er i fokus. I Dagplejen arbejdes der målrettet ud fra de pædagogiske læreplaner i planlægning, udførelsen og dokumentation af aktiviteter med børnene i dagligdagen. Dagplejen er sammen med de andre dagtilbud med i et 4 årigt udviklings- projekt Program for Læringsledelse . Et projekt med fokus på målstyring, effekt og faglig kapacitetsopbygning af medarbejdernes faglige og personlige kompetencer i opgaveløsningen. Overordnede opgaver: Souschefen skal i samarbejde med dagplejelederen være med til at sikre den pædagogiske udvikling i Dagplejen. Samtidig skal souschefen understøtte de pædagogiske processer der omsætter dagplejens retning og de pædagogiske læreplaner til handling. Derudover skal souschefen være med til, at de kommunale indsatser bliver implementeret i praksis hos medarbejderne. Souschefen skal have kendskab til og medansvar for dagplejens mål, visioner og værdier samt dagplejens kerneopgaver. Samtidig er stillingen en tovholderfunktion, hvor der skal koordineres, samles sammen og bringe informationer videre være bindeled både i og uden for organisationen. Souschefen vil få ansvaret for vores private pasningsordninger, herunder sikre, at vi følger gældende lovgivning, i tæt samarbejde med forvaltningen og dagplejekonsulenterne. Souschefen har ansvaret for ansættelser, afskedigelser og sygefraværssamtaler af dagplejerne. Sammen med lederen skal du sikre stabilitet og trivsel samt vedholdenhed over for de beslutninger som træffes og skal føres ud i praksis. Vores forventninger til dine: Faglige kompetencer og ledelsesmæssige kompetencer For at få succes som souschef er det vigtigt, at du har en høj faglighed, pædagogiske ambitioner, lyst til at være i forandring og besidder gode kommunikations- og samarbejdskompetencer. Du besidder et godt organisatorisk overblik og du kan bringe medarbejdernes kompetencer i spil gennem inddragelse, tillid, feedback og anerkendelse. Du skal være i stand til at skabe en arbejdsplads med fokus på trivsel og udvikling for såvel børn, forældre og medarbejdere. Du skal som souschef kunne arbejde selvstændigt og udvise ansvarlighed og åbenhed. Vi forventer at du har en pædagogisk professionsbachelor, gerne efteruddannelse i ledelse og gerne erfaring fra dagpleje- og dagtilbudsområdet. Derudover er du teoretisk velfunderet og velformuleret både mundtlig som skriftligt. Personlige kompetencer Vi søger en souschef som mestre en empatisk og anerkendende kommunikation i forhold til børn, forældre, medarbejdere, og andre aktører interne og eksternt omkring Dagplejen. En souschef som er synlig og tilgængelig i hverdagen, Som er lyttende, Vægter tillid, Udstråler glæde Humor og varme. En souschef som er loyal, kan danne trygge relationer og udviser engement for Dagplejen. Har en ledelsesstil, der bygger på dialog og medinddragelse. Hvad kan vi tilbyde: Vi kan tilbyde en Dagpleje som ligger i Kolding kommune, hvor vi er optaget af at sikre sammenhænge mellem institution og forvaltning med udgangspunkt i borgers centrum. Det betyder for dig, at du bliver en del af et ledelsesteam bestående af dig og din leder, men hvor du også bliver en del af et netværk af andre souschefer. Et job i en kommune med høj faglighed, alsidighed og stor indflydelse på egen planlægning, opgaveløsning og organisationsudvikling. Et job med ansvar og mulighed for at udvikle dig som souschef. Souschefen refererer til dagplejelederen. For den endelige jobbeskrivelse vil vi som udgangspunkt tage afsæt i ledelsens samlede styrker og kompetencer. Som udgangspunkt er der skemalagt 25 timer til ledelse og 12 timer til konsulent timer. Der vil være en morgenvagt om ugen. Løn: Lønnen vil blive fastsat efter principperne for ny løn i henhold til stillingens funktioner, og ansøgerens kvalifikationer. Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Dagplejeleder Lise Lotte Damgaard tlf. 29259335 Ansøgningen sendes elektronisk via knappen Ansøg . Ansøgningsfrist den 31. oktober 2019 kl.: 12.00. Ansættelsessamtaler: Vi forventer at afholde 1. runde samtale er den 13. november 2019. De kandidater, som går videre til 2. runde kan forvente, at samtalerne gennemføres den 18 november 2019. Der skal udarbejdes en personprofiltest efter 1 samtale. Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børne- og straffeattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Arbejdssted: Dagplejen, Dyrehavevej 108a

Arbejdstid: Fuld tid

Ansættelsestidspunkt: 1. januar 2020

 

Dagplejen søger en souschef som drømmer om at sætte sin pædagogiske faglighed – engagement og lyst til ledelse i spil.

 

Dagplejen i Kolding:

Den kommunale Dagpleje i Kolding Kommune er et stærkt samlet dagtilbud, bestående af 278 kommunale dagplejere, 8 mini dagplejere - som er dagpleje for børn, som kræver en ekstra indsats - 20 dagplejekonsulenter, 2 administrative medarbejdere, 1 pladsanviser, 2 frikøbte TR/ AMR samt en souschef.

Dagplejen har pt. ca. 900 børn i indmeldt, som er fordelt på 22 områder og et antal legestuegrupper.

Dagplejen råder ligeså over 2 gæstehuse og 6 gæstefunktioner til de kommunale dagplejere.

Derudover godkender vi private pasningsordninger og fører p.t. tilsyn med 71 private pasningsordninger. 

 

Samskabende, anderkende og innovativ er de centrale værdiord i Dagplejen.

Dagplejens kerneopgave er at skabe omsorg, trivsel og udvikling for det enkelte barn og dens familie. Sikre det enkelte barns følelsesmæssige og sociale udvikling, så det enkelte barn får en sikker fornemmelse af sig selv.  Kerneopgaven skal være i fokus, både for dig som souschef og for alle medarbejdere i Dagplejen.

Vi vægter et tæt og tillidsfuldt forældresamarbejde, hvor der er en gensidig forpligtigelse til løbende at informere hinanden om forhold, der har betydning for barnets trivsel og udvikling.

Sammen skal vi skabe de bedste betingelser for ”Det gode børneliv”, så de små børns læring, dannelse, trivsel og udvikling er i fokus. 

 

I Dagplejen arbejdes der målrettet ud fra de pædagogiske læreplaner i planlægning, udførelsen og dokumentation af aktiviteter med børnene i dagligdagen. Dagplejen er sammen med de andre dagtilbud med i et 4 årigt udviklings- projekt ” Program for Læringsledelse”. Et projekt med fokus på målstyring, effekt og faglig kapacitetsopbygning af medarbejdernes faglige og personlige kompetencer i opgaveløsningen.

 

 

Overordnede opgaver:

Souschefen skal i samarbejde med dagplejelederen være med til at sikre den pædagogiske udvikling i Dagplejen.

Samtidig skal souschefen understøtte de pædagogiske processer der omsætter dagplejens retning og de pædagogiske læreplaner til handling. Derudover skal souschefen være med til, at de kommunale indsatser bliver implementeret i praksis hos medarbejderne. 

 

Souschefen skal have kendskab til og medansvar for dagplejens mål, visioner og værdier samt dagplejens kerneopgaver. Samtidig er stillingen en tovholderfunktion, hvor der skal koordineres, samles sammen og bringe informationer videre – være bindeled både i og uden for organisationen.

 

Souschefen vil få ansvaret for vores private pasningsordninger, herunder sikre, at vi følger gældende lovgivning, i tæt samarbejde med forvaltningen og dagplejekonsulenterne.

 

Souschefen har ansvaret for ansættelser, afskedigelser og sygefraværssamtaler af dagplejerne.

Sammen med lederen skal du sikre stabilitet og trivsel samt vedholdenhed over for de beslutninger som træffes og skal føres ud i praksis.

  

 

Vores forventninger til dine:

 

Faglige kompetencer og ledelsesmæssige kompetencer

 

For at få succes som souschef er det vigtigt, at du har en høj faglighed, pædagogiske ambitioner, lyst til at være i forandring og besidder gode kommunikations- og samarbejdskompetencer. Du besidder et godt organisatorisk overblik og du kan bringe medarbejdernes kompetencer i spil gennem inddragelse, tillid, feedback og anerkendelse. Du skal være i stand til at skabe en arbejdsplads med fokus på trivsel og udvikling for såvel børn, forældre og medarbejdere.  

Du skal som souschef kunne arbejde selvstændigt og udvise ansvarlighed og åbenhed.

 

Vi forventer at du har en pædagogisk professionsbachelor, gerne efteruddannelse i ledelse og gerne erfaring fra dagpleje- og dagtilbudsområdet.  Derudover er du teoretisk velfunderet og velformuleret både mundtlig som skriftligt. 

 

Personlige kompetencer

 

Vi søger en souschef som mestre en empatisk og anerkendende kommunikation i forhold til børn, forældre, medarbejdere, og andre aktører interne og eksternt omkring Dagplejen. En souschef som er synlig og tilgængelig i hverdagen,

  • Som er lyttende,

  • Vægter tillid,

  • Udstråler glæde

  • Humor og varme.

En souschef som er loyal, kan danne trygge relationer og udviser engement for Dagplejen.

Har en ledelsesstil, der bygger på dialog og medinddragelse.

 

Hvad kan vi tilbyde:

 

Vi kan tilbyde en Dagpleje som ligger i Kolding kommune, hvor vi er optaget af at sikre sammenhænge mellem institution og forvaltning med udgangspunkt i borgers centrum. Det betyder for dig, at du bliver en del af et ledelsesteam bestående af dig og din leder, men hvor du også bliver en del af et netværk af andre souschefer.

Et job i en kommune med høj faglighed, alsidighed og stor indflydelse på egen planlægning, opgaveløsning og organisationsudvikling. Et job med ansvar og mulighed for at udvikle dig som souschef.

Souschefen refererer til dagplejelederen. 

 

For den endelige jobbeskrivelse vil vi som udgangspunkt tage afsæt i ledelsens samlede styrker og kompetencer. Som udgangspunkt er der skemalagt 25 timer til ledelse og 12 timer til konsulent timer. Der vil være en morgenvagt om ugen.

 

Løn:

Lønnen vil blive fastsat efter principperne for ny løn i henhold til stillingens funktioner, og ansøgerens kvalifikationer.

 

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:

Dagplejeleder Lise Lotte Damgaard tlf. 29259335

 

Ansøgningen sendes elektronisk via knappen ”Ansøg”.

 

Ansøgningsfrist den 31. oktober 2019 kl.: 12.00.

  

Ansættelsessamtaler:

Vi forventer at afholde 1. runde samtale er den 13. november 2019. De kandidater, som går videre til 2. runde kan forvente, at samtalerne gennemføres den 18 november 2019.

Der skal udarbejdes en personprofiltest efter 1 samtale.

 

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børne- og straffeattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

ORS/Small/ef749d1a_logo.pngDagplejenKolding2019-10-08T14:00:57.8802019-10-31T00:00:00
330107875Souschef til Børnehuset BlækspruttenBasic Om jobbet Vi søger en souschef m k 37 timer ugentligt fordelt på 10 administrative timer samt 27 børnetimer, som har erfaring med at arbejde med 0-6 års området. Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med leder samt den øvrige personalegruppe. Tiltrædelse 1. januar 2020. Vi forventer af dig at du er fagligt velfunderet, har en relevant pædagogisk uddannelse, har lyst til udvikling både fagligt og personligt, er fleksibel, ansvarlig og har gode samarbejdsevner, har et stort overblik i en til tider hektisk hverdag, har et positivt menneske- og livssyn, hvor du ser muligheder frem for begrænsninger, er åben, ærlig og loyal i arbejdet med børn, forældre, kollegaer og ledelsen, har lysten og evnen til at være mellemleder, er en nærværende og tydelig voksen, har humor, er en aktiv medskaber af det gode arbejdsmiljø, kan være tovholder og derved fastholde, implementere og forankre nye tiltag, er indstillet på både administrative opgaver og børnetimer. Vi tilbyder dig en institution i udvikling med plads til dig og dine ideer, en engageret og åben personalegruppe, mulighed for at være med til at præge den pædagogiske hverdag i huset, gode sparringspartnere, en aktiv forældrebestyrelse, et kulturelt samlingssted, naturskønne omgivelser tæt ved skov og strand. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og ny lokal løn. Om os Børnehuset Blæksprutten er en selvejende institution under landsorganisationen Danske Daginstitutioner. Børnehuset har gode muligheder for fysisk udfoldelse både på vores legeplads og i nærmiljøet, Vi ligger i et naturskønt område med gåafstand til skov og strand, hvilket vi bruger meget i vores daglige pædagogiske arbejde. Blæksprutten er normeret til 24 børn i 0-3 årsalderen og 45 børn i alderen 3-6 år. Vi har 2 vuggestuegrupper som samarbejder tæt med den ene børnehavegruppe, der har de yngste børnehavebørn. Vores børnehave er stueopdelt på 3 stuer. Vi arbejder med åbne døre som gør, at børnene har mulighed at gå fra stue til stue. Vi er en åben og engageret medarbejdergruppe på 14 personer som både består af pædagoger, PAU er, medhjælpere, studerende, køkkendame og pedel. Flere oplysninger Hvis dette er noget for dig og du har spørgsmål angående jobbet eller har lyst til at besøge institutionen, er du velkommen til at kontakte leder Jess Bang Christensen på tlf. 4231 8978. Du kan læse mere om os på www.blaeksprutten.vejle.dk Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest 1. november 2019 og vi forventer at holde samtaler fredag i uge 46. Børne- og straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Om jobbet

Vi søger en souschef m/k 37 timer ugentligt fordelt på 10 administrative timer samt 27 børnetimer, som har erfaring med at arbejde med 0-6 års området. Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med leder samt den øvrige personalegruppe. Tiltrædelse 1. januar 2020. 
 

Vi forventer af dig at du

  • er fagligt velfunderet,
  • har en relevant pædagogisk uddannelse,
  • har lyst til udvikling – både fagligt og personligt,
  • er fleksibel, ansvarlig og har gode samarbejdsevner,
  • har et stort overblik i en til tider hektisk hverdag,
  • har et positivt menneske- og livssyn, hvor du ser muligheder frem for begrænsninger,
  • er åben, ærlig og loyal i arbejdet med børn, forældre, kollegaer og ledelsen,
  • har lysten og evnen til at være mellemleder,
  • er en nærværende og tydelig voksen,
  • har humor,
  • er en aktiv medskaber af det gode arbejdsmiljø,
  • kan være tovholder og derved fastholde, implementere og forankre nye tiltag,
  • er indstillet på både administrative opgaver og børnetimer.
     

 Vi tilbyder dig

  • en institution i udvikling med plads til dig og dine ideer,
  • en engageret og åben personalegruppe,
  • mulighed for at være med til at præge den pædagogiske hverdag i huset,
  • gode sparringspartnere,
  • en aktiv forældrebestyrelse,
  • et kulturelt samlingssted,
  • naturskønne omgivelser tæt ved skov og strand.
     

Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og ny lokal løn.


Om os

Børnehuset Blæksprutten er en selvejende institution under landsorganisationen Danske Daginstitutioner. Børnehuset har gode muligheder for fysisk udfoldelse både på vores legeplads og i nærmiljøet, Vi ligger i et naturskønt område med gåafstand til skov og strand, hvilket vi bruger meget i vores daglige pædagogiske arbejde.

Blæksprutten er normeret til 24 børn i 0-3 årsalderen og 45 børn i alderen 3-6 år.
Vi har 2 vuggestuegrupper som samarbejder tæt med den ene børnehavegruppe, der har de yngste børnehavebørn. Vores børnehave er stueopdelt på 3 stuer. Vi arbejder med åbne døre som gør, at børnene har mulighed at gå fra stue til stue.

Vi er en åben og engageret medarbejdergruppe på 14 personer som både består af pædagoger, PAU’er, medhjælpere, studerende, køkkendame og pedel.
 

Flere oplysninger

Hvis dette er noget for dig og du har spørgsmål angående jobbet eller har lyst til at besøge institutionen, er du velkommen til at kontakte leder Jess Bang Christensen på tlf. 4231 8978.

Du kan læse mere om os på www.blaeksprutten.vejle.dk
 

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest 1. november 2019 og vi forventer at holde samtaler fredag i uge 46.
 

Børne- og straffeattest

Vi indhenter børne- og straffeattest. 


Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/e9025ddd_logo.pngBørnehuset BlækspruttenBørkop2019-10-16T10:00:36.9002019-11-01T00:00:00
330104831Souschef til Kernehuset i BredballeBasic Har du lyst til at arbejde med ledelse og være en del af ledelsesteamet. Vil du være med til at sætte retning og skabe rammer, så vores lege- og læringsmiljøer fremmer livsduelige børn i Kernehuset. Om jobbet Vi har fokus på at skabe gode læringsmiljøer, der fremmer børns trivsel, udvikling og dannelse, med afsæt i Den Styrkede Pædagogiske Læreplan. Som souschef er du en del af normeringen, og du er dermed en synlig del af ledelsen ude i børnegruppen. Derudover er der afsat ca. en dag om ugen til ledelsesopgaver. Tiltrædelse Den 1. januar 2020. Vi forventer af dig At du er uddannet pædagog. At du har lederevner, gennemslagskraft, og kan være med til at sikre kvalitet i pædagogikken. At du har en interesse og viden om god evalueringskultur, og er helhedsorienteret. At du arbejder målrettet, struktureret med det enkelte barn og børnegruppens dannelse i små grupper ud fra en faglig vinkel. At du brænder for pædagogik og ser kompetenceudvikling som en varig udfordring. At du er en loyal sparringspartner for lederen. At du har en anerkendende tilgang til børn, forældre, samarbejdspartnere. At du kan bevare det positive perspektiv i pressede situationer, og ser mulighederne frem for begrænsningerne. At du har godt IT kendskab. Vi tilbyder dig Et ambitiøst og mangfoldigt børnehus, med mange spændende muligheder for leg og læring både ude og inde. En flok glade og livlige børn, og en engageret forældregruppe. Vi er en åben og engageret medarbejdergruppe med høj faglighed, som bæres frem af et særligt fokus på barnets trivsel og selvhjulpenhed. Alt hvad vi gør tager udgangspunkt i et fokus på barnet i centrum. Ansættelsesvilkår Efter gældende overenskomst. Om os Kernehuset er et aldersintegreret dagtilbud med ca. 105 børn i alderen 0-6 år. Vi har en vuggestueafdeling og en børnehaveafdeling, der arbejder tæt sammen omkring børnenes trivsel, udvikling og dannelse. Vi er stueopdelte, men arbejder også på tværs af grupperne stuerne. Vi er beliggende i hjertet af Bredballe tæt på natur og med muligheder for at tage bussen på ture til byen. I Kernehuset er hverdagens struktur sat op som læringsrum med fokus på fællesskab, nærvær og relationer. Vi nyder at have det sjovt og humor er en del af hverdagen. Flere oplysninger Der er åbent hus den 27. november kl. 15 16, for interesserede ansøgere. For flere oplysninger har du også mulighed for at kontakte leder Susanne Stentoft på tlf. nr. 21 48 70 79 eller pædagog Gitte Jensen på tlf. nr. 29 66 95 10. Link til egen hjemmeside Du kan læse mere om os på www.kernehuset.vejle.dk Ansøgningsfrist Den 1. december 2019. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. Børneattest og straffeattest Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Har du lyst til at arbejde med ledelse og være en del af ledelsesteamet. Vil du være med til at sætte retning og skabe rammer, så vores lege- og læringsmiljøer fremmer livsduelige børn i Kernehuset.  

Om jobbet

Vi har fokus på at skabe gode læringsmiljøer, der fremmer børns trivsel, udvikling og dannelse, med afsæt i Den Styrkede Pædagogiske Læreplan.

Som souschef er du en del af normeringen, og du er dermed en synlig del af ledelsen ude i børnegruppen. Derudover er der afsat ca. en dag om ugen til ledelsesopgaver.

Tiltrædelse

Den 1. januar 2020.

Vi forventer af dig

  • At du er uddannet pædagog.
  • At du har lederevner, gennemslagskraft, og kan være med til at sikre kvalitet i pædagogikken.
  • At du har en interesse og viden om god evalueringskultur, og er helhedsorienteret.
  • At du arbejder målrettet, struktureret med det enkelte barn og børnegruppens dannelse i små grupper ud fra en faglig vinkel.
  • At du brænder for pædagogik og ser kompetenceudvikling som en varig udfordring.
  • At du er en loyal sparringspartner for lederen.
  • At du har en anerkendende tilgang til børn, forældre, samarbejdspartnere.
  • At du kan bevare det positive perspektiv i pressede situationer, og ser mulighederne frem for begrænsningerne.
  • At du har godt IT kendskab.

Vi tilbyder dig

Et ambitiøst og mangfoldigt børnehus, med mange spændende muligheder for leg og læring både ude og inde. En flok glade og livlige børn, og en engageret forældregruppe. Vi er en åben og engageret medarbejdergruppe med høj faglighed, som bæres frem af et særligt fokus på barnets trivsel og selvhjulpenhed. Alt hvad vi gør tager udgangspunkt i et fokus på barnet i centrum.

Ansættelsesvilkår

Efter gældende overenskomst.

Om os

Kernehuset er et aldersintegreret dagtilbud med ca. 105 børn i alderen 0-6 år. Vi har en vuggestueafdeling og en børnehaveafdeling, der arbejder tæt sammen omkring børnenes trivsel, udvikling og dannelse. Vi er stueopdelte, men arbejder også på tværs af grupperne/ stuerne. Vi er beliggende i hjertet af Bredballe tæt på natur og med muligheder for at tage bussen på ture til byen.

I Kernehuset er hverdagens struktur sat op som læringsrum med fokus på fællesskab, nærvær og relationer. Vi nyder at have det sjovt og humor er en del af hverdagen.

Flere oplysninger

Der er åbent hus den 27. november kl. 15 – 16, for interesserede ansøgere. For flere oplysninger har du også mulighed for at kontakte leder Susanne Stentoft på tlf. nr. 21 48 70 79 eller pædagog Gitte Jensen på tlf. nr. 29 66 95 10.

Link til egen hjemmeside

Du kan læse mere om os på www.kernehuset.vejle.dk

Ansøgningsfrist

Den 1. december 2019. 

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børneattest og straffeattest

Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/d2b45a13_logo.pngKernehusetVejle Øst2019-10-10T16:05:15.6602019-12-01T00:00:00
330096480Souschef - MiddelfartRobot I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre. Om jobbet Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen: Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede Om dig Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du: Har en venlig og professionel fremtoning Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel Skaber gode kundeoplevelser Har overblik og fokus på detaljen Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 5 gode grunde til at blive souschef i Lidl: En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt Branchens bedste sammenhold Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Navid Samarghandi på telefon 4212 0527, hverdage mellem kl. 8 16. Send din ansøgning! Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via https: karriere.lidl.dk da jobsearch Souschef-Middelfart-3854

I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

Om jobbet

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

  • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
  • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
  • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
  • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Om dig

Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

  • Har en venlig og professionel fremtoning
  • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
  • Skaber gode kundeoplevelser
  • Har overblik og fokus på detaljen
  • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

  1.  En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
  2.  Branchens bedste sammenhold
  3.  Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
  4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
  5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Navid Samarghandi på telefon 4212 0527, hverdage mellem kl. 8 – 16.

Send din ansøgning!

Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via 

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Souschef-Middelfart-3854

Lidl Danmark K/S AdministrationMiddelfart2019-09-26T00:00:002019-10-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Souschef til dagplejen i Kolding kommune

Dagplejen

Kolding
Arbejdssted: Dagplejen, Dyrehavevej 108a Arbejdstid: Fuld tid Ansættelsestidspunkt: 1. januar 2020 Dagplejen søger en souschef som drømmer om at sætte sin pædagogiske faglighed engagement og lyst til ledelse i spil. Dagplejen i Kolding: Den kommunal...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Souschef til Børnehuset Blæksprutten

Børnehuset Blæksprutten

Børkop
Om jobbet Vi søger en souschef m k 37 timer ugentligt fordelt på 10 administrative timer samt 27 børnetimer, som har erfaring med at arbejde med 0-6 års området. Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med leder samt den øvrige personalegruppe. T...
Indrykket:16. oktober 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Souschef til Kernehuset i Bredballe

Kernehuset

Vejle Øst
Har du lyst til at arbejde med ledelse og være en del af ledelsesteamet. Vil du være med til at sætte retning og skabe rammer, så vores lege- og læringsmiljøer fremmer livsduelige børn i Kernehuset. Om jobbet Vi har fokus på at skabe gode læringsmil...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:1. december 2019

Souschef - Middelfart

Lidl Danmark K/S Administration

Middelfart
I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer ...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019