Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Souschef -Skanderborg

DU TAGER HÅND OM VORES KUNDER, VI TAGER HÅND OM DIG
Vi har et rask tempo i vores butikker. Sammen med dine kolleger kommer du til at løse mange forskellige typer af opgaver, opnå nye færdigheder og have det sjovt i et energifyldt miljø. Ingen dage er ens, og alle dage vil byde på nye udfordringer og opgaver, som skal løses. Som gengæld for din entusiasme og at du gøre hverdagen lettere for vores kunder, lover vi dig udbytterige ansvarsområder og værdifuld erhvervserfaring.

Hvis du gør en indsats, viser initiativ og er villig til at gå langt for vores kunder, vil vi være et springbræt i din videre professionelle karriere, enten i eller uden for vores virksomhed.

Kan og vil du være med til at skabe gode salgsresultater?
Du får en udfordrende hverdag, hvor du skal være butikschefens højre hånd og stedfortræder. Hvis du er salgs- og driftsorienteret og kan levere et excellent kundemøde hver gang, så kan du være vores nye souschef. Butikken skal altid fremstå flot og salgsklar med kunden i fokus. Det sørger du for sammen med butikschefen. Du vil blive tildelt forskellige ansvarsområder inden for drift, administration og salg.

Dine arbejdsopgaver bliver mangeartet, blandt andet:
* Sikre en god kundeoplevelse og fokus på mersalg og opsalg
* Floorplan, planogrammer og merchandising
* Vedligehold af butik og forplads, herunder rengøring og egenkontrol
* Træne nye medarbejdere og fokusere på kontinuerligt at øge salgskompetencerne i teamet
* Diverse administrative opgaver herunder planlægning af vagter
* Varedisponering, vareopfyldning og gennemføre status

Du har butikserfaring med gode salgsresultater, og sætter altid en ære i at levere et optimalt kundemøde. Du er åben, ærlig og forstår at samarbejde ved at udvise interesse, respekt og forståelse for andre samt tilpasse dig et team.

Du har regnskabsmæssig forståelse og kan se sammenhængen mellem overordnede mål og resultater, og så forstår du effekten af at bruge forskellige værktøjer for at opnå optimal drift af stationen.Du tager hurtige klare beslutninger, og tager ansvar for igangsatte aktiviteter og opgaver. Du er god til at tilpasse dig skiftende omstændigheder og accepterer nye idéer og de rammer som Circle K udstikker. Det betyder også, at du skal være god til at planlægge samt følge procedurer og politikker.

Vi har salgsmøder i butikken hver 6. uge, hvor vi snakker om nye kampagner, har salgstræning osv. Vi lægger meget vægt på ikke kun at betjene, men også at sælge til vores kunder. Vi har SafePay i vores butikker, og du kommer derfor ikke til at have med kontanter at gøre. Denne løsning betyder, at Circle K servicestationer har meget få røverier.

Vi tilbyder et selvstændigt job, med frihed under ansvar. I Circle K fokuserer vi meget på at træne og udvikle vores medarbejderes faglige og personlige kvalifikationer. Vil du gøre karriere, og er du ambitiøs og dygtig nok, så er der mulighed for på sigt at blive butikschef.

Interesseret?
Er du interesseret i et spændende job, så skynd dig at sende en ansøgning via linket ’Søg job’.

Ansøgningsfrist: 10. februar 2018
Kontaktperson: Pia Traberg
Telefon: 40814019

Vi ved, at succesfulde virksomheder bygges op indefra gennem succesrige mennesker som dig.

Kom og blive en del af os! Vi glæder os til at modtage din ansøgning!


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her