Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Souschef søges til Vejen Musikskole

Vejen Musikskole søger pr. 1. september 2019 en ny souschef, som er team-minded, loyal og udviklingsorienteret og som har en relevant musikfaglig uddannelse på konservatorie- eller universitetsniveau. Stillingen er fuldtids (37 timer) og kan indeholde op til 3 timers egen undervisning.

Vejen Musikskole er en aktiv og decentral musikskole i udvikling, med et engageret og passioneret administrations- og lærerteam. Vi søger en souschef, som kan indgå i og styrke dette team.

Med ca. 400 aktive elever har vi rigtig mange aktiviteter kørende, bl.a. underviser vi børnehave- og dagplejebørn samt i tre folkeskoler, hvor vi har både instrumentklasser og kompagnonundervisning. Vi er en attraktiv samarbejdspartner for de øvrige kulturinstitutioner og foreninger i Vejen Kommune, og vi er kendt for at have et højt aktivitetsniveau med godt 30 koncerter/arrangementer om året.

Vi søger først og fremmest en rigtig god kollega, som er udadvendt og humoristisk, og som trives med at arbejde med vidt forskellige mennesker (elever, forældre, medarbejdere, leder, samarbejdspartnere m.fl.). Du tager medansvar for hele organisationen og udviser stort engagement i alle arbejdsopgaver. Du er systematisk og formår at følge dine arbejdsopgaver til dørs. Du er fleksibel og forstår, at det kræver engagement i og viden om lokalområdet at få musikskolen bredt ud.

Herudover er det vigtigt, at du:

  • Har kendskab til musikskolebranchen.
  • Har erfaring med personaleledelse
  • Har erfaring med administration, herunder planlægning, dokumentation, projektledelse og økonomistyring.
  • Har viden om/erfaring med undervisning og formidling af musik.
  • Evner klar og tydelig kommunikation både skriftlig og mundtligt.
  • Har gode it-kompetencer.

Musikskolens personale tæller foruden leder og souschef også en sekretær, 19 ansatte lærere (fortrinsvis deltid) samt en teknisk servicemedarbejder.

Souschefen refererer til musikskolelederen. Ansættelse sker efter gældende overenskomst for ledere og mellemledere indgået mellem KL og FMM. Der skal påregnes perioder med skiftende arbejdstider og aftenarbejde.

Ansøgningsfrist er fredag den 9. august 2019 kl. 12.

Ansættelsessamtaler finder sted snarest herefter.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte musikskoleleder Gitte Hvid på 79965200 eller gh@vejen.dk

Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på https://boivejen.inst.vejen.dk/


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048769Phoenix-1d0e84c412019-06-25T11:00:38.360Souschef søges til Vejen Musikskole

Vejen Musikskole søger pr. 1. september 2019 en ny souschef, som er team-minded, loyal og udviklingsorienteret og som har en relevant musikfaglig uddannelse på konservatorie- eller universitetsniveau. Stillingen er fuldtids (37 timer) og kan indeholde op til 3 timers egen undervisning.

Vejen Musikskole er en aktiv og decentral musikskole i udvikling, med et engageret og passioneret administrations- og lærerteam. Vi søger en souschef, som kan indgå i og styrke dette team.

Med ca. 400 aktive elever har vi rigtig mange aktiviteter kørende, bl.a. underviser vi børnehave- og dagplejebørn samt i tre folkeskoler, hvor vi har både instrumentklasser og kompagnonundervisning. Vi er en attraktiv samarbejdspartner for de øvrige kulturinstitutioner og foreninger i Vejen Kommune, og vi er kendt for at have et højt aktivitetsniveau med godt 30 koncerter/arrangementer om året.

Vi søger først og fremmest en rigtig god kollega, som er udadvendt og humoristisk, og som trives med at arbejde med vidt forskellige mennesker (elever, forældre, medarbejdere, leder, samarbejdspartnere m.fl.). Du tager medansvar for hele organisationen og udviser stort engagement i alle arbejdsopgaver. Du er systematisk og formår at følge dine arbejdsopgaver til dørs. Du er fleksibel og forstår, at det kræver engagement i og viden om lokalområdet at få musikskolen bredt ud.

Herudover er det vigtigt, at du:

  • Har kendskab til musikskolebranchen.
  • Har erfaring med personaleledelse
  • Har erfaring med administration, herunder planlægning, dokumentation, projektledelse og økonomistyring.
  • Har viden om/erfaring med undervisning og formidling af musik.
  • Evner klar og tydelig kommunikation både skriftlig og mundtligt.
  • Har gode it-kompetencer.

Musikskolens personale tæller foruden leder og souschef også en sekretær, 19 ansatte lærere (fortrinsvis deltid) samt en teknisk servicemedarbejder.

Souschefen refererer til musikskolelederen. Ansættelse sker efter gældende overenskomst for ledere og mellemledere indgået mellem KL og FMM. Der skal påregnes perioder med skiftende arbejdstider og aftenarbejde.

Ansøgningsfrist er fredag den 9. august 2019 kl. 12.

Ansættelsessamtaler finder sted snarest herefter.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte musikskoleleder Gitte Hvid på 79965200 eller gh@vejen.dk

Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på https://boivejen.inst.vejen.dk/
2019-07-31T00:51:46.603 Vejen Musikskole søger pr. 1. september 2019 en ny souschef, som er team-minded, loyal og udviklingsorienteret og som har en relevant musikfaglig uddannelse på konservatorie- eller universitetsniveau. Stillingen er fuldtids (37 timer) og kan indeholde op til 3 timers egen undervisning. Vejen Musikskole er en aktiv og decentral musikskole i udvikling, med et engageret og passioneret administrations- og lærerteam. Vi søger en souschef, som kan indgå i og styrke dette team. Med ca. 400 aktive elever har vi rigtig mange aktiviteter kørende, bl.a. underviser vi børnehave- og dagplejebørn samt i tre folkeskoler, hvor vi har både instrumentklasser og kompagnonundervisning. Vi er en attraktiv samarbejdspartner for de øvrige kulturinstitutioner og foreninger i Vejen Kommune, og vi er kendt for at have et højt aktivitetsniveau med godt 30 koncerter arrangementer om året. Vi søger først og fremmest en rigtig god kollega, som er udadvendt og humoristisk, og som trives med at arbejde med vidt forskellige mennesker (elever, forældre, medarbejdere, leder, samarbejdspartnere m.fl.). Du tager medansvar for hele organisationen og udviser stort engagement i alle arbejdsopgaver. Du er systematisk og formår at følge dine arbejdsopgaver til dørs. Du er fleksibel og forstår, at det kræver engagement i og viden om lokalområdet at få musikskolen bredt ud. Herudover er det vigtigt, at du: Har kendskab til musikskolebranchen. Har erfaring med personaleledelse Har erfaring med administration, herunder planlægning, dokumentation, projektledelse og økonomistyring. Har viden om erfaring med undervisning og formidling af musik. Evner klar og tydelig kommunikation både skriftlig og mundtligt. Har gode it-kompetencer. Musikskolens personale tæller foruden leder og souschef også en sekretær, 19 ansatte lærere (fortrinsvis deltid) samt en teknisk servicemedarbejder. Souschefen refererer til musikskolelederen. Ansættelse sker efter gældende overenskomst for ledere og mellemledere indgået mellem KL og FMM. Der skal påregnes perioder med skiftende arbejdstider og aftenarbejde. Ansøgningsfrist er fredag den 9. august 2019 kl. 12. Ansættelsessamtaler finder sted snarest herefter. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte musikskoleleder Gitte Hvid på 79965200 eller gh@vejen.dk Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på https: boivejen.inst.vejen.dk10Phoenix1d0e84c4101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-30T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1387&ProjectId=144560&DepartmentId=20008&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejen3552192Musikskolen11Askovvej 76600VejenDKDanmarkORS/1d0e84c4_logo.pngORS/Small/1d0e84c4_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent783177VejenMinimum14456000025-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d0e84c4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d0e84c4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d0e84c4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d0e84c4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSouschef søges til Vejen Musikskole1Dansk3Læse/ tale122918Souschef9Undervisning og pædagogik362135205kh@vejen.dkDanmarkDanmark330104831Souschef til Kernehuset i BredballeBasic Har du lyst til at arbejde med ledelse og være en del af ledelsesteamet. Vil du være med til at sætte retning og skabe rammer, så vores lege- og læringsmiljøer fremmer livsduelige børn i Kernehuset. Om jobbet Vi har fokus på at skabe gode læringsmiljøer, der fremmer børns trivsel, udvikling og dannelse, med afsæt i Den Styrkede Pædagogiske Læreplan. Som souschef er du en del af normeringen, og du er dermed en synlig del af ledelsen ude i børnegruppen. Derudover er der afsat ca. en dag om ugen til ledelsesopgaver. Tiltrædelse Den 1. januar 2020. Vi forventer af dig At du er uddannet pædagog. At du har lederevner, gennemslagskraft, og kan være med til at sikre kvalitet i pædagogikken. At du har en interesse og viden om god evalueringskultur, og er helhedsorienteret. At du arbejder målrettet, struktureret med det enkelte barn og børnegruppens dannelse i små grupper ud fra en faglig vinkel. At du brænder for pædagogik og ser kompetenceudvikling som en varig udfordring. At du er en loyal sparringspartner for lederen. At du har en anerkendende tilgang til børn, forældre, samarbejdspartnere. At du kan bevare det positive perspektiv i pressede situationer, og ser mulighederne frem for begrænsningerne. At du har godt IT kendskab. Vi tilbyder dig Et ambitiøst og mangfoldigt børnehus, med mange spændende muligheder for leg og læring både ude og inde. En flok glade og livlige børn, og en engageret forældregruppe. Vi er en åben og engageret medarbejdergruppe med høj faglighed, som bæres frem af et særligt fokus på barnets trivsel og selvhjulpenhed. Alt hvad vi gør tager udgangspunkt i et fokus på barnet i centrum. Ansættelsesvilkår Efter gældende overenskomst. Om os Kernehuset er et aldersintegreret dagtilbud med ca. 105 børn i alderen 0-6 år. Vi har en vuggestueafdeling og en børnehaveafdeling, der arbejder tæt sammen omkring børnenes trivsel, udvikling og dannelse. Vi er stueopdelte, men arbejder også på tværs af grupperne stuerne. Vi er beliggende i hjertet af Bredballe tæt på natur og med muligheder for at tage bussen på ture til byen. I Kernehuset er hverdagens struktur sat op som læringsrum med fokus på fællesskab, nærvær og relationer. Vi nyder at have det sjovt og humor er en del af hverdagen. Flere oplysninger Der er åbent hus den 27. november kl. 15 16, for interesserede ansøgere. For flere oplysninger har du også mulighed for at kontakte leder Susanne Stentoft på tlf. nr. 21 48 70 79 eller pædagog Gitte Jensen på tlf. nr. 29 66 95 10. Link til egen hjemmeside Du kan læse mere om os på www.kernehuset.vejle.dk Ansøgningsfrist Den 1. december 2019. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. Børneattest og straffeattest Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Har du lyst til at arbejde med ledelse og være en del af ledelsesteamet. Vil du være med til at sætte retning og skabe rammer, så vores lege- og læringsmiljøer fremmer livsduelige børn i Kernehuset.  

Om jobbet

Vi har fokus på at skabe gode læringsmiljøer, der fremmer børns trivsel, udvikling og dannelse, med afsæt i Den Styrkede Pædagogiske Læreplan.

Som souschef er du en del af normeringen, og du er dermed en synlig del af ledelsen ude i børnegruppen. Derudover er der afsat ca. en dag om ugen til ledelsesopgaver.

Tiltrædelse

Den 1. januar 2020.

Vi forventer af dig

  • At du er uddannet pædagog.
  • At du har lederevner, gennemslagskraft, og kan være med til at sikre kvalitet i pædagogikken.
  • At du har en interesse og viden om god evalueringskultur, og er helhedsorienteret.
  • At du arbejder målrettet, struktureret med det enkelte barn og børnegruppens dannelse i små grupper ud fra en faglig vinkel.
  • At du brænder for pædagogik og ser kompetenceudvikling som en varig udfordring.
  • At du er en loyal sparringspartner for lederen.
  • At du har en anerkendende tilgang til børn, forældre, samarbejdspartnere.
  • At du kan bevare det positive perspektiv i pressede situationer, og ser mulighederne frem for begrænsningerne.
  • At du har godt IT kendskab.

Vi tilbyder dig

Et ambitiøst og mangfoldigt børnehus, med mange spændende muligheder for leg og læring både ude og inde. En flok glade og livlige børn, og en engageret forældregruppe. Vi er en åben og engageret medarbejdergruppe med høj faglighed, som bæres frem af et særligt fokus på barnets trivsel og selvhjulpenhed. Alt hvad vi gør tager udgangspunkt i et fokus på barnet i centrum.

Ansættelsesvilkår

Efter gældende overenskomst.

Om os

Kernehuset er et aldersintegreret dagtilbud med ca. 105 børn i alderen 0-6 år. Vi har en vuggestueafdeling og en børnehaveafdeling, der arbejder tæt sammen omkring børnenes trivsel, udvikling og dannelse. Vi er stueopdelte, men arbejder også på tværs af grupperne/ stuerne. Vi er beliggende i hjertet af Bredballe tæt på natur og med muligheder for at tage bussen på ture til byen.

I Kernehuset er hverdagens struktur sat op som læringsrum med fokus på fællesskab, nærvær og relationer. Vi nyder at have det sjovt og humor er en del af hverdagen.

Flere oplysninger

Der er åbent hus den 27. november kl. 15 – 16, for interesserede ansøgere. For flere oplysninger har du også mulighed for at kontakte leder Susanne Stentoft på tlf. nr. 21 48 70 79 eller pædagog Gitte Jensen på tlf. nr. 29 66 95 10.

Link til egen hjemmeside

Du kan læse mere om os på www.kernehuset.vejle.dk

Ansøgningsfrist

Den 1. december 2019. 

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børneattest og straffeattest

Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/d2b45a13_logo.pngKernehusetVejle Øst2019-10-10T16:05:15.6602019-12-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Souschef til Kernehuset i Bredballe

Kernehuset

Vejle Øst
Har du lyst til at arbejde med ledelse og være en del af ledelsesteamet. Vil du være med til at sætte retning og skabe rammer, så vores lege- og læringsmiljøer fremmer livsduelige børn i Kernehuset. Om jobbet Vi har fokus på at skabe gode læringsmil...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:1. december 2019