Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Souschef til Call Center i Århus

Søger souschef til call center – erfaring med interview-arbejde et must

I Aalund Nordics call center i Frederiksgade i Århus er vi brutto 60 interviewere, og vi er 18 konsulenter i Danmark, Norge og Sverige. Vi mangler i den grad en ny kollega. Vi håber det er dig!

 

Spændende job i internationalt miljø

  • Vi laver primært interview med eksperter, ledere og topchefer i virksomheder
  • Du skal styre projekter og interview-teams og være ansvarlig fra start til slut
  • Du er god til mennesker og har leder-flair
  • Du er fleksibel, så du hver anden uge kan lukke call centret mellem 16-17 eller med mellemrum tage aftenvagter.

Vi tilbyder

  • Deltagelse i ledelsen af call centret efter indkøring – som souschef
  • En fast løn
  • Deltagelse firmaets kvartalsmøder om udvikling, økonomi, salg mv
  • Deltagelse i Husets sociale aktiviteter som sommer- og vinterfest, DHL-stafet-løb, spilaftener, biografture osv.

Kvalifikationer

  • Du er ansvarlig og kan styre projekter
  • Du har erfaring med interview-arbejde og kan selv vise nyansatte, hvordan man gør.
  • Er god til at motivere og pleje medarbejdere, men også holde styr på effektiviteten.
  • Du kan være dansk, norsk eller svensk.
  • Vi foretrækker ansøgere, der kan lave dansk korrektur-læsning.
  • Vi foretrækker ansøgere, der skriver og taler engelsk på højt niveau.
  • Smil, godt humør og god til dialog med kunder på besøg i call centret.

Tiltrædelse snarest mulig. Yderligere information kan fås ved kontakt til call center chef Michelle Th.Nikolaisen på telefon 87310900 eller per mail på mto@aalund.com.

 

Om Aalund

Aalund Nordic er etableret i 1990 som specialiseret btb market research institute & consultancy. Vi har i 00’erne genopfundet vores virksomhed således, at vi i dag i højere grad leverer ledelsesværktøjer med data end bare bearbejdede data og rapporter. Vi har egne softwareudviklere og udviklingsfolk. Vi har kontorer i Norge, Sverige og Danmark.

Hvis dette måtte have din interesse - så send os din ansøgning samt et cv.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329718016Phoenix-b6391fbc12017-12-01T03:00:17.340Souschef til Call Center i Århus

Søger souschef til call center – erfaring med interview-arbejde et must

I Aalund Nordics call center i Frederiksgade i Århus er vi brutto 60 interviewere, og vi er 18 konsulenter i Danmark, Norge og Sverige. Vi mangler i den grad en ny kollega. Vi håber det er dig!

 

Spændende job i internationalt miljø

  • Vi laver primært interview med eksperter, ledere og topchefer i virksomheder
  • Du skal styre projekter og interview-teams og være ansvarlig fra start til slut
  • Du er god til mennesker og har leder-flair
  • Du er fleksibel, så du hver anden uge kan lukke call centret mellem 16-17 eller med mellemrum tage aftenvagter.

Vi tilbyder

  • Deltagelse i ledelsen af call centret efter indkøring – som souschef
  • En fast løn
  • Deltagelse firmaets kvartalsmøder om udvikling, økonomi, salg mv
  • Deltagelse i Husets sociale aktiviteter som sommer- og vinterfest, DHL-stafet-løb, spilaftener, biografture osv.

Kvalifikationer

  • Du er ansvarlig og kan styre projekter
  • Du har erfaring med interview-arbejde og kan selv vise nyansatte, hvordan man gør.
  • Er god til at motivere og pleje medarbejdere, men også holde styr på effektiviteten.
  • Du kan være dansk, norsk eller svensk.
  • Vi foretrækker ansøgere, der kan lave dansk korrektur-læsning.
  • Vi foretrækker ansøgere, der skriver og taler engelsk på højt niveau.
  • Smil, godt humør og god til dialog med kunder på besøg i call centret.

Tiltrædelse snarest mulig. Yderligere information kan fås ved kontakt til call center chef Michelle Th.Nikolaisen på telefon 87310900 eller per mail på mto@aalund.com.

 

Om Aalund

Aalund Nordic er etableret i 1990 som specialiseret btb market research institute & consultancy. Vi har i 00’erne genopfundet vores virksomhed således, at vi i dag i højere grad leverer ledelsesværktøjer med data end bare bearbejdede data og rapporter. Vi har egne softwareudviklere og udviklingsfolk. Vi har kontorer i Norge, Sverige og Danmark.

Hvis dette måtte have din interesse - så send os din ansøgning samt et cv.

2018-01-24T02:00:33.910 Søger souschef til call center erfaring med interview-arbejde et must I Aalund Nordics call center i Frederiksgade i Århus er vi brutto 60 interviewere, og vi er 18 konsulenter i Danmark, Norge og Sverige. Vi mangler i den grad en ny kollega. Vi håber det er dig! Spændende job i internationalt miljø Vi laver primært interview med eksperter, ledere og topchefer i virksomheder Du skal styre projekter og interview-teams og være ansvarlig fra start til slut Du er god til mennesker og har leder-flair Du er fleksibel, så du hver anden uge kan lukke call centret mellem 16-17 eller med mellemrum tage aftenvagter. Vi tilbyder Deltagelse i ledelsen af call centret efter indkøring som souschef En fast løn Deltagelse firmaets kvartalsmøder om udvikling, økonomi, salg mv Deltagelse i Husets sociale aktiviteter som sommer- og vinterfest, DHL-stafet-løb, spilaftener, biografture osv. Kvalifikationer Du er ansvarlig og kan styre projekter Du har erfaring med interview-arbejde og kan selv vise nyansatte, hvordan man gør. Er god til at motivere og pleje medarbejdere, men også holde styr på effektiviteten. Du kan være dansk, norsk eller svensk. Vi foretrækker ansøgere, der kan lave dansk korrektur-læsning. Vi foretrækker ansøgere, der skriver og taler engelsk på højt niveau. Smil, godt humør og god til dialog med kunder på besøg i call centret. Tiltrædelse snarest mulig. Yderligere information kan fås ved kontakt til call center chef Michelle Th.Nikolaisen på telefon 87310900 eller per mail på mto@aalund.com. Om Aalund Aalund Nordic er etableret i 1990 som specialiseret btb market research institute consultancy. Vi har i 00 erne genopfundet vores virksomhed således, at vi i dag i højere grad leverer ledelsesværktøjer med data end bare bearbejdede data og rapporter. Vi har egne softwareudviklere og udviklingsfolk. Vi har kontorer i Norge, Sverige og Danmark. Hvis dette måtte have din interesse - så send os din ansøgning samt et cv.11Jobnetb6391fbc100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-23T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3022384AALUND BUSINESS RESEARCH A/S11Frederiksgade72 2.sal 873109008000Århus CDKDanmarkORS/blank.png156.1495141010.19824610
mto@aalund.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent493940JobNet46946601000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b6391fbchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b6391fbchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b6391fbc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b6391fbc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgEr du en dygtig leder? Som Kontorleder bliver du jævnligt mødt af spændende ledelsesrelaterede opgaver.12008001Dansk3Læse/ tale277Kontorleder6Ledelse351308123mto@aalund.commto@aalund.comDKDanmarkDKDanmark329924879Kontorchef/overlæge til kontoret for Sundhedsfaglige & SagkyndigeRobot En nøgleposition i det danske sundhedsvæsen Kontoret for Sundhedsfaglige & Sagkyndige er en del af Styrelsen for Patientklager, Aarhus, der behandler klager fra patienter og har kompetence til selvstændigt at træffe afgørelse i sager om sundhedsfaglig behandling. Derudover er kontoret sekretariat for Sundhedsvæsenets Disciplinærnævn, Tvangsbehandlingsnævnet, Ankenævnet for Patienterstatningen samt Det Psykiatriske Ankenævn. Som kontorchef overlæge står du i spidsen for at opretholde retssikkerheden for både patienter og det sundhedsfaglige personale i de klagesager, som styrelsen behandler. Kontoret for Sundhedsfaglige & Sagkyndiges opgaver kan inddeles i følgende hovedområder: Sagkyndige: Der er tilknyttet ca. 500 sagkyndige til erstatningscenteret og klagecenteret. Det sundhedsfaglige team varetager blandt andet ansættelse, udpegning, faglig sparring, faglige møder, feedback, udsendelse af sager mv. Screening: Det sundhedsfaglige team er ansvarlig for screening og kvalitetsvurderinger af alle indkomne sager og har overblikket over risiko, personer og organisationer. Samarbejde med de juridiske kontorer: Samarbejdet mellem det juridiske og sundhedsfaglige er helt essentielt. Kontoret bistår med undervisning, sproglige og faglige oversættelser og korrektur, udarbejdelse af sagsfremstillinger mv. Tandlægeområdet: Det private tandlægeområde er et nyt område for styrelsen. Kontoret er ansvarlig for opbygningen og driften af området herunder etablering af korps af sagkyndige og besigtigede tandlæger, samarbejde med tandlægeforeningen, koordinering af sager, sparring med jurister mv. Du får endvidere en central rolle i forhold til samarbejdet med Retslægerådet, de videnskabelige selskaber, tilsynsenheder, de sundhedsfaglige organisationer, Departementet m.fl. Du bliver chef for et meget engageret og kompetent sundhedsfagligt team med ca. 16 medarbejdere, der har en høj og bred faglighed og stor dedikation til en væsentlig samfundsmæssig opgave. Du får mulighed for at være med i opbygningen af den nye styrelse og skal i samspil med de øvrige kontorchefer være med til proaktivt at skabe en stærk tværfaglig sammenhæng mellem det juridiske og det sundhedsfaglige område. Du refererer til direktøren for Styrelsen for Patientklager og indgår i et chefteam med styrelsens øvrige kontorchefer. Du er fagligt velfunderet med klinisk erfaring og har gerne en samfundsmedicinsk baggrund. Du har ledererfaring, lyst til ledelse og en solid erfaring med tværfagligt og tværgående samarbejde. Du er ledelsesmæssig forankret og har en involverende og dialogorienteret ledelsesstil. Som person har du stærke relationelle kompetencer, er empatisk og har høj personlig integritet. Ansættelsesvilkår Ansættelse sker i henhold til Rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten med grundløn efter gruppe 1 (LR37). Ansættelsen sker på åremålsvilkår, jf. principperne i aftale om åremålsansættelse. Information Læs mere om stillingen i job- og personprofilen, som du finder på Genitors hjemmeside www.genitor.dk. Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte direktør for Styrelsen for Patientklager Lizzi Krarup Jakobsen, tlf. 2543 1680 eller fra Genitor chefkonsulent Evald Eriksen tlf. 4057 8708 samt chefkonsulent Katharina Jespersen tlf. 5151 5215. Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansøgningsfristen udløber fredag den 4. januar kl. 10.00. Første samtale forventes afholdt den 16. januar 2019 og kandidater der går videre til anden samtale den 23. januar 2019, kan forvente test udført af Genitor.En nøgleposition i det danske sundhedsvæsen

Kontoret for Sundhedsfaglige & Sagkyndige er en del af Styrelsen for Patientklager, Aarhus, der behandler klager fra patienter og har kompetence til selvstændigt at træffe afgørelse i sager om sundhedsfaglig behandling. Derudover er kontoret sekretariat for Sundhedsvæsenets Disciplinærnævn, Tvangsbehandlingsnævnet, Ankenævnet for Patienterstatningen samt Det Psykiatriske Ankenævn.

Som kontorchef/overlæge står du i spidsen for at opretholde retssikkerheden for både patienter og det sundhedsfaglige personale i de klagesager, som styrelsen behandler.

Kontoret for Sundhedsfaglige & Sagkyndiges opgaver kan inddeles i følgende hovedområder:
  • Sagkyndige: Der er tilknyttet ca. 500 sagkyndige til erstatningscenteret og klagecenteret. Det sundhedsfaglige team varetager blandt andet ansættelse, udpegning, faglig sparring, faglige møder, feedback, udsendelse af sager mv.
  • Screening: Det sundhedsfaglige team er ansvarlig for screening og kvalitetsvurderinger af alle indkomne sager og har overblikket over risiko, personer og organisationer.
  • Samarbejde med de juridiske kontorer: Samarbejdet mellem det juridiske og sundhedsfaglige er helt essentielt. Kontoret bistår med undervisning, sproglige og faglige oversættelser og korrektur, udarbejdelse af sagsfremstillinger mv.
  • Tandlægeområdet: Det private tandlægeområde er et nyt område for styrelsen. Kontoret er ansvarlig for opbygningen og driften af området herunder etablering af korps af sagkyndige og besigtigede tandlæger, samarbejde med tandlægeforeningen, koordinering af sager, sparring med jurister mv.
Du får endvidere en central rolle i forhold til samarbejdet med Retslægerådet, de videnskabelige selskaber, tilsynsenheder, de sundhedsfaglige organisationer, Departementet m.fl.

Du bliver chef for et meget engageret og kompetent sundhedsfagligt team med ca. 16 medarbejdere, der har en høj og bred faglighed og stor dedikation til en væsentlig samfundsmæssig opgave. Du får mulighed for at være med i opbygningen af den nye styrelse og skal i samspil med de øvrige kontorchefer være med til proaktivt at skabe en stærk tværfaglig sammenhæng mellem det juridiske og det sundhedsfaglige område.

Du refererer til direktøren for Styrelsen for Patientklager og indgår i et chefteam med styrelsens øvrige kontorchefer.

Du er fagligt velfunderet med klinisk erfaring og har gerne en samfundsmedicinsk baggrund. Du har ledererfaring, lyst til ledelse og en solid erfaring med tværfagligt og tværgående samarbejde. Du er ledelsesmæssig forankret og har en involverende og dialogorienteret ledelsesstil. Som person har du stærke relationelle kompetencer, er empatisk og har høj personlig integritet.

Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker i henhold til Rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten med grundløn efter gruppe 1 (LR37). Ansættelsen sker på åremålsvilkår, jf. principperne i aftale om åremålsansættelse.

Information
Læs mere om stillingen i job- og personprofilen, som du finder på Genitors hjemmeside www.genitor.dk. Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte direktør for Styrelsen for Patientklager Lizzi Krarup Jakobsen, tlf. 2543 1680 eller fra Genitor chefkonsulent Evald Eriksen tlf. 4057 8708 samt chefkonsulent Katharina Jespersen tlf. 5151 5215.

Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansøgningsfristen udløber fredag den 4. januar kl. 10.00. Første samtale forventes afholdt den 16. januar 2019 og kandidater der går videre til anden samtale den 23. januar 2019, kan forvente test udført af Genitor.
Styrelsen for Patientsikkerhed2018-12-11T00:00:002019-01-04T00:00:00
329924048Kontorchef for Jura & RettighederRobot En enestående mulighed for at være med i opbygningen af en ny styrelse. Kontoret for Jura & Rettigheder er en del af Styrelsen for Patientklager, der blev etableret 1. juli 2018 og placeret i Aarhus i forbindelse med regeringens plan Bedre Balance II og beslutningen om at opdele Styrelsen for Patientsikkerhed i to styrelser. Når udflytningen er gennemført, skal vi være ca. 215 medarbejdere, hvor flertallet er jurister. Derudover har vi tilknyttet ca. 500 sagkyndige konsulenter, der dækker de sundhedsfaglige specialer inden for hele sundhedsområdet og fra årsskiftet tager vi vores nye lokaler i brug på Olof Palmes Allé 18 i Aarhus N. Udflytningen stiller store krav til organisationen, men åbner samtidig et unikt vindue for at udvikle området, og du får som ny kontorchef mulighed for at sætte dit præg på både den faglige, kulturelle og ledelsesmæssige udvikling af styrelsen. Som kontorchef står du i spidsen for at samle, opbygge og videreudvikle kontoret for Jura & Rettigheder i Aarhus. Du skal skabe gode rammer, så medarbejdere fortsat kan sikre en effektiv sagsbehandling af høj juridisk og sundhedsfaglig kvalitet. Samtidig er det forventningen, at du kan sætte en udviklingsdagsorden, der udfordrer organisationen til at tænke og arbejde på nye måder med respekt for det eksisterende grundlag. Som en del af chefgruppen bidrager du proaktivt til udviklingen af den samlede styrelse og det tværgående samarbejde og sikrer, at kontoret bliver en velintegreret del af styrelsen. Du bliver kontorchef for en engageret og kompetent afdeling, der varetager styrelsens opgaver indenfor de tværgående juridiske områder og patienters rettigheder. Du får ansvaret for ca. 22 medarbejdere og det forventes at du har erfaring med distanceledelse da stillingen omfatter ledelses af medarbejdere, der har et forlænget opsigelsesvarsel og derfor pendler fra København til Aarhus i 2019. Dine ansvarsområder: Patientrettigheder, herunder aktindsigt efter sundhedsloven Lægeerklæringer og tavshedspligt Aktindsigt efter offentlighedsloven Generel og konkret lovfortolkning på styrelsens område fx udarbejdelse af juridiske vejledninger Sikre, at styrelsen lever op til databeskyttelsesforordningens krav og yde rådgivning om databeskyttelsesretlige spørgsmål Juridisk rådgivning og sparring til direktionen på alle områder af juridisk karakter Bidrage til lovgivningsprocesser, høringssvar og ministerbetjening Klagesagsbehandling på udvalgte sager fx Indfødsret Principielle sager Retssager Din personprofil: Har en juridisk baggrund og erfaring med sagsbehandling Har erfaring med at arbejde i eller sammen med en politisk styret organisation Ledererfaring, har en anerkendende og involverende ledelsesstil Retningssættende, kan motivere og engagere medarbejderne og skabe den nødvendige fokus på kerneopgaven Er analytisk, har helhedssyn og evner at kompleksitetsreducere Kan agere pragmatisk og løsningsorienteret, hvor det er relevant Har stærke relationelle kompetencer er god til at samarbejde, dialogsøgende og har personlig gennemslagskraft Har personlig integritet, er empatisk og agerer med ordentlighed Ansættelsesvilkår Ansættelse sker i henhold til Rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten med grundløn efter gruppe 1 (LR37). Ansættelsen sker på åremålsvilkår, jf. principperne i aftale om åremålsansættelse. Information Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte direktør for Styrelsen for Patientklager Lizzi Krarup Jakobsen, tlf. 2543 1680. Er du interesseret Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Samtaler afholdes den 20. december.En enestående mulighed for at være med i opbygningen af en ny styrelse.

Kontoret for Jura & Rettigheder er en del af Styrelsen for Patientklager, der blev etableret 1. juli 2018 og placeret i Aarhus i forbindelse med regeringens plan ”Bedre Balance II” og beslutningen om at opdele Styrelsen for Patientsikkerhed i to styrelser.

Når udflytningen er gennemført, skal vi være ca. 215 medarbejdere, hvor flertallet er jurister. Derudover har vi tilknyttet ca. 500 sagkyndige konsulenter, der dækker de sundhedsfaglige specialer inden for hele sundhedsområdet og fra årsskiftet tager vi vores nye lokaler i brug på Olof Palmes Allé 18 i Aarhus N.

Udflytningen stiller store krav til organisationen, men åbner samtidig et unikt vindue for at udvikle området, og du får som ny kontorchef mulighed for at sætte dit præg på både den faglige, kulturelle og ledelsesmæssige udvikling af styrelsen.

Som kontorchef står du i spidsen for at samle, opbygge og videreudvikle kontoret for Jura & Rettigheder i Aarhus. Du skal skabe gode rammer, så medarbejdere fortsat kan sikre en effektiv sagsbehandling af høj juridisk og sundhedsfaglig kvalitet. Samtidig er det forventningen, at du kan sætte en udviklingsdagsorden, der udfordrer organisationen til at tænke og arbejde på nye måder med respekt for det eksisterende grundlag.

Som en del af chefgruppen bidrager du proaktivt til udviklingen af den samlede styrelse og det tværgående samarbejde og sikrer, at kontoret bliver en velintegreret del af styrelsen.

Du bliver kontorchef for en engageret og kompetent afdeling, der varetager styrelsens opgaver indenfor de tværgående juridiske områder og patienters rettigheder. Du får ansvaret for ca. 22 medarbejdere og det forventes at du har erfaring med distanceledelse da stillingen omfatter ledelses af medarbejdere, der har et forlænget opsigelsesvarsel og derfor pendler fra København til Aarhus i 2019.

Dine ansvarsområder:
  • Patientrettigheder, herunder aktindsigt efter sundhedsloven
  • Lægeerklæringer og tavshedspligt
  • Aktindsigt efter offentlighedsloven
  • Generel og konkret lovfortolkning på styrelsens område fx udarbejdelse af juridiske vejledninger
  • Sikre, at styrelsen lever op til databeskyttelsesforordningens krav og yde rådgivning om databeskyttelsesretlige spørgsmål
  • Juridisk rådgivning og sparring til direktionen på alle områder af juridisk karakter
  • Bidrage til lovgivningsprocesser, høringssvar og ministerbetjening
  • Klagesagsbehandling på udvalgte sager fx
    • Indfødsret
    • Principielle sager
    • Retssager
Din personprofil:

  • Har en juridisk baggrund og erfaring med sagsbehandling
  • Har erfaring med at arbejde i eller sammen med en politisk styret organisation
  • Ledererfaring, har en anerkendende og involverende ledelsesstil
  • Retningssættende, kan motivere og engagere medarbejderne og skabe den nødvendige fokus på kerneopgaven
  • Er analytisk, har helhedssyn og evner at kompleksitetsreducere
  • Kan agere pragmatisk og løsningsorienteret, hvor det er relevant
  • Har stærke relationelle kompetencer; er god til at samarbejde, dialogsøgende og har personlig gennemslagskraft
  • Har personlig integritet, er empatisk og agerer med ordentlighed
Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker i henhold til Rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten med grundløn efter gruppe 1 (LR37). Ansættelsen sker på åremålsvilkår, jf. principperne i aftale om åremålsansættelse.

Information
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte direktør for Styrelsen for Patientklager Lizzi Krarup Jakobsen, tlf. 2543 1680.

Er du interesseret
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Samtaler afholdes den 20. december.
Styrelsen for Patientsikkerhed2018-12-11T00:00:002018-12-18T00:00:00
329923471Funktionsleder til Jobrehabilitering og IntegrationRobot Vi gør det, vi siger i Silkeborg Kommunes Beskæftigelsesafdeling. Det betyder, at vi gør ord til handling, når vi siger, at vi tror på borgeren og på fællesskabet. Vi er konsekvente og lader tillidsdagsordenen gennemsyre alt vores arbejde. Vi arbejder med forskningsrettede indsatser og er på forkant med udviklingen. Vi har tillid til, at det lykkes, når vi vil det sammen. Det afspejles blandt andet i vores investeringer i kompetenceudvikling af vores medarbejdere og investeringer i de indsatser, der er evidens for, gør en forskel for vores borgere og virksomheder. Der er et stort engagement om opgaven blandt både ledere og medarbejdere, og det er medvirkende til, at vi derfor lykkes vi rigtig godt med mange af vores indsatser. Om Integration Den ledige stilling er som leder af myndighed på integrationsområdet. Funktionen består af 20 engagerede og højt kvalificerede medarbejdere, hvoraf 1 er teamkoordinator. Du bliver en del af et velfungerende lederteam (Centerlederen i Jobrehabilitering og Integration og 4 funktionsledere), hvor vi alle prioriterer og understøtter et stort ledelsesrum. Vi har lavet en ny organisering, hvor vi har prioriteret et tæt makkerskab mellem udfører og myndighed højt. Begge funktioner er samlet i centeret og sidder sammen med fælles placering på Drewsensvej centralt i Silkeborg, ligesom der i 2019 arbejdes med fælles mål og handlinger på tværs af myndighed og udfører. Som leder er dine opgaver bl.a. at: • være personaleleder for funktionen med fokus på at støtte op om personalets faglige udvikling og deres trivsel - både via faglig sparring og trivselssamtaler flere gange årligt. • sikre fortsat implementering og udvikling af en helhedsorienteret integrationsindsats med udgangspunkt i, at borgerne er vores ressource • omsætte funktionens faglighed til udvikling af nye og virksomme indsatser • rammesætte og oversætte de politiske mål til virkelighed • samarbejde på tværs af og ud af kommunen med interne og eksterne samarbejdspartnere, som et led i udmøntningen af integrationsstrategien, samt indgå i det tværgående ansvar i Beskæftigelsesafdelingen omkring Uddannelses- og Frivilligområdet. • være ansvarlig for økonomistyringen af både løn og aktivitetsbudgettet. • udarbejde og forhandle kontrakter med eksterne leverandører • være tovholder på vores aktuelt store fokusområde med at blive bedre til integrationen af flygtningekvinder og aktivitetsparate borgere på arbejdsmarkedet. Vores forventninger til dig: Vi ser gerne, at du har relevant ledererfaring og har en lederuddannelse. Alternativt at du har lyst til at gennemføre en lederuddannelse hos os. Vi har ikke krav om en bestemt uddannelse, men vi skønner, at en socialrådgiver- socialformidler-uddannelse vil være en fordel. Under alle omstændigheder forventer vi, at du har erfaring med og faglig indsigt i beskæftigelses- og integrationsområdet, og er i stand til at lede og rammesætte en beskæftigelsesrettet integrationsindsats og balancere det socialfagligt arbejde under lovgivningsmæssige komplekse og stramme rammer. Derudover skal du kunne navigere i Beskæftigelsesafdelingens samlede kerneopgave nemlig at få folk i beskæftigelse med fokus på en helhedsrettet indsats og med en styrkebaseret tilgang til borgerne. Administrative kompetencer er et must, da du skal kunne afslutte, systematisere og have overblik på tværs i hele i organisationen. Vi ser også gerne, at du: • er saglig, handlekraftig og en velovervejet fighter, der kan gribe energien i rummet og formår at opmuntre til at afprøve nye ting. • er en afslutter, der med afsæt i vores vision, mission og mål, får fuldt tingene til dørs. • er en motivator, der på lydhør og nærværende måde kan lægge rammer i en positiv ånd med forståelse for både borgerne, medarbejderne og vores organisation • vægter at bevare og skabe den harmoni på vores arbejdsplads, som vi alle er en del af Vi tilbyder Et område med stort politisk fokus, hvor der er vilje til at investere i gode løsninger. Vi er en udviklende organisation, hvor forandringshastigheden er stor. Vi arbejder med et højt fagligt niveau, og vi vægter stor grad af medindflydelse og medinddragelse af vores Med-udvalg. Ordentlighed er kendetegnede for alle niveauer hos os. Vi værdsætter god trivsel, hvor der er højt til loftet og plads til de gode grin. Tiltrædelse: 1. marts 2019. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag mm.: Bliv leder hos os . Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Centerleder Martin Husted på telefon 30 58 12 49 eller Funktionsleder Grethe Ahlmann Olesen på telefon 29 25 54 49. Ansøgningsfrist torsdag 10. januar 2019. Første samtale afholdes torsdag 17. januar og anden samtale afholdes torsdag 24. januar. Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetence Profil med personlig tilbagemelding inden anden samtale. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 107.”Vi gør det, vi siger” i Silkeborg Kommunes Beskæftigelsesafdeling.  
 
Det betyder, at vi gør ord til handling, når vi siger, at vi tror på borgeren og på fællesskabet. Vi er konsekvente og lader tillidsdagsordenen gennemsyre alt vores arbejde. Vi arbejder med forskningsrettede indsatser og er på forkant med udviklingen. Vi har tillid til, at det lykkes, når vi vil det sammen. Det afspejles blandt andet i vores investeringer i kompetenceudvikling af vores medarbejdere og investeringer i de indsatser, der er evidens for, gør en forskel for vores borgere og virksomheder.
Der er et stort engagement om opgaven blandt både ledere og medarbejdere, og det er medvirkende til, at vi derfor lykkes vi rigtig godt med mange af vores indsatser.
 
Om Integration
Den ledige stilling er som leder af myndighed på integrationsområdet. Funktionen består af 20 engagerede og højt kvalificerede medarbejdere, hvoraf 1 er teamkoordinator. Du bliver en del af et velfungerende lederteam (Centerlederen i Jobrehabilitering og Integration og 4 funktionsledere), hvor vi alle prioriterer og understøtter et stort ledelsesrum.
 
Vi har lavet en ny organisering, hvor vi har prioriteret et tæt makkerskab mellem udfører og myndighed højt. Begge funktioner er samlet i centeret og sidder sammen med fælles placering på Drewsensvej – centralt i Silkeborg, ligesom der i 2019 arbejdes med fælles mål og handlinger på tværs af myndighed og udfører.
 
Som leder er dine opgaver bl.a. at:

   • være personaleleder for funktionen med fokus på at støtte op om personalets faglige udvikling og deres trivsel -  både via faglig sparring og trivselssamtaler flere gange årligt.
   • sikre fortsat implementering og udvikling af en helhedsorienteret integrationsindsats – med udgangspunkt i, at borgerne er vores ressource
   • omsætte funktionens faglighed til udvikling af nye og virksomme indsatser
   • rammesætte og oversætte de politiske mål til virkelighed
   • samarbejde på tværs af og ud af kommunen med interne og eksterne samarbejdspartnere, som et led i udmøntningen af integrationsstrategien, samt indgå i det tværgående ansvar i Beskæftigelsesafdelingen omkring Uddannelses- og Frivilligområdet.
   • være ansvarlig for økonomistyringen af både løn – og aktivitetsbudgettet.
   • udarbejde og forhandle kontrakter med eksterne leverandører
   • være tovholder på vores aktuelt store fokusområde med at blive bedre til integrationen af flygtningekvinder og aktivitetsparate borgere på arbejdsmarkedet.

Vores forventninger til dig:
Vi ser gerne, at du har relevant ledererfaring og har en lederuddannelse. Alternativt at du har lyst til at gennemføre en lederuddannelse hos os.
 
Vi har ikke krav om en bestemt uddannelse, men vi skønner, at en socialrådgiver-/socialformidler-uddannelse vil være en fordel. Under alle omstændigheder forventer vi, at du har erfaring med og faglig indsigt i beskæftigelses- og integrationsområdet, og er i stand til at lede og rammesætte en beskæftigelsesrettet integrationsindsats og balancere det socialfagligt arbejde under lovgivningsmæssige komplekse og stramme rammer.
 
Derudover skal du kunne navigere i Beskæftigelsesafdelingens samlede kerneopgave – nemlig at få folk i beskæftigelse med fokus på en helhedsrettet indsats og med en styrkebaseret tilgang til borgerne.
 
Administrative kompetencer er et must, da du skal kunne afslutte, systematisere og have overblik på tværs i hele i organisationen.
 
Vi ser også gerne, at du:

   • er saglig, handlekraftig og en velovervejet fighter, der kan gribe energien i rummet og formår at opmuntre til at afprøve nye ting.
   • er en afslutter, der med afsæt i vores vision, mission og mål, får fuldt tingene til dørs.
   • er en motivator, der på lydhør og nærværende måde kan lægge rammer i en positiv ånd med forståelse for både borgerne, medarbejderne og vores organisation
   • vægter at bevare og skabe den harmoni på vores arbejdsplads, som vi alle er en del af

Vi tilbyder
Et område med stort politisk fokus, hvor der er vilje til at investere i gode løsninger. Vi er en udviklende organisation, hvor forandringshastigheden er stor.
 
Vi arbejder med et højt fagligt niveau, og vi vægter stor grad af medindflydelse og
medinddragelse af vores Med-udvalg. Ordentlighed er kendetegnede for alle niveauer hos os. Vi værdsætter god trivsel, hvor der er højt til loftet og plads til de gode grin.
 
Tiltrædelse: 1. marts 2019.
 
Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag mm.: "Bliv leder hos os". 
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Centerleder Martin Husted på telefon 30 58 12 49 eller Funktionsleder Grethe Ahlmann Olesen på telefon 29 25 54 49.
 
Ansøgningsfrist torsdag 10. januar 2019.
Første samtale afholdes torsdag 17. januar og anden samtale afholdes torsdag 24. januar.
Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetence Profil med personlig tilbagemelding inden anden samtale.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune,
Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 107.
 

Silkeborg KommuneSilkeborg2018-12-05T00:00:002019-01-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorchef/overlæge til kontoret for Sundhedsfaglige & Sagkyndige

Styrelsen for Patientsikkerhed

En nøgleposition i det danske sundhedsvæsen Kontoret for Sundhedsfaglige & Sagkyndige er en del af Styrelsen for Patientklager, Aarhus, der behandler klager fra patienter og har kompetence til selvstændigt at træffe afgørelse i sager om sundhedsfagl...
Indrykket:11. december 2018
Udløbsdato:4. januar 2019

Kontorchef for Jura & Rettigheder

Styrelsen for Patientsikkerhed

En enestående mulighed for at være med i opbygningen af en ny styrelse. Kontoret for Jura & Rettigheder er en del af Styrelsen for Patientklager, der blev etableret 1. juli 2018 og placeret i Aarhus i forbindelse med regeringens plan Bedre Balance I...
Indrykket:11. december 2018
Udløbsdato:18. december 2018

Funktionsleder til Jobrehabilitering og Integration

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Vi gør det, vi siger i Silkeborg Kommunes Beskæftigelsesafdeling. Det betyder, at vi gør ord til handling, når vi siger, at vi tror på borgeren og på fællesskabet. Vi er konsekvente og lader tillidsdagsordenen gennemsyre alt vores arbejde. Vi arbejd...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:10. januar 2019