Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Souschef til daginstitutionen Mariehønen i Jelling

Om jobbet 
Den integrerede institution Mariehønen i Jelling søger en dygtig souschef til en fast fuldtidsstillingstilling, som har lyst til at blive en vigtig medspiller i den igangværende pædagogiske udvikling. 
 
Har du ledelseserfaring, og er du en faglig velfunderet pædagog, som nyder at være omgivet af børn, så er stillingen måske noget for dig. Vores kommende souschef skal have lyst til at fortsætte i de spor, der er lagt ud og bidrage yderligere til en inspirerende pædagogisk praksis, hvor omdrejningspunktet er børnenes trivsel, udvikling og læring og dannelse.  
 
Som souschef vil du være tilknyttet en af vores børnegrupper og indgå i enten børnehavens eller vuggestuens teamsamarbejde. Derudover vil du have 10 ledelsestimer ugentligt, hvor samarbejde og sparring danner grundlag for et tæt samarbejde med institutionslederen. Vi leder således efter en souschef, som både mestrer det pædagogiske daglige arbejde med børnene og samtidigt bibringer et naturligt lederskab. Et lederskab, der gennem initiativ, ansvarstagen, åben dialog og ærlig feedback både i forhold til leder, medarbejdere og forældre vil gøre dig til en værdifuld nøgleperson. 
 
Tiltrædelse: 1. juli 2019. 
 
Vi forventer af dig 
  • Du har ledelseserfaring, arbejder værdibaseret og er kendt for en anerkendende og tillidsskabende tilgang. 
  • Du har erfaring med administrative opgaver og IT.  
  • Du brænder for faget og kontakten til både børn og voksne. 
  • Du holder dig ajour med nye pædagogiske tiltag og inspirerer gerne teamet/forældre hermed. 
  • Du har en samarbejdsform, der bygger på åbenhed, synlighed, humor og dialog. 
  • Du har god energi og arbejder involverende, så arbejdsglæden kan ses og mærkes. 
  • Du har evnen til at arbejde positivt, målrettet og konstruktivt i forhold til forandringer.  
  • Du har gode kommunikative kompetencer, såvel mundtligt som skriftligt. 
  • Du er optaget af leg og læring og i stand til at skabe inspirerende lege- og læringsmiljøer. 
  • Du er robust, idérig, omstillingsparat og har godt overblik. 
  • Det er en stor fordel, hvis du har kompetencer inden for musik, sang og rytmik. 
 
Vi tilbyder dig 
  • En institution hvor trivsel og anerkendende dialog er et must for både børn forældre og medarbejdere. 
  • En dynamisk og velfungerende personalegruppe med 25 medarbejdere, som udviser høj grad af faglighed, ansvarlighed og engagement. 
  • En kerne af topengagerede medarbejdere med lang anciennitet, som sikrer stabilitet, genkendelighed og kontinuerligt fører vores stærke værdier videre.  
  • En personalegruppe, der ser muligheder i forandringer og udfordringer, og som gerne prøver nye veje med udvikling til følge. 
  • Et højt fagligt niveau med læreplaner, pædagogiske værktøjer, traditioner og 
  • værdier. 
  • En engageret forældrebestyrelse og en forældregruppe, der støtter op om institutionen og vores arrangementer. 
  • Muligheden for at sætte eget præg på fremtidige arbejdsopgaver. 
 
Ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn.  
 
Om os 
Mariehønen er en velfungerende integreret daginstitution med pt. 25 vuggestuebørn og 73 børnehavebørn. Vi arbejder i teams og vægter dette samarbejde højt. Vi er særligt optaget af udeliv, bevægelse, motorik, sprog, musik og sund kost. Pædagogisk praksis udspringer af vores læreplaner, som er et vigtigt redskab for os. Vi er i gang med processen omkring udarbejdelse af den styrkede læreplan, og vi arbejder målrettet med udviklingen af lege- og læringsmiljøer. I Mariehønen vægter vi at tilbyde børnene nærværende, imødekommende og anerkendende medarbejdere. 
 
Flere oplysninger 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og høre mere om, hvorfor netop du skal være Mariehønens nye souschef.  
Du er meget velkommen til at kontakte institutionsleder Lene Berg Fallesen på mobil: 21 81 49 47 eller på mail: lebfa@vejle.dk hvis du har spørgsmål til jobbet eller har lyst til at besøge os.  
 
Du kan læse mere om os på www.mariehonen.vejle.dk.  
 
Ansøgningsfrist 
Vi skal have din ansøgning senest 19. maj 2019. 
Vi holder ansættelsessamtaler 23. maj 2019.  
 
Børne- og straffeattest
Vi indhenter børne- og straffeattest.   
 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.  


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015707Phoenix-eb1bd7a212019-05-02T18:06:01.400Souschef til daginstitutionen Mariehønen i Jelling
Om jobbet 
Den integrerede institution Mariehønen i Jelling søger en dygtig souschef til en fast fuldtidsstillingstilling, som har lyst til at blive en vigtig medspiller i den igangværende pædagogiske udvikling. 
 
Har du ledelseserfaring, og er du en faglig velfunderet pædagog, som nyder at være omgivet af børn, så er stillingen måske noget for dig. Vores kommende souschef skal have lyst til at fortsætte i de spor, der er lagt ud og bidrage yderligere til en inspirerende pædagogisk praksis, hvor omdrejningspunktet er børnenes trivsel, udvikling og læring og dannelse.  
 
Som souschef vil du være tilknyttet en af vores børnegrupper og indgå i enten børnehavens eller vuggestuens teamsamarbejde. Derudover vil du have 10 ledelsestimer ugentligt, hvor samarbejde og sparring danner grundlag for et tæt samarbejde med institutionslederen. Vi leder således efter en souschef, som både mestrer det pædagogiske daglige arbejde med børnene og samtidigt bibringer et naturligt lederskab. Et lederskab, der gennem initiativ, ansvarstagen, åben dialog og ærlig feedback både i forhold til leder, medarbejdere og forældre vil gøre dig til en værdifuld nøgleperson. 
 
Tiltrædelse: 1. juli 2019. 
 
Vi forventer af dig 
  • Du har ledelseserfaring, arbejder værdibaseret og er kendt for en anerkendende og tillidsskabende tilgang. 
  • Du har erfaring med administrative opgaver og IT.  
  • Du brænder for faget og kontakten til både børn og voksne. 
  • Du holder dig ajour med nye pædagogiske tiltag og inspirerer gerne teamet/forældre hermed. 
  • Du har en samarbejdsform, der bygger på åbenhed, synlighed, humor og dialog. 
  • Du har god energi og arbejder involverende, så arbejdsglæden kan ses og mærkes. 
  • Du har evnen til at arbejde positivt, målrettet og konstruktivt i forhold til forandringer.  
  • Du har gode kommunikative kompetencer, såvel mundtligt som skriftligt. 
  • Du er optaget af leg og læring og i stand til at skabe inspirerende lege- og læringsmiljøer. 
  • Du er robust, idérig, omstillingsparat og har godt overblik. 
  • Det er en stor fordel, hvis du har kompetencer inden for musik, sang og rytmik. 
 
Vi tilbyder dig 
  • En institution hvor trivsel og anerkendende dialog er et must for både børn forældre og medarbejdere. 
  • En dynamisk og velfungerende personalegruppe med 25 medarbejdere, som udviser høj grad af faglighed, ansvarlighed og engagement. 
  • En kerne af topengagerede medarbejdere med lang anciennitet, som sikrer stabilitet, genkendelighed og kontinuerligt fører vores stærke værdier videre.  
  • En personalegruppe, der ser muligheder i forandringer og udfordringer, og som gerne prøver nye veje med udvikling til følge. 
  • Et højt fagligt niveau med læreplaner, pædagogiske værktøjer, traditioner og 
  • værdier. 
  • En engageret forældrebestyrelse og en forældregruppe, der støtter op om institutionen og vores arrangementer. 
  • Muligheden for at sætte eget præg på fremtidige arbejdsopgaver. 
 
Ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn.  
 
Om os 
Mariehønen er en velfungerende integreret daginstitution med pt. 25 vuggestuebørn og 73 børnehavebørn. Vi arbejder i teams og vægter dette samarbejde højt. Vi er særligt optaget af udeliv, bevægelse, motorik, sprog, musik og sund kost. Pædagogisk praksis udspringer af vores læreplaner, som er et vigtigt redskab for os. Vi er i gang med processen omkring udarbejdelse af den styrkede læreplan, og vi arbejder målrettet med udviklingen af lege- og læringsmiljøer. I Mariehønen vægter vi at tilbyde børnene nærværende, imødekommende og anerkendende medarbejdere. 
 
Flere oplysninger 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og høre mere om, hvorfor netop du skal være Mariehønens nye souschef.  
Du er meget velkommen til at kontakte institutionsleder Lene Berg Fallesen på mobil: 21 81 49 47 eller på mail: lebfa@vejle.dk hvis du har spørgsmål til jobbet eller har lyst til at besøge os.  
 
Du kan læse mere om os på www.mariehonen.vejle.dk.  
 
Ansøgningsfrist 
Vi skal have din ansøgning senest 19. maj 2019. 
Vi holder ansættelsessamtaler 23. maj 2019.  
 
Børne- og straffeattest
Vi indhenter børne- og straffeattest.   
 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.  
2019-05-20T00:50:40.517 Om jobbet Den integrerede institution Mariehønen i Jelling søger en dygtig souschef til en fast fuldtidsstillingstilling, som har lyst til at blive en vigtig medspiller i den igangværende pædagogiske udvikling. Har du ledelseserfaring, og er du en faglig velfunderet pædagog, som nyder at være omgivet af børn, så er stillingen måske noget for dig. Vores kommende souschef skal have lyst til at fortsætte i de spor, der er lagt ud og bidrage yderligere til en inspirerende pædagogisk praksis, hvor omdrejningspunktet er børnenes trivsel, udvikling og læring og dannelse. Som souschef vil du være tilknyttet en af vores børnegrupper og indgå i enten børnehavens eller vuggestuens teamsamarbejde. Derudover vil du have 10 ledelsestimer ugentligt, hvor samarbejde og sparring danner grundlag for et tæt samarbejde med institutionslederen. Vi leder således efter en souschef, som både mestrer det pædagogiske daglige arbejde med børnene og samtidigt bibringer et naturligt lederskab. Et lederskab, der gennem initiativ, ansvarstagen, åben dialog og ærlig feedback både i forhold til leder, medarbejdere og forældre vil gøre dig til en værdifuld nøgleperson. Tiltrædelse: 1. juli 2019. Vi forventer af dig Du har ledelseserfaring, arbejder værdibaseret og er kendt for en anerkendende og tillidsskabende tilgang. Du har erfaring med administrative opgaver og IT. Du brænder for faget og kontakten til både børn og voksne. Du holder dig ajour med nye pædagogiske tiltag og inspirerer gerne teamet forældre hermed. Du har en samarbejdsform, der bygger på åbenhed, synlighed, humor og dialog. Du har god energi og arbejder involverende, så arbejdsglæden kan ses og mærkes. Du har evnen til at arbejde positivt, målrettet og konstruktivt i forhold til forandringer. Du har gode kommunikative kompetencer, såvel mundtligt som skriftligt. Du er optaget af leg og læring og i stand til at skabe inspirerende lege- og læringsmiljøer. Du er robust, idérig, omstillingsparat og har godt overblik. Det er en stor fordel, hvis du har kompetencer inden for musik, sang og rytmik. Vi tilbyder dig En institution hvor trivsel og anerkendende dialog er et must for både børn forældre og medarbejdere. En dynamisk og velfungerende personalegruppe med 25 medarbejdere, som udviser høj grad af faglighed, ansvarlighed og engagement. En kerne af topengagerede medarbejdere med lang anciennitet, som sikrer stabilitet, genkendelighed og kontinuerligt fører vores stærke værdier videre. En personalegruppe, der ser muligheder i forandringer og udfordringer, og som gerne prøver nye veje med udvikling til følge. Et højt fagligt niveau med læreplaner, pædagogiske værktøjer, traditioner og værdier. En engageret forældrebestyrelse og en forældregruppe, der støtter op om institutionen og vores arrangementer. Muligheden for at sætte eget præg på fremtidige arbejdsopgaver. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn. Om os Mariehønen er en velfungerende integreret daginstitution med pt. 25 vuggestuebørn og 73 børnehavebørn. Vi arbejder i teams og vægter dette samarbejde højt. Vi er særligt optaget af udeliv, bevægelse, motorik, sprog, musik og sund kost. Pædagogisk praksis udspringer af vores læreplaner, som er et vigtigt redskab for os. Vi er i gang med processen omkring udarbejdelse af den styrkede læreplan, og vi arbejder målrettet med udviklingen af lege- og læringsmiljøer. I Mariehønen vægter vi at tilbyde børnene nærværende, imødekommende og anerkendende medarbejdere. Flere oplysninger Vi glæder os til at modtage din ansøgning og høre mere om, hvorfor netop du skal være Mariehønens nye souschef. Du er meget velkommen til at kontakte institutionsleder Lene Berg Fallesen på mobil: 21 81 49 47 eller på mail: lebfa@vejle.dk hvis du har spørgsmål til jobbet eller har lyst til at besøge os. Du kan læse mere om os på www.mariehonen.vejle.dk. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest 19. maj 2019. Vi holder ansættelsessamtaler 23. maj 2019. Børne- og straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.10Phoenixeb1bd7a2101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1377&ProjectId=145887&DepartmentId=19998&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejle3518663Mariehønen11Søndervang 47300JellingDKDanmarkORS/eb1bd7a2_logo.pngORS/Small/eb1bd7a2_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent752960VejleMinimum14588700002-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb1bd7a2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb1bd7a2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb1bd7a2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb1bd7a2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale122918Souschef6Ledelse361659716lebfa@vejle.dkDanmarkDanmark330028295Souschef til daginstitutionen Mariehønen i JellingBasic Om jobbet Den integrerede institution Mariehønen i Jelling søger en dygtig souschef til en fast fuldtidsstillingstilling, som har lyst til at blive en vigtig medspiller i den igangværende pædagogiske udvikling. Har du ledelseserfaring, og er du en faglig velfunderet pædagog, som nyder at være omgivet af børn, så er stillingen måske noget for dig. Vores kommende souschef skal have lyst til at fortsætte i de spor, der er lagt ud og bidrage yderligere til en inspirerende pædagogisk praksis, hvor omdrejningspunktet er børnenes trivsel, udvikling og læring og dannelse. Som souschef vil du være tilknyttet en af vores børnegrupper og indgå i enten børnehavens eller vuggestuens teamsamarbejde. Derudover vil du have 10 ledelsestimer ugentligt, hvor samarbejde og sparring danner grundlag for et tæt samarbejde med institutionslederen. Vi leder således efter en souschef, som både mestrer det pædagogiske daglige arbejde med børnene og samtidigt bibringer et naturligt lederskab. Et lederskab, der gennem initiativ, ansvarstagen, åben dialog og ærlig feedback både i forhold til leder, medarbejdere og forældre vil gøre dig til en værdifuld nøgleperson. Tiltrædelse: 1. juli eller 1. august 2019. Vi forventer af dig Du har ledelseserfaring, arbejder værdibaseret og er kendt for en anerkendende og tillidsskabende tilgang. Du har erfaring med administrative opgaver og IT. Du brænder for faget og kontakten til både børn og voksne. Du holder dig ajour med nye pædagogiske tiltag og inspirerer gerne teamet forældre hermed. Du har en samarbejdsform, der bygger på åbenhed, synlighed, humor og dialog. Du har god energi og arbejder involverende, så arbejdsglæden kan ses og mærkes. Du har evnen til at arbejde positivt, målrettet og konstruktivt i forhold til forandringer. Du har gode kommunikative kompetencer, såvel mundtligt som skriftligt. Du er optaget af leg og læring og i stand til at skabe inspirerende lege- og læringsmiljøer. Du er robust, idérig, omstillingsparat og har godt overblik. Det er en stor fordel, hvis du har kompetencer inden for musik, sang og rytmik. Vi tilbyder dig En institution hvor trivsel og anerkendende dialog er et must for både børn forældre og medarbejdere. En dynamisk og velfungerende personalegruppe med 25 medarbejdere, som udviser høj grad af faglighed, ansvarlighed og engagement. En kerne af topengagerede medarbejdere med lang anciennitet, som sikrer stabilitet, genkendelighed og kontinuerligt fører vores stærke værdier videre. En personalegruppe, der ser muligheder i forandringer og udfordringer, og som gerne prøver nye veje med udvikling til følge. Et højt fagligt niveau med læreplaner, pædagogiske værktøjer, traditioner og værdier. En engageret forældrebestyrelse og en forældregruppe, der støtter op om institutionen og vores arrangementer. Muligheden for at sætte eget præg på fremtidige arbejdsopgaver. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn. Om os Mariehønen er en velfungerende integreret daginstitution med pt. 25 vuggestuebørn og 73 børnehavebørn. Vi arbejder i teams og vægter dette samarbejde højt. Vi er særligt optaget af udeliv, bevægelse, motorik, sprog, musik og sund kost. Pædagogisk praksis udspringer af vores læreplaner, som er et vigtigt redskab for os. Vi er i gang med processen omkring udarbejdelse af den styrkede læreplan, og vi arbejder målrettet med udviklingen af lege- og læringsmiljøer. I Mariehønen vægter vi at tilbyde børnene nærværende, imødekommende og anerkendende medarbejdere. Flere oplysninger Vi glæder os til at modtage din ansøgning og høre mere om, hvorfor netop du skal være Mariehønens nye souschef. Du er meget velkommen til at kontakte institutionsleder Lene Berg Fallesen på mobil: 21 81 49 47 eller på mail: lebfa@vejle.dk hvis du har spørgsmål til jobbet eller har lyst til at besøge os. Du kan læse mere om os på www.mariehonen.vejle.dk. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest 23. juni 2019. Vi holder ansættelsessamtaler 26. juni 2019. Børne- og straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.
Om jobbet 
Den integrerede institution Mariehønen i Jelling søger en dygtig souschef til en fast fuldtidsstillingstilling, som har lyst til at blive en vigtig medspiller i den igangværende pædagogiske udvikling. 
 
Har du ledelseserfaring, og er du en faglig velfunderet pædagog, som nyder at være omgivet af børn, så er stillingen måske noget for dig. Vores kommende souschef skal have lyst til at fortsætte i de spor, der er lagt ud og bidrage yderligere til en inspirerende pædagogisk praksis, hvor omdrejningspunktet er børnenes trivsel, udvikling og læring og dannelse.  
 
Som souschef vil du være tilknyttet en af vores børnegrupper og indgå i enten børnehavens eller vuggestuens teamsamarbejde. Derudover vil du have 10 ledelsestimer ugentligt, hvor samarbejde og sparring danner grundlag for et tæt samarbejde med institutionslederen. Vi leder således efter en souschef, som både mestrer det pædagogiske daglige arbejde med børnene og samtidigt bibringer et naturligt lederskab. Et lederskab, der gennem initiativ, ansvarstagen, åben dialog og ærlig feedback både i forhold til leder, medarbejdere og forældre vil gøre dig til en værdifuld nøgleperson. 
 
Tiltrædelse: 1. juli eller 1. august 2019. 
 
Vi forventer af dig 
  • Du har ledelseserfaring, arbejder værdibaseret og er kendt for en anerkendende og tillidsskabende tilgang. 
  • Du har erfaring med administrative opgaver og IT.  
  • Du brænder for faget og kontakten til både børn og voksne. 
  • Du holder dig ajour med nye pædagogiske tiltag og inspirerer gerne teamet/forældre hermed. 
  • Du har en samarbejdsform, der bygger på åbenhed, synlighed, humor og dialog. 
  • Du har god energi og arbejder involverende, så arbejdsglæden kan ses og mærkes. 
  • Du har evnen til at arbejde positivt, målrettet og konstruktivt i forhold til forandringer.  
  • Du har gode kommunikative kompetencer, såvel mundtligt som skriftligt. 
  • Du er optaget af leg og læring og i stand til at skabe inspirerende lege- og læringsmiljøer. 
  • Du er robust, idérig, omstillingsparat og har godt overblik. 
  • Det er en stor fordel, hvis du har kompetencer inden for musik, sang og rytmik. 
 
Vi tilbyder dig 
  • En institution hvor trivsel og anerkendende dialog er et must for både børn forældre og medarbejdere. 
  • En dynamisk og velfungerende personalegruppe med 25 medarbejdere, som udviser høj grad af faglighed, ansvarlighed og engagement. 
  • En kerne af topengagerede medarbejdere med lang anciennitet, som sikrer stabilitet, genkendelighed og kontinuerligt fører vores stærke værdier videre.  
  • En personalegruppe, der ser muligheder i forandringer og udfordringer, og som gerne prøver nye veje med udvikling til følge. 
  • Et højt fagligt niveau med læreplaner, pædagogiske værktøjer, traditioner og 
  • værdier. 
  • En engageret forældrebestyrelse og en forældregruppe, der støtter op om institutionen og vores arrangementer. 
  • Muligheden for at sætte eget præg på fremtidige arbejdsopgaver. 
 
Ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn.  
 
Om os 
Mariehønen er en velfungerende integreret daginstitution med pt. 25 vuggestuebørn og 73 børnehavebørn. Vi arbejder i teams og vægter dette samarbejde højt. Vi er særligt optaget af udeliv, bevægelse, motorik, sprog, musik og sund kost. Pædagogisk praksis udspringer af vores læreplaner, som er et vigtigt redskab for os. Vi er i gang med processen omkring udarbejdelse af den styrkede læreplan, og vi arbejder målrettet med udviklingen af lege- og læringsmiljøer. I Mariehønen vægter vi at tilbyde børnene nærværende, imødekommende og anerkendende medarbejdere. 
 
Flere oplysninger 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og høre mere om, hvorfor netop du skal være Mariehønens nye souschef.  
Du er meget velkommen til at kontakte institutionsleder Lene Berg Fallesen på mobil: 21 81 49 47 eller på mail: lebfa@vejle.dk hvis du har spørgsmål til jobbet eller har lyst til at besøge os.  
 
Du kan læse mere om os på www.mariehonen.vejle.dk.  
 
Ansøgningsfrist 
Vi skal have din ansøgning senest 23. juni 2019. 
Vi holder ansættelsessamtaler 26. juni 2019.  
 
Børne- og straffeattest
Vi indhenter børne- og straffeattest.   
 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.  
ORS/Small/eb1bd7a2_logo.pngMariehønenJelling2019-05-21T16:01:47.8702019-06-23T00:00:00
330006937Souschef til Sct. Maria HospiceProfile Et spændende og andeledes job som personaleleder. Vi søger en souschef med tiltrædelse 1. august 2019, eller efter aftale - vi er parate til at vente på den rigtige. Har du: en baggrund som sygeplejerske? solid erfaring med ledelse, samt en lederuddannelse med minimum fuld diplomuddannelse i enten ledelse, pædagogik eller andet relevant område? erfaring med palliation og eller onkologi, så er stillingen som souschef på Sct. Maria Hospice måske noget for dig. Sct. Maria Hospice er en selvejende institution med reference til bestyrelsen. Hospice har endvidere driftsaftale med Region Syddanmark. Den daglige drift og ledelse af Sct. Maria Hospice varetages i samarbejde mellem hospicechefen og souschefen. Vi lægger vægt på, at du har lyst til at indgå i det daglige arbejde på et hospice i nært samarbejde med patienter, pårørende, kolleger, frivillige og i tæt kompagniskab med hospicechefen. Den palliative indsats på Sct. Maria Hospice ydes på specialist niveau. Som daglig nærmeste leder af personalet, er du med til at bevare og udvikle det gode fysiske og psykiske arbejdsmiljø. Her er der særlig fokus på de stærke følelsesmæssige belastninger, som er et vilkår i det palliative felt. Som Souschef er du leder ind et tværfagligt samarbejde bestående bl.a. af læger, sygeplejersker, frivilliggruppen, fysioterapeuter, køkkenpersonale m.fl. Alle arbejder ud fra den samme filosofi, hvor patienten og dennes pårørende er i centrum. Hospicefilosofiens værdier som åbenhed, rummelighed og respekt for medmennesket forventes at være en del af dit værdigrundlag. Vi kan tilbyde dig et job: Med et udførligt introduktionsprogram, tilpasset dine behov og ønsker. Hvor vi med afsæt i de respektive faggrupper, har fokus på løsning af kerneopgaven. Hvor vi via det tværfaglige samarbejde yder pleje, terapi og behandling på et højt fagligt niveau. Hvor udvikling, kvalitet og arbejdsmiljø har høj prioritering. Hvor ledelsessupervision er obligatorisk. Der er spændende og anderledes. En arbejdsplads med at fagligt fællesskab og engagerede kolleger, som glæder sig til at byde dig velkommen. Hvor personalet har gennemgået kommunikationstræning via projekt Vi er hinandens arbejdsmiljø I hyggelige og æstetiske rammer. Om dig ønsker vi at du: Fagligt: Er uddannet sygeplejerske, med minimum 10 års klinisk erfaring. Videreuddannelse på minimum Diplomniveau med speciale i ledelse, pædagogik eller anden relevant retning. Gerne har erfaring med palliation eller onkologi. Kurser og uddannelse vægtes højt. Har stor erfaring og interesse med arbejdstilrettelæggelse planlægning og registrering af dette. Har kendskab til økonomi og forståelse for fleksibel og kreativ tilrettelæggelse af arbejdet inden for de økonomiske rammer. Vil være aktiv tovholder for kvalitetssikringen og udviklingen af pleje og behandlingen til den alvorligt syge og døende patient og dennes pårørende. Dette i tæt samarbejde med vores kvalitets-nøgleperson. Har erfaring med udviklings- og projektarbejde. Har erfaring med personaleledelse og udvikling. Har et godt overblik med sans for detaljen, og forstår at prioritere. Vil være nysgerrig og opsøgende i forhold til relevante faglige og udviklingsmæssige områder til egen og organisationens gavn og udvikling. Personligt Finder styrke i dine værdier - ved hvem du er, og hvad du står for. Har menneskelig indsigt og forståelse for et godt fysisk og psykisk udviklende arbejdsmiljø på en arbejdsplads, hvor der er stor fokus på de eksistentielle vilkår. Har gode samarbejdsevner, som udtrykker sig ved at du er lydhør, nysgerrig, tydelig og inspirerende i din kommunikation. Har en positiv indstilling til et udviklende samarbejde med både interne som eksterne samarbejdspartnere. Ser muligheder og løsninger også i det der er svært. Er god til at planlægge og arbejde struktureret. Har et positivt livssyn og besidder humor og et godt humør. Har dette din interesse, og vil du vide mere komme forbi til et besøg, kan du rette henvendelse til hospicechef Charlotte Pugh på tlf. 99 44 09 50, e-mail: charlotte.pugh@rsyd.dk Stillings og funktionsbeskrivelse: Kan læses her via link. Ansøgningsfrist: Ansøgningen meget gerne med billede sendes elektronisk senest den 31. maj 2019. I ansøgningen vil vi bede dig vedhæfte tilfredsstillende straffeattest. Ansættelsessamtaler: 1. samtale afholdes den 13. juni, og 2. samtale afholdes 18. juni 2019. Løn og ansættelsesforhold: Efter gældende overenskomst mellem Dansk Sygeplejeråd og Region Syddanmark. Der gøres opmærksom på, at Sct. Maria Hospice er en røgfri arbejdsplads. Se mere om Sct. Maria Hospice på hjemmesiden www.sctmariahospice.dk
Et spændende og andeledes job som personaleleder.  

Vi søger en souschef med tiltrædelse 1. august 2019, eller efter aftale - vi er parate til at vente på den rigtige.  
Har du:
  • en baggrund som sygeplejerske?
  • solid erfaring med ledelse, samt en lederuddannelse med minimum fuld diplomuddannelse i enten ledelse, pædagogik eller andet relevant område?
  • erfaring med palliation og/eller onkologi,  
så er stillingen som souschef på Sct. Maria Hospice måske noget for dig.  

Sct. Maria Hospice er en selvejende institution med reference til bestyrelsen. Hospice har endvidere driftsaftale med Region Syddanmark. Den daglige drift og ledelse af Sct. Maria Hospice varetages i samarbejde mellem hospicechefen og souschefen.  
 
Vi lægger vægt på, at du har lyst til at indgå i det daglige arbejde på et hospice i nært samarbejde med patienter, pårørende, kolleger, frivillige og i tæt kompagniskab med hospicechefen.  
 
Den palliative indsats på Sct. Maria Hospice ydes på specialist niveau. Som daglig nærmeste leder af personalet, er du med til at bevare og udvikle det gode fysiske og psykiske arbejdsmiljø. Her er der særlig fokus på de stærke følelsesmæssige belastninger, som er et vilkår i det palliative felt.  
 
Som Souschef er du leder ind et tværfagligt samarbejde bestående bl.a. af læger, sygeplejersker, frivilliggruppen, fysioterapeuter, køkkenpersonale m.fl. Alle arbejder ud fra den samme filosofi, hvor patienten og dennes pårørende er i centrum. Hospicefilosofiens værdier som åbenhed, rummelighed og respekt for medmennesket forventes at være en del af dit værdigrundlag.  
 
Vi kan tilbyde dig et job:  
  • Med et udførligt introduktionsprogram, tilpasset dine behov og ønsker.  
  • Hvor vi med afsæt i de respektive faggrupper, har fokus på løsning af kerneopgaven.  
  • Hvor vi via det tværfaglige samarbejde yder pleje, terapi og behandling på et højt fagligt niveau.  
  • Hvor udvikling, kvalitet og arbejdsmiljø har høj prioritering.  
  • Hvor ledelsessupervision er obligatorisk.  
  • Der er spændende og anderledes. En arbejdsplads med at fagligt fællesskab og engagerede kolleger, som glæder sig til at byde dig velkommen.  
  • Hvor personalet har gennemgået kommunikationstræning via projekt ”Vi er hinandens arbejdsmiljø”  
  • I hyggelige og æstetiske rammer.  
 
Om dig ønsker vi at du:  

Fagligt:  
  • Er uddannet sygeplejerske, med minimum 10 års klinisk erfaring.  
  • Videreuddannelse på minimum Diplomniveau med speciale i ledelse, pædagogik eller anden relevant retning.  
  • Gerne har erfaring med palliation eller onkologi. Kurser og uddannelse vægtes højt.  
  • Har stor erfaring og interesse med arbejdstilrettelæggelse/planlægning og registrering af dette.  
  • Har kendskab til økonomi og forståelse for fleksibel og kreativ tilrettelæggelse af arbejdet inden for de økonomiske rammer.  
  • Vil være aktiv tovholder for kvalitetssikringen og udviklingen af pleje og behandlingen til den alvorligt syge og døende patient og dennes pårørende. Dette i tæt samarbejde med vores kvalitets-nøgleperson.  
  • Har erfaring med udviklings- og projektarbejde.  
  • Har erfaring med personaleledelse og udvikling.  
  • Har et godt overblik med sans for detaljen, og forstår at prioritere.  
  • Vil være nysgerrig og opsøgende i forhold til relevante faglige og udviklingsmæssige områder til egen og organisationens gavn og udvikling.  

Personligt  
  • Finder styrke i dine værdier - ved hvem du er, og hvad du står for.  
  • Har menneskelig indsigt og forståelse for et godt fysisk og psykisk udviklende arbejdsmiljø på en arbejdsplads, hvor der er stor fokus på de eksistentielle vilkår.  
  • Har gode samarbejdsevner, som udtrykker sig ved at du er lydhør, nysgerrig, tydelig og inspirerende i din kommunikation.  
  • Har en positiv indstilling til et udviklende samarbejde med både interne som eksterne samarbejdspartnere.  
  • Ser muligheder og løsninger – også i det der er svært.  
  • Er god til at planlægge og arbejde struktureret.  
  • Har et positivt livssyn og besidder humor og et godt humør.  
 
Har dette din interesse, og vil du vide mere/ komme forbi til et besøg, kan du rette henvendelse til hospicechef Charlotte Pugh på tlf. 99 44 09 50, e-mail: charlotte.pugh@rsyd.dk  

Stillings og funktionsbeskrivelse:
Kan læses her via link.  

Ansøgningsfrist: Ansøgningen meget gerne med billede sendes elektronisk senest den 31. maj 2019. I ansøgningen vil vi bede dig vedhæfte tilfredsstillende straffeattest.  

Ansættelsessamtaler:
1. samtale afholdes den 13. juni, og 2. samtale afholdes 18. juni 2019.  
 
Løn og ansættelsesforhold: Efter gældende overenskomst mellem Dansk Sygeplejeråd og Region Syddanmark.  
 
Der gøres opmærksom på, at Sct. Maria Hospice er en røgfri arbejdsplads.  
 
Se mere om Sct. Maria Hospice på hjemmesiden; www.sctmariahospice.dk  
 

ORS/Small/6deebce0_logo.pngSct Maria HospiceVejle Øst2019-04-12T18:01:53.1502019-05-31T00:00:00
330007559Souschef til Sct. Maria HospiceRobot Et spændende og andeledes job som personaleleder. Vi søger en souschef med tiltrædelse 1. august 2019, eller efter aftale - vi er parate til at vente på den rigtige. Har du: en baggrund som sygeplejerske? solid erfaring med ledelse, samt en lederuddannelse med minimum fuld diplomuddannelse i enten ledelse, pædagogik eller andet relevant område? erfaring med palliation og eller onkologi, så er stillingen som souschef på Sct. Maria Hospice måske noget for dig. Sct. Maria Hospice er en selvejende institution med reference til bestyrelsen. Hospice har endvidere driftsaftale med Region Syddanmark. Den daglige drift og ledelse af Sct. Maria Hospice varetages i samarbejde mellem hospicechefen og souschefen. Vi lægger vægt på, at du har lyst til at indgå i det daglige arbejde på et hospice i nært samarbejde med patienter, pårørende, kolleger, frivillige og i tæt kompagniskab med hospicechefen. Den palliative indsats på Sct. Maria Hospice ydes på specialist niveau. Som daglig nærmeste leder af personalet, er du med til at bevare og udvikle det gode fysiske og psykiske arbejdsmiljø. Her er der særlig fokus på de stærke følelsesmæssige belastninger, som er et vilkår i det palliative felt. Som Souschef er du leder ind et tværfagligt samarbejde bestående bl.a. af læger, sygeplejersker, frivilliggruppen, fysioterapeuter, køkkenpersonale m.fl. Alle arbejder ud fra den samme filosofi, hvor patienten og dennes pårørende er i centrum. Hospicefilosofiens værdier som åbenhed, rummelighed og respekt for medmennesket forventes at være en del af dit værdigrundlag. Vi kan tilbyde dig et job: Med et udførligt introduktionsprogram, tilpasset dine behov og ønsker. Hvor vi med afsæt i de respektive faggrupper, har fokus på løsning af kerneopgaven. Hvor vi via det tværfaglige samarbejde yder pleje, terapi og behandling på et højt fagligt niveau. Hvor udvikling, kvalitet og arbejdsmiljø har høj prioritering. Hvor ledelsessupervision er obligatorisk. Der er spændende og anderledes. En arbejdsplads med at fagligt fællesskab og engagerede kolleger, som glæder sig til at byde dig velkommen. Hvor personalet har gennemgået kommunikationstræning via projekt Vi er hinandens arbejdsmiljø I hyggelige og æstetiske rammer. Om dig ønsker vi at du: Fagligt: Er uddannet sygeplejerske, med minimum 10 års klinisk erfaring. Videreuddannelse på minimum Diplomniveau med speciale i ledelse, pædagogik eller anden relevant retning. Gerne har erfaring med palliation eller onkologi. Kurser og uddannelse vægtes højt. Har stor erfaring og interesse med arbejdstilrettelæggelse planlægning og registrering af dette. Har kendskab til økonomi og forståelse for fleksibel og kreativ tilrettelæggelse af arbejdet inden for de økonomiske rammer. Vil være aktiv tovholder for kvalitetssikringen og udviklingen af pleje og behandlingen til den alvorligt syge og døende patient og dennes pårørende. Dette i tæt samarbejde med vores kvalitets-nøgleperson. Har erfaring med udviklings- og projektarbejde. Har erfaring med personaleledelse og udvikling. Har et godt overblik med sans for detaljen, og forstår at prioritere. Vil være nysgerrig og opsøgende i forhold til relevante faglige og udviklingsmæssige områder til egen og organisationens gavn og udvikling. Personligt Finder styrke i dine værdier - ved hvem du er, og hvad du står for. Har menneskelig indsigt og forståelse for et godt fysisk og psykisk udviklende arbejdsmiljø på en arbejdsplads, hvor der er stor fokus på de eksistentielle vilkår. Har gode samarbejdsevner, som udtrykker sig ved at du er lydhør, nysgerrig, tydelig og inspirerende i din kommunikation. Har en positiv indstilling til et udviklende samarbejde med både interne som eksterne samarbejdspartnere. Ser muligheder og løsninger også i det der er svært. Er god til at planlægge og arbejde struktureret. Har et positivt livssyn og besidder humor og et godt humør. Har dette din interesse, og vil du vide mere komme forbi til et besøg, kan du rette henvendelse til hospicechef Charlotte Pugh på tlf. 99 44 09 50, e-mail: charlotte.pugh@rsyd.dk Stillings og funktionsbeskrivelse: Kan læses her via link. Ansøgningsfrist: Ansøgningen meget gerne med billede sendes elektronisk senest den 31. maj 2019. I ansøgningen vil vi bede dig vedhæfte tilfredsstillende straffeattest. Ansættelsessamtaler: 1. samtale afholdes den 13. juni, og 2. samtale afholdes 18. juni 2019. Løn og ansættelsesforhold: Efter gældende overenskomst mellem Dansk Sygeplejeråd og Region Syddanmark. Der gøres opmærksom på, at Sct. Maria Hospice er en røgfri arbejdsplads. Se mere om Sct. Maria Hospice på hjemmesiden www.sctmariahospice.dkEt spændende og andeledes job som personaleleder.


Vi søger en souschef med tiltrædelse 1. august 2019, eller efter aftale - vi er parate til at vente på den rigtige.
Har du:

  • en baggrund som sygeplejerske?
  • solid erfaring med ledelse, samt en lederuddannelse med minimum fuld diplomuddannelse i enten ledelse, pædagogik eller andet relevant område?
  • erfaring med palliation og/eller onkologi,
så er stillingen som souschef på Sct. Maria Hospice måske noget for dig.

Sct. Maria Hospice er en selvejende institution med reference til bestyrelsen. Hospice har endvidere driftsaftale med Region Syddanmark. Den daglige drift og ledelse af Sct. Maria Hospice varetages i samarbejde mellem hospicechefen og souschefen.

Vi lægger vægt på, at du har lyst til at indgå i det daglige arbejde på et hospice i nært samarbejde med patienter, pårørende, kolleger, frivillige og i tæt kompagniskab med hospicechefen.

Den palliative indsats på Sct. Maria Hospice ydes på specialist niveau. Som daglig nærmeste leder af personalet, er du med til at bevare og udvikle det gode fysiske og psykiske arbejdsmiljø. Her er der særlig fokus på de stærke følelsesmæssige belastninger, som er et vilkår i det palliative felt.

Som Souschef er du leder ind et tværfagligt samarbejde bestående bl.a. af læger, sygeplejersker, frivilliggruppen, fysioterapeuter, køkkenpersonale m.fl. Alle arbejder ud fra den samme filosofi, hvor patienten og dennes pårørende er i centrum. Hospicefilosofiens værdier som åbenhed, rummelighed og respekt for medmennesket forventes at være en del af dit værdigrundlag.

Vi kan tilbyde dig et job:
  • Med et udførligt introduktionsprogram, tilpasset dine behov og ønsker.
  • Hvor vi med afsæt i de respektive faggrupper, har fokus på løsning af kerneopgaven.
  • Hvor vi via det tværfaglige samarbejde yder pleje, terapi og behandling på et højt fagligt niveau.
  • Hvor udvikling, kvalitet og arbejdsmiljø har høj prioritering.
  • Hvor ledelsessupervision er obligatorisk.
  • Der er spændende og anderledes. En arbejdsplads med at fagligt fællesskab og engagerede kolleger, som glæder sig til at byde dig velkommen.
  • Hvor personalet har gennemgået kommunikationstræning via projekt ”Vi er hinandens arbejdsmiljø”
  • I hyggelige og æstetiske rammer.

Om dig ønsker vi at du:

Fagligt:
  • Er uddannet sygeplejerske, med minimum 10 års klinisk erfaring.
  • Videreuddannelse på minimum Diplomniveau med speciale i ledelse, pædagogik eller anden relevant retning.
  • Gerne har erfaring med palliation eller onkologi. Kurser og uddannelse vægtes højt.
  • Har stor erfaring og interesse med arbejdstilrettelæggelse/planlægning og registrering af dette.
  • Har kendskab til økonomi og forståelse for fleksibel og kreativ tilrettelæggelse af arbejdet inden for de økonomiske rammer.
  • Vil være aktiv tovholder for kvalitetssikringen og udviklingen af pleje og behandlingen til den alvorligt syge og døende patient og dennes pårørende. Dette i tæt samarbejde med vores kvalitets-nøgleperson.
  • Har erfaring med udviklings- og projektarbejde.
  • Har erfaring med personaleledelse og udvikling.
  • Har et godt overblik med sans for detaljen, og forstår at prioritere.
  • Vil være nysgerrig og opsøgende i forhold til relevante faglige og udviklingsmæssige områder til egen og organisationens gavn og udvikling.

Personligt
  • Finder styrke i dine værdier - ved hvem du er, og hvad du står for.
  • Har menneskelig indsigt og forståelse for et godt fysisk og psykisk udviklende arbejdsmiljø på en arbejdsplads, hvor der er stor fokus på de eksistentielle vilkår.
  • Har gode samarbejdsevner, som udtrykker sig ved at du er lydhør, nysgerrig, tydelig og inspirerende i din kommunikation.
  • Har en positiv indstilling til et udviklende samarbejde med både interne som eksterne samarbejdspartnere.
  • Ser muligheder og løsninger – også i det der er svært.
  • Er god til at planlægge og arbejde struktureret.
  • Har et positivt livssyn og besidder humor og et godt humør.

Har dette din interesse, og vil du vide mere/ komme forbi til et besøg, kan du rette henvendelse til hospicechef Charlotte Pugh på tlf. 99 44 09 50, e-mail: charlotte.pugh@rsyd.dk

Stillings og funktionsbeskrivelse:
Kan læses her via link.

Ansøgningsfrist: Ansøgningen meget gerne med billede sendes elektronisk senest den 31. maj 2019. I ansøgningen vil vi bede dig vedhæfte tilfredsstillende straffeattest.

Ansættelsessamtaler:
1. samtale afholdes den 13. juni, og 2. samtale afholdes 18. juni 2019.

Løn og ansættelsesforhold: Efter gældende overenskomst mellem Dansk Sygeplejeråd og Region Syddanmark.

Der gøres opmærksom på, at Sct. Maria Hospice er en røgfri arbejdsplads.

Se mere om Sct. Maria Hospice på hjemmesiden; www.sctmariahospice.dk


Sct Maria HospiceVejle Øst2019-04-30T00:00:002019-05-31T00:00:00
330014920Souschef - HaderslevRobot I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre. Om jobbet Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen: Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede Om dig Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du: Har en venlig og professionel fremtoning Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel Skaber gode kundeoplevelser Har overblik og fokus på detaljen Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 5 gode grunde til at blive souschef i Lidl: En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt Branchens bedste sammenhold Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Maiken Sørensen på telefon 4212 0500, hverdage mellem kl. 8 16. Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via https: karriere.lidl.dk da jobsearch Souschef-Haderslev-3369?rdeLocaleAttr da

I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

Om jobbet

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

  • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
  • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
  • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
  • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Om dig

Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

  • Har en venlig og professionel fremtoning
  • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
  • Skaber gode kundeoplevelser
  • Har overblik og fokus på detaljen
  • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

  1.  En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
  2.  Branchens bedste sammenhold
  3.  Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
  4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
  5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Maiken Sørensen på telefon 4212 0500, hverdage mellem kl. 8 – 16.

Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via 

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Souschef-Haderslev-3369?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationHaderslev2019-05-01T00:00:002019-05-29T00:00:00
330011895Souschef - ÅbenråRobot I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre. Om jobbet Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen: Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede Om dig Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du: Har en venlig og professionel fremtoning Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel Skaber gode kundeoplevelser Har overblik og fokus på detaljen Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 5 gode grunde til at blive souschef i Lidl: En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt Branchens bedste sammenhold Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Susanne Asmussen på telefon 4212 0571, hverdage mellem kl. 8 16. Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via https: karriere.lidl.dk da jobsearch Souschef-Åbenrå-3342

I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

Om jobbet

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

  • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
  • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
  • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
  • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Om dig

Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

  • Har en venlig og professionel fremtoning
  • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
  • Skaber gode kundeoplevelser
  • Har overblik og fokus på detaljen
  • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

  1.  En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
  2.  Branchens bedste sammenhold
  3.  Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
  4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
  5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Susanne Asmussen på telefon 4212 0571, hverdage mellem kl. 8 – 16.

Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via 

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Souschef-Åbenrå-3342

Lidl Danmark K/S AdministrationAabenraa2019-04-26T00:00:002019-06-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Souschef til daginstitutionen Mariehønen i Jelling

Mariehønen

Jelling
Om jobbet Den integrerede institution Mariehønen i Jelling søger en dygtig souschef til en fast fuldtidsstillingstilling, som har lyst til at blive en vigtig medspiller i den igangværende pædagogiske udvikling. Har du ledelseserfaring, og er du en f...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:23. juni 2019

Souschef til Sct. Maria Hospice

Sct Maria Hospice

Vejle Øst
Et spændende og andeledes job som personaleleder. Vi søger en souschef med tiltrædelse 1. august 2019, eller efter aftale - vi er parate til at vente på den rigtige. Har du: en baggrund som sygeplejerske? solid erfaring med ledelse, samt en lederudd...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Souschef til Sct. Maria Hospice

Sct Maria Hospice

Vejle Øst
Et spændende og andeledes job som personaleleder. Vi søger en souschef med tiltrædelse 1. august 2019, eller efter aftale - vi er parate til at vente på den rigtige. Har du: en baggrund som sygeplejerske? solid erfaring med ledelse, samt en lederudd...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Souschef - Haderslev

Lidl Danmark K/S Administration

Haderslev
I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer ...
Indrykket:1. maj 2019
Udløbsdato:29. maj 2019

Souschef - Åbenrå

Lidl Danmark K/S Administration

Aabenraa
I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer ...
Indrykket:26. april 2019
Udløbsdato:20. juni 2019