Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Souschef til Glad Mad/catering i SOPU

Vi søger en dygtig og passioneret kok til Glad Mad. Vi oplever vækst og søger en souschef til vores catering afdeling som holder til i vores kantine på uddannelsesstedet SOPU.

Køkkenet står for moderne mad og den daglige bespisning af 250 elever og medarbejdere og der leveres i øvrigt en del catering ud af huset.

Glad Mad er en socialøkonomisk virksomhed, der leverer sund, lækker, hjemmelavet mad på markedsvilkår. Det gør vi med en stab af medarbejdere, som består af både professionelle kokke og assistenter med og uden handicap. 

I Glad Mad interesserer vi os for årstidernes udvalg og det sunde måltid. Maden er lavet fra bunden og med brug af overvejende økologiske råvarer. Vi holder af de klassiske retter, men laver også gerne retter, hvor råvarerne er sat sammen på nye måder. Glad Mad er også et uddannelsessted for unge med særlige behov. 

Som kok vil du indgå i den daglige produktion i køkkenet og skal være med til at skabe gode madoplevelser med fokus på kvalitet og en god atmosfære for de spisende. Du vil også skulle deltage i undervisning af elever/assistenter. 

Vi forventer, at

  • Du er uddannet kok og har sans for kvalitet – du ved hvad der rør sig i madverdenen lige nu. Vores kunder er moderne og vi leverer primært til TV, film- og reklamebranchen
  • Du har betydelig erfaring fra restaurations/kantinebranchen og styr på ernæring og hygiejne
  • Du har lyst til at indgå i en virksomhed, som er drevet af en stærk idé om, at mennesker med kognitive handicap kan levere vedkommende og originale bidrag til samfundet
  • Empati, robusthed og engagement hjørnesten i din person


Stillingen er normeret til 37 timer ugentlig. Arbejdstiden ligger hovedsageligt i dagtimerne, men der må påregnes arbejde i aftentimer og weekender ved fx arrangementer og leverancer uden for normal åbningstid. Weekendarbejde kan forekomme. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem 3F og Glad Mad A/S. Tiltrædelse så hurtigt som muligt. 

Send din ansøgning og eksamensbevis samt evt. udtalelser i ét samlet dokument til jobopslag@gladfonden.dk - med det samme. 

Vi gennemfører løbende samtaler. For yderligere information se www.gladmad.dk

Om Glad Fonden -?Glad Fonden startede som TV-Glad - verdens første TV-station for og med udviklingshæmmede. I dag er vi en socialøkonomisk virksomhed med aktiviteter indenfor medier, design, teater, zoo, køkken- og cafédrift samt uddannelse. Vi mere end 300 medarbejdere og 100 elever fordelt på 5 afdelinger i landet.Hovedafdelingen ligger i København.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944221Phoenix-4ffb8fb612019-01-17T00:00:00Souschef til Glad Mad/catering i SOPU

Vi søger en dygtig og passioneret kok til Glad Mad. Vi oplever vækst og søger en souschef til vores catering afdeling som holder til i vores kantine på uddannelsesstedet SOPU.

Køkkenet står for moderne mad og den daglige bespisning af 250 elever og medarbejdere og der leveres i øvrigt en del catering ud af huset.

Glad Mad er en socialøkonomisk virksomhed, der leverer sund, lækker, hjemmelavet mad på markedsvilkår. Det gør vi med en stab af medarbejdere, som består af både professionelle kokke og assistenter med og uden handicap. 

I Glad Mad interesserer vi os for årstidernes udvalg og det sunde måltid. Maden er lavet fra bunden og med brug af overvejende økologiske råvarer. Vi holder af de klassiske retter, men laver også gerne retter, hvor råvarerne er sat sammen på nye måder. Glad Mad er også et uddannelsessted for unge med særlige behov. 

Som kok vil du indgå i den daglige produktion i køkkenet og skal være med til at skabe gode madoplevelser med fokus på kvalitet og en god atmosfære for de spisende. Du vil også skulle deltage i undervisning af elever/assistenter. 

Vi forventer, at

  • Du er uddannet kok og har sans for kvalitet – du ved hvad der rør sig i madverdenen lige nu. Vores kunder er moderne og vi leverer primært til TV, film- og reklamebranchen
  • Du har betydelig erfaring fra restaurations/kantinebranchen og styr på ernæring og hygiejne
  • Du har lyst til at indgå i en virksomhed, som er drevet af en stærk idé om, at mennesker med kognitive handicap kan levere vedkommende og originale bidrag til samfundet
  • Empati, robusthed og engagement hjørnesten i din person


Stillingen er normeret til 37 timer ugentlig. Arbejdstiden ligger hovedsageligt i dagtimerne, men der må påregnes arbejde i aftentimer og weekender ved fx arrangementer og leverancer uden for normal åbningstid. Weekendarbejde kan forekomme. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem 3F og Glad Mad A/S. Tiltrædelse så hurtigt som muligt. 

Send din ansøgning og eksamensbevis samt evt. udtalelser i ét samlet dokument til jobopslag@gladfonden.dk - med det samme. 

Vi gennemfører løbende samtaler. For yderligere information se www.gladmad.dk

Om Glad Fonden -?Glad Fonden startede som TV-Glad - verdens første TV-station for og med udviklingshæmmede. I dag er vi en socialøkonomisk virksomhed med aktiviteter indenfor medier, design, teater, zoo, køkken- og cafédrift samt uddannelse. Vi mere end 300 medarbejdere og 100 elever fordelt på 5 afdelinger i landet.Hovedafdelingen ligger i København.

2019-03-15T00:50:50.257 Vi søger en dygtig og passioneret kok til Glad Mad. Vi oplever vækst og søger en souschef til vores catering afdeling som holder til i vores kantine på uddannelsesstedet SOPU. Køkkenet står for moderne mad og den daglige bespisning af 250 elever og medarbejdere og der leveres i øvrigt en del catering ud af huset. Glad Mad er en socialøkonomisk virksomhed, der leverer sund, lækker, hjemmelavet mad på markedsvilkår. Det gør vi med en stab af medarbejdere, som består af både professionelle kokke og assistenter med og uden handicap. I Glad Mad interesserer vi os for årstidernes udvalg og det sunde måltid. Maden er lavet fra bunden og med brug af overvejende økologiske råvarer. Vi holder af de klassiske retter, men laver også gerne retter, hvor råvarerne er sat sammen på nye måder. Glad Mad er også et uddannelsessted for unge med særlige behov. Som kok vil du indgå i den daglige produktion i køkkenet og skal være med til at skabe gode madoplevelser med fokus på kvalitet og en god atmosfære for de spisende. Du vil også skulle deltage i undervisning af elever assistenter. Vi forventer, at Du er uddannet kok og har sans for kvalitet du ved hvad der rør sig i madverdenen lige nu. Vores kunder er moderne og vi leverer primært til TV, film- og reklamebranchen Du har betydelig erfaring fra restaurations kantinebranchen og styr på ernæring og hygiejne Du har lyst til at indgå i en virksomhed, som er drevet af en stærk id om, at mennesker med kognitive handicap kan levere vedkommende og originale bidrag til samfundet Empati, robusthed og engagement hjørnesten i din person Stillingen er normeret til 37 timer ugentlig. Arbejdstiden ligger hovedsageligt i dagtimerne, men der må påregnes arbejde i aftentimer og weekender ved fx arrangementer og leverancer uden for normal åbningstid. Weekendarbejde kan forekomme. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem 3F og Glad Mad A S. Tiltrædelse så hurtigt som muligt. Send din ansøgning og eksamensbevis samt evt. udtalelser i t samlet dokument til jobopslag@gladfonden.dk - med det samme. Vi gennemfører løbende samtaler. For yderligere information se www.gladmad.dk Om Glad Fonden -?Glad Fonden startede som TV-Glad - verdens første TV-station for og med udviklingshæmmede. I dag er vi en socialøkonomisk virksomhed med aktiviteter indenfor medier, design, teater, zoo, køkken- og caf drift samt uddannelse. Vi mere end 300 medarbejdere og 100 elever fordelt på 5 afdelinger i landet.Hovedafdelingen ligger i København.11Jobnet4ffb8fb6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-14T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3437765Glad Fonden København11Skelbækgade 11717København VDKDanmark0
jobopslag@gladfonden.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent695615JobNet493220949322091000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4ffb8fb6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4ffb8fb6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4ffb8fb6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4ffb8fb6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgSouschef til Glad Mad/catering i SOPU12008001Dansk3Læse/ tale122918Souschef6Ledelse360169142Claudia Schyttejobopslag@gladfonden.dkDKDanmarkDKDanmark330129383Ambitiøs, visionær og engageret souschef til Katrinedals SkoleBasic Har du et stærkt engagement i ledelsesopgaven, høje ambitioner på elevernes, personalets og egne vegne og vil du sammen med det øvrige ledelsesteam stå i spidsen for at skabe trivsel, læring og faglighed for elever og medarbejdere? Så har du mulighed for at blive souschef på Katrinedals Skole. Katrinedals Skole er kendetegnet ved høj faglighed, stærke fællesskaber og et stort fokus på trivsel. Katrinedals Skole er en stor, velfungerende, attraktiv og udviklingsorienteret skole med 950 kreative, motiverede, livlige elever og engagerede forældre. Vi er omkring 70 lærere, 12 skolepædagoger og en række ressourcepersoner, der støtter op om faglig, social og personlig trivsel for elever og medarbejdere. Medarbejdergruppen består af engagerede og imødekommende professionelle som indgår i et konstruktivt samspil med ledelsen. Du bliver en del et visionært ledelsesteam, der brænder for skoleudvikling og som består af en skoleleder, souschef og to afdelingsledere. Vi er et relativt nyt og ungt ledelsesteam, der bakker hinanden op og samarbejder tæt sammen med de faglige koordinatorer og skolens øvrige personale. Dine opgaver om souschef er alsidige og består blandt andet i: Faglig og pædagogisk ledelse: Sammen med skolelederen skal du lede dataunderstøttende og sætte tydelige mål på både skole-, team-, medarbejder- og elevniveau. Du skal understøtte de pædagogiske processer og supervisere samt vejlede det pædagogiske personale. Dine faglige styrker er læringsledelse og personaleledelse. Du skal ligeledes samarbejde med eksterne aktører, herunder dagbehandlingsundervisningstilbud At skabe tillid og stærke samarbejder med skolens mange elever, forældre, medarbejdere og skolebestyrelsen gennem tydelig og nærværende kommunikation Udskolingen, hvor du er den ledelsesansvarlige for udvikling af skolens udskolingsprofil, samarbejdet med uddannelsesambassadøren omkring projekter og årsplanlægning, håndtering af prøveafvikling og planlægning, samarbejde med UU, vurdering af uddannelsesparathed samt ansvarlig for udvikling af valgfag samt praktik Understøttelse og håndtering af administration og driftsopgaver, hvor opgaver som TRIO og årsplanlægning, vikardækning og skemaplanlægning med øvrige ledelse er centrale opgaver Facilitering og planlægning af udviklingsprojekter og eksterne samarbejder, hvor du aktuelt skal være tovholder på Læring der Ses samt etablere partnerskaber med offentlige og private virksomheder samt uddannelsesinstitutioner At være mødeleder eller understøtte denne i forskellige fora, heriblandt MED-udvalget, sekretariatsbetjening af skolebestyrelsen samt under personalemøder, afdelingsmøder og strategisk forum Vi ser gerne, at du har følgende profil: Du har ledelseserfaring inden for skoleområdet samt relevant lederuddannelse Du er stærk og nærværende i din kommunikation, formår at sætte tydelig retning og skabe professionelt følgeskab Du kan arbejde systematisk med data i ledelsesarbejdet med fokus på læring, trivsel og dannelse Du har kompetencer og viden om udskolingsområdet og prøveafvikling Du har viden om, og erfaring med, skoleudvikling og kan selvstændigt planlægge og strukturere udviklingsprojekter Du er relationelt stærk, kan skabe tillid og har gode samarbejdsevner Du er robust og lader dig ikke slå ud af en omskiftelig hverdag og kan navigere stringent i forhold til skolens mange interessenter Vi tilbyder: Et spændende job med et stort udviklingspotentiale og en bred arbejdsportofolie. Arbejdsopgaverne fordrer, at der både arbejdes selvstændigt og ansvarsfuldt, men også samskabende om de meningsfulde løsninger. Vi er en skole, der de seneste år har haft fokus på innovation og teknologiforståelse, målstyret undervisning, og er certificeret science og talentskole og er ligeledes tilknyttet undervisningsministeriets projekt Styrkelse af teknologiforståelse i folkeskolens obligatoriske fag . Skolen har ligeledes et stærkt fokus på demokrati og elevdeltagelse og skolens 8. klasser har de seneste 2 år, i forbindelse med projektopgaven, taget til Folkemøde på Bornholm ligesom skolen er med i udviklingen af det københavnske skolefolkemøde. Rammen om udskolingen er et nybygget ungeunivers, der rummer ca. 300 unge. Katrinedals Skole har en anderledes udskolingsmodel, hvor alle elever på årgangen er tilknyttet et basishold og undervises på skiftende faghold. Læs mere om udskolingsmodellen på skolens hjemmeside. Skolen er Københavns Kommunes Kompetencecenter for matematik. Løn- og ansættelsesforhold: Ansættelse sker efter gældende overenskomst. Tiltrædelse den 1. februar 2020. Yderligere oplysninger: Vil du høre mere om stillingen eller aftale besøg på skolen, er du velkommen til at kontakte skoleleder Rikke Schultz Pedersen på 2479 2016 og eller teamleder fra områdeledelsen Maria Mittag på 2954 2732. Se også skolens hjemmeside: https: katrinedal.aula.dk Søg via nedenstående link senest torsdag den 12. december 2019 Vi forventer at holde samtaler i uge 50. I ansættelsesforløbet vil der være to samtalerunder og brug af case til den sidste samtale.

Har du et stærkt engagement i ledelsesopgaven, høje ambitioner på elevernes, personalets og egne vegne og vil du sammen med det øvrige ledelsesteam stå i spidsen for at skabe trivsel, læring og faglighed for elever og medarbejdere? Så har du mulighed for at blive souschef på Katrinedals Skole.

Katrinedals Skole er kendetegnet ved høj faglighed, stærke fællesskaber og et stort fokus på trivsel. Katrinedals Skole er en stor, velfungerende, attraktiv og udviklingsorienteret skole med 950 kreative, motiverede, livlige elever og engagerede forældre. Vi er omkring 70 lærere, 12 skolepædagoger og en række ressourcepersoner, der støtter op om faglig, social og personlig trivsel for elever og medarbejdere. Medarbejdergruppen består af engagerede og imødekommende professionelle – som indgår i et konstruktivt samspil med ledelsen.

Du bliver en del et visionært ledelsesteam, der brænder for skoleudvikling og som består af en skoleleder, souschef og to afdelingsledere. Vi er et relativt nyt og ungt ledelsesteam, der bakker hinanden op og samarbejder tæt sammen med de faglige koordinatorer og skolens øvrige personale.

Dine opgaver om souschef er alsidige og består blandt andet i:

  • Faglig og pædagogisk ledelse: Sammen med skolelederen skal du lede dataunderstøttende og sætte tydelige mål på både skole-, team-, medarbejder- og elevniveau. Du skal understøtte de pædagogiske processer og supervisere samt vejlede det pædagogiske personale. Dine faglige styrker er læringsledelse og personaleledelse. Du skal ligeledes samarbejde med eksterne aktører, herunder dagbehandlingsundervisningstilbud
  • At skabe tillid og stærke samarbejder med skolens mange elever, forældre, medarbejdere og skolebestyrelsen gennem tydelig og nærværende kommunikation
  • Udskolingen, hvor du er den ledelsesansvarlige for udvikling af skolens udskolingsprofil, samarbejdet med uddannelsesambassadøren omkring projekter og årsplanlægning, håndtering af prøveafvikling og planlægning, samarbejde med UU, vurdering af uddannelsesparathed samt ansvarlig for udvikling af valgfag samt praktik
  • Understøttelse og håndtering af administration og driftsopgaver, hvor opgaver som TRIO og årsplanlægning, vikardækning og skemaplanlægning med øvrige ledelse er centrale opgaver
  • Facilitering og planlægning af udviklingsprojekter og eksterne samarbejder, hvor du aktuelt skal være tovholder på ’Læring der Ses’ samt etablere partnerskaber med offentlige og private virksomheder samt uddannelsesinstitutioner
  • At være mødeleder eller understøtte denne i forskellige fora, heriblandt MED-udvalget, sekretariatsbetjening af skolebestyrelsen samt under personalemøder, afdelingsmøder og strategisk forum

Vi ser gerne, at du har følgende profil:

  • Du har ledelseserfaring inden for skoleområdet samt relevant lederuddannelse
  • Du er stærk og nærværende i din kommunikation, formår at sætte tydelig retning og skabe professionelt følgeskab  
  • Du kan arbejde systematisk med data i ledelsesarbejdet med fokus på læring, trivsel og dannelse
  • Du har kompetencer og viden om udskolingsområdet og prøveafvikling
  • Du har viden om, og erfaring med, skoleudvikling og kan selvstændigt planlægge og strukturere udviklingsprojekter
  • Du er relationelt stærk, kan skabe tillid og har gode samarbejdsevner
  • Du er robust og lader dig ikke slå ud af en omskiftelig hverdag og kan navigere stringent i forhold til skolens mange interessenter

Vi tilbyder:
Et spændende job med et stort udviklingspotentiale og en bred arbejdsportofolie. Arbejdsopgaverne fordrer, at der både arbejdes selvstændigt og ansvarsfuldt, men også samskabende om de meningsfulde løsninger. Vi er en skole, der de seneste år har haft fokus på innovation og teknologiforståelse, målstyret undervisning, og er certificeret science og talentskole og er ligeledes tilknyttet undervisningsministeriets projekt ’Styrkelse af teknologiforståelse i folkeskolens obligatoriske fag’. Skolen har ligeledes et stærkt fokus på demokrati og elevdeltagelse og skolens 8. klasser har de seneste 2 år, i forbindelse med projektopgaven, taget til Folkemøde på Bornholm ligesom skolen er med i udviklingen af det københavnske skolefolkemøde.

Rammen om udskolingen er et nybygget ungeunivers, der rummer ca. 300 unge. Katrinedals Skole har en anderledes udskolingsmodel, hvor alle elever på årgangen er tilknyttet et basishold og undervises på skiftende faghold. Læs mere om udskolingsmodellen på skolens hjemmeside.

Skolen er Københavns Kommunes Kompetencecenter for matematik.

Løn- og ansættelsesforhold:
Ansættelse sker efter gældende overenskomst. Tiltrædelse den 1. februar 2020.  

Yderligere oplysninger:
Vil du høre mere om stillingen eller aftale besøg på skolen, er du velkommen til at kontakte skoleleder Rikke Schultz Pedersen på 2479 2016 og/eller teamleder fra områdeledelsen Maria Mittag på 2954 2732.  

Se også skolens hjemmeside: https://katrinedal.aula.dk/

Søg via nedenstående link senest torsdag den 12. december 2019
Vi forventer at holde samtaler i uge 50. I ansættelsesforløbet vil der være to samtalerunder og brug af case til den sidste samtale.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKatrinedals SkoleVanløse2019-11-22T16:03:57.9072019-12-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ambitiøs, visionær og engageret souschef til Katrinedals Skole

Katrinedals Skole

Vanløse
Har du et stærkt engagement i ledelsesopgaven, høje ambitioner på elevernes, personalets og egne vegne og vil du sammen med det øvrige ledelsesteam stå i spidsen for at skabe trivsel, læring og faglighed for elever og medarbejdere? Så har du mulighe...
Indrykket:22. november 2019
Udløbsdato:12. december 2019