Souschef til personalerestaurant

Kokkenes Køkken søger en faguddannet kok til en stilling som souschef til personalerestaurant i Lyngby

Som vores nye souschef får du ansvaret for at få hele kantinen til at spille og du skal kunne styre forretningen ansvarsbevidst og nytænkende i samarbejde med køkkenchefen og resten af teamet. Det er derfor en fordel at kunne varetage alle opgaver i kantinen. For at komme i betragtning til stillingen som souschef, ser vi helst at du har flere års erfaring inden for restauration og kantine, gerne som souschef eller lignende og gerne fra velrenommerede steder.

Arbejdstiden er tilrettelagt mellem kl. 6 og 15 mandag til fredag.

Om os:

I Kokkenes Køkken er vi i fuld gang med en helt ny æra. Vores vision er, at Kokkenes Køkken skal sætte nye og højere standarder for fremtidens fællesspisning, og den mission vi lever op til er, at vores kunder såvel som gæster skal opleve at det er passionerede fagfolk, der står bag Kokkenes Køkken.

Vi tilbyder:

  • Flot kantine med stort, nyt køkken
  • En arbejdsplads med fokus på kulinarisk nytænkning, økologi, en sund kostpolitik og bekæmpelse af madspild
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Et stærkt team af dygtige kolleger der brænder for deres fag
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Mulighed for at leje attraktive ferieboliger i Danmark og udlandet
  • Gode parkeringsmuligheder og offentligt transport
  • Løn efter kvalifikationer

Om dig:

  • Du er faguddannet og har flere års relevant erfaring
  • Du er teamplayer og kan tale med både kolleger og gæster
  • Du er dygtig i skrift og tale i både dansk og engelsk
  • Du er en motiverende og inspirerende kollega
  • Du er kulinarisk nysgerrig og nytænkende
  • Du er udadvendt og kan lide samværet med kolleger og kunder
  • Du er ansvarsbevidst, fleksibel og serviceminded
  • Du har en veludviklet sans for økonomi og kvalitet 

Stillingen er fuld tid. Stillingen er ledig nu og ønskes besat snarest, men vi venter gerne på den helt rette profil.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Driftschef Camilla Højrup på tlf. 2383 7843.

Du kan læse mere om Kokkenes Køkken på www.kokkeneskoekken.dk eller på Facebook.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330025264Phoenix-2444283f12019-06-04T00:00:00Souschef til personalerestaurant

Kokkenes Køkken søger en faguddannet kok til en stilling som souschef til personalerestaurant i Lyngby

Som vores nye souschef får du ansvaret for at få hele kantinen til at spille og du skal kunne styre forretningen ansvarsbevidst og nytænkende i samarbejde med køkkenchefen og resten af teamet. Det er derfor en fordel at kunne varetage alle opgaver i kantinen. For at komme i betragtning til stillingen som souschef, ser vi helst at du har flere års erfaring inden for restauration og kantine, gerne som souschef eller lignende og gerne fra velrenommerede steder.

Arbejdstiden er tilrettelagt mellem kl. 6 og 15 mandag til fredag.

Om os:

I Kokkenes Køkken er vi i fuld gang med en helt ny æra. Vores vision er, at Kokkenes Køkken skal sætte nye og højere standarder for fremtidens fællesspisning, og den mission vi lever op til er, at vores kunder såvel som gæster skal opleve at det er passionerede fagfolk, der står bag Kokkenes Køkken.

Vi tilbyder:

  • Flot kantine med stort, nyt køkken
  • En arbejdsplads med fokus på kulinarisk nytænkning, økologi, en sund kostpolitik og bekæmpelse af madspild
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Et stærkt team af dygtige kolleger der brænder for deres fag
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Mulighed for at leje attraktive ferieboliger i Danmark og udlandet
  • Gode parkeringsmuligheder og offentligt transport
  • Løn efter kvalifikationer

Om dig:

  • Du er faguddannet og har flere års relevant erfaring
  • Du er teamplayer og kan tale med både kolleger og gæster
  • Du er dygtig i skrift og tale i både dansk og engelsk
  • Du er en motiverende og inspirerende kollega
  • Du er kulinarisk nysgerrig og nytænkende
  • Du er udadvendt og kan lide samværet med kolleger og kunder
  • Du er ansvarsbevidst, fleksibel og serviceminded
  • Du har en veludviklet sans for økonomi og kvalitet 

Stillingen er fuld tid. Stillingen er ledig nu og ønskes besat snarest, men vi venter gerne på den helt rette profil.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Driftschef Camilla Højrup på tlf. 2383 7843.

Du kan læse mere om Kokkenes Køkken på www.kokkeneskoekken.dk eller på Facebook.

Kokkenes Køkken søger en faguddannet kok til en stilling som souschef til personalerestaurant i Lyngby Som vores nye souschef får du ansvaret for at få hele kantinen til at spille og du skal kunne styre forretningen ansvarsbevidst og nytænkende i samarbejde med køkkenchefen og resten af teamet. Det er derfor en fordel at kunne varetage alle opgaver i kantinen. For at komme i betragtning til stillingen som souschef, ser vi helst at du har flere års erfaring inden for restauration og kantine, gerne som souschef eller lignende og gerne fra velrenommerede steder. Arbejdstiden er tilrettelagt mellem kl. 6 og 15 mandag til fredag. Om os: I Kokkenes Køkken er vi i fuld gang med en helt ny æra. Vores vision er, at Kokkenes Køkken skal sætte nye og højere standarder for fremtidens fællesspisning, og den mission vi lever op til er, at vores kunder såvel som gæster skal opleve at det er passionerede fagfolk, der står bag Kokkenes Køkken. Vi tilbyder: Flot kantine med stort, nyt køkkenEn arbejdsplads med fokus på kulinarisk nytænkning, økologi, en sund kostpolitik og bekæmpelse af madspildGode muligheder for faglig og personlig udviklingEt stærkt team af dygtige kolleger der brænder for deres fagPensionsordning og sundhedsforsikringMulighed for at leje attraktive ferieboliger i Danmark og udlandetGode parkeringsmuligheder og offentligt transportLøn efter kvalifikationer Om dig: Du er faguddannet og har flere års relevant erfaringDu er teamplayer og kan tale med både kolleger og gæsterDu er dygtig i skrift og tale i både dansk og engelskDu er en motiverende og inspirerende kollegaDu er kulinarisk nysgerrig og nytænkendeDu er udadvendt og kan lide samværet med kolleger og kunderDu er ansvarsbevidst, fleksibel og servicemindedDu har en veludviklet sans for økonomi og kvalitet Stillingen er fuld tid. Stillingen er ledig nu og ønskes besat snarest, men vi venter gerne på den helt rette profil. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Driftschef Camilla Højrup på tlf. 2383 7843. Du kan læse mere om Kokkenes Køkken på www.kokkeneskoekken.dk eller på Facebook.11jobnet2444283f100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-28T00:00:000000https://app.jobmatchprofile.com/h7qkh2/kokkenes-kokken/df26w2/souschef-til-personalerestaurant0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofteEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3528345Hovedstaden11Buddingevej 3122800Kgs. Lyngby39695050DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent761931JobNet4990296499029610015-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2444283fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2444283fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2444283f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2444283f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgSom Souschef hos Hovedstaden bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale122918Souschef6Ledelse361824751noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330034231Souschef til Utterslev SkoleBasic Mangfoldighed gør stærk lærende fællesskaber læring for fremtiden . Utterslev Skole i Københavns Nordvestkvarter søger en souschef fra 1. august 2019. Utterslev Skole er kvarterets skole og kendetegnet ved stor diversitet. Ca. 85 af skoledistriktets børn går på skolen, og der er en stor variation i børnenes baggrunde og etnicitet. Vi er mangfoldige og denne mangfoldighed er afsættet for de lærende fællesskaber, der sætter rammen for elevernes læring, dannelse og udvikling. Vi er en skole med et stærk naturfagligt fokus, hvor teamsamarbejde og naturfaglige læreprocesser ligger til grund for elevernes læring. I disse år har vi fokus på udvikling af inkluderende læringsmiljøer, udvikling af skolens Ressourcecenter samt datastyret ledelse og praksis. Fra 1. august 2019 bliver skolen opdelt i to afdelinger: 0. - 5. årgang og 6. - 9. årgang efter at have haft tre afdelinger siden 2005. Souschefen vil have afdelingen for 0. - 5. årgang som sit ansvarsområde og vil sammen med lærerteamet og ledelsen skulle opretholde en stærk grundskole i en ny organisatorisk ramme. Som souschef vil du blive en del af et ledelsesteam, som står tæt sammen i opgaveløsningen, og som er stærkt optaget af skolens udvikling. Teamet består af skoleleder, souschef, afdelingsleder og KKFO-lederen. Skolens ledelsesteam er i gang med en skoleledelsesuddannelse, hvor vi sammen bliver skarpere på målstyret ledelse, og hvor analyse og brug af data supplerer de ledelsesmæssige prioriteringer og beslutninger. I hverdagen bestræber vi os på at være synlige og tilgængelige, når både børn, forældre, medarbejdere og sparringspartnere har brug for os. Vi vægter dialog og inddragelse højt, da vi ønsker at sætte alle ressourcer omkring eleverne bedst muligt i spil og sammen skabe den bedste skole. Dine hovedopgaver Din hovedopgave vil være at praktisere faglig pædagogisk ledelse af lærergruppen, herunder at sikre et fokus på børnenes læring og trivsel. Herudover skal du have fokus på at udvikle skolens inkluderende praksis til gavn for alle skolens elever og i den forbindelse sikre, at vejledere og øvrige ressourcepersoner sættes i spil på den bedst mulige måde. Du skal lede udviklingen af skolens resursecenter i tæt samarbejde med resursepersoner og skolens KKFO-leder. I de kommende skoleår har vi et særligt fokus på elevernes overgange fra børnehave til 1. årgang. Dette udviklingsarbejde skal du lede sammen med KKFO-lederen. Du bliver personaleleder for ca. 35 af skolens lærere, der er tilknyttet afdeling for 0. - 5. årgang. I jobbet følger også administration og driftsopgaver. Din faglige profil Du er læreruddannet og har undervisningserfaring Du har ledelseserfaring Du har en lederuddannelse (eller har mod på at påbegynde en sådan) Du har opdateret og praktisk viden om læreprocesser og læringsledelse samt kendskab til udvikling af inkluderende læringsmiljøer Din personlig profil Du arbejder involverende, og på naturligt vis skaber du konstruktive og tillidsbaserede relationer og god kontakt til medarbejdere, elever og forældre Du har et solidt overblik og formår at nedbryde kompleksiteten i en til tider hektisk hverdag Du kan analysere, vurdere og formidle komplekse problemstillinger Du er kommunikativ stærk, både mundtligt som skriftligt Du har flair for struktur og administration og IT-systemer Du trives i et miljø, der kræver selvstændighed, initiativ, handling, robusthed, samarbejde og godt humør Om Utterslev Skole Utterslev Skole er bygget i 2002. Skolen er visionær og ønsker at gå forrest i udvikling og pædagogisk nytænkning. Et moderne læringssyn sætter den enkelte elevs læring i centrum og anerkender betydningen af, at læring foregår i relationer. Skolens værdigrundlag, Mangfoldighed gør stærk lærende fællesskaber læring for fremtiden , danner afsættet for vores arbejde og prioriteringer. Vi er tilhængere af projektorienterede arbejdsformer, hvor det tværfaglige er i fokus. Holddannelse er en væsentlig del af den daglige organisering og er med til at understøtte undervisningsdifferentieringen. Vi lægger stor vægt på at værne om fællesskabet og alle elever har morgensamlinger alle ugens dage. Morgensamling giver fællesskab og sammenhold, hvor musik og sang indgår som et bærende element. Den projektorienterede arbejdsform tager afsæt i et veletableret og veludviklet teamsamarbejde på de enkelte årgange og mellem skole og KKFO. Skolepædagogerne er tilknyttet hvert team fra 0. - 3. årgang og varetager den understøttende undervisning i samarbejde med lærerne. Skolen arbejder med fleksible skemaer, som det enkelte årgangsteam har ansvar for. Skolen har en naturfaglig profil. Det betyder, at alle klasser og KKFOen arbejder med et særligt fokus pa° udviklingen af de naturfaglige kompetencer. Profilen understøttes løbende af naturfaglige projekter og aktiviteter, herunder udeskole. Vi har gode, fysiske rammer, som vi løbende tilpasser elevernes behov for gode læringsmiljøer. Skolen har 860 elever og 110 medarbejdere. Personalet er kendetegnet ved høj faglighed, engagement og viljen til at gøre det bedste for vores elever. Forældregruppen er engagerede i skole-hjemsamarbejdet og ønsker i stor udstrækning at tage del i børnenes trivsel og læring. Derudover har vi en aktiv og engageret skolebestyrelse. Du kan skolens på hjemmeside komme indenfor og se Utterslev Skoles fysiske rammer via Google map link. Ansættelsesforhold Lederstillingen er på 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst. Der indhentes reference samt børne- og straffeattest ved ansættelse. Vi gør opmærksom på, at Københavns Kommune har indført røgfri skoletid den 1. januar 2019. Københavns Kommune ønsker at fremme ligestilling og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge, uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk baggrund. Nærmere information Du er velkommen til at kontakte skoleleder Ulla Jensen på 4020 9608 for at høre nærmere om stillingen og evt. aftale et besøg på skolen. Søg via nedenstående link senset onsdag den 19. juni 2019 1. samtalerunde er tirsdag den 25. juni fra kl. 14.00. 2. samtalerunde er torsdag den 27. juni fra kl. 14.00.

’Mangfoldighed gør stærk – lærende fællesskaber – læring for fremtiden’.

Utterslev Skole i Københavns Nordvestkvarter søger en souschef fra 1. august 2019.

Utterslev Skole er kvarterets skole og kendetegnet ved stor diversitet. Ca. 85 % af skoledistriktets børn går på skolen, og der er en stor variation i børnenes baggrunde og etnicitet. Vi er mangfoldige og denne mangfoldighed er afsættet for de lærende fællesskaber, der sætter rammen for elevernes læring, dannelse og udvikling. Vi er en skole med et stærk naturfagligt fokus, hvor teamsamarbejde og naturfaglige læreprocesser ligger til grund for elevernes læring.

I disse år har vi fokus på udvikling af inkluderende læringsmiljøer, udvikling af skolens Ressourcecenter samt datastyret ledelse og praksis. Fra 1. august 2019 bliver skolen opdelt i to afdelinger: 0. - 5. årgang og 6. - 9. årgang efter at have haft tre afdelinger siden 2005.

Souschefen vil have afdelingen for 0. - 5. årgang som sit ansvarsområde og vil sammen med lærerteamet og ledelsen skulle opretholde en stærk grundskole i en ny organisatorisk ramme.

Som souschef vil du blive en del af et ledelsesteam, som står tæt sammen i opgaveløsningen, og som er stærkt optaget af skolens udvikling. Teamet består af skoleleder, souschef, afdelingsleder og KKFO-lederen. Skolens ledelsesteam er i gang med en skoleledelsesuddannelse, hvor vi sammen bliver skarpere på målstyret ledelse, og hvor analyse og brug af data supplerer de ledelsesmæssige prioriteringer og beslutninger.  

I hverdagen bestræber vi os på at være synlige og tilgængelige, når både børn, forældre, medarbejdere og sparringspartnere har brug for os. Vi vægter dialog og inddragelse højt, da vi ønsker at sætte alle ressourcer omkring eleverne bedst muligt i spil og sammen skabe den bedste skole.

Dine hovedopgaver
Din hovedopgave vil være at praktisere faglig pædagogisk ledelse af lærergruppen, herunder at sikre et fokus på børnenes læring og trivsel.

Herudover skal du have fokus på at udvikle skolens inkluderende praksis til gavn for alle skolens elever og i den forbindelse sikre, at vejledere og øvrige ressourcepersoner sættes i spil på den bedst mulige måde. Du skal lede udviklingen af skolens resursecenter i tæt samarbejde med resursepersoner og skolens KKFO-leder.

I de kommende skoleår har vi et særligt fokus på elevernes overgange fra børnehave til 1. årgang. Dette udviklingsarbejde skal du lede sammen med KKFO-lederen.

Du bliver personaleleder for ca. 35 af skolens lærere, der er tilknyttet afdeling for 0. - 5. årgang. I jobbet følger også administration og driftsopgaver.

Din faglige profil

  • Du er læreruddannet og har undervisningserfaring
  • Du har ledelseserfaring
  • Du har en lederuddannelse (eller har mod på at påbegynde en sådan)
  • Du har opdateret og praktisk viden om læreprocesser og læringsledelse samt kendskab til udvikling af inkluderende læringsmiljøer

Din personlig profil

  • Du arbejder involverende, og på naturligt vis skaber du konstruktive og tillidsbaserede relationer og god kontakt til medarbejdere, elever og forældre
  • Du har et solidt overblik og formår at nedbryde kompleksiteten i en til tider hektisk hverdag
  • Du kan analysere, vurdere og formidle komplekse problemstillinger 
  • Du er kommunikativ stærk, både mundtligt som skriftligt
  • Du har flair for struktur og administration og IT-systemer
  • Du trives i et miljø, der kræver selvstændighed, initiativ, handling, robusthed, samarbejde og godt humør

Om Utterslev Skole  
Utterslev Skole er bygget i 2002. Skolen er visionær og ønsker at gå forrest i udvikling og pædagogisk nytænkning. Et moderne læringssyn sætter den enkelte elevs læring i centrum og anerkender betydningen af, at læring foregår i relationer. Skolens værdigrundlag, ’Mangfoldighed gør stærk – lærende fællesskaber – læring for fremtiden’, danner afsættet for vores arbejde og prioriteringer.

Vi er tilhængere af projektorienterede arbejdsformer, hvor det tværfaglige er i fokus. Holddannelse er en væsentlig del af den daglige organisering og er med til at understøtte undervisningsdifferentieringen. Vi lægger stor vægt på at værne om fællesskabet og alle elever har morgensamlinger alle ugens dage. Morgensamling giver fællesskab og sammenhold, hvor musik og sang indgår som et bærende element. Den projektorienterede arbejdsform tager afsæt i et veletableret og veludviklet teamsamarbejde på de enkelte årgange og mellem skole og KKFO.

Skolepædagogerne er tilknyttet hvert team fra 0. - 3. årgang og varetager den understøttende undervisning i samarbejde med lærerne. Skolen arbejder med fleksible skemaer, som det enkelte årgangsteam har ansvar for. Skolen har en naturfaglig profil. Det betyder, at alle klasser og KKFOen arbejder med et særligt fokus pa° udviklingen af de naturfaglige kompetencer. Profilen understøttes løbende af naturfaglige projekter og aktiviteter, herunder udeskole.

Vi har gode, fysiske rammer, som vi løbende tilpasser elevernes behov for gode læringsmiljøer.

Skolen har 860 elever og 110 medarbejdere. Personalet er kendetegnet ved høj faglighed, engagement og viljen til at gøre det bedste for vores elever.

Forældregruppen er engagerede i skole-hjemsamarbejdet og ønsker i stor udstrækning at tage del i børnenes trivsel og læring. Derudover har vi en aktiv og engageret skolebestyrelse.

Du kan skolens på hjemmeside komme indenfor og se Utterslev Skoles fysiske rammer via Google map link.

Ansættelsesforhold
Lederstillingen er på 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst. Der indhentes reference samt børne- og straffeattest ved ansættelse.

Vi gør opmærksom på, at Københavns Kommune har indført røgfri skoletid den 1. januar 2019.

Københavns Kommune ønsker at fremme ligestilling og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge, uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk baggrund.

Nærmere information
Du er velkommen til at kontakte skoleleder Ulla Jensen på 4020 9608 for at høre nærmere om stillingen og evt. aftale et besøg på skolen. 

Søg via nedenstående link senset onsdag den 19. juni 2019
1. samtalerunde er tirsdag den 25. juni fra kl. 14.00.
2. samtalerunde er torsdag den 27. juni fra kl. 14.00.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngUtterslev SkoleKøbenhavn NV2019-05-29T14:00:52.0532019-06-19T00:00:00
330032992Leder til Natplejen i Hjemmeplejen/Sygeplejen Indre By/ØsterbroBasic Brænder du for selvstændighed i ledelse, og vil du samtidig gerne indgå i et stærkt ledernetværk i Hjemmeplejen Indre By Østerbro (IBØ) i København Kommunes Sundheds- og Omsorgsforvaltning? Som leder af Natplejen bliver du ansvarlig for dækning af såvel syge- som hjemmepleje til borgere i hele Københavns Kommune. Vi søger en leder, der ser muligheder i samarbejdet i et flerfagligt perspektiv, hvor borgeren er i centrum. Vi kan tilbyde en spændende arbejdsplads med et højt ambitionsniveau en selvstændig, kompetent og motiveret medarbejdergruppe et forum for faglig udvikling i samarbejde med kvalitetssygeplejersker, faglige ledere og de øvrige gruppeledere et rigtig godt arbejdsmiljø i skønne lokaler med udsigt over Nordhavnen og med S-toget lige uden for hoveddøren Vi forventer, at du er uddannet sygeplejerske, gerne med supplerende lederuddannelse har en anerkendende tilgang til samarbejde og medinddrager og motiverer i samarbejdet på tværs, både internt og eksternt i organisationen inddrager forskellige perspektiver i beslutningstagning og ser den enkelte sag i en større sammenhæng evner at gennemføre involverende processer, er åben i beslutningsprocesser og står ved de trufne beslutninger har gode evner mht. såvel skriftlig som mundtlig kommunikation og tilgår både borgere, medarbejdere og kolleger på en ligeværdig og respektfuld måde har organisatorisk og ledelsesmæssig forståelse og samtidig har øje for den nødvendige balance mellem udvikling og drift arbejder struktureret og systematisk er positiv, loyal og nærværende i opgaveløsning og samarbejde har økonomisk tæft i prioriteringer både i daglige og fremadrettede aktiviteter medvirker til at skabe et godt arbejdsmiljø for alle Om Natplejen Vi leverer natpleje til ca. 50 borgere, og aktuelt er der ansat 18 social- og sundhedshjælpere -assistenter og seks sygeplejersker fordelt på to vagtuger. Det nære sundhedsvæsen er under forandring, og det betyder, at den kommunale syge- og hjemmepleje i endnu højere grad skal rustes til at håndtere borgere med mere ustabile, uafklarede og komplicerede sygdomstilstande end hidtil. Med udgangspunkt i København Kommunes Ældrepolitik skal opgaverne løses med inddragelse af borgerens ønsker og behov. Samtidig har Sundheds- og Omsorgsforvaltningen stor fokus på natpersonalets arbejdsmiljø, således at vi bedst muligt kan forebygge de negative effekter af natarbejde. Om hele Hjemmeplejen Sygeplejen IBØ Vi er en arbejdsplads med ca. 430 medarbejdere fordelt på social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, forebyggende medarbejdere, ledere og en administrativ stab. Du kommer således til at indgå i en ledergruppe med 12 andre personaleledere og to faglige ledere, og du refererer direkte til hjemmeplejelederen. Stillingen er på 37 timer ugentlig primært i dagvagt. Løn forhandles efter principperne i Ny Løn. Tiltrædelse efter aftale. Mere information Er du inspireret og har lyst til at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte hjemmeplejeleder Elsebeth Henriksen på 3530 3030. Søg via nedenstående link senest mandag den 17. juni 2019

Brænder du for selvstændighed i ledelse, og vil du samtidig gerne indgå i et stærkt ledernetværk i Hjemmeplejen Indre By/Østerbro (IBØ) i København Kommunes Sundheds- og Omsorgsforvaltning?

Som leder af Natplejen bliver du ansvarlig for dækning af såvel syge- som hjemmepleje til borgere i hele Københavns Kommune. Vi søger en leder, der ser muligheder i samarbejdet i et flerfagligt perspektiv, hvor borgeren er i centrum.

Vi kan tilbyde

  • en spændende arbejdsplads med et højt ambitionsniveau
  • en selvstændig, kompetent og motiveret medarbejdergruppe
  • et forum for faglig udvikling i samarbejde med kvalitetssygeplejersker, faglige ledere og de øvrige gruppeledere
  • et rigtig godt arbejdsmiljø i skønne lokaler med udsigt over Nordhavnen og med S-toget lige uden for hoveddøren

Vi forventer, at du

  • er uddannet sygeplejerske, gerne med supplerende lederuddannelse
  • har en anerkendende tilgang til samarbejde og medinddrager og motiverer i samarbejdet på tværs, både internt og eksternt i organisationen
  • inddrager forskellige perspektiver i beslutningstagning og ser den enkelte sag i en større sammenhæng
  • evner at gennemføre involverende processer, er åben i beslutningsprocesser og står ved de trufne beslutninger
  • har gode evner mht. såvel skriftlig som mundtlig kommunikation og tilgår både borgere, medarbejdere og kolleger på en ligeværdig og respektfuld måde
  • har organisatorisk og ledelsesmæssig forståelse og samtidig har øje for den nødvendige balance mellem udvikling og drift
  • arbejder struktureret og systematisk
  • er positiv, loyal og nærværende i opgaveløsning og samarbejde
  • har økonomisk tæft i prioriteringer – både i daglige og fremadrettede aktiviteter
  • medvirker til at skabe et godt arbejdsmiljø for alle

Om Natplejen
Vi leverer natpleje til ca. 50 borgere, og aktuelt er der ansat 18 social- og sundhedshjælpere/-assistenter og seks sygeplejersker fordelt på to vagtuger.

Det nære sundhedsvæsen er under forandring, og det betyder, at den kommunale syge- og hjemmepleje i endnu højere grad skal rustes til at håndtere borgere med mere ustabile, uafklarede og komplicerede sygdomstilstande end hidtil. Med udgangspunkt i København Kommunes Ældrepolitik skal opgaverne løses med inddragelse af borgerens ønsker og behov.

Samtidig har Sundheds- og Omsorgsforvaltningen stor fokus på natpersonalets arbejdsmiljø, således at vi bedst muligt kan forebygge de negative effekter af natarbejde.

Om hele Hjemmeplejen/Sygeplejen IBØ

Vi er en arbejdsplads med ca. 430 medarbejdere fordelt på social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, forebyggende medarbejdere, ledere og en administrativ stab. Du kommer således til at indgå i en ledergruppe med 12 andre personaleledere og to faglige ledere, og du refererer direkte til hjemmeplejelederen.

Stillingen er på 37 timer ugentlig primært i dagvagt. Løn forhandles efter principperne i Ny Løn.

Tiltrædelse efter aftale.

Mere information
Er du inspireret og har lyst til at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte hjemmeplejeleder Elsebeth Henriksen på 3530 3030.

Søg via nedenstående link senest mandag den 17. juni 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHjemmeplejen/Sygeplejen IBØ - NatplejenKøbenhavn Ø2019-05-28T11:07:43.5902019-06-17T00:00:00
330033114Udgravningsledere til Københavns MuseumBasic Københavns Museum søger udgravningsledere til arkæologiske udgravninger i byen. Ansættelserne er tidsbegrænsede fra 6-9 måneder, dog med mulighed for forlængelse ved behov. Københavns Museum dækker forskning i og formidling af alle perioder af Københavns historie og samarbejder med kommunale forvaltninger, borgere og private aktører om kulturmiljø og den faste kulturarv. Vi tilbyder et spændende job i et innovativt miljø med engagerede medarbejdere og dygtige kollegaer. Du skal løse følgende opgaver Forestå små og store byarkæologiske udgravninger Sikre fagligt fokus på udgravningens væsentligste potentialer med blik for balancen af fremdrift og økonomi Forestå vurdering af naturvidenskabelige prøvers relevans og udsagnskraft i forhold til udgravningen Lede og vejlede udgravere i dokumentation af arkæologiske objekter Registrere fund og anlæg i registreringssystemet Intrasis Løse forefaldende opgaver, herunder formidling i nødvendigt omfang Museet søger arkæologer med følgende kvalifikationer Uddannelse i forhistorisk eller middelalderarkæologi Erfaring med udgravning af lokaliteter med kompliceret stratigrafi i et bymiljø er et krav Erfaring med styring af økonomi og forbrug af felttimer i forhold til fremdrift Erfaring med opmåling med GPS og Totalstation er et krav Erfaring med selvstændig varetagelse af tracégravninger i bymiljøer er en fordel Kendskab til sikkerhedsforhold ved bygravninger og håndteringen af forurenet jord er en fordel Kendskab til Intrasis 2 og Intrasis 3 er ønskeligt Kørekort til personbil (B) er ønskeligt Du skal være indstillet på, at opgaverne på Københavns Museum ofte løses i teams med stort ansvar til den enkelte medarbejder. Københavns Museum er en del af enheden Historie & Kunst i Kultur & Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune. Enheden omfatter endvidere Nikolaj Kunsthal, Thorvaldsens Museum og Københavns Stadsarkiv. Arbejdet på Københavns Museum planlægges og gennemføres i sammenhæng med strategi- og indsatsområder i Historie & Kunst. Løn- og ansættelsesvilkår Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesperioden vil variere fra 6 til 9 måneder, afhængigt af opgaver og kandidaternes profil. Forventet start den 1. august 2019, men både tidligere og senere opstart er mulig efter aftale. Mere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte arkæologisk leder Lars Ewald Jensen på 4042 6427. Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019

Københavns Museum søger udgravningsledere til arkæologiske udgravninger i byen. Ansættelserne er tidsbegrænsede fra 6-9 måneder, dog med mulighed for forlængelse ved behov.

Københavns Museum dækker forskning i og formidling af alle perioder af Københavns historie og samarbejder med kommunale forvaltninger, borgere og private aktører om kulturmiljø og den faste kulturarv. Vi tilbyder et spændende job i et innovativt miljø med engagerede medarbejdere og dygtige kollegaer.

Du skal løse følgende opgaver

  • Forestå små og store byarkæologiske udgravninger
  • Sikre fagligt fokus på udgravningens væsentligste potentialer med blik for balancen af fremdrift og økonomi
  • Forestå vurdering af naturvidenskabelige prøvers relevans og udsagnskraft i forhold til udgravningen
  • Lede og vejlede udgravere i dokumentation af arkæologiske objekter
  • Registrere fund og anlæg i registreringssystemet Intrasis
  • Løse forefaldende opgaver, herunder formidling i nødvendigt omfang

Museet søger arkæologer med følgende kvalifikationer

  • Uddannelse i forhistorisk eller middelalderarkæologi
  • Erfaring med udgravning af lokaliteter med kompliceret stratigrafi i et bymiljø er et krav
  • Erfaring med styring af økonomi og forbrug af felttimer i forhold til fremdrift
  • Erfaring med opmåling med GPS og Totalstation er et krav
  • Erfaring med selvstændig varetagelse af tracégravninger i bymiljøer er en fordel
  • Kendskab til sikkerhedsforhold ved bygravninger og håndteringen af forurenet jord er en fordel
  • Kendskab til Intrasis 2 og Intrasis 3 er ønskeligt
  • Kørekort til personbil (B) er ønskeligt

Du skal være indstillet på, at opgaverne på Københavns Museum ofte løses i teams med stort ansvar til den enkelte medarbejder.

Københavns Museum er en del af enheden Historie & Kunst i Kultur & Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune. Enheden omfatter endvidere Nikolaj Kunsthal, Thorvaldsens Museum og Københavns Stadsarkiv. Arbejdet på Københavns Museum planlægges og gennemføres i sammenhæng med strategi- og indsatsområder i Historie & Kunst.

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 37 timer om ugen.
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesperioden vil variere fra 6 til 9 måneder, afhængigt af opgaver og kandidaternes profil.
Forventet start den 1. august 2019, men både tidligere og senere opstart er mulig efter aftale.

Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte arkæologisk leder Lars Ewald Jensen på 4042 6427.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKøbenhavns MuseumKøbenhavn V2019-05-28T14:00:52.3472019-06-20T00:00:00
330037255Finance manager søges til veldrevet og serviceorienteret virksomhed nord for KøbenhavnBasic Beskrivelse Som finance manager får du ansvaret for at lede økonomi- og administrationsfunktionen. Du får ansvaret for at koordinere afdelingens aktiviteter samtidig med, at du også selv er operativt deltagende. Der er tale om en opgradering af stillingen i virksomheden, hvorfor du får til ansvar at professionalisere og modernisere funktionen. Der vil være rig mulighed for selv at sætte sit præg på stillingen og processerne. Virksomheden står overfor en opgradering på det digitale område. En opgradering, som du vil være en stor del af. Du vil indgå i et tæt samarbejde med virksomhedens CFO og Financial controller. Dine opgaver er bl.a.: Arbejdsopgaver Ledelse af ti medarbejdere Månedsafslutning Årsregnskab Budgettering Forecast Rapportering Forberedelse til revision Indberetning af moms, statistik mv. til myndigheder Implementering af nyt ERP-system Deltagelse i projekter Ad hoc Om virksomheden Der er her tale om en uformel virksomhed med fokus på en professionel behandling af kunderne. Der hersker en humoristisk og behagelig omgangstone i virksomheden. Virksomheden har eksisteret i knap 100 år og beskæftiger i dag mere end 4.000 medarbejdere, hvoraf ca. 100 medarbejdere er i administrationen. Virksomheden har solide vækstplaner for de kommende år, der gennemføres ved udvidelse af markedspotentialet og opkøb. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold inkluderende pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, fitnessordning og medarbejderarrangementer. Personlige kompetencer Du er en erfaren personaleleder, der forstår at samle og udvikle afdelingen. Du har værktøjskassen i orden og er selvkørende. Du kan egenhændigt identificere optimeringsmuligheder. Samtidig har du en praktisk tilgang til dine arbejdsopgaver og trives med at være en del af den daglige drift. Dertil har du en proaktiv arbejdsstil og udfordrer gerne status quo. Din tilgang er målrettet og vedholdende således, at du sikrer at mål og deadlines nås til tiden. Som person er du serviceorienteret og vant til at kommunikere på alle niveauer i en organisation. Sidst, men ikke mindst, trives du i en uformel og humoristisk organisation. IT-kompetencer Du har stærke IT-kompetencer. Erfaring & uddannelse HD-R, cand.merc. Dertil har du erfaring fra lignende stilling, hvor du har ledelsesansvar. Sprog Engelsk i skrift og tale. Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som finance manager får du ansvaret for at lede økonomi- og administrationsfunktionen. Du får ansvaret for at koordinere afdelingens aktiviteter samtidig med, at du også selv er operativt deltagende. Der er tale om en opgradering af stillingen i virksomheden, hvorfor du får til ansvar at professionalisere og modernisere funktionen. Der vil være rig mulighed for selv at sætte sit præg på stillingen og processerne. Virksomheden står overfor en opgradering på det digitale område. En opgradering, som du vil være en stor del af. Du vil indgå i et tæt samarbejde med virksomhedens CFO og Financial controller. Dine opgaver er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Ledelse af ti medarbejdere
  • Månedsafslutning
  • Årsregnskab
  • Budgettering
  • Forecast
  • Rapportering
  • Forberedelse til revision
  • Indberetning af moms, statistik mv. til myndigheder
  • Implementering af nyt ERP-system
  • Deltagelse i projekter
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en uformel virksomhed med fokus på en professionel behandling af kunderne. Der hersker en humoristisk og behagelig omgangstone i virksomheden. Virksomheden har eksisteret i knap 100 år og beskæftiger i dag mere end 4.000 medarbejdere, hvoraf ca. 100 medarbejdere er i administrationen. Virksomheden har solide vækstplaner for de kommende år, der gennemføres ved udvidelse af markedspotentialet og opkøb. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold inkluderende pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, fitnessordning og medarbejderarrangementer.

Personlige kompetencer

Du er en erfaren personaleleder, der forstår at samle og udvikle afdelingen. Du har værktøjskassen i orden og er selvkørende. Du kan egenhændigt identificere optimeringsmuligheder. Samtidig har du en praktisk tilgang til dine arbejdsopgaver og trives med at være en del af den daglige drift. Dertil har du en proaktiv arbejdsstil og udfordrer gerne status quo. Din tilgang er målrettet og vedholdende således, at du sikrer at mål og deadlines nås til tiden. Som person er du serviceorienteret og vant til at kommunikere på alle niveauer i en organisation. Sidst, men ikke mindst, trives du i en uformel og humoristisk organisation.

IT-kompetencer

Du har stærke IT-kompetencer.

Erfaring & uddannelse

HD-R, cand.merc.

Dertil har du erfaring fra lignende stilling, hvor du har ledelsesansvar.

Sprog

Engelsk i skrift og tale.

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/d9db2167_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-06-04T13:03:04.7302019-07-09T00:00:00
330038789KKFO-leder for mellemtrin og udskoling til Skolen i CharlottegårdenBasic Brænder du for at gøre en forskel for børn med vanskeligheder inden for autisme og ADHD-området? Skolen i Charlottegården står overfor en udvidelse, og vi søger derfor en KKFO-leder i nyoprettet stilling til skolens fritidsordning for børnene på mellemtrinnet og udskolingen, der i tæt samarbejde med skolebestyrelse, ledelsesteam og medarbejdere har en fælles ambition om at skabe et unikt specialpædagogisk helhedstilbud for vores 184 elever, som bygger på nyeste viden om specialpædagogisk praksis. Sammen med et ledelsesteam bestående af KKFO-leder for indskoling, afdelingsleder for indskolingen, afdelingsleder for mellemtrin, afdelingsleder for udskoling og skoleleder, vil du som KKFO-leder få ansvaret for at sikre videreudviklingen af fritidstilbuddet for børnene i skolens mellemtrin og udskoling. Din profil og den forskel, du skal være med til at skabe Du er uddannet pædagog, har erfaringer med ledelse, og har motivationen til at gøre en forskel på din nye arbejdsplads, så alle børnene udvikler sig personligt og socialt. Det er en opgave, der løses sammen med et erfarent ledelsesteam, tæt samarbejde med KKFO-leder for indskolingen og mange fagligt dygtige medarbejdere. Du har en forståelse for at gode administrative løsninger en vigtig del og styrker rammen omkring arbejdet med børnene. Du har viden om og erfaring med arbejdet omkring børn med særlige behov og grundlæggende kendskab til pædagogiske strategier. Du kan gå forrest og understøtte, at pædagoger og medhjælpere arbejder som rollemodeller for børnene, kan vise vejen, kan skabe struktur og trygge rammer og tage ansvar for at understøtte børnenes personlige, faglige og sociale udvikling, både i KKFOen og i skolen. Du er god til at formulere dig anerkendende og tydeligt mundtligt såvel som skriftligt. Vi søger en KKFO-leder, der er imødekommende, udadvendt og effektiv med en naturlig gennemslagskraft. Du er reflekteret og åbne for sparring og udvikling af fælles og egen praksis. Det er vigtigt, at du har gode samarbejdskompetencer, er ambitiøs på børnenes vegne og er optaget af at styrke samarbejdet på tværs af faggrupper og med forældrene. Du bliver en del af et ledelsesteam med fokus på at bedrive synlig og sammenstemt faglig ledelse af både forberedelsen og gennemførelsen af læringsaktiviteter i fritid og skole børnenes læring gennem konkret planlagt indsatser at understøtte sagsbehandling i individuelle elevsager et fælles ansvar for at sikre forståelsen af Skolen i Charlottegården som et helhedstilbud, hvor den enkelte elev oplever sammenhæng i hverdagen (morgenåbning, skoledag, fritidsdel) at det er tydeligt, hvem der er den enkelte medarbejders nærmeste leder kontinuerlige samarbejdsmønstre i ledelsesteamet at alle i ledelsesteamet har udviklingsmæssige og administrative ansvarsområder på tværs af organisationen såsom udvalgsarbejde, vikardækning og personaleledelse Som KKFO-leder på Skolen i Charlottegården vil du være en del af en skole med høje specialpædagogiske ambitioner en hverdag præget af medbestemmelse, medindflydelse og medansvar et engageret og fagligt kompetent personale en aktiv skolebestyrelse et ledelsesteam med fokus på at dygtiggøre sig og gøre en forskel Ansættelsesforhold Stillingen er en overenskomststilling, hvor ansættelse de første tre måneder finder sted på prøve. Du kan tiltræde stillingen den 1. august 2019. Er du i forvejen tjenestemandsansat i Københavns Kommune, vil du bevare din ansættelsesform. Børne- og Ungdomsforvaltningen indhenter straffe- og børneattest som led i rekrutteringen. Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen, samt at ligestillingen mellem mænd og kvinder fremmes. Mere information Hvis du ønsker at vide mere om skolen og stillingen, ser vi gerne, at du aflægger os et besøg efter. Du kan kontakte skoleleder Andrés Villaro y Lassen på 5054 7973 eller KKFO-leder Stine Schmidt 4014 2687. Endeligt kan interesserede læse mere på skolens hjemmeside. Søg via nedenstående link senest søndag den 23. juni 2019. Ansættelsessamtaler finder sted den 26. og 27. juni.

Brænder du for at gøre en forskel for børn med vanskeligheder inden for autisme og ADHD-området?

Skolen i Charlottegården står overfor en udvidelse, og vi søger derfor en KKFO-leder i nyoprettet stilling til skolens fritidsordning for børnene på mellemtrinnet og udskolingen, der i tæt samarbejde med skolebestyrelse, ledelsesteam og medarbejdere har en fælles ambition om at skabe et unikt specialpædagogisk helhedstilbud for vores 184 elever, som bygger på nyeste viden om specialpædagogisk praksis.

Sammen med et ledelsesteam bestående af KKFO-leder for indskoling, afdelingsleder for indskolingen, afdelingsleder for mellemtrin, afdelingsleder for udskoling og skoleleder, vil du som KKFO-leder få ansvaret for at sikre videreudviklingen af fritidstilbuddet for børnene i skolens mellemtrin og udskoling.

Din profil og den forskel, du skal være med til at skabe
Du er uddannet pædagog, har erfaringer med ledelse, og har motivationen til at gøre en forskel på din nye arbejdsplads, så alle børnene udvikler sig personligt og socialt. Det er en opgave, der løses sammen med et erfarent ledelsesteam, tæt samarbejde med KKFO-leder for indskolingen og mange fagligt dygtige medarbejdere. Du har en forståelse for at gode administrative løsninger en vigtig del og styrker rammen omkring arbejdet med børnene.

Du har viden om og erfaring med arbejdet omkring børn med særlige behov og grundlæggende kendskab til pædagogiske strategier. Du kan gå forrest og understøtte, at pædagoger og medhjælpere arbejder som rollemodeller for børnene, kan vise vejen, kan skabe struktur og trygge rammer og tage ansvar for at understøtte børnenes personlige, faglige og sociale udvikling, både i KKFOen og i skolen. Du er god til at formulere dig anerkendende og tydeligt mundtligt såvel som skriftligt.

Vi søger en KKFO-leder, der er imødekommende, udadvendt og effektiv med en naturlig gennemslagskraft. Du er reflekteret og åbne for sparring og udvikling af fælles og egen praksis. Det er vigtigt, at du har gode samarbejdskompetencer, er ambitiøs på børnenes vegne og er optaget af at styrke samarbejdet på tværs af faggrupper og med forældrene.

Du bliver en del af et ledelsesteam med fokus på

  • at bedrive synlig og sammenstemt faglig ledelse af både forberedelsen og gennemførelsen af læringsaktiviteter i fritid og skole
  • børnenes læring gennem konkret planlagt indsatser
  • at understøtte sagsbehandling i individuelle elevsager
  • et fælles ansvar for at sikre forståelsen af Skolen i Charlottegården som et helhedstilbud, hvor den enkelte elev oplever sammenhæng i hverdagen (morgenåbning, skoledag, fritidsdel)
  • at det er tydeligt, hvem der er den enkelte medarbejders nærmeste leder
  • kontinuerlige samarbejdsmønstre i ledelsesteamet
  • at alle i ledelsesteamet har udviklingsmæssige og administrative ansvarsområder på tværs af organisationen såsom udvalgsarbejde, vikardækning og personaleledelse

Som KKFO-leder på Skolen i Charlottegården vil du være en del af

  • en skole med høje specialpædagogiske ambitioner
  • en hverdag præget af medbestemmelse, medindflydelse og medansvar
  • et engageret og fagligt kompetent personale
  • en aktiv skolebestyrelse
  • et ledelsesteam med fokus på at dygtiggøre sig og gøre en forskel

Ansættelsesforhold
Stillingen er en overenskomststilling, hvor ansættelse de første tre måneder finder sted på prøve. Du kan tiltræde stillingen den 1. august 2019. Er du i forvejen tjenestemandsansat i Københavns Kommune, vil du bevare din ansættelsesform. Børne- og Ungdomsforvaltningen indhenter straffe- og børneattest som led i rekrutteringen.

Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen, samt at ligestillingen mellem mænd og kvinder fremmes.

Mere information
Hvis du ønsker at vide mere om skolen og stillingen, ser vi gerne, at du aflægger os et besøg efter. Du kan kontakte skoleleder Andrés Villaro y Lassen på 5054 7973 eller KKFO-leder Stine Schmidt 4014 2687. Endeligt kan interesserede læse mere på skolens hjemmeside.

Søg via nedenstående link senest søndag den 23. juni 2019.
Ansættelsessamtaler finder sted den 26. og 27. juni.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSpecialfritidsinstitution ved Skolen i CharlottegårdenKøbenhavn NV2019-06-06T14:05:41.8202019-06-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Souschef til Utterslev Skole

Utterslev Skole

København NV
Mangfoldighed gør stærk lærende fællesskaber læring for fremtiden . Utterslev Skole i Københavns Nordvestkvarter søger en souschef fra 1. august 2019. Utterslev Skole er kvarterets skole og kendetegnet ved stor diversitet. Ca. 85 af skoledistriktets...
Indrykket:29. maj 2019
Udløbsdato:19. juni 2019

Leder til Natplejen i Hjemmeplejen/Sygeplejen Indre By/Østerbro

Hjemmeplejen/Sygeplejen IBØ - Natplejen

København Ø
Brænder du for selvstændighed i ledelse, og vil du samtidig gerne indgå i et stærkt ledernetværk i Hjemmeplejen Indre By Østerbro (IBØ) i København Kommunes Sundheds- og Omsorgsforvaltning? Som leder af Natplejen bliver du ansvarlig for dækning af s...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:17. juni 2019

Udgravningsledere til Københavns Museum

Københavns Museum

København V
Københavns Museum søger udgravningsledere til arkæologiske udgravninger i byen. Ansættelserne er tidsbegrænsede fra 6-9 måneder, dog med mulighed for forlængelse ved behov. Københavns Museum dækker forskning i og formidling af alle perioder af Køben...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Finance manager søges til veldrevet og serviceorienteret virksomhed nord for København

Proselection

København K
Beskrivelse Som finance manager får du ansvaret for at lede økonomi- og administrationsfunktionen. Du får ansvaret for at koordinere afdelingens aktiviteter samtidig med, at du også selv er operativt deltagende. Der er tale om en opgradering af stil...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:9. juli 2019

KKFO-leder for mellemtrin og udskoling til Skolen i Charlottegården

Specialfritidsinstitution ved Skolen i Charlottegården

København NV
Brænder du for at gøre en forskel for børn med vanskeligheder inden for autisme og ADHD-området? Skolen i Charlottegården står overfor en udvidelse, og vi søger derfor en KKFO-leder i nyoprettet stilling til skolens fritidsordning for børnene på mel...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:23. juni 2019